Mä oon lopen kyllästynyt tähän touhuun täällä. ☹
Morjens, apinat.
Tämä on sitten viimeinen aloitus.
21
79
Vastaukset 21
- Anonyymi
Hei-hei!
Syö ite sillis 😁
xLiner- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tsihii..
Jan1 varoitti mua tästä toisessa ketjussa, muuten en olis muistanut 😄
xLiner
- Anonyymi
Heipä hei abina maisteri.
- Anonyymi
Juo kuravettä ainakin 100 litraa, koska et sinä täältä pois koskaan tule pääsemään. Sillillä on liikaa sivupersoonia.
Voit vaikka välillä pohdiskella Unkarin demokratian tilaa, kuten hän
https://www.youtube.com/watch?v=sIVxsH9DAzkWwuwuw kirjoitti:
Kato, Viktor ite..
Verottajakin muisti aprillipilalla. Etusivulla mainitaan pankkitili, jolle verottaja saattaisi maksaa veronpalautuksen.
Viimeisellä sivulla sitten onkin jo jäännösveroa ja kuravettä päälle.
Mutta on siellä pieni juhlan aihekin :D Yleisradiovero on periaatteessa 163 €, mutta siitä on tehty vähennys ulkomaan tulon takia! Ilo se on pienkin ilo.
Äläs nimittele siellä! :(
Meinasin mennä retkuun, mutta onneksi luin taas fiksumpien kommentit ensin.
Jahas, se olis lounastunnin aika.- Anonyymi
aloittajan lempiruoka saattavat olla ehkä banaanit, joista kyllä saa paljon B-vitamiinia.
- Anonyymi
"Viimeinen aloitus" kuin "Vihulaisen toiseksiviimeinen Vimpaus".
- Anonyymi
Se o moro...!!!
Melkein meni täydestä :p
Hah! Näitä "apina"-aloituksia ei kannattaisi tehdä näin Aprillipäivänä. Ehkä pikkasen menee katu-uskottavuus.
Olethan varautunut isolla silli- ja kuravesi varastolla? :)Eihän apinaorkassa ole sun lisäks kun mä ja linukka?
Täh? 🐒💨Wwuwuw kirjoitti:
Täh täh..
Hihhei! Ja häh? 🤪
Mä tässä vähän remppaa alotellut. Ei suoranaisesti huvittais yhtään...mutta pitää sitä kai vaan painattaa pikkuhiljaa... listoja irti ja pakkelis seiniin....🙄
- Anonyymi
Viimeinen aloitus oli jo edellisen lopetus, ja seuraava aloitus on lopetuksen alku aina ja Ian Kaikkisesti Aamen -kiertokulku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43925
- 95878
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19765- 116711
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80648- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34577- 19576
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19532- 33513
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25482
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476- 34467
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132450- 44434
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421