Aika pikaiseen voi huomata, että palsta on heikommassa hapessa kuin koskaan. Kukaan ei tunnu viihtyvän palstalla, ja jengi vain kiukuttelee keskenään.
Mitäpä jos vain sulkisitte nettinne ja unohtaisitte suomi24-sivuston?
Palstalla sovittamattomia ristiriitoja
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näytä mallia!
Mitäpäs jos kusaiset vaan sukkaas? 😂
- Anonyymi
Vanha touhu alkoi saman tien, viestit poistuu.. 😂
xLiner Anonyymi kirjoitti:
xLinerFoliohattua het hakemaan! 😁👌
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Foliohattua het hakemaan! 😁👌
On jo, valkosipulia kuorin parhaillaan.. 🤡
On jo, valkosipulia kuorin parhaillaan.. 🤡
xLinerMitä suotta... koirat räkyttää ja karavaani kulkee! 😃
Kyllähän nuo marisevt kuorossa vähän joka ketjussa. Kaikki kolme setämiestä. 😂
Voi että on vaikeaa...😂- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mitä suotta... koirat räkyttää ja karavaani kulkee! 😃
Voi että on vaikeaa...😂Näyttää olevan aikamoista kärsimystä, voi toisia.. 🤭
xLiner Disse kirjoitti:
Mitä suotta... koirat räkyttää ja karavaani kulkee! 😃
Voi että on vaikeaa...😂Ketkä on kolme setämiestä?
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää olevan aikamoista kärsimystä, voi toisia.. 🤭
xLinerNo hauska katsella kun sätivät. 😁
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ketkä on kolme setämiestä?
Soot ihan ok, älä huolestu 😄
Soot ihan ok, älä huolestu 😄
xLinerOk, hyvä. En vain halua, että minua liitetään mihinkään kuppikuntaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerEi sua oikeasti vesi silmässä naurata vaan v.tuttaa :D
Disse kirjoitti:
Pertsa, Genio ja Harmis. 😃
Ai niin, sehän oli tietysti se viron nappis, joka tuolla yritti yllyttää mua Pönttistä haukkumaan..
Partakaweri kirjoitti:
Ok, hyvä. En vain halua, että minua liitetään mihinkään kuppikuntaan :)
Sä olet persukupissa.
Wwuwuw kirjoitti:
Ai niin, sehän oli tietysti se viron nappis, joka tuolla yritti yllyttää mua Pönttistä haukkumaan..
No voi olla sekin? Mistä näistä pöhelöistä tietää...
Hirmu vejätys vaikka miten, kun loppuu argumentoitiäly.... tai siis kun ei vaan enää pysty muuhun... 😀
Kiukkuilua ja puskista huutelua. 😃- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No voi olla sekin? Mistä näistä pöhelöistä tietää...
Hirmu vejätys vaikka miten, kun loppuu argumentoitiäly.... tai siis kun ei vaan enää pysty muuhun... 😀
Kiukkuilua ja puskista huutelua. 😃Entäpä jos on ihan itse Pönttis.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Persujen äänestäminen riittää.
...ja se, jos on kerran syönyt torilla niiden hernekeittoa.
Anonyymi kirjoitti:
...ja se, jos on kerran syönyt torilla niiden hernekeittoa.
Sen saa kyllä tehdä, jos vatta kestää..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sä muuten osaat olla ihan mukava ja vähemmän vastenmielinen, jos vähänkin viittit. Olet viimeisen viikon aikana näyttänyt sen. :)
Mutta Ikarosta ei silti kannata jäljitellä. Jos muistat miten sille kävi... :)
-se viron nappis- Anonyymi kirjoitti:
Sä muuten osaat olla ihan mukava ja vähemmän vastenmielinen, jos vähänkin viittit. Olet viimeisen viikon aikana näyttänyt sen. :)
Mutta Ikarosta ei silti kannata jäljitellä. Jos muistat miten sille kävi... :)
-se viron nappis-Jaa, no kiitos vaan. Mä en erityisesti kuitenkaan arvosta sun tyyliäs asettua muiden yläpuolelle muita tuomaroimaan.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja maine.
Ja lusikka.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa, no kiitos vaan. Mä en erityisesti kuitenkaan arvosta sun tyyliäs asettua muiden yläpuolelle muita tuomaroimaan.
Minä en hae kenenkään arvostusta täältä. En välitä edellenkään kenestäkään palstalaisesta niin paljon, että heidän arvostusta olisin vaille.
Enkä asetu kenenkään yläpuolelle. :) "Te katsotte ylös, koska kaipaatte korotusta. Minä katson alas, koska olen korotettu" :)
Mut eniveis. Sä olet oikeastikin ihan ok, kuhan et esitä ätmienvastakohtavittupäätä, vaan olet vaan se mikä olet. Siitä piirteestä sinussa pidän. Esityksistä en niinkään. Enkä kenenkään muunkaan esityksistä... :)
- Anonyymi
Vastahan avasin......
🐥 - Anonyymi
Jos et muuta keksi kuin palsta ja palstalaiset, ehkä kannattaisi siinä tapauksessa olla kirjoittamatta tänne yhtään mitään?
Kertoo muuten sinusta aika paljon, että mikä aihe sua eniten kiinnostaa. Tämä näyttäisi olevan ainoa aihe mikä sinua kiinnostaa. - Anonyymi
totta tuokin ei miehiä kiinnosta naisten peput niin luulisi heteromiehiä kiinnostavan naisten peput ja laittaa kivoja peppukuvia tänne voi voi sentään
Eikös tämä aina ole tällaista?
Vaikuttaa olevan hyvässä hapessa ja monikin näyttää viihtyvän. En ole kiukuttelua huomannut, enemmän linnut visertelee ja kuhertelee.
- Anonyymi
Unohda moinen, ei nuo osaa hengittää ilman että olisivat laiturilla ilman muita. Pääsen saareen koska tahansa ja usein menenkin ja ei ole ketään ketä kuunnella.
- Anonyymi
Nooh, ei kirjoittavissa mitään vikaa sinänsä ole. Ainoa jutska vain on, että tämä on sinkut-palsta ja aika harva kirjoittaja taitaa olla oikeasti sinkku. Mutta palstojen nimellä ei näytä niinkään olevan mitään väliä. Onhan esim. maailman menoa-palsta valjastettu hallituksen tytöttelyyn ja haukkumiseen.
Uskontopalstat ja ateisi-palsta voisivat vaihtaa nimeään keskenään, niin sitten oltaisiin palstan aiheessa. ikävä-palstalla on hieman harhaanjohtava nimi, kun siellä ei ikävöidä ketään vaan kerrotaan, mikä on omasta mielestä ikävä juttu.
Keskustan palstalla puhutaan maanviljelijöistä ja valitetaan maataloustuista. Siellä ei toki sanallakaan keskustella keskustan politiikasta. Ihan sama on joka palstalla, haukutaan kitarisat punaisena ja jos joku sanoo vastaan/on eri mieltä, niin uhriudutaan heti ja väitetään trollikiusankappaleeksi.
Mikäli ei suostu osallistumaan räksyttämiseen vaan pyrkii keskustelemaan asiallisesti, niin tiputetaan heti pois keskusteluista. Kummallinen netiketti tullut näille hiekkalaatikoille. Toista se oli 90-luvulla.
Minun puolestani voisi olla vaikka vain yksi palsta jonka nimi olisi: Kaikki mitä mieleen juolahtaa kirkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981