käyvätkö edes pesulla koskaan..suurin osa lihavia---
Vastaukset 22
- Anonyymi
He säästävät vesilaskussa ja saippuasta.
Ei sitä muuten pysty maksamaan kalliita huoltoja vaikka ei juurikaan aja. - Anonyymi
Eikö pää kestä lukia kehuja Toyotasta
- Anonyymi
Läski pösökuski on tyyppiesimerkki no 1
aina viinaa hakee lähtee hirviä kaatamaan - Anonyymi
Hammaslääkäri, parturi ja vaatekauppias ei Tojokuskeilla rikastu.
- Anonyymi
millä ne rikastuu
- Anonyymi
millä sinä hyypiö ajelet
- Anonyymi
Sillä Aixamilla vetelen mutta isillä on 2008 mallin Voklsvagen Boorat, se on tykki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä Aixamilla vetelen mutta isillä on 2008 mallin Voklsvagen Boorat, se on tykki.
hyypiönä pysyt
- Anonyymi
Toyotavaareilla menee kaikki puhti ja voimat autonsa puunaamiseen ja hinkkaamiseen. Parhaita ovat nämä höpöt jotka hinkkaavat Toyotaansa parkkihallien tuulilasinpesusienillä ja lastoilla. Hallin pitäjä tykkää kun lastat ja sienet on paskana viikottain ja siksi poistavat ne kohta käytöstä ja kaikki kärsivät paskaisista laseista.
- Anonyymi
Menisit sinäkin siitä töihin.
Maatilat kaipaisivat halpatyövoimaa, se on kyllä raskasta hommaa, niin etten sitten tiedä, ei tainnut ollakaan hyvä idea... hihii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisit sinäkin siitä töihin.
Maatilat kaipaisivat halpatyövoimaa, se on kyllä raskasta hommaa, niin etten sitten tiedä, ei tainnut ollakaan hyvä idea... hihiiKyllä minä käyn töissä ihan säännöllisesti ja myös tälläkin hetkellä, entä sinä?
Kyllä, minähän se taas olin. Kuka muu oksentelisi täällä puoli viiden aikaan aamuyöllä.
- Anonyymi
Hönö, kevät ja valon lisääntyminen ei tee sinulle hyvää.
- Anonyymi
Aloittaja unohti mainita että Toyotistienrouvat ovat myös lihavia.
Aloittajan "rouva" ei liho. Korkeintaan venyy ja vanuu. Sekun on karvahattu. - Anonyymi
Tyytyväinen hyypiö!
Audixmen.- Anonyymi
Kyllähän se Toyota kuski pyyhkäsee ohi Audixmen kuskista helposti..
- Anonyymi
Toyota on hieno auto, ja omistaja siisti, hyvin toimeentuleva tolkun ihminen.
- Anonyymi
Kirjoitustaito näyttää karttavan tojokuskia kaukaa.
- Anonyymi
Skodakuskit ne ovatkin hoikkia ja haisevat hyvältä!
- Anonyymi00022
läski pösökuski?
- Anonyymi00023
😂😂😂😂ei perkele onko ideat toyotaa vastaan loppuneet??? Tämä on jo huipentuma , oikea herneaivon aloitus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99999Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?165983- 65755
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y27709Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47704Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.50697- 50638
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.41632Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30587Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32582Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee508578Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20553- 31541
- 74525
- 6516
- 43513
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499- 44491
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14475- 31475