Miten huuttokauppa mies voi olla NIIN LÄSKI JA VANHA

Anonyymi

Kuitenkin alle viiskymppinen. Kyllä on jokin vanhentanut miestä TOOOOOSI PAAAHASTI!!!

55

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäli tarkoitat A. Palsanmäkeä (s. 15.11.1969), se kyllä on jo yli 50v.

• Anonyymi

Varmasti vanhojen ihmisten elämäntyön pettäminen ja raiskaaminen muutaman euron hintaan on saanut tyypin alitajunnassaan tajuamaan miten alhainen sika on ja se on vanhentanut häntä niin pirusti!

• Läski tai vanha, niin hänellä on silti emäntä kainalossa.

• Ei vaan emännällä on hänet kainalossa. =P

• Anonyymi

Juuri niin, eikä huono olekkaan. Akilla kävi tsägä, kuin myös Helilläkin. Onnea heille edelleenkin ja hyviä kauppoja. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin, eikä huono olekkaan. Akilla kävi tsägä, kuin myös Helilläkin. Onnea heille edelleenkin ja hyviä kauppoja. 👍

Akilla todellakin kävi tsägä, vaikka Heli ei aivan minun makuuni ole niin on hän ihan näyttävä nainen ja ilmeisesti Akia menestyneempi.

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Akilla todellakin kävi tsägä, vaikka Heli ei aivan minun makuuni ole niin on hän ihan näyttävä nainen ja ilmeisesti Akia menestyneempi.

Mielestäni he ovat ulkoisesti kuin muutenkin .."vakka ja kansi".
        🙏

• Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni he ovat ulkoisesti kuin muutenkin .."vakka ja kansi".
        🙏

Varmasti ovat, täydentävät toisiaan.

• Jascal kirjoitti:

Ei vaan emännällä on hänet kainalossa. =P

Puolin ja toisin pehmeät halailla. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Näyttäähän nuo hyvin yhteen käyvän.

• Jan1 kirjoitti:

Oliko se Markku se "kolmaspyörä?" Heti voivat halailla, kun laittavat Markun duunaamaan jotain purkkeja.

Tuossakin paletissa on, tai no annetaan Matin ja Tepon kertoa.
        https://www.youtube.com/watch?v=DceCVaODTPs

• Jascal kirjoitti:

Oliko se Markku se "kolmaspyörä?" Heti voivat halailla, kun laittavat Markun duunaamaan jotain purkkeja.

Markku on naisten suosikki, pääsee varmaan kolmanneksikin pyöräksi halutessaan. Toiset duunaa purkkeja, mä voisin alkaa sijaistamaan Cheekkiä? :)

Pieni nuorennusleikkaus.

https://aijaa.com/6CTcKc

Kaiken takana on Cheek the leuka.

• Jan1 kirjoitti:

Kuvasta päätellen ikää tuli lisää ja ennen muistutti Davidia niin nyt on jo Bratin näköinen. =)
        Onko ihan oma kuva käsiteltynä vai mikä?

• Jascal kirjoitti:

Kuvasta päätellen ikää tuli lisää ja ennen muistutti Davidia niin nyt on jo Bratin näköinen. =)

Ihan oma kuva. Kaikkihan ne omia kuvia on käsiteltyinä, riippuu aina kuvan ja ilmeen iästä mitä on lopputulos.

• Jascal kirjoitti:

Aurinkolasit ja nuorennusleikkaus, sillä hyvä. Aika hyvin ottaen huomioon syntymä sukupuoleni.

• Jan1 kirjoitti:

Näyttäähän nuo hyvin yhteen käyvän.

Muutaman jakson nähneenä niin voin päätellä että Heli on mastermind, Aki Enforcer ja kolmaspyörä on technician. (Ja kaiken takana on se Heli mastermind, millä on ohjakset käsissä kahteen muuhun)

• Jascal kirjoitti:

Muutaman jakson nähneenä niin voin päätellä että Heli on mastermind, Aki Enforcer ja kolmaspyörä on technician. (Ja kaiken takana on se Heli mastermind, millä on ohjakset käsissä kahteen muuhun)

Naiset on moneen menestyneen miehen salaisuus. Miehet vaan monesti niittää kaiken kunnian.

• Jan1 kirjoitti:

Ihan oma kuva. Kaikkihan ne omia kuvia on käsiteltyinä, riippuu aina kuvan ja ilmeen iästä mitä on lopputulos.

Otat pastellivärit, pensselit ynm. ja alat maalaamaan noita omia kuvia taidegalleriaan. (Toi sekunda cheek on paremman näköinen kuin alkuperäinen. =D)

Itsellä tuli ensisijaisesti Brat Pitt mieleen, ei varmaan Angelina Jolliekaan olisi aikoinaan erottanut. =) Noista ei enää paljoa puutu ettei mallitoimisto ala soittelemaan perään.

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Markulla on oma elämä ja työ muualla kuin keisariperheessä. Muistaakseni kolmas kierros menossa avioliittomarkkinoilla . Markku on juuri oikea tyyppi askartelemaan renkipojan roolissa 🤗

• Jascal kirjoitti:

Otat pastellivärit, pensselit ynm. ja alat maalaamaan noita omia kuvia taidegalleriaan. (Toi sekunda cheek on paremman näköinen kuin alkuperäinen. =D)

Itsellä tuli ensisijaisesti Brat Pitt mieleen, ei varmaan Angelina Jolliekaan olisi aikoinaan erottanut. =) Noista ei enää paljoa puutu ettei mallitoimisto ala soittelemaan perään.

Heh, mä tykkään kyllä kuvanmuokkauksesta. Voisin tehdä sitä 26/7, jos joku maksaisi palkkaa ja saisin tarvittavat välineet käyttööni. :)

Ihan hauskaa huomata kuinka paljon omasta naamastakin saa pienilläkin muutoksilla. Ilmeillä ja sävytyksillä pystyy pelaamaan enemmän, kun koskaan osasin ajatella ennakkoon. Mä olen sellainen apinanaama, ilmeilijä. Imitoin ihmisten ilmeitä. Hullulla on halvat huvit. :)

Juu, ehkei nyt ihan malliksi pääsisi, vaikka pällistä onkin näköjään moneksi.

• Jascal kirjoitti:

'(Toi sekunda cheek on paremman näköinen kuin alkuperäinen. =D)'

Kohta juoksee pikkulikat perässä pyytämässä nimmaria? ;)

Cheekkihän on monen nuoren naisen päiväuni, että tsot tsot Jasca.

• Anonyymi kirjoitti:

Markulla on oma elämä ja työ muualla kuin keisariperheessä. Muistaakseni kolmas kierros menossa avioliittomarkkinoilla . Markku on juuri oikea tyyppi askartelemaan renkipojan roolissa 🤗

On siis ehtinyt askartelemaan vähän helma hampaissakin, jos kolmas kierros? :)

• Jan1 kirjoitti:

'(Toi sekunda cheek on paremman näköinen kuin alkuperäinen. =D)'

Kohta juoksee pikkulikat perässä pyytämässä nimmaria? ;)

Cheekkihän on monen nuoren naisen päiväuni, että tsot tsot Jasca.

Eikö hän ole jo menneen talven lumia? Jos nuorilta naisilta kysytään kolme suomen suosituinta artistia niin yksikään ei mainitse cheekkiä. =P Tuosta on ilmeisesti tubetesti tehty (viidellä artistilla), täytyy varmaan joskus kaivella jostakin.

Nimmareita varmasti hakee ja legginsit lentää. =D

• Jascal kirjoitti:

Eikö hän ole jo menneen talven lumia? Jos nuorilta naisilta kysytään kolme suomen suosituinta artistia niin yksikään ei mainitse cheekkiä. =P Tuosta on ilmeisesti tubetesti tehty (viidellä artistilla), täytyy varmaan joskus kaivella jostakin.

Nimmareita varmasti hakee ja legginsit lentää. =D

Joo, niinhän mäkin olen menneen talven lumia. :)

Tiedän fiiliksen. ;P

Yup.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

On siis ehtinyt askartelemaan vähän helma hampaissakin, jos kolmas kierros? :)

No niin uskon minäkin että ei ihan turhake millään "saralla" 🤗🤭🤗.

Hyvää jatkoa tälle päivälle ja ketjulle 👋

• Jan1 kirjoitti:

Joo, niinhän mäkin olen menneen talven lumia. :)

Tiedän fiiliksen. ;P

Yup.

Meillähän on jotain yhteistä. =) Täytyy kohta ensin alkaa siivoamaan kämppää, sen jälkeen voi siistiä itseään ja toivoa että se viimeinen käyttöpäivä ei sen jälkeen ole enää eilinen. =) Jos ei ihan heti taas tuoksu vanhalle sienelle niin eiköhän se tuon siivousurakan jälkeen tapahdu. Jotenkin tuntuu siltä että on jo niin menneen talven lumia että täytyisi useampi robotti-imuri ja mobbi tilata että ne voi käydä kämpässä kilpa-ajoja. Vielä kun jaksaisi syödä ja aamupäiväunet ottaa.

• Anonyymi kirjoitti:

No niin uskon minäkin että ei ihan turhake millään "saralla" 🤗🤭🤗.

Hyvää jatkoa tälle päivälle ja ketjulle 👋

Kiitos samoin. :)

• Jascal kirjoitti:

Meillähän on jotain yhteistä. =) Täytyy kohta ensin alkaa siivoamaan kämppää, sen jälkeen voi siistiä itseään ja toivoa että se viimeinen käyttöpäivä ei sen jälkeen ole enää eilinen. =) Jos ei ihan heti taas tuoksu vanhalle sienelle niin eiköhän se tuon siivousurakan jälkeen tapahdu. Jotenkin tuntuu siltä että on jo niin menneen talven lumia että täytyisi useampi robotti-imuri ja mobbi tilata että ne voi käydä kämpässä kilpa-ajoja. Vielä kun jaksaisi syödä ja aamupäiväunet ottaa.

Onhan meillä. Huumorintajukin. :)

Sama homma, vähän jotain ruokaakin pitäisi tehdä. Itselle ei maistu, mutta lapsille. Kipeenä tai ei kaikkea ei voi jättää tekemättä.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Kiitos samoin. :)

Mikä on vointi tänään?

• Jan1 kirjoitti:

Onhan meillä. Huumorintajukin. :)

Sama homma, vähän jotain ruokaakin pitäisi tehdä. Itselle ei maistu, mutta lapsille. Kipeenä tai ei kaikkea ei voi jättää tekemättä.

Kiitoksia, kuvittelin että olen huumorintajuton. =D (Tai sitten se on vain niin omituisen twistattua ja kieroa että harvempi sen tajuaa. Useimmiten tuo huumori livenä on sitä että vakavalla naamalla huumorit ja vakavat asiat huumorilla.)

Muuten olen täysin kuiva, mutta nenä valuttaa 24/7 eritettä nieluun niin on ikuinen ylähengitystieinfektio. Allerginen kaikille, kaikelle. (varsinkin niille kotitöille =P)
        Fossiilina kun ei ole mehuja niin ei ole sitä polttoainettakaan aina tehdä ja toimia, työ verottaa ja verottajakin verottaa.

• Jascal kirjoitti:

Kiitoksia, kuvittelin että olen huumorintajuton. =D (Tai sitten se on vain niin omituisen twistattua ja kieroa että harvempi sen tajuaa. Useimmiten tuo huumori livenä on sitä että vakavalla naamalla huumorit ja vakavat asiat huumorilla.)

Muuten olen täysin kuiva, mutta nenä valuttaa 24/7 eritettä nieluun niin on ikuinen ylähengitystieinfektio. Allerginen kaikille, kaikelle. (varsinkin niille kotitöille =P)
        Fossiilina kun ei ole mehuja niin ei ole sitä polttoainettakaan aina tehdä ja toimia, työ verottaa ja verottajakin verottaa.

Nyt tana piiskaat itseäsi, vasemmalla kädellä nyrkki silmään ja oikealla kädellä kuristat hyppien yhdellä jalalla kohti kotitöitä kun toisella jalalla potkit itseäsi persuuksille. =)

• Jascal kirjoitti:

Ainakin mulle uppoaa sun huumori kivasti. Siinä on vähän jotain järkeäkin sun huumorissa. Näkee, että päässä liikkuu muutakin, kun silmät. :)

Kestoallergiaa mullakin, ihan heti alkaa oireet kun lähestyn pölynimuria tms. Pidetään paikat kuivina sano fossiili. Verottajalle kelpaa omat ja varastetutkin, on se sellainen epeli. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on vointi tänään?

Ei kovin kaksinen, mutta hengissä.

• Jan1 kirjoitti:

Ainakin mulle uppoaa sun huumori kivasti. Siinä on vähän jotain järkeäkin sun huumorissa. Näkee, että päässä liikkuu muutakin, kun silmät. :)

Kestoallergiaa mullakin, ihan heti alkaa oireet kun lähestyn pölynimuria tms. Pidetään paikat kuivina sano fossiili. Verottajalle kelpaa omat ja varastetutkin, on se sellainen epeli. :)

Lasittunein katsein tuijotan roskia, silmät seisovat päässä. Niskakin on niin jäykkä ettei liiku mihinkään (enemmän ilo voisi olla jos joku muu paikka olisi jäykkä =D) Päässä saattaa muutakin liikkua, vähän kun heiluttaa niin ihan kuin hölskyisi. =)

Esiosa melkein tehty, eli kaikki on imuroitu (uudet huonekalut ja kodinkoneet joutuu ostaa).
        Hetkellinen hengähdystauko, lasi vettä ja sitten lähtee (toivottavasti ei 5h siivous sessio). Imuroin ihan kaiken, lasten säästöpossutkin rahoista. (Korjaus: en imuroi elokuvia ja musiikkia netistä). Ensin imuroidaan kaikki, sitten mopataan kaikki, tämän jälkeen imuroidaan kaikki ja jälleen mopataan kaikki. Lopuksi vielä imuroidaan ja mopataan, mopataan imuri ja imuroidaan moppi. =) Pieni lika ja sotku ei haittaa hullua siivousneurootikkoa, kunhan selviytyneet villakoirat ovat kokojärjestyksessä rivissä suurimmasta pienimpään.

• Oho, sun profiilissa on Arnold S nuorena 😊

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Oho, sun profiilissa on Arnold S nuorena 😊

Kuka se on? :)

• Jan1 kirjoitti:

Kuka se on? :)

Svartsenekkeri :)

Joo, luinkin, että piti olla Geekki, mutta onhan tuo nyt komeempi :) Edes meidän perheen nuoret neidit ei oo koskaan ymmärtänyt Geekin päälle. Hyyyii, ne huutaa, aina ja käskee vaihtaa kanavaa, jos autossa soi Cheek.

Toisaalta on tossa Brad Pittin näköäkin, onneksi ei Vesa Keskisen;)

Svartsenekkeri :)

Joo, luinkin, että piti olla Geekki, mutta onhan tuo nyt komeempi :) Edes meidän perheen nuoret neidit ei oo koskaan ymmärtänyt Geekin päälle. Hyyyii, ne huutaa, aina ja käskee vaihtaa kanavaa, jos autossa soi Cheek.

Toisaalta on tossa Brad Pittin näköäkin, onneksi ei Vesa Keskisen;)

No jopas. Mitenkähän komeaksi tässä vielä muuttuukaan ajan saatossa. ;)

Testot, testot. Käsi ojossa. :)

• Jan1 kirjoitti:

No jopas. Mitenkähän komeaksi tässä vielä muuttuukaan ajan saatossa. ;)

Testot, testot. Käsi ojossa. :)

:D Onko leuka aito? Vai onko joku leuan kasvatus äppi vai tosiaan testot? :)

:D Onko leuka aito? Vai onko joku leuan kasvatus äppi vai tosiaan testot? :)

Ei ole ihan noin massiivinen leuka luonnostaan, vaikka leukaperiä löytyy. Kuvassa leuka on muutenkin pidempi, mitä normaalisti.

Vasta sitä lähetettä hamuan, kun lääkäriin menen. Niissä menee aikaa äkkiä vuosi toistakin, miten nyt korona vielä vaikuttaa. Sitten on vielä lanttulääkäriä yms. vastassa, tutkimassa että oonko mä kajahtanut vai en.

• Jan1 kirjoitti:

Ei ole ihan noin massiivinen leuka luonnostaan, vaikka leukaperiä löytyy. Kuvassa leuka on muutenkin pidempi, mitä normaalisti.

Vasta sitä lähetettä hamuan, kun lääkäriin menen. Niissä menee aikaa äkkiä vuosi toistakin, miten nyt korona vielä vaikuttaa. Sitten on vielä lanttulääkäriä yms. vastassa, tutkimassa että oonko mä kajahtanut vai en.

Ok, mut onhan siinä sit aikaa vielä mietiskellä. Ohan se nyt suuri päätös kuitenkin. Terapiassa tai vastaavassa käynnit tekis itse kullekin hyvää. Itsellä ne on aina jäänyt välistä, vaikka suunnilleen kaikki muut läheiset ja ystävät onkin käyneet jossain vaiheessa elämää. Olen vähän huono hoitamaan itseäni. Pitäis ryhdistäytyä. Tosin mulla on harrastuksia, jotka käy mulle terapiasta, ehkä.

Ok, mut onhan siinä sit aikaa vielä mietiskellä. Ohan se nyt suuri päätös kuitenkin. Terapiassa tai vastaavassa käynnit tekis itse kullekin hyvää. Itsellä ne on aina jäänyt välistä, vaikka suunnilleen kaikki muut läheiset ja ystävät onkin käyneet jossain vaiheessa elämää. Olen vähän huono hoitamaan itseäni. Pitäis ryhdistäytyä. Tosin mulla on harrastuksia, jotka käy mulle terapiasta, ehkä.

Joo, on aikaa kyllä. Nämä on vähän vaikeita asioita silloin, kun on ehtinyt jo perheellistyä. Sinkkuna ja perheettömänä ei olisi samanlaista huolta läheisten olotiloista asian suhteen. Jos olisi silloin rohjennut, niin ei olisi niin vaikeaa ollut.

Enpä ole itsekään käynyt ikinä terapiassa tms. Edes psykologin juttusilla koskaan. Koulussa pääsytesteissä oli psykologin haastattelu, että soveltuuko alalle ja ne muut palikkatestit.

Mulle musiikki on terapiaa, tanssi, ulkoilu, kaikki puuha mistä pidän.

• Jan1 kirjoitti:

Joo, on aikaa kyllä. Nämä on vähän vaikeita asioita silloin, kun on ehtinyt jo perheellistyä. Sinkkuna ja perheettömänä ei olisi samanlaista huolta läheisten olotiloista asian suhteen. Jos olisi silloin rohjennut, niin ei olisi niin vaikeaa ollut.

Enpä ole itsekään käynyt ikinä terapiassa tms. Edes psykologin juttusilla koskaan. Koulussa pääsytesteissä oli psykologin haastattelu, että soveltuuko alalle ja ne muut palikkatestit.

Mulle musiikki on terapiaa, tanssi, ulkoilu, kaikki puuha mistä pidän.

Olin laittanut tähän pitkähkön kommentin. Oli poistettu näköjään. Jaah🤨

• Anonyymi

Rahan puute ja nälässä on, näkeehän sen...

• Anonyymi

On syönyt 2 hampurilaista liikaa elämänsä aikana.

• Anonyymi

Annoin jo anteekdi tuon episodin. Uskon että heillä oli neuvonantajia noissa uusissa "tuttavuuksissa". Nimiä tuskin tarvitsee mainita...

• Anonyymi

Taas pientä parisuhdematematiikkaa .

Miehen markkina-arvo riippuu pääosin ulkonäöstä, varakkuudesta, statuksesta ja koulutuksesta.

Akin ulkonäkö ja koulutus ovat käsittääkseni kouluarvosanoinluokkaa 5-6, mutta on suhteellisen varakas (9) ja status on hyvin korkealla 10 , niin kyllä tuollaisella on mahdollista saada jo hyväkin nainen.

Kun taas naisen MA on riippuvainen lähinnä ulkonäöstä ja Heli on ylipainoinen tatuoitu kaksiväritukka, joka on alkanut rupsahtamaan, ei hän ole mitenkään "liian hyvä" Akille. Melkein päin vastoin.

t: MA-mies

• Anonyymi

Oliko varakas kun tapasi Helin.
        Ei kannata tehdä johtopäätöksiä "lennosta"

Ja onko muutenkaan meidän asiamme ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin katsoin tuota Keisarin sarjaa alussa, mutta muuttui huonoksi sitten kun tuli mukaan se Markku joka tekee vaikka rikkinäisestä jakkarasta toimivan loistohotellin Bermudalle pelkäsytään vasaran ja puupalikan avulla ilman naukojakin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo huutokauppahan on kulkenut suvussa, joten kyllä jonkinlaista varakkuutta oli. Toisaalta kun tapasi Helin, niin oli myös nuorempi ja ehkä vähän vähemmän lihava.

• Anonyymi

Lihapiirakka ja kalia vanhentaa, paskanpuhumisen ohella.

• Anonyymi

Sehän istuu autossa koko päivän vuodesta toiseen ja ostaa tavaraa, syö kioski ruokaa eikä harrasta mitään liikuntaa niin tottakai siinä lihoo.

• Hää on minun ikäinen. Mutta ikävä kyllä minä olen nainen, ryppynen kurppis, kun taas hänessä, minun ikäisessä miehessä on sitä kuulua zarmia ja zarismaa 🤗

• Anonyymi

Läski? Pientä rajaa nyt.

Alle 160-kiloiset punnitaan neuvolassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      169
      6452
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3058
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2957
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1526
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      33
      1311
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1201
    Aihe