Kaikille? Jokainen.
Vastaukset 21
tämän palstan mummot 😨 kateudesta vihreenä täällä hyökkäilee nuorten naisten päälle. . . 😠
- Anonyymi
Täällä suhtaudutaan uusiin tulokkaisiin pertteinä. Joten älä ota henkilökohtaisesti. Monet kokeneet tuon hyökkäilyn, myös me anonyymit.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä suhtaudutaan uusiin tulokkaisiin pertteinä. Joten älä ota henkilökohtaisesti. Monet kokeneet tuon hyökkäilyn, myös me anonyymit.
kiitti tsemistä 🙏☺️
On hyvä saada tänne sinkkuja naisia tervetuloaa!
Onko tuo ketä himoat joku teiltä päin😁 vain palstan herkut?Älä katoa täältä naisia tuntuu kadonneen täysin.
Minä kyllä toivoisin noin kaunis nainen täyttäisi maan kauniilla lapsilla koska lapset olisi todenäköisesti yhtä kauniita.valtakunta kirjoitti:
On hyvä saada tänne sinkkuja naisia tervetuloaa!
Onko tuo ketä himoat joku teiltä päin😁 vain palstan herkut?hei kiitti 🙏
suomi24 löytö🐾valtakunta kirjoitti:
Älä katoa täältä naisia tuntuu kadonneen täysin.
Minä kyllä toivoisin noin kaunis nainen täyttäisi maan kauniilla lapsilla koska lapset olisi todenäköisesti yhtä kauniita.kiitti sä piristät mun hirveetä päivää 😊🐈
SarahMaria kirjoitti:
kiitti sä piristät mun hirveetä päivää 😊🐈
Sinun olemassa olo piristää kaikkia. On hyvä saada eloa palstalle.
🥰- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sinun olemassa olo piristää kaikkia. On hyvä saada eloa palstalle.
🥰Sehän on Pymppy-Pertti palstan masennus.
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten, mutta Perttihän on esiintynyt Mariana.
Vittu mitä paskaa. Vittuilu miehen tiellä pitää.
- Anonyymi
Samaa mieltä 😄
xL
- Anonyymi
Bottastella ei kannata.
- Anonyymi
Pallojakaan ei aina välttämättä pompautella.... Lord Philips lataa uudet patruunat koneeseen... mutta niin.. itselläni on Braunin partajuttu, kone on itsellä sellainen seuraavaksi seuraksi.
Pitää ollakin.
Silloin kaikilla olisi mukavaa.🥰- Anonyymi
Ei käy. On täällä senverta heikkotasoista ainesta kirjoittelemassa.
- Anonyymi
Ei olla ennen kun allu saa naisen.
Lupaan yrittää parhaani. Missäköhän vaihessa minun pitäisi aloittaa tämä toimintamalli? :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei81000Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125946- 109929
- 53872
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85802Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42756Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66701Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev150687- 55625
- 70566
- 95551
- 60514
- 52511
- 35487
- 22466
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15050448- 32440
- 24430
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31423Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408