Nyt kun ihmisillä ei ole mitään tekemistä kuin käkkiä kotona ja paneskella
Tuleeko ensi jouluna baby boom?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan että tulee ♥️😘
Oman osuuteni tehnyt lisääntymisessä ja seksiä harrastetaan nautinnoksi.
- Anonyymi
yksi lapsi iltatähti 😉
Anonyymi kirjoitti:
yksi lapsi iltatähti 😉
Heh, ei ja ei. Minun lisääntymiset on lisäännytty. Siinä ei auta haluaminenkaan, kun fyysisestikin lisääntyminen on tehty mahdottomaksi. Sitä ei voi enää perua. Muiden vuoro täyttää maailmaa.
- Anonyymi
Ei tule meille ainakaan. Siitä pidetään visusti huoli, ja kun tää sotku on ohi, menen sterilisaatioon. Elokuussa tulee 30 vuotta täyteen ja pääsen.
Tekemiset ei lopu kesken. Tiskiharjakin mulle huutaa. Nojatuolissa voisi katsoa Columboa, mutta tiskiharja taitaa käydä päälle. Tiskaus - lounas - tiskaus - Columbo.
Mymmymmym...mmmm mjaa ;)
- Anonyymi
Eiköhän ihmiset edelleen osaa käyttää ehkäisyä halutessaan välttää lasten saantia. Kun ehkäisy on kunnossa niin eipä se seksin harrastamisen lisääminen raskaaksi tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274