Lautasen nuoleminen!

En käsitä miten jotkut harrastaa semmoista..

Onko ne jotain apinoita.

Pitäiskö ne laittaa karsinaan?

Tai kanalaan?

Me sivistyneet ihmiset emme nuole lautasiamme, vaan annamme koiran tehdä niin. Ehkä joskus jopa kissan. ☝️

Ekologistakin, kun ei tartte fairya.

47

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en ole kuullut moista enkä nähnyt epänormaalia mutta pimpin nuolennan ymmärrän se on kivaa ja ihanaa

• Jatkakaa..

• Anonyymi

Peffan nuoleminen on vielä parempaa kun siinä on se oikea aromi.

• Anonyymi kirjoitti:

Peffan nuoleminen on vielä parempaa kun siinä on se oikea aromi.

Ei tulisi mieleenkään kokeilla 🤮

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Jatkakaa..

pimppi edessä niin sopii laulu meiju suvaksen tää onnea on

• Niin, te vaan 🐒💨, siistiä. Entäs sitten kun sulla niitä lemmikeitä, annatko niiden syödä ihmisten lautasilta? jotkut harrastaa sitäkin että elikon ruoka ihan tavan lautaselle ja sitten vati pesukoneeseen ja taas ihmisten käyttöön, sitä minä en ihan oikeasti ymmärrä oikein kun vaikka miten suloinen elikko niin kyllä sillä saa olla omat ruoka-astiat.

• Wwuwuw

On niillä omat astiat, kun ei ihmisastiat ole sopivia..

• Tais siis sä ymmärsit sen kun antaa koiran nuolla ihmisen lautasen, mutta et sitä että siinä olis koiranruokaa?

( en mä muuten oikeasti anna koiran lautasta nuolla, mutta frouva antaa)

• Anonyymi

Minä! Just natustelin tippaleivän ja nuolin murut ja sokerit lautaselta.

Mut mä en olekaan sivistynyt. 🐖💨

xLiner

• Lurps..💦

Joku se on jo vapussa..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Lurps..💦

Joku se on jo vapussa..

Pitää etuilla. Söin jo 10 pääsiäiseen varattua Mignon-munaa.. 😒

xLiner

• Anonyymi

On siinäkin oikein huoli.

• Huoli- ja harmittelupalsta..

• Klikkaa lue lisää. Niin.

• Elukat nuolee lautasen puhtaaksi, siis lemmikit. Aikuinen ihminen ei käyttäydy noin rahvaanomaisesti. Emme elä enää torppariaikaa, jossa kauravellin viimeisetkin pisarat piti nuolla puukulhon pohjalta. Siitähän sai vaan tikkuja kieleen. :D

• Jätskiä ja tikkaria korkeintaan. Ja sormea, kun pitää kääntää lehden sivua..

• Wwuwuw kirjoitti:

Jätskiä ja tikkaria korkeintaan. Ja sormea, kun pitää kääntää lehden sivua..

Nykyää sormien nuolemiseen ei mielellään kannusteta. Siinä iholla voi luimistella koronaviirus. Auts!

• Hei köriläs, https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ihminen käy linkki huolella läpi. 😉

Jos siinä lautasella on ollut jotain tosi hyvää ja loppui pahasti kesken niin ilman todistajien läsnäollessa voi ihan rauhassa nuolla. Ravintolassa joutuu sitten jättämään nuolematta.

• No jos on oikeen hyvää soossia lautasella, niin miksipä ei? Ainakin mä nuolen kotona jos mua huvittaa.

Tietty missään ihmisten ilmoilla en ala nuoleskella, en edes veistä, vaan pyyhkäisen sen haarukkaan ja lipsisen sen puhtaaksi.

Tavat on tehty muita varten, itse voi possustells kun sille tuntuu. 😬👌

• Anonyymi

Sama juttu täällä. Kotona lipasen lautasen puhtaaks, jos siinä jotain niin hyvää, että lisää kaipais. Eipähän tartte lautanen esipesua. Pelkkää säästllä vedenkulutukseen.
        Kun jäätelöpaketista otan viimeiset jätskit, nuolen sen pahvinkin. Kaikki on kotiin päin🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu täällä. Kotona lipasen lautasen puhtaaks, jos siinä jotain niin hyvää, että lisää kaipais. Eipähän tartte lautanen esipesua. Pelkkää säästllä vedenkulutukseen.
        Kun jäätelöpaketista otan viimeiset jätskit, nuolen sen pahvinkin. Kaikki on kotiin päin🙂

”Kaikki kotia päin!” Sano mummo kun paskakärpäsen nielas. 😂👌

• Disse kirjoitti:

Missä teijän koti oikein on..😳

• Wwuwuw kirjoitti:

Missä teijän koti oikein on..😳

No en tiedä noista muista, mutta mun koti on tässä huopakaton alla. 😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Haha! Mummohan on ollu sitten edelläkävijä hyönteissyöjänä👍

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Parempi (huopa)tossun alla kuin taivasalla 🙂

• Disse kirjoitti:

Mummolassa..

• Anonyymi kirjoitti:

Haha! Mummohan on ollu sitten edelläkävijä hyönteissyöjänä👍

Joo, roteiinit talteen! ☝️😀

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi (huopa)tossun alla kuin taivasalla 🙂

No icopal suojaa säältä! ☝️😬

• Wwuwuw kirjoitti:

Mummolassa..

No oli tää joskus mummola. Oikeassa puoliks olit. 😀

• Anonyymi

Jos pimppiä, kikkeliä ja pahimmat nuolevat peffaa niin mixei sitten lautasta, sehän vain kertoo kokille että ruoka on maistunut.

• Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, koirien tulee antaa nuolla lautaset. Itse nuolen ne vasta koirani jälkeen.

• Asenne kohdillaan.

• Anonyymi

Kyllä mä joskus olen syyllistynyt siihenkin, ett pihvin lopun ja porkanan palasia sekä kastiketta olen koiralle tarjonut omalta lautaseltani. Siis grillatun tai pannulla paistetun endrecotepihvin loput, joita en ole syönyt... Mä en todellakaan tykkää naudanrasvalle maistuvasta "härän lihasta" ja suvun äijät sitä harrastaa kesäisin grillaamalla. En mä jätä sitä ottamatta lautaselleni, ainakaan jos pöydässä istuu myös vieraita. Olis noloa ylenkatsoa tarjottavaa syömäkelpoista "herkkua", joten syön osittain sitä lihaakin "pitkin hampain", ja lähimmät sukulaiset sen myös tietää.

Jossain vaiheessa annan koiran syödä loput pihvistäni, jos sitä ei ole myrkytetty liiaksi mausteilla, (pippuroitu) sitäkin on sattunut. Kasslerpihvin kyllä syön, vaikka chillä maustettuna, viimeistä murua myöten... lautasta en kyllä nuole!
      Koirakin saa syödä lautaselta, kun sen kyseisen lautasen mä pyyhin talouspaperilla ja tuon mukanani kaupunkiin. Lautasen huuhtelen ja panen tiskikoneeseen 70°c pesuohjelma ja lipeäpohjainen konepesuaine... eiköhän se sillä puhdistu jälleen käyttökelpoiseksi... knelle tahansa ihmiselle.

Siks toiseks... kyllä mä saan joskus aamuisin ihan kielisuudelmia koiran rontilta, kun se tulee herättämään minua. Unen tokkuraisena sitä ei kannattaisi puhutella, lipaisee silloin leuan, huulet ja nokankin, toisinaan sen kieli käy jopa mun suussani asti vahingossa.
      Missä sen kieli on käynyt ehkä ennen kuin tuli mua herättämään, en halua edes arvailla. Toistaiseksi en ainakaan ole siltä minkäänlaista tautia saanut, ehkä olen saanut siltä vaan paremman vastustuskyvyn sairauksia vastaan.
      trollikka

• Anonyymi

"Koiran suussa voi olla Capnocytophaga canimorsus -bakteeria. Koiralle se on harmiton, mutta ihmiselle se voi aiheuttaa haavatulehduksen, aivokalvontulehduksen ja verenmyrkytyksen.

Bakteeri siirtyy koirasta ihmiseen syljen välityksellä. "

• Anonyymi

Pistiäinen pussasi minua JOKU ÖTÖKKÄ... pahasti

• Anonyymi

Nuolen lautasen aamupuurosta mustikkakeiton, sama on keittoruuista. Näin pysyvät viemärit puhtaampina, eikä tarvi tukoksia availla niin usein.

• Anonyymi

Mut minäpä nuolen viemäriputketkin!

Terveisin c.n.

• Anonyymi

Nuolen vain jäätelölautasen jos en syö kiposta.

• Anonyymi

Aikoinaan 14 henkisessä perheessä köyhät vaatimattomat olot ja kaikille riitti ruokaa vain vähän. Aina lautanen nuoltiin, että sai varmasti kaiken syötyä mitä oli tarjolla. Nälkä jäi silti. Jäänyt tavaksi, se on ruuan kunnioitusta. Kaikki otetaan kiitollisuudella vastaan mitä on saatu. Tälläkin hetkellä jopa täällä meillä on ihmisiä joilla ei ole ruokaa saati lautasta jota nuolla. Sitten on niitä joiden elämän tilanne on sellainen että semmoinenkin asia kuin lautasen nuoleminen häiritsee.

• Joskushan me kermapeput päästettiin köyhät sisään nuolemaan meidän lautaset, jos koirille ei kelvannut. Vasta sitten kyökkipiika vei astiat tiskiin..

• Anonyymi

Joo ei minuakaan oman lautasensa nuolenta häiritse vaikka nuolis vielä oman perssilmänsäkin ruuan ulostulon jälkeen. Mut sellane asia mua exässä häiritsi, ettei se ottanu lasia, vaan joi jääkaapista maitoa suoraan purkista. Siinä ei tehny mieli enää samasta purkista ite ottaa. Ja sama myös muun syömisen kans, ruoka ja salastit pitää ottaa omalle lautaselle eikä syödä suoraan säilytysastioista jääkaapista. Eri asia sitten jo asuu yksin eikä niitä muille tarjoilla. Sitten mun puolesta syökööt vaikka kauhomalla suoraan kattilasta.

• Wwuwuw kirjoitti:

Joskushan me kermapeput päästettiin köyhät sisään nuolemaan meidän lautaset, jos koirille ei kelvannut. Vasta sitten kyökkipiika vei astiat tiskiin..

Hyi, ei minkäänlaista sivistystä. 😋 Meillä nälkäiset ihmiset (ei luokiteltu sivistyneinä heitä mitenkään), saivat omat lautaset lounainen päivineen. Mikäli he nuolivat lautasensa, oli se suuri sivistyksen ja kunnioituksen merkki. Sukuvaakunassa se kilpeä muistuttava esine on oikeasti lautanen. 😁

• Jascal kirjoitti:

Hyi, ei minkäänlaista sivistystä. 😋 Meillä nälkäiset ihmiset (ei luokiteltu sivistyneinä heitä mitenkään), saivat omat lautaset lounainen päivineen. Mikäli he nuolivat lautasensa, oli se suuri sivistyksen ja kunnioituksen merkki. Sukuvaakunassa se kilpeä muistuttava esine on oikeasti lautanen. 😁

Koirat myös saivat omat lautaset, koirat olivat niin vaativia, että heti kun arabia tuli markkinoille, eivät enää muusta syöneet.

• Anonyymi

Pahempaa vielä kuin lautasen nuoleminen on mun mielestä tekareiden nuoleminen ruokailun jälkeen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5217
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3382
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3214
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      39
      2839
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1837
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1570
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1416
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      122
      1212
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1139
    Aihe