Onko rajakeista mitään todellista hyötyä, apua tai iloa kenellekään? Mitään netissä ruikuttamista ja ihmisten "valistamista" ei lasketa, vaan nyt on kyse jostain todellisista käytännön asioista.
Onkohan yksikään rajakki ikinä edes auttanut ketään käytännössä?
Onko rajakeista ikinä mitään todellista apua tai hyötyä kenellekään?
74
<50
Vastaukset 74
- Anonyymi
Sitä voit kysyä itseltäsi.
- Anonyymi
En edes vaivaudu vastaamaan noin tyhmään kysymykseen joten mieti sitä vastausta ihan omassa pienessä päässäsi.
KilttiMies89- Anonyymi
Ei taida olla moniakaan asioista missä olisi hyödyksi, avuksi tai iloksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla moniakaan asioista missä olisi hyödyksi, avuksi tai iloksi?
Monessako asiassa itse olet ollut hyödyksi suomalaiselle yhteiskunnalle, täh?! Kerro yksikin esimerkki!
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monessako asiassa itse olet ollut hyödyksi suomalaiselle yhteiskunnalle, täh?! Kerro yksikin esimerkki!
KilttiMies89Voin kertoa yhden esimerkin miten ihmiset voivat auttaa muita jos vain viitsivät, itse olen aikoinani ollut pitkään sairaalan osastolla vapaaehtoisena avustajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Ootkos ikinä edes käynyt luovuttamassa verta? Okei kaikki kyllä tiedetään että et ole, joten turha yrittää edes valehdella.
- Anonyymi
Oon tottakai Persu mutta niin on Harmiskin mut olen täysin eri mieltä hänen kanssaan muutamasta asiasta. Tässä se nähdään kuinka sekalainen seurakunta Persut on kun ei edes kaikki meistä ole samoilla linjoilla asioiden suhteen. Harmis näyttää olevan niitä Venäjän nuoleskelijoita. Mä taas olen Venäjä-vihaaja.
KilttiMies89- Anonyymi
Joo tunge se pääs vaikka trumpetin perseeseen ..
- Anonyymi
Oot kyl kunnon akka , puijuttasin sua mennen tullen ja palatessa kilttimies89
On. Muuten vastapuolella ois tylsää...😬
Täälläkin kummatkin elää toisistaan...Minä olen kyllästynyt koko aiheeseen. Suvakit pysyvät idiootteina vaikka kuinka monta raiskattaisiin.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Minä olen kyllästynyt koko aiheeseen. Suvakit pysyvät idiootteina vaikka kuinka monta raiskattaisiin.
Rajakit pysyvät idiootteina vaikka kuinka monta raiskaisivat.
Partakaweri kirjoitti:
Minä olen kyllästynyt koko aiheeseen. Suvakit pysyvät idiootteina vaikka kuinka monta raiskattaisiin.
Niin ja jakelet nimityksiä muille omien määrittelyisi mukaan jne. Et sä väsy, vaan välillä teet muuta, kunnes taas hyökkäät mukaan.
Kaikesta voi vouhottaa ja kuitenkin asiat tapahtuu tietyllä tavalla, johon vaikuttaa monia ihmisiä...
Täältä ei muuten raiskaukset lopu... vaikka tekis mitä...Anonyymi kirjoitti:
Tätähän se teillä on... jatkuvaa kisaa... vuoronperään ja jahistaen vaan toisianne.
Niinhän mä sanoin jo. 😁Anonyymi kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi. Suvakithan juuri niitä raiskauksia ihannoivat.
Partakaweri kirjoitti:
Huoh.... 🙄
Toisaalta teoriani toimii kuin sveitsiläinen kello. 😂- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Rajakithan niitä ihannoivat ja niillä uhkailevatkin.
Anonyymi kirjoitti:
Rajakithan niitä ihannoivat ja niillä uhkailevatkin.
Noniin... menkääs muualle kinastelemaan siitä... hus hus...😃
Oleellista onkin se että yhdestäkään rajakkien tekemisistä/haluamista asioista ei ainakaan ole mitään haittaa, toisin kuin suvakkien joiden tekemisistä/haluamista asioista ei mitään muuta olekaan. Kaikílla suomen suvakeilla on kädet veressä lukemattomista viattomille uhreille tapahtuneista pahoinpitelyistä, raiskauksista, murhista, ryöstöistä, varkauksista ja muista kepposista. Sen voisi ajatella vaikka niin että jos sulla on rajakki jossain ei se mitään haittaa mutta jos on suvakki niin se on niin kuin rotta taikka syöpä nurkissa, ikävä vieras josta on päästävä eroon jotta elämä voisi jatkua normaalisti.
- Anonyymi
Rikollisista suurin osa on rajakkeja joten juurikin niitä pahoinpitelyitä, raiskauksia, murhia, ryöstöjä, varkauksia ja muita kepposia tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikollisista suurin osa on rajakkeja joten juurikin niitä pahoinpitelyitä, raiskauksia, murhia, ryöstöjä, varkauksia ja muita kepposia tekevät.
Etpä voisi enempää väärässä olla.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä voisi enempää väärässä olla.
KilttiMies89Liivijengeissäkin on pelkkiä suvakkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liivijengeissäkin on pelkkiä suvakkeja.
Mä en liivijengiläisiä enkä isompia enkä pienempiä miehiä pelkää! Antaa tulla vaan!!!!
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en liivijengiläisiä enkä isompia enkä pienempiä miehiä pelkää! Antaa tulla vaan!!!!
KilttiMies89Reps.
- Anonyymi
SUVAKEISTA EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ SUOMELLE KAIKKI SUVAKIT PITÄISI AMPUA!
KilttiMies89 - Anonyymi
ALAS ALAS HARAVAINVALTA!!!! ALAS SANNA MARIINI! ALAS MARIA OHISALO!!!! ALAS LI ANDERSSON!!!! ALAS SUOMEN THL!!!! ALAS SEPPO KOLEHMAINEN!!!!!! HAHAHAHAHA!!!! ANTIFA!!!!! HAHAHAH!!!! ANTIFA!!!!! HAHAHAHA!!!! ANTIFA!!!!! SUOMEN VASTARINTALIIKE YLÖS!!!!! T: EERO
- Anonyymi
Haluat siis vaihtaa harvainvallan toiseen harvainvaltaan. Niinpä niin......
- Anonyymi
*HARVAINVALTA
- Anonyymi
JOS NÄIN EI TAPHDU NIIN JOUKKOTUHONTA ASEET KÄYTTÖÖN!
- Anonyymi
ALAS ALAS SUOMEN VALTIOVALTA!!!!!!!!!
- Anonyymi
AANTAKAAA YDINPOMMI NIIN MÄ TAPAN TEIDÄT KAIKKIIII!!!!!!
- Anonyymi
Oho, olipa tyhmä pyyntö
Nyt ollaan hyvässä saumassa, että jätämme rajat näin niin kuin ne tällä hetkellä ovat.
- Anonyymi
Se olis mulle ihan ok kunhan ei ole velvoitetta ottaa turvapaikanhakijoita kuten Maria Lohisalo sanoi.
KilttiMies89
- Anonyymi
Ei. Ei ole. Eikä ole kyllä vajakkisuvakeistakaan. Sitä samaa paskajengiä olette vailla järjen häivää.
- Anonyymi
Jos joku auttaa vaikkapa vanhuksia niin on melko todennäköisesti suvakki, eikä rajakki. Rajakit eivät tee mitään kenenkään eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku auttaa vaikkapa vanhuksia niin on melko todennäköisesti suvakki, eikä rajakki. Rajakit eivät tee mitään kenenkään eteen.
Kaikki vajakkisuvakit voisi aloittaa siitä, että auttavat lähimmäisiään. Ja voisivat tehdä sen ilman somekuulutuksia ja -päivityksiä. Veikkaan, että jokaisella vajakkisuvakilla on myös läheisiä, jotka apua tarvitsevat. Silloin kun ovat auttaneet heitä, voivat miettiä uudestaan, että löytyykö enää energiaa muiden auttamiseen?
Näin kun jokainen toimis, jäis paljon enemmän tilaa ja selkeyttä ammattilaisille auttaa niitä, joilla ei auttajia ole.
Tekopyhiä somepaskoja te vajakkisuvakin olette. Muutan mielipiteeni silloin, kun alan näkemään päinvastaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki vajakkisuvakit voisi aloittaa siitä, että auttavat lähimmäisiään. Ja voisivat tehdä sen ilman somekuulutuksia ja -päivityksiä. Veikkaan, että jokaisella vajakkisuvakilla on myös läheisiä, jotka apua tarvitsevat. Silloin kun ovat auttaneet heitä, voivat miettiä uudestaan, että löytyykö enää energiaa muiden auttamiseen?
Näin kun jokainen toimis, jäis paljon enemmän tilaa ja selkeyttä ammattilaisille auttaa niitä, joilla ei auttajia ole.
Tekopyhiä somepaskoja te vajakkisuvakin olette. Muutan mielipiteeni silloin, kun alan näkemään päinvastaista.Kyllä pitkälti kaikki oikeasti toisia auttavat ovat "suvakkeja", rajakit eivät auta ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me rajakit toimitaan oman maan kansalaisten eteen, suvakit laittaa kaikki muut edelle, tässä tilanteessa se on ihan vihoviimeinen vaihtoehto.
T: Rajakki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitkälti kaikki oikeasti toisia auttavat ovat "suvakkeja", rajakit eivät auta ketään.
Kaikkia muita paitsi omia läheisiään. Ja ne kaikki muutkin autetaan somekuulutusten saattamana.
Tekopyhää paskasakkia olette. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia muita paitsi omia läheisiään. Ja ne kaikki muutkin autetaan somekuulutusten saattamana.
Tekopyhää paskasakkia olette.Sulla vissiin vähän ymmärryksessä vikaa, ehkä sinuakin joku suvakki voisi tulla auttamaan jos on vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me rajakit toimitaan oman maan kansalaisten eteen, suvakit laittaa kaikki muut edelle, tässä tilanteessa se on ihan vihoviimeinen vaihtoehto.
T: RajakkiRajakkien "toiminta" käsittää pitkälti kaljan juonnin ja runkkauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekopyhää paskasakkia olette.Nimenomaan näin että yritetään itse saada siitä kaikki mahdollinen hyöty irti että autetaan muita ja saada joku pyhimys sädekehä oman pään ympärille. Oksettavaa touhua sanon minä!
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla vissiin vähän ymmärryksessä vikaa, ehkä sinuakin joku suvakki voisi tulla auttamaan jos on vaikeaa.
Ehkä jonkun suvakin on vaan terveellistä pysyä pois minun tontilta. Kyllä mulla vielä läheisiä on, jotka minua tarpeen tulleen auttavat niin kuin minäkin olen heille.
Mut tätä tekopyhää jaskanpauhantaa en kyllä jaksa. En edes läheisiltä. Tehdään ja ollaan hiljaa. Tai ollaan tekemättä ja ollaan silti hiljaa. Ei väliä. Mut toi somepaska saa aina näkemään punaista. Se vitun tekopyhyys siinä. Olisitte edes rehellisiä siinä, että haette huomiota ja haarniskanne kiillotusta. Mutta ette edes sitä pysty myöntämään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jonkun suvakin on vaan terveellistä pysyä pois minun tontilta. Kyllä mulla vielä läheisiä on, jotka minua tarpeen tulleen auttavat niin kuin minäkin olen heille.
Mut tätä tekopyhää jaskanpauhantaa en kyllä jaksa. En edes läheisiltä. Tehdään ja ollaan hiljaa. Tai ollaan tekemättä ja ollaan silti hiljaa. Ei väliä. Mut toi somepaska saa aina näkemään punaista. Se vitun tekopyhyys siinä. Olisitte edes rehellisiä siinä, että haette huomiota ja haarniskanne kiillotusta. Mutta ette edes sitä pysty myöntämään...Se joka auttaa toista vaikka sitten "kiillottaakseen haarniskaansa" tekee enemmän kuin se joka ei auta, parempi vaan jos enemmänkin ihmisiä "kiillottaisi haarniskaansa" auttamalla muita ja somettamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan näin että yritetään itse saada siitä kaikki mahdollinen hyöty irti että autetaan muita ja saada joku pyhimys sädekehä oman pään ympärille. Oksettavaa touhua sanon minä!
KilttiMies89Se joka auttaa enemmän tekee enemmän, on motiivi mikä tahansa. Jos sinäkin auttaisit ihmisiä yhtä paljon kuin jauhat paskaa netissä, niin voisit jopa joskus saada jollekin hyvän mielen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka auttaa toista vaikka sitten "kiillottaakseen haarniskaansa" tekee enemmän kuin se joka ei auta, parempi vaan jos enemmänkin ihmisiä "kiillottaisi haarniskaansa" auttamalla muita ja somettamalla.
Kuin monta hyvää tekoa olet tehnyt ilman somepäivitystä siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin monta hyvää teko olisit tehnyt ilman somea?
Sitähän minäkin... :)
Kuin monta minä olen tehnyt? En tiedä. En ole laskenut, enkä kuuluttanut somessa. Muutaman mitä olen, on ollut niitä mitä minulle on tehty. Ei olleet edes mitenkään tärkeitä, mutta kivoja eleitä. Ja nekin muutama kuulutus tuli vaan kiittääkseen tekijöitä, jotka eivät ikinä itse olisi asiasta numeroa tehneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä oon auttanut mun iäkkäitä vanhempia enkä ole siitä laittanut yhtäkään vitun somepäivitystä. Pitäis olla itsestäänselvä asia jokaiselle näinä aikoina. Olen sen velkaa vanhemmilleni.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajakkien "toiminta" käsittää pitkälti kaljan juonnin ja runkkauksen.
Shaming language, henkilöhyökkäys!
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shaming language, henkilöhyökkäys!
KilttiMies89Ai jotain Rajakki nimistä tyyppiä vastaan vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En harrasta somettelua, jollein jotain tällaista pelleilyä lasketa. Mutta ymmärrän kyllä sen yksinkertaisen asian että auttaminen on auttamista, somettaa tai ei, eli kaikki on plussaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: RajakkiKuinka te toimitte oman maan kansalaisten eteen? Esittämällä raiskausuhkauksia somessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut tätä tekopyhää jaskanpauhantaa en kyllä jaksa. En edes läheisiltä. Tehdään ja ollaan hiljaa. Tai ollaan tekemättä ja ollaan silti hiljaa. Ei väliä. Mut toi somepaska saa aina näkemään punaista. Se vitun tekopyhyys siinä. Olisitte edes rehellisiä siinä, että haette huomiota ja haarniskanne kiillotusta. Mutta ette edes sitä pysty myöntämään...Sun läheiset siis tarpeen tullen auttavat sua. Et edes valehtele auttavasi tarpeen tullen heitä. Pelkkää itsekästä muista hyötymistä.
- Anonyymi
Mä en pelkää mitään. Mut on monta kertaa elämäni aikana hakattu pahasti mun suorapuheisuuteni takia.
KilttiMies89- Anonyymi
Tai sitten vain vittumaisen luonteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla mikään vittumainen luonne ole, esitän vain asiat kuten ne ovat. :)
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein että hänet on hakattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla mikään vittumainen luonne ole, esitän vain asiat kuten ne ovat. :)
KilttiMies89Ei vaan miten sinä vittumaisena luonteena ne ajattelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein että hänet on hakattu.
Saanko minäkin hakata hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarpeeton väkivalta on väärin, vaikka kuinka tekisi mieli jotain ärsyttävää nulikkaa pyöritellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa lyöty kaikki hampaat kurkkun, nenä murtunu, kurkku murtunut, ja silmänpohjaluihin tullu murhtumia niin että näkö melkein lähteny. Anna tulla vaan jos haluut maksaa lisää korvauksia!!!!
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa lyöty kaikki hampaat kurkkun, nenä murtunu, kurkku murtunut, ja silmänpohjaluihin tullu murhtumia niin että näkö melkein lähteny. Anna tulla vaan jos haluut maksaa lisää korvauksia!!!!
KilttiMies89Kannattaisikohan sitten miettiä omaa käyttäytymistään jos tuollaista tuppaa tapahtumaa, vai ootkos joku Tampereen Tero?
- Anonyymi
Rajakit inhoavat suvakkien altruistista auttamista koska itse pystyvät vain itseinhoon. He inhoavat itseään ja kaikkia muita. Itsemurha on heidän ajatuksissaan koko ajan. Rajakkien ainoa tulevaisuudensuunnitelma on kuolema.
- Anonyymi
Lapsenlapsista se suvakkityttö auttaa mummoa käymään kaupassa, apteekissa, lääkärissä, siivoaa, pyykkää yms. kun rajakkipoika käy syömässä mummon ruoat ja pummaamassa rahaa. Noin se yleensä menee.
- Anonyymi
Älä puhu kun et mistää mitään tiedä!
KilttiMies89
- Anonyymi
Laittakaa se ulkonaliikkumiskielto niin mä ryöstän alkot.
KilttiMIes89- Anonyymi
Mua ei perkele määrätä!
KilttiMies89 - Anonyymi
Te rajakit olette siis rikollisia
- Anonyymi
Niin näistä valtion petureista, 70-vuotiaista.... turha kysellä mitään kun ovat valtion pettureita.... katoavat vain...
- Anonyymi
Mulla pieni ruokatauko kesken työpäivän ja päätin vilkaista sinkut-palstalle!
Hups, taisin eksyä ihan väärään paikkaan, tai väärään aikaan; täällähän on lastentarhalaisten nahistelukisa menossa, juupas, eipäs, enkä mä tykkää tytöistä, aina riitelemässä ja toistensa tukassa kiinni!
Olipas taas rakentavaa keskustelua; erimieltä voi aina olla, mutt tappamisella uhkailut, ihan vaan leikkimielelläkin alkaa ollaa jo liian naivia huumoria mulle!
Taidankin aloittaa taas työt, on ainakin mielenkiintoisenpaa seuraa tiedossa!
trollikka Eikö persukki ymmärrä että kun laitetaan rajat kiinni, niin se koskee myös itseä?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Hanke-tyssasi-Teuvo-Hakkarainen-yritti-saada-korona-ansaan-jaaneen-Stephanie-rakkaansa
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91024Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125976- 109949
- 56935
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85822Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.43779Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev160727Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66721- 66697
- 45596
- 70586
- 95561
- 52531
- 22526
- 60524
- 35497
- 26490
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31453Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052449Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408