Keskustele järkeviä Funeaun kanssa -osio

Tässä uudessa osiossa voidaan keskittyä keskustelemaan palstan vaikeimmin keskusteltavan kirjoittajan kanssa.

Toivotan onnea kaikesta sydämestäni.

(hirn)

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

Tähän varmaan tarvittaisiin jokin aihe tai teema. Tälleen tämä on vähän tyhjän näköinen.

(hih)

• Pisamat?

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Pisamat?

(hirn)

Katsokaa nyt!

Kuukaan ei halua puhua mun rumasta naamastani.

Voi perkele.

• Funeau kirjoitti:

Katsokaa nyt!

Kuukaan ei halua puhua mun rumasta naamastani.

Voi perkele.

Mä taidan muuttaa tuonne chattipuolelle, sillä siellä ei tarvitse näyttää omaa naamansa, niin kuin täällä.

(hihitystä)

• Kun haluat keskustella järkeviä tai edes henkeviä täytyy sinun kävellä Kalasatamasta Isoisänsiltaa pitkin. 🥂

• Mjaa-a

Mä olen kävellyt sen sillan usein. Ihan kiva silta. Sillat noin muutenkin on kivoja, mutta pisamaat ei.

Inhoan pisamia, mutta rakastan siltoja.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa-a

Mä olen kävellyt sen sillan usein. Ihan kiva silta. Sillat noin muutenkin on kivoja, mutta pisamaat ei.

(hirn)

Pisamaat

No sinne en ainakaan muuttaisi.

(hih)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa-a

(hirn)

Pisamat ovat söpöjä, muiden kasvoilla. Itsekin olen kävellyt joskus sitä siltaa, perille päästyä käännyin ympäri ja häpesin kun älykkäämmät sukulaiset siellä kohtasin.

• Jascal kirjoitti:

Pisamat ovat söpöjä, muiden kasvoilla. Itsekin olen kävellyt joskus sitä siltaa, perille päästyä käännyin ympäri ja häpesin kun älykkäämmät sukulaiset siellä kohtasin.

Joo

Varmaan ensi kesänä mut pannaan hakkiin kaikkien pällisteltäväksi, koska minulla on niin ruma naama.

Olen varmaan jotenkin traumatisoitunut. Ehkä häkkielämä toisi tähän jonkin syvemmän merkityksen - siis elämääni.

(naurua)

• Just

Ihme hannari.

(hihitystä)

• Anonyymi

Ollaan keskusteltu, ei täällä, muualla.Silloin kummeksuin viestejäsi jääden minulle veemäiseksi vastaajaksi.

• Aha

No mun traumatisoituneisuuteni aiheuttaa lievää vittuuntuneisuutta vähän kaikkeen.

(reps)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Aha

No mun traumatisoituneisuuteni aiheuttaa lievää vittuuntuneisuutta vähän kaikkeen.

(reps)

Ei nyt sentään.Kaiken maailman sanaselittäjät ovat liikkeellä, dokaaminen naisilla lisääntynyt, varaa yhtä lailla kuin äijillä.
        Välivaihe se mun mielestä on, näkis vaan.

ripsräps:)

• Anonyymi

Tyhmiä höpinöitä kuin lapseton toimitusjohtaja tai sitten unihahmot ja salaiset agentit kuin salmiakkiaakkoset pussista salaisia kirjaimia mustia.

• Anonyymi

Keskustella täällä järkeviä, ei taida onnistua! Mun ajatukset kun eivät lennä linnunradan tuolla puolen asti, ....niin luovutan sovinnolla aiheen trolleille; joita tälläkin palstalla on useita, muutaman toimittaja/pakinoitsijan kanssa.
      trollikka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      171
      4867
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1641
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1457
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      65
      970
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      797
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      787
    7. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      56
      776
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      751
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      739
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      731
    Aihe