Palsta on todella tylsä

Minua on jotenkin ruvennut ällöttämään tämä paikka. Koskaan ei tule mitään uutta. Ei tule edes runoja. Ei hassuja tarinoita, ei tule vitsejä, ei uusia ihmisiä (täällä vain vanhat ovat uusia jos nekään) ...nada! Mielipiteetkin hymistellään samaksi puuroksi. Voisiko olla vaan reilusti eri mieltä?

149

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minua pelottaa koska astuin yhteiskuntaa vastaan kirjallisesti.

      • Teit mitä?


      • Anonyymi

        Sun puheesta ei saa mitään selvää. Ootko ihan vamma?


      • Anonyymi

        Vastaan polttoainemaisesni, ja aikanaisekkaastin: näin jonkun nätin tytön, nuoren naisen... mutta kun kun suomen yhteiskunta estää...

        Tankkasin suoralla bensiinillä jotain amerikkailaisten valmistamaa sytytyintäkin; siis ei saa olla kehenkään ihmiseen seuraavaan kahteen kuukautee.


    • Pelkään hävitystä.🙄

      • ????


      • Anonyymi

        Mitä pelottavaa siinä kun kuolet?


    • Anonyymi

      Vaihda paikkaa, netissä palstoja riittää.

      • Esim?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Esim?

        Vauva.fi
        Ylilauta.org


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Esim?

        Eri lehdillä on keskustelupalstoja.


      • Thymallus kirjoitti:

        Vauva.fi
        Ylilauta.org

        Mä en ole katsos äiti niin en voi mennä sinne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eri lehdillä on keskustelupalstoja.

        Juu monta välilehteä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä en ole katsos äiti niin en voi mennä sinne.

        Ei ne kaikki muutkaan ole.
        Tuskin siellä kysellään.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä en ole katsos äiti niin en voi mennä sinne.

        Ei ne sitä tiedä ettet ole. Mene vaan sinne.


      • Thymallus kirjoitti:

        Ei ne kaikki muutkaan ole.
        Tuskin siellä kysellään.

        Feikki-imettäjät paljastuu. Sitä paitsi olen kuullut, että akat tappelee siellä verissä päin. Täällä me naiset ollaan oltu sentään vielä sivistyneitä. Harrastatko sitä vauvailua itse? Esiinnytkö äitinä, isänä, mummona vai vaarina siellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sitä tiedä ettet ole. Mene vaan sinne.

        No heippa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Feikki-imettäjät paljastuu. Sitä paitsi olen kuullut, että akat tappelee siellä verissä päin. Täällä me naiset ollaan oltu sentään vielä sivistyneitä. Harrastatko sitä vauvailua itse? Esiinnytkö äitinä, isänä, mummona vai vaarina siellä?

        No jos on tappelu, niin ei ole tylsää.
        Koeta nyt päättää mitä haluat.

        Suomi24-palstat ovat ainoita joilla minä liikun. Ja tässä oli pidempi aika etten liikkunut näilläkään.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No heippa.

        Joo moikka. Älä tuu takas.


    • Olen paniikissa.
      Enkä voi kertoa.

      • Valtis? Mitä sie olet tehnyt?? No nyt ei olekaan enää tylsää!


      • No sulla ei sitten ainakaan ole tylsää. Reippain ottein yhteiskuntaa vastaan.


      • Älä nyt sentäs panikoi...?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä nyt sentäs panikoi...?

        Kerroin sen vuoksi sukulaiselle, jos minut hävitetään
        Pyysin olemaan hiljaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kerroin sen vuoksi sukulaiselle, jos minut hävitetään
        Pyysin olemaan hiljaa.

        Ahaa...
        No mutta sinähän olet ihan tavallinen kansalainen.
        Palstalla voivat pelleillä, mutta et sinä nyt muuten minnekään häviä hyvä ihminen. Oo ihan rauhassa oli kyse nyt mistä tahaan :) höh


    • Hmmmm. Sanoin väärin. En yhteiskuntaa vaan hallitusta. Käytännössä sen minkä taakse jättää sen edestää löytää.
      Tämä olikin vaarallista minulle.😳

      • Ei ole vielä mitään tapahtunut mutta minun pitää keksiä miten suojelen itseäni.🙁


      • Mitä? Mihin sinä nyt olet joutunut ja kenen toimesta?
        Mitä tapahtuu?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä? Mihin sinä nyt olet joutunut ja kenen toimesta?
        Mitä tapahtuu?

        Ei vielä mitään mutta pelkää
        Puolustin heikkoja kirjallisesti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä? Mihin sinä nyt olet joutunut ja kenen toimesta?
        Mitä tapahtuu?

        En voi kertoa sukulaiselle kerroin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä? Mihin sinä nyt olet joutunut ja kenen toimesta?
        Mitä tapahtuu?

        Pelkään asioita joita ei ole vielä tapahtunut.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei vielä mitään mutta pelkää
        Puolustin heikkoja kirjallisesti.

        No ei kai siinä voi mitään pahaa olla jos heikomman puolella on :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä? Mihin sinä nyt olet joutunut ja kenen toimesta?
        Mitä tapahtuu?

        En tykkää rikosratkonta ohjelmista mutta tuntui kuin itse olisin ollut unohdin ettei minua ole kukaan suojelemassa. Oon liikaa kertonut täällä.


      • valtakunta kirjoitti:

        En voi kertoa sukulaiselle kerroin.

        Elä sie hätäile.


      • valtakunta kirjoitti:

        En tykkää rikosratkonta ohjelmista mutta tuntui kuin itse olisin ollut unohdin ettei minua ole kukaan suojelemassa. Oon liikaa kertonut täällä.

        Jos minun mielipidettä kysytään, yritä nyt täällä ainakin pitää yksityisasiat itsellä, se on kyllä totta. Omia juttuja, niitä oikeita ei ihan kaikkia kannattane kertoa ja älä luota keneenkään. Mutta et sinä mun mielestä mitään hirmu arkaa olekaan sanonut niin en ymmärrä mitä säikkyy....


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos minun mielipidettä kysytään, yritä nyt täällä ainakin pitää yksityisasiat itsellä, se on kyllä totta. Omia juttuja, niitä oikeita ei ihan kaikkia kannattane kertoa ja älä luota keneenkään. Mutta et sinä mun mielestä mitään hirmu arkaa olekaan sanonut niin en ymmärrä mitä säikkyy....

        tiedän nyt enemmän mitä en tiennyt aiemmin.
        Sen vuoksi on paniikki.


      • valtakunta kirjoitti:

        tiedän nyt enemmän mitä en tiennyt aiemmin.
        Sen vuoksi on paniikki.

        Ok...
        Silti ajattelisin, että ei kai nyt niin isot mittasuhteet ole missään. Se vaan joskus rupeaa äkkiä semmoiselta tuntumaan kun jotain juttua on pitänyt tosi tärkeänä...
        Oo kuule ihan rauhassa, älä edes mieti tuommosia. :)
        Oletko sinä sanonut jonnekin vain mielipiteesi? Saahan
        niin tehdä jokainen!


      • valtakunta kirjoitti:

        tiedän nyt enemmän mitä en tiennyt aiemmin.
        Sen vuoksi on paniikki.

        Sorry, en ehtinyt aiemmin tähän mutta älä ole huolissasi, olet van yksi monista ja yksi kaverini on haastanut systeemin paljon rankemmin jo pitkän aikaa, hänellä ei ole vielä mitään hätää ollut tähän päivään mennessä niin sullakaan tuskin on.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sorry, en ehtinyt aiemmin tähän mutta älä ole huolissasi, olet van yksi monista ja yksi kaverini on haastanut systeemin paljon rankemmin jo pitkän aikaa, hänellä ei ole vielä mitään hätää ollut tähän päivään mennessä niin sullakaan tuskin on.

        Jos tehtaille vainoharhaisia rikosilmoituksia vähän väliä, viranomaiset kyllä huolestuvat tehtailijan lasten hyvinvoinnista jossain kohtaa. Tai ainakin pitäisi huolestua.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tehtaille vainoharhaisia rikosilmoituksia vähän väliä, viranomaiset kyllä huolestuvat tehtailijan lasten hyvinvoinnista jossain kohtaa. Tai ainakin pitäisi huolestua.

        xLiner

        Käsittääkseni valtakunta ei ole tehtaillut mitään, ilmaissut vain huolensa eikä myöskään varsinaista rikosilmoitusta ole tehty, tutkintapyyntö varmaankin tms. ilmoitus ja niitä varmaan on tehnyt moni muukin nyt niin ei vielä aihetta huoleen. Tuo kyllä totta että huostaanottobusinesta pyöritetään aiheettomilla ilmoituksilla mutta tuskinpa valtakunnalla mitään hätää on sen suhteen. Sinä natotrolli taas näytät alhaisuutesi pelottelemalla aivan suotta.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Käsittääkseni valtakunta ei ole tehtaillut mitään, ilmaissut vain huolensa eikä myöskään varsinaista rikosilmoitusta ole tehty, tutkintapyyntö varmaankin tms. ilmoitus ja niitä varmaan on tehnyt moni muukin nyt niin ei vielä aihetta huoleen. Tuo kyllä totta että huostaanottobusinesta pyöritetään aiheettomilla ilmoituksilla mutta tuskinpa valtakunnalla mitään hätää on sen suhteen. Sinä natotrolli taas näytät alhaisuutesi pelottelemalla aivan suotta.

        Aiheettomat ilmoitukset ovat tässä tapauksessa niitä rikosilmoituksia mitä valtis tehtaille palstakeskusteluista joissa jää alakynteen ja nyt noista koronakuolemista. Näyttäisi todellisuudentaju nyt muutenkin hämärtyneen. Pitäis sunkin olla huolissasi sen terveydestä, kun kuitenkin sun bestis palstalla.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiheettomat ilmoitukset ovat tässä tapauksessa niitä rikosilmoituksia mitä valtis tehtaille palstakeskusteluista joissa jää alakynteen ja nyt noista koronakuolemista. Näyttäisi todellisuudentaju nyt muutenkin hämärtyneen. Pitäis sunkin olla huolissasi sen terveydestä, kun kuitenkin sun bestis palstalla.

        xLiner

        Lähinnä huolissani olen teidän trollijengin mielenterveydestä, te kun harrastatte sairaita piloja joiden jatkuva harrastelu ei voi olla hyväksi psyykeelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiheettomat ilmoitukset ovat tässä tapauksessa niitä rikosilmoituksia mitä valtis tehtaille palstakeskusteluista joissa jää alakynteen ja nyt noista koronakuolemista. Näyttäisi todellisuudentaju nyt muutenkin hämärtyneen. Pitäis sunkin olla huolissasi sen terveydestä, kun kuitenkin sun bestis palstalla.

        xLiner

        Ei ole aiheettomia ilmoituksia kuin murhan suunnittelukaan.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Lähinnä huolissani olen teidän trollijengin mielenterveydestä, te kun harrastatte sairaita piloja joiden jatkuva harrastelu ei voi olla hyväksi psyykeelle.

        Mistä pilasta olet huolissasi?

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei ole aiheettomia ilmoituksia kuin murhan suunnittelukaan.

        Nonni, mitäs mä sanoin... 🙄

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nonni, mitäs mä sanoin... 🙄

        xLiner

        Se ei ole tehtailua, jos olen ilmoittanut asian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä pilasta olet huolissasi?

        xLiner

        Ihan yleisesti vaan niista teidän trollailuista, sellaisista kun hakee hauskuutta se kertoo vakavista häiriöistä tunne- ja muunkin elämän tasolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nonni, mitäs mä sanoin... 🙄

        xLiner

        Mikä siitä tekee turhan? Minulla on aihetta pelkoon.
        Sinä se oot kiinni minussa jatkuvasti miksi, miksi olet jatkuvasti minusta levittämässä jotain kummallisia valheellisuuksia. Sinä levität vain valheellista tietoa minusta ” Nonni, mitäs mä sanoin... ”
        Totuutta on vain että olen tehnyt ilmoituksia mutta vain palstalta muutaman koska olen varoittanut monta kertaa..

        Mitään ei merkitystä, minulla on pitkä pinna ja kerään nämä kirjoituksesi taas kerran otan valokuvat niistä koska olet hyökkimässä jatkuvasti levittämässä väärää tietoa minusta.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ihan yleisesti vaan niista teidän trollailuista, sellaisista kun hakee hauskuutta se kertoo vakavista häiriöistä tunne- ja muunkin elämän tasolla.

        Taitaa olla niin päin, että erilainen huumorintaju palstalaisilla aiheuttaa sulle jotain ongelmia?

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Mikä siitä tekee turhan? Minulla on aihetta pelkoon.
        Sinä se oot kiinni minussa jatkuvasti miksi, miksi olet jatkuvasti minusta levittämässä jotain kummallisia valheellisuuksia. Sinä levität vain valheellista tietoa minusta ” Nonni, mitäs mä sanoin... ”
        Totuutta on vain että olen tehnyt ilmoituksia mutta vain palstalta muutaman koska olen varoittanut monta kertaa..

        Mitään ei merkitystä, minulla on pitkä pinna ja kerään nämä kirjoituksesi taas kerran otan valokuvat niistä koska olet hyökkimässä jatkuvasti levittämässä väärää tietoa minusta.

        Sulla taitaa olla koneella aikamoinen arkisto palstalta kopioituja viestejä. Jokainen tavallaan.. 😄

        xLiner


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei ole aiheettomia ilmoituksia kuin murhan suunnittelukaan.

        Jos joku suunnittelee murhaani on siinä ihmisessä jotain vikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niin päin, että erilainen huumorintaju palstalaisilla aiheuttaa sulle jotain ongelmia?

        xLiner

        Ihmisten tarkoituksellista kiusaamista ei voi laittaa huumorintajun piikkiin, ei mitenkään. Ei mulla silti ole mitään ongelmia, osaan teihin suhtautua ansaitsemallanne tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla koneella aikamoinen arkisto palstalta kopioituja viestejä. Jokainen tavallaan.. 😄

        xLiner

        minulla on aikamoinen arkisto, kyllä minulla on hyvin tärkeätä puhua totta ja vielä tärkeämpää, että minua uskotaan.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ihmisten tarkoituksellista kiusaamista ei voi laittaa huumorintajun piikkiin, ei mitenkään. Ei mulla silti ole mitään ongelmia, osaan teihin suhtautua ansaitsemallanne tavalla.

        Miten määrittelet Venäjän propagandan suoltamisen palstalle? Onko se sulta huumoria, kiusantekoa vai jotain muuta?

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Jos joku suunnittelee murhaani on siinä ihmisessä jotain vikaa.

        Mistäs suunnasta tällainen murhasuunnitelma sua kohtaan on uhkana?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs suunnasta tällainen murhasuunnitelma sua kohtaan on uhkana?

        xLiner

        Harmaaritari tietää, en avaa enempää asiaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Harmaaritari tietää, en avaa enempää asiaa.

        Kaikki tietää, jos kyse on teidän nettikeskusteluista. Kaikki kirjoitukset ovat täällä yleisesti jokaisen luettavissa.

        Arvaanko oikein, että sua kuumottaa poliisille tekemäsi valitus hoivakotien kuolemista. Ja nyt pelkäät että Suomen salainen poliisi käy listimässä sut? Hei ei tämä ole vielä persulandia tyyliin Venäjä, voit olla ihan rauhassa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää, jos kyse on teidän nettikeskusteluista. Kaikki kirjoitukset ovat täällä yleisesti jokaisen luettavissa.

        Arvaanko oikein, että sua kuumottaa poliisille tekemäsi valitus hoivakotien kuolemista. Ja nyt pelkäät että Suomen salainen poliisi käy listimässä sut? Hei ei tämä ole vielä persulandia tyyliin Venäjä, voit olla ihan rauhassa.

        xLiner

        En pelkää suomen poliisi kuin sanoin harmaaritari tietää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten määrittelet Venäjän propagandan suoltamisen palstalle? Onko se sulta huumoria, kiusantekoa vai jotain muuta?

        xLiner

        Se että näet asialliset mielipiteet venäjän propagandana on sun omassa päässä. Viittaan tuolla ylempänä mainittuihin mt-ongelmiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää, jos kyse on teidän nettikeskusteluista. Kaikki kirjoitukset ovat täällä yleisesti jokaisen luettavissa.

        Arvaanko oikein, että sua kuumottaa poliisille tekemäsi valitus hoivakotien kuolemista. Ja nyt pelkäät että Suomen salainen poliisi käy listimässä sut? Hei ei tämä ole vielä persulandia tyyliin Venäjä, voit olla ihan rauhassa.

        xLiner

        Älä sotkeudu jatkuvasti Valtiksen ja h.ritarin väliin. Täällä voi muutenkin keskustella kuin palstalla ja se ei kuulu sulle!


      • valtakunta kirjoitti:

        Harmaaritari tietää, en avaa enempää asiaa.

        Itse asiassa en tiedä, tässä kuulin ensimmäistä kertaa mutta en ihmettelisi jos joku trolli tuollaista tekisi, olihan missP.llekin alkanut kaikenlaista sairasta kamaa joku trolli lähettelemään sähköpostiin.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Se että näet asialliset mielipiteet venäjän propagandana on sun omassa päässä. Viittaan tuolla ylempänä mainittuihin mt-ongelmiin :D

        Kukas niitä propagandasivujen uutisointeja tänne linkittelee jatkuvasti? Ai niin, meillä muillahan on mt-ongelmia ja nähdään harhoja. Yksi jo pelkää salamurhaa.

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En pelkää suomen poliisi kuin sanoin harmaaritari tietää

        Sittenhän kannattaa ottaa yhteyttä Suomen poliisiin jos henkeä uhataan.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukas niitä propagandasivujen uutisointeja tänne linkittelee jatkuvasti? Ai niin, meillä muillahan on mt-ongelmia ja nähdään harhoja. Yksi jo pelkää salamurhaa.

        xLiner

        Harmillisesti ne uutiset täytyy niistä katsoa kun sieltä ne tulee oikein toisin kuin valtamediasta. eilenkin oli valtamediassa uutinen vasaralla 80v vanhuksia hakkaavista teiniryöstäjistä, kas kummaa siellä ei kerrottu ryöstäjien taustoista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotkeudu jatkuvasti Valtiksen ja h.ritarin väliin. Täällä voi muutenkin keskustella kuin palstalla ja se ei kuulu sulle!

        Aiotko taas aloittaa jankkaamisen?

        xLiner


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Itse asiassa en tiedä, tässä kuulin ensimmäistä kertaa mutta en ihmettelisi jos joku trolli tuollaista tekisi, olihan missP.llekin alkanut kaikenlaista sairasta kamaa joku trolli lähettelemään sähköpostiin.

        Parempi jos et tiedä mutta sinä voisit tietää jos tietäisit saman minä.
        Sähköposti on mennyt sulku silloin kun meni, en ole antanut tänne sähköpostia sen jälkeen sovin etten jatka yhteyksiä mieheni kanssa sinne enää mitä on sinne kertynyt. Sinne ei koskaan ole kirjoitettu ikävää kaverikin meni siinä samalla hän ei tykännyt palstasta, joten en ole yhteydessä enää millään lailla. Toivoin että olisi tullut mutta ei kestänyt tätä paikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko taas aloittaa jankkaamisen?

        xLiner

        On typerän näköistä kun puutut jatkuvasti tiettyihin kirjoittajiin. Se on trollaamista. Olet trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten määrittelet Venäjän propagandan suoltamisen palstalle? Onko se sulta huumoria, kiusantekoa vai jotain muuta?

        xLiner

        Hyviä kysymyksiä 👍


        -palstahessu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotkeudu jatkuvasti Valtiksen ja h.ritarin väliin. Täällä voi muutenkin keskustella kuin palstalla ja se ei kuulu sulle!

        No sitten keskustelu varmaan kannattaa käydä kahden kesken siellä muualla, koska tämä on julkinen palsta ja jokainen saa osallistua. Näin sivusta huomautan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten keskustelu varmaan kannattaa käydä kahden kesken siellä muualla, koska tämä on julkinen palsta ja jokainen saa osallistua. Näin sivusta huomautan.

        Sivusta be my asss 🤣! osallistua, mut ei voi tietää, mitä siinä xL intti tyylilleen uskollisesti boah


      • valtakunta kirjoitti:

        Parempi jos et tiedä mutta sinä voisit tietää jos tietäisit saman minä.
        Sähköposti on mennyt sulku silloin kun meni, en ole antanut tänne sähköpostia sen jälkeen sovin etten jatka yhteyksiä mieheni kanssa sinne enää mitä on sinne kertynyt. Sinne ei koskaan ole kirjoitettu ikävää kaverikin meni siinä samalla hän ei tykännyt palstasta, joten en ole yhteydessä enää millään lailla. Toivoin että olisi tullut mutta ei kestänyt tätä paikkaa.

        Juu, ehkä se on parempi niin ettei tiedä mutta sen hyvin voin uskoa että viranomaissuomi voi uhkailla ja pelotella, ne on ryssineet niin paljon että ne haluaa soraäänet hiljaisiksi ja kansan nöyräksi. Se yllämainittu kaverini on niiden kanssa aika paljon vääntänyt niin jotain yleistietoa on mulla asiasta. Tuo jokatapauksessa hyvä ettet anna mitään yhteystietoja tänne, semmoisesta seuraa vain trollien hyökkäystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta be my asss 🤣! osallistua, mut ei voi tietää, mitä siinä xL intti tyylilleen uskollisesti boah

        En ymmärtänyt viestiäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt viestiäsi?

        Suomeksi: Voitte poistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On typerän näköistä kun puutut jatkuvasti tiettyihin kirjoittajiin. Se on trollaamista. Olet trolli.

        Totta kai olen trolli. Me kaikki ollaan, sinäkin kun v*ttuilet puskasta. Mulla on munaa olla eri mieltä aina tällä samalla nikillä. Miten on sun laitasi?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeksi: Voitte poistua.

        No poistu, itse ajattelin vielä hetken lukea ja kirjoitella palstoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten keskustelu varmaan kannattaa käydä kahden kesken siellä muualla, koska tämä on julkinen palsta ja jokainen saa osallistua. Näin sivusta huomautan.

        Piti kirjoittamani samaa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti kirjoittamani samaa.

        xLiner

        Jankutijankutijankuti.


      • Anonyymi

        Jankuti-jankuti...

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No poistu, itse ajattelin vielä hetken lukea ja kirjoitella palstoille.

        Ohjeet oli teille. Sönkkö kiusaa näköjään Valtista puskista. Siihen on puututtava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän kannattaa ottaa yhteyttä Suomen poliisiin jos henkeä uhataan.

        xLiner

        En halua sen tietää , että se tietää kuka olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjeet oli teille. Sönkkö kiusaa näköjään Valtista puskista. Siihen on puututtava.

        En tarvitse sinulta mitään ohjeita. :) Kiitos vain.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, ehkä se on parempi niin ettei tiedä mutta sen hyvin voin uskoa että viranomaissuomi voi uhkailla ja pelotella, ne on ryssineet niin paljon että ne haluaa soraäänet hiljaisiksi ja kansan nöyräksi. Se yllämainittu kaverini on niiden kanssa aika paljon vääntänyt niin jotain yleistietoa on mulla asiasta. Tuo jokatapauksessa hyvä ettet anna mitään yhteystietoja tänne, semmoisesta seuraa vain trollien hyökkäystä.

        Ei ne ole pelotellut minua mutta sitä ei tiedä tuleeko jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai olen trolli. Me kaikki ollaan, sinäkin kun v*ttuilet puskasta. Mulla on munaa olla eri mieltä aina tällä samalla nikillä. Miten on sun laitasi?

        xLiner

        Joo kumma homma, koen että tuo puskasta kirjoitteleva minua kiusaa kun käskee poistumaan. Enkö muka saisi kirjoitella tänn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse sinulta mitään ohjeita. :) Kiitos vain.

        Ne oli jo ja luit :)


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei ne ole pelotellut minua mutta sitä ei tiedä tuleeko jotain.

        Ei tule, niin moni muukin varmaan noista nyt on kuitenkin kysellyt, ihmetellyt ja ilmoitellut että olet vaan yksi monista etkä sillä tavalla niille uhka, sinun ilmoituksen ne voi yksinkertaisesti vaan sivuuttaa. Joku Hjallis on niille hankalampi, sen ne mielellään laittaisi hiljaiseksi jos pystyvät mutta on liike-elämässä varmaan jo tottunut kaikenmoiseen niin ei varmaan ihan hiljaa suostu olemaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tule, niin moni muukin varmaan noista nyt on kuitenkin kysellyt, ihmetellyt ja ilmoitellut että olet vaan yksi monista etkä sillä tavalla niille uhka, sinun ilmoituksen ne voi yksinkertaisesti vaan sivuuttaa. Joku Hjallis on niille hankalampi, sen ne mielellään laittaisi hiljaiseksi jos pystyvät mutta on liike-elämässä varmaan jo tottunut kaikenmoiseen niin ei varmaan ihan hiljaa suostu olemaan.

        Sinä et helpota oloa, sitä ei saa sivuttaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinä et helpota oloa, sitä ei saa sivuttaa.

        Niin ne vaan tekee kuitenkin :( minä en luota suonen viranomaisiin yhtään, en luottanut aiemminkaan ja nyt vielä vähemmän mm. sen myötä mitä paljastunut niiden suojainkauppojen kautta. Ne junailee juttuja vaan vaan omiksi eduikseen yhtään tavallisista ihmisistä välittämättä, niin se vaan on :( No tuossa nyt kuitenkin niin paljon tulee ryhmäpainetta että varmaan jotain tutkitaan ja jotain pientä tuomiotakin voi tulla mutta en usko että mitään kunnollista ja että todellisia syyllisiä saataisiin ikinä tuomiolle noista tehdyistä virheistä :(


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ne vaan tekee kuitenkin :( minä en luota suonen viranomaisiin yhtään, en luottanut aiemminkaan ja nyt vielä vähemmän mm. sen myötä mitä paljastunut niiden suojainkauppojen kautta. Ne junailee juttuja vaan vaan omiksi eduikseen yhtään tavallisista ihmisistä välittämättä, niin se vaan on :( No tuossa nyt kuitenkin niin paljon tulee ryhmäpainetta että varmaan jotain tutkitaan ja jotain pientä tuomiotakin voi tulla mutta en usko että mitään kunnollista ja että todellisia syyllisiä saataisiin ikinä tuomiolle noista tehdyistä virheistä :(

        Kyllä niiden pitää ilmoittaa


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ne vaan tekee kuitenkin :( minä en luota suonen viranomaisiin yhtään, en luottanut aiemminkaan ja nyt vielä vähemmän mm. sen myötä mitä paljastunut niiden suojainkauppojen kautta. Ne junailee juttuja vaan vaan omiksi eduikseen yhtään tavallisista ihmisistä välittämättä, niin se vaan on :( No tuossa nyt kuitenkin niin paljon tulee ryhmäpainetta että varmaan jotain tutkitaan ja jotain pientä tuomiotakin voi tulla mutta en usko että mitään kunnollista ja että todellisia syyllisiä saataisiin ikinä tuomiolle noista tehdyistä virheistä :(

        Olen enemmän vanhuksista huolissa tärkeintä on saada ne turvaan ja heti !
        https://yle.fi/uutiset/3-11301949


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ne vaan tekee kuitenkin :( minä en luota suonen viranomaisiin yhtään, en luottanut aiemminkaan ja nyt vielä vähemmän mm. sen myötä mitä paljastunut niiden suojainkauppojen kautta. Ne junailee juttuja vaan vaan omiksi eduikseen yhtään tavallisista ihmisistä välittämättä, niin se vaan on :( No tuossa nyt kuitenkin niin paljon tulee ryhmäpainetta että varmaan jotain tutkitaan ja jotain pientä tuomiotakin voi tulla mutta en usko että mitään kunnollista ja että todellisia syyllisiä saataisiin ikinä tuomiolle noista tehdyistä virheistä :(

        Ihan kun tilanne olisi hyvä avata uuden maan raja sekä soitella vanhuksia
        https://yle.fi/uutiset/3-11299548
        ” Pääministeri Marin: Uudenmaan rajan sulku loppunee ensi viikon sunnuntaina”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohjeet oli teille. Sönkkö kiusaa näköjään Valtista puskista. Siihen on puututtava.

        Ei ole mun käsialaa, mulla on parempaakin tekemistä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ne vaan tekee kuitenkin :( minä en luota suonen viranomaisiin yhtään, en luottanut aiemminkaan ja nyt vielä vähemmän mm. sen myötä mitä paljastunut niiden suojainkauppojen kautta. Ne junailee juttuja vaan vaan omiksi eduikseen yhtään tavallisista ihmisistä välittämättä, niin se vaan on :( No tuossa nyt kuitenkin niin paljon tulee ryhmäpainetta että varmaan jotain tutkitaan ja jotain pientä tuomiotakin voi tulla mutta en usko että mitään kunnollista ja että todellisia syyllisiä saataisiin ikinä tuomiolle noista tehdyistä virheistä :(

        https://yle.fi/uutiset/3-11302581

        Voin pahoin mitä enemmän katson maailmaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        https://yle.fi/uutiset/3-11302581

        Voin pahoin mitä enemmän katson maailmaa.

        Just tätä varten on niitä auttavia puhelimia ja muita. Tai joku oikeasti tolkku juttelukaveri irl.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just tätä varten on niitä auttavia puhelimia ja muita. Tai joku oikeasti tolkku juttelukaveri irl.

        Minua ei kiinnosta auttavat puhelimet, eivät auta ongelmaa resurssien tuhlausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just tätä varten on niitä auttavia puhelimia ja muita. Tai joku oikeasti tolkku juttelukaveri irl.

        minä en lähde viemään kenenkään tilaa auttavii puhelimiin ne jotka oikeasti tarvitsevat eivät ole resurssien tuhlausta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen enemmän vanhuksista huolissa tärkeintä on saada ne turvaan ja heti !
        https://yle.fi/uutiset/3-11301949

        Aika karmeaa että tuollaisia alkaneet soittelemaan :( Ei vanhuksia pitäisi kiusata ja pelotella tuollaisilla ollenkaan nyt kun muutenkin pelottava tilanne varmasti heille :(


      • valtakunta kirjoitti:

        https://yle.fi/uutiset/3-11302581

        Voin pahoin mitä enemmän katson maailmaa.

        Sama vika. No enpähän ennestäänkään ole mitään ruusuisia kuvitellut tästä maailmasta ja sen päättäjistä ettei mulle sinällään yllätyksenä ole tulleet nämä asiat, että voidaan ryssiä ja noin välinpitämättömästi suhtautua. Lisäksi ihan tavallisissa ihmisissä tuntuu olevan paljon "vanhusten kuuluukin kuolla, se on ihan luonnollista" -ajattelua, no joo, jokaiselle täältä lähtö tulee mutta ei sitä ihan ajamalla pitäisi ajaa.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Aika karmeaa että tuollaisia alkaneet soittelemaan :( Ei vanhuksia pitäisi kiusata ja pelotella tuollaisilla ollenkaan nyt kun muutenkin pelottava tilanne varmasti heille :(

        Niin, puheluna tuollainen on vähän outoa. Mutta oikeastihan tuota pitäisi jokaisen miettiä ja sen voi kirjata jonnekin miten haluaa omassa tilanteessa jos tarve tulee.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        minä en lähde viemään kenenkään tilaa auttavii puhelimiin ne jotka oikeasti tarvitsevat eivät ole resurssien tuhlausta.

        Jos sua ahdistaa asiat liikaa, niin apua on saatavissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sua ahdistaa asiat liikaa, niin apua on saatavissa.

        En minä tarvi mitään muuta kun oikeita päätöksiä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sama vika. No enpähän ennestäänkään ole mitään ruusuisia kuvitellut tästä maailmasta ja sen päättäjistä ettei mulle sinällään yllätyksenä ole tulleet nämä asiat, että voidaan ryssiä ja noin välinpitämättömästi suhtautua. Lisäksi ihan tavallisissa ihmisissä tuntuu olevan paljon "vanhusten kuuluukin kuolla, se on ihan luonnollista" -ajattelua, no joo, jokaiselle täältä lähtö tulee mutta ei sitä ihan ajamalla pitäisi ajaa.

        Olen samaa mieltä.
        Onneksi olet siinä


    • Tylsyys lähtee itsestä. Tee tylsyydelle jotain, älä odota muiden tekevän.

      • Koko ajan, mutta kyllä siihen tarvitaan koko ”kylää”


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Koko ajan, mutta kyllä siihen tarvitaan koko ”kylää”

        En minä vaan tarvitse.


      • Jan1 kirjoitti:

        En minä vaan tarvitse.

        No jos on itseriittoinen...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No jos on itseriittoinen...

        Voi olla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No jos on itseriittoinen...

        Muttei voi myöskään olettaa, että sulla on siinä lauma apinoita huvittamassa sinua.


      • Thymallus kirjoitti:

        Muttei voi myöskään olettaa, että sulla on siinä lauma apinoita huvittamassa sinua.

        No niin olen tuolle Jan1llekin yrittänyt sanoa...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin olen tuolle Jan1llekin yrittänyt sanoa...

        Enemmän sinä laumaa tarvitset, kun minä.


    • Anonyymi

      Juuei. Ei tänään.

    • Kaikki muut ovat jo kaiken sanoneet niin ei ole enää aiheita. Runosuoneni on niin tukossa, että korkeintaan tulisi julkaisukelvotonta riimipareja. Hauskoja tarinoita ei ole ja jos on niin vain omasta mielestäni, nämäkin ovat täysin julkaisukelvottomia. 😁

      Ensimmäinen vitsi mikä tuli mieleen on myöskin julkaisukelvoton ja hiukan rasistinen.

      Reilusti voin olla eri mieltä jos tulee jokin aihe jossa voi olla reilusti eri mieltä.

      • Aamuksi uutta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aamuksi uutta.

        Kunhan nyt ensin nukkua malttaa, niin ehkä tiistaina vasta herään, vielä ei jaksa vanhoja luita sänkyyn asti kerää.


      • Jascal kirjoitti:

        Kunhan nyt ensin nukkua malttaa, niin ehkä tiistaina vasta herään, vielä ei jaksa vanhoja luita sänkyyn asti kerää.

        Runon tynkä!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Runon tynkä!

        Tynkä mikä tynkä. Yksi ainoa riimipari. Aamulla ei tullut mitään uutta löysin yöllä sarjan, olikohan se rahapaja. Yllättävän viihdyttävä ja kun tajusin katsoa kelloa oli jo aamu. Vähillä unilla aamupäivään ja päivällä päiväunet. Hiukan juotu ja syöty, muuten on juuret kasvaneet nojatuoliin ja seuraan kolmea ruutua kerralla. 😬😁


    • Niinpä, sinunkin pitää olla Harmiksen kanssa aina samaa mieltä :D

      • Miksi? :D Enhän ole aina. Kyllähän hänkin höpsii välillä, minä en tietenkään :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miksi? :D Enhän ole aina. Kyllähän hänkin höpsii välillä, minä en tietenkään :D

        Tuo oli rankinta mitä minusta irtoaa, nyt palaan hymistelyyn


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tuo oli rankinta mitä minusta irtoaa, nyt palaan hymistelyyn

        Höh ja heh :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Höh ja heh :D

        Meinasin rankalla kaudellani sanoa että haluaisin tavata sinut nainen koronasta selviydyttyämme, sanomatta jäi


      • pujotteIija kirjoitti:

        Meinasin rankalla kaudellani sanoa että haluaisin tavata sinut nainen koronasta selviydyttyämme, sanomatta jäi

        Myöhästyit taas. Se meni jo.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miksi? :D Enhän ole aina. Kyllähän hänkin höpsii välillä, minä en tietenkään :D

        Kyllä pitää olla AINA harmiksen kanssa samaa mieltä :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tuo oli rankinta mitä minusta irtoaa, nyt palaan hymistelyyn

        Oho.
        Pujis revitteli..


      • pujotteIija kirjoitti:

        Meinasin rankalla kaudellani sanoa että haluaisin tavata sinut nainen koronasta selviydyttyämme, sanomatta jäi

        Mikäs draama tämä nyt on? Mihin särkyi rakkaus?


    • Anonyymi

      Hei olen valtakunnan mies. Voitteko lähettää meille vaatteita, apua. Valtakunta ei pysty mihinkään. On lukittautunut vintille.

    • Anonyymi

      No joo mä kirjoitin tänne(siis oikean) Runon mut se heti Bannattiin?

    • Anonyymi

      Vai että jotain runoja ja harlekiineja täällä pitäs olla, eiköhän niillekin ole omat palstansa.

      Mutta joo saman paskan jauhantaahan täällä aina on, mistä suurin osa ei liity sinkkuiluun mitenkään.

      • Anonyymi

        Tietysti Valtion varkaille kuten isäsi on myöskin omat palstansta.


    • Anonyymi

      En käsitä minkälaiset tyhjäpäät jaksavat roikkua tällaisilla sivustoilla.

      • Anonyymi

        En minäkään! Tolloja pölvästejä! Mitäs muuta kuuluu, kamu?


    • Anonyymi

      No mä olen eri mieltä. Tää on ihan viihdyttävä palsta. Jos nyt ei nyt joka hetki kaikki tekstit nappaa. Mulla on paljon, ihan liiankin paljon muutakin kiinnostavaa tekemistä. Ei mua tarvi toisten viihdyttää, mulla on tosi mukavaa itsekseni.

      xLiner

    • Anonyymi

      Vauva.fi
      Ylilauta.org????

      En etsi tunkiota, vaan järkevää keskustelua. En löydä. Jos joku OIKEASTI tietää yhden hyvän keskustelupalstan, laittakaa vinkkiä tänne!
      Saa olla mielipiteitä, en pelkää toisinajattelevia, mutta kyllä haluan asiallista perusteltua keskustelua laidasta laitaan. Ei minkään yhden asian tai aatteen ympärillä.
      Järkevien ihmisten kesken jotka kestävät sen, että esim. minun mielipiteeni ei välttämättä ole sinun mieliipiteesi, mutta silti emme kumpikaan tunne tarvetta alkaa sonnanheittoon kun sanat ja järki loppuu. Siis kesustelua aikuisten kesken aikuisella tasolla. Elämästä, iloista suruista mistä nyt elämä koostuu.
      Koska en tiedä mistä löytää asiallista keskustelua, käyn täällä silloin tällöin. Asun ulkomailla, toukokuussa tulee 26 vuotta pois Suomesta, ja olisi mukava päästä vähän mukaan sinnekin, keskutelun kautta! Tämän palstan vaarana, ja noitten jonkun ehdottamien myös, on se että epäilen saavani melko vääristyneen kuvan nykypäivän Suomesta ja suomalaisista? Kontakteja sinne kun ei ole, ei ole sukua eikä omaisia enää siellä, sisko asuu ulkomailla ja asunut kauemmin kuin minä. Paras lapsuudenystävä jonka kanssa edelleen olemme yhteydessä asuu ulkomailla.
      Minulle on sanottu tästä palstasta että älä lue. Olen yrittänyt välttää. Ei se hyvää kyllä tee.
      Pystyn keskustelemaan varsin sujuvasti eri-ikäisten ihmisten kanssa, ammattini kautta. Minä kun olen joutunut oppimaan menemään niin teinin kuin vaarinkin maailmaan ja ymmärtämään heitä. En ole kalkkis enkä kaavoihini kangistunut vaan avoin ja utelias elämälle ja maailmaale. Opin mielellään uutta enkä ole tippaakaan ennakkoluuloinen.
      Nyt kun vielä liikkuminen on rajoitettua, aikaa jää työn jälkeen. Teen töitä kotoa käsin nyt, joten kontaktit ihmisten kanssa jää suppeiksi. Netin ja puhelimen kautta kyllä pidetään yhteyttä ja ystävät pitää huolen toinen toisistaan. Kauppatavarat tilaan ja saan kotiovelle. Olen kova luonnossa liikkuja ja kaipaan metsiin ja meren rannoille! Asun yksin. Luen paljon ja opiskelen uusia asioita. Teen käsitöitä. Tykkään olla yksin sopivina annoksina ja taritsen yksinoloa myös. Rakastan eläimiä ja luontoa.
      Tämän tyylistä keskustelua kun jostain siis löytäisi! Laittakaa vinkkiä jos tiedätte. En kaipaa kirjetoveria vaan ihan isompaa porukkaa omine mielipiteineen ja näkövinkkeleineen!

      • Anonyymi

        Niin ja unohtui: olen aikuisen iässä oleva nainen, sinkkuna elänyt kauan ja aion jatkaa.
        Siis miesystävää en hae!


      • Anonyymi

        Kukaan jaksa noin pitkää lukea....


    • Anonyymi

      Kaikenhoitajille yleensä se tulee eteen.

    • Anonyymi

      Mene persupalstalle sanomaan, että mestari kuoli golgatalle, niin kyllä tulee vipinää ja tekstiä.

      Ei ole sitten yhtään tylsää moneen viikkoon. Siellä tosin pitää muistaa jälkiviisastelu kaikissa hallituksen tekemisistä. Jos joku ministerin niminen on joskus kummin kaiman kertomana tehnyt/jättänyt tekemättä jotakin, niin sekin lasketaan hallituksen mokaksi.

      Sinne vain jos täällä on liian tylsää. c",)

    • Anonyymi

      Joo tylsää on ja se on hyvä!

      Vanha viisas kerran sanoi, että paras uutinen on kun ei ole uutista ollenkaan. Miksi niin? No tietenkin siksi, jonka eräs peruskoulun kahdeksasluokkalainen kympin opiskelijatyttö havaitsi kun hänen piti kouluun hakea, etsiä ja koostaa medioista joitakin hyviä uutisia. Ensin ei ollut löytynyt yhtään, mutta jo kolmantena päivänä alkoi löytymään. Löytyi yksi hyvä uutinen. Sekin oli tosin spekulattivisesti hyvä, eli senkin voi tulkita myös pahaksi uutiseksi. Siispä tylsyys kunniaan!

      Toisaalta tätä palstaa ei voi rehellisesti syyttää siitä, etteikö olisi vastakkainasettelua ja väittelyäkin. Yle voisi siteerata myös tätä palstaa samoin kuin Twitteriä ja muita keskusteluja.

      Yksi teema on suorastaan ällistyttävän vanhinkohakuinen Sanni Ormasteen kannalta. Nimittäin businessmaailmassa niitä, jotka sijoitavat alkuvaiheen yritykseen sanotaan jopa nimellä "Bisnessenkeli" ja "varhaisen vaiheen simensijoittaja" tai jopa "venture kapital sijoittaja." Riskisijoittamista ei ole nähty rikollisena, vaan yleisesti puhutaan 1/10 periaatteesta, jolloin kun riskisijoittaa kymmeneen yritykseen, ainakin yksi tai muutama toivotaan menestyvän. Yrityselämään kuuluvat riskit aivan normaalina, kaikkien tähän asti hyväksymänä ja jopa julkisessa keskusteluissa vaatimana piirteenä.

      On selvää, että Onnin historiasta näkee, ettei hän ole ollut laiska yrittämään. Jos riskit ovat toteutuneet, kuka häntä voi rehellisesti siitä panetella ja pyrkiä median keinoin pilaamaan hänen tulevaisuutensa mahdollisuudet toimia yrittäjänä. Jos vaikka nyt onnia onnistikin, on tilastojen mukaan niin, että joka 200. yritys onnistuu Suomessa. Sosialisti raivoaa jos yksityinen menestyy? On eri asia, jos CE-merkinnät tuotteissa eivät olleet oikeita. Olen usein törmännyt tuotteisiin, joissa CE-merkinnät eivät voi pitää paikkaansa, mutta niitä eivät asiaan perehtymättömät tarkista. Markkinoilla on myös tuotteita, jotka on otettu käyttöön ilman minkaanlaista testausta ja direktiivien, lakien, asetusten, standardien mukaisia testauksia ja serifikaatteja.

      Haluatko, että kerron, mitä ne ovat?

      • Anonyymi

        En.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En.

        Tai jospa sittenkin haluan.


    • Anonyymi

      Joo tylsää on ja se on hyvä!

      Vanha viisas kerran sanoi, että paras uutinen on kun ei ole uutista ollenkaan. Miksi niin? No tietenkin siksi, jonka eräs peruskoulun kahdeksasluokkalainen kympin opiskelijatyttö havaitsi kun hänen piti kouluun hakea, etsiä ja koostaa medioista joitakin hyviä uutisia. Ensin ei ollut löytynyt yhtään, mutta jo kolmantena päivänä alkoi löytymään. Löytyi yksi hyvä uutinen. Sekin oli tosin spekulattivisesti hyvä, eli senkin voi tulkita myös pahaksi uutiseksi. Siispä tylsyys kunniaan!

      Voin tki kysyä, mikä se hyvä uutinen oli. Jos niin toivot. Nt en muista. Mutta harvinaista se on, että löytää hyvän uutisen. Miksiköhän medioita niin paljon kuluttavat suomalaiset olivatkaan yksinäisiä, eristäytyviä ja masentuneita.

      Toisaalta tätä palstaa ei voi rehellisesti syyttää siitä, etteikö olisi vastakkainasettelua ja väittelyäkin. Yle voisi siteerata myös tätä palstaa samoin kuin Twitteriä ja muita keskusteluja.

      Yksi teema on suorastaan ällistyttävän vanhinkohakuinen Sanni Ormasteen kannalta. Nimittäin businessmaailmassa niitä, jotka sijoitavat alkuvaiheen yritykseen sanotaan jopa nimellä "Bisnessenkeli" ja "varhaisen vaiheen simensijoittaja" tai jopa "venture kapital sijoittaja." Riskisijoittamista ei ole nähty rikollisena, vaan yleisesti puhutaan 1/10 periaatteesta, jolloin kun riskisijoittaa kymmeneen yritykseen, ainakin yksi tai muutama toivotaan menestyvän. Yrityselämään kuuluvat riskit aivan normaalina, kaikkien tähän asti hyväksymänä ja jopa julkisessa keskusteluissa vaatimana piirteenä.

      On selvää, että Onnin historiasta näkee, ettei hän ole ollut laiska yrittämään. Jos riskit ovat toteutuneet, kuka häntä voi rehellisesti siitä panetella ja pyrkiä median keinoin pilaamaan hänen tulevaisuutensa mahdollisuudet toimia yrittäjänä. Jos vaikka nyt onnia onnistikin, on tilastojen mukaan niin, että joka 200. yritys onnistuu Suomessa. Sosialisti raivoaa jos yksityinen menestyy? On eri asia, jos CE-merkinnät tuotteissa eivät olleet oikeita. Olen usein törmännyt tuotteisiin, joissa CE-merkinnät eivät voi pitää paikkaansa, mutta niitä eivät asiaan perehtymättömät tarkista. Markkinoilla on myös tuotteita, jotka on otettu käyttöön ilman minkaanlaista testausta ja direktiivien, lakien, asetusten, standardien mukaisia testauksia ja sertifikaatteja. Kurkkaa vaikka parvekkeelle...

      Haluatko, että kerron, mitä ne ovat?

    • Anonyymi
    • Teroita se! 😃

      Joo, joskus kannattaa ottaa etäisyyttä kaikkeen mikä takkuaa. Paitsi remontissa... se pitää painaa päätyyn asti kävi mitä kävi.

      Vähän märkiä hiiliä... saankohan mää grillattua? Kehtaa avotultakaan tehdä näin kuivalla...🤔
      No sit sähköuuniin kyrsät. 😀

    • Tällainenhan tämä paikka on aina ollut. Eikä tule muuttumaan, se on varma se. En nyt tarkoita että täältä pitäisi lähteä, mutta en jos kokeilisit muita mestoja?

      • Anonyymi

        ATK on auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ATK on auki.

        Vai AKT?


    • Anonyymi

      Näin Tiina Jylhä hehkutti suojavälineitä Twitterissä - ”40 vuoden kokemus”
      Khm!, Tuota noin. Siis jos hän on nyt 40 -vuotias, hän alkoi myymään maskeja heti synnyttyään.

      Usein olen havainnut, että joku yrittäjä mainostaa, että heillä on yli sadan vuoden kokemus ja perehtyneisyys ja osaaminen. Kun vierailee noissa liikkeissä ja vastaan tulee nuoria, kaksikymppisiä ammattilaisia, täytyy olettaa, että he ovat löytäneet jotakin erityistä rohtoa, joka on estänyt heitä vanhenemasta.

      Vai olisiko kokemus lopulta alla sata vuotta? Vaikka pääsiäisnaukkojen ja -noitien aika onkin ennen "vaskres" -"vojistinu vaskres" -aikaa, niin maailma täyttyy ihmeistä.

    • Anonyymi

      Voit mennä parempi osaisten ja komeiden miesten seuraan jonnekkin muualle jossai rumien miesten seura kelpaa.

    • Anonyymi

      Valtavan pitkiä juttuja, kun ei millään jaksa lukea, jos yrittää solmu keskellä, sekoittaa jutussa kaiken. Voisiko hieman tiivistää, mitä halutaan sanoa, muuten menee yli hilseen.
      Kaksi periaatettani haluan sanoa lyhyesti : En oleta kenenkään olevan todella kiinnostunut, melko tylsästä, arkisesta elämästäni, siksi en halua sillä ketään vaivatakaan.
      Toinen vielä tärkeämpi : En halua koskaan kuluttaa aikaani, kenenkään vieraan elämän ajattelemiseen mitä se minulle kuuluu, pärjätköön tai olkoon pärjäämättä.

      Himskuti sentään, kyllä maailmassa omassa elämässä on tarpeeksi huolehtimista.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe