Kirjoittelin palstalle ja luin aloituksia ehkä yli vuosi sitten. Tuota aikaa kesti kolme tai neljä kuukautta kunnes tuli tällaisten ihmeellisten syyttelyjen rypäs tänne palstalle.
Ilmoitettiin oikein ylläpidolle miten joku oli kirjoittanut ja tonkinut toisen palstalaisen taustoja. Olikohan se pönttis jonka taustaa joku oli penkonut? Nyt taas tapellaan ja syy on se kun pönttis on loukkaantunut jostain kirjoittelusta tai muusta mitä harva edes tiedostaa.
Mikä teitä taas vaivaa? Miksi palstalla pidetään tärkeänä tuollaisia hiekkalaatikkoleikkien "kenen vuoro ajaa kuorma-autolla meininkiä"?
Rentoutukaahan välillä, ei sillä oikeasti ole merkitystä kenenkään elämään jos palstalla on erilaisuutta. Aloitukset voisivat olla jotain muuta kun henkilöhyökkäyksiä, toisten palstalaisten alentamista ja kyseenalaistamista.
Palsta ei ole tällä hetkellä kovin viihdyttävä, lähinnä negatiivisia tunteita herättävä.
AsianVierestä
Harhaista aikaa, taas
52
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ihmisellä on hätä, niin jonnekin se on purettava.
- Anonyymi
kysympä vaan voiko harmis olla pönttis toisella nikiltään eli miten voi loukkaantua jos kirjoittaa toiselle nimimerkilleen
- Anonyymi
Sun ei ole pakko olla täällä joten voit suksia v ttuun.
- Anonyymi
Jan1 on toiminut väärin, ja siitä koko rumba on lähtenyt.
- Anonyymi
Harmis on valehdellut. Siitä lähtenyt.
- Anonyymi
Kirjoittaa aloituksen itse Harmis.
- Anonyymi
No huh, ok.
Tämä hullujen huone ei ole vuoteen parantunut vaikka lääkitystä olisi otettu yli omien tarpeiden.
Ei kiinnosta ketään joka oikeasti ajattelee omilla aivoillaan. Jääkäähän te lapset tänne leikkimään niin yritän löytää teille se toisen kuorma-auton ettei tarvitse tapella.
Sairasta sakkia mutta jos ei ole muuta tekemistä niin kai tällainen joillekin käy.
AsianVierestä
Mikähän sunkin p...ttä kutkuttaa kun piti missP tässä yhteydessä taas esiin nostaa, hänellä kun ei mitään osuutta näihin vääntöihin muuta kuin maalitettiin kohteeksi jota helppo kiusata. Jos sulla on jotain nillittämistä nillitä suoraan Pertille, geniolle, mulle, janille, wuppikselle, disselle tms. äläkä käy syyttömien kimppuun.
- Anonyymi
Kuuluisikohan AsianVierestä komppikerhoon?
Voisi kuuluakin. - Anonyymi
onko mainitsemasi nimimerkit kaikki yhden ja saman tyypin ja noista eräs nimimerki joskus sanoi ettei täällä kirjjoita kuin 2-5 eri kirjoittajaa korkeintaan
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluisikohan AsianVierestä komppikerhoon?
Voisi kuuluakin.Kuinkahan lienee? enpäs ole tuota tullut ajatelleeksikaan että olisi jonkun komppikerholaisen sivunikki mutta joo, ainakin kökköisiä eroottissävyisiä runoelmia joskus koetti palstalle laittaa, samantyylisiä kuin disse, tjoo'o, on se mahdollista :D
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kuinkahan lienee? enpäs ole tuota tullut ajatelleeksikaan että olisi jonkun komppikerholaisen sivunikki mutta joo, ainakin kökköisiä eroottissävyisiä runoelmia joskus koetti palstalle laittaa, samantyylisiä kuin disse, tjoo'o, on se mahdollista :D
Varmaan on. Teeskentelee ulkopuolista, mutta pitää aina komppikerhon puolia silleesti liki huomaamattomasti.
Voisivat kyllä jättää rauhaan, en ole häneltä montaa viestiä havainnut, mutta jokainesta saa kuvan että on fiksu ja maltillinen kirjoittaja.
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Voisivat kyllä jättää rauhaan, en ole häneltä montaa viestiä havainnut, mutta jokainesta saa kuvan että on fiksu ja maltillinen kirjoittaja.
Puskissa tekee tappelut...
- Anonyymi
Eiköhän Pönttis ole lähtenyt tämän päivän uutisten perusteella ihan uusille laitumille ja jättänyt tällaisen suon taakseen, missä miehet ovat vellihousupelkureita ja palturia puhuvia ikäloppuja raakkeja, joilla nähtävästi on viimeiset yritykset meneillään ennen kuin aika ajaa kohisten ohi.
Abris on tonkinut. sitä en ymmärrä, miksi piti toisen.
En ole missin koskaan kuullut tonkivan, joten en hirveämmin usko tuohon missin juttuun.Jani Jani Jani. Ainako se minä olen joka paikassa pahanteossa?
Minun synnit listattuna. Sanonut suoraan mielipiteeni Harmiksen lutkitteluista, kertonut Missille mielipiteeni lutkittelijoista, kertonut olleni Pezxr, imitoineeni joskus stereotyyppisempiä palstalaisia, tullut kaapistani ulos, pitänyt puoleni.Heh, en. En ole niin kiinnostunut autoistakaan mitä Peris. En tunne Turkua, Paattista enkä Ailaa.
Poliisin_poika kirjoitti:
Onko pete_pjn sinun nikkisi?
Ei ole. Hän on muistaakseni Heinolasta ja botskin kanssa hilaa uittopuita tms. Kuviakin ollut palstalla pikkutakissakin.
Onko pete_pjn sinun nikkisi?
Luuntelee kyllä hyvää musiikkia. Rauhallinen sälli, mielikuva.
Jan1 kirjoitti:
Ei ole. Hän on muistaakseni Heinolasta ja botskin kanssa hilaa uittopuita tms. Kuviakin ollut palstalla pikkutakissakin.
Ei täällä muita petejä ole ollut.
Jascal kirjoitti:
Kaiken pahan alku ja juuri. 😜😋😘😂
Joo, näin vissiin täällä ajatellaan. Heh, helvettiläinen. Kaikkeen ne perkeleet luulee minunkin pystyvän ja ehtivän. Viitsivän! :)
Valehtelit taas?
Sanoit olleesi pete, mutta et ollutkaan.Petezxr. En pjn. Enkä tiedä miksi Petezxr jauhetaan vieläkin, luulin sen jääneen miehen logiikkaan.
- Anonyymi
Ikkunoiden laseja voi puhdistella: joku jakkara ja suuri pitlkävartinnen pesujuttu jolla ruiskii ikkunoihin pesuainetta istualtaankin: ja pesee niitä sellaisella pitkävartisella jutulla.
Asian vierestä, iltaa.
Tietämättä sen paremmin viimeaikaisista länkytyksistä, joihin en ota kantaakaan. Jos kyseessä on ollut jokin palstadraama, enpä yhtään ihmettele. Onhan näitä joka palstalla aina silloin tällöin, herättämään äksöniä. Yleensä satuiluja koko jutut. Saatu vain aktivoitua kirjoittajia enemmän.
Mua vain hieman ihmetyttää se, pitääkö joku itseään niin erityisenä, että häntä stalkataan, kaivellaan henkilötietoja tai trollataan tarkoituksella?
(No, ehkä joku DarkFear voi sopiakin tuohon kuvioon, mahdollisesti. )
Mitä kiusaamiseen tulee, ilmiselvää kiusaamistahan on suora nimittely ja jatkuva negatiivisten aloitusten teko palstalaisia nimeten, sekä henkilöiden mitätöinti.
Rehtien palstakirjoittajan moraaliin ei tämän pitäisi sopia.
"Rentoutukaahan välillä, ei sillä oikeasti ole merkitystä kenenkään elämään jos palstalla on erilaisuutta."
Kiitos tuosta, tuon lauseen vuoksi tulen mielelläni komppaamaan aloittajaa. Tuskinpa siitä on kenenkään varaa herneitä vetää nokkaansa.Ja niin, tervetuloa takaisin. Enpä täällä paljon itsekään paljon pyöriskele, mutta pistäydyn satunnaisesti jos jää aikaa.
Yp aloituksesta.Tsaukki Ellu...
Kerkeen ehkä jotain rustata, ennenkuin kaveri tulee päästää mut töistä kotiin....tosin meen kaupan kautta. Muksuille ja itselle vielä väsättävä ruokaa huomiselle...
Sähän oot alkanut ramppaamaan palstalla. :oDDisse kirjoitti:
Tsaukki Ellu...
Kerkeen ehkä jotain rustata, ennenkuin kaveri tulee päästää mut töistä kotiin....tosin meen kaupan kautta. Muksuille ja itselle vielä väsättävä ruokaa huomiselle...
Sähän oot alkanut ramppaamaan palstalla. :oDTerve Diksu;
Juu, laita mulle hieman tilannetiedotusta, jos viittit. Eipä sillä, en tiedä onko missään päätä ja häntää ja kuten AV:lle jo sanoin, en oikein usko mihinkään draamailuun. Mutta jos on jotain asiapohjaa, niin annapalaa.
Ramppaanpa hyvinkin:D Onks tää jo kolmas kommennti viikon aikana? Wau! Hurjaksihan tässä tulloo... Joo, oon ollut aika paljon työssä, kuulemma hallituksen mukaan en käy kuin pyörähtämässä kotona. Ei silloin viitti paljon kirjoitella. Yhteinen aikakin tärkeä.Poliisin_poika kirjoitti:
Tulit sitten hämmentämään lisää soppaa.
Minä vai? Mitä hiton soppaa? Kommentoin AV:n aloitukseen. Eikös se keskustelupalstalla ole tapana?
elisakettu kirjoitti:
Minä vai? Mitä hiton soppaa? Kommentoin AV:n aloitukseen. Eikös se keskustelupalstalla ole tapana?
Täällä on ollut yhtä hullunmyllyä pari päivää.
Olen yrittänyt muodostaa jonkunlaista tilannekuvaa palstatapahtumista, mutta kaikki kiistävät syyllistyneensä mihinkään, mutta sysäävät syytä kaverille.
Ei tästä saa mitään tolkkua. Ajattelin että sinäkin tulit vain sotkemaan asioita entisestään.Poliisin_poika kirjoitti:
Täällä on ollut yhtä hullunmyllyä pari päivää.
Olen yrittänyt muodostaa jonkunlaista tilannekuvaa palstatapahtumista, mutta kaikki kiistävät syyllistyneensä mihinkään, mutta sysäävät syytä kaverille.
Ei tästä saa mitään tolkkua. Ajattelin että sinäkin tulit vain sotkemaan asioita entisestään.En minäkään saa mistään tolkkua, jotain nahinaa ilmeisesti palstalaisten kesken, mutta jäänyt aika epäselväksi koko juttu.
Suakin näkee, pitkästä aikaa. Itsekin olen ollut paljon poissa. Eikä mun tapana ole ollut yleensä "sotkea" yhtään mitään.- Anonyymi
Tulit sitten hämmentämään lisää soppaa.
Totta kai hän tulee ja seuraa palstaa silmä kovana. Ensin kirjoittaa Disselle privaa, sen jälkeen perttiharmikselle pientä raporttia.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Nyt hämmennetään kunnolla. Sua kiinnostaa eniten kun et kaikkea tiedä.
elisakettu kirjoitti:
En minäkään saa mistään tolkkua, jotain nahinaa ilmeisesti palstalaisten kesken, mutta jäänyt aika epäselväksi koko juttu.
Suakin näkee, pitkästä aikaa. Itsekin olen ollut paljon poissa. Eikä mun tapana ole ollut yleensä "sotkea" yhtään mitään.Ei ole ollut hirveästi kiinnostusta tänne päin, mutta nyt oli luppoaikaa niin ajattelin osallistua palstaturinoihin. Satuin vain huonoon aikaan, täällä on ollut viimeiset viikot sotatila päällä.
En tiedä kuka on tehnyt tai sanonut mitäkin, mutta kaikki ovat pirun äkäisiä.Anonyymi kirjoitti:
Nyt hämmennetään kunnolla. Sua kiinnostaa eniten kun et kaikkea tiedä.
Aha
Toivottavasti edes jokin mielenkiintoinen juttu menossa. Eihän tässä muuten viitti aikaansa tuhlata.Poliisin_poika kirjoitti:
Ei ole ollut hirveästi kiinnostusta tänne päin, mutta nyt oli luppoaikaa niin ajattelin osallistua palstaturinoihin. Satuin vain huonoon aikaan, täällä on ollut viimeiset viikot sotatila päällä.
En tiedä kuka on tehnyt tai sanonut mitäkin, mutta kaikki ovat pirun äkäisiä.Jaa. Ihme sakkia.
No mä ainakin olen ihan hyvällä tuulella.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Aha
Toivottavasti edes jokin mielenkiintoinen juttu menossa. Eihän tässä muuten viitti aikaansa tuhlata.Voit poistua niin ei tuhlaannu.
elisakettu kirjoitti:
Aha
Toivottavasti edes jokin mielenkiintoinen juttu menossa. Eihän tässä muuten viitti aikaansa tuhlata.Tää on niin salaperäistä, että meidän olisi varmasti viisainta jättää asianomaiset setvimään välinsä keskenään.
Anonyymi kirjoitti:
Voit poistua niin ei tuhlaannu.
Olipas se häijysti ilmaistu.
Luulisi nyt kaikkien ottavan vastaan ilolla edes yhden kirjoittajan, jonka pääasiallisin tehtävä ei ole vittuilla toisille.Poliisin_poika kirjoitti:
Tää on niin salaperäistä, että meidän olisi varmasti viisainta jättää asianomaiset setvimään välinsä keskenään.
No eihän me kenenkään välienselvittämistä olla estämässä'. Hoitakoot hommansa valittamatta, jos sellaisia on.
elisakettu kirjoitti:
No eihän me kenenkään välienselvittämistä olla estämässä'. Hoitakoot hommansa valittamatta, jos sellaisia on.
Parempi olisi hoitaakin välinsä, tässä tuntuu että ulkopuolisenakin saa iskuja joka suunnasta.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Olipas se häijysti ilmaistu.
Luulisi nyt kaikkien ottavan vastaan ilolla edes yhden kirjoittajan, jonka pääasiallisin tehtävä ei ole vittuilla toisille.Itsehän tuumit ajan tuhlaantuvan. Lause oli vahvistus.
elisakettu kirjoitti:
Terve Diksu;
Juu, laita mulle hieman tilannetiedotusta, jos viittit. Eipä sillä, en tiedä onko missään päätä ja häntää ja kuten AV:lle jo sanoin, en oikein usko mihinkään draamailuun. Mutta jos on jotain asiapohjaa, niin annapalaa.
Ramppaanpa hyvinkin:D Onks tää jo kolmas kommennti viikon aikana? Wau! Hurjaksihan tässä tulloo... Joo, oon ollut aika paljon työssä, kuulemma hallituksen mukaan en käy kuin pyörähtämässä kotona. Ei silloin viitti paljon kirjoitella. Yhteinen aikakin tärkeä.Eipä mutään kummallista. Normisettiä... 😁
En itsekkään erikoisempaa tiedä. Wuppis intoutui jotain ja sitten täällä on komppikerhon ja palstasetien välinen tuima taisto. Mä vaan löyn käsiäni polviin täällä taustslla ja koetan kestää jakkaralla..
Eli normi-Elluilua ennen burnouttia? 😃
- Anonyymi
Tämä koko ketju alusta loppuun on juuri sellaista mitättömien persoonien tyhjänpäiväistä ihmissuhdedraamasyöpää, joka tuhoaa jokaisen keskustelufoorumin ja jonka olisi pitänyt pysyä siellä Miehen logiikassa. Kuolisitte vaikka koronaan joka ikinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184