Onko rajakeista ikinä mitään todellista apua tai hyötyä kenellekään?

Anonyymi

Onko rajakeista mitään todellista hyötyä, apua tai iloa kenellekään? Mitään netissä ruikuttamista ja ihmisten "valistamista" ei lasketa, vaan nyt on kyse jostain todellisista käytännön asioista.

Onkohan yksikään rajakki ikinä edes auttanut ketään käytännössä?

74

<50

Äänestä

Vastaukset 74

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä voit kysyä itseltäsi.

• Anonyymi

En edes vaivaudu vastaamaan noin tyhmään kysymykseen joten mieti sitä vastausta ihan omassa pienessä päässäsi.

KilttiMies89

• Anonyymi

Ei taida olla moniakaan asioista missä olisi hyödyksi, avuksi tai iloksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla moniakaan asioista missä olisi hyödyksi, avuksi tai iloksi?

Monessako asiassa itse olet ollut hyödyksi suomalaiselle yhteiskunnalle, täh?! Kerro yksikin esimerkki!

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monessako asiassa itse olet ollut hyödyksi suomalaiselle yhteiskunnalle, täh?! Kerro yksikin esimerkki!

KilttiMies89

Voin kertoa yhden esimerkin miten ihmiset voivat auttaa muita jos vain viitsivät, itse olen aikoinani ollut pitkään sairaalan osastolla vapaaehtoisena avustajana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Ootkos ikinä edes käynyt luovuttamassa verta? Okei kaikki kyllä tiedetään että et ole, joten turha yrittää edes valehdella.

• Anonyymi

Oon tottakai Persu mutta niin on Harmiskin mut olen täysin eri mieltä hänen kanssaan muutamasta asiasta. Tässä se nähdään kuinka sekalainen seurakunta Persut on kun ei edes kaikki meistä ole samoilla linjoilla asioiden suhteen. Harmis näyttää olevan niitä Venäjän nuoleskelijoita. Mä taas olen Venäjä-vihaaja.

KilttiMies89

• Anonyymi

Joo tunge se pääs vaikka trumpetin perseeseen ..

• Anonyymi

Oot kyl kunnon akka , puijuttasin sua mennen tullen ja palatessa kilttimies89

• On. Muuten vastapuolella ois tylsää...😬

Täälläkin kummatkin elää toisistaan...

• Minä olen kyllästynyt koko aiheeseen. Suvakit pysyvät idiootteina vaikka kuinka monta raiskattaisiin.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Minä olen kyllästynyt koko aiheeseen. Suvakit pysyvät idiootteina vaikka kuinka monta raiskattaisiin.

Rajakit pysyvät idiootteina vaikka kuinka monta raiskaisivat.

• Partakaweri kirjoitti:

Minä olen kyllästynyt koko aiheeseen. Suvakit pysyvät idiootteina vaikka kuinka monta raiskattaisiin.

Niin ja jakelet nimityksiä muille omien määrittelyisi mukaan jne. Et sä väsy, vaan välillä teet muuta, kunnes taas hyökkäät mukaan.

Kaikesta voi vouhottaa ja kuitenkin asiat tapahtuu tietyllä tavalla, johon vaikuttaa monia ihmisiä...

Täältä ei muuten raiskaukset lopu... vaikka tekis mitä...

• Anonyymi kirjoitti:

Tätähän se teillä on... jatkuvaa kisaa... vuoronperään ja jahistaen vaan toisianne.

Niinhän mä sanoin jo. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Puhu vaan omasta puolestasi. Suvakithan juuri niitä raiskauksia ihannoivat.

• Partakaweri kirjoitti:

Huoh.... 🙄

Toisaalta teoriani toimii kuin sveitsiläinen kello. 😂

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Rajakithan niitä ihannoivat ja niillä uhkailevatkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Rajakithan niitä ihannoivat ja niillä uhkailevatkin.

Noniin... menkääs muualle kinastelemaan siitä... hus hus...😃

• Oleellista onkin se että yhdestäkään rajakkien tekemisistä/haluamista asioista ei ainakaan ole mitään haittaa, toisin kuin suvakkien joiden tekemisistä/haluamista asioista ei mitään muuta olekaan. Kaikílla suomen suvakeilla on kädet veressä lukemattomista viattomille uhreille tapahtuneista pahoinpitelyistä, raiskauksista, murhista, ryöstöistä, varkauksista ja muista kepposista. Sen voisi ajatella vaikka niin että jos sulla on rajakki jossain ei se mitään haittaa mutta jos on suvakki niin se on niin kuin rotta taikka syöpä nurkissa, ikävä vieras josta on päästävä eroon jotta elämä voisi jatkua normaalisti.

• Anonyymi

Rikollisista suurin osa on rajakkeja joten juurikin niitä pahoinpitelyitä, raiskauksia, murhia, ryöstöjä, varkauksia ja muita kepposia tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikollisista suurin osa on rajakkeja joten juurikin niitä pahoinpitelyitä, raiskauksia, murhia, ryöstöjä, varkauksia ja muita kepposia tekevät.

Etpä voisi enempää väärässä olla.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä voisi enempää väärässä olla.

KilttiMies89

Liivijengeissäkin on pelkkiä suvakkeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liivijengeissäkin on pelkkiä suvakkeja.

Mä en liivijengiläisiä enkä isompia enkä pienempiä miehiä pelkää! Antaa tulla vaan!!!!

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en liivijengiläisiä enkä isompia enkä pienempiä miehiä pelkää! Antaa tulla vaan!!!!

KilttiMies89

Reps.

• Anonyymi

SUVAKEISTA EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ SUOMELLE KAIKKI SUVAKIT PITÄISI AMPUA!

KilttiMies89

• Anonyymi

ALAS ALAS HARAVAINVALTA!!!! ALAS SANNA MARIINI! ALAS MARIA OHISALO!!!! ALAS LI ANDERSSON!!!! ALAS SUOMEN THL!!!! ALAS SEPPO KOLEHMAINEN!!!!!! HAHAHAHAHA!!!! ANTIFA!!!!! HAHAHAH!!!! ANTIFA!!!!! HAHAHAHA!!!! ANTIFA!!!!! SUOMEN VASTARINTALIIKE YLÖS!!!!! T: EERO

• Anonyymi

Haluat siis vaihtaa harvainvallan toiseen harvainvaltaan. Niinpä niin......

• Anonyymi

*HARVAINVALTA

• Anonyymi

JOS NÄIN EI TAPHDU NIIN JOUKKOTUHONTA ASEET KÄYTTÖÖN!

• Anonyymi

ALAS ALAS SUOMEN VALTIOVALTA!!!!!!!!!

• Anonyymi

AANTAKAAA YDINPOMMI NIIN MÄ TAPAN TEIDÄT KAIKKIIII!!!!!!

• Anonyymi

Oho, olipa tyhmä pyyntö

• Nyt ollaan hyvässä saumassa, että jätämme rajat näin niin kuin ne tällä hetkellä ovat.

• Anonyymi

Se olis mulle ihan ok kunhan ei ole velvoitetta ottaa turvapaikanhakijoita kuten Maria Lohisalo sanoi.

KilttiMies89

• Anonyymi

Ei. Ei ole. Eikä ole kyllä vajakkisuvakeistakaan. Sitä samaa paskajengiä olette vailla järjen häivää.

• Anonyymi

Jos joku auttaa vaikkapa vanhuksia niin on melko todennäköisesti suvakki, eikä rajakki. Rajakit eivät tee mitään kenenkään eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku auttaa vaikkapa vanhuksia niin on melko todennäköisesti suvakki, eikä rajakki. Rajakit eivät tee mitään kenenkään eteen.

Kaikki vajakkisuvakit voisi aloittaa siitä, että auttavat lähimmäisiään. Ja voisivat tehdä sen ilman somekuulutuksia ja -päivityksiä. Veikkaan, että jokaisella vajakkisuvakilla on myös läheisiä, jotka apua tarvitsevat. Silloin kun ovat auttaneet heitä, voivat miettiä uudestaan, että löytyykö enää energiaa muiden auttamiseen?

Näin kun jokainen toimis, jäis paljon enemmän tilaa ja selkeyttä ammattilaisille auttaa niitä, joilla ei auttajia ole.

Tekopyhiä somepaskoja te vajakkisuvakin olette. Muutan mielipiteeni silloin, kun alan näkemään päinvastaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki vajakkisuvakit voisi aloittaa siitä, että auttavat lähimmäisiään. Ja voisivat tehdä sen ilman somekuulutuksia ja -päivityksiä. Veikkaan, että jokaisella vajakkisuvakilla on myös läheisiä, jotka apua tarvitsevat. Silloin kun ovat auttaneet heitä, voivat miettiä uudestaan, että löytyykö enää energiaa muiden auttamiseen?

Näin kun jokainen toimis, jäis paljon enemmän tilaa ja selkeyttä ammattilaisille auttaa niitä, joilla ei auttajia ole.

Tekopyhiä somepaskoja te vajakkisuvakin olette. Muutan mielipiteeni silloin, kun alan näkemään päinvastaista.

Kyllä pitkälti kaikki oikeasti toisia auttavat ovat "suvakkeja", rajakit eivät auta ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me rajakit toimitaan oman maan kansalaisten eteen, suvakit laittaa kaikki muut edelle, tässä tilanteessa se on ihan vihoviimeinen vaihtoehto.

T: Rajakki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pitkälti kaikki oikeasti toisia auttavat ovat "suvakkeja", rajakit eivät auta ketään.

Kaikkia muita paitsi omia läheisiään. Ja ne kaikki muutkin autetaan somekuulutusten saattamana.

Tekopyhää paskasakkia olette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia muita paitsi omia läheisiään. Ja ne kaikki muutkin autetaan somekuulutusten saattamana.

Sulla vissiin vähän ymmärryksessä vikaa, ehkä sinuakin joku suvakki voisi tulla auttamaan jos on vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me rajakit toimitaan oman maan kansalaisten eteen, suvakit laittaa kaikki muut edelle, tässä tilanteessa se on ihan vihoviimeinen vaihtoehto.

Rajakkien "toiminta" käsittää pitkälti kaljan juonnin ja runkkauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan näin että yritetään itse saada siitä kaikki mahdollinen hyöty irti että autetaan muita ja saada joku pyhimys sädekehä oman pään ympärille. Oksettavaa touhua sanon minä!

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla vissiin vähän ymmärryksessä vikaa, ehkä sinuakin joku suvakki voisi tulla auttamaan jos on vaikeaa.

Ehkä jonkun suvakin on vaan terveellistä pysyä pois minun tontilta. Kyllä mulla vielä läheisiä on, jotka minua tarpeen tulleen auttavat niin kuin minäkin olen heille.

Mut tätä tekopyhää jaskanpauhantaa en kyllä jaksa. En edes läheisiltä. Tehdään ja ollaan hiljaa. Tai ollaan tekemättä ja ollaan silti hiljaa. Ei väliä. Mut toi somepaska saa aina näkemään punaista. Se vitun tekopyhyys siinä. Olisitte edes rehellisiä siinä, että haette huomiota ja haarniskanne kiillotusta. Mutta ette edes sitä pysty myöntämään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jonkun suvakin on vaan terveellistä pysyä pois minun tontilta. Kyllä mulla vielä läheisiä on, jotka minua tarpeen tulleen auttavat niin kuin minäkin olen heille.

Mut tätä tekopyhää jaskanpauhantaa en kyllä jaksa. En edes läheisiltä. Tehdään ja ollaan hiljaa. Tai ollaan tekemättä ja ollaan silti hiljaa. Ei väliä. Mut toi somepaska saa aina näkemään punaista. Se vitun tekopyhyys siinä. Olisitte edes rehellisiä siinä, että haette huomiota ja haarniskanne kiillotusta. Mutta ette edes sitä pysty myöntämään...

Se joka auttaa toista vaikka sitten "kiillottaakseen haarniskaansa" tekee enemmän kuin se joka ei auta, parempi vaan jos enemmänkin ihmisiä "kiillottaisi haarniskaansa" auttamalla muita ja somettamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan näin että yritetään itse saada siitä kaikki mahdollinen hyöty irti että autetaan muita ja saada joku pyhimys sädekehä oman pään ympärille. Oksettavaa touhua sanon minä!

KilttiMies89

Se joka auttaa enemmän tekee enemmän, on motiivi mikä tahansa. Jos sinäkin auttaisit ihmisiä yhtä paljon kuin jauhat paskaa netissä, niin voisit jopa joskus saada jollekin hyvän mielen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka auttaa toista vaikka sitten "kiillottaakseen haarniskaansa" tekee enemmän kuin se joka ei auta, parempi vaan jos enemmänkin ihmisiä "kiillottaisi haarniskaansa" auttamalla muita ja somettamalla.

Kuin monta hyvää tekoa olet tehnyt ilman somepäivitystä siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin monta hyvää teko olisit tehnyt ilman somea?

Sitähän minäkin... :)

Kuin monta minä olen tehnyt? En tiedä. En ole laskenut, enkä kuuluttanut somessa. Muutaman mitä olen, on ollut niitä mitä minulle on tehty. Ei olleet edes mitenkään tärkeitä, mutta kivoja eleitä. Ja nekin muutama kuulutus tuli vaan kiittääkseen tekijöitä, jotka eivät ikinä itse olisi asiasta numeroa tehneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä oon auttanut mun iäkkäitä vanhempia enkä ole siitä laittanut yhtäkään vitun somepäivitystä. Pitäis olla itsestäänselvä asia jokaiselle näinä aikoina. Olen sen velkaa vanhemmilleni.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rajakkien "toiminta" käsittää pitkälti kaljan juonnin ja runkkauksen.

Shaming language, henkilöhyökkäys!

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Shaming language, henkilöhyökkäys!

KilttiMies89

Ai jotain Rajakki nimistä tyyppiä vastaan vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En harrasta somettelua, jollein jotain tällaista pelleilyä lasketa. Mutta ymmärrän kyllä sen yksinkertaisen asian että auttaminen on auttamista, somettaa tai ei, eli kaikki on plussaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka te toimitte oman maan kansalaisten eteen? Esittämällä raiskausuhkauksia somessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun läheiset siis tarpeen tullen auttavat sua. Et edes valehtele auttavasi tarpeen tullen heitä. Pelkkää itsekästä muista hyötymistä.

• Anonyymi

Mä en pelkää mitään. Mut on monta kertaa elämäni aikana hakattu pahasti mun suorapuheisuuteni takia.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tai sitten vain vittumaisen luonteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla mikään vittumainen luonne ole, esitän vain asiat kuten ne ovat. :)

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein että hänet on hakattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla mikään vittumainen luonne ole, esitän vain asiat kuten ne ovat. :)

KilttiMies89

Ei vaan miten sinä vittumaisena luonteena ne ajattelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein että hänet on hakattu.

Saanko minäkin hakata hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarpeeton väkivalta on väärin, vaikka kuinka tekisi mieli jotain ärsyttävää nulikkaa pyöritellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Multa lyöty kaikki hampaat kurkkun, nenä murtunu, kurkku murtunut, ja silmänpohjaluihin tullu murhtumia niin että näkö melkein lähteny. Anna tulla vaan jos haluut maksaa lisää korvauksia!!!!

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Multa lyöty kaikki hampaat kurkkun, nenä murtunu, kurkku murtunut, ja silmänpohjaluihin tullu murhtumia niin että näkö melkein lähteny. Anna tulla vaan jos haluut maksaa lisää korvauksia!!!!

KilttiMies89

Kannattaisikohan sitten miettiä omaa käyttäytymistään jos tuollaista tuppaa tapahtumaa, vai ootkos joku Tampereen Tero?

• Anonyymi

Rajakit inhoavat suvakkien altruistista auttamista koska itse pystyvät vain itseinhoon. He inhoavat itseään ja kaikkia muita. Itsemurha on heidän ajatuksissaan koko ajan. Rajakkien ainoa tulevaisuudensuunnitelma on kuolema.

• Anonyymi

Lapsenlapsista se suvakkityttö auttaa mummoa käymään kaupassa, apteekissa, lääkärissä, siivoaa, pyykkää yms. kun rajakkipoika käy syömässä mummon ruoat ja pummaamassa rahaa. Noin se yleensä menee.

• Anonyymi

Älä puhu kun et mistää mitään tiedä!

KilttiMies89

• Anonyymi

Laittakaa se ulkonaliikkumiskielto niin mä ryöstän alkot.

KilttiMIes89

• Anonyymi

Mua ei perkele määrätä!

KilttiMies89

• Anonyymi

Te rajakit olette siis rikollisia

• Anonyymi

Niin näistä valtion petureista, 70-vuotiaista.... turha kysellä mitään kun ovat valtion pettureita.... katoavat vain...

• Anonyymi

Mulla pieni ruokatauko kesken työpäivän ja päätin vilkaista sinkut-palstalle!
      Hups, taisin eksyä ihan väärään paikkaan, tai väärään aikaan; täällähän on lastentarhalaisten nahistelukisa menossa, juupas, eipäs, enkä mä tykkää tytöistä, aina riitelemässä ja toistensa tukassa kiinni!

Olipas taas rakentavaa keskustelua; erimieltä voi aina olla, mutt tappamisella uhkailut, ihan vaan leikkimielelläkin alkaa ollaa jo liian naivia huumoria mulle!
      Taidankin aloittaa taas työt, on ainakin mielenkiintoisenpaa seuraa tiedossa!
      trollikka

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      9
      1024
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      976
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      949
    4. 56
      935
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      822
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      43
      779
    7. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      160
      727
    8. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      721
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      66
      697
    10. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      45
      596
    11. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      586
    12. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      561
    13. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      531
    14. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      526
    15. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    16. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    17. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      26
      490
    18. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      453
    19. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe