Kenet palstalaisen haluaisit tavata?

Anonyymi

Ja miksi?

213

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itseni.

      Näin vasta yhden sarjan, jossa pääosan esittäjä näytti ihan minulta, sellaiselta kuin olin paljon nuorempana. Oli aika veikee tunne katsoa sarjaa. Helppo samaistua kyllä. Keskustelisin mielelläni itseni kanssa.

      Lisäksi olen ainoa oikea ihminen täällä, joten tuo tapaaminen olisi ainoa mahdollinen.

      • Anonyymi

        Peukutan...;)


      • Älä tarinoi
        Ihka aito olen.


    • Ehkä Pocahontasin, on niin kiehtovan luonnonlapsimainen

      • Kuka se on?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Kuka se on?

        Pönde.


      • Niih pocahontasi
        https://m.youtube.com/watch?v=QPyWeqoKxeo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönde.

        Ai Pönttöneiti :D. Ihastusta ilmassa?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Ai Pönttöneiti :D. Ihastusta ilmassa?

        Kukaan ei voi nähdä ja kuulla maailman parhaita asioita, ne pitää tuntea sydämessään



    • Anonyymi

      En tiedä kun en tiedä edes miten kenenkään "palstalaisen" exaktimpia tietoja tai mahdollisuuksia tutustua voisi edes olla.
      Muuten voisi määritellä sopivan henkilön seuraavin avuin:

      Ken pitkäkaulaisin on, pienipäisin
      ja takapuoleltansa täyteläisin.
      Kas, kun jää painopiste matalalle,
      voi nousta kukonnuppi korkealle
      ja loistaa tunkiolta maailmalle!

    • Anonyymi

      Lillis2020. Fiksun oloinen mimmi.

      • Anonyymi

        Mene jonoon.


      • Anonyymi

        Kysy treffeille.


      • :) jahas, no kiitos, kiitos. Näin korona-aikana treffailu on vähän niinku pannassa vaan....


      • Lillis2020 kirjoitti:

        :) jahas, no kiitos, kiitos. Näin korona-aikana treffailu on vähän niinku pannassa vaan....

        Eihän se tavaamista estä.... Lil-lis 2020... Noin...mä kerkesin jo tavata. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Eihän se tavaamista estä.... Lil-lis 2020... Noin...mä kerkesin jo tavata. :oD

        😳 Sitä ollaan vähän niinku hauskoja siellä... 😂
        Paljonko laitoit oikein hiivaa simaan, Disse-san? 🤪


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Eihän se tavaamista estä.... Lil-lis 2020... Noin...mä kerkesin jo tavata. :oD

        oletko tavannut lilliksen no miten treffit meni onko htapaaminen huomenna uudestaan


      • Lillis2020 kirjoitti:

        😳 Sitä ollaan vähän niinku hauskoja siellä... 😂
        Paljonko laitoit oikein hiivaa simaan, Disse-san? 🤪

        Savolaiset kuoliaaksinaurattajat on varmaan aidosti ihnmeissään kun joissain tilanteissa niiden jutut ei vaan uppoa muunsuomalaisille :D No oli tuo sentään ihan hyvä juttu.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Eihän se tavaamista estä.... Lil-lis 2020... Noin...mä kerkesin jo tavata. :oD

        saitko häneltä suukon tai suukkoja ja jos sait niin hyvältä näyttää onneksi olkoon taidat saada itsellesi naisen peukun arvoinen juttu onnea teille


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Savolaiset kuoliaaksinaurattajat on varmaan aidosti ihnmeissään kun joissain tilanteissa niiden jutut ei vaan uppoa muunsuomalaisille :D No oli tuo sentään ihan hyvä juttu.

        Ai, minusta Dissellä on aina hauskoja juttuja ☺️


      • Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

        Ai, minusta Dissellä on aina hauskoja juttuja ☺️

        varmasti jos häntä pussannut olet ja huomenna uudet treffit hienoa ja onnea


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Eihän se tavaamista estä.... Lil-lis 2020... Noin...mä kerkesin jo tavata. :oD

        Pyydä lillis treffeille =)))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko tavannut lilliksen no miten treffit meni onko htapaaminen huomenna uudestaan

        J" mustuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J" mustuu

        nyt ei ymmärtänyt rakkaus on hienoa ja tosi hienoa jos disse ja lilliksestä tulisisi pari ja aviopari tosi hieno juttu olen iloinen


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Ai, minusta Dissellä on aina hauskoja juttuja ☺️

        Palsta annoksina disse on ihan siedettävä mutta disse 24/7 aina savolainen puujalkavitsi tulollaan heti kun jotain tapahtuu voisi joskus rasittava :D


      • Lillis2020 kirjoitti:

        😳 Sitä ollaan vähän niinku hauskoja siellä... 😂
        Paljonko laitoit oikein hiivaa simaan, Disse-san? 🤪

        Ainahan sitä haaskoja ollaan täällä savossa. :oD

        Ei passaa nyt kuule terästettyä simaata killittää, kun oon töissä. :o)


      • Anonyymi kirjoitti:

        oletko tavannut lilliksen no miten treffit meni onko htapaaminen huomenna uudestaan

        Tavasin ihan vasta äsken ja ihan hyvin meni, vaikka mietin, että miten olisiko tuo 2020 pitänyt tavuttaa myös? :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        saitko häneltä suukon tai suukkoja ja jos sait niin hyvältä näyttää onneksi olkoon taidat saada itsellesi naisen peukun arvoinen juttu onnea teille

        Suukkoa ei nyt tullut, mutta näemmä hän itkee ja nauraa, sekä epäilee mun olevan päihtynyt. :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä lillis treffeille =)))))))

        Ei nyt kuule rehvailla... just nippanappa riittää tuo 4-500 km väli... :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        J" mustuu

        Ei tässä nyt auta mustasukkaiseksi heittäytyä sinkkujen suunnitelmista tai rehveistä, kun itse en ole. Jos jonkun hyvän tyypin kukin sinkku löytää, niin iloinenhan siitä pitää olla eikä mustis. :)


      • Disse kirjoitti:

        Ainahan sitä haaskoja ollaan täällä savossa. :oD

        Ei passaa nyt kuule terästettyä simaata killittää, kun oon töissä. :o)

        Ai, no joo. Sit ei mitään simaa eikä rusinoitakaan passaa 🤔😉


      • Disse kirjoitti:

        Suukkoa ei nyt tullut, mutta näemmä hän itkee ja nauraa, sekä epäilee mun olevan päihtynyt. :oD

        😂😂


      • Jan1 kirjoitti:

        Ei tässä nyt auta mustasukkaiseksi heittäytyä sinkkujen suunnitelmista tai rehveistä, kun itse en ole. Jos jonkun hyvän tyypin kukin sinkku löytää, niin iloinenhan siitä pitää olla eikä mustis. :)

        Moikka! 🤗


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Moikka! 🤗

        Moikka. 🤗💫


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ei nyt kuule rehvailla... just nippanappa riittää tuo 4-500 km väli... :oD

        et olekkaan sitten tavannut oletkin paskanpuhuja jaa jaa semmonen hihhuli


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Ai, no joo. Sit ei mitään simaa eikä rusinoitakaan passaa 🤔😉

        Joo, ei passaa ei.

        Tässä katselen Ikean katalogia välillä. Mun pitäis hommata yksi vaatekaappi.... No se on jo selvillä, ja sit siihen jotain koria ja muuta, mutta ne pitää sit mitata kaupassa.... Ihan iisiä...mutta....

        Verhot pitäis valita olohuoneeseen (2ikkunaa), ruokailuhuone (1) kolme makkaria (1 1 1).
        Ja mä mietin, että nyt hommaan kunnon verhotangot... Mutta eiks verhotanko kannata olla vähän leveempi kuin ikkuna? Saa sit sivuverhot ja vaikka kapan? Ja mitä muuta verhoihin liittyvää insidetietoa ois? Mä en tiedä noista, mutta nyt aattelin ottaa selvän. :o)


      • Anonyymi kirjoitti:

        et olekkaan sitten tavannut oletkin paskanpuhuja jaa jaa semmonen hihhuli

        No olenpas...katso ylemmäks....voi tavata toisenkin kerran.... Lil-Lis 2020...Noin. ;oP


      • Disse kirjoitti:

        Joo, ei passaa ei.

        Tässä katselen Ikean katalogia välillä. Mun pitäis hommata yksi vaatekaappi.... No se on jo selvillä, ja sit siihen jotain koria ja muuta, mutta ne pitää sit mitata kaupassa.... Ihan iisiä...mutta....

        Verhot pitäis valita olohuoneeseen (2ikkunaa), ruokailuhuone (1) kolme makkaria (1 1 1).
        Ja mä mietin, että nyt hommaan kunnon verhotangot... Mutta eiks verhotanko kannata olla vähän leveempi kuin ikkuna? Saa sit sivuverhot ja vaikka kapan? Ja mitä muuta verhoihin liittyvää insidetietoa ois? Mä en tiedä noista, mutta nyt aattelin ottaa selvän. :o)

        Oi, oi.... kivaa! Joo, kannattaa olla. Itse tykkään että verhotanko saa olla ihan reilustikin pidempi kuin mitä ikkuna on. Säädettävä malli on helppo, voi sitten sovittaa kotona. Verhoa on kiva saada sivuillekin riittävästi.

        Verhoissa ei niin ihmeellisiä juttuja ole, mutta tanko on siitä kiva, että silloin voi olla paljonkin erilaisia verhoja esim. sellaiset missä on ne purjehdusrenkaat(?) tai sitten ihan perinteiset. Saa siis vaihtelua ja se on aina kivaa. Pimentävät verhot ovat👌🏻, samalla myös viilentävät jos sattuu aurinko paahtamaan päivisin.


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Oi, oi.... kivaa! Joo, kannattaa olla. Itse tykkään että verhotanko saa olla ihan reilustikin pidempi kuin mitä ikkuna on. Säädettävä malli on helppo, voi sitten sovittaa kotona. Verhoa on kiva saada sivuillekin riittävästi.

        Verhoissa ei niin ihmeellisiä juttuja ole, mutta tanko on siitä kiva, että silloin voi olla paljonkin erilaisia verhoja esim. sellaiset missä on ne purjehdusrenkaat(?) tai sitten ihan perinteiset. Saa siis vaihtelua ja se on aina kivaa. Pimentävät verhot ovat👌🏻, samalla myös viilentävät jos sattuu aurinko paahtamaan päivisin.

        No sit pitää oikeastaan katsoa yks ikkuna, se antaa speksit tangon pituudelle. Se on ehkä 20-30 cm ikkunasta, kun tulee kulmaus. Symmetriset verhotangon pituudet oltava. Makkareihin sopii kyllä pidemmät ja sinne varmaan ne pimennysverhot just. Ja varmaan saa olla aika korkealla ikkunasta, niin saa ne purjekiinnikkeetkin, ettei valo luikahda yläreunasta sit huoneeseen.

        Mikäs niissä mitoissa on? Paljonko ois lattiasta, vai onks sillä väliä? Nehän sit pitää lyhentää luultavasti? Oli jotain kolmemetrisiä... Ja siitähän saattais saada kapankin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä lillis treffeille =)))))))

        Minustakin tuo on hyvä idea. He kumpikin on kertoneet diggailevansa abc-treffejä niin siellähän kenotellessa voisi syntyä vaikka mitä säpinää ja kipinää :) Jan1:kään ei ainakaan myönnä olevansa mustis niin eihän siinä sitten kuin tapaamiseen absille, sieltä ei nyt ehkä saa seisovan pöydän lounaita mutta jotain hampurilaisia varmaan myyvät ja imeliä viinerikahveja :)


      • Disse kirjoitti:

        No sit pitää oikeastaan katsoa yks ikkuna, se antaa speksit tangon pituudelle. Se on ehkä 20-30 cm ikkunasta, kun tulee kulmaus. Symmetriset verhotangon pituudet oltava. Makkareihin sopii kyllä pidemmät ja sinne varmaan ne pimennysverhot just. Ja varmaan saa olla aika korkealla ikkunasta, niin saa ne purjekiinnikkeetkin, ettei valo luikahda yläreunasta sit huoneeseen.

        Mikäs niissä mitoissa on? Paljonko ois lattiasta, vai onks sillä väliä? Nehän sit pitää lyhentää luultavasti? Oli jotain kolmemetrisiä... Ja siitähän saattais saada kapankin?

        Hmm.. joo, aina ei pitkä verhotanko sovi, mutta tässä on tosi hyvä ohje:
        https://www.bonava.fi/inspiraatio/sisustaminen-ja-trendit/vinkit-verhojen-valintaan

        Ja sitten vielä hauska idea mikä osui silmään. Heinäseiväs 😅
        https://www.marjakuja.fi/2017/01/part-5-vihdoin-se-heinaseivas-verhotanko.html

        Ja tuosta inspiroituneena, jos mulla nyt olisi se mökki, niin verhotankona olisi varmaan joko puinen mela tai airo! 😃


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minustakin tuo on hyvä idea. He kumpikin on kertoneet diggailevansa abc-treffejä niin siellähän kenotellessa voisi syntyä vaikka mitä säpinää ja kipinää :) Jan1:kään ei ainakaan myönnä olevansa mustis niin eihän siinä sitten kuin tapaamiseen absille, sieltä ei nyt ehkä saa seisovan pöydän lounaita mutta jotain hampurilaisia varmaan myyvät ja imeliä viinerikahveja :)

        Nää Harmis. Oishan se nyt vähän lapsellista mustasukkailla ja pidätellä vapaata ihmistä elämästä, kun itse on kuitenkin varattu? Eikö?


        Eri asia, jos olisin sinkku tottakai mä tekisin kaikkeni päästäkseni itse niille treffeille. Tykkään Lilliksestä ihan kahjona, mutta kun ei pysty, pitää hyväksyä tilanne niin kuin se on, valitettavasti. Ei auta itku markkinoilla.

        Elämä on. 🥴


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Hmm.. joo, aina ei pitkä verhotanko sovi, mutta tässä on tosi hyvä ohje:
        https://www.bonava.fi/inspiraatio/sisustaminen-ja-trendit/vinkit-verhojen-valintaan

        Ja sitten vielä hauska idea mikä osui silmään. Heinäseiväs 😅
        https://www.marjakuja.fi/2017/01/part-5-vihdoin-se-heinaseivas-verhotanko.html

        Ja tuosta inspiroituneena, jos mulla nyt olisi se mökki, niin verhotankona olisi varmaan joko puinen mela tai airo! 😃

        Pitää toi Bonavan juttu tutkia...

        No toi heinäseiväs on ruipelo. :oD Ja oikeassa heinäseipäässä ei verho kyllä liikkuis... :oD

        Onkohan mulla mun makkarin kuva vielä jossain??? Siihen oon etsinyt sellaista merihenkistä sinivalkoruutukuvioo verhoksi, mutta en löydä....

        https://aijaa.com/wqlnJr

        On tuossa heti remontin jälkeen....noitten tyynyjen toi tyyli.... Sellaiset verhotkin.
        Sitten vois jostain ettiä sellaisen laivanikkunakehyksen ja siihen tietty ulappaa, oi hiio hoi...Pitäiskö saunatervaa liruttaa sänkysäleikköön, niin tulis puukuunarituoksutkin. :oD


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Hmm.. joo, aina ei pitkä verhotanko sovi, mutta tässä on tosi hyvä ohje:
        https://www.bonava.fi/inspiraatio/sisustaminen-ja-trendit/vinkit-verhojen-valintaan

        Ja sitten vielä hauska idea mikä osui silmään. Heinäseiväs 😅
        https://www.marjakuja.fi/2017/01/part-5-vihdoin-se-heinaseivas-verhotanko.html

        Ja tuosta inspiroituneena, jos mulla nyt olisi se mökki, niin verhotankona olisi varmaan joko puinen mela tai airo! 😃

        'Ja tuosta inspiroituneena, jos mulla nyt olisi se mökki, niin verhotankona olisi varmaan joko puinen mela tai airo! 😃'

        Komppaan. Mainio idea. 👍


      • Disse kirjoitti:

        Pitää toi Bonavan juttu tutkia...

        No toi heinäseiväs on ruipelo. :oD Ja oikeassa heinäseipäässä ei verho kyllä liikkuis... :oD

        Onkohan mulla mun makkarin kuva vielä jossain??? Siihen oon etsinyt sellaista merihenkistä sinivalkoruutukuvioo verhoksi, mutta en löydä....

        https://aijaa.com/wqlnJr

        On tuossa heti remontin jälkeen....noitten tyynyjen toi tyyli.... Sellaiset verhotkin.
        Sitten vois jostain ettiä sellaisen laivanikkunakehyksen ja siihen tietty ulappaa, oi hiio hoi...Pitäiskö saunatervaa liruttaa sänkysäleikköön, niin tulis puukuunarituoksutkin. :oD

        Heppu nukkuu pää pilvissä. 😃


      • Jan1 kirjoitti:

        Heppu nukkuu pää pilvissä. 😃

        Joo, mut jalat ei oo maassa, ne on yleensä sängynpäädystä etsimässä viileää putkea. :oD

        https://aijaa.com/Rxp3ve

        Tuossa on ruokkiksen ikkunaseinä.... väri on harmaa ja listat tummanharmaat, mutta tuosta ei taida sitä erottaa.... Takana näkyy muuten makkariakin.... Siellä lukee aika isolla seinässä: Time is Now! :oD


      • Disse kirjoitti:

        Pitää toi Bonavan juttu tutkia...

        No toi heinäseiväs on ruipelo. :oD Ja oikeassa heinäseipäässä ei verho kyllä liikkuis... :oD

        Onkohan mulla mun makkarin kuva vielä jossain??? Siihen oon etsinyt sellaista merihenkistä sinivalkoruutukuvioo verhoksi, mutta en löydä....

        https://aijaa.com/wqlnJr

        On tuossa heti remontin jälkeen....noitten tyynyjen toi tyyli.... Sellaiset verhotkin.
        Sitten vois jostain ettiä sellaisen laivanikkunakehyksen ja siihen tietty ulappaa, oi hiio hoi...Pitäiskö saunatervaa liruttaa sänkysäleikköön, niin tulis puukuunarituoksutkin. :oD

        Kulkee, verhoon voi ommella jos ei ole valmiina kangaslenkit. Ihan mittatilauksena. Tai kiepauttaa verhot luovasti seipään ympäri. Seipään vois kai puuvahallakin käsitellä?

        https://fi.pinterest.com/pin/378795018636734205/

        Toimiikohan linkki?


      • Jan1 kirjoitti:

        'Ja tuosta inspiroituneena, jos mulla nyt olisi se mökki, niin verhotankona olisi varmaan joko puinen mela tai airo! 😃'

        Komppaan. Mainio idea. 👍

        Eh tuota, vaikka noin yleensä olen sitä mieltä että nainen saa sisustaa niin minusta kyllä se että kaivetaan kuormalavat kirjahyllyiksi ja pöydiksi, heinäseipäät vaikka miksi ja jos laitettaisiin hauskan ideana airo p..rkele seinälle niin tuota, eikös se oikea maalaisidylli syntyisi kun olisi kuormalava kuormalavan paikalla, heinäseiväs pellolla ja airon p..le puusoutuveneessä siinä rannassa? No eihän siinä kai mitään mutta kun niitä jänniä ideoita keksii 99 sadasta niin minusta ehkä jännintä jos asiat on niin kuin ne on alunperinkin tarkoitettu. Tämä siis vain mielipide, ei saa kukaan mieltään pahoittaa tästä :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Kulkee, verhoon voi ommella jos ei ole valmiina kangaslenkit. Ihan mittatilauksena. Tai kiepauttaa verhot luovasti seipään ympäri. Seipään vois kai puuvahallakin käsitellä?

        https://fi.pinterest.com/pin/378795018636734205/

        Toimiikohan linkki?

        No mulla on seivästä käytetty jo puuliterin seinässä. 😀

        https://aijaa.com/Y75GI1

        Eiköhän niitä voi siellä ihastella. 😬


      • Disse kirjoitti:

        Pitää toi Bonavan juttu tutkia...

        No toi heinäseiväs on ruipelo. :oD Ja oikeassa heinäseipäässä ei verho kyllä liikkuis... :oD

        Onkohan mulla mun makkarin kuva vielä jossain??? Siihen oon etsinyt sellaista merihenkistä sinivalkoruutukuvioo verhoksi, mutta en löydä....

        https://aijaa.com/wqlnJr

        On tuossa heti remontin jälkeen....noitten tyynyjen toi tyyli.... Sellaiset verhotkin.
        Sitten vois jostain ettiä sellaisen laivanikkunakehyksen ja siihen tietty ulappaa, oi hiio hoi...Pitäiskö saunatervaa liruttaa sänkysäleikköön, niin tulis puukuunarituoksutkin. :oD

        Hmm... tuo näyttää niin Hästens kankaalle, mutta sitä voi olla vaikea saada. Ehkä jos sielläpäin on joku Vepsäläinen tai joku muu liike mikä myy Hästens -tuotteita, niin voisit kysyä. Muuten melkein sitten tuohon tummansiniseen menevä yksivärinen verho, tai valkoiseen tai miksi ei vaihtoehtoisesti esim samaan sävyyn sen laivaikkunkehyksen tai jonkin muun huoneessa olevan esineen/vast värin mukaan. Eli ajatuksena että sovitat yhteen jonkun pienessä roolissa olevan esineen värin kanssa (mikä siis poikkeaa pääväreistä). Saat tasapainoa.


      • Disse kirjoitti:

        No mulla on seivästä käytetty jo puuliterin seinässä. 😀

        https://aijaa.com/Y75GI1

        Eiköhän niitä voi siellä ihastella. 😬

        Laita nyt vaan seivästä seinälle kun naistenlehdetkin suosittaa, niiden naistoimittajilla on silmää tällaisille :D
        ps. se ruokahuoneen seinä oli hyvä. ite olisin laittanut kanssa harmaaksi, paitsi listat sitten olisin laittanut valkoista. Mutta mitäpä me miehet näistä ymmärretään kun ei heinäseipäitäkään seinälle osata laittaa eikä sulla ollut siellä vissiin yhtään kuormalavaakaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eh tuota, vaikka noin yleensä olen sitä mieltä että nainen saa sisustaa niin minusta kyllä se että kaivetaan kuormalavat kirjahyllyiksi ja pöydiksi, heinäseipäät vaikka miksi ja jos laitettaisiin hauskan ideana airo p..rkele seinälle niin tuota, eikös se oikea maalaisidylli syntyisi kun olisi kuormalava kuormalavan paikalla, heinäseiväs pellolla ja airon p..le puusoutuveneessä siinä rannassa? No eihän siinä kai mitään mutta kun niitä jänniä ideoita keksii 99 sadasta niin minusta ehkä jännintä jos asiat on niin kuin ne on alunperinkin tarkoitettu. Tämä siis vain mielipide, ei saa kukaan mieltään pahoittaa tästä :)

        Juu ei pahoittunut ei. Makuasia, niin kun äiti ja tytärkin. ;)


      • Disse kirjoitti:

        No mulla on seivästä käytetty jo puuliterin seinässä. 😀

        https://aijaa.com/Y75GI1

        Eiköhän niitä voi siellä ihastella. 😬

        Airo sitten tai vanhat hiihtosauvat prkle. 😜

        Leipälapio!


      • Disse kirjoitti:

        Joo, mut jalat ei oo maassa, ne on yleensä sängynpäädystä etsimässä viileää putkea. :oD

        https://aijaa.com/Rxp3ve

        Tuossa on ruokkiksen ikkunaseinä.... väri on harmaa ja listat tummanharmaat, mutta tuosta ei taida sitä erottaa.... Takana näkyy muuten makkariakin.... Siellä lukee aika isolla seinässä: Time is Now! :oD

        Hieno väri seinässä! Tuossa näen itse jotkut tällaiset:
        https://countrywhite.fi/tuote/rullakappa-140100-beige-teksti-bretange/


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Hmm... tuo näyttää niin Hästens kankaalle, mutta sitä voi olla vaikea saada. Ehkä jos sielläpäin on joku Vepsäläinen tai joku muu liike mikä myy Hästens -tuotteita, niin voisit kysyä. Muuten melkein sitten tuohon tummansiniseen menevä yksivärinen verho, tai valkoiseen tai miksi ei vaihtoehtoisesti esim samaan sävyyn sen laivaikkunkehyksen tai jonkin muun huoneessa olevan esineen/vast värin mukaan. Eli ajatuksena että sovitat yhteen jonkun pienessä roolissa olevan esineen värin kanssa (mikä siis poikkeaa pääväreistä). Saat tasapainoa.

        Kuullostaa tutulta... Ja tälleen suomalaisittain muuten toimii nimenä "konehuoneeseen"! :oD

        Niin, no mäkin sitten mietin, että tuollainen ei kovin hyvin pimennä, että pitäis ehkä olla joku tummempi... Ehkä pitää miettiä tuota vielä... ja kesäks vois olla tummempi/paksumpi, sit talveks jotain kevyempää.... Mutta ensin kesäverhot....muuten homma räjähtää käsiin. :oD


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eh tuota, vaikka noin yleensä olen sitä mieltä että nainen saa sisustaa niin minusta kyllä se että kaivetaan kuormalavat kirjahyllyiksi ja pöydiksi, heinäseipäät vaikka miksi ja jos laitettaisiin hauskan ideana airo p..rkele seinälle niin tuota, eikös se oikea maalaisidylli syntyisi kun olisi kuormalava kuormalavan paikalla, heinäseiväs pellolla ja airon p..le puusoutuveneessä siinä rannassa? No eihän siinä kai mitään mutta kun niitä jänniä ideoita keksii 99 sadasta niin minusta ehkä jännintä jos asiat on niin kuin ne on alunperinkin tarkoitettu. Tämä siis vain mielipide, ei saa kukaan mieltään pahoittaa tästä :)

        Huom...Mökillä (rannan vieressä) sellainen sopii minusta aivan mainiosti yksityiskohtana. Liikaa on aina liikaa. Se pitää tehdä tyylillä ja taidolla, niin että on tasapainossa. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Kulkee, verhoon voi ommella jos ei ole valmiina kangaslenkit. Ihan mittatilauksena. Tai kiepauttaa verhot luovasti seipään ympäri. Seipään vois kai puuvahallakin käsitellä?

        https://fi.pinterest.com/pin/378795018636734205/

        Toimiikohan linkki?

        Joo, just tuon tyyppinen. On nätti minusta. Ei mahda mitään :)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Huom...Mökillä (rannan vieressä) sellainen sopii minusta aivan mainiosti yksityiskohtana. Liikaa on aina liikaa. Se pitää tehdä tyylillä ja taidolla, niin että on tasapainossa. :)

        Tai, Janin laittamassa linkissä, niin näen kyllä tuollaisen myös vaikka puutalossa :)


      • Disse kirjoitti:

        Pitää toi Bonavan juttu tutkia...

        No toi heinäseiväs on ruipelo. :oD Ja oikeassa heinäseipäässä ei verho kyllä liikkuis... :oD

        Onkohan mulla mun makkarin kuva vielä jossain??? Siihen oon etsinyt sellaista merihenkistä sinivalkoruutukuvioo verhoksi, mutta en löydä....

        https://aijaa.com/wqlnJr

        On tuossa heti remontin jälkeen....noitten tyynyjen toi tyyli.... Sellaiset verhotkin.
        Sitten vois jostain ettiä sellaisen laivanikkunakehyksen ja siihen tietty ulappaa, oi hiio hoi...Pitäiskö saunatervaa liruttaa sänkysäleikköön, niin tulis puukuunarituoksutkin. :oD

        Minäpä alan nyt päästä jyvälle siitä miten naiset sisustaa, haet kuule siihen tuommoiset pöytäliinat ja kiskaiset seinälle:

        https://www.resta24.fi/tuotekuvat/1024x/ruutuliinat-ravintolaan-kahvilaan.jpg

        juju on katsos siinä kun se on pöytään tarkoitettu mutta kun laitat sen ikkunan eteen niin se on silleen jännä, kaikki naisvieraat huokailee :)

        No voi ne verhot tuostakin laittaa:

        https://kauppa.ompelimoriitta.fi/Ray-Canadienne-Serge-raitakangas-1


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Joo, just tuon tyyppinen. On nätti minusta. Ei mahda mitään :)

        On se. Meillä olis varmasti nätti koti, nuo ei vaan ymmärrä seipäiden päälle. 😂


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Laita nyt vaan seivästä seinälle kun naistenlehdetkin suosittaa, niiden naistoimittajilla on silmää tällaisille :D
        ps. se ruokahuoneen seinä oli hyvä. ite olisin laittanut kanssa harmaaksi, paitsi listat sitten olisin laittanut valkoista. Mutta mitäpä me miehet näistä ymmärretään kun ei heinäseipäitäkään seinälle osata laittaa eikä sulla ollut siellä vissiin yhtään kuormalavaakaan.

        No tuossa valossa ei toi harmaakaan näyttänyt miltään... päivänvalossa ihan toinen... Mutta listat oli jo valkoiset ja kokeilin niillä, mutta ei se oikein käynyt....sit maalasin samalla jalkalistat ja ikkunanympäryslistatkin.

        No mä en kuormalavoja käyttäis ihan sen vuoksi, että niitten alta ei pääse imuroimaan ja pyyhkimään pölyjä. Mun rintsitalossa tulee ihan törkeesti pölyä, joten lattioilla on minimaalisesti mitään.

        Seinään meinasin tuohon täräyttää sellaisen pikkulaatikoston... Siihen voi kaikkea pattereista nuppineuloihin laittaa, mutta sellaistakaan ei nyt löydy... :o/


      • Jan1 kirjoitti:

        Airo sitten tai vanhat hiihtosauvat prkle. 😜

        Leipälapio!

        Peräkärrin taka-akseli! :oD


      • Jan1 kirjoitti:

        On se. Meillä olis varmasti nätti koti, nuo ei vaan ymmärrä seipäiden päälle. 😂

        Ei niih 🤷🏻‍♀️😄


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Huom...Mökillä (rannan vieressä) sellainen sopii minusta aivan mainiosti yksityiskohtana. Liikaa on aina liikaa. Se pitää tehdä tyylillä ja taidolla, niin että on tasapainossa. :)

        Niin niin mutta jos viet airon paapan veneestä se just ei ole sitten enää tasapainossa kun airo puuttuu :(


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Hieno väri seinässä! Tuossa näen itse jotkut tällaiset:
        https://countrywhite.fi/tuote/rullakappa-140100-beige-teksti-bretange/

        No joku tuollaine kirjoitus ois makee... Tuohon ei ehkä tarttekaan mitään sivuverhoja kyllä... Niihin sotkeutuiskin äkkiä, eikä toi ikkuna tarvia näkö/aurinkosuojausta, kun se on terassin alla...
        Mutta olkkari ois vielä...sitä en oo maalannut vielä. Ja siinä ne ikkunatkin on erikokoisia...
        Mutta pitääks samassa tilassa molemmissa ikkunoissa olla samanlaiset verhot? :oI


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Laita nyt vaan seivästä seinälle kun naistenlehdetkin suosittaa, niiden naistoimittajilla on silmää tällaisille :D
        ps. se ruokahuoneen seinä oli hyvä. ite olisin laittanut kanssa harmaaksi, paitsi listat sitten olisin laittanut valkoista. Mutta mitäpä me miehet näistä ymmärretään kun ei heinäseipäitäkään seinälle osata laittaa eikä sulla ollut siellä vissiin yhtään kuormalavaakaan.

        😂 😂


      • Jan1 kirjoitti:

        On se. Meillä olis varmasti nätti koti, nuo ei vaan ymmärrä seipäiden päälle. 😂

        Prkl, varastot olis täynnä paripuolia airopareja ja suksisauvoja, leipääkään että leipoisi tekosyyllä kun lapio on verhotankona :D


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Ei niih 🤷🏻‍♀️😄

        Opasta nyt noita, ensin kysyy ja ampuu hyvät ideat alas kuin savikiekot konsanaan. 😌🥴


      • Disse kirjoitti:

        Peräkärrin taka-akseli! :oD

        Vähän turhan keponen. 😂


      • Jan1 kirjoitti:

        On se. Meillä olis varmasti nätti koti, nuo ei vaan ymmärrä seipäiden päälle. 😂

        Niin ja kuka varasti dissen halkovajasta halkojen aluset mitä? on ilemstynyt olkkariin joku päydän kötöstys jossa epäilyttävästi niiden näköisiä ja joku hyllyntapainenkin väsätty s..na. nyt mätänee lämmityspuut maata vasten :(


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Prkl, varastot olis täynnä paripuolia airopareja ja suksisauvoja, leipääkään että leipoisi tekosyyllä kun lapio on verhotankona :D

        Krähhää, totta. 🤣😂🤣


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin niin mutta jos viet airon paapan veneestä se just ei ole sitten enää tasapainossa kun airo puuttuu :(

        Heh, ei, ku sellainen tekee minulle se näppärä mies tietty 😉


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Prkl, varastot olis täynnä paripuolia airopareja ja suksisauvoja, leipääkään että leipoisi tekosyyllä kun lapio on verhotankona :D

        😂😂


      • Jan1 kirjoitti:

        Opasta nyt noita, ensin kysyy ja ampuu hyvät ideat alas kuin savikiekot konsanaan. 😌🥴

        Joo, huhhu.... 🙄😄


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja kuka varasti dissen halkovajasta halkojen aluset mitä? on ilemstynyt olkkariin joku päydän kötöstys jossa epäilyttävästi niiden näköisiä ja joku hyllyntapainenkin väsätty s..na. nyt mätänee lämmityspuut maata vasten :(

        Dissellä on käynyt karvalakit tai pussihousut varkaissa, ei olla me. EI OLLA! 😤


      • Disse kirjoitti:

        No joku tuollaine kirjoitus ois makee... Tuohon ei ehkä tarttekaan mitään sivuverhoja kyllä... Niihin sotkeutuiskin äkkiä, eikä toi ikkuna tarvia näkö/aurinkosuojausta, kun se on terassin alla...
        Mutta olkkari ois vielä...sitä en oo maalannut vielä. Ja siinä ne ikkunatkin on erikokoisia...
        Mutta pitääks samassa tilassa molemmissa ikkunoissa olla samanlaiset verhot? :oI

        Juu, melkein sanoisin että olisi hyvä olla, mutta voithan paiskata kuvalla sitten kun oot niin pitkällä, täällähän me Janin ja Harmiksen kanssa sulle ideoita heitellään 😅 ja hyviäkin! 😁


      • Disse kirjoitti:

        No joku tuollaine kirjoitus ois makee... Tuohon ei ehkä tarttekaan mitään sivuverhoja kyllä... Niihin sotkeutuiskin äkkiä, eikä toi ikkuna tarvia näkö/aurinkosuojausta, kun se on terassin alla...
        Mutta olkkari ois vielä...sitä en oo maalannut vielä. Ja siinä ne ikkunatkin on erikokoisia...
        Mutta pitääks samassa tilassa molemmissa ikkunoissa olla samanlaiset verhot? :oI

        'Mutta pitääks samassa tilassa molemmissa ikkunoissa olla samanlaiset verhot? :oI'

        Makuasia. Mutta ite tykkäisin, että ainakin siteen värimaailmaltaan ja muutenkin tyyliltään sopisi yhteen toisen verhon ja tilan värimaailman kanssa. Tai jos väripilkkuina, niin edes ne verhot keskenään luo erilaisinakin yhtenäisen harmoonisen jutun tilaan.

        Mä oon vähän harmonian perään kuuluttava. Et jutut käy ja sointuu keskenään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minäpä alan nyt päästä jyvälle siitä miten naiset sisustaa, haet kuule siihen tuommoiset pöytäliinat ja kiskaiset seinälle:

        https://www.resta24.fi/tuotekuvat/1024x/ruutuliinat-ravintolaan-kahvilaan.jpg

        juju on katsos siinä kun se on pöytään tarkoitettu mutta kun laitat sen ikkunan eteen niin se on silleen jännä, kaikki naisvieraat huokailee :)

        No voi ne verhot tuostakin laittaa:

        https://kauppa.ompelimoriitta.fi/Ray-Canadienne-Serge-raitakangas-1

        Joo, kyllä mä olen kuullut, että lakanastakin on verhot pykästy.. :o)


      • Jan1 kirjoitti:

        'Mutta pitääks samassa tilassa molemmissa ikkunoissa olla samanlaiset verhot? :oI'

        Makuasia. Mutta ite tykkäisin, että ainakin siteen värimaailmaltaan ja muutenkin tyyliltään sopisi yhteen toisen verhon ja tilan värimaailman kanssa. Tai jos väripilkkuina, niin edes ne verhot keskenään luo erilaisinakin yhtenäisen harmoonisen jutun tilaan.

        Mä oon vähän harmonian perään kuuluttava. Et jutut käy ja sointuu keskenään.

        Sitten ihan reilusti vaan, siteet nyt nojoo. 😁


      • Jan1 kirjoitti:

        On se. Meillä olis varmasti nätti koti, nuo ei vaan ymmärrä seipäiden päälle. 😂

        Epäkäytännöllinen... Minä en ala vehtaamaan sentään verhojen kanssa... ne pitää osua just ja sit ne vaan roikkuu siinä, eikä niitä nyvitä. :oD


      • Jan1 kirjoitti:

        Vähän turhan keponen. 😂

        No jättää renkaat kiinni.... Ei tipu verhokaan päästä lattialle...ja tarvii rengasavaimen, kun vaihtaa verhoja. :oD


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Juu, melkein sanoisin että olisi hyvä olla, mutta voithan paiskata kuvalla sitten kun oot niin pitkällä, täällähän me Janin ja Harmiksen kanssa sulle ideoita heitellään 😅 ja hyviäkin! 😁

        Joo, no voipihan se olla, että moni asia vielä muuttuu tässä, mutta kyllä voi olla siistiä, mutta painottaisin sanaa TOIMIVAA... Siihen ei mitkään heinäseipäät ja melat kyllä verhotangoksi tule...

        Vai pyydänkö vaan Reiska Taipaleen laulamaan verhotangon.... oikeen ikivihreen, niin sit se on kivan jännä. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Epäkäytännöllinen... Minä en ala vehtaamaan sentään verhojen kanssa... ne pitää osua just ja sit ne vaan roikkuu siinä, eikä niitä nyvitä. :oD

        Juu, no mullakin on tällä kertaa paneeliverhot makkarissa. Siinä ne on paikoillaan ja sälekaihtimet vaan aukee ja sulkee. Kappaverhoja muissa huoneissa. Tulee valoa paremmin tupaan. Kesäksi vähän vaihtaa sitten makkareihin tummennusverhoja. Nukkuu paremmin. 😃


      • Disse kirjoitti:

        Epäkäytännöllinen... Minä en ala vehtaamaan sentään verhojen kanssa... ne pitää osua just ja sit ne vaan roikkuu siinä, eikä niitä nyvitä. :oD

        Pistä makkariin tuommoset luukut, ei tule aurinko läpi:

        https://www.vastavalo.net/albums/userpics/12245/normal_L1002996.jpg

        sullahan ne tulis vaan sisäpuolelle mutta loisivat miehekkään pikantin tunnelman, ihan toista kun pitsihörhellykset.


      • Disse kirjoitti:

        No jättää renkaat kiinni.... Ei tipu verhokaan päästä lattialle...ja tarvii rengasavaimen, kun vaihtaa verhoja. :oD

        Ei ollenkaan hassumpi idea. Metallivanteeseen tuunaa vielä tilpehöörille pidikkeet, kuten panssarikaulaketjuille jne. 😉


      • Jan1 kirjoitti:

        Juu, no mullakin on tällä kertaa paneeliverhot makkarissa. Siinä ne on paikoillaan ja sälekaihtimet vaan aukee ja sulkee. Kappaverhoja muissa huoneissa. Tulee valoa paremmin tupaan. Kesäksi vähän vaihtaa sitten makkareihin tummennusverhoja. Nukkuu paremmin. 😃

        Paneelista verhot! Perkele.... nyt menee liian pitkälle!!!😤

        Seipäitä ja kuormalavoja ja nippu paneelia... hymmph! 😤

        😂


      • Disse kirjoitti:

        Joo, no voipihan se olla, että moni asia vielä muuttuu tässä, mutta kyllä voi olla siistiä, mutta painottaisin sanaa TOIMIVAA... Siihen ei mitkään heinäseipäät ja melat kyllä verhotangoksi tule...

        Vai pyydänkö vaan Reiska Taipaleen laulamaan verhotangon.... oikeen ikivihreen, niin sit se on kivan jännä. :oD

        Juu, kuvien perusteella en suosittele sulle sinne heinäseipäitä enkä airoja, mutta pienesti maalaisromanttinen sisustus voisi kyllä sopia, kuten tuo rullakappa :)


      • Disse kirjoitti:

        Paneelista verhot! Perkele.... nyt menee liian pitkälle!!!😤

        Seipäitä ja kuormalavoja ja nippu paneelia... hymmph! 😤

        😂

        Saluunan luukut. 🤣


      • Disse kirjoitti:

        Paneelista verhot! Perkele.... nyt menee liian pitkälle!!!😤

        Seipäitä ja kuormalavoja ja nippu paneelia... hymmph! 😤

        😂

        Äläs nyt, kato mitä mä löysin! Paneeliverhot - Ruudullisina 😅
        https://www.dekoria.fi/paneeliverhot-2-kpl.,p117,1859,is,0,60-0.html



      • Lillis2020 kirjoitti:

        Juu, kuvien perusteella en suosittele sulle sinne heinäseipäitä enkä airoja, mutta pienesti maalaisromanttinen sisustus voisi kyllä sopia, kuten tuo rullakappa :)

        Joo, siis mä varmaan teippaan tuonne jotain kivoja sisustustarroja seinillekin piristämään.

        Ja olkkarin isoa seinää mä kyllä hommaan koristamaan jonkun new york-aiheisen ison taulun... :o)

        https://www.europosters.fi/julisteet/manhattan-lights-v8684

        Vaikka tuollainen...joku 150 cm x 170 cm ja ilman kehyksiä. :o)



      • Jan1 kirjoitti:

        Ei ollenkaan hassumpi idea. Metallivanteeseen tuunaa vielä tilpehöörille pidikkeet, kuten panssarikaulaketjuille jne. 😉

        Niin ja keskiökuppiin rasvanippa, niin ei kitisekään tai leikkaa kiinni. :oD

        Vähän äijätyyliä... :oD


      • Lillis2020 kirjoitti:

        häh, menikö linkki rikki?

        Hahaaa.... jotain rajaa... :oD




      • Disse kirjoitti:

        Niin ja keskiökuppiin rasvanippa, niin ei kitisekään tai leikkaa kiinni. :oD

        Vähän äijätyyliä... :oD

        Juuu. Millä ajattelit ripustaa seinälle? Tukevakin koolaus kipsilevyn takana? 😂



      • Disse kirjoitti:

        Hahaaa.... jotain rajaa... :oD

        Sopii pyjaman kanssa yksiin. 😉


      • Disse kirjoitti:

        Hahaaa.... jotain rajaa... :oD

        hihihi....😅 😉🤗


      • Disse kirjoitti:

        Joo, siis mä varmaan teippaan tuonne jotain kivoja sisustustarroja seinillekin piristämään.

        Ja olkkarin isoa seinää mä kyllä hommaan koristamaan jonkun new york-aiheisen ison taulun... :o)

        https://www.europosters.fi/julisteet/manhattan-lights-v8684

        Vaikka tuollainen...joku 150 cm x 170 cm ja ilman kehyksiä. :o)

        Älä ny perk. mitään nyyoorkkitaulua, ei sovi yhtään tyyliin :( rintsikkaan sopii tuo lilliksen ehdottama valotaulu mainiosti:

        https://assets.meillakotona.fi/w7lrg8grgqb7/nZvUkHytFY08WuOKMYauO/a897e74380776fe563f80e300b2f030c/KHvalotaulu_sivusta_WrKAf.jpg?w=1242&q=40

        Ja nyt olen tosiaan lilliksen kannalla, ehkä hää osaa osittain sisustaa kun vähän vahtii mitä tekee :D


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Tässä uusi yritys. Jollei toimi, niin kopsaa rivi.
        https://www.dekoria.fi/paneeliverhot-2-kpl.,p117,1859,is,0,60-0.html
        😊

        No se jotenkin tökkii sittenkin...

        Mutta nyt kun mä tässä pähkin, niin olkkariin ja ruokkishuoneeseen taidan hommata kapat... Ruokkishuoneeseen jonkun ruoka-aiheisen ja olkkariin jonkun new york- tyyliset. Sit makkareihin tummahkot pimennysverhot ja otan jostain pikkujutusta värin niihin...

        No keittiöönhän mun pitää ottaa myös, mutta ottaa samamlaisen kun ruokailutilaan... Joo.. :o)



      • Disse kirjoitti:

        No se jotenkin tökkii sittenkin...

        Mutta nyt kun mä tässä pähkin, niin olkkariin ja ruokkishuoneeseen taidan hommata kapat... Ruokkishuoneeseen jonkun ruoka-aiheisen ja olkkariin jonkun new york- tyyliset. Sit makkareihin tummahkot pimennysverhot ja otan jostain pikkujutusta värin niihin...

        No keittiöönhän mun pitää ottaa myös, mutta ottaa samamlaisen kun ruokailutilaan... Joo.. :o)

        Joo, kuulostaa kyllä hyvältä. Niin, sulla on siis ilmeisesti ruokahuone olohuoneen yhteydessä vai? Siksi kysyit pitääkö olla kaikki samat?


      • Jan1 kirjoitti:

        Juuu. Millä ajattelit ripustaa seinälle? Tukevakin koolaus kipsilevyn takana? 😂

        Raakaa kakkosen nelosta tolpaks alle ja läpipultilla seinän läpi tuenta. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Toptop.... kerää pölyä ja on vaikea putsata...piuhat seinällä....eiiihhh. :oD

        Keep it simple.... se on koko tuon talon ydinidea. :oD

        Höpsistä. Ei ne seinällä ole. ne on siellä taulussa, kehikon sisällä, pölyltä suojassa :)



      • Lillis2020 kirjoitti:

        Höpsistä. Ei ne seinällä ole. ne on siellä taulussa, kehikon sisällä, pölyltä suojassa :)

        Siis, oho, en nähnytkään. Siis minulla ei roiku kyl tuollaisia johtoja.... ihan paristokäyttöiset ledit itsellä 😳


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Joo, kuulostaa kyllä hyvältä. Niin, sulla on siis ilmeisesti ruokahuone olohuoneen yhteydessä vai? Siksi kysyit pitääkö olla kaikki samat?

        No siinä on vaan sellainen 200 cm x 200 cm aukko välissä... Eri tila sinäänsä kyllä. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Raakaa kakkosen nelosta tolpaks alle ja läpipultilla seinän läpi tuenta. :oD

        Kaksnelkkua, meinaat että on esteettinen? 🤣


      • No boxerit/tangat? 🤪


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Höpsistä. Ei ne seinällä ole. ne on siellä taulussa, kehikon sisällä, pölyltä suojassa :)

        Siis pistorasialle menevät johdot roikkuu seinällä... Ei sellaisia. :oD Katsos kuvaa tarkkaan vasemmasta alakulmasta lähtee... :o)


      • Disse kirjoitti:

        No siinä on vaan sellainen 200 cm x 200 cm aukko välissä... Eri tila sinäänsä kyllä. :o)

        Mmm, vaikea hahmottaa, mutta kyllä jos selvästi eri tila, niin voi eri verhotkin olla minusta.




      • Jan1 kirjoitti:

        Kaksnelkkua, meinaat että on esteettinen? 🤣

        No jos on taka-akseli renkaineen verhotankona, ei kakkosnelkusta pidike ole yhtään sen huonompi... :oD


      • Jan1 kirjoitti:

        No boxerit/tangat? 🤪

        Mitä sinne tarttee? Ei mitään.... :oD hakuna mata, eli nakuna. :oD


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Mmm, vaikea hahmottaa, mutta kyllä jos selvästi eri tila, niin voi eri verhotkin olla minusta.

        Joo, no ehkä vois nyt kesällä olla kaikissa se kappa....paksukin... Mut sit talveks vois keksiä muuta...jopa sivukauhtanaa... :o)


      • Disse kirjoitti:

        No jos on taka-akseli renkaineen verhotankona, ei kakkosnelkusta pidike ole yhtään sen huonompi... :oD

        Voihan nekin edes sävyttää. 😜


      • Disse kirjoitti:

        Mitä sinne tarttee? Ei mitään.... :oD hakuna mata, eli nakuna. :oD

        Iik. En kuullut en nähnyt mitään. 🙈


      • Disse kirjoitti:

        Siis pistorasialle menevät johdot roikkuu seinällä... Ei sellaisia. :oD Katsos kuvaa tarkkaan vasemmasta alakulmasta lähtee... :o)

        Korvaat sen paristokäyttöisillä ledeillä. Kuten Lilliksellä. Niin mitään johtoja ei jää seinälle.


      • Disse kirjoitti:

        Joo, no ehkä vois nyt kesällä olla kaikissa se kappa....paksukin... Mut sit talveks vois keksiä muuta...jopa sivukauhtanaa... :o)

        Juu, ja vaihtelu virkistää aina. 😊
        Hyvä siitä tulee, ja täältä saat aina ideoita kun vähän suodatat vaan, varsinkin tänään oli vähän eri luovaa settiä tarjolla 😂😁


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Älä ny perk. mitään nyyoorkkitaulua, ei sovi yhtään tyyliin :( rintsikkaan sopii tuo lilliksen ehdottama valotaulu mainiosti:

        https://assets.meillakotona.fi/w7lrg8grgqb7/nZvUkHytFY08WuOKMYauO/a897e74380776fe563f80e300b2f030c/KHvalotaulu_sivusta_WrKAf.jpg?w=1242&q=40

        Ja nyt olen tosiaan lilliksen kannalla, ehkä hää osaa osittain sisustaa kun vähän vahtii mitä tekee :D

        Ei tule mitään valotauluja, vaan juliste ja lasinen taulupohja. Voi pyyhkiä helposti. :o)


      • Jan1 kirjoitti:

        Korvaat sen paristokäyttöisillä ledeillä. Kuten Lilliksellä. Niin mitään johtoja ei jää seinälle.

        Mulla on jo sitikan keulilla ledibar oikein,.... ei tartte mitään tuikkuja seinille. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Mulla on jo sitikan keulilla ledibar oikein,.... ei tartte mitään tuikkuja seinille. :oD

        Tuikuista tuli mieleen, että sellaisia seinälle tulevia tuikkutelineitä vois kyllä katsoo....

        Poika on kova mättämään tuikkuja syksyllä ainakin. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Mulla on jo sitikan keulilla ledibar oikein,.... ei tartte mitään tuikkuja seinille. :oD

        No sitikka olkkariin. 😉

        Joillain iso kehystetty peili sohvaseinällä, iso kello, joillain taulu, valokuvia. Makuasioita tokkiinsa.


      • Jan1 kirjoitti:

        No sitikka olkkariin. 😉

        Joillain iso kehystetty peili sohvaseinällä, iso kello, joillain taulu, valokuvia. Makuasioita tokkiinsa.

        Joillain on muuten fillari ripustettuna seinälle 😁 (ei mulla kuitenkaan, käytössä on)


      • Disse kirjoitti:

        Ei tule mitään valotauluja, vaan juliste ja lasinen taulupohja. Voi pyyhkiä helposti. :o)

        Kaikki joskus lasipöydän omistaneet tietää että lasi se vasta helppo onkin :D sitä kun tosiaan saa pyyhkiä sitten. No ehkä semmoinen himmeä lasi on aika huoleton. Niitä taulujuttuja näyttävät tekevän muuten ite näppäillyistä kuvistakin ihan hienoja, isommille tosin tulee vähän hintaa:

        https://www.kuvamestarijoensuu.fi/kuvanvalmistus-digitointi/canvas-taulut/


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Joillain on muuten fillari ripustettuna seinälle 😁 (ei mulla kuitenkaan, käytössä on)

        Siis "koristeena"? Mulla oli vanhat puulankut sukset liiterin seinässä. Laitoin tahallaan sukset ristiin seinälle. Koristeena. 😃


      • Jan1 kirjoitti:

        Siis "koristeena"? Mulla oli vanhat puulankut sukset liiterin seinässä. Laitoin tahallaan sukset ristiin seinälle. Koristeena. 😃

        Juu, koristeena😅
        "Sukset ristissä" - taideteos 😁 Just hyvä! 👌🏻


      • Jan1 kirjoitti:

        Iik. En kuullut en nähnyt mitään. 🙈

        Et tietyti näe mitään, kun ei oo mitään! ☝️😀


      • Jan1 kirjoitti:

        No sitikka olkkariin. 😉

        Joillain iso kehystetty peili sohvaseinällä, iso kello, joillain taulu, valokuvia. Makuasioita tokkiinsa.

        Pysykööt pihalla. 😬

        Talliinkaan sovi, kun on mopoja ja moottoripyörä siellä. 😃


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Juu, koristeena😅
        "Sukset ristissä" - taideteos 😁 Just hyvä! 👌🏻

        Ronskimpi koriste. 😃

        Välillä keksii tehdä jäämistöistä "taidetta". Luovuushan on mukavaa. Persoonallisuus on pop. 😊


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kaikki joskus lasipöydän omistaneet tietää että lasi se vasta helppo onkin :D sitä kun tosiaan saa pyyhkiä sitten. No ehkä semmoinen himmeä lasi on aika huoleton. Niitä taulujuttuja näyttävät tekevän muuten ite näppäillyistä kuvistakin ihan hienoja, isommille tosin tulee vähän hintaa:

        https://www.kuvamestarijoensuu.fi/kuvanvalmistus-digitointi/canvas-taulut/

        No itseasiassa on... Ensin pyyhkäisee mikrokuituliinalla ja sit talouspaprulla tai käsipyyhepaperilla...Avot. Ei oo iso homma. Kuten peilitkin. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Et tietyti näe mitään, kun ei oo mitään! ☝️😀

        Hollow man kuten Kevin Pekoni? 😬


      • Disse kirjoitti:

        Pysykööt pihalla. 😬

        Talliinkaan sovi, kun on mopoja ja moottoripyörä siellä. 😃

        Tyly on kohtalo ranskiksella. 😑


      • Jan1 kirjoitti:

        Siis "koristeena"? Mulla oli vanhat puulankut sukset liiterin seinässä. Laitoin tahallaan sukset ristiin seinälle. Koristeena. 😃

        Tuli mieleen pikkukalle vitsi tuosta....

        Liisa oli uimassa ja pikkukalle ja ville huomas sen mekon siinä rannalla. Tökkäsivät hihoista ristiin veneen airot ja juoksivat nauraen kotiin.
        Äiti kysyi tuimana, että mitäs kolttosia ne pojat nyt teki?
        Pikkukalle vastasi naurun keskeltä: " Pistettiin Liisalle melaa mekkoon!" :oD


      • Jan1 kirjoitti:

        Tyly on kohtalo ranskiksella. 😑

        Joo, ulkoruokintaa joutui simppa... :oD

        Kaisa ja kaverit on sisällä. :oD


      • Jan1 kirjoitti:

        Hollow man kuten Kevin Pekoni? 😬

        No tässä tapauksessa toisinpäin.... ukko näkyy, mutta releet ei. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Tuli mieleen pikkukalle vitsi tuosta....

        Liisa oli uimassa ja pikkukalle ja ville huomas sen mekon siinä rannalla. Tökkäsivät hihoista ristiin veneen airot ja juoksivat nauraen kotiin.
        Äiti kysyi tuimana, että mitäs kolttosia ne pojat nyt teki?
        Pikkukalle vastasi naurun keskeltä: " Pistettiin Liisalle melaa mekkoon!" :oD

        Mokomat vekarat. 😆


      • Disse kirjoitti:

        No tässä tapauksessa toisinpäin.... ukko näkyy, mutta releet ei. :oD

        Mihis sinä releet oot hukannut? 😂


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Juu, ja vaihtelu virkistää aina. 😊
        Hyvä siitä tulee, ja täältä saat aina ideoita kun vähän suodatat vaan, varsinkin tänään oli vähän eri luovaa settiä tarjolla 😂😁

        Joo, ehkä mä sit myönnyn kahdet verhot ostamaan.... mutta nyt ehkä satsaan ne yhdet....talvisille verhoille jää sit aikaa miettiä... Nyt jos sais nämä hommailtua ja sit maalattua olkkarin, yläeteisen ja keittiön, niin ois jo aika hulppeeta... sit vois syssymmällä katsoa niitä talviverhoja ja sit pitäis maalata muurit ja pönttöuunit... Siinäkin on sit sellainen korostuksen paikka... Ne antaa vielä viimeisen silauksen kivasti... Sit kelpaa taas jokusen vuoden kökötellä pirtissä. :o)


      • Jan1 kirjoitti:

        Ronskimpi koriste. 😃

        Välillä keksii tehdä jäämistöistä "taidetta". Luovuushan on mukavaa. Persoonallisuus on pop. 😊

        Juu, vähän, mut ei mikään tavallinen MTB kuitenkaan 😅, enemmänkin jotain tuollaista:
        https://www.pinterest.ch/pin/576038608561199005/

        Niin on, luovuus on kivaa ☺️


      • Jan1 kirjoitti:

        Mihis sinä releet oot hukannut? 😂

        Releet....kuteet.... en mä sängyssä pidä mitään... :oD

        Joskus sentään pein alkkareita, mutta nykyään en enää niitäkään... On kiva kellottaa ihan ilman rihmankiertämää kesät talvet. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Joo, ehkä mä sit myönnyn kahdet verhot ostamaan.... mutta nyt ehkä satsaan ne yhdet....talvisille verhoille jää sit aikaa miettiä... Nyt jos sais nämä hommailtua ja sit maalattua olkkarin, yläeteisen ja keittiön, niin ois jo aika hulppeeta... sit vois syssymmällä katsoa niitä talviverhoja ja sit pitäis maalata muurit ja pönttöuunit... Siinäkin on sit sellainen korostuksen paikka... Ne antaa vielä viimeisen silauksen kivasti... Sit kelpaa taas jokusen vuoden kökötellä pirtissä. :o)

        Joo, ja me voidaan sit tulla porukalla sinne suunnittelemaan loput, kun on ne vaahtobileet 😁😉👌🏻


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Juu, vähän, mut ei mikään tavallinen MTB kuitenkaan 😅, enemmänkin jotain tuollaista:
        https://www.pinterest.ch/pin/576038608561199005/

        Niin on, luovuus on kivaa ☺️

        Hmm. Saiskohan kotarin seinälle koristeeksi? 🤔

        Ehkäpä ei mun sisustusmakuun istu fillari seinällä. Pihalla "kukkatelineenä" vielä menee.

        🤗


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Joo, ja me voidaan sit tulla porukalla sinne suunnittelemaan loput, kun on ne vaahtobileet 😁😉👌🏻

        No mikä ettei.... :oD

        Mä voin kaataa paljuun fairya ja sit 4 hp merkurin lyön laitaan kiinni, niin eiköhän ala tulla vaahtoa. :oD

        Josku muistan, kun entinen työkaveri ruikkas astianpesukoneeseen taukotuvassa jotain niitä golden produksin tiivistettä, niin kyllä oli kuule vaahtobileet, vaikka luukku oli kiinni... :oD Luukun kun aukas kolmenkin huuhtelun jälkeen, oli kahvihuoneen lattia ihan vaahdossa. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Releet....kuteet.... en mä sängyssä pidä mitään... :oD

        Joskus sentään pein alkkareita, mutta nykyään en enää niitäkään... On kiva kellottaa ihan ilman rihmankiertämää kesät talvet. :o)

        Härrekuut. Ilkimolskis on kiva nukkua, kun ei ole tenavaa joka tunkee viereen nukkumaan ja työnnä varpaita takamukseen, joo oikeesti.

        🙄

        Yksin ja kaksinkin nahkapukusillaan vielä menee, joo.


      • Disse kirjoitti:

        No mikä ettei.... :oD

        Mä voin kaataa paljuun fairya ja sit 4 hp merkurin lyön laitaan kiinni, niin eiköhän ala tulla vaahtoa. :oD

        Josku muistan, kun entinen työkaveri ruikkas astianpesukoneeseen taukotuvassa jotain niitä golden produksin tiivistettä, niin kyllä oli kuule vaahtobileet, vaikka luukku oli kiinni... :oD Luukun kun aukas kolmenkin huuhtelun jälkeen, oli kahvihuoneen lattia ihan vaahdossa. :oD

        😂😂😂Ahhahhaaa....Joo, uskon! Eksä oli kanssa kunnostautunut tuossa hommassa. Laittoi kuulemma vaan "ihan pari tippaa" Fairya koneeseen, et jos tulis viel puhtaampaa... Jumanpliut sitä vaahtoa muuten oli!😂😂😂


      • Jan1 kirjoitti:

        Härrekuut. Ilkimolskis on kiva nukkua, kun ei ole tenavaa joka tunkee viereen nukkumaan ja työnnä varpaita takamukseen, joo oikeesti.

        🙄

        Yksin ja kaksinkin nahkapukusillaan vielä menee, joo.

        No mäpä saankin loikoo ihan kuten tykkään. :o) Vielä sekin aika sullekin tulee.... :o)

        Voit alkaa kuule käyttämään yhteisöpainetta asiassa... että mitä ne kaverit sanois, jos kuulis, että vanhempien välissä vielä nukut tms. ;oD Siinä voi oikeasti vähän jo vängätä sitä asennetta oikeeseen suuntaan. :o)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        😂😂😂Ahhahhaaa....Joo, uskon! Eksä oli kanssa kunnostautunut tuossa hommassa. Laittoi kuulemma vaan "ihan pari tippaa" Fairya koneeseen, et jos tulis viel puhtaampaa... Jumanpliut sitä vaahtoa muuten oli!😂😂😂

        Joo, se tuo kone kun ruiskuttaa vettä sinne tänne, niin osaa tehdä aikalailla vaahtoa... Mutta hei.... mullahan on kellarissa vielä vanha astianpesukone.... vähän fiksaa, että luulee, että ovin kiinni ja sinne vaan fairia...sit mylly tulille, niin eiköhän jostain riittoisasta litran pullosta saa tontin täyteen vaahtoa. :oD Sit ei kun sekaan juoksemaan. :oP


      • Disse kirjoitti:

        Joo, se tuo kone kun ruiskuttaa vettä sinne tänne, niin osaa tehdä aikalailla vaahtoa... Mutta hei.... mullahan on kellarissa vielä vanha astianpesukone.... vähän fiksaa, että luulee, että ovin kiinni ja sinne vaan fairia...sit mylly tulille, niin eiköhän jostain riittoisasta litran pullosta saa tontin täyteen vaahtoa. :oD Sit ei kun sekaan juoksemaan. :oP

        😂 Kukat, elukat, naapurit sun muut ei ehkä diggaa jos koko tonttia fairyvaahtoon upotat. Jos kuitenkaan vaan siinä paljussa 😅😁


      • Lillis2020 kirjoitti:

        😂 Kukat, elukat, naapurit sun muut ei ehkä diggaa jos koko tonttia fairyvaahtoon upotat. Jos kuitenkaan vaan siinä paljussa 😅😁

        No toinen napuri vois kitistä, mutta toisen naapurin hauskat tessut vaan koittas rynniä taatusti mukaan. :oD
        Arvaappas tekiskö itse mieli jostain hypätä äksänä maahan.... leviääkö se äksä, vai pöllähtääkö vaan peräaalto, kuten veteen loikatessa? :oD


      • Disse kirjoitti:

        No toinen napuri vois kitistä, mutta toisen naapurin hauskat tessut vaan koittas rynniä taatusti mukaan. :oD
        Arvaappas tekiskö itse mieli jostain hypätä äksänä maahan.... leviääkö se äksä, vai pöllähtääkö vaan peräaalto, kuten veteen loikatessa? :oD

        Niin ja jonkun pitäis vielä katsoa se.... Mieluiten kuvata. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No mäpä saankin loikoo ihan kuten tykkään. :o) Vielä sekin aika sullekin tulee.... :o)

        Voit alkaa kuule käyttämään yhteisöpainetta asiassa... että mitä ne kaverit sanois, jos kuulis, että vanhempien välissä vielä nukut tms. ;oD Siinä voi oikeasti vähän jo vängätä sitä asennetta oikeeseen suuntaan. :o)

        Johan tuo muksu ilmoitti, että aikoo nukkua aikuisenakin mun vieressä. Heh, hyvä se on 7 vanhana niin sanoa. 😁

        Joka yö hipsii viereen. Väliin ja usein aikuisista toinen löytyykin aamulla sohvalta.


      • Disse kirjoitti:

        No toinen napuri vois kitistä, mutta toisen naapurin hauskat tessut vaan koittas rynniä taatusti mukaan. :oD
        Arvaappas tekiskö itse mieli jostain hypätä äksänä maahan.... leviääkö se äksä, vai pöllähtääkö vaan peräaalto, kuten veteen loikatessa? :oD

        auts.... sattuiskohan jos vaahdon keskelle hyppäis äksänä maahan 🤔😅. Ei siinä taida olla sellaista vastusta mitä vedessä 🤔


      • Jan1 kirjoitti:

        Johan tuo muksu ilmoitti, että aikoo nukkua aikuisenakin mun vieressä. Heh, hyvä se on 7 vanhana niin sanoa. 😁

        Joka yö hipsii viereen. Väliin ja usein aikuisista toinen löytyykin aamulla sohvalta.

        Joo, mä muistan tytön kohdalla toi oli aika ilkeäkin rasti... Ja se muuten syö parisuhdettakin... Uso vaan...

        Kyllä läheisyyttä voi lapselle osoittaa muutenkin. Ja vois sopia jotain korvaavaa, vaikka olla sohvalla hetki kolmestaan tai kaikki, ennen nukkumaanmenoa, mutta vaan, jos jokainen sitten nukkuu omassa sängyssä. Kyllä ne lapsetkin ymmärtää, kun oikein hyvin sanoo.... Eikä se ole torjumista. :o)

        Otappas siitä pikkuprojekti. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Niin ja jonkun pitäis vielä katsoa se.... Mieluiten kuvata. :oD

        😂😂😂 No juu... ehdottomasti!


      • Lillis2020 kirjoitti:

        auts.... sattuiskohan jos vaahdon keskelle hyppäis äksänä maahan 🤔😅. Ei siinä taida olla sellaista vastusta mitä vedessä 🤔

        No en tiedä? Pitäiskin siks testata... Kyllä joku metri kaks vois jo vähän jarruttaa? :oD


      • Jan1 kirjoitti:

        Hmm. Saiskohan kotarin seinälle koristeeksi? 🤔

        Ehkäpä ei mun sisustusmakuun istu fillari seinällä. Pihalla "kukkatelineenä" vielä menee.

        🤗

        Saa varmaan, mut eikös sillä pitäisi ajaa? 😁😁


      • Disse kirjoitti:

        No en tiedä? Pitäiskin siks testata... Kyllä joku metri kaks vois jo vähän jarruttaa? :oD

        😂😂😂 Omg..... Mä nään jo otsikot.... 😂😂😂


      • Lillis2020 kirjoitti:

        😂😂😂 No juu... ehdottomasti!

        Oikeasti ois kyllä siisti joskus pelleillä jossain maalla vaikka.... Vois jonkun vesiliukumäenkin rakentaa... Joku iso pitkä mäki suoraan veteen.... Ja siihen uppopumpulla vettä.....Wiiiii!!! :oD


      • Lillis2020 kirjoitti:

        😂😂😂 Omg..... Mä nään jo otsikot.... 😂😂😂

        No mukkuna vaan sekaan ja rennosti.... :oD No or never! :oD


      • Disse kirjoitti:

        No mukkuna vaan sekaan ja rennosti.... :oD No or never! :oD

        Muikkuna... onpas mulla täällä laiska näppäimistö.... :o/


      • Disse kirjoitti:

        Joo, mä muistan tytön kohdalla toi oli aika ilkeäkin rasti... Ja se muuten syö parisuhdettakin... Uso vaan...

        Kyllä läheisyyttä voi lapselle osoittaa muutenkin. Ja vois sopia jotain korvaavaa, vaikka olla sohvalla hetki kolmestaan tai kaikki, ennen nukkumaanmenoa, mutta vaan, jos jokainen sitten nukkuu omassa sängyssä. Kyllä ne lapsetkin ymmärtää, kun oikein hyvin sanoo.... Eikä se ole torjumista. :o)

        Otappas siitä pikkuprojekti. :o)

        Juu, kyllä tuo 5 v. nukkuu jo yöt omassa sängyssä aamuun asti. Isompi herää yöllä ja sitten tulee se tarve mönkiä aamuyöstä viereen, turvaan kuten hän sanoo. Kun pelottaa omassa huoneessa yksin olla.

        Onhan siitä puhuttu ja minusta hän ymmärtää kyllä kaiken, se vaan pieni tyttö yöllä vilkkaalla mielikuvituksella kokee, että vanhempien kanssa on turvallisempaa. 🤗

        En sitten raaski käskeä poiskaan, kun tiedän sen tunteen mikä muksuna oli itselläkin. Vanhempien kanssa ei pelota yön pimeässä. Kun ne on vieressä suojana ja turvana.


      • Disse kirjoitti:

        Joo, mä muistan tytön kohdalla toi oli aika ilkeäkin rasti... Ja se muuten syö parisuhdettakin... Uso vaan...

        Kyllä läheisyyttä voi lapselle osoittaa muutenkin. Ja vois sopia jotain korvaavaa, vaikka olla sohvalla hetki kolmestaan tai kaikki, ennen nukkumaanmenoa, mutta vaan, jos jokainen sitten nukkuu omassa sängyssä. Kyllä ne lapsetkin ymmärtää, kun oikein hyvin sanoo.... Eikä se ole torjumista. :o)

        Otappas siitä pikkuprojekti. :o)

        En usko, että meidän parisuhdetta tuo välissä nukkuminen nakertaa. Ei olla koettu niin. Jos sitä joku nakertaa, niin aikuisista lähtöisin olevat seikat.


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Saa varmaan, mut eikös sillä pitäisi ajaa? 😁😁

        Ilmanmuuta, mutta talvikeleillä, jos talvia ylipäänsä enää tulee se voisi viettää huilia olkkarin seinällä. 😁


      • Disse kirjoitti:

        No mukkuna vaan sekaan ja rennosti.... :oD No or never! :oD

        Luin mulkkuna vaan sekaan. Täytyy lähteä nukkumaan, kun silmät näkee jo omiaan. 🙈


      • Disse kirjoitti:

        Oikeasti ois kyllä siisti joskus pelleillä jossain maalla vaikka.... Vois jonkun vesiliukumäenkin rakentaa... Joku iso pitkä mäki suoraan veteen.... Ja siihen uppopumpulla vettä.....Wiiiii!!! :oD

        Tällai 😂, vaahtobileet.
        https://youtu.be/0TLfaD7SdRE


      • Jan1 kirjoitti:

        Juu, kyllä tuo 5 v. nukkuu jo yöt omassa sängyssä aamuun asti. Isompi herää yöllä ja sitten tulee se tarve mönkiä aamuyöstä viereen, turvaan kuten hän sanoo. Kun pelottaa omassa huoneessa yksin olla.

        Onhan siitä puhuttu ja minusta hän ymmärtää kyllä kaiken, se vaan pieni tyttö yöllä vilkkaalla mielikuvituksella kokee, että vanhempien kanssa on turvallisempaa. 🤗

        En sitten raaski käskeä poiskaan, kun tiedän sen tunteen mikä muksuna oli itselläkin. Vanhempien kanssa ei pelota yön pimeässä. Kun ne on vieressä suojana ja turvana.

        Joo, ymmärrän pointin kyllä, mutta tiedät, ettei toi ole oikea tie... Kyllä pitäis oppia sen tunteen yli... :o)
        Siellä on varmaan sulla just noita omia tunteita takan....kuten se wuppiskin sanoi siitä myötähäpeästä... Oli poiminut ihan linkin johonkin julkaisuun...

        Kannattais pureutua ja katsoo toi homma vaan pois jaloksista nätisti. :o) Jotenkin mulla on kutka, että se poikii monta muuta mukavaa juttua kaikille. :o)

        Mitäs mieltä se kolmas tyyppi on tästä? Veikkaan, että se on usein siellä sohvalla.... Se nimittäin on enemmän kuin sohvalla olo....se on likipitäin häätö.... Mä nimittäin tiedän, kun olen joskus ajettu olkkariin kuorsaamaan patjalle...se on itseasiassa aika nöyryyttävää... Vaikka ei sitä silloin niin mieti... :o/


      • Jan1 kirjoitti:

        Luin mulkkuna vaan sekaan. Täytyy lähteä nukkumaan, kun silmät näkee jo omiaan. 🙈

        Minäkin taidan mennä. Hyvää yötä 🧞‍♂️ ja Disse-san 😊

        ....🧚🏼‍♀️....


      • Jan1 kirjoitti:

        Ilmanmuuta, mutta talvikeleillä, jos talvia ylipäänsä enää tulee se voisi viettää huilia olkkarin seinällä. 😁

        🤔😏😅🤗


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Minäkin taidan mennä. Hyvää yötä 🧞‍♂️ ja Disse-san 😊

        ....🧚🏼‍♀️....

        Öitä vaan.... taidan ottaa itsekin nokoset, kun nyt on mahkut. 🥱


      • Disse kirjoitti:

        Joo, ymmärrän pointin kyllä, mutta tiedät, ettei toi ole oikea tie... Kyllä pitäis oppia sen tunteen yli... :o)
        Siellä on varmaan sulla just noita omia tunteita takan....kuten se wuppiskin sanoi siitä myötähäpeästä... Oli poiminut ihan linkin johonkin julkaisuun...

        Kannattais pureutua ja katsoo toi homma vaan pois jaloksista nätisti. :o) Jotenkin mulla on kutka, että se poikii monta muuta mukavaa juttua kaikille. :o)

        Mitäs mieltä se kolmas tyyppi on tästä? Veikkaan, että se on usein siellä sohvalla.... Se nimittäin on enemmän kuin sohvalla olo....se on likipitäin häätö.... Mä nimittäin tiedän, kun olen joskus ajettu olkkariin kuorsaamaan patjalle...se on itseasiassa aika nöyryyttävää... Vaikka ei sitä silloin niin mieti... :o/

        Minäpä siellä sohvalla useammin olen. Eikä mua haittaa yhtään. Mukava sohva, kukaan ei potki.

        Hän on jos on pelannut pleikkaa yötämyöten, käynyt sitten sohvalle nukkumaan, jos sängyssä on jo "täyttä". Tai ei vaan jaksa kävellä sohvalta pidemmälle. Tänään taitaa käydä niin. 😂


        Luulen, että koulun alkaminen tuo muutosta. Lapsi on erilailla väsynyt, opintojen, uuden myötä nukuttaa hyvin ja isoksi kasvaminen koulun myötä voi tapahtua siinä samalla.

        Mä en enää koulun alettua mönkinyt porukoitten viereen edes välillä. Meissä on vanhemman tytön kanssa paljon samaa, jotenkin ounastelen että tuo asia hoituu huudattamatta. 😃


      • Joo, siis huudattamatta se pitääkin mennä. :o) Kyllä siihen keinot löytyy. Ja mä vaan puhuin omista kokemuksista ja herättelin ajatuksia. :o)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Tällai 😂, vaahtobileet.
        https://youtu.be/0TLfaD7SdRE

        No just noin. :oD

        Mutta tuossa yks tyyppi oli juminut puoleen väliin mäkeä noin puolessa välissä pätkää....se vahvistais mun äksänä vaahtoon-teoriaan. Muut veti muikkuna pää edellä. :oD

        Mistähän löytyis sopiva mäki? Vois vielä loppua järveen toi mäki....vois sukeltaa vaahdot pois...:oD

        Mutta nyt taidan käyttää hiljaisen hetken hyväksi ja vetäistä vähän unta kuuppaan... :oD Täällä voi vähäsen nokostella... :o)


      • Disse kirjoitti:

        Joo, ymmärrän pointin kyllä, mutta tiedät, ettei toi ole oikea tie... Kyllä pitäis oppia sen tunteen yli... :o)
        Siellä on varmaan sulla just noita omia tunteita takan....kuten se wuppiskin sanoi siitä myötähäpeästä... Oli poiminut ihan linkin johonkin julkaisuun...

        Kannattais pureutua ja katsoo toi homma vaan pois jaloksista nätisti. :o) Jotenkin mulla on kutka, että se poikii monta muuta mukavaa juttua kaikille. :o)

        Mitäs mieltä se kolmas tyyppi on tästä? Veikkaan, että se on usein siellä sohvalla.... Se nimittäin on enemmän kuin sohvalla olo....se on likipitäin häätö.... Mä nimittäin tiedän, kun olen joskus ajettu olkkariin kuorsaamaan patjalle...se on itseasiassa aika nöyryyttävää... Vaikka ei sitä silloin niin mieti... :o/

        No toi jos ajetaan vasiten sängystä pois, onkin nöyryyttävää. Mutta kun sinne ei itse edes halua mennä/jäädä tilanne on vapaaehtoinen.

        Mä luulen, että meillä on aika erilainen suhde, mitä monilla muilla. Siis ettei olla herkkiä tulkitsemaan oman tilan tarpeita loukkauksiksi tai just jos toinen ei tule samaan sänkyyn, että se olis mitenkään suhteelle rasite. :)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Minäkin taidan mennä. Hyvää yötä 🧞‍♂️ ja Disse-san 😊

        ....🧚🏼‍♀️....

        Hyvää yötä ja kiitos mahtavasta seurastasi 🧚‍♀️.

        Nuku hyvin. 🤗


        🧞‍♂️


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Minäkin taidan mennä. Hyvää yötä 🧞‍♂️ ja Disse-san 😊

        ....🧚🏼‍♀️....

        Hyvää yötä ja kiitos mahtavasta seurastasi 🧚‍♀️.

        Nuku hyvin. 🤗


        🧞‍♂️


      • Disse kirjoitti:

        Joo, siis huudattamatta se pitääkin mennä. :o) Kyllä siihen keinot löytyy. Ja mä vaan puhuin omista kokemuksista ja herättelin ajatuksia. :o)

        Juu ymmärsin. 😊

        Öitä bro.


      • Jan1 kirjoitti:

        No toi jos ajetaan vasiten sängystä pois, onkin nöyryyttävää. Mutta kun sinne ei itse edes halua mennä/jäädä tilanne on vapaaehtoinen.

        Mä luulen, että meillä on aika erilainen suhde, mitä monilla muilla. Siis ettei olla herkkiä tulkitsemaan oman tilan tarpeita loukkauksiksi tai just jos toinen ei tule samaan sänkyyn, että se olis mitenkään suhteelle rasite. :)

        Joo, no tiedät...sanon kun sille on paikka... :o) Hyvällä ja omista mietteistä... Mitenkäs mä muutenkaan?

        Mutta nyt unille.... :o) Hyvää yötä, kamu. :o)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        🤔😏😅🤗

        🤗🤗🤗🤗🤗🤗


      • Jan1 kirjoitti:

        Hyvää yötä ja kiitos mahtavasta seurastasi 🧚‍♀️.

        Nuku hyvin. 🤗


        🧞‍♂️

        Kiitos, oli kyllä hauska ilta 😁😅

        Samoin sinulle, kauniita unia! 🤗
        ....🧚🏼‍♀️....


    • Vihdoinkinjoku fiksu kyssä. Mä olen jotenkin puutunut tähän läskikeskusteluun.

      Joo siis Timo Similän, sillä jahtaan hänen suosiotaan, omaisuutta ja siittiötä (yksi riittää).

      (hirn)

    • Anonyymi

      Menoohansit

    • Oikeassa elämässä kohtaan kivoja ihmisiä. Palstalaisista en ole kiinnostunut. Tosin on joillakin palstalaisilla joskus ihan hyviä ajatuksia.

      • Anonyymi

        Tuntuu että monillakin palstalaisilla on itsetunto-ongelmia, kun eivät pysty tutustumaan noin vain ennalta tuntemattomiin ihnisiin, sellaista pelkoa toisia ihmisiä kohtaan.

        Ja jos tuntee itse olevansa täysin epäsosiaalinen toisten ihmisten silmissä ja ruma, juurikin samaa asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että monillakin palstalaisilla on itsetunto-ongelmia, kun eivät pysty tutustumaan noin vain ennalta tuntemattomiin ihnisiin, sellaista pelkoa toisia ihmisiä kohtaan.

        Ja jos tuntee itse olevansa täysin epäsosiaalinen toisten ihmisten silmissä ja ruma, juurikin samaa asiaa.

        "eivät pysty tutustumaan noin vain ennalta tuntemattomiin ihnisiin, sellaista pelkoa toisia ihmisiä kohtaan"

        Missä tällaista on näkynyt? En ole huomannut.


    • Anonyymi

      Tietenkin funööö

    • Anonyymi

      Val-ta-kun-nan ja ehdottomasti haluaisin tavata hänet mihensä kanssa, en kahdestaan :D

      • Anonyymi

        Haluaisitko heidän leikkeihinsä kolmanneksi pyöräksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko heidän leikkeihinsä kolmanneksi pyöräksi.

        En vaan haluaisin nähdä minkälaisia ihmisiä he ovat oikeasti.


    • Palstalla monia lapsellisia äijiä.

    • No en vittu ketään, kun ei kommkentoi mun viesteihin. Pahus, menen sohvan alle sikiöasentoon.

      • Anonyymi

        Joku taistelusukeltyaja on ainakin melkoinen lössö jos on armeijalla töissä, oikein kelvoton taistelutaidoton nössö.
        '
        Sanon minä.


      • Tottakai kommentoisin mutta minulla on kiirettä saada ihmiset tajuamaan korona virusta ei saa levittää mitenkään kun siihen kuolee kukatahansa montako koronavirusta uskoisit aikuinen kestää?


    • Anonyymi

      Sitten "valtakunnan" ja aviomiehensä luokse tulee tapaamaan joku ihninen joka pitää lapsista sekä heidäin koulutustyylistään, erityisesti kotikoulutuksesta, ja henkilö on joku hiton UKA-henkilö, mutta täysin ilman aseita ja käteisellä rahalla mitä voisi antaa lisää lapsien kotikoulutukseen, aivan aseistamattomana.

      Mutta tietysti joku tukiporukka on jossain sitten näilä jos ovat noinkin korkeita näissä UKA tai IKA jutuissa, vaikkakin jo eläketöytynyt omasta tahdostaan...

    • Anonyymi

      Haluaisin tavata yksinkertaisen. blondin vaikka hän onkin jo mummoikäinen. Jotain kiinnostavaa hänessä on. Ei tavan tallaaja, kuten en itsekään.

      • Anonyymi

        Tuo olisikin hyvä sitten tytärtäsi tulee tapaamaan joku... hiton joku kkk-ihminen joka haukkuu isännän heti pystyyn eunukiksi aseineen: oletko sinä isäntä ikinä mitään oppinut maailmansodista? .... :D:D


      • Anonyymi

        Juurikin saa kuvan tavan tallaajaasta hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin saa kuvan tavan tallaajaasta hänestä.

        Kuin Presidentti konsanaan, ilman vaimoaan, mutta niin, kultalusikka jostyessään, kuin Jenni :D

        Mutta niin meidän porukat aivankin tappajaporukoita ja kiinnostuneita asioista :D
        - Eli tulee joku "neuvottelija" valtakunnan miestä hän tavoittelee, ei varmastikaan ole aseistautunut ollenkaan, muuta tukea saattaa olla..


    • Anonyymi

      Pitkä ketju mutta ei mitään asiaa.

      • Anonyymi

        Ei missään ketjussa ole mitään asiaa :D


    • Anonyymi

      Haluaisin esittää kysymyksen kysymyksen esittäjälle, häneen haluan tutustua, kysymyksen esittäjääån siiis :D

    • Anonyymi

      3 sänkyyn ninen oman naisrn kaa, komee katsoo

    • Anonyymi

      Saagan

    • Sydämenvaltaajan. 😋

      • Anonyymi

        rakastut ja niin loppuu palstailut kullan kanssa suukivaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        rakastut ja niin loppuu palstailut kullan kanssa suukivaan

        No sehän siinä pelottaa, rakastumisen vaara. Ei oo ihan pikku juttu.


      • Ohohoh. 😯


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe