...sekin. Rupesiko lämpenemään liikaa? Jan1llä oli kovasti asiaa.
Vastaukset 35
- Anonyymi
Jan1 poistatti itse kun ei enää kestänyt.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Luulen, että enemmistö tästä sakista ahdistuu herkemmin, kun minä. Mä nauran näille jutuille.
rikollinen ja rikollismielinen nauraa tavallisten ihmisten jutuille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klovnin naurulta vaan kovin vaikuttaa satulannuuskijan jutut
Anonyymi kirjoitti:
Äkkiä sitten hiljaa, ettet paljastu. :)
- Anonyymi
kuuluuko jan1 mode tai more järjestöön eli me olemme rikollisten eliittiä
Heh, just kun päästiin vauhtiin. :)
- Anonyymi
Niinpä.
No niin, tunnustakaa. Kuka teistä on mode?
- Anonyymi
No Pönttis koodeineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Pönttis koodeineen.
Harmis auttaa ihan vähän kun pönttö ei erota koneiden sinisiä ja punaisia kaapeleita.
Alkaa Janilla kasetti hajoamaan ja pyysi poistoon kun tajuaa että palstakamutkin alkaa karttamaan feikkaajaa, joutuu pian etsimään jonkun uuden palstan leikeilleen.
- Anonyymi
Kyllä te ootta yksinäistä porukkaa kun palstalta pitää kavereita haalia.
- Anonyymi
Niin ja harmis, olen pettynyt sinuun! Olet kuin mikäkin draamakuningas, kun keskustelet henkilöistä etkä aiheista. Teepäs joku hyvä korona-aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te ootta yksinäistä porukkaa kun palstalta pitää kavereita haalia.
Kyllähän ihminen sänkykaveria tarvitsee vai eikö? En minä ainakaan pärjää ilman.
Heh, mun kasetti ei hajoa. Miettikää nyt silti te fiksut muita millä kurapaskalla nyt floodatte palstaa, parasta aikaa. En mä tätä paskaa levitä, vaan te.
Jan1 kirjoitti:
Heh, mun kasetti ei hajoa. Miettikää nyt silti te fiksut muita millä kurapaskalla nyt floodatte palstaa, parasta aikaa. En mä tätä paskaa levitä, vaan te.
Olen jo kerennyt unohtaa, että mistä sinua syytettiinkään? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja harmis, olen pettynyt sinuun! Olet kuin mikäkin draamakuningas, kun keskustelet henkilöistä etkä aiheista. Teepäs joku hyvä korona-aloitus.
ihminen on ihminen toisille mutta kusettaja on kusettaja ja pettäjä on pettäjä niin jokainen ihminen luottaa ihmiseen ja jos pettää petkuttaa kusettaa yms niin menettää kaveruuden ja uskottavuuden ja jan1 on menettänyt kaveruuden kusettamisellaan eli anteeksi antamaton teko ja sitä ei anneta anteeksi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä koronaa nyt tulee joka tuutista niin odottelen että joku muukin aktivoituisi, voin sitten kyllä osallistua. Minun osalta melkein kaikki on jo tullut sanottuakin siitä, valtiona ryssittiin aika pahasti ja jossain vaiheessa lienee on jälkipyykin aika. Porukkaa alkaa nyt tipahtelemaan ja se nyt sitten kiihtyy vielä jonkin aikaa, varmaan ainakin kuukauden-puolitoista verran tulee pelkkää huonoa uutista joka päivä siitä aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihminen on ihminen toisille mutta kusettaja on kusettaja ja pettäjä on pettäjä niin jokainen ihminen luottaa ihmiseen ja jos pettää petkuttaa kusettaa yms niin menettää kaveruuden ja uskottavuuden ja jan1 on menettänyt kaveruuden kusettamisellaan eli anteeksi antamaton teko ja sitä ei anneta anteeksi
Eipä monelle muullekaan.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Nythän oli tietysti hyvä ettei Disse ehtinyt nähdä hänestä käytyä keskustelua kun tuli kiire poistaa koko ketju.
Jan1 kirjoitti:
Tekaisehan taas uus nikki & persoona ja ala uudistaa palstaa paremmaksi, me ollaan uskovinaan sitten sun juttuihin :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei tietenkään hajoa, Se on hajonnut jo kauan sitten. :D
Partakaweri kirjoitti:
Olen jo kerennyt unohtaa, että mistä sinua syytettiinkään? :D
En tiedä, mutta mäpä käväsen laittaa muksut unille. Jatkakaa. :)
Anonyymi kirjoitti:
Nythän oli tietysti hyvä ettei Disse ehtinyt nähdä hänestä käytyä keskustelua kun tuli kiire poistaa koko ketju.
Olisit kopsannu talteen, kuvankaappaus tjn. Ota tästä nyt kuvankaappaus, voit Sherlockina yön pähkiä piiloviestejä ja ratkoa kauheuksia. Krrähhää. :)
Harmaaritari kirjoitti:
Tekaisehan taas uus nikki & persoona ja ala uudistaa palstaa paremmaksi, me ollaan uskovinaan sitten sun juttuihin :)
En ole ajatellut tekaista. Tee sinä lisää raiskaustoiveketjuja.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Eli pari bissee cooleriin..😂👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pari bissee cooleriin..😂👍
Muksuillekin omat palstanikit. :D
Anonyymi kirjoitti:
Muksuillekin omat palstanikit. :D
Tiuhti ja Viuhti? Viuhti karjuu tyhmää, kun romut ei pysy leluvuoren huipulla. Hmm. Ikää viisi vee. Palstalla 50 vee sama meno. :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään hajoa, Se on hajonnut jo kauan sitten. :D
Ei ole. Olen skarppi kaveri. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
En käytä. Liki abso.
Hahhahhah 😂 yhtä hyvä kuin se aiempikin!
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mä käyn harjaamassa kirahvin ja p.skattamassa norsun.
Anonyymi kirjoitti:
Mä käyn harjaamassa kirahvin ja p.skattamassa norsun.
Teillä lapsettomilla on aikaa tuollaseenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 83843
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52554
- 60544