Pöytäjärjestelyt:
Omaan rentoon jutustelu ja huulenheittopöytään laitetaan Liner, Jani ja Disse.
Persu- ja korona pöytään menee Harmis, Valtis, Välis, Trollikka, Kilttimies89/ Allu, Partis/ Peppis.
Pönttis ja Pujis pohtivat keskenään maaseudun tulevaisuudesta ja viljan hinnasta.
Floweri ja Sergei taas katselevat maailmaa kyynisten lasien läpi, myös Funis liittyy tähän pöytään heittelemään mystistä läppää ja arvoituksellista jargonia.
Pertti ja Genio on omassa pöydässään juoruilemassa muista ja mittailemassa kummalla on isompi peenis.
Baarissa harvemmin käyvät ja uudemmat tulokkaat saavat oman asiallista keskustelua sisältävän pöytäryhmän: Lillis, Thyllerö, Tositypy, Pihatipu, YB, Jascal.
Mies184 ja Nnainen keskustelevat hiljaisella äänellä viinilasien äärellä sukupuolipolitiikasta. Kummallakin on baskeri päässä.
Periksellä ja Darkilla on oma pöytä, jossa on lukuisia mielikuvitustuoleja ympärillä.
Naulapää ja muut naisvihaajat saavat oman pöydän miesten vessasta pisuaarin alta.
Timo Similä saa kunnian olla portsarina.
Kuka unohtui?
(Viinamies on sammunut persupöydän alle.)
Pub Wubbis on avattu..
308
<50
Vastaukset
Ellukettu menee myös harvemmin visiteeraavien asiallisten pöytään.
Elluselle jätetään tuoli tuohon ekaan kattaukseen.... Tosin se ei malta pitkään samassa pöydässä majailla, vaan lähtee lasi kourassa tuolineen hiihtämään pitkin ja poikin.... Luultavasti käy siellä pisuaarinkin alla kyselemässä mietteitä. :oD
Miten minusta tuntuu, että portsari sammuu ekana? :oDWwuwuw kirjoitti:
Unohtuiko kukaan muu.. ?
No varmaan joku, kun eihän kaikkia mitenkään pysty muistamaan....mutta joku baaritiski niille sitten....nojailkoot siinä ja katselkoot mitä pöydissä tapahtuu... Ei tää kai mikään täyshoitola ole, missä kaikille paikkoja riittää ja kaikille sitä ja tätä on.....
Aika kattava setti kyllä sulla.... :oD
Kai memberssit pääsee ilmasiks? :oDDisse kirjoitti:
Elluselle jätetään tuoli tuohon ekaan kattaukseen.... Tosin se ei malta pitkään samassa pöydässä majailla, vaan lähtee lasi kourassa tuolineen hiihtämään pitkin ja poikin.... Luultavasti käy siellä pisuaarinkin alla kyselemässä mietteitä. :oD
Miten minusta tuntuu, että portsari sammuu ekana? :oDKyllähän mä Pihatipunkin siihen istuttaisin, mutta kun ei sitä ole viime aikoina juuri näkynyt, kuten ei Elluakaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllähän mä Pihatipunkin siihen istuttaisin, mutta kun ei sitä ole viime aikoina juuri näkynyt, kuten ei Elluakaan.
Niin, mäkin haikailin oikein sitä, mutta ei... Pihistä alkaa olla jo ikävä... :o/
Ellunen nyt pärähtää paikalle heti, kun jotain äksönii on....ihme kun ei jo viikonloppuna singahtanut. :oD
- Anonyymi
Pikkuisen lapsellista?!?
- Anonyymi
Ai täällä halutaan luoda kuppikuntia? Johan täällä olikin päivän verran rauhallista.
- Anonyymi
Taas se alkaa...
Onneksi aloittaja ei tiedä mitä kulisseissa tapahtuu... Anonyymi kirjoitti:
Taas se alkaa...
Onneksi aloittaja ei tiedä mitä kulisseissa tapahtuu...No sähän voit paljastaa..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No sähän voit paljastaa..
En ikinä :D
- Anonyymi
Jotain huulenheittoa tuosta saadaan aikaiseksi, kunhan porukkaa saapuu paikalle.
- Anonyymi
Hirveästi kiinnostaa eikä ollut ihme kuka taas hämmentämässä.
Anonyymi kirjoitti:
Hirveästi kiinnostaa eikä ollut ihme kuka taas hämmentämässä.
Ei tässä ollu tarkoitus mitään hämmennellä, päinvastain oli tarkoitus keventää.. ☹
Lapsi on terve, kun se leikkii.
Onko pöytiintarjoilu?- Anonyymi
Miksi sä väität että partakaveri on peppis? Kumpaa sukupuolta oletat hänen olevan, jos sama henkilö? Peppis (peppupupu) on kirjoitellut ties kuinka monta vuotta ja hänestä on ollut tunnistettavia kuviakin useita, varmaan eniten kaikista. Kaunis nainen. Partis taas on aivan erilainen tyyppi, eikä Peppis esittäisi tuollaista miestä, jos miestä esittäisi.
- Anonyymi
No niin! Nyt se alkaa ei mennyt kauaa!
Anonyymi kirjoitti:
No niin! Nyt se alkaa ei mennyt kauaa!
Partiskin on sanonut kirjoittaneensa vuosikausia.. En tiedä ovatko sama hemmo, mutta mä vaan yhdistän ne toisiinsa.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Partiskin on sanonut kirjoittaneensa vuosikausia.. En tiedä ovatko sama hemmo, mutta mä vaan yhdistän ne toisiinsa.
Eli sinun mielestäsi Peppupupu on mies, ei hyvää päivää. Et vissiin sitten ole nähnyt niitä kuvia etkä lukenut juttuja.
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinun mielestäsi Peppupupu on mies, ei hyvää päivää. Et vissiin sitten ole nähnyt niitä kuvia etkä lukenut juttuja.
Niin tai näin, ei täällä voi kuin oletella..
Wwuwuw kirjoitti:
Niin tai näin, ei täällä voi kuin oletella..
Eikös minun pitänyt olla Pertti? Missä vaiheessa se muuttui Peppikseksi?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No niin ja Wuppis hämmentää ja kohta taas tapellaan..
Partakaweri kirjoitti:
Eri ihmisillä on eri mielikuvat. En mä ole yhdistänyt sua Pertttiin.
Wwuwuw kirjoitti:
Eri ihmisillä on eri mielikuvat. En mä ole yhdistänyt sua Pertttiin.
Joskus väitit minua Pertiksi, kun yritit kuvaani kinuta.
Partakaweri kirjoitti:
Joskus väitit minua Pertiksi, kun yritit kuvaani kinuta.
Miksi mä sun kuvaasi olisin kinunu..
Wwuwuw kirjoitti:
Miksi mä sun kuvaasi olisin kinunu..
Joko se Wuupelin muisti on pettämässä.
Wwuwuw kirjoitti:
Oot näkyjä nähny..
Postasit jopa oman kuvasi, että laittaisin omani, mutta en suostunut :D
Partakaweri kirjoitti:
Postasit jopa oman kuvasi, että laittaisin omani, mutta en suostunut :D
Kerrotko sä nyt siitä unestas... Joo, älä kerro enempää..😄
Wwuwuw kirjoitti:
Kerrotko sä nyt siitä unestas... Joo, älä kerro enempää..😄
Wuppis ollut kännissä, ei muista toilailuitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä peppiksestä mutta se on jo nähnyt että nainenkin voi tänne laittaa miehen kuvia... Ei ehkä kaikkea kannata uskoa mitä näkee palstalla.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vejättää siinä.
Eipä muuten vejätä.
Wwuwuw kirjoitti:
Vejättää siinä.
Enkä vedätä. Postasit oman kuvasi palstalle ja ihmettelit ettenkö uskalla tehdä samaa. Se oli sellainen mustavalkea kuva, joka oli otettu vähän sivusta. Tunnistan samaksi kaveriksi avatarista. Ei kannata postailla tuiterissa.
Partakaweri kirjoitti:
Luin peppuseksi, oiskohan mun aika mennä vähän nukkumaan.
Partakaweri kirjoitti:
Enkä vedätä. Postasit oman kuvasi palstalle ja ihmettelit ettenkö uskalla tehdä samaa. Se oli sellainen mustavalkea kuva, joka oli otettu vähän sivusta. Tunnistan samaksi kaveriksi avatarista. Ei kannata postailla tuiterissa.
Hörönlörön.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Wuppis on usein tujakassa tuiterissa.
Wwuwuw kirjoitti:
Hörönlörön.
Mietin otanko sen ylös, mutta tapanani ei ole keräillä toisten kuvia. Olisi pitänyt arvata, että sille kuvalle tulisi vielä käyttöä :D
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
En ole tujakassa☝️
No navakassa.
Partakaweri kirjoitti:
Mietin otanko sen ylös, mutta tapanani ei ole keräillä toisten kuvia. Olisi pitänyt arvata, että sille kuvalle tulisi vielä käyttöä :D
Tarkotatko sä nyt sitä kun kysyit että oonko mä joku satanisti?
Wwuwuw kirjoitti:
Tarkotatko sä nyt sitä kun kysyit että oonko mä joku satanisti?
En. Se oli ihan toinen kuva.
Partakaweri kirjoitti:
En. Se oli ihan toinen kuva.
No mitä siinä kuvassa oli? Mulla on ne kaikki tallella.
Wwuwuw kirjoitti:
Istuit auton kyydissä ja sulla oli aurinkolasit.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Hahaha on sullakin hyvä muisti 😂👍
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kuva mun frouvasta..
https://aijaa.com/sHwo6ZJos otat, et aja. Jos ajat, et ota.
Wwuwuw kirjoitti:
Kuva mun frouvasta..
https://aijaa.com/sHwo6ZSaanko sun frouvan sitten, kun sinä kyllästyt siihen?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No niin muuten onkin.
Pieni humalpeikko ❣️
Jan1 kirjoitti:
Saanko sun frouvan sitten, kun sinä kyllästyt siihen?
Toki saat. Se on ilo jakaa..😊
Wwuwuw kirjoitti:
Kuva mun frouvasta..
https://aijaa.com/sHwo6ZNyt jää vain kysymys, mitä olisit tehnyt minun kuvallani? 😝
Partakaweri kirjoitti:
Nyt jää vain kysymys, mitä olisit tehnyt minun kuvallani? 😝
Pannu kehyksiin yöpöydälle . :)
Partakaweri kirjoitti:
Nyt jää vain kysymys, mitä olisit tehnyt minun kuvallani? 😝
Öö.. no katsonut sitä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Öö.. no katsonut sitä.
Kädet kehyksissä kiinni?
Nyt täytyy vihdoinkin avautua, tuolla naisoletetulla on ollut mua vastaan jotain, jo vuosia. Mä sen näin HETI kun se tänne perseensä roudasi. Luulen että kyseinen henkilö oli myöskin pääpiru mun jahtaamisessa oliko se vuos sitten. Meni niin lapselliseksi touhu että mä en jaksanut olla täällä,piilovittuilua mun kirjoitusten poistelua ja ulkonäön haukkumista. KENELLÄKÄÄN ei ole ollut siihen syytä, mä olen AINA ollut mukava kaikille,myös niille "ätmeille" ja mä en ole pahemmin harrastanut paskanjauhamista ja turhan lässyttämistä täällä. Voi haulla hakea "peppupupua" jos kiinnostaa, sieltä historiasta näkee mun flown..Ja mä olen ainut joka on ollut omalla pärställään täällä,AINA. Vuosia, ja kyllähän kaikki mun seksikkäät kuvat muistaa(sekös joitakin vituttaa heh) Mä luulen että olen myöskin vanhin "palsta" tyyppi täällä,mähän olen käyttänyt s24 palstoja jo 2000-luvun alusta. s24 chätissä jo 1999. Et joo..haters gonna hate. Mut älä v*ttu yritä pelleillä mun kustannuksella.
p.Eppis kirjoitti:
Nyt täytyy vihdoinkin avautua, tuolla naisoletetulla on ollut mua vastaan jotain, jo vuosia. Mä sen näin HETI kun se tänne perseensä roudasi. Luulen että kyseinen henkilö oli myöskin pääpiru mun jahtaamisessa oliko se vuos sitten. Meni niin lapselliseksi touhu että mä en jaksanut olla täällä,piilovittuilua mun kirjoitusten poistelua ja ulkonäön haukkumista. KENELLÄKÄÄN ei ole ollut siihen syytä, mä olen AINA ollut mukava kaikille,myös niille "ätmeille" ja mä en ole pahemmin harrastanut paskanjauhamista ja turhan lässyttämistä täällä. Voi haulla hakea "peppupupua" jos kiinnostaa, sieltä historiasta näkee mun flown..Ja mä olen ainut joka on ollut omalla pärställään täällä,AINA. Vuosia, ja kyllähän kaikki mun seksikkäät kuvat muistaa(sekös joitakin vituttaa heh) Mä luulen että olen myöskin vanhin "palsta" tyyppi täällä,mähän olen käyttänyt s24 palstoja jo 2000-luvun alusta. s24 chätissä jo 1999. Et joo..haters gonna hate. Mut älä v*ttu yritä pelleillä mun kustannuksella.
Ja aika helvetin mielenkiintoista että jotkut täällä vielä kehtaavat miettiä olisko peppis aito. jumalauta,ainut muija joka on todellakin todistanut olevansa aito,pistäkää muut samaa settiä hä..ettekö voi vai? Sitten pidetään kaiken maailman feikkejä aitoina mitä samat tyypit tekaisevat päiviensä kuluksi,kummallisesti aina näiden palstavittuilijoiden kavereita,onpa ylläri. Täältä on moni oikea henkilö häippässyt aikoja sitten,mikäköhän voisi olla syy..oikeita seksikkäitä naisia pidetään joinain parta-äijinä ja lässytellään jollekkin keski-ikäiselle pahis muidelle karkkien toivossa.
Sitten kun pysyttelee poissa niin jauhetaan paskaa selän takana..harmiskin leikkii kun mä en olisi ikinä edes ollut täällä LOL
- Anonyymi
Miksi Jascal pääsi ainoana miehenä parhaaseen pöytään?
- Anonyymi
Varattuna Wuppis ei pidä ajatuksesta että syntyisi seksuaalisia jännitteitä tai vispilänkauppaa. Se aiheuttaisi hänelle vain kateuden tunteita.
Anonyymi kirjoitti:
Varattuna Wuppis ei pidä ajatuksesta että syntyisi seksuaalisia jännitteitä tai vispilänkauppaa. Se aiheuttaisi hänelle vain kateuden tunteita.
Höpöhöpö.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Thyllerö on myös miesoletettu.
Tämä on ....tari.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mitä?
Kyyylllä.
- Anonyymi
Itse taas just mietin että siinä pöydässä ei varmaan mistään painavista asioista keskustella. Jotain pikkukivoja juttuja.
Wohoo. wo-ho-hoo, jippii, jee, jes.
Milläköhän tavalla tuo olisi paras pöytä? Äkkiseltään 90% pöytäseuralaisista ei sano yhtään mitään. Sehän voi olla vaikka huonoin pöytä, jos minä olen uhri ja loput harrastavat ihmisten paloittelua.
Mikäli he kaikki ovat naisia, turvallisuussyistä tarvitsee pukeutua huntuun ja vain nyökkäillä jos, siis kun keskustellaan kuinka huonoja miehet ovat. =)Wohoo. wo-ho-hoo, jippii, jee, jes.
Milläköhän tavalla tuo olisi paras pöytä? Äkkiseltään 90% pöytäseuralaisista ei sano yhtään mitään. Sehän voi olla vaikka huonoin pöytä, jos minä olen uhri ja loput harrastavat ihmisten paloittelua.
Mikäli he kaikki ovat naisia, turvallisuussyistä tarvitsee pukeutua huntuun ja vain nyökkäillä jos, siis kun keskustellaan kuinka huonoja miehet ovat. =)Jascal kirjoitti:
Mikäli he kaikki ovat naisia, turvallisuussyistä tarvitsee pukeutua huntuun ja vain nyökkäillä jos, siis kun keskustellaan kuinka huonoja miehet ovat. =)Ahhaa, katohan Jasca on ryhtynyt tekemään tuplia. :D
Jan1 kirjoitti:
Ahhaa, katohan Jasca on ryhtynyt tekemään tuplia. :D
Surkea palvelin sivustolla, tietokoneessani oli jotain vikaa tai olin erittäin innostunut pöytäseurueesta. 😁 Eiköhän sullekin paikka löydy samasta pöydästä. 😉
Jascal kirjoitti:
Surkea palvelin sivustolla, tietokoneessani oli jotain vikaa tai olin erittäin innostunut pöytäseurueesta. 😁 Eiköhän sullekin paikka löydy samasta pöydästä. 😉
Sitä samaa vikaa on näissä minunkin laitteissa. Tuplaa, triplaa ja pa. kaa tuppaa tulemaan joka lähetyksessä. :)
Mikä jottei.Jascal kirjoitti:
Sitä samaa vikaa on näissä minunkin laitteissa. Tuplaa, triplaa ja pa. kaa tuppaa tulemaan joka lähetyksessä. :)
Mikäli he kaikki ovat naisia, turvallisuussyistä tarvitsee pukeutua huntuun ja vain nyökkäillä jos, siis kun keskustellaan kuinka huonoja miehet ovat. =)😂 .
Jan1 kirjoitti:
Mikä jottei.Ei mitään vikaa..vikaa...vikaa..
Wwuwuw kirjoitti:
Ei mitään vikaa..vikaa...vikaa..
Eipä, mites saako täältä Mimosa drinkkejä? Ja yksi olut, mitä löytyy? 🙂
Kannoin vahvoilla käsivarsillani väsyneen viinamiehen äsken taksiin.
Wwuwuw kirjoitti:
No niin. Hyvä hyvä.. Kai sait kunnolla tippiä? Muuta palkkaa ei heru, paitsi ilmaset kaljat.
Viinamies sanoi, että viinaa pitää juoda ja antoi mulle kossupullon.
TimoSimilä kirjoitti:
Viinamies sanoi, että viinaa pitää juoda ja antoi mulle kossupullon.
Ja kohta on poke ite pöydän alla..
Sinun pitää kantaa vanhoilla käsivarressa myös jokun toisen rauhoittuu
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16332427/pub-wubbis-on-avattu--#comment-101830611
Voisit tiedostella mitä asiaa hänellä oli? Ehkä se juttu siitä raukeaa.
- Anonyymi
Entäs me kaikkein älykkäimmät anonyymit?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ette kai te nyt baareissa käy..
No älykkäätkin aivot tarvitsevat jotkus nollausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älykkäätkin aivot tarvitsevat jotkus nollausta.
Älykkäät on haluttua seuraa, muttei sitä aivan kaikkiin räk.. pubeihin viiti lähteä. Toisaalta anonyyminä voi kuokkia rennosti ja häipyäkin ellei seurassa olo tunnu hyvältä. Lisäksi voi valita seuransa, kun nimettömänä pysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykkäät on haluttua seuraa, muttei sitä aivan kaikkiin räk.. pubeihin viiti lähteä. Toisaalta anonyyminä voi kuokkia rennosti ja häipyäkin ellei seurassa olo tunnu hyvältä. Lisäksi voi valita seuransa, kun nimettömänä pysyy.
Aivan 👍
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eikä tarvi.
Ethän sää sitä voi tietää :(
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sää sitä voi tietää :(
Mitäh. Minähän olen nero. Nerojen nero. Olen, olen ja avaimet aurinkoon.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Pysytte pihalla, niin kun aina ennenkin. :)
Oikeastaan mielelläni jäänkin ulos, kun tämän pubin juttuja vilkaisin. Eihän täällä edes keskustella mistään. Tylsä paikka 🦕
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan mielelläni jäänkin ulos, kun tämän pubin juttuja vilkaisin. Eihän täällä edes keskustella mistään. Tylsä paikka 🦕
Joo tää on vähän sisäpiiri pubi ja tietynlaisen huumorin heittola. :)
Jan1 kirjoitti:
Joo tää on vähän sisäpiiri pubi ja tietynlaisen huumorin heittola. :)
Saako täältä juomia jostain myös, vai pitääkö olla kuivin suin?
Lillis2020 kirjoitti:
Saako täältä juomia jostain myös, vai pitääkö olla kuivin suin?
Wuppikselta, tuolta tiskiltä. Mitäs haluat juoda, mä voin tarjota? 🙂
Jan1 kirjoitti:
Wuppikselta, tuolta tiskiltä. Mitäs haluat juoda, mä voin tarjota? 🙂
Jos täältä saa Mimosa drinksuja, niin tänään voisin ottaa sellaisen. Muuten siideri jäillä :)
Lillis2020 kirjoitti:
Jos täältä saa Mimosa drinksuja, niin tänään voisin ottaa sellaisen. Muuten siideri jäillä :)
Kysäsen tiskiltä saako. 😊Taidan ottaa itselleni oluen. 🍺
- Anonyymi
Buahhahhaaaa! Anomuumit vetää kaljaa puskissa. 😂
- Anonyymi
Yleensä ihmiset alkaa tappelee kun juovat alkoholia yhdessä. Itse en juo muuta kun yksin alkoholia.
Hei, entäs itse isäntä?
Ootko sää niinkuin tarjoilemassa? Tiskin takana? Laulat välillä Titanicin tai Harva meistä on rautaa-biisin sekä teet paukkuja ja pyyhit pöytiä vai?Wwuwuw kirjoitti:
Tiskin takana tietysti. Kännissä ku käki.
Eli....
https://youtu.be/LuoFl3qwfAw
örp! 🤢Wwuwuw kirjoitti:
Tiskin takana tietysti. Kännissä ku käki.
Onneksi se kännissä olija olet sinä, enkä mää. Ei teillä kuitenkaan olisi ketään lapsevahtia mun perään laittaa ja mulla on aika levottomat jalat juttujen lisäksi. :P
Disse kirjoitti:
Eli....
https://youtu.be/LuoFl3qwfAw
örp! 🤢Se oli kompa.. Käet ku ei ole kännissä.
Tjoo, mitähän tuohon nyt sanoisi? vähän pitää uudelleenjärjestellä ettei tule jänniteitä ja henkilökemioiden yhteentörmäyksiä liikaa eli:
Trollien pöytään tosiaan laitetaan Liner, Jani ja Disse kuten ajattelitkin mutta lisätään sinne myös wuppis kun siinä porukassa viihdyt, sinne voisi laittaa myös lilliksen, tietenkin itse maestro Pertti myös istutetaan tähän pöytään. Pöytä on alkoholiton. siihen ei siis tarjoilla kuin limukoita ja vissyä ja se on eristetty muusta väestä.
Ensimmäiseen pöytään voisi tosiaan laittaa valtiksen, peppiksen, pihatipusen, Kilttimies89:n, Partiksen ja konnaketun
Toiseen pöytään voisivat istua trollikka, tositypy, missP, sergei, pujis ja vaikka mies184
Kolmas pöytä täyttyisi Flowerilla, yybeellä, NNaisella, Geniolla, Darkilla ja periksellä
Neljännen pöydän väkeä en juuri tiedä/tunne mutta sinne menisivät sitten mainitsemistasi Allu, Thyllerö, Jascal. Funeua voisi tulla tähän pöytään, jos tyypit ei osaa olla kiinnostavia Funeua p..kat välittää ja puhelee sitten vaikka itsekseen.
Similä voisi tosiaan olla portsarina. Yritin tuossa jaossa ottaa huomioon henkilökemioita mutta ainahan sitä voi erehtyä. itse voisin istuskella baaritiskillä ja ehkä pistäytyä välillä jossain pöydässäkin kuulostelemassa miten siellä juttu luistaa.No sun täytyy perustaa oma baari..
Harmis bersubar: lutkittelijat tervetuloa, lutkat pysyköön poissa.- Anonyymi
Wuppiksen pubi ja näin ollen hän tekee pöytäjaot. 💪
Anonyymi kirjoitti:
Wuppiksen pubi ja näin ollen hän tekee pöytäjaot. 💪
Wuppiksen omajohtoisessa pubissa syntyy vaan rähinöitä huonojen henkilökemiavalintojen vuoksi, luvat lähtee heti pois. Wuppis jos palkkaisi ja jättäisi ajattelun minulle voisi vähän aikaa menestyäkin tuo baari.
Harmaaritari kirjoitti:
Wuppiksen omajohtoisessa pubissa syntyy vaan rähinöitä huonojen henkilökemiavalintojen vuoksi, luvat lähtee heti pois. Wuppis jos palkkaisi ja jättäisi ajattelun minulle voisi vähän aikaa menestyäkin tuo baari.
Harmiksen joojoo- persujen kuppila.. Kaikki ovat varmasti samaa mieltä.
Wwuwuw kirjoitti:
Tosin persuthan ne vasta keskenään tappeleekin..😬
Wwuwuw kirjoitti:
Ei mitenkään joo joo mutta pitää huomioida jännitteitä. Pertsan ja genion jos laitat samaan pöytään ne tappelee hetikohta, samoin jos valtakunta ja trollikka on samassa pöydässä trollikka alkaa haastamaan ja valtakunta viittoo similän poistamaan trollikan pöydästä. Kahden hengen pöytiin ei laiteta pubissa keskenään ketään, eri asia jos olisivat jossan illallistreffeillä. No voidaan sinne trollien pöytään ehkä olutta tarjoilla, katsotte sitten dissen perään.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei mitenkään joo joo mutta pitää huomioida jännitteitä. Pertsan ja genion jos laitat samaan pöytään ne tappelee hetikohta, samoin jos valtakunta ja trollikka on samassa pöydässä trollikka alkaa haastamaan ja valtakunta viittoo similän poistamaan trollikan pöydästä. Kahden hengen pöytiin ei laiteta pubissa keskenään ketään, eri asia jos olisivat jossan illallistreffeillä. No voidaan sinne trollien pöytään ehkä olutta tarjoilla, katsotte sitten dissen perään.
kiva kun olet täällä trollikka vaan kasvattaa vihaansa, similää tarvitaan, ehkä hän saisi leppymään trollikan kun Similä nyt sen verta kävis jutustelemassa kertomassa miten se asia meni, ettei puno viihaansa.
Ei Similä olisi varmasti tässä se keskiö kun kertoisi minkä viestin poistin ehkä se leppyy siitä kun huolehtii ettei tässä ole mitään hätää.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16332427/pub-wubbis-on-avattu--#comment-101830611valtakunta kirjoitti:
kiva kun olet täällä trollikka vaan kasvattaa vihaansa, similää tarvitaan, ehkä hän saisi leppymään trollikan kun Similä nyt sen verta kävis jutustelemassa kertomassa miten se asia meni, ettei puno viihaansa.
Ei Similä olisi varmasti tässä se keskiö kun kertoisi minkä viestin poistin ehkä se leppyy siitä kun huolehtii ettei tässä ole mitään hätää.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16332427/pub-wubbis-on-avattu--#comment-101830611Ei on taas eli
valtakunta kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16332427/pub-wubbis-on-avattu--#comment-101830611Heh, siellä olikin Similä antanut porttarin :D Itse en ehkä noin ankara olisi mutta portsari päättää ja voihan trollikka ihan itseään kyllä nyt syyttää kun ei pääse yli vaan tuosta että sua aina syyttää hankaluuksistaan täällä :(
Harmaaritari kirjoitti:
Heh, siellä olikin Similä antanut porttarin :D Itse en ehkä noin ankara olisi mutta portsari päättää ja voihan trollikka ihan itseään kyllä nyt syyttää kun ei pääse yli vaan tuosta että sua aina syyttää hankaluuksistaan täällä :(
Tietkö oot tosi ihana😁
Mistä me löydetään sinulle kaunein kukka, tämmöisiä miehiä ei pitäisi olla vapaana🤔
- Anonyymi
Teillä ei taida olla oikean elämän kavereita?
- Anonyymi
Käväisin katsastamassa ruudun ulkopuolelta, nenä kiinni ruudussa.
Ei vielä kovin antavaista seuraa tässä pubissa. Katseet antavaisia, antavat ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa.
AsianVierestä- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Tuu uudestaan toss 23 jälkeen, alkaa olla enemmän antajia.
Just ennen valomerkkiä on jo kyytiä kaipaavia.
AsianVierestä Jan1 kirjoitti:
Tuu uudestaan toss 23 jälkeen, alkaa olla enemmän antajia.
Ei pääse. Asian vierestä on koronakaranteenissa.
Anonyymi kirjoitti:
Just ennen valomerkkiä on jo kyytiä kaipaavia.
AsianVierestäMutta ne on jo niin huonossa hapessa, että sama kun rumihia nai... Kuljettas.
Vartus tässä naposteltavaa🥜🍆🍑🍒 ja 🍭😉
Joku lällykin lähti soimaan.. Helv vanhaa mutta lähdetkö hitaille, parkettihiihdolle? Vedellään jalkoja perässä ja rutistellaan toisiamme.. Perss.. Kädet kaulallla.. 😋🤪
https://youtu.be/CxiH46q4_ak- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Juu.. Anybody?
Toki, voihan sitä mutta muista kahden metrin sääntö. Ei ainakaan lisäänny jos muistaa, vaikka miten hiihtelis ilman pitovoiteita.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Toki, voihan sitä mutta muista kahden metrin sääntö. Ei ainakaan lisäänny jos muistaa, vaikka miten hiihtelis ilman pitovoiteita.
AsianVierestäEi lisäänny näilläkään vehkeillä, varmistettu. Mutta hitaiden tanssiminen 2 m päässä partnerista on outoa.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei lisäänny näilläkään vehkeillä, varmistettu. Mutta hitaiden tanssiminen 2 m päässä partnerista on outoa.
Näin pimeässä pubissa se voi olla jopa toivottavaa?
AsianVierestä - Anonyymi
Huomaa kyllä ettet käy pubeissa etkä juo alkoholia. Ei pubeissa tanssita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää? Pöydällä tanssiminen on hiton hupia, etenkin vierailla pöydillä.
Oma pöytä pitää olla järjestyksessä jotta juomat mahtuu eikä läiky. Joutuu vielä nuolemaan pöydältä, pitkin kielin.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Älä rupee, mehän tanssitaan vaikka pitäs kännykästä musat ottaa. 😃
🍺🍺🍹🍹🍺🍸🍷🍾Anonyymi kirjoitti:
Näin pimeässä pubissa se voi olla jopa toivottavaa?
AsianVierestäHyvässä hämyssä voi tehdä muilta salaa... 😜
Anonyymi kirjoitti:
Mun pubissa saa tanssia. ☝️
Wwuwuw kirjoitti:
Mun pubissa saa tanssia. ☝️
No totta helvetissä saa! Wuppin pubissa ei niuhoteta. 😆
Jan1 kirjoitti:
No totta helvetissä saa! Wuppin pubissa ei niuhoteta. 😆
Tanssia saa - tapella ei.
Wwuwuw kirjoitti:
Tanssia saa - tapella ei.
Joo, en ala tappelemaan. Mutta kohta tarvin lähteä nukkumaan. Aamusta on menoa, autoremppa tiedossa.
Toivottavasti ei ole liian kännisiä, en tykkää liian kännisistä
Juu kiitos, mutta jätän kaiken maailman tunkkaiset pubit väliin ja lähden vaeltamaan :)
Kävin katsomassa jo alkupätkän, reipas 2,5 tunnin kierros. Kengät pitää olla kyllä paremmat...- Anonyymi
Mistä sinä sen tiedät onko wuppiksen pubi tunkkainen? Herkempi ottaisi tuon loukkauksena...
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät onko wuppiksen pubi tunkkainen? Herkempi ottaisi tuon loukkauksena...
Jokainen pubi on tunkkainen. Sähän et mua kiellä jos jään ulkoterassille, mutta sisälle en tule!
pujotteIija kirjoitti:
Pääsiäisen pyhinä oiskin hyvin aikaa vaellella
Mä oon töissä, paitsi ehkä pitkänä perjantaina... tänään oli tosi pilvistä ja tuulista!
misspönttöuuni kirjoitti:
Mä oon töissä, paitsi ehkä pitkänä perjantaina... tänään oli tosi pilvistä ja tuulista!
Niinpä oli, täällä oli illemmalla sumuakin
pujotteIija kirjoitti:
Niinpä oli, täällä oli illemmalla sumuakin
Koleaa. Kuvasin joutsenia. Oli pari telkkääkin :)
Koleaa. Kuvasin joutsenia. Oli pari telkkääkin :)
Joutsenia juu, 2 makas keskellä tietä, ei ollut kiirettä pois auton tieltä. Tollasta ei ole ennen tapahtunut
pujotteIija kirjoitti:
Joutsenia juu, 2 makas keskellä tietä, ei ollut kiirettä pois auton tieltä. Tollasta ei ole ennen tapahtunut
Ohhoh :O Luonto ottaa sitten todella vallan kun ihmisliikenne on vähentynyt?! No johan on :O Outoa
Ohhoh :O Luonto ottaa sitten todella vallan kun ihmisliikenne on vähentynyt?! No johan on :O Outoa
Omituisen rohkeita olivat
Jokainen pubi on tunkkainen. Sähän et mua kiellä jos jään ulkoterassille, mutta sisälle en tule!
Timppa toimii paitsi ulosheittäjänä, niin myös sisäänkiskojana..
No hyvä on, saatte Pujiksen kanssa kahvit terassille.pujotteIija kirjoitti:
Omituisen rohkeita olivat
Jos ne on sekaisin lentomatkasta, jetlag :D
Wwuwuw kirjoitti:
Timppa toimii paitsi ulosheittäjänä, niin myös sisäänkiskojana..
No hyvä on, saatte Pujiksen kanssa kahvit terassille.Sori. Rinkka ja termari.
Jos ne on sekaisin lentomatkasta, jetlag :D
Joskus pellolla toikkaroi sekainen yksilö. löysin sitten kuolleena, sisukset syötynä
- Anonyymi
Emmä nyt ehdi kun vasta tulin kotiin monen päivän metsäreissusta. Pitää huoltaa kamppeet ennen seuraavaa reissua.
Sen huomasin että ihailijani taas esiintynyt minuna. Ihan siis vaan tiedoksi, että mä en ole kirjoitellut tänne moneen päivään.
Meillä olisi varmaan aika hiljainen pöytä.
-flowersreally-- Anonyymi
Monen päivän metsikköreissulla voi siis seurata palsta-apinoita? On sulla himot tähän palstaan kun monen päivän ajalta jaksat läpikäydä keskusteluja. Oikeasti luulisi, että olisi parempaakin tekemistä. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Monen päivän metsikköreissulla voi siis seurata palsta-apinoita? On sulla himot tähän palstaan kun monen päivän ajalta jaksat läpikäydä keskusteluja. Oikeasti luulisi, että olisi parempaakin tekemistä. ;)
Jäit kiinni..😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsässä onkin parempaa tekemistä, palstalle kun palaa niin on helppo huomata esim ihailijan touhut.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
NO NIIN, MÄHÄN SANOIN ETTÄ SE OLI VIRON NAPPIMUNA..☝️☝️☝️
Kuka se on?
-flowersreally- - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Viron Pottu.
Säkin juttelit ihailijani kanssa vaikka olet joskus väittänyt tunnistavasi feikit :D
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Säkin juttelit ihailijani kanssa vaikka olet joskus väittänyt tunnistavasi feikit :D
-flowersreally-Feikkiähän se juttelukin oli. :)
Olen osin tosissani ja toisen osan puhun tahallani hölmöjä.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Feikkiähän se juttelukin oli. :)
Olen osin tosissani ja toisen osan puhun tahallani hölmöjä.Joo joo.
-flowers- - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
NO NIIN, MÄHÄN SANOIN ETTÄ SE OLI VIRON NAPPIMUNA..☝️☝️☝️
Ai niin, kysyit jossain: kyllä, minä kutsuin Jan1a vitun pelleksi. Että sitä ei voi jonkun toisen syyksi laittaa (ja olen ed samaa mieltä).
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, kysyit jossain: kyllä, minä kutsuin Jan1a vitun pelleksi. Että sitä ei voi jonkun toisen syyksi laittaa (ja olen ed samaa mieltä).
-flowers-Onneksi mua ei haittaa olla pelle, sehän on vain osoitus että onnistun siinä mitä teen. :)
Genioksi sanovat..
- Anonyymi
Ai, onko se virolainen?
Itse epäilen toista tahoa, mutta voinhan olla väärässäkin. (harvoin olen)
-flowers-
- Anonyymi
Onko muuten Ebenezer ottanut kokonaan hatkat?
-flowersreally-- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tuon nimistä en ole palstalla havainnut
Sir Ebenezer Scrooge.
-flowersreally- - Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tuon nimistä en ole palstalla havainnut
Mitäs sinulle kuuluu?
Sir Ebenezer Scrooge.
-flowersreally-Ai Scrg? On havaintoja viime päiviltä
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sinulle kuuluu?
-flowersreally-Eipä ihmeempiä, lällyjen laittokin on jäänyt aika vähiin
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Eipä ihmeempiä, lällyjen laittokin on jäänyt aika vähiin
Kevätkiireitä jo?
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Kevätkiireitä jo?
-flowers-Eipä vielä suurempia, tänään kylläkin mietiskelin mitä kaikkea pitäs tehdä. Mitäs sinulla, muuta kuin metsäreissuja?
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Eipä vielä suurempia, tänään kylläkin mietiskelin mitä kaikkea pitäs tehdä. Mitäs sinulla, muuta kuin metsäreissuja?
Ei kanssa ihmeempiä, ihan hyvää :)
Nyt täytyy lähteä nukkumaan, hyvää yötä.
Ei kanssa ihmeempiä, ihan hyvää :)
Nyt täytyy lähteä nukkumaan, hyvää yötä.
-flowersreally-Eiköhän tässä vielä puolilleöin hereillä
Hyvää yötä
- Anonyymi
Pieni oikaisu sun pöytiin jakeluus, mä en suostu istumaan edes samassa pöydässä kuin Valtakunnansyyttäjä on! Fakta. Mun mittani on jo ylitse vuotavainen, ei onnistu saman pöydän ääressä istuminen. Poliittisen suuntauksen mukaanko sä pöytiin jaat... ihan sulle tiedoksi ett Perussuomalaisiin mahtuu vasemmalta laidalta aina äärioikeistoon meitä yhdistävä tekijä on isänmaallisuus, ns. natiolismi.
Mä kuulun perussuomalaisiin juuri niin kauan kun idealismit käy jokseenkin yhteen; kuten Nationalismi-aatteen kannatus... oman maan kansalaiset oltava etuasemassa, eikä Suomi ole koko maailman sosiaalihuolto!
Sergei ja Flower sekä Funis; jos huolivat munt seuraansa, istuisin siihen pöytäseurueeseen mieluummin.
Mulle tuodaan kohta aamiainen tuohon toimiston oven taakse, niin ett heippa!
trollikkaTimoSimilä kirjoitti:
Valitettavasti sinulla on ikuinen porttikielto. Me emme suvaitse vihapuheita.
😰kyllä se tarvii jäähdytysjärjestelmän, ei mitää ikuisia porttikieltoja ehkä sellaista just vahvaa käsivartta.
- Anonyymi
TimoSimilä kirjoitti:
Valitettavasti sinulla on ikuinen porttikielto. Me emme suvaitse vihapuheita.
Ahah, vai näin on asiat. No, mä tulen, jos tulen ... silloin kun sä nukut jo sammuneena narikan nurkassa ja viinamies tai Disse päivystää... riippuen siitä kumpi niistä on fressimmässä kunnossa.
Totta puhuen... mua ei haittaa pätkän vertaa porttikieltonne, kun mun karanteeni aika päättyy niin mä kyllä löydän taatusti terveellisempää seuraa muualta. Tällä hetkellä huvittelen uimalla...uima-allas tyhjättiin ja pestiin, vaihdettiin suodattimet, altaasta vaihdettiin vesi kokonaan ja nyt se on taatusti puhdasta.
Allashuone ja allas ovat käyttökiellossa Juhannukseen asti. Muilla kuin minulla ei ole avainta sinne, joten voin uida yksikseni jonkin aikaa, eikä kukaan edes kyseenalaista uima-altaan käytön poisamista näinä aikoina.
Joo tiedän; olen itsekäs ihminen... mutt jos mulla sattuis olemaan virus, niin saataisin tartuttaa myös asukkaisiin sen perhanan viruksen, ja se olisi vanhuksille ehkä kohtalokasta.
Jotain hupia suon myös itselleni; uimisen ...ja se käy kuntoilustakin.
Hoivapuolen saunaa enkä suihkuhuonetta käytä, mulla on omakin suihkuhuone asunnossani. Rappukäytävästä alakerrassa pääsee lukitun oven kautta suoraan allashuoneeseen, kylpytakissa, eikä rappukäyrävässä ole juurikaan kulkijoita nyt.
Toistaiseksi en ole tuntenut ainakaan sairauden merkkejä; siis koronaan viitteitä!
Työpäiväni suljetussa toimistotiloissa on tältä päivältä päättynyt.
Au revoir
trollikka
Tämä oli hauska; kiitoksia.
Saattaa mennä nyt monta litraa kahvia että pystyn poistamaan tuon mielikuvan itsestäni baskerilla viinilasi käsissä.Päästäänkö tällä pubitunnelmaan? Vai vetääkö joku karaoken? Päiväunien aika.
https://youtu.be/5WVfN6Ic7V8Lillis2020 kirjoitti:
Mä kyllä en ala.... kaikki meidän viestit on poistettu 😟
Höh. Joku vissiin ei tykännyt jutuista vai onko joku pojista mustasukkaistunut Lilliksestä. :)
Jan1 kirjoitti:
Höh. Joku vissiin ei tykännyt jutuista vai onko joku pojista mustasukkaistunut Lilliksestä. :)
Hmpf.... Se on aivan yhdentekevää, laillista se ei ollut.
Niin nyt, kuka ikinä ne poistikin, niin käyt palauttamassa ne viestit takaisin vaan niin kuin olisivat jo.Lillis2020 kirjoitti:
Niin nyt, kuka ikinä ne poistikin, niin käyt palauttamassa ne viestit takaisin vaan niin kuin olisivat jo.Mahtaako onnistua. :)
No minä muistan ne, ehkäpä sinäkin muistat. :)Jan1 kirjoitti:
Mahtaako onnistua. :)
No minä muistan ne, ehkäpä sinäkin muistat. :)😤 Hmpf.... no, muistan tietysti, mutta en suhtaudu kevyesti sihen että omia (tai muidenkaan) perustuslaillisia oikeuksia poljetaan 😤👿
Äläkä yhtään lepyttele siinä 😏... 😅😉Lillis2020 kirjoitti:
😤 Hmpf.... no, muistan tietysti, mutta en suhtaudu kevyesti sihen että omia (tai muidenkaan) perustuslaillisia oikeuksia poljetaan 😤👿
Äläkä yhtään lepyttele siinä 😏... 😅😉Nooh se täällä vähän tällästä. Välillä katoaa kokonainen aloitus kaikkineen, välillä osia siitä. Ei tarvita, kun että joku ei tykkää näkemästään. :)
Älä anna vaikuttaa, uusia viestejä ja ketjuja tulee. 🤗😃Jan1 kirjoitti:
Nooh se täällä vähän tällästä. Välillä katoaa kokonainen aloitus kaikkineen, välillä osia siitä. Ei tarvita, kun että joku ei tykkää näkemästään. :)
Älä anna vaikuttaa, uusia viestejä ja ketjuja tulee. 🤗😃Mmmm.... tiedäks, mä kyllä vielä punnitsen intressejä tässä. On se PL 12 § säännös sen verran tärkeä kuitenkin. Yhden viestin nyt vielä ehkä just ja just ymmärtää, mutta tässä poistettiin kaikki meidän eilisillan kirjelmät, täysin mielivaltaisesti. Katsoin nyt firman tiedot kuitenkin valmiiksi.... pitää vähän miettiä.
Lillis2020 kirjoitti:
Mmmm.... tiedäks, mä kyllä vielä punnitsen intressejä tässä. On se PL 12 § säännös sen verran tärkeä kuitenkin. Yhden viestin nyt vielä ehkä just ja just ymmärtää, mutta tässä poistettiin kaikki meidän eilisillan kirjelmät, täysin mielivaltaisesti. Katsoin nyt firman tiedot kuitenkin valmiiksi.... pitää vähän miettiä.
Ylläpitoon kirjelmä. Täällä on moraalinvartijoita, tiedä sitten onko mitään hyötyä vaan voipihan koittaa. Ite olen kai jo aika paatunut. :)
Jan1 kirjoitti:
Ylläpitoon kirjelmä. Täällä on moraalinvartijoita, tiedä sitten onko mitään hyötyä vaan voipihan koittaa. Ite olen kai jo aika paatunut. :)
Mmm.... murrr.....
en edes ehtinyt tallentaa ne kappaleet.... 😞Lillis2020 kirjoitti:
Mmm.... murrr.....
en edes ehtinyt tallentaa ne kappaleet.... 😞Mitkä kappaleet?
Lillis2020 kirjoitti:
No ne kolme viimeistä instrumentaalista lällyä 🥺😢
Nämä? :)
https://youtu.be/TEVGLXVhhns
https://youtu.be/UogNgeSlJ-A
https://youtu.be/4qoYHdBZoPALillis2020 kirjoitti:
Mmm.... murrr.....
en edes ehtinyt tallentaa ne kappaleet.... 😞Ei varmaan pitäis tähän asiaan mitenkään sotkeentua, eikä tämä mulle kuulu, mutta tälläisenä vähän pidemmän kaaren tekstailijana sanoisin että tähän saittiin ja koko firmaan täytyy suhtautua tietyllä välillisyydellä. Täysin mielivaltaisia poistoja ja toisaalta välillä palstoilla saa olla vaikka minkälaista herjausta. Allerin aikaan (joskus vuonna paavo) hommassa tuntui olevan vielä jotain järkeä, mutta eipä näytä olevan enää. Veikkaan, että henkilöstökulut on vedetty minimiin ja moderaattorina on pelkkä kone, joka poistaa kaiken (jonkin algoritmin mukaan) jota vaan ehdotetaan poistettavaksi.
Lillis2020 kirjoitti:
Niin nyt, kuka ikinä ne poistikin, niin käyt palauttamassa ne viestit takaisin vaan niin kuin olisivat jo.Jos sulla oli siinä joku kommentti jossa vaikka joku musalinkki eikä juuri yhtään tekstiä saattaa olla että robotti poisti sen ja sitten kaikki myös sen alta lähtivät. Kannattaa aina naputtaa vähän tekstiäkin linkkien lisäksi niin todennäköisesti pysyy paremmin.
Lillis2020 kirjoitti:
No ne kolme viimeistä instrumentaalista lällyä 🥺😢
Mun oli tarkoitus kuunnella lenkillä tänään, mutta joku i.iootti paskoi senkin ajatuksen typerällä JA lainvastaisella sensuroinnillaan. Tänään on sitten sellainen päivä että eniten v.tuttaa kaikki. Mikä se oli se aloitus siitä sisäisestä lapsesta? Niinpä....
Mä lähden lenkille 😔Harmaaritari kirjoitti:
Jos sulla oli siinä joku kommentti jossa vaikka joku musalinkki eikä juuri yhtään tekstiä saattaa olla että robotti poisti sen ja sitten kaikki myös sen alta lähtivät. Kannattaa aina naputtaa vähän tekstiäkin linkkien lisäksi niin todennäköisesti pysyy paremmin.
Oli tekstit ennen ja jälkeen. Ja täältähän on poistettu hei koko eilisillan kaikki mun ja Jan1n keskustelut.. 😞
Thymallus kirjoitti:
Ei varmaan pitäis tähän asiaan mitenkään sotkeentua, eikä tämä mulle kuulu, mutta tälläisenä vähän pidemmän kaaren tekstailijana sanoisin että tähän saittiin ja koko firmaan täytyy suhtautua tietyllä välillisyydellä. Täysin mielivaltaisia poistoja ja toisaalta välillä palstoilla saa olla vaikka minkälaista herjausta. Allerin aikaan (joskus vuonna paavo) hommassa tuntui olevan vielä jotain järkeä, mutta eipä näytä olevan enää. Veikkaan, että henkilöstökulut on vedetty minimiin ja moderaattorina on pelkkä kone, joka poistaa kaiken (jonkin algoritmin mukaan) jota vaan ehdotetaan poistettavaksi.
Mmm... joo... noh. Harmillista, mutta jos koitan ajatella että se on ollut koneellinen poisto, niin ehkä v.tuttaa vähemmän 😏
Jan1 kirjoitti:
Nämä? :)
https://youtu.be/TEVGLXVhhns
https://youtu.be/UogNgeSlJ-A
https://youtu.be/4qoYHdBZoPAJooh, nyyhk....kiitti
*pyyhkii kyyneleetLillis2020 kirjoitti:
Mmm... joo... noh. Harmillista, mutta jos koitan ajatella että se on ollut koneellinen poisto, niin ehkä v.tuttaa vähemmän 😏
Kovin oikeudentuntoisena täällä ei kestä. Hyvää lenkkiä. Lähden itsekin ulos.
Thymallus kirjoitti:
Kovin oikeudentuntoisena täällä ei kestä. Hyvää lenkkiä. Lähden itsekin ulos.
Kestää, kestää 😅
Se on veressä. Pakko kestää vaan 😅Lillis2020 kirjoitti:
Jooh, nyyhk....kiitti
*pyyhkii kyyneleetBiisit nyt aina löytää helposti uudelleen. Norsun muistilla. Hyvää lenkkiä, täällä sataa kaatamalla. :)
Jan1 kirjoitti:
Biisit nyt aina löytää helposti uudelleen. Norsun muistilla. Hyvää lenkkiä, täällä sataa kaatamalla. :)
Täälläkin sataa, vaan juoksin silti. Nyt lämpimään suihkuun :)
Lillis2020 kirjoitti:
Täälläkin sataa, vaan juoksin silti. Nyt lämpimään suihkuun :)
Löytyi nämäkin. :)
https://youtu.be/uOIHHMnI_Ig
https://youtu.be/GuUQZg32Jjc
Norsun muisti. ;)Jan1 kirjoitti:
Löytyi nämäkin. :)
https://youtu.be/uOIHHMnI_Ig
https://youtu.be/GuUQZg32Jjc
Norsun muisti. ;)Aika hienosti muistat kyllä 😊
Lillis2020 kirjoitti:
Aika hienosti muistat kyllä 😊
Mielenkiintoiset asiat yleensä muistaa, vähemmän mielenkiintoisten unohtuessa. :)
Jan1 kirjoitti:
Mielenkiintoiset asiat yleensä muistaa, vähemmän mielenkiintoisten unohtuessa. :)
Totta 😊🤗
Lillis2020 kirjoitti:
Totta 😊🤗
(Paitsi minä, joka en välillä osaa muistaa tiettyjä asioita vaikka ne miten mielenkiintoisia ja merkityksellisiä itselleni ovatkin... olen välillä sellainen kamalan hajamielinen professori 😏)
Lillis2020 kirjoitti:
(Paitsi minä, joka en välillä osaa muistaa tiettyjä asioita vaikka ne miten mielenkiintoisia ja merkityksellisiä itselleni ovatkin... olen välillä sellainen kamalan hajamielinen professori 😏)
Heh, ehkä sulla on liikaa muistettavaa? Muistilappuja otsaan ja kaapinoviin. No kyllä minäkin joskus unohdan asioita, eipä sillä. Musiikki nyt on mulle yleensä sellainen asia, että mistä pidän en ikinä unohda sitä. Ja ihmiset, joista pidän.
Jan1 kirjoitti:
Heh, ehkä sulla on liikaa muistettavaa? Muistilappuja otsaan ja kaapinoviin. No kyllä minäkin joskus unohdan asioita, eipä sillä. Musiikki nyt on mulle yleensä sellainen asia, että mistä pidän en ikinä unohda sitä. Ja ihmiset, joista pidän.
Mmm, varmaan vähän liikaa onkin. Musiikki on itselle sellainen, että aiemmin kun soitin vähän itse, niin saatoin oppia soittamaan kappaleita ihan vain sillä, että kuuntelin kerran, pari. Mutta kappaleiden nimet ja esittäjät.... oi, voi...🤦♀️
Mmm... kyllähän mukavat ihmiset jää mieleen.Lillis2020 kirjoitti:
Mmm, varmaan vähän liikaa onkin. Musiikki on itselle sellainen, että aiemmin kun soitin vähän itse, niin saatoin oppia soittamaan kappaleita ihan vain sillä, että kuuntelin kerran, pari. Mutta kappaleiden nimet ja esittäjät.... oi, voi...🤦♀️
Mmm... kyllähän mukavat ihmiset jää mieleen.Soititko pianolla? Nimimuisti on huono vai? Jos ensimmäisiä kertoja nään jonkun ihmisen, pakko sanoa etten minäkään muista ennen seuraavaa kertaa nimeä. Ellei nimi ole joku Maija/Matti Meikäläinen tyyppinen. :)
Jan1 kirjoitti:
Soititko pianolla? Nimimuisti on huono vai? Jos ensimmäisiä kertoja nään jonkun ihmisen, pakko sanoa etten minäkään muista ennen seuraavaa kertaa nimeä. Ellei nimi ole joku Maija/Matti Meikäläinen tyyppinen. :)
No juu, pianoa, syntikkaa ja poikkihuilua, siinäpä tärkeimmät 🙂
Joo. Nimimuisti on ihan surkea 😏 todella usein ihmiset tulevat juttelemaan, saatan tunnistaa henkilön äänestä tai joskus kasvoista, mutta nimi on ihan hukassa. Joskus (aika usein) olen kuitenkin myös täysin apinana että kukakohan tuo oli 😅Lillis2020 kirjoitti:
No juu, pianoa, syntikkaa ja poikkihuilua, siinäpä tärkeimmät 🙂
Joo. Nimimuisti on ihan surkea 😏 todella usein ihmiset tulevat juttelemaan, saatan tunnistaa henkilön äänestä tai joskus kasvoista, mutta nimi on ihan hukassa. Joskus (aika usein) olen kuitenkin myös täysin apinana että kukakohan tuo oli 😅Hyvä repertuaari soittimia. Poikkihuilua olisin itsekin joskus halunnut opetella soittamaan, mutta vanhempien mielstä se olisi ollut ajanhaaskausta. Se sitten siitä soittamisesta. :)
Suuta osaan soittaa ja levyjä. :P
Se onkin kaupaussa tai jossain tulee vastaan joku tuttavallisesti tervehtien ja jää juttelemaan, etkä yhtään muista ja yhdistä kuka helvetti se ihminen on. Jostain hän sinut tuntee, mutta mistä ja kuka hän on? :)
Kasvoista jää helposti mieleen, mulla on hyvä kuvamuisti. Jos nään kunnolla kasvot, melkeenpä väitän että tunnistan kadulla. :)Jan1 kirjoitti:
Hyvä repertuaari soittimia. Poikkihuilua olisin itsekin joskus halunnut opetella soittamaan, mutta vanhempien mielstä se olisi ollut ajanhaaskausta. Se sitten siitä soittamisesta. :)
Suuta osaan soittaa ja levyjä. :P
Se onkin kaupaussa tai jossain tulee vastaan joku tuttavallisesti tervehtien ja jää juttelemaan, etkä yhtään muista ja yhdistä kuka helvetti se ihminen on. Jostain hän sinut tuntee, mutta mistä ja kuka hän on? :)
Kasvoista jää helposti mieleen, mulla on hyvä kuvamuisti. Jos nään kunnolla kasvot, melkeenpä väitän että tunnistan kadulla. :)Katsokin sitten, että tulet esittäytymään, jos tunnistat 😉
Hah :-D Wuppikselta aina irtoo..... Kiitosta :)
Vaadin ehdottomasti mukaan pääsyä. Mitä noihin pöytäjärjestelyihin tulee, niin alan heti kapinoimaan ja vaadin (taas) osallistua jokaiseen seurueeseen. Kuitenkin olen puheliain ja äänekkäin koko porukasta ja pajatan kaikki suohon (tai känniin). Haluan ehdottomasti haastatella kaikkia.
Vaadin myös olla paikan turvallisuusvastaava. Simis vois tosiaan olla portsari mutta minä olen se, joka ratkoo kaikki alkavat kinat ja pistää jopa trollikkaterrierin rauhoittumaan, ettei ala näykkiä toisten persauksia.
Nuuskamuikku pitää myös raahata karanteenistaan paikalle, muuten koko touhussa ei ole mitään järkeä. Kiusantekomielessä samaan pöytään pistettäisiin vartiksi Genio ja Diksu. Ritskua ei tosin kannata laittaa tilannetta seuraamaan, koska puolueellisesti lyö tyhjällä viskilekalla jotakuta päähän, vaikkei väkivaltaista seuraa olekaan.
Loppuillasta sitten voisinkin hoiperrella linukka toisessa ja funis toisessa kainalossa ja pistää palstalaiset arvailemaan, mitä mentiin touhuilemaan.Hei..mä muistin sut heti sen jälkeen kun olin unohtanut... Heti ekassa viestissä. No sä saat toimia paikan rauhantuomarina, kyllä sinne semmonenkin tarvitaan tässä porukassa..
Nuuska katos jotenkin yllättäen..🤔Wwuwuw kirjoitti:
Hei..mä muistin sut heti sen jälkeen kun olin unohtanut... Heti ekassa viestissä. No sä saat toimia paikan rauhantuomarina, kyllä sinne semmonenkin tarvitaan tässä porukassa..
Nuuska katos jotenkin yllättäen..🤔Nuus....
On okei. Mutta muuta.
Wuhis, olet huippukirjoittaja. Sua tarvitaan :)
Mihin lähti mun ja Jan1n keskustelut? Mikä tää tällainen sensuuri on?
- Anonyymi
Flowers poisti ne
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924