Kunto-ohjeet konkariksi tulemiseksi.

Anonyymi

Pattayan palstamatkailijakuntoon kolmessa viikossa.

Viikko 1.
Aamuisin lasi vettä ja kuppi kahvia. 2km kävely omaan tahtiin. Vauhdin määrittelee se ettei läähätä kävellessään. Pitää vauhdin juuri sen alla. Kotiin tullessa 30 etunojapunnerrusta ja 30 vatsalihasliikettä, 30 kertaa kyykkyyn ylös selkä ryhdissä.

Sarjat vaikka 10 x 3 tahtiin tai sitä mukaan kun hyvältä tuntuu. Sitten aamiainen. Päivällä jossakin välissä 5 min monipuolinen venyttely.

Viikko 2.
Sama homma mutta 3km kävely ja 50 punnerrusta sekä vatsaa. Kyykkyyn ylös 50 kertaa myös. Venyttely 10 min. Prosessoidut ruoat pois ja vihreää teetä 2 x päivässä.

Viikko 3.
Sama homma mutta 5km kävely ja 100 punnerrusta sekä vatsaa. Kyykkyyn ylös 70 kertaa.
Venyttely 10 min. Paljon vettä ja monipuolista ruokaa. Hiilihydraatteja ei tarvi pelätä, vaan niitä voi tankata tulevaa ryyppyputkea varten monipuolisen sapuskan ohella.

Viikko 4. Ottamaan bissee. 8 tuntia pystyy ottaan 15 kolpakkoa parilla pizzalla..

Ei ole yhtään tuon vaikeampaa sohvaperunallekaan päästä palstamatkailijaksi vain kolmessa viikossa, jos ei ole pahoja perussairauksia tai välilevyn pullistumia.

Eka viikko ohjelma vie aikaa 45 minuuttia, toka viikko tunti, kolmas viikko 1,35 tuntia. Ylipainoa lähtee kymppi kolmessa viikossa pois, jos sitä on ja se on perustunut huonoon ruokavalioon ja vähäiseen tissutteluun.

T 2010

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh...., kiitoksia ohjeista jotka ovat taatusti helvetin hyvät.
      Ihminen (tai siis minä) on kuitenkin luonteeltaan hieman peruslaiska.

Itse olen pitänyt huolta kunnostani hieman laiskoilla kuntosalikäynneillä ja uimalla josta olen aina pitänyt. Naperona yritin siinä kilpailla ja lopetin koska valmentaja sanoi että minulla on kai liian lyhyet kädet.
      Vittuunnuin siitä ja siirryinkin uimahyppyihin joista tuli pari pientä pokaalia ja saatanasti mustelmia.

Nyt korona- aikana olenkin keskittynyt shakin peluuseen joka ainakin entisen Neuvostoliiton aikana luokiteltiin urheiluksi.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1198
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      153
      1158
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1085
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      986
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      47
      907
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      828
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      800
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      775
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      722
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      721
    Aihe