Post-korona?

Anonyymi

Miten luulette maailman ja ihmisten muuttuvan koronan jälkeen? Entiseen menoon tuskin on paluuta.

24

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitenkään. Ääliöt on edelleenkin ääliöitä.

      Kuten nähdään tuosta, joitakin vaan vitsailuttaa:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16295424/olis-syyta-alkaa

      Ihan niin kuin aiemmissakin koronaketjuissa:

      Katos vaan, ne joihin tuolla oli linkit on hävinneet, ne varmaan nauraa höröttäen poistatti ne:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16225339/asiallinen-koronavirusketju

      Mutta joitakin vaan tosiaan huvittaa nämä jutut, varmaan omien läheisten hautajaisissakin xlineriä ja kumppaneita huvittaa, "korona horona eipä mummi ollut kotona hahhahhahhaaa" ja tuhnu päälle.

      • Anonyymi

        "Ei mitenkään. Ääliöt on edelleenkin ääliöitä."

        Totta, me olemme edelleen ääliöitä. Tämä koskee niin sinua kuin minuakin. Mikään ei tältä osin tule muuttumaan.


    • Anonyymi

      Samat öyhöttäjät jatkavat paskansa suoltamista, linkkiensä linkkailua ja asioiden vastustamista.

    • Anonyymi

      Mikään ei tule muuttumaan. Ihmiset ovat sen verran typeriä, etteivät opi mitään. Sama kulutusjuhla jatkuu(talous saatava pyörimään), paskotaan ympäristöä, pidetään ilmastomarsseja, harrastetaan someraivoja jne.

      Jos kävis niin, että korona tai jokin muu tauti pyyhkäsis puolet maailman populasta veke, voitaisi ehkä saada muutaman kymmenen vuoden yhtenäinen ihmiskunta. Ei välttämättä silloinkaan.

      • Anonyymi

        Tuskinpa kaikki elämäm koululaiset ja öyhöttäjät kuolisivat kuitenkaan, joten eipä sitä yhteishenkeä saataisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa kaikki elämäm koululaiset ja öyhöttäjät kuolisivat kuitenkaan, joten eipä sitä yhteishenkeä saataisi.

        Ei se elämäm koululaisten vastapuoli ole sen parempaa. Samanlaista paskasakkia sekin. Heidän ainoa päämäärä on öyhöttää elämäm koulaisten öyhöttämisestä. Ja kun aika monella taitaa olla korkeakoulututkinto, niin heidän öyhöttäminen on sitä parempaa öyhöttämistä.

        Eli ei meillä mitään toivoa ole. Ellei sitten aleta oman elämämme Linkolaksi jokainen... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se elämäm koululaisten vastapuoli ole sen parempaa. Samanlaista paskasakkia sekin. Heidän ainoa päämäärä on öyhöttää elämäm koulaisten öyhöttämisestä. Ja kun aika monella taitaa olla korkeakoulututkinto, niin heidän öyhöttäminen on sitä parempaa öyhöttämistä.

        Eli ei meillä mitään toivoa ole. Ellei sitten aleta oman elämämme Linkolaksi jokainen... :)

        Nyt voisi jokainen palstaöyhöttäjäkin lukea uudestaan ja ihan ajatuksella vähän Linkolan ajatuksia. Ehkä nyt näette hänenkin jutut vähän eri perspektiivistä.

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/12/05/pentti-linkola-ja-puoli-vuosisataa-radikaalia-sanomaa-luonnon-puolesta?fbclid=IwAR0vlePdDICkFR5E9OCZCdaAQCCYbBbO8I_FCuUu9w3J1Tr09KWOl04m9Bc


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt voisi jokainen palstaöyhöttäjäkin lukea uudestaan ja ihan ajatuksella vähän Linkolan ajatuksia. Ehkä nyt näette hänenkin jutut vähän eri perspektiivistä.

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/12/05/pentti-linkola-ja-puoli-vuosisataa-radikaalia-sanomaa-luonnon-puolesta?fbclid=IwAR0vlePdDICkFR5E9OCZCdaAQCCYbBbO8I_FCuUu9w3J1Tr09KWOl04m9Bc

        Enpä tiedä keitä luet öyhöttäjiin mutta itsehän olen aina arvostanut linkolan tuumailuja, harvoinpa jos koskaan on väärässä ollut. Pitää nostaa hattua, on elänyt niin kuin on opettanut, harva vihreä kykenee samaan.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Enpä tiedä keitä luet öyhöttäjiin mutta itsehän olen aina arvostanut linkolan tuumailuja, harvoinpa jos koskaan on väärässä ollut. Pitää nostaa hattua, on elänyt niin kuin on opettanut, harva vihreä kykenee samaan.

        En mä nyt lähde erottelemaan ketään. Kyllä jokainen, joka nyt tuntee snadin piston sydämessään, tietää ketä tarkoitan.

        Itse en ole kaikesta Linkolan kanssa samaa mieltä, mutta aika helvetin paljon pointtiakin sillä on. Omavaraisuus esimerkiksi. Ikuinen talouskasvu, markkinatalouskoneisto... Ai että olen ollut jo todella kauan samaa mieltä.

        Nyt muuten olisi hyvä tilaisuus romuttaa nykyinen finanssijärjestelmä ja alkaa rakentamaan uutta. Sellaista, mikä toimii kaikille eikä perustu velkarahaan. Mutta ei sitä tule tapahtumaan... :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt lähde erottelemaan ketään. Kyllä jokainen, joka nyt tuntee snadin piston sydämessään, tietää ketä tarkoitan.

        Itse en ole kaikesta Linkolan kanssa samaa mieltä, mutta aika helvetin paljon pointtiakin sillä on. Omavaraisuus esimerkiksi. Ikuinen talouskasvu, markkinatalouskoneisto... Ai että olen ollut jo todella kauan samaa mieltä.

        Nyt muuten olisi hyvä tilaisuus romuttaa nykyinen finanssijärjestelmä ja alkaa rakentamaan uutta. Sellaista, mikä toimii kaikille eikä perustu velkarahaan. Mutta ei sitä tule tapahtumaan... :(

        Joo, siis eihän ne jutut muutu, linkolahan on nuo väestönkasvuasiat tuumailut jo aikoja sitten ja kritisoinut yletöntä kulutusta jo silloin kun se oli vielä pientä tähän päivään verrattuna. Globalisaationkin näki jo aikoinaan johtavan vain tuhoon niin kuin se ennenpitkää ilman muuta tekeekin. Joo, jos linkola olisi saanut joskus 50 vuotta sitten muovata maailman mieleisekseen ei meillä tänä päivänä olisi oikeastaan mitään niistä ongelmista joita nyt on. Itsekukin kansakunta viettäisi rauhaisaa maalaiselämää lähiruokaa nauttien.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, siis eihän ne jutut muutu, linkolahan on nuo väestönkasvuasiat tuumailut jo aikoja sitten ja kritisoinut yletöntä kulutusta jo silloin kun se oli vielä pientä tähän päivään verrattuna. Globalisaationkin näki jo aikoinaan johtavan vain tuhoon niin kuin se ennenpitkää ilman muuta tekeekin. Joo, jos linkola olisi saanut joskus 50 vuotta sitten muovata maailman mieleisekseen ei meillä tänä päivänä olisi oikeastaan mitään niistä ongelmista joita nyt on. Itsekukin kansakunta viettäisi rauhaisaa maalaiselämää lähiruokaa nauttien.

        No hätä. Luonto kyllä hoitaa sen mihin ihminen ei kykene. Tämä korona on vasta alkusoittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se elämäm koululaisten vastapuoli ole sen parempaa. Samanlaista paskasakkia sekin. Heidän ainoa päämäärä on öyhöttää elämäm koulaisten öyhöttämisestä. Ja kun aika monella taitaa olla korkeakoulututkinto, niin heidän öyhöttäminen on sitä parempaa öyhöttämistä.

        Eli ei meillä mitään toivoa ole. Ellei sitten aleta oman elämämme Linkolaksi jokainen... :)

        Kyllä ituhipit kuitenkin ovat huomattavasti halukkaampia auttamaan ihmisiä kuin elämäm koululaiset rajakit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ituhipit kuitenkin ovat huomattavasti halukkaampia auttamaan ihmisiä kuin elämäm koululaiset rajakit.

        Se mitä tässä nyt olen seurannut tilannetta niin kyllä sitä auttamishalua löytyy yhtä paljon kaikilta.

        Pointti onkin siinä, että kun tää kriisi on ohi, mikään ei muutu. Ja sitäpaitsi en ole törmännyt yhteenkään ituhippiin, joka ei olis tekopyhä. Tekopyhä ja tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä tässä nyt olen seurannut tilannetta niin kyllä sitä auttamishalua löytyy yhtä paljon kaikilta.

        Pointti onkin siinä, että kun tää kriisi on ohi, mikään ei muutu. Ja sitäpaitsi en ole törmännyt yhteenkään ituhippiin, joka ei olis tekopyhä. Tekopyhä ja tyhmä.

        Eivät rajakit ketään halua auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät rajakit ketään halua auttaa.

        Yks ituhippi-öyhöttäjä ilmoittautui. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks ituhippi-öyhöttäjä ilmoittautui. :D

        Sovitte yhteen. Te kaksi. Onnea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitte yhteen. Te kaksi. Onnea.

        Sori, mut ei me sovita... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mut ei me sovita... :)

        Tarkoitin siis sinun kanssas... :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Enpä tiedä keitä luet öyhöttäjiin mutta itsehän olen aina arvostanut linkolan tuumailuja, harvoinpa jos koskaan on väärässä ollut. Pitää nostaa hattua, on elänyt niin kuin on opettanut, harva vihreä kykenee samaan.

        Paitsi mitä lisääntymiseen tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks ituhippi-öyhöttäjä ilmoittautui. :D

        Sentään joku ilmoittautui eikä roiku täällä jatkuvasti niinkuin sinä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Paitsi mitä lisääntymiseen tuli.

        Miltä muuten nyt tuntuu? Nyt kun ehkä ensimmäistä kertaa elämässäsi ymmärrät oman pienuutesi ja mitättömyytesi? :)

        https://www.youtube.com/watch?v=ktjpxrIFOx8


    • Anonyymi

      Tuosta koronasta ei nyt pääse mitenkään eroon ainakaan tänä vuonna :)

      Vieläkin oli vessapaperin hamstraajia liikkeellä ostoskärryineen.

      Eräs juttu mikä alkoi kiinnostamaan että: tappaakohan ammoniakki puhdistusaineena tehokaskin tuota virusta: kyllä ilmeisesti tappaa kun tappaa muitakin koro-viruksia, eli siis piti ostaa pussillinen salmiakkikarkkeja (eli siis ammoniumkloridia, ammoniakin ja suolahapon yhdiste-karkkeja.

      Toki ostin myös amerikan pastillejakin karkeiksi.

    • Anonyymi

      God know, amen.

    • Luulen ettei muutu mitenkään. Jännittävän post apokalyptisen elokuvan tuosta varmasti saisi aikaiseksi. Saattaa olla että niitä onkin jo tehty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe