Onko hauska olla korona eristyksessä?

Anonyymi

Niin onko se hienoa neljän seinän sisällä? Käykö teillä edes vieraita kylässä.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvitse ollakaan neljän seinän sisällä. Mutta vierailuja vältellään. Sinahsn sitä voi soittaa tai laittaa viestiä. 😊

• Ei oo lääkitys ihan osunut... oisko vähän liian vähän rauhottavia vielä? 😃

• Mitään eristystä. Normaalisti olen elänyt.

• Nyt on hyvä tekosyy viettää eristynyttä elämää. Normaaliaikoina on enemmän friikki.

• Anonyymi

Seuraaksi lumimyrskyn, Blizzardin jälkeen iskee Tsunami Suomen valtioon, mutta niin Tanskan pikkuvaltiohan on todellakin hukkumassa Atlantin valtamereen kun vedenpinta nousee niin paljon, rakentavat mureeja sinne.

Mitähän muuta tanskalaisilta, ei ole ihme että korona-viruksen torjunta toimii tehokkaasti, kun löivät rajat kiinni jo aikoja sitten kaikille etelä-eurooppalaisille tulijoille :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraaksi lumimyrskyn, Blizzardin jälkeen iskee Tsunami Suomen valtioon, mutta niin Tanskan pikkuvaltiohan on todellakin hukkumassa Atlantin valtamereen kun vedenpinta nousee niin paljon, rakentavat mureeja sinne.

Mitähän muuta tanskalaisilta, ei ole ihme että korona-viruksen torjunta toimii tehokkaasti, kun löivät rajat kiinni jo aikoja sitten kaikille etelä-eurooppalaisille tulijoille :D

Mulla on sellainen käsitys ett Euroopassa Hollanti on ensimmäisenä pulassa veden noustessa.... suuri osa Hollannista on merenpinnan alapuolelta padoilla vallattua maata.

Ja jos Tanska alkaa käydä tanskalaisille ahtaaksi, vois Suomi ottaa juutit Suomeen pakolaisiksi, meillä on pohjoismaalainen yhteinen kulttuuri, tuskin ongelmia olisi.
        Ylpeät tanskalaiset eivät pahemmin elatusapua täälläkään kaipaisi, työteliäitä sekä kekseliäinä pärjäisivät meidän oloissa hyvin suomalaisten rinnalla. Velkommen!
        trollikka

• Anonyymi

Kyl ihmiset tulee viel hulluksi koronan takia ja uhreja tulee eikä se johdu sitten koronasta.

• Olisi hauskaa olla korona eristyksissä, ei tarvitsisi töihin mennä. Vasen silmä voisi tuijottaa peli ruutua kun oikealla katsoisin elokuvia. Voisi jopa kokeilla pystyisikö nukkumaan koko vuorokauden vai tulisiko ensimmäiseksi päänsärkyä vai selkäkipuja.

• Anonyymi

Mitä vittua, vielä pitäisi käydä vieraita kylässä tällaisena aikana, kun heitä ei muulloinkaan oteta hövelisti vastaan, sen paremmin kuin ulosottomiestäkään?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2228
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      65
      1511
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1095
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1088
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      844
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe