Yksinäiset sinkut

Anonyymi

Miksi olet yksinäinen sinkku?

92

605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen yksin oleva sinkku, en yksinäinen.

https://www.mtkl.fi/mika-askarruttaa/yksinaisyys/

Yllä olevasta kun luet niin huomaat että sinkku voi olla yksinäinen, mutta myös parisuhteessa oleva. Valaisee ehkä paljon enemmänkin yksinäisyyttä. Palstalla voi olla paljonkin yksin olevia sinkkuja, ei yksinäisiä.

• En koe olevani yksinäinen sinkku. Olin joskus tosi yksinäinen avovaimo kylläkin 🤔

• Tiedän tunteen, minäkin olin yksinäinen avovaimo... Eikun... 😂

Toinen kun tottuu siihen että kumppani on elämässä, niin siitä saattaa tulla itsestään selvyys eikä enää samalla tavalla toiveet ja tahdot kohtaa. Sitten jos on ns. ruuhkavuodet niin äkkiä voi olla että toinen jää/jätetään paitsioon ja yhdessä olo voi olla arkista tai sitten muistetaan enemmän panostaa niihin ystävyyssuhteisiin ja lopulta jaetaankin vain kuluja. Toinen haluaa tehdä jotain toista kuin itse niin molemmat ovat toteuttamassa niitä omia juttujaan ystävien kesken.

• Jascal kirjoitti:

Tiedän tunteen, minäkin olin yksinäinen avovaimo... Eikun... 😂

Toinen kun tottuu siihen että kumppani on elämässä, niin siitä saattaa tulla itsestään selvyys eikä enää samalla tavalla toiveet ja tahdot kohtaa. Sitten jos on ns. ruuhkavuodet niin äkkiä voi olla että toinen jää/jätetään paitsioon ja yhdessä olo voi olla arkista tai sitten muistetaan enemmän panostaa niihin ystävyyssuhteisiin ja lopulta jaetaankin vain kuluja. Toinen haluaa tehdä jotain toista kuin itse niin molemmat ovat toteuttamassa niitä omia juttujaan ystävien kesken.

Mmm, inhimillistä, ja tosi tavallista. Oma lukunsa huonot suhteet, missä toinen jää yksin, esim henkisen tai fyysisen väkivallan takia.

• Lillis2020 kirjoitti:

Mmm, inhimillistä, ja tosi tavallista. Oma lukunsa huonot suhteet, missä toinen jää yksin, esim henkisen tai fyysisen väkivallan takia.

Molemmat ovat pahoja ja hankala aiheita. Vaikea kokonaisuudessaan käsittää kumpi on pahempi ja traumatisoivampi kokemus. Molemmat aiheuttavat paljon kärsimystä ja liian monet kokevat jompaa kumpaa tai huonommalla onnella molempia. Henkinen väkivalta taitaa olla se ensimmäinen aste ja sitä voi tehdä niin monella tavalla. Huonoin sanonta taitaa olla ettei haukku haavaa tee, sitä se ei tee, mutta voi jättää syvät arvet ja paljon muutakin.

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Molemmat ovat pahoja ja hankala aiheita. Vaikea kokonaisuudessaan käsittää kumpi on pahempi ja traumatisoivampi kokemus. Molemmat aiheuttavat paljon kärsimystä ja liian monet kokevat jompaa kumpaa tai huonommalla onnella molempia. Henkinen väkivalta taitaa olla se ensimmäinen aste ja sitä voi tehdä niin monella tavalla. Huonoin sanonta taitaa olla ettei haukku haavaa tee, sitä se ei tee, mutta voi jättää syvät arvet ja paljon muutakin.

Anteeksi, että tällä tavalla sivusta kommentoin, mutta oikeasti tällaista jakoa henkisen ja fyysisen väkivallan välillä ei pitäisi tehdä. Fyysisesti väkivaltaisissa suhteissa on aina myös henkistä väkivaltaa. Ei sellaista suhdetta ole olemassakaan, jossa toista arvostetaan, rakastetaan ja kunnioitetaan, mutta lyödään kuitenkin. Väkivalta ei ole myöskään mikään yksi jana, jossa toisessa päässä on henkinen väkivalta ja toisessa päässä fyysinen, vaan ennemmin molemmat ovat omilla asteikoillaan.

Liian monet ihmiset sietävät aivan liian paljon paskaa suhteissaan, koska eivät osaa tunnistaa kaltoinkohtelua. Pitäisi oikeastaan vaikka lisätä pakolliseen opetukseen myös tällaiset asiat. En millään ymmärrä, miksi kaikenlaiset seksijutut käsitellään kyllä juurta jaksain, mutta tarpeelliset parisuhdetaidot ja väkivallan tunnistaminen eivät kuulu perusopetukseen.

• Lillis2020 kirjoitti:

Ei naisten tarvitsekkaan olla yksinäisiä kun vastakkaisen sukupuolen seuraa saa aina halutessaan.

Yksinäisyys koskee lähinnä vain miehiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, että tällä tavalla sivusta kommentoin, mutta oikeasti tällaista jakoa henkisen ja fyysisen väkivallan välillä ei pitäisi tehdä. Fyysisesti väkivaltaisissa suhteissa on aina myös henkistä väkivaltaa. Ei sellaista suhdetta ole olemassakaan, jossa toista arvostetaan, rakastetaan ja kunnioitetaan, mutta lyödään kuitenkin. Väkivalta ei ole myöskään mikään yksi jana, jossa toisessa päässä on henkinen väkivalta ja toisessa päässä fyysinen, vaan ennemmin molemmat ovat omilla asteikoillaan.

Liian monet ihmiset sietävät aivan liian paljon paskaa suhteissaan, koska eivät osaa tunnistaa kaltoinkohtelua. Pitäisi oikeastaan vaikka lisätä pakolliseen opetukseen myös tällaiset asiat. En millään ymmärrä, miksi kaikenlaiset seksijutut käsitellään kyllä juurta jaksain, mutta tarpeelliset parisuhdetaidot ja väkivallan tunnistaminen eivät kuulu perusopetukseen.

kyllä sivusta saa kommentoida, ei tarvitse pahoitella. Palstalla on tilaa kaikille :).Olin nukahtanut eilen, niin pitää vastata nyt :)

Tässä asiassa komppaan tavallaan kyllä ja kirjoitat hyvin. Mutta tuon esille kuitenkin sen, (mihin uskon Jascalinkin jaon nyt pohjautuneen), nimittäin vaikka fyysisesti väkivaltaisissa suhteissa on aina myös henkistä väkivaltaa, niin henkisesti väkivaltaisissa suhteissa ei aina ole fyysistä väkivaltaa.

Niistä asteikoista mistä kirjoitat en ole ihan täysin samaa mieltä. Henkisesti väkivaltaisissa suhteissa, tällainen jana voi nimittäin mielestäni kyllä olla. Koska henkinen väkivalta alkaa vähitellen ja pahenee asteittain. Siinä on usein myös paljon hyvittelyä välissä. Ja vasta kun alistajalta on loppumassa keinot kiristää henkisestä uhrinsa, silloin alkaa uhkailut fyysisellä väkivallalla ja jatkuessaan, kuvaan astuu myös se fyysinen väkivalta. Eli siinä voi tosiaan toisessa päässä olla vain lievä henkinen väkivalta ja toisessa päässä vasta se fyysinen väkivalta. Ehkä silloin, kun väkivalta on muuttunut fyysiseksi, voidaan puhua eri asteikoilla olevista väkivallan eri muodoista.

• timitys kirjoitti:

Ei naisten tarvitsekkaan olla yksinäisiä kun vastakkaisen sukupuolen seuraa saa aina halutessaan.

Pakko olla nyt eri mieltä. Kyllä on paljon yksinäisiä naisiakin. Ja tuo, että nainen aina saisi seuraa halutessaan, niin.... mjoo, on niitä varmaan sellaisiakin naisia. Itse en kuitenkaan harrasta irtosuhteita.

Se, että minulle pukkaa känni ääliöiltä d.ck picsejä ja vaikka mitä muuta törkyä ei todellakaan vaikuta yksinäisyyteen mitenkään kohentavasti, ehkä pikemminkin päinvastoin. Jotkut "seuraansa tarjoavat" ahdistavat jopa siinä määrin, että välillä jopa toivoisi että olisi se oma kumppani siellä vieressä turvana.

Syy, miksi en itse koe olevani yksinäinen on yksinkertaisesti se, että minulla on hyviä ystäviä, paljon harrastuksia ja elämäni on nyt hyvä ja tasapainoinen. Tykkään elämästäni. Tykkään itsestäni. En siis "tarvitse" ketään vierelleni. Voisi se silti mukavaa olla herätä jonkun vierestä aamuisin. Mutta siinä on valtava ero, haluaako vai tarvitseeko jonkun.

• Jascal kirjoitti:

Huomenta :)
        Juuh, niitä ei varmaan oikein passaisi vertailla. Kumpikin yhtä paha ja traumatisoiva sanoisin.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Onpa erikoinen käsitys! Ei todellakaan kaikki naiset saa vastakkaisen, tai edes oman sukupuolensa seuraa aina halutessaan.

On toki niitä seuraihmisiä joilla on isot kaveripiirit ja ovat ekstrovertteinä luontevasti esillä, niin miehet kiinnittävät heihin huomiota helpommin. Semmoisilla on varmasti helpompaa halutessaan saada seuraa. Mutta ihmisiä hekin ovat eikä ihmiselo ole koskaan niin helppoa, että sormia napsauttamalla tippuisi asiat syliin kuin Manulle illallinen. Jokaisella on omat vaikeutensa vaikka ulkopuolelle niitä ei näyttäisikään.

Kaikki meistä ei naisistakaan ole supliikkeja seuranaisia, joilla on laajat tuttavapiirit. Kaikki meistä ei ole näyttäviä kaunottaria, joiden perään päät kääntyy. Meitä ihan tavallisennäköisiä ujoja introverttejäkin on. Eikä me saada tuosta vaan seuraa halutessamme, ei kavereista eikä miehistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Pakko hiukan jaotella, vaikka ei pitäisi. On olemassa niin paljon parisuhteita jossa toisen osapuolen henkinen väkivalta kääntyy kumppanissa lopulta fyysiseksi. On myös parisuhteita, joissa henkinen väkivalta ei näy mutta jokin tekijä laukaisee fyysisen väkivallan, aina ne eivät kulje käsi kädessä. Väkivalta voi olla molemminpuolista, ei välttämättä toispuolista.

Miksi sitä jaottelua oli pakko tehdä. Naisen harrastama fyysinen väkivalta ei välttämättä tunnu missään, mutta henkinen kyllä jossain vaiheessa pitkässä juoksussa. Alkuun molemmat voivat olla huvittavaa, lopulta se toinen ei. Ihmiset kokevat kyseiset väkivallat eri tavalla ja niiden harrastus ei ole yhden sukupuolen juttu.

Jotkut ihmiset todellakin sietää kaltoinkohtelua erittäin paljon, perusopetus, tuki ja pariterapia ei välttämättä auta kuin korkeintaan hetkellisesti. Ensimmäinen haluaa uskoa hyvään, toinen voi ehkä hetkeksi oppia jotain uutta kunnes demoni päättää jälleen nostaa päätään.

• timitys kirjoitti:

Tarvitsee tuota Lilliä kompata. Vaikka sitä vastakkaisen sukupuolen seuraa aina saisi, ei se poista yksinäisyyttä jos sellaista kokee. Se voi hetkellistä lohtua tuoda ja lopulta antaa paljon enemmän negatiivista tyhjiötä ihmiselle jos yksinäisyyden vaivaa hoitaa täyttämällä sitä ainoastaan jollakin.

Yksinäisyyden hoitoon käy parhaiten samaa sukupuolta oleva, jolle uskoutua, jolle olla läheinen ja tuntea olevan tärkeä.

• Lillis2020 kirjoitti:

Pakko olla nyt eri mieltä. Kyllä on paljon yksinäisiä naisiakin. Ja tuo, että nainen aina saisi seuraa halutessaan, niin.... mjoo, on niitä varmaan sellaisiakin naisia. Itse en kuitenkaan harrasta irtosuhteita.

Se, että minulle pukkaa känni ääliöiltä d.ck picsejä ja vaikka mitä muuta törkyä ei todellakaan vaikuta yksinäisyyteen mitenkään kohentavasti, ehkä pikemminkin päinvastoin. Jotkut "seuraansa tarjoavat" ahdistavat jopa siinä määrin, että välillä jopa toivoisi että olisi se oma kumppani siellä vieressä turvana.

Syy, miksi en itse koe olevani yksinäinen on yksinkertaisesti se, että minulla on hyviä ystäviä, paljon harrastuksia ja elämäni on nyt hyvä ja tasapainoinen. Tykkään elämästäni. Tykkään itsestäni. En siis "tarvitse" ketään vierelleni. Voisi se silti mukavaa olla herätä jonkun vierestä aamuisin. Mutta siinä on valtava ero, haluaako vai tarvitseeko jonkun.

Siinäkin on valtava ero, että sinulle tarjotaan seuraa ja se ei sinulle kelpaa (naisten tilanne) kuin se, ettei kukaan koskaan sinua lähesty milläänmuotoa tai osoita minkäänlaista kiinnostusta (miesten tilanne)

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa erikoinen käsitys! Ei todellakaan kaikki naiset saa vastakkaisen, tai edes oman sukupuolensa seuraa aina halutessaan.

On toki niitä seuraihmisiä joilla on isot kaveripiirit ja ovat ekstrovertteinä luontevasti esillä, niin miehet kiinnittävät heihin huomiota helpommin. Semmoisilla on varmasti helpompaa halutessaan saada seuraa. Mutta ihmisiä hekin ovat eikä ihmiselo ole koskaan niin helppoa, että sormia napsauttamalla tippuisi asiat syliin kuin Manulle illallinen. Jokaisella on omat vaikeutensa vaikka ulkopuolelle niitä ei näyttäisikään.

Kaikki meistä ei naisistakaan ole supliikkeja seuranaisia, joilla on laajat tuttavapiirit. Kaikki meistä ei ole näyttäviä kaunottaria, joiden perään päät kääntyy. Meitä ihan tavallisennäköisiä ujoja introverttejäkin on. Eikä me saada tuosta vaan seuraa halutessamme, ei kavereista eikä miehistä.

Keskiverto nainen saa kyllä halutessaan seuraa, ei tarvitse kuin mennä ihmisten ilmoille tai tehdä joku deitti-ilmoitus tms niin kyllä miehiltä tulee viestejä TOISIN kuin miehille. Sukupuolia ei tässä asiassa voi verrata.

• timitys kirjoitti:

Siinäkin on valtava ero, että sinulle tarjotaan seuraa ja se ei sinulle kelpaa (naisten tilanne) kuin se, ettei kukaan koskaan sinua lähesty milläänmuotoa tai osoita minkäänlaista kiinnostusta (miesten tilanne)

Ei se ole mitään seuran tarjoamista jos lykätään messengerillä kuvia omasta ky.västään saatesanoilla "maistuis varmaan sullekin" tai jos heti ekojen viestien jälkeen aletaan puhumaan panemisesta ja kaikki viestit ovat sen myötä just niin ala-arvoista schaissea kun olla ja saattaa.

Jos mies käyttäytyy kunnioittavasti naista kohtaan ja jos juttu luistaa, niin jo on kumma jollei treffeille pääse. Mutta ne alapääjutut ja valitusvirret pitää kyllä jättää kotiin yöpöydän laatikkoon eikä sillä asenteella pidä olla liikkeellä että saisipa panna.... me naiset kyllä aistimme sellaiset.

• Lillis2020 kirjoitti:

Ei se ole mitään seuran tarjoamista jos lykätään messengerillä kuvia omasta ky.västään saatesanoilla "maistuis varmaan sullekin" tai jos heti ekojen viestien jälkeen aletaan puhumaan panemisesta ja kaikki viestit ovat sen myötä just niin ala-arvoista schaissea kun olla ja saattaa.

Jos mies käyttäytyy kunnioittavasti naista kohtaan ja jos juttu luistaa, niin jo on kumma jollei treffeille pääse. Mutta ne alapääjutut ja valitusvirret pitää kyllä jättää kotiin yöpöydän laatikkoon eikä sillä asenteella pidä olla liikkeellä että saisipa panna.... me naiset kyllä aistimme sellaiset.

Enpä puhunutkaan niistä - vaan kun tosiasia on se, ettei miehille juuri tule MINKÄÄNLAISIA yhteydenottoja naisilta tai edes mitään vastauksia missään niin hieman eroja näissä sukupuolten "yksinäisyyksissä":

Miehelle ainut kontakti naisiin viikkoihin saattaa olla se kun kassatäti sanoo kaupassa "moi" ;)

• timitys kirjoitti:

Enpä puhunutkaan niistä - vaan kun tosiasia on se, ettei miehille juuri tule MINKÄÄNLAISIA yhteydenottoja naisilta tai edes mitään vastauksia missään niin hieman eroja näissä sukupuolten "yksinäisyyksissä":

Miehelle ainut kontakti naisiin viikkoihin saattaa olla se kun kassatäti sanoo kaupassa "moi" ;)

Höh, no käsitin sitten väärin. Mä yleensä puhun kaikille, niin en ymmärrä sitä että joku nainen tekisi noin. Mutta enhän minäkään kyllä tee mitään aloitteita, se on totta 🤔, tai noh, teen kyllä. Mutta kun ne voi olla niin hienovaraisia että toinen ei välttämättä tajua.

Sori vaan, mutta moni mies on kyllä vähän puusilmä myös.... me naiset (ainakin moni meistä, ei kuitenkaan kaikki) puhumme vähän rivien välistä. En minä esim. ikinä ole ketään miestä treffeille pyytänyt suoraan. Ehei.... olen voinut mainita ohimennen jostain uudesta kahvilasta, tai leffasta tai siitä, etten ole tietyllä paikkakunnalla käynyt koskaan (jos mies asuu eri paikkakunnalla) tai olen voinut kertoa jostain lähestyvästä tapahtumasta omalla paikkakunnallani.... ja miehen pitäisi siitä sitten ymmärtää pyytää treffeille... näin se menee vaan. 🤷‍♀️

Esimerkiksi, kuvittele että kävelet naisen kanssa kaupungilla ja hän mainitsee sulle ohi mennen että, katso, jätskikioski tullut tuohon. Ymmärtäisitkö siitä, että nyt neiti haluaa jätskin ja suunnat askeleet sinne? Jos tajuat, niin se nainen kenet sut sit itselleen nappaa on tosi onnekas :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Höh, no käsitin sitten väärin. Mä yleensä puhun kaikille, niin en ymmärrä sitä että joku nainen tekisi noin. Mutta enhän minäkään kyllä tee mitään aloitteita, se on totta 🤔, tai noh, teen kyllä. Mutta kun ne voi olla niin hienovaraisia että toinen ei välttämättä tajua.

Sori vaan, mutta moni mies on kyllä vähän puusilmä myös.... me naiset (ainakin moni meistä, ei kuitenkaan kaikki) puhumme vähän rivien välistä. En minä esim. ikinä ole ketään miestä treffeille pyytänyt suoraan. Ehei.... olen voinut mainita ohimennen jostain uudesta kahvilasta, tai leffasta tai siitä, etten ole tietyllä paikkakunnalla käynyt koskaan (jos mies asuu eri paikkakunnalla) tai olen voinut kertoa jostain lähestyvästä tapahtumasta omalla paikkakunnallani.... ja miehen pitäisi siitä sitten ymmärtää pyytää treffeille... näin se menee vaan. 🤷‍♀️

Esimerkiksi, kuvittele että kävelet naisen kanssa kaupungilla ja hän mainitsee sulle ohi mennen että, katso, jätskikioski tullut tuohon. Ymmärtäisitkö siitä, että nyt neiti haluaa jätskin ja suunnat askeleet sinne? Jos tajuat, niin se nainen kenet sut sit itselleen nappaa on tosi onnekas :)

Sori vaan, minusta on typerää puhua "rivien välistä" - kyllä aikuisten ihmisten pitäisi olla sen verran reippaita ja rehellisiä, että tekevät itsensä ymmärretyiksi eivätkä pelaa mitään pelejä.

"ja miehen pitäisi siitä sitten ymmärtää pyytää treffeille" ei, se ei todellakaan mene noin, sinä vaan puhut lämpimäksesi, ei mies osaa lukea ajatuksiasi joten ei siitä voi sitten mitään päätelläkkään. Kun et osoita mitään kiinnostusta mieheen niin miten voit edes olettaa, että hän alkaisi "panostamaan" mitenkään sinuun? Typerää sanon minä.

Esimerkkisi on sinänsä ontuva, että tuohon pisteeseen on ihan hemmetin pitkä matka, että kävelisin naisen kanssa kaupungilla. Toivon myös "naiseltani" sen verran järkeä ja suorapuheisuutta, että puhuu kuten tavalliset ihmiset eikä mikään kryptologi. Minä kun kannatan sitä että asioista puhutaan eikä arvuutella! Siksihän suhteet kusevatkin kun ihmiset vain OLETTAVAT asioita eivätkä puhu toiselle suoraan. Tätä sun kannattaa miettiä hetki ;)

• timitys kirjoitti:

Sori vaan, minusta on typerää puhua "rivien välistä" - kyllä aikuisten ihmisten pitäisi olla sen verran reippaita ja rehellisiä, että tekevät itsensä ymmärretyiksi eivätkä pelaa mitään pelejä.

"ja miehen pitäisi siitä sitten ymmärtää pyytää treffeille" ei, se ei todellakaan mene noin, sinä vaan puhut lämpimäksesi, ei mies osaa lukea ajatuksiasi joten ei siitä voi sitten mitään päätelläkkään. Kun et osoita mitään kiinnostusta mieheen niin miten voit edes olettaa, että hän alkaisi "panostamaan" mitenkään sinuun? Typerää sanon minä.

Esimerkkisi on sinänsä ontuva, että tuohon pisteeseen on ihan hemmetin pitkä matka, että kävelisin naisen kanssa kaupungilla. Toivon myös "naiseltani" sen verran järkeä ja suorapuheisuutta, että puhuu kuten tavalliset ihmiset eikä mikään kryptologi. Minä kun kannatan sitä että asioista puhutaan eikä arvuutella! Siksihän suhteet kusevatkin kun ihmiset vain OLETTAVAT asioita eivätkä puhu toiselle suoraan. Tätä sun kannattaa miettiä hetki ;)

Jos olet yhtään lukenut mun kirjoituksiani täällä, niin tiedät että kirjoitan aika suoraan ja avoimesti asioista. En koe olevani mitenkään kryptinen, vaikka nuo asiat noin sinulle esitinkin :D. Jos flirttiä on, ja tilanne etenee, niin normaali mies kyllä ymmärtää vihjeet. Siitä pidän huolen kyllä ;) Esimerkkini oli nyt tahallaan hieman kärjistetty.

Mutta meidän ei kannata jatkaa tätä keskustelua, koska meidän välillä on nyt negatiivinen energia, joten toivon että sinä tapaat jonkun järkevän, suorapuheisen ja aloitteellisen naisen :) hauskaa pääsiäistä.

Ps. Sait sä ainakin mun kanssa nyt vuorovaikuttaa hetken, toivon mukaan ei ollut liian kamala kokemus ;)

• Lillis2020 kirjoitti:

Jos olet yhtään lukenut mun kirjoituksiani täällä, niin tiedät että kirjoitan aika suoraan ja avoimesti asioista. En koe olevani mitenkään kryptinen, vaikka nuo asiat noin sinulle esitinkin :D. Jos flirttiä on, ja tilanne etenee, niin normaali mies kyllä ymmärtää vihjeet. Siitä pidän huolen kyllä ;) Esimerkkini oli nyt tahallaan hieman kärjistetty.

Mutta meidän ei kannata jatkaa tätä keskustelua, koska meidän välillä on nyt negatiivinen energia, joten toivon että sinä tapaat jonkun järkevän, suorapuheisen ja aloitteellisen naisen :) hauskaa pääsiäistä.

Ps. Sait sä ainakin mun kanssa nyt vuorovaikuttaa hetken, toivon mukaan ei ollut liian kamala kokemus ;)

No problem, kyllä minäkin tykkään antaa kärjistettyjä esimerkkejä :P

Tämä normaali höpöttely nyt on hieman eri asia kuin se, että sinua lähestytään ns "romanttisessa mielessä" ;) Vaikka toki kyllä tykkään höpötelläkkin ihmisille ei siinä, mutta mun lähtökohtainen pointti nyt kuitenkin oli se, että naiset ovat niiiiiin paljon paremmassa asemassa koko parinmuodostus "bisneksessä", ettei naisten "yksinäisyyttä" oikein voi verrata miesten kokemaan vastaavaan: monesti toinen on valinnaista ja toinen pakonsanelemaa.

• timitys kirjoitti:

Ylipäätänsä ei pidä lähteä lähtökohdasta nainen, täytyy antaa kaikille ihmisille mahdollisuus sukupuoleen katsomatta ja ylläpitää sellaista käsitystä että kaikkien yksilöiden kanssa voi yrittää olla ystävä ja näin ollen saada hoitoa yksinäisyydelle.

Täysin hakoteillä yksinäisyyden kanssa jos ainoastaan se nainen ja pariutuminen hänen kanssaan on se ainoa kulmakivi.

• timitys kirjoitti:

No problem, kyllä minäkin tykkään antaa kärjistettyjä esimerkkejä :P

Tämä normaali höpöttely nyt on hieman eri asia kuin se, että sinua lähestytään ns "romanttisessa mielessä" ;) Vaikka toki kyllä tykkään höpötelläkkin ihmisille ei siinä, mutta mun lähtökohtainen pointti nyt kuitenkin oli se, että naiset ovat niiiiiin paljon paremmassa asemassa koko parinmuodostus "bisneksessä", ettei naisten "yksinäisyyttä" oikein voi verrata miesten kokemaan vastaavaan: monesti toinen on valinnaista ja toinen pakonsanelemaa.

Mmm... mutta onko noin mustavalkoista. Mä tiedän niin paljon yksinäisiä naisia. He, kuten sinäkin, sanovat että kun kukaan ei lähesty eikä kukaan juuri vastaile... heille olen yrittänyt toitottaa sitä, että jokainen on vastuussa siitä omasta onnestaan. Onnea ei saa toiselta hakea. Silloin parisuhteessa syntyy riippuvuussuhde ja toinen on aina vastuussa siitä toisesta että se on onnellinen. Sellainen syö parisuhteelta pohjan pois.

Mä olen näille ystävilleni yrittänyt kertoa, että sitten kun on sinut itsensä kanssa ja onnellinen yksinkin, silloin alkaa hehkumaan onnesta ja sellainen on todella viehättävä. Tiedät sen hehkun minkä voi nähdä ihmisestä kun se on vastarakastunut? Minä hehkuin aiemmin aina niin kun olin rakastunut... se hehku kuitenkin sammui kun parisuhde arkistui. Nykyään hehkun aina. En kuitenkaan siksi että olisin rakastunut, vaan siksi että voin hyvin! Siihen pitäisi jokaisen pyrkiä minusta. Silloin löytää ihan varmasti myös seuraa :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Mmm... mutta onko noin mustavalkoista. Mä tiedän niin paljon yksinäisiä naisia. He, kuten sinäkin, sanovat että kun kukaan ei lähesty eikä kukaan juuri vastaile... heille olen yrittänyt toitottaa sitä, että jokainen on vastuussa siitä omasta onnestaan. Onnea ei saa toiselta hakea. Silloin parisuhteessa syntyy riippuvuussuhde ja toinen on aina vastuussa siitä toisesta että se on onnellinen. Sellainen syö parisuhteelta pohjan pois.

Mä olen näille ystävilleni yrittänyt kertoa, että sitten kun on sinut itsensä kanssa ja onnellinen yksinkin, silloin alkaa hehkumaan onnesta ja sellainen on todella viehättävä. Tiedät sen hehkun minkä voi nähdä ihmisestä kun se on vastarakastunut? Minä hehkuin aiemmin aina niin kun olin rakastunut... se hehku kuitenkin sammui kun parisuhde arkistui. Nykyään hehkun aina. En kuitenkaan siksi että olisin rakastunut, vaan siksi että voin hyvin! Siihen pitäisi jokaisen pyrkiä minusta. Silloin löytää ihan varmasti myös seuraa :)

Tuo on ns itsensä hyväksymistä ja tyytyväisyyttä elämään(sä), mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö tällöin voisi olla myös yksinäinen. Toki vähemmänhän sitä on kivaa seuraa jos on sekaisin itsensä kanssa, mutta vaikka miten (mies) on sinut itsensä kanssa ja elämä muuten ns "hymyilee" niin ei se vielä takaa yhtään mitään deittailumaailmassa jossa mies on automaattisesti se "alempiarvoinen" - sanoithan itsekkin ettet juuri tee aloitteita ;) Mä kun en tässä puhu elämän yksinäisyydestä vaan yksinäisyydestä vastakkaisen sukupuolen seuran suhteen, nehän ovat 2 eri asiaa....

• Lillis2020 kirjoitti:

Toisella kun on ystäviä, menoja ja tekemistä niin tulee se yksin yhdessä ja yksinäinen parisuhteessa. Töiden lisäksi jos käy säännöllisesti harrastamassa, pitää yllä ystävyyssuhteita, iltoja jolloin sillä kumppanilla on yksinäistä yksin kotona. Siskon ja/tai veljen kanssa teatteripäivät tms. Parisuhteessa sitä kumppania kun ei raijata joka paikkaan mukaan, eikä hän välttämättä sovellu ja ole tervetullut naisten/miesten iltaan. Varpajaiset, vauva kutsut, tupperware, herbalife jne tapahtumia joita voi kehitellä mielin määrin. 😂

• timitys kirjoitti:

Tuo on ns itsensä hyväksymistä ja tyytyväisyyttä elämään(sä), mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö tällöin voisi olla myös yksinäinen. Toki vähemmänhän sitä on kivaa seuraa jos on sekaisin itsensä kanssa, mutta vaikka miten (mies) on sinut itsensä kanssa ja elämä muuten ns "hymyilee" niin ei se vielä takaa yhtään mitään deittailumaailmassa jossa mies on automaattisesti se "alempiarvoinen" - sanoithan itsekkin ettet juuri tee aloitteita ;) Mä kun en tässä puhu elämän yksinäisyydestä vaan yksinäisyydestä vastakkaisen sukupuolen seuran suhteen, nehän ovat 2 eri asiaa....

Ai kauhia... ei mies kyllä mitenkään alempiarvoinen ole! 😳

Ei, ei, ei.... syy, miksi en itse tee aloitteita on aika puhtaasti se, että en halua antaa itsestäni tyrkkyä ja helppoa kuvaa hänelle.

Sanotaan että miehen pitää saada saalistaa. Ja jos nainen liian nopeasti (helposti) antautuu, hän on miehen silmissä helppo saalis. Helppoa saalista arvostetaan vähemmän kuin sitä vähän vaikeampaa saalista.

Tosiasiallisesti en itse pelaa peliä, vaan suojaan itseäni. Haluan varmistua siitä, ettei mies ole pelkän seksin perässä juokseva ääliö. Ja joo, mä otan sen tietoisen riskin, että joku unelmien mies jää saamatta, kun en itse tee aloitetta, mutta olen sinuta sen asian kanssa. Aina ei voi voittaa.

• Jascal kirjoitti:

Toisella kun on ystäviä, menoja ja tekemistä niin tulee se yksin yhdessä ja yksinäinen parisuhteessa. Töiden lisäksi jos käy säännöllisesti harrastamassa, pitää yllä ystävyyssuhteita, iltoja jolloin sillä kumppanilla on yksinäistä yksin kotona. Siskon ja/tai veljen kanssa teatteripäivät tms. Parisuhteessa sitä kumppania kun ei raijata joka paikkaan mukaan, eikä hän välttämättä sovellu ja ole tervetullut naisten/miesten iltaan. Varpajaiset, vauva kutsut, tupperware, herbalife jne tapahtumia joita voi kehitellä mielin määrin. 😂

Mmm, joo. Toi on toinen juttu tietty. Mä kyllä olen parisuhdekeskeinen ihminen, mutta toki joku voi yksinäiseksi jäädä myös jos toinen priorisoi väärin.

• Lillis2020 kirjoitti:

Ai kauhia... ei mies kyllä mitenkään alempiarvoinen ole! 😳

Ei, ei, ei.... syy, miksi en itse tee aloitteita on aika puhtaasti se, että en halua antaa itsestäni tyrkkyä ja helppoa kuvaa hänelle.

Sanotaan että miehen pitää saada saalistaa. Ja jos nainen liian nopeasti (helposti) antautuu, hän on miehen silmissä helppo saalis. Helppoa saalista arvostetaan vähemmän kuin sitä vähän vaikeampaa saalista.

Tosiasiallisesti en itse pelaa peliä, vaan suojaan itseäni. Haluan varmistua siitä, ettei mies ole pelkän seksin perässä juokseva ääliö. Ja joo, mä otan sen tietoisen riskin, että joku unelmien mies jää saamatta, kun en itse tee aloitetta, mutta olen sinuta sen asian kanssa. Aina ei voi voittaa.

Alempiarvoinen siten, että miehille ei löydy seuraa niinkuin naisille. Kuten myös ei miehiä lähestytä kuten naisia.

Ja tuo on toisten, kateellisten naisten luomaa propagandaa, ettei saisi muka osoittaa kiinnostusta, ei monikaan mies noin ajattele nykyaikana.... kyllä siinä tutustumis-prosessissa on sitten ihan "saalistusta" tarpeeksi.

Eikö se juuri todista sen miehen juoksevan seksin perässä kun sä jättäydyt siihen joukkoon keltä tämä menee vonkaamaan, että hieman ristiriitaista ;)

• Lillis2020 kirjoitti:

Mmm, joo. Toi on toinen juttu tietty. Mä kyllä olen parisuhdekeskeinen ihminen, mutta toki joku voi yksinäiseksi jäädä myös jos toinen priorisoi väärin.

Se oli tahallisesti hiukan kärjistetty tuolle viikkarille joka tykkää höpötellä mutta täysin sivuuttaa. 😉😂 Tuo oli mahdollinen skenaario, monet ovat parisuhdekeskeisiä, minä myös, mutta niin monelle täytyy antaa ja järjestää aikaa. Tärkeitä ovat myös läheiset ihmissuhteet ja sitten se harmillinen työnantaja/asiakkaat. 😂

• timitys kirjoitti:

Alempiarvoinen siten, että miehille ei löydy seuraa niinkuin naisille. Kuten myös ei miehiä lähestytä kuten naisia.

Ja tuo on toisten, kateellisten naisten luomaa propagandaa, ettei saisi muka osoittaa kiinnostusta, ei monikaan mies noin ajattele nykyaikana.... kyllä siinä tutustumis-prosessissa on sitten ihan "saalistusta" tarpeeksi.

Eikö se juuri todista sen miehen juoksevan seksin perässä kun sä jättäydyt siihen joukkoon keltä tämä menee vonkaamaan, että hieman ristiriitaista ;)

Häh, en mä jättäydy mihinkään joukkoon? :D
        Siis kyllähän mä nyt suuni auki saan, jos joku mielenkiintoinen tyyppi vastaan tulee, ja pientä kiinnostustakin voin osoittaa, mutta sitten se on sen miehen asia, tapahtuuko siitä eteenpäin jotain vai ei.

Ei mua paina yhtään mitä muut ajattelee. Minähän kuuntelen itseäni. Jos minusta aloitteen tekeminen ei ole ok, niin se ei ole. Eipä ole minuun mitkään propagandat koskaan tehonneet muutenkaan, niin vielä vähemmän tällaisissa ;)

• Lillis2020 kirjoitti:

Häh, en mä jättäydy mihinkään joukkoon? :D
        Siis kyllähän mä nyt suuni auki saan, jos joku mielenkiintoinen tyyppi vastaan tulee, ja pientä kiinnostustakin voin osoittaa, mutta sitten se on sen miehen asia, tapahtuuko siitä eteenpäin jotain vai ei.

Ei mua paina yhtään mitä muut ajattelee. Minähän kuuntelen itseäni. Jos minusta aloitteen tekeminen ei ole ok, niin se ei ole. Eipä ole minuun mitkään propagandat koskaan tehonneet muutenkaan, niin vielä vähemmän tällaisissa ;)

Ymmärränn kyllä. Harvoin se aloitteen tekeminen vieraalle ihmisille kenestä ei tiedä yhtään mitään on kenestäkään "kivaa", mutta miehiltä sitä jostain syystä vain odotetaan....

Se on vähän kuin vallan pitäminen toisen sukupuolen käsissä deittimaailmassa kun naiset sitä miehiltä odottavat ja kieltäytyvät laittamasta itse tikkuja ristiin parinmuodostuksensa eteen.

• timitys kirjoitti:

Ymmärränn kyllä. Harvoin se aloitteen tekeminen vieraalle ihmisille kenestä ei tiedä yhtään mitään on kenestäkään "kivaa", mutta miehiltä sitä jostain syystä vain odotetaan....

Se on vähän kuin vallan pitäminen toisen sukupuolen käsissä deittimaailmassa kun naiset sitä miehiltä odottavat ja kieltäytyvät laittamasta itse tikkuja ristiin parinmuodostuksensa eteen.

Kyllä niitä aktiivisesti aloitteita tekeviä naisiakin löytyy. Uskon näin, ja toivon että löydät jonkun kivan naisen itsellesi. :)

Minä en nyt vaan kuulu (enää) heihin (aloitteita tekeviin siis). Enkä näe siinä mitään valtaan liittyvää enkä myöskään aseta toiselle mitään odotuksia sen suhteen. Jos toinen on kiinnostunut, niin se ottaa yhteyttä. Näin ajattelen. Ei paineita. Tätä sanottuani, pitää kuitenkin muistaa, että minähän vastaan näin, koska en "tarvitse" ketään elämääni, eri asia että tykkäisin ehkä joskus vielä jakaa elämäni jonkun kanssa :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Kyllä niitä aktiivisesti aloitteita tekeviä naisiakin löytyy. Uskon näin, ja toivon että löydät jonkun kivan naisen itsellesi. :)

Minä en nyt vaan kuulu (enää) heihin (aloitteita tekeviin siis). Enkä näe siinä mitään valtaan liittyvää enkä myöskään aseta toiselle mitään odotuksia sen suhteen. Jos toinen on kiinnostunut, niin se ottaa yhteyttä. Näin ajattelen. Ei paineita. Tätä sanottuani, pitää kuitenkin muistaa, että minähän vastaan näin, koska en "tarvitse" ketään elämääni, eri asia että tykkäisin ehkä joskus vielä jakaa elämäni jonkun kanssa :)

"Jos toinen on kiinnostunut, niin se ottaa yhteyttä. " Toimii naisilla, vaan ei miehillä, koska naiset ovat jättäneet tuon yhteydenoton miehille...tai siis naisten ei tarvitse ottaa kehenkään yhteyttä, heille riittää kun selaa sitä omaa yhteydenottajakuntaansa.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

"Jos toinen on kiinnostunut, niin se ottaa yhteyttä. " Toimii naisilla, vaan ei miehillä, koska naiset ovat jättäneet tuon yhteydenoton miehille...tai siis naisten ei tarvitse ottaa kehenkään yhteyttä, heille riittää kun selaa sitä omaa yhteydenottajakuntaansa.

Basistin ongelma. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Basistin ongelma. :D

ihan koko pändin

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

ihan koko pändin

Kyllä meidän rumpali ja kitaristi naisilta aloitteita saa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä meidän rumpali ja kitaristi naisilta aloitteita saa.

ei kun menevät random paikkaan ilman että ovat siellä ensin soittaneet?

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

ei kun menevät random paikkaan ilman että ovat siellä ensin soittaneet?

Kyllä saavat, minäkin saan. Sitten kun juttu luistaa liikaa ja kuulevat että olen roudari niin saanti vähenee. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saavat, minäkin saan. Sitten kun juttu luistaa liikaa ja kuulevat että olen roudari niin saanti vähenee. :D

Taas liität asiaan pändin eli ei teitäkään huomioida taviksina

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Taas liität asiaan pändin eli ei teitäkään huomioida taviksina

Tavallinen se bändikin on, sehän saanti on taattu heillä ilman sitäkin. Sehän vain innostaa lähestyviä daameja enemmän.

• Anonyymi kirjoitti:

Tavallinen se bändikin on, sehän saanti on taattu heillä ilman sitäkin. Sehän vain innostaa lähestyviä daameja enemmän.

pointti nyt oli lähinnä, että eivät lähesty normaalisti vaan keikan jälkeen tulevat höpöttämään, koska muutenhan koko pändiä ei olisi mainittu/tarvittu aiheen tiimoilta

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

pointti nyt oli lähinnä, että eivät lähesty normaalisti vaan keikan jälkeen tulevat höpöttämään, koska muutenhan koko pändiä ei olisi mainittu/tarvittu aiheen tiimoilta

Lähestyy normaalisti ihan ilman keikkaa ja tietoa bändistä. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Lähestyy normaalisti ihan ilman keikkaa ja tietoa bändistä. :D

ei ilmeisesti lähesty kun halusit alunalkaenkin vetää musahommat mukaan keskusteluun...

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

ei ilmeisesti lähesty kun halusit alunalkaenkin vetää musahommat mukaan keskusteluun...

Se johtuu siitä että vaikutat basistilta. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Se johtuu siitä että vaikutat basistilta. :D

Sä vaikutat taas siltä, ettei sulla ollut alunperinkään mitään hajua käsiteltävästä aiheesta

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Sä vaikutat taas siltä, ettei sulla ollut alunperinkään mitään hajua käsiteltävästä aiheesta

On hajua ja paljon ovat naiset lähestyneet ja tehneet aloitteita.

• Anonyymi kirjoitti:

On hajua ja paljon ovat naiset lähestyneet ja tehneet aloitteita.

kai ymmärrät kuitenkin, että 90% miehistä asiat eivät ole noin?

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

kai ymmärrät kuitenkin, että 90% miehistä asiat eivät ole noin?

Ymmärrän että luku on ehkä lähempänä 40%

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän että luku on ehkä lähempänä 40%

vääärin

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

vääärin

Oikein. Ei se luku 90% muutu että sinä edustat yhtä. Pitkätukkahevaripiirissä varmasti on vähemmän naisia, mutta hekin tekevät aloitteita tietyn tyyppisille miehille. Ei genressä mukana olevat naiset sivuuttavat täysin ja tekevät aloitteita huppari ja kangastakki väelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikein. Ei se luku 90% muutu että sinä edustat yhtä. Pitkätukkahevaripiirissä varmasti on vähemmän naisia, mutta hekin tekevät aloitteita tietyn tyyppisille miehille. Ei genressä mukana olevat naiset sivuuttavat täysin ja tekevät aloitteita huppari ja kangastakki väelle.

Eikä se 40% luku tule siitä, että sinulle on tehty aloitteita. Tässä kulttuurissa on vielä outo olettamus, että se on miesten tehtävä tehdä aloitteita, joten suurinosa naisista on jättänyt sen "miesten harteille" ja kun naisia pääsääntöisesti miehet lähestyvät enemmän niin naisten on helpompi olla se passiivinen osapuoli.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Eikä se 40% luku tule siitä, että sinulle on tehty aloitteita. Tässä kulttuurissa on vielä outo olettamus, että se on miesten tehtävä tehdä aloitteita, joten suurinosa naisista on jättänyt sen "miesten harteille" ja kun naisia pääsääntöisesti miehet lähestyvät enemmän niin naisten on helpompi olla se passiivinen osapuoli.

Ei, se luku tulee siitä kun on painanut kaikki tapahtumat koulu, työ ja vapaa-ajan elämästä. Kavereita ja ventovieraita tarkkaillen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, se luku tulee siitä kun on painanut kaikki tapahtumat koulu, työ ja vapaa-ajan elämästä. Kavereita ja ventovieraita tarkkaillen.

Mä en taas ole koskaan nähnyt moista kuin ihan yksittäisiä kertoja elämässäni. Missään.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Urvot miehet tekevät aloitteita kaikille naisille pillun toivossa, naiset kiinnostaville miehille parisuhteen toivossa. Eihän se nainen tee aloitetta kun ei vittuakaan kiinnosta.

• timitys kirjoitti:

Mä en taas ole koskaan nähnyt moista kuin ihan yksittäisiä kertoja elämässäni. Missään.

No niin, nyt voitte pikkuhiljaa siirtyä muualle kuin mun kommentin alle jatkamaan, kiitos.

• Anonyymi

Ahdistun ajatuksesta, että joutuisin arjessa jatkuvasti ottamaan huomioon jonkun muun tunteet ja tarpeet erittäin läheisellä tunnesidetasolla. Myös ajatus yhteisestä arjen jakamisesta ahdistaa tylsyydellä. Suhteen arjistuminen ahdistaa. Miehen muuttuminen epäseksuaaliseksi ukkomieheksi ahdistaa ja kuvottaa. Yhteen muuttaminen kuulostaa vähemmän houkuttelevalta kuin itsemurha.

Kun tarjolla on mies, josta tiedän, että voisi olla kiinnostunut suhteesta, alan ajatella automaattisesti dokailua, saatananpalvontaa ja ihmisrääkkäystä. Alan tuntea itseni sisältä kuolleeksi jos yritän olla hyvä parisuhdeihminen.

Että silleen. En tunne oloani mitenkään yksinäiseksi😃👑

• Anonyymi

Ehkä menneisyyden vanki, luottamuksen rakentaminen vaikeaa, kun eletty elämä luonut huonon pohjan tulevalle. Ei halua satuttaa toista eikä itseään niin oppinut viihtymään ihan yksikseen. En myöskään koe olevani yksinäinen, enempi normi omaan mieleen, jonka kanssa oppinut elämään. Tämän tajunnut vasta vanhemmalla iällä.

• Anonyymi

Tein reissutyötä ja korkeakoulun opintolainaa lyhentelin. Tuin avovaimoketta taloudellisesti kun töitä ei hänelle heti valmistumisen jälkeen irronnut. Lähitulevaisuuden tavoitteet olivat omakotitalo, mukuloita ja kerran vuoteen ulkomailla käyminen. Puskista tuli hänen ero, ei eritellyt syitä vaikka kysyin. Olin turhan kiltti ja pidin lämpimät välit. Selvisi vuoden päästä, että yli viiden vuoden parisuhteen aikana hän oli pettänyt toistuvasti. Katkaisin kaiken yhteydenpidon. Tästä on nyt pari vuotta ja aika hiljaista on ollut. Pessimismi ja luottamuksen puute naisiin kalvaa edelleen, vaikka perheen perustaminen olisi toiveena. Toisaalta henkinen ja taloudellinen hyvinvointi on todella korkealla, koska voin harrastella ja tehdä kaikenlaista täysin omaan tahtiin sekä yksineläminen on edullista.

• Anonyymi

Eikä!? Anteeksi, mutta onpa ollut kamala nainen :( mitä hittoa, ei arvostanut sua pätkääkään. :(En toivoisi muuta kuin kunnon naisen tuohon nyt. Uskomatonta miten akatkin voi hyvällä miehellä pelleillä!!

• Anonyymi

Olen yksin koska olen itse valinnut niin. En koe naisia erityisen älykkäiksi, jossain vaiheessa alkaa aina sisustaminen, keskustelut huonosta minäkuvasta(naisen) ja kaikki muu kotkotus jota en vaan kestä.

• Anonyymi

Mikä yksinäinen sinkku? Täh? Sinkku ei oo yksinäinen.en minä ainakaan??

• Anonyymi

Minä taas olen kohdannut sen niin, että sitten kun ollaan älykkäitä, miehet arastelevat. ?? Sitten pidettäisiin kun esiintyy tyttömäisenä hupakkona, mutta jos keskustelet terävästi asiaa, miehet pakittaa? :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olen kohdannut sen niin, että sitten kun ollaan älykkäitä, miehet arastelevat. ?? Sitten pidettäisiin kun esiintyy tyttömäisenä hupakkona, mutta jos keskustelet terävästi asiaa, miehet pakittaa? :(

Jotkut miehet preferoivat kikattelevia yes-naisia joilla ei ole omia mielipiteitä.

Jotkut miehet pitävät älykkäistä naisista jotka haastavat miehen ajatusmaailmaa ja osaavat käydä perusteellista keskustelua.

Useimmat miehet osuvat tuohon välimaastoon, kuka mihinkin kohtaan janaa.

Miehiä, kuten naisiakin, on niin moneen eri junaan, ettei voi muutaman oman kokemuksen perusteella vielä koko sukupuolta leimata. Jos tuntuu että törmää aina vain samankaltaisiin miehiin, pitää ehkä miettiä onko omassa miesmaussa parantamisen varaa, tai onko oma elinpiiri vaan niin pieni ettei tapaa kuin tietynlaisia miehiä. Metsästysreviiriä kannattaa tällöin reippaasti laajentaa.

• Jaa tälleen on kiva olla. Eilenkin olisi vaan joku siinä vieressä natkuttanut enkä olisi saanut puklata rauhassa, nyt sain :) ei kai sinkku tarkoita yksinäistä? Välillä on pantava ihan ovea lukkoon :D

• Anonyymi

Lukko ei taida tai pankkiiri-isinkään varallisuus auttaa jos joku suuri vetypommi jysästäisi: raha olisi arvotonta kun kaikki olisi tuhottu: aika huvä musiikkivideokin tiputti alle sekunnissa< koko sulkusi varallisiden, nollaks
        .
        gurgrkqgwe cviswo c

https://www.youtube.com/watch?v=Wl_q9ZCoyOg

• Anonyymi

Kun juo viinaa ja käy yökerhossa tapaa naisia. Silloin ei tarvitse olla yksinäinen.

Viinamies on mukana porukoissa ja ei ole yksinäinen.
      Raitis mies on yksin ja yksinäinen.

t. viinamies

• Anonyymi

Näin on. Mukaan vaan.

Ja naisena lisään tuohon, ettei kannata lähestyä joka toista nausta "hyvissä aikein, rehellisellä sydämellä", kun näkee vaan jonkun jota vois haluta panna. Kenkää tulee keskelle ottaa niin että pamahtaa tuolla taktiikalla.

Ravintolaan mennään relaileen ja pitään hauskaa yhdessä muitten ihmisten kanssa. Voi katella kauniita naisia ja nauttia tunnelmasta. Jos ja kun tulee oikea hetki, niin sen kyllä sitten tietää, kun on ensiksi oppinut alkeet👌👍

Kovan tason pelaajat toimii selvinpäin iskuhommissa (kuten minä), niitä ei montaa sataan mahdukkaan, siitä on turha unelmoida, jossei edes alkoholista ja bileistä osaa nauttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Mukaan vaan.

Ja naisena lisään tuohon, ettei kannata lähestyä joka toista nausta "hyvissä aikein, rehellisellä sydämellä", kun näkee vaan jonkun jota vois haluta panna. Kenkää tulee keskelle ottaa niin että pamahtaa tuolla taktiikalla.

Ravintolaan mennään relaileen ja pitään hauskaa yhdessä muitten ihmisten kanssa. Voi katella kauniita naisia ja nauttia tunnelmasta. Jos ja kun tulee oikea hetki, niin sen kyllä sitten tietää, kun on ensiksi oppinut alkeet👌👍

Kovan tason pelaajat toimii selvinpäin iskuhommissa (kuten minä), niitä ei montaa sataan mahdukkaan, siitä on turha unelmoida, jossei edes alkoholista ja bileistä osaa nauttia.

Kun juo viinaa ja bailaustaidot ovat kunnossa voi tavata naisia yökerhossa.
        Bailaus- ja viinanjuontitaidot ovat miehen tärkein ominaisuus. Bailaustaidoilla hurmataan nainen ja siitä voi saada parisuhde ja perhe alkunsa.

Raitis mies ei osaa yökerhossa bailata joten hänen on naisista tai perheestä turha haaveilla.

t. viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun juo viinaa ja bailaustaidot ovat kunnossa voi tavata naisia yökerhossa.
        Bailaus- ja viinanjuontitaidot ovat miehen tärkein ominaisuus. Bailaustaidoilla hurmataan nainen ja siitä voi saada parisuhde ja perhe alkunsa.

Raitis mies ei osaa yökerhossa bailata joten hänen on naisista tai perheestä turha haaveilla.

t. viinamies

kalamies411 se vaan sitkeästi jatkaa viinamies-kulissin ylläpitoa, vaikka tuli jo selväksi ettei kalamiehelle päihteet eikä varsinkaan viina maistu :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kalamies411 se vaan sitkeästi jatkaa viinamies-kulissin ylläpitoa, vaikka tuli jo selväksi ettei kalamiehelle päihteet eikä varsinkaan viina maistu :D

Entäpäs jos kalamies411 onkin viinamiehen kulissi? Aina ei jaksa juoda viinaa joten välillä pitää olla raittiina toisen henkilöllisyyden turvin.

• Anonyymi

Yhtä sekosin kuin käk puissa....

Lähes koko ajan

• Anonyymi

iksi Peris vielä poikanen, joka oikeaa seksiå mutta hänen ulkonåkönsä on liian huono tytöille hä'n ei kelää

• Anonyymi

En ole yksinäinen.

• Anonyymi

En ole yksinäinen minäkään!
      Miksi oletetaan että sinkku on välttämättä yksinäinen?
      Ei ainakaan hän joka ihan itse omasta tahdostaan haluaa elää yksin ja vapaana. Kuten minä.
      Sitä toista vaihtoehtoakin pari kertaa kokeillut, enkä vapaaehtoisesti siihen palaa.
      Minulla on hyvä elämä. En valita yhtään mistään. On tultu sanomaan että kunhan se oikea mies kohdalle sattuu jne. Miksi joillekin on mahdotonta hyväksyä että jos he itse sen toisen siihen haluavat, kaikki eivät todellakaan halua?

• Anonyymi

Vaan jos se oikea mies kohdalle osuu, niin pyörrät kaikki päätöksesi.

• Anonyymi

Enpä kyllä muista että olisin sinkkuvuosina ennättänyt ikinä yksinäinen olla. Yksinolo oli suorastaan mukavaa, kun aikataulu oli töiden, harrastusten ja sosiaalisen elämän takia melko hektinen.

Toki jos ei ole paljoa kavereita eikä meinaa millään parisuhdetta löytyä niin silloin ymmärtää että voi olla aika yksinäinen olo.

• Anonyymi

Pakko olla yksinäinen kun naiset ei kiinnostu.

T. Allu

• Anonyymi

Monet rankat vuodet suorastaan vaativat yksin olemista. On tärkeämpiä asioita joiden pitää ensin toteutua, ennen kuin edes jaksan ajatella keneenkkään tutustumista. Haluan tulla toimeen omillani.

• Anonyymi

Ei parisuhteessa oleva voi olla yksinäinen. Sitten se vika on siinä kumppanissa jos kokee olevan yksinäinen ja sitten siitä pitää puhua. Kumppanin kanssa pitää viettää aikaa ja harrastaa ja tehdä niin ettei toinen ole yksinäinen.

• Anonyymi

Kyllä parisuhteessa voi kokea yksinäisyyttä ja ongelma ei ratkea sillä, että toinen osapuoli ei pysty keskustelemaan mistään parisuhteeseen liittyvästä, eikä halua parisuhdeterapiaan. Sellaisiakin kokemuksia on ihmisillä aika paljon hyvin kauan kestäneissä parisuhteissa. Silloin käy niin, että ero tulee jossain vaiheessa.

• Anonyymi

Yksin ollaan joko huonon ulkonäön tai huonon taloudellisen tilanteen takia. Tuskin naiset haluaa miestä joka on työtön tai on veloissa tai jos on työtön mutta ei velkaa niin sekin on turn off.

• Anonyymi

Näin sivustaja erään aika nätin tyttelön, eli naisen.
      Kehtaan näin yli-komentajana sanoa tuonkin asian,

Mutta kun ei voi mennä lähelle toisia ihmisiä, tai olisin voinut mennä mutta olin lähdössä jo kaupasta pois.

• oli se niin tai näin, nykyään parisuhdemarkkinat ovat monimutkaisia.. ehkä mitä ennen.

kyllä se ulkonäkö merkkaa, sitä ei ehkä koskaan ole ollut tarpeeksi, tai mikä on tarpeeksi, nyt kelpaan itselleni, en tarvivitse toista, ikää tullut olen nirso.
      SIKSI.

• Anonyymi

Kannattaisko mennä leski suremaan rauhassa.

• Anonyymi

Sain eilen pilluu nii. Ei yksinäään viitsi olla.

• Anonyymi

Siis nainen ei voi olla sinkku? Elää yksin?
      "Yksin ollaan joko huonon ulkonäön tai huonon taloudellisen tilanteen takia. Tuskin naiset haluaa miestä joka on työtön tai on veloissa tai jos on työtön mutta ei velkaa niin sekin on turn off."

Minä olen nainen ja sinkku ja aion sinkkuna pysyä.
      Taloudellinen tilanne on vakaa enkä kärsi minkäänlaisesta materiaalisesta puutteesta. Olin nuorena kaukaa viisas ja opiskelin ja hankin hyvän ammatin. Se oli valinta jonka hedelmiä nyt poimin.
      Ulkonäköni ei nyt varmaan ihanuudellaan ketään tyrmää, mutta silloin kun miesseuraa olen halunnut olen sitä löytänyt. Ei minkäänlaisia proleemia sen suhteen.
      Tykkään kovasti elämästäni ja olostani näin. Miksi vaihtaisin?

• ei ole mikään uutinen tai saavutus, että nainen saa miesseuraa....

• Pitäisikö olla? 🤔

No oikeastaan välillä voisi ollakin. Itsestä tuntuu, että kun jotain erikoisempaa hommaa aloitan, niin kaikki on kimpussa.🙄

Onkohan minustakin kehkeytymässä introverttimortti? 😂

• Hmm. Sinkkuna yksinäiseksi teki ne hetken, kun kaipasi kovasti päästä kotiin kertomaan ja kysymään miten päivä meni.

Tai teki mieli kainaloon, katselemaan yhdessä kuuta yömyöhään, salamoita kesällä ukkostaessa, juttelemaan syntyjä syviä kun jo piti käydä nukkumaan, tarttumaan kädestä ja silittämään hiuksia, rakastelemaan tunteita tulvien ja halusta palaen tai ihan vaan istumaan hiljaa kuitenkin tietäen silti yhteisen tunteen.

Oikeastaan muuten en koskaan sinkkuna kokenut yksinäisyyttä. Olen aina osannut pitää itselleni 'seuraa', viihtyä itseni kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

uudet kaverit

• Anonyymi
      UUSI

En ehkä ole enää kauaa.

• UUSI

Huonot sosiaaliset taidot. Se se syy on. Ja introverttiys.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      39
      5503
    2. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      37
      2812
    3. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      206
      1841
    4. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      162
      1522
    5. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      142
      1475
    6. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
      Bachelor
      33
      1404
    7. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      188
      1226
    8. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
      Maailman menoa
      283
      1079
    9. Kemettikö lommauttaa

Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.
      Suomussalmi
      24
      973
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      200
      862
    Aihe