jos tuleva kumppanisi haluaisi esim koiran ja jos lapsia tulee niin osa haluaisi koiran osa kissan ja itse tykkäisit että taloon tulee korkeintaan pölypalloja
mikä taloon tulee
35
<50
Vastaukset
Sittenhän tuleva kumppani tekee tilaa pölypalloille ja tuleva kumppani saa etuliitteen ex. 😁🙄😏
- Anonyymi
Pölypallot eli lemmikkieläimet, no hauska sanonta.
Kissa tai koira on pölypallo. Anonyymi kirjoitti:
Pölypallot eli lemmikkieläimet, no hauska sanonta.
Kissa tai koira on pölypallo.Mulle pölypallot ovat niitä villakoiria ja toisinaan villahevosia jos ei ole hetkeen ehtinyt taistelemaan imurilla niitä vastaan.
- Anonyymi
Haluan koiran, joten kissamielisten lasten kuuluu alistua aikuisten tahtoon.
Sekä koirasta, kissasta että pelkistä ihmisistä tulee pölypalloja todella paljon, joten se toteutuu myös sinkkuna ilman ensimmäistäkään eläintä.Funeau kirjoitti:
Koirat haisevat ja räksyttävät koko ajan.
Kissa on siisti ja hiljainen. Kaunis.
(Hihitystä)Lisäksi koirat nylkyttävät väähä-älyisessä kiimassaan saappaanvarteesi, joka on ällöttävää.
Kissat nuolevat ikkunalaudalla käpäliään.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Lisäksi koirat nylkyttävät väähä-älyisessä kiimassaan saappaanvarteesi, joka on ällöttävää.
Kissat nuolevat ikkunalaudalla käpäliään.
(Hirn)Kuitenkin
Jos asuisin maalla, hommaisin pystykorvan pihalle. Se on jotenkin klassikko.
Lisäksi ostaisin korvatulppia.
(Naurua)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Koirat haisevat ja räksyttävät koko ajan.
Kissa on siisti ja hiljainen. Kaunis.
(Hihitystä)Koira on paras terapeutti ja sairaanhoitaja. Tutkimusten mukaan koira on paras terapeutti sosio-emotionaalisiin ongelmiin. Koira viestii diabeetikolle insuliinitarpeesta, neurologisista kohtauksista, syövistä ympäri kehoa jne. Samoin koiran sylki parantaa ihmisen autoimmuniteettiä ja desinfioi haavat.
Koira korvaa siis sairaanhoitajat, lääkärit ja psykoterapeutit. Kissa ei ole yhtä monipuolinen osaaja. Anonyymi kirjoitti:
Koira on paras terapeutti ja sairaanhoitaja. Tutkimusten mukaan koira on paras terapeutti sosio-emotionaalisiin ongelmiin. Koira viestii diabeetikolle insuliinitarpeesta, neurologisista kohtauksista, syövistä ympäri kehoa jne. Samoin koiran sylki parantaa ihmisen autoimmuniteettiä ja desinfioi haavat.
Koira korvaa siis sairaanhoitajat, lääkärit ja psykoterapeutit. Kissa ei ole yhtä monipuolinen osaaja.Mjaa
Käsittääkseni olen täysin terve yksilö, jolla on kissa.
(Reps)
- Anonyymi
Kun seksiä ei saisi nyt harrastaa viirun takia, niin voi katsoa elokuvia kuten Naughty America tai MILF Damn Its Big
Kaupallinen yhteistyö,
Täältä saa kaikkea mitä taloon tarvitaan:
https://www.taloon.comJos tuleva kumppani haluaa koiran, niin sitten sellainen otetaan. Kissa mulla onkin jo, niin ei tarvii lastenkaan sit tapella. Kaikille jotain kivaa, siivoojalle ne pölypallot 😉
- Anonyymi
Kohta tunkeutuu jo oravia muitakin ylimääräisiä asukkaita taloihin koirien ja kissojen lisäksi.
Oravia joo jos tunkeutuu, sotkevat kaiken. Anonyymi kirjoitti:
Kohta tunkeutuu jo oravia muitakin ylimääräisiä asukkaita taloihin koirien ja kissojen lisäksi.
Oravia joo jos tunkeutuu, sotkevat kaiken.Oravat ovat ihania eläimiä. Käärmeistä, amppareista ja hämähäkeistä en oikein tykkää, mutta nekin kuuluu luontoon, niin siinähän sitten oltais vaan 😄
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Oravat ovat ihania eläimiä. Käärmeistä, amppareista ja hämähäkeistä en oikein tykkää, mutta nekin kuuluu luontoon, niin siinähän sitten oltais vaan 😄
Kaikkia mahdollisia lemmikkieläimiä vain asumaan. Karhujakin eli nalleja jo sängyssäkin nukkuessa kaverina.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia mahdollisia lemmikkieläimiä vain asumaan. Karhujakin eli nalleja jo sängyssäkin nukkuessa kaverina.
😅😅 Mun taloon nallet vain pehmoleluina sitten kuitenkin 😉
- Anonyymi
entä jos tuleva kumppani haluaa ja sanoo kun kissastasi aika jättää niin tähän taloon ei tule muita kuin pölypalloja eli ei lemmikeitä ja lapsille lemmikiksi mato eli nokian 3310 matopeli tai läksykirjat
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
😅😅 Mun taloon nallet vain pehmoleluina sitten kuitenkin 😉
Minulla on vieläkin mielessä tuijottava orava, katsoi minua, tuijotti paljon tuli vielä takaisin tuijottamaan kun istuin parvekkeella, erikoinen tapaus.
Anonyymi kirjoitti:
entä jos tuleva kumppani haluaa ja sanoo kun kissastasi aika jättää niin tähän taloon ei tule muita kuin pölypalloja eli ei lemmikeitä ja lapsille lemmikiksi mato eli nokian 3310 matopeli tai läksykirjat
Ei käy 😄
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vieläkin mielessä tuijottava orava, katsoi minua, tuijotti paljon tuli vielä takaisin tuijottamaan kun istuin parvekkeella, erikoinen tapaus.
Oravat ovat uteliaita luonteeltaan. Hienoja ja kauniita eläimiä.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Ei käy 😄
no ehkä jos osaat suostutella hyvin niin unohtaa nokian 3310 madon ja tilalle ehkä playstation peli joku eläin peli lapsille ja sinulle lemmikiksi hyvä kunnon imuri eli kun imuroit niin saat leikkiä että ulkoilutat lemmikkiä
Anonyymi kirjoitti:
no ehkä jos osaat suostutella hyvin niin unohtaa nokian 3310 madon ja tilalle ehkä playstation peli joku eläin peli lapsille ja sinulle lemmikiksi hyvä kunnon imuri eli kun imuroit niin saat leikkiä että ulkoilutat lemmikkiä
Ei, ei, ei... imuri on niin old school.... parketti ja/tai kivilaattalaattiat lattialämmityksellä olla pitää ja sit mopataan vaan. Ja koska tuetaan kotimaisia pienyrittäjiä niin senkin hoitaa siihen erikseen palkattu siivooja. Mulla on tärkeämpiä hommia. Uranainen, katsos. 👩⚖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
päätetty ja ei siitä sen enempää mutta sitten kumppanisi katsoo auton kesärenkaita ja jos kestää ensi kesän niin mietitte koska vaihdetaan alle ja keitetäänkö kahvit tai jos uudet hankittava niin saat sanoa minkä merkkiset renkaat haluaisit sitäkin voi kahvikupposen äärellä miettiä ja samalla miettiä mitä kivaa kesäksi ostaisitte tai minne menisitte kesällä
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Ei, ei, ei... imuri on niin old school.... parketti ja/tai kivilaattalaattiat lattialämmityksellä olla pitää ja sit mopataan vaan. Ja koska tuetaan kotimaisia pienyrittäjiä niin senkin hoitaa siihen erikseen palkattu siivooja. Mulla on tärkeämpiä hommia. Uranainen, katsos. 👩⚖
kaksi piippuinen juttu jos rahaa olisi no voi suostua että pääset helpommalla ja ei sinun tarvitsisi siivota mutta koti on koti eikä sinne muut tulisi eli sinne ei tulisi muut naiset vaan talossa on vain yksi emäntä eli sinä ja imuri on sinun eikä siihen muut naiset koske ug olen puhunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaksi piippuinen juttu jos rahaa olisi no voi suostua että pääset helpommalla ja ei sinun tarvitsisi siivota mutta koti on koti eikä sinne muut tulisi eli sinne ei tulisi muut naiset vaan talossa on vain yksi emäntä eli sinä ja imuri on sinun eikä siihen muut naiset koske ug olen puhunut
Hei, lillis mainitsi olevansa uranainen, etkö nyt sanokaan niitä perinteisiä juttuja mitä aina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, lillis mainitsi olevansa uranainen, etkö nyt sanokaan niitä perinteisiä juttuja mitä aina?
minun täytyy pian lähteä mutta mitä juttuja
Anonyymi kirjoitti:
päätetty ja ei siitä sen enempää mutta sitten kumppanisi katsoo auton kesärenkaita ja jos kestää ensi kesän niin mietitte koska vaihdetaan alle ja keitetäänkö kahvit tai jos uudet hankittava niin saat sanoa minkä merkkiset renkaat haluaisit sitäkin voi kahvikupposen äärellä miettiä ja samalla miettiä mitä kivaa kesäksi ostaisitte tai minne menisitte kesällä
😄 Ai minä päättäisin mitkä renkaat? No johan ottais riskin... jahas, no sitten se olis luettava TM rengastestit läpi yhdessä ja sit jotkut riittävän hyvät, mahdollisesti testivoittajat (jos ominaisuudet puoltaaä mutta yleensä jotkut muut kuin voittaja, sanotaan nyt vaikka top 3 listalla on hinta-laatusuhteeltaan passeleita.
Tänä vuonna pitäisi tukea kotimaan matkailua, niin se olis varmaankin sitten maakuntakierros suunniteltava 🤔Anonyymi kirjoitti:
😄🤭
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
😄 Ai minä päättäisin mitkä renkaat? No johan ottais riskin... jahas, no sitten se olis luettava TM rengastestit läpi yhdessä ja sit jotkut riittävän hyvät, mahdollisesti testivoittajat (jos ominaisuudet puoltaaä mutta yleensä jotkut muut kuin voittaja, sanotaan nyt vaikka top 3 listalla on hinta-laatusuhteeltaan passeleita.
Tänä vuonna pitäisi tukea kotimaan matkailua, niin se olis varmaankin sitten maakuntakierros suunniteltava 🤔niin saat sanoa minkä merkkiset renkaat haluaisit mutta kumppanisi tekee päätöksen jotka ostetaan eli jos kumppanisi haluaa esim goodyearit ja kysyy sinulta jos vastaat samoin hyvä juttu jos muuta esim miceliinit niin goodyearit ostetaan niin minkä merkkiset mies haluaa niin ei siihen tekniikan maailmoja tarvita vaan tarvitaan tieto kuinka paljon rahaa on renkaisiin se tieto riittää miehelle
Anonyymi kirjoitti:
niin saat sanoa minkä merkkiset renkaat haluaisit mutta kumppanisi tekee päätöksen jotka ostetaan eli jos kumppanisi haluaa esim goodyearit ja kysyy sinulta jos vastaat samoin hyvä juttu jos muuta esim miceliinit niin goodyearit ostetaan niin minkä merkkiset mies haluaa niin ei siihen tekniikan maailmoja tarvita vaan tarvitaan tieto kuinka paljon rahaa on renkaisiin se tieto riittää miehelle
No rahaa kyllä riittää vaikka testivoittajiin ja vaikka kumppanin mieliksi vielä kromivanteisiinkin, mutta turvallisuudesta ei tingitä.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
No rahaa kyllä riittää vaikka testivoittajiin ja vaikka kumppanin mieliksi vielä kromivanteisiinkin, mutta turvallisuudesta ei tingitä.
jos rahaa on niin vois katsoa uudempaa tai toista autoa isommalla moottorilla olevaa mutta nyt lopetettava on lähdettävä moikka ps mies kyllä tietää mitkä renkaat sopii autoonsa moikka
Kissat ovat laiskoja p..skiaisia noin kärjistetysti, koirat ovat mukavia kavereita joista on aina mukava nähdä sinua, siis koira.
- Anonyymi
Aina tämä kiista koirien ja kissojen välillä.. onhan niitä muitakin lemmikkejä!
- Anonyymi
Muutetaan asumaan amerikkalaisten luokse Nevadaan tai Arizonaan, ja asumme siellä ja teemme uhkapelejä heille :D
Arizonassa on paljon vuoriakin missä voi kiipeillä :D - Anonyymi
No vähin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862