Palstalla on ollut aina pientä torailua, mutta toisaalta täällä on ollut mukana myös letkeää huumoria. Pääosin on pilailtu toisten kustannuksella, mutta hyväntahtoisesti.
Nyt tekeminen vaikuttaa väkinäiseltä, sellaiselta hammasta purren väännetyltä. Teistä on tullut tylsiä.
Missä on palstan letkeä huumori?
33
<50
Vastaukset
Minusta sinä olet parasta huumoria... sinä toit huumorin takaisin. Minä ainakin olen nauranut sun jutuille täällä. 😀
Poliisin_poika kirjoitti:
Sinä olet lymyillyt puskissa?
Ei mun tartte, osaan sanoa sen mitä huvittaa näinkin... mutta enimmäkseen mä oon maalaillut tänäänkin seiniä... pari seinää olis vielä toiseen kertaan siveltävä tänään... sitten taidan pitää jonkinaikaa taukoa, ennenkuin jatkan olkkariin. 😊
- Anonyymi
Miun huumorinkukka kuolla kupsahti. En oo tohtinna mennä koronan takia huumorinkukan siemeniä ostaan.
Vakavissani täs nyt kirjuuttelen teille.
Usot sie minnuu? Palsta on niin pitkästyttävän tylsäksi käynyt, ettei täällä paljon jaksa kirjoitella.
Sitä miesrakkautta, miehet koppaa toisiaan nyrkillä päähän ja vittuilee. Rakkaus kukoistaa.
Jan1 kirjoitti:
Heh, enhän mä. 🐹
Jotkut koittaa tahalleen tökkiä isolla halolla, tai paremminkin tukilla ja ärsyttää. 😏
Jascal kirjoitti:
Jotkut koittaa tahalleen tökkiä isolla halolla, tai paremminkin tukilla ja ärsyttää. 😏
Pitäkää tytöt puolenne.💪🖕🖕🖕
Jascal kirjoitti:
Juu ja mä vähän provosoin lisää.
Jan1 kirjoitti:
Samoin siellä takarivissä, neiti.
Ollaanpa sitä niin miehekkäitä taas.
Palstatyttöjen miehekkyys on lähinnä palstalätinää.Poliisin_poika kirjoitti:
Palstatyttöjen miehekkyys on lähinnä palstalätinää.Palstatytöillä enemmän munaa eikä täysin kastroitu. 😜
Jascal kirjoitti:
Palstatytöillä enemmän munaa eikä täysin kastroitu. 😜
Tyttöjen munat on nähty.
Palstatyttöjen miehekkyys on lähinnä palstalätinää.Ota mallia, niin tytöt tykästyy suhunkin. ;D
Palstatyttöjen miehekkyys on lähinnä palstalätinää.Laitetaanko taas kilpaa pymppy kuvia?
Palstatyttöjen miehekkyys on lähinnä palstalätinää.Laitetaanko taas kilpaa pymppy kuvia?
Jan1 kirjoitti:
Ota mallia, niin tytöt tykästyy suhunkin. ;D
Tytöt on aina tykänneet minusta.
Tytöt on aina tykänneet minusta.
Heh, ehkä silloin kun osaat käyttäytyä.
- Anonyymi
Tyttöjen munat on nähty.
Ja sinun pymppykin. Se tytön pymppy, mitä omaksi väitit. :D
Jan1 kirjoitti:
Heh, ehkä silloin kun osaat käyttäytyä.
Tarvittaessa osaan käyttäytyä, mutta täällä niille käytöstavoille ei ole käyttöä.
Mä oon ollu huumoripäällä koko pitkän päivän.
(Hihitystä)- Anonyymi
Sä oot täällä ainoa tyyppi, ketä vastaan en tunne inhoa.
Sitten ihan sulle huomiona, että kuvaat upeasti sanoilla tunteita ja luot elokuvallisia kuvia, niitä on mahtava seurata. Muut kirjoittajat täällä on kökköjä, sä olet taitaja. Anonyymi kirjoitti:
Sä oot täällä ainoa tyyppi, ketä vastaan en tunne inhoa.
Sitten ihan sulle huomiona, että kuvaat upeasti sanoilla tunteita ja luot elokuvallisia kuvia, niitä on mahtava seurata. Muut kirjoittajat täällä on kökköjä, sä olet taitaja.Kiitos kaunis sanoistasi.
- Anonyymi
Kiitos kaunis sanoistasi.
Sorry love, ne oli kyllä Funeaulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry love, ne oli kyllä Funeaulle.
Mistä olet saanut päähäsi, että nämä olisivat kaksi eri henkilöä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799