kenet palstalaisen

Anonyymi

haluaisit nähdä baarissa ja kun se on vessassa yksin tai kun lähtee pois ja pimeä nurkkaus jossakin eikä ihmisiä missään ja haluat katsoa onko nyrkeissäsi tehoa ja joka saa sinut tappeluttamaan eli ärsyttää ja tekee riitaa

101

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole sellaisia palstalaisia vielä siunaantunut. Rystysiä ei yhtään syyhytä aloittamaan tuollaista toimintaa.

• Enpähän ketään inhoa niin, että kävisin käsiksi, mutta muuten haluisin nähdä mistä elämästä mikäkin tyyppi tänne ammentaa juttunsa. Mielenkiintoista ois nähdä... vois olla enemmänkin kärpäsenä katossa. 😬

• Kun katson tätä ketjua nyt kello 22:52, niin yhä enrmmän haluisin olla katossa kärpäsenä, eikä tarttis siirtyä toiseen pöytään genion pöydästä, kun mä oisin siellä katossa. 😃

• Mä niin haluaisin itteni nähdä bar ö:ssä, Apteekissa, Kukassa tai ees Hunterssissa 😔Mut kaikk o kiinni 😭

• Anonyymi

Lukijamärä 588??!!!?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukijamärä 588??!!!?

2777kertaa???

• Sulle antaisin luunapin otsaan.

• Meillä voisi olla hyvä matsi.

• Partakaweri kirjoitti:

Meillä voisi olla hyvä matsi.

Sä alkaisit kuitenkin kiljumaan ja juoksisit itkien vessaan..

• Anonyymi

Väliksen.

• Kärpäsenä katossa voisin katsella. Järjestäisin pöydät ensin, Yhteen pöytään laittaisin jan1:sen, wohveli- ja Xlinermummelin ja dissen ränkättämään omiaan ihan niin kuin palstallakin, sitten ihan vain viihteen vuoksi väliksen laittaisin tykittämään niille totuuksia niin nähtäisiin miten niillä hermo kestää. Toiseen pöytään laittaisin yybeen, tositypynn missP:n ja valtiksen, seuraksi gentsun, pertsan ja pujiksen, saattaisi olla ihan vilkasta asiakeskustelua mutta myös vääntöä illan mittaan, tylsää tuskin kuitenkaan kenelläkään. Partakaverista en ole ihan varma kumpaan pöytään tuuppaisi, ehkä se hortoilisi siinä sitä väliä provoilemassa.

• Anonyymi

😂😂😒🥩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😒🥩

Sisäpiirijuttuja 🙄😑

• Anonyymi

Valitsit todella huonosti ryhmät.

• Anonyymi kirjoitti:

Valitsit todella huonosti ryhmät.

Minusta se on hyvä jako, Pahimmat trollit ja multinikkailjat omaan pöytäänsä ,paitsi pertsa ja gentsu jotka saa keskustelutaitojensa kanssa olla siinä toisessa kun osaavat olla asiallisiakin toisinaan ja pitäähän naisväellä olla siinä miesseuraa, muuten menee riitelyksi.

• Harmaaritari kirjoitti:

Minusta se on hyvä jako, Pahimmat trollit ja multinikkailjat omaan pöytäänsä ,paitsi pertsa ja gentsu jotka saa keskustelutaitojensa kanssa olla siinä toisessa kun osaavat olla asiallisiakin toisinaan ja pitäähän naisväellä olla siinä miesseuraa, muuten menee riitelyksi.

Mihin sinä istut?

Aa olet tarjoilija?

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Miten tokaan pöytään tulisi vääntöä kun siinä ei ole sellaisia nimimerkkejä jotka vääntävät , ainakaan keskenään. Lisäksi siinä on useampi "kevytpalstailija". Eka ryhmäkin on keskinäinen komppikerho.

• Jan1 kirjoitti:

Mihin sinä istut?

Kuten sanoin olisin kärpäsenä katossa tai sitten jostain hämärästä nurkkapöydästä houvittuneena seurailisin tapahtumia :)

Kuten sanoin olisin kärpäsenä katossa tai sitten jostain hämärästä nurkkapöydästä houvittuneena seurailisin tapahtumia :)

Pieneksi on käynyt, jos kärpäsenä katossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten tokaan pöytään tulisi vääntöä kun siinä ei ole sellaisia nimimerkkejä jotka vääntävät , ainakaan keskenään. Lisäksi siinä on useampi "kevytpalstailija". Eka ryhmäkin on keskinäinen komppikerho.

Joo mutta me kompattais samaan tahtiin. Ja nauru, se ei heti loppuisi. :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Pertsaa ei voi laskea enää palstalaiseksi kun ei ole näkynyt, eikä voi varmuudella tietää onko puskissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pertsaa ei voi laskea enää palstalaiseksi kun ei ole näkynyt, eikä voi varmuudella tietää onko puskissa.

Tuossahan se Jan1na kirjoittelee.

• luulen etten varmaa puhuisi mitään olen porukan hiljaisin viimeksi porukassa istuin baarissa polttareissa ja olin hiljasin siitä on hetkinen yli10 vuotta.

Sinä johdat täälläkin keskustelua, sen näkee etten ole sellainen.
        Missi johdattaa keskustelua oon taas
        Huomannut ettei pudottelijakaa johda keskustelua.
        Gentsu kenet vuosia sitte tiedän johtaa keskustelua Pertsa jos puhut missin ihailijasta se kyllä hyvin toi esin etten ollut tervetullut hänen keskustelu ketjuunsa, koska se oli selkeätä etten saanut osallistua hänen viestiketjuuhinsa

Osaan olla erossa pyytäessä viestiketjusta se oli hassua että en koko ihmisen kanssa jutellut mutta hänellä oli tieto minusta että muisti ilmoittaa etten saa vastata ketjuunsa. sen vuoksi en sitten ole pahemmin välittänyt joskus muutaman kerran kirjoittanut sen jälkeen.
        En kyllä tiedä mitä istuisin muutakuin missin ja pujottelijan seurana gentsu ja Pertsa pujottelija missiä pyörittäisi.

Gentsu hävitettiin palstalta kun se kiusas minua kertomalla minusta olen huono äiti ja järkytyin en muista sanatarkkaa kun meni kaikkitietävänä jollekin kertoon minusta vääristettyä tietoa kun toi sen esiin gentsu jo niin vihattu ihminen että moni hyökkäsi sen kimppuun sen jälkeen ja katsoi kauhuissani. Ja olen sen vuoksi sitä mieltä ettei ketäään saa kiusata.
        Se katosi silloin

Ymmärrän hyvin että istun eripöydässä mutta missi ja pujottelija ovat ainoita ihmisiä joiden kanssa sanaan vaihtaisi Pertsa ei minulle mitään puhuisi .peppis on kyllä kenen kanssa vaihtaisin sanaa hän myös johdattaa keskustelua.Pujottelijan kanssa vaan vastattaisiin hömmm
        Gentsu ei kyllä kiinnittäisi minuun huomiota. Varmasti vihainen minulle.

Eli siis kyllä olisi hiljaista jos itse et olisi pöydässä.
        Missillä olisi iso ihailija kaarti miehiä, miksi et itsekin sitten siihen pöytää istuisi.

• valtakunta kirjoitti:

luulen etten varmaa puhuisi mitään olen porukan hiljaisin viimeksi porukassa istuin baarissa polttareissa ja olin hiljasin siitä on hetkinen yli10 vuotta.

Sinä johdat täälläkin keskustelua, sen näkee etten ole sellainen.
        Missi johdattaa keskustelua oon taas
        Huomannut ettei pudottelijakaa johda keskustelua.
        Gentsu kenet vuosia sitte tiedän johtaa keskustelua Pertsa jos puhut missin ihailijasta se kyllä hyvin toi esin etten ollut tervetullut hänen keskustelu ketjuunsa, koska se oli selkeätä etten saanut osallistua hänen viestiketjuuhinsa

Osaan olla erossa pyytäessä viestiketjusta se oli hassua että en koko ihmisen kanssa jutellut mutta hänellä oli tieto minusta että muisti ilmoittaa etten saa vastata ketjuunsa. sen vuoksi en sitten ole pahemmin välittänyt joskus muutaman kerran kirjoittanut sen jälkeen.
        En kyllä tiedä mitä istuisin muutakuin missin ja pujottelijan seurana gentsu ja Pertsa pujottelija missiä pyörittäisi.

Gentsu hävitettiin palstalta kun se kiusas minua kertomalla minusta olen huono äiti ja järkytyin en muista sanatarkkaa kun meni kaikkitietävänä jollekin kertoon minusta vääristettyä tietoa kun toi sen esiin gentsu jo niin vihattu ihminen että moni hyökkäsi sen kimppuun sen jälkeen ja katsoi kauhuissani. Ja olen sen vuoksi sitä mieltä ettei ketäään saa kiusata.
        Se katosi silloin

Ymmärrän hyvin että istun eripöydässä mutta missi ja pujottelija ovat ainoita ihmisiä joiden kanssa sanaan vaihtaisi Pertsa ei minulle mitään puhuisi .peppis on kyllä kenen kanssa vaihtaisin sanaa hän myös johdattaa keskustelua.Pujottelijan kanssa vaan vastattaisiin hömmm
        Gentsu ei kyllä kiinnittäisi minuun huomiota. Varmasti vihainen minulle.

Eli siis kyllä olisi hiljaista jos itse et olisi pöydässä.
        Missillä olisi iso ihailija kaarti miehiä, miksi et itsekin sitten siihen pöytää istuisi.

Tuossa pöydässä vähän olisikin ideana se että siinä on myös sellaista porukkaa joka ei ole hirveän äänekästä, just sinä, yybee, pujis, tositypy mutta heidän kesken voisi syntyä semmoista rupattelua siinä. MissP varmaan naisista olisi se joka pitäisi keskutelua käynissä jos tahtoo tulla hiljaista. Pertsa ja Genio siinä olisikin sitten pörhistelemässä naisille ja toisilleen, sitä olisi hauska muiden seurata :D Sitten jos niillä menisi painiksi pujis pyöräyttäisi molemmat kenttään ja nippuun ja voittaisi naisten kunnioituksen. Minä itse olisin vaan sivustaseuraajana tällä kertaa kun se olisi ihan hauskaa sekin, ja joo, kyllä peppiskin varmaan siihen pöytään sopisi :)

Tuossa pöydässä vähän olisikin ideana se että siinä on myös sellaista porukkaa joka ei ole hirveän äänekästä, just sinä, yybee, pujis, tositypy mutta heidän kesken voisi syntyä semmoista rupattelua siinä. MissP varmaan naisista olisi se joka pitäisi keskutelua käynissä jos tahtoo tulla hiljaista. Pertsa ja Genio siinä olisikin sitten pörhistelemässä naisille ja toisilleen, sitä olisi hauska muiden seurata :D Sitten jos niillä menisi painiksi pujis pyöräyttäisi molemmat kenttään ja nippuun ja voittaisi naisten kunnioituksen. Minä itse olisin vaan sivustaseuraajana tällä kertaa kun se olisi ihan hauskaa sekin, ja joo, kyllä peppiskin varmaan siihen pöytään sopisi :)

Lennokkaita mielikuvia tyypeistä.

• Kolmanteen pöytään tulee.. Harmis, Valtis, Välis ja Konnakettu.

Sit se avaruus harrastelija on jonka kanssa tykkään jutella vaikka hänellä menee vähän jutut joskus pelottavaksi mutta sitten kun se tavallisuus esiin niin hyvä kaikki.

• Jan1 kirjoitti:

Joo mutta me kompattais samaan tahtiin. Ja nauru, se ei heti loppuisi. :)

Nuoli☝️

Ouh minä yleensä olen se, Ilmoittanut olevani kärpänen katossa.😁

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossahan se Jan1na kirjoittelee.

Jos olisin syntynyt tyttönä, nimekseni olisi kuulemma annettu Janita tai Jaana. Janina taitaa olla uudempaa nimituotantoa, jotain 80-lukua?

• Wwuwuw kirjoitti:

Nuoli☝️

Peukku?

• Jan1 kirjoitti:

Peukku?

Nuolihan toi on..

Muutenkin unohdat sen ,että sinä olet se linkitys niihin muihin.
        Yb ja tositypy ihan vieraita minulle vaikka ovat olleet M-L ei siltikään ollaan mitään oikein puhuttu.

Minulla minun keskustelu taidot jäävät keskittyneesti yksi kerrallaan ja todella harvoin kahden kanssa kerrallaan.
        Yhden sormen kirjoittelijana älyluurilla . Höm. Joskus just sitten on vain se kiusaaja perässä ollut ja väsyttänyt minut.

• Wwuwuw kirjoitti:

Nuolihan toi on..

Eikun tuo sormi.

• valtakunta kirjoitti:

Muutenkin unohdat sen ,että sinä olet se linkitys niihin muihin.
        Yb ja tositypy ihan vieraita minulle vaikka ovat olleet M-L ei siltikään ollaan mitään oikein puhuttu.

Minulla minun keskustelu taidot jäävät keskittyneesti yksi kerrallaan ja todella harvoin kahden kanssa kerrallaan.
        Yhden sormen kirjoittelijana älyluurilla . Höm. Joskus just sitten on vain se kiusaaja perässä ollut ja väsyttänyt minut.

Ei noin isossa pöydässä kaikkien tarvitsisikaan kaikkien kanssa keskustella. Yybee ja tositypy olisivat harmonisoimassa tunnelmaa. tositypy kykenee keskustelemaan kenen kanssa tahansa ja yybee olisi siinä purkamassa gentsun ja pertsan välisiä jännitteitä, juttelisi gentsun kanssa musa- ja kirjallisuusjuttuja niin ei gentsu koko ajan riitelisi pertsan kaa. pertsa tietysti yrittäisi iskeä kaikkia pöydän naisia jokaista vuorollaan mutta sehän olisi vain hauskaa eikä ehtisi änkyröimään sitten kun antaisi miellyttävää mielikuvaa itsestään. Paitsi tietysti genion kaa keskenään vähän änkyröisi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kolmanteen pöytään tulee.. Harmis, Valtis, Välis ja Konnakettu.

Noihin kaikki on joista tykkää ja tutustunut siihen voi lisätä missi, peppis avaruusharrastelija ja zombi.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei noin isossa pöydässä kaikkien tarvitsisikaan kaikkien kanssa keskustella. Yybee ja tositypy olisivat harmonisoimassa tunnelmaa. tositypy kykenee keskustelemaan kenen kanssa tahansa ja yybee olisi siinä purkamassa gentsun ja pertsan välisiä jännitteitä, juttelisi gentsun kanssa musa- ja kirjallisuusjuttuja niin ei gentsu koko ajan riitelisi pertsan kaa. pertsa tietysti yrittäisi iskeä kaikkia pöydän naisia jokaista vuorollaan mutta sehän olisi vain hauskaa eikä ehtisi änkyröimään sitten kun antaisi miellyttävää mielikuvaa itsestään. Paitsi tietysti genion kaa keskenään vähän änkyröisi.

Yybee ja blondi keskustelevat yleensä lähinnä gallup-tyyppisissä jutuissa, sellaisissa "minä-keskusteluissa", pujottelija vähän samanlainen. Ehkä he kolme sopisivat samaan pöytään. En ole nähnyt noiden kolmen osallistuvan "painaviin" aiheisiin vielä kovinkaan paljon. Gentsukin puhuu lähinnä musasta? Ei noista saa mitään vääntöä jos sitä ajattelit. Jos haluat vääntöä laita liner mihin pöytään tahansa, paitsi komppikamujensa kanssa. Liner vääntää ihan periaatteesta. Muutoin tulee tylsät keskustelut eikä olisi mitä seurata kärpäsenä katossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yybee ja blondi keskustelevat yleensä lähinnä gallup-tyyppisissä jutuissa, sellaisissa "minä-keskusteluissa", pujottelija vähän samanlainen. Ehkä he kolme sopisivat samaan pöytään. En ole nähnyt noiden kolmen osallistuvan "painaviin" aiheisiin vielä kovinkaan paljon. Gentsukin puhuu lähinnä musasta? Ei noista saa mitään vääntöä jos sitä ajattelit. Jos haluat vääntöä laita liner mihin pöytään tahansa, paitsi komppikamujensa kanssa. Liner vääntää ihan periaatteesta. Muutoin tulee tylsät keskustelut eikä olisi mitä seurata kärpäsenä katossa.

Siis tositypy ja yybee eli blondi.

• Aika osuvasti. Minä kiihottaisin kaikkia kaikkia vastaan ja yrittäisin saada tappelun aikaiseksi xD

• Partakaweri kirjoitti:

Aika osuvasti. Minä kiihottaisin kaikkia kaikkia vastaan ja yrittäisin saada tappelun aikaiseksi xD

Kiihottaisit😳
        Sinulle pistetään omppu suuhun ja tuoliin köytetäön saat toimia kiihottelijana🥰

• valtakunta kirjoitti:

Kiihottaisit😳
        Sinulle pistetään omppu suuhun ja tuoliin köytetäön saat toimia kiihottelijana🥰

Voisi olla kaikille parhaaksi :D

• Partakaweri kirjoitti:

Voisi olla kaikille parhaaksi :D

Se on hätä toimi ettei herkku karkaa.🥰💕💕

• Ää, en ole enää uhoava pikkupoika. Kopsautan varoittamatta, jos tilanne niin vaatii. Täällä ei ole tilanteita, jotka vaatisi hymähtelyä enempää voimankäyttöä.

• Anonyymi

Yli-ikäinen navettamatami sä olet. Et muuta. Ja palstakaan ei tarjoa enää samaa turvaa kuin ennen. Mutta silti epätoivoisesti tarraudut siihen, kun ei mitään muutakaan ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Yli-ikäinen navettamatami sä olet. Et muuta. Ja palstakaan ei tarjoa enää samaa turvaa kuin ennen. Mutta silti epätoivoisesti tarraudut siihen, kun ei mitään muutakaan ole.

Navettamatami? Nyt on viromafiosolla (?) käynyt vipa arkistoinnissa. Juo brenkku tai punkku loppuun mene sen jälkeen pitkälleen. Nuku pää selväksi.

• Totta tosiaan. Ei ole enää sellaisia päällekäyviä hahmoja, vai johtuuko vaan tämä kaikki varmuus itsestä? 😬
        Hauskinta on seurata pullisteluja taustalla. 😁

Joskus sentään edes puskat hyökkäili kimppuun, mutta nyt ei ole edes niitä? 😏

Minusta alkaa olla jo melkein tylsää. 😆

• Disse kirjoitti:

Totta tosiaan. Ei ole enää sellaisia päällekäyviä hahmoja, vai johtuuko vaan tämä kaikki varmuus itsestä? 😬
        Hauskinta on seurata pullisteluja taustalla. 😁

Joskus sentään edes puskat hyökkäili kimppuun, mutta nyt ei ole edes niitä? 😏

Minusta alkaa olla jo melkein tylsää. 😆

Mikä ristus ny on ku ei aharista? Täällä on nämä känä mäntit vielä kännissä, jotka aktivoituu viimeistään viikonloppuna kännipäissään avautumaan ahdingoistaan. Ja haukkumaan erään avovaimon (kuvien perusteella) matamiksi. Tulee mieleen hyttyset, pitää ininää ja nipistelee, mutta ei pahempaa.

• Jan1 kirjoitti:

Mikä ristus ny on ku ei aharista? Täällä on nämä känä mäntit vielä kännissä, jotka aktivoituu viimeistään viikonloppuna kännipäissään avautumaan ahdingoistaan. Ja haukkumaan erään avovaimon (kuvien perusteella) matamiksi. Tulee mieleen hyttyset, pitää ininää ja nipistelee, mutta ei pahempaa.

No ilmeisesti nykytilanne ei anna mahdollisuutta siirtyä lähiravitsemusliikkeeseen nauttimaan tunteesta joka nostaa oman surkean elämän tuntumaa piirun verran ylemmäksi muista, niin täytyy siirtyä netin maailmaan ja alkaa latistamaan muita, vaikka heikohkolla menestyksellä, mutta onneksi päihdyttävien aineiden aikainen nauttimisen aloitus suo armeliaan väsymystilan, voi sankari vetäytyä teatraalisesti voittajana (omastamielestään) ja jättää sakan kihisemään (olettaessaan itse niin) omaan oloonsa. (Tarkistaa aamulla ensimmäiseksi tilanteen). 😀

Toivottelin jo tuossa eräälle sankarille ihan musiikin saattelemana hyvää yötä. 😊

• Disse kirjoitti:

No ilmeisesti nykytilanne ei anna mahdollisuutta siirtyä lähiravitsemusliikkeeseen nauttimaan tunteesta joka nostaa oman surkean elämän tuntumaa piirun verran ylemmäksi muista, niin täytyy siirtyä netin maailmaan ja alkaa latistamaan muita, vaikka heikohkolla menestyksellä, mutta onneksi päihdyttävien aineiden aikainen nauttimisen aloitus suo armeliaan väsymystilan, voi sankari vetäytyä teatraalisesti voittajana (omastamielestään) ja jättää sakan kihisemään (olettaessaan itse niin) omaan oloonsa. (Tarkistaa aamulla ensimmäiseksi tilanteen). 😀

Toivottelin jo tuossa eräälle sankarille ihan musiikin saattelemana hyvää yötä. 😊

Viisasten juoma ei käy hanslankarille, isäntien juoma. Jospa se aamulla olisi taas enemmän ihminen.

• Jan1 kirjoitti:

Viisasten juoma ei käy hanslankarille, isäntien juoma. Jospa se aamulla olisi taas enemmän ihminen.

No se ainejan korostaa kaikkea fiilistä. Jos olet pettynyt itseesi, et aamulla ole yhtään sen fiksumpi, vaan kaikki toisten peilaamiset kirpaisee kovemmin.

Olen mäkin tutustunut tuotteeseen. 😜

• Disse kirjoitti:

No se ainejan korostaa kaikkea fiilistä. Jos olet pettynyt itseesi, et aamulla ole yhtään sen fiksumpi, vaan kaikki toisten peilaamiset kirpaisee kovemmin.

Olen mäkin tutustunut tuotteeseen. 😜

On sitä sen verran itsekin joskus nautittu, että tiedän kataluuden. Änkyrät on vedetty ja lujaa on mennyt. Ei vaan enää nappaa, ei yhtään.

• Jan1 kirjoitti:

On sitä sen verran itsekin joskus nautittu, että tiedän kataluuden. Änkyrät on vedetty ja lujaa on mennyt. Ei vaan enää nappaa, ei yhtään.

Joo. No aine on aine. Se mitä se teetättää, on jokatapauksessa ihan itseä.

Mä en usko, että mikään tässä maailmassa vaan tulee ja ottaa minut ja teetättää jotain... ehei. Kyllä ksikki mitä teenkään johtuu ihan minusta itsestäni.

Siis minun mielipide ja sillä mä tutkailen elämääni.

Kaikki mitä minun elämässä tapahtuu, johtuu siitä miten asioita tunnen. Ja miten reagoin tunteisiin, vaikuttaa taas siihen miten elämäni menee. Tunteet tulee ja menee, mutta niillä minä näen. Siten voin kääntää kelkkaa sinne minne haluan.

Pää haluaa usein ohjata niitä tunteita, mutta se ei onnistu. Mutta tunteita voi katsoa tarkemmin ja oppia. Moottoripyörällä ajo on muuten hyvä esimerkki. Se on tuntemista. Vastaankääntäminen tuntuu ajatuksena oudolta, mutta kun sen ymmärtää ja oppii tunnistamaan, se tuntuu persiinpohjassa ja tekee mieli huutaa oivalluksesta. Voi että kaipaa sitä tunnetta. 😍

• Disse kirjoitti:

Joo. No aine on aine. Se mitä se teetättää, on jokatapauksessa ihan itseä.

Mä en usko, että mikään tässä maailmassa vaan tulee ja ottaa minut ja teetättää jotain... ehei. Kyllä ksikki mitä teenkään johtuu ihan minusta itsestäni.

Siis minun mielipide ja sillä mä tutkailen elämääni.

Kaikki mitä minun elämässä tapahtuu, johtuu siitä miten asioita tunnen. Ja miten reagoin tunteisiin, vaikuttaa taas siihen miten elämäni menee. Tunteet tulee ja menee, mutta niillä minä näen. Siten voin kääntää kelkkaa sinne minne haluan.

Pää haluaa usein ohjata niitä tunteita, mutta se ei onnistu. Mutta tunteita voi katsoa tarkemmin ja oppia. Moottoripyörällä ajo on muuten hyvä esimerkki. Se on tuntemista. Vastaankääntäminen tuntuu ajatuksena oudolta, mutta kun sen ymmärtää ja oppii tunnistamaan, se tuntuu persiinpohjassa ja tekee mieli huutaa oivalluksesta. Voi että kaipaa sitä tunnetta. 😍

Kyllähän se alkoholi poistaa estoja, vahvistaa tunnetiloja ja voi saada tekemään järjettömiä valintoja ja päätöksiä. Mitä ei selvinpäin rohkene tehdä tai tule välttämättä edes mieleen. Rajotin laittaa vastaan.

Kyky kuunnella sisintään on helvetin hyvä 'taito'.

• Jan1 kirjoitti:

Kyllähän se alkoholi poistaa estoja, vahvistaa tunnetiloja ja voi saada tekemään järjettömiä valintoja ja päätöksiä. Mitä ei selvinpäin rohkene tehdä tai tule välttämättä edes mieleen. Rajotin laittaa vastaan.

Kyky kuunnella sisintään on helvetin hyvä 'taito'.

No toiset kohtaa senkin rajoitinta vasten. Kuvittelee, että ”se” teetättää asioita. Mutta minä en usko siihen. Ei ihmisen mieleen tuoda mistään mitään, vaan se on jo siellä. Se että sen ymmärtää on omalla vastuulla, mutta ei pidä sekoittaa sitä omaan vikaan tai syytökseen, se ei ole oikea tie, vaan enemmänkin omaan mahdollisuuteen ymmärtää selitys, miksi se joku tuntuu sille tai tälle.

Tulipas syvällistä... mutta tuli tuossa toisessakin ketjussa luritettua. Nyt vois olla nukkumaanmenon aika. Ehkä saatan niputtaa Kawan pikku lenkille huomiseks. 😬

• Disse kirjoitti:

No toiset kohtaa senkin rajoitinta vasten. Kuvittelee, että ”se” teetättää asioita. Mutta minä en usko siihen. Ei ihmisen mieleen tuoda mistään mitään, vaan se on jo siellä. Se että sen ymmärtää on omalla vastuulla, mutta ei pidä sekoittaa sitä omaan vikaan tai syytökseen, se ei ole oikea tie, vaan enemmänkin omaan mahdollisuuteen ymmärtää selitys, miksi se joku tuntuu sille tai tälle.

Tulipas syvällistä... mutta tuli tuossa toisessakin ketjussa luritettua. Nyt vois olla nukkumaanmenon aika. Ehkä saatan niputtaa Kawan pikku lenkille huomiseks. 😬

Tunteet on siellä joo. Ihminen on kemiaa. Mielialanvaihtelut ovat pohjimmiltaan kemiallisten reaktioiden tulosta. Alkoholi vaikuttaa siihen kemiaan, näin pelkistetysti.

Öitä.

• Jan1 kirjoitti:

Tunteet on siellä joo. Ihminen on kemiaa. Mielialanvaihtelut ovat pohjimmiltaan kemiallisten reaktioiden tulosta. Alkoholi vaikuttaa siihen kemiaan, näin pelkistetysti.

Öitä.

Joo, niin tsisi tosiaan vaikuttaa. Nyt oltiin jo sitä mieltä, että matsi voitais ottaa... 😃
        Tää on jo toinen täällä. Nuuska aiemmin oli jo sitä mieltä...😃

• Disse kirjoitti:

Joo, niin tsisi tosiaan vaikuttaa. Nyt oltiin jo sitä mieltä, että matsi voitais ottaa... 😃
        Tää on jo toinen täällä. Nuuska aiemmin oli jo sitä mieltä...😃

Gempsulla on joskus uho- ja alemmuuskompleksi päällä. Eipä se niin paha ole, kun yrittää esittää. Kissimirri pohjimmiltaan. :)

• Anonyymi

En mä ainakaan haluais ketään läväyttää nyrkillä päähän, sen seurauksena halkeis kallo ja kävis huonosti.
      Eikä muuallekaan viitti ketään lyödä, murtuis vaan luita poikki ja se tekis kipeetä, eikä olis mukavaa.

t. Ruma mies

• Ja saattaisi saada itsekin takaisin nyrkistä päähän, muualle. Sekin voi tehdä kipeää eikä olis mukavaa.

• Minä niin tykkäänkin nyt just sinusta sen vuoksi. Minäkään en ketää lyö.🥰

• Ei mua kiinnosta tappelemiset, en lähtisi sille linjalle.

Mutta olisi aivan mahtavaa tutustua palstalaisten inhimilliseen puoleen.

Se on jotenkin suurimmalla osalla piilossa.

• Anonyymi

sä olet niin... feikki :)

• Aika monen palstalaisen inhimillinen puoli vaan paljastuessaan usein näyttää siltä ettei todellakaan kannata tutustua enempää :D

• Anonyymi kirjoitti:

sä olet niin... feikki :)

Tuo vaatisi perusteluja.

Aika monen palstalaisen inhimillinen puoli vaan paljastuessaan usein näyttää siltä ettei todellakaan kannata tutustua enempää :D

Hmm, voi olla. Mutta on mielenkiintoista, millaista kirjoittajaa/mielenkiinnon kohteita/arvoja tämä inhimillinen puoli edustaa.

• elisakettu kirjoitti:

Hmm, voi olla. Mutta on mielenkiintoista, millaista kirjoittajaa/mielenkiinnon kohteita/arvoja tämä inhimillinen puoli edustaa.

Suuri osa täällä tuntuu olevan täysiä feikkejä ja ylpeitä siitä. Ei hirveästi kiinnostaisi tuntea, jos täällä kokee että feikkaaminen on ok se varmaan on myös sitten muutenkin.

Suuri osa täällä tuntuu olevan täysiä feikkejä ja ylpeitä siitä. Ei hirveästi kiinnostaisi tuntea, jos täällä kokee että feikkaaminen on ok se varmaan on myös sitten muutenkin.

Voiko feikkaamisesta olla ylpeä?

Tavallaan ymmärrän sen jos on tarve salata minuutensa, mutta mitä sillä on edes väliä, kun emme kuitenkaan (tai harvoin) tunne toisiamme?

Voiko minuus olla rasite? No jos se vedetään aseeksi sua vastaan, ehkä.

• Anonyymi

Aikuiset ne tällaisilla palstoille leikkii...
        Ei voi muuten kuin ihmetellä kuin monelle tämä (palsta) on osa elämää. Väki kytännyt puheidensa mukaan tätä 20
        vuotta. Mitenhän vahvoilla silloin käydään? Olisko pientä vierautuneisuutta oikeasta elämästä? Ja aina vaan pitää tulla uudelleen ja uudelleen? Hassua vai mitähän se sitten olisikaan. No onnea matkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Aikuiset ne tällaisilla palstoille leikkii...
        Ei voi muuten kuin ihmetellä kuin monelle tämä (palsta) on osa elämää. Väki kytännyt puheidensa mukaan tätä 20
        vuotta. Mitenhän vahvoilla silloin käydään? Olisko pientä vierautuneisuutta oikeasta elämästä? Ja aina vaan pitää tulla uudelleen ja uudelleen? Hassua vai mitähän se sitten olisikaan. No onnea matkaan.

No monihan koukkuuntuu keskustelupalstoihin. Onhan se(kin) eräänlaista sosiaalisuutta ja oppia tuntemaan muitakin mielipiteitä kuin omansa.

Live-elämässä voi joskus olla vaikeaa saada ääntään kuuluville. Voi olla myös vaikeuksia vastaanottaa sanomia. Jos tämä on keino oppia kommunikoimaan, kai se on parempi kuin höpistä yksinään puille. Se se vielä puuttuisi jos ne alkaisi lopulta vastaamaan.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

No monihan koukkuuntuu keskustelupalstoihin. Onhan se(kin) eräänlaista sosiaalisuutta ja oppia tuntemaan muitakin mielipiteitä kuin omansa.

Live-elämässä voi joskus olla vaikeaa saada ääntään kuuluville. Voi olla myös vaikeuksia vastaanottaa sanomia. Jos tämä on keino oppia kommunikoimaan, kai se on parempi kuin höpistä yksinään puille. Se se vielä puuttuisi jos ne alkaisi lopulta vastaamaan.

Lähinnä se näyttäytyy säälittävänä jos vaan voi arvailla ikäjakaumaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä se näyttäytyy säälittävänä jos vaan voi arvailla ikäjakaumaa.

Miksi säälittävänä? Pitäisikö mielestäsi keskustelijan tuntea huonoa omaatuntoa, jos viihtyy palstoilla? Tai saa siitä itselleen jotakin?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Miksi säälittävänä? Pitäisikö mielestäsi keskustelijan tuntea huonoa omaatuntoa, jos viihtyy palstoilla? Tai saa siitä itselleen jotakin?

Silloin jos -vain palstoilla. Kyllä vain. Mietityttää, mitä mahtaa olla se oikea elämä tai millä tasolla se lähinnä on? Elääkö sellainen ihminen fantasiamaailmassa muutenkin? Mitenhän se on?

• Anonyymi kirjoitti:

Silloin jos -vain palstoilla. Kyllä vain. Mietityttää, mitä mahtaa olla se oikea elämä tai millä tasolla se lähinnä on? Elääkö sellainen ihminen fantasiamaailmassa muutenkin? Mitenhän se on?

Ilmeisesti viittaat nettiriippuvaisiisiin henkilöihin, joilta on kutistettu se "oikea elmä". No, heidänhän oikea elämänsä (ja mielenkiinnon kohteensa) on siellä fantasiamaailmassa.

Ulkomaailma taas saattaa näyttää vihamieliseltä, vieraalta paikalta, jossa ollaan sinua vastaan.

En sanoisi säälittävä. Mulla ei edes ole sanoja siihen, miten ihminen pystyy luisumaan siihen, eikä edes halua tai pysty nousemaan sieltä pois.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Ilmeisesti viittaat nettiriippuvaisiisiin henkilöihin, joilta on kutistettu se "oikea elmä". No, heidänhän oikea elämänsä (ja mielenkiinnon kohteensa) on siellä fantasiamaailmassa.

Ulkomaailma taas saattaa näyttää vihamieliseltä, vieraalta paikalta, jossa ollaan sinua vastaan.

En sanoisi säälittävä. Mulla ei edes ole sanoja siihen, miten ihminen pystyy luisumaan siihen, eikä edes halua tai pysty nousemaan sieltä pois.

Täällä näissä keskustelijoissa on valitettavan.monta sellaista diagnosoitua.

Aika monen palstalaisen inhimillinen puoli vaan paljastuessaan usein näyttää siltä ettei todellakaan kannata tutustua enempää :D

Sinuun tykkään tutustua enemmän.😁

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä näissä keskustelijoissa on valitettavan.monta sellaista diagnosoitua.

Saattaa olla.

Itse en ainakaan osaa osoitella ketään. Kun on se "feikkipuoli" ja inhimillinen puoli voi olla jotain muuta.

Mutta mielenkiintoisia persoonia, silti.

• Anonyymi

Heh, kaikki mun viestit ja vastaukset siihen hävinnyt kuin tuhka tuuleen... :D

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2228
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      65
      1511
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1095
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1088
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      844
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe