Television huutokauppaohjelmassa, siinä suomalaisessa versiossa Storage Huntersista, on eräällä möykkäävällä henkilöllä on tapana vahvistaa kaupat räkäisemällä kämmeneensä, ja sitten tuputtaa tätä räkäistyä kämmentänsä kaupan vastapuolen edustajan kouraan.
Epäilisin, ettei tämä näin koronaviruksen aikaan mahda olla täsmälleen poliittisesti korrekti tapa kaupansolmijaisissa.
Itselle ei ainakaaan tulisi mieleenkään tuollainen iljettävä tapa missään olosuhteissa, eikä kaupankäynti muutenkaan noin iljettävät tavat omaavan henkilön kanssa.
Korrekti tapa kätellä
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on maantavan mukainen kättä päälle-akti, jolla kauppa vahvistetaan osapuolten kesken niin, että tyhmempikin sen huomaa.
- Anonyymi
Tänäpäivänä saattaa myöhemmin huomata myös vilunväristyksinä, kurkkukipuna ja hengenahistuksena.
- Anonyymi
Se on vanha tapa harjoittaa miesten välistä läheisyyttä. Käen anto, jossa sylkeä käytetään liukasteena.
- Anonyymi
Lievempi muoto veriveljeydestä (avataan suonet ja verta sotketaan)?
- Anonyymi
Joissakin maissa on vallalla vielä keskiaikaisia tapoja.
Itse näin tuota tapaa harrastettavan viimeksi pussihousumiesten kesken hevosmarkkinoilla Mikkelissä 1953.- Anonyymi
Toivotaan että nämä modernin ajan ilmiöt havahduttavat viimeisetkin heistä luopumaan vaarallisista tavoistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049