Mitä lasissa?
Viikonloppua ennakoiva gallup
22
<50
Vastaukset
Muutama tölkki olutta mennyt jo näin vapun kunniaksi. 😋 Pitkä vappu tulossa.
- Anonyymi
miksi vain muutama miksi ei 16 tölkkiä jo oletko joku neiti ihminen vai mikä on syy
Anonyymi kirjoitti:
miksi vain muutama miksi ei 16 tölkkiä jo oletko joku neiti ihminen vai mikä on syy
Töissä ei juoda, eikä autolla ajaessa. Eihän tässä olla vielä montaa tuntia oltu edes kotona.
- Anonyymi
Laktoositon kevytmaito.
- Anonyymi
Kauramaitoa.
Vissyä
tosi..typy kirjoitti:
Ei tällä kertaa, vaan vissyä raakana. :)
Vissyä raakana, ai kamala. Itse en pystyisi. 😂
Jascal kirjoitti:
Vissyä raakana, ai kamala. Itse en pystyisi. 😂
Joo, tämä on taitolaji. Harva pystyy. En juo suoraan pullosta, maltoin sentään kaataa lasiin. :)
Otin hörpyn. Mmm... hyvää! :Dtosi..typy kirjoitti:
Joo, tämä on taitolaji. Harva pystyy. En juo suoraan pullosta, maltoin sentään kaataa lasiin. :)
Otin hörpyn. Mmm... hyvää! :DJotenkin vissy ei sovi minulle, liian vahvaa. 😂 Joskus kun on kunnolla urheilu niin vissynkin saa alas. Muuten se taitaa olla ainoa v-kirjaimella alkava juoma mitä en pysty juomaan. Vesi, viski, viini, vodka, viina, mitä näitä nyt on niin ei tee tiukkaa.
Jascal kirjoitti:
Jotenkin vissy ei sovi minulle, liian vahvaa. 😂 Joskus kun on kunnolla urheilu niin vissynkin saa alas. Muuten se taitaa olla ainoa v-kirjaimella alkava juoma mitä en pysty juomaan. Vesi, viski, viini, vodka, viina, mitä näitä nyt on niin ei tee tiukkaa.
Mikäli kärsii närästyksestä/ refluksioireista, vissy ei silloin sovi. Liian hapokasta.
En minäkään sitä makuelämyksen takia juo. Se vie janon.tosi..typy kirjoitti:
Mikäli kärsii närästyksestä/ refluksioireista, vissy ei silloin sovi. Liian hapokasta.
En minäkään sitä makuelämyksen takia juo. Se vie janon.Lähdevesi ja vesijohtovesi riittää minulle janon sammuttamiseen. Vissy on vissiin liian hapokasta jo kielelle ja nielulle. 😊
Sata☝️
- Anonyymi
Sherry
- Anonyymi
Latte maitokahvia :)
Satanen kahdeksankympin rajoituksella ja korva maassa! ☝️😀
- Anonyymi
Vesi vanhin voitehista eli lasi vettä.
Vettä
Mehua.
- Anonyymi
Sandelsia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991