Voimakas eltaantunut rasvan maku, miten kukaan voi tykätä siitä?
Riistan maku kuvottaa
4
3556
Vastaukset
- Anonyymi
Riistan maku ei liity mitenkään rasvan makuun. Et tunne lainkaan riistan makua. Yleensä riistaisimman makuista lihaa on tummanpunainen liha joka on samalla hyvin rasvatonta lihaa kuten esim. metsäjäniksellä tai riekolla.
- Anonyymi
Kokeile koiraa, jos et anna sille lihaa niin on kuulema mieto maku.
- Anonyymi
tuskin olet ikinä maistanut oikein valmistettua riistaa.
jos riista saadaan maistumaan eltaantuneelle rasvalle niin valmistus astiat on olleet likaiset ja tarvikkeet pilalla. - Anonyymi
Aloitus on vanha mutta laitan kuitenkin. Esim. peuran rasva on pahanmaksuista, siksi se kannattaa tarkkaan karsia pois. Itse käytän myös sydäntä, vähemmän maksaa ja munuaisia. Huolellisesti poistan rasvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 987063
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524826- 764477
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?664139- 1324138
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263158Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82878- 392438
- 472337
- 2092248