Lista mitä ei saa ostaa/kalorien seuranta/liikunta

Anonyymi

Kannattaa tehdä lista kaikista niistä elintarvikkeista mitä ei kannata ostaa ollenkaan.
Silloin kun niitä EI OLE ,niin niitä ei voi syödä.
Itse erehdyin ostamaan leipää ja kääretortun ja niinhän siinä kävi että jo leivistä tuli 700 kaloria ja söin puolikkaan kääretortun 700 kaloria
Jo niistä ylimääräiset kalorit 1400

Kalorien seuranta
1 kirjoittaa heti tarkasti heti syönnin jälkeen paperiliuskalle 8cm x 30cm mitä on syönyt,ja kalorimäärä
2 siirtää seuraavana aamuna kalorit ruokapäiväkirjaann(jos jostakin on tullut liikaa kaloreita,EI OSTA eikä syö enään sitä ollenkaan.

Lisäksi pitkäkestoista liikuntaa 2-3 tunnin pyöräilyä tai kävelyä

1600 kalorilla laihtuu kuukaudessa 2 kiloa OIKEAA läskiä,sitä pitää noudattaa kuukauden jokaisena päivänä.Nesteitä voi poistua 6 kiloakin,mutta se ei ole oikeaa laihtumista.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En suosittele mitään ketogeenistä,enkä vähähiilihydraattista ruokavalioa.
      Hiilihydraateilla pystyy laihtumaan vaikka 6 kiloa kuukaudessa jos syö vähemmän.ja liikkuu erittäin paljon.

• Anonyymi

Menisitte töihin ja tekisitte oikeita töitä, ettekä suullanne, niin laihtuisitte, kun kerran se on niin tärkeää, se laituminen. Kyntämään, kylvämään ja haraamaan, istuttamaan taimia ja sitten kypsyy mansikat, niinkeräämään. jos ne nyt teitä lakkolaisia ja sairastelijoita yleensä kukaan töihin enää nykyään huoliikaan.

• Minä en ainakaan tarvitse mitään listaa elintarvikkeista, joita ei kannata paljon ostella. Kaupan kääretorttua nyt en ostaisi muutenkaan.

• Anonyymi

Kukahan täällä oikein loruilee?

• Anonyymi

Kyllä sinä olet hauska otus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä olet hauska otus.

"Kyllä sinä olet hauska otus."

Olen erittäin tyytyväinen entinen ylipainoinen diabeetikko täysin ilman lääkkeitä ja kaikki terveysarvot lääkärintarkastusten mukaan kunnossa. Kuinkas sinulla siellä lataamossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen erittäin tyytyväinen entinen ylipainoinen diabeetikko täysin ilman lääkkeitä ja kaikki terveysarvot lääkärintarkastusten mukaan kunnossa. Kuinkas sinulla siellä lataamossa?

Sitä aina ihmettelen että kun osoite löytyy netistä niin kannattaako tota lässytystä jatkaa kuinka pitkään?

Ei tarvi kuin joku moottoripyörän omistaja polttaa päreensä niin sittenhän elämässä onkin ihan erilaisia ja jännittäviä ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ääretön itsetyytyväisyytesi suorastaan pursuaa ulos kanssaihmisille vit-tuiluna.

• Anonyymi

Ensinnäkin, leipä ei ole ylimääräistä, vaan osa ateriaa. Sitä syödään yhdellä aterialla 1-2 viipaletta (30-50 g), ei 200 g. Jos syödään enemmän, niin perunan, pastan tai riisin osuutta on vastaavasti vähennettävä.
      Toiseksi, kääretorttua syödään vai yksi 2 cm pala, ei koko torttua kerralla. Sillon normaalisti jälkiruokana syöty hedelmä jätetään pois.

• Itse en syö leipää aterialla ruuan ohella vaan esimerkiksi aamiaisena ja iltapäiväkahvilla ilman muuta ruokaa.

Kaupan kääretorttu on aika kamalaa. Viimeksi syönyt ehkä 5 vuotta sitten.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Itse en syö leipää aterialla ruuan ohella vaan esimerkiksi aamiaisena ja iltapäiväkahvilla ilman muuta ruokaa.

Kaupan kääretorttu on aika kamalaa. Viimeksi syönyt ehkä 5 vuotta sitten.

Mä en syö leipää. Mutta jos ostan pussin niin pakkohan se on saada syötyä. Teen siis vähän väliä lämpimiä leipiä, 3 kpl, jossa pala alla ja päällä. Väliin tietysti juustoa, meetwurstia, ketsuppia ja ehkä jotain muuta dressingiä. Kyllä niistä kaloreita kertyykin. En oo kyllä koskaan niitä laskenut, koska en ole silloin ollut dieetillä. Yleensä en vain dieetillä leipää, koska yksin asujana sitä pitää mussuttaa jatkuvasti ettei ehdi pilaantua.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en syö leipää. Mutta jos ostan pussin niin pakkohan se on saada syötyä. Teen siis vähän väliä lämpimiä leipiä, 3 kpl, jossa pala alla ja päällä. Väliin tietysti juustoa, meetwurstia, ketsuppia ja ehkä jotain muuta dressingiä. Kyllä niistä kaloreita kertyykin. En oo kyllä koskaan niitä laskenut, koska en ole silloin ollut dieetillä. Yleensä en vain dieetillä leipää, koska yksin asujana sitä pitää mussuttaa jatkuvasti ettei ehdi pilaantua.

No tuollaisella leivän käytöllä jättäisin kyllä sen leivän käytön pois. Itse syön täysjyväleipää ja Oululaisen jälkiuunipalat on pakattu 240 g pakettiin niin tuo kestää minulla sopivasti 2 päivää. Päällä kevytmajoneesia ja kasviksia, joskus juustoa tai leikettä.

• Anonyymi

Missä se lista piileksii???

• Anonyymi

Kirjoittaa ruokapäiväkirjaan VAIN NE mistä on saanut ne ylimääräiset kalorit.

Ruokasuunnitelman kalorit 1500 ylimääräiset kalorit=_________kal

• Anonyymi

"Ruokasuunnitelman kalorit 1500 ylimääräiset kalorit=_________kal

hauskaa matematiikkaa mutta hyödytöntä.

• Anonyymi

Eihän kukaan tieten tahtoen syö mitään ylimääräistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ruokasuunnitelman kalorit 1500 ylimääräiset kalorit=_________kal

hauskaa matematiikkaa mutta hyödytöntä.

EI OLE SE TOIMII Kalorivaje se on se mikä laihduttaa.Voihan sitä laihduttaa millä vaan tavgalla,mutta laihtuminen riippuu AINA kalorivajeesta.

• Anonyymi

Lihavuustutkijatkin sanoo että oikea laihdutusnopeus on kuukaudessa 1-2 kiloa.
      Laihtuminen tulee terveellisessä hitaassa laihtumisessa kiinteytymisen muodossa,se tarkoittaa sitä että näyttää huomattavasti laihemmalta vaikka olisi laihtunut vain 2 kiloa.
      Tulokset myös on pysyvämpiä.

https://yle.fi/uutiset/3-9005511

• Anonyymi

Suuremmat laihdutusnopeudet on tarkoitettu vain sairaalloisen lihavuuden hoititoon.Silloinkaan hiilihydraatteja ei saa jättää kokonaan pois,koska hiilihydraatti on ihmiselle tärkein ravintoaine.

Ei kannata uskoa näitä laihdutusvalheita.Kyllä lievästi ylipainoinenkin laihtuu nopeasti,mutta sitä ei kannata tehdä missään nimessä.

• Anonyymi

Mua naurattaa tuo sortuminen leipään ja puolikkaan kääretortun vetäminen. On kyllä ihan kunnon repsahdus. Kotona sitten huomaa: ois pitänyt muistaa lisätä kieltolistalle :D

• Anonyymi

Niitähän on vaikka kuinka paljon mitä laihduttaja ei saa syödä,eikä niitä KANNATA syödä silloinkaan kun on laihtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitähän on vaikka kuinka paljon mitä laihduttaja ei saa syödä,eikä niitä KANNATA syödä silloinkaan kun on laihtunut.

Minun mielestä laihduttaja saa syödä ihan mitä vaan.

Kunhan pitää määrät riittävän pieninä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestä laihduttaja saa syödä ihan mitä vaan.

Kunhan pitää määrät riittävän pieninä.

Ei se niin ole,kaloripommeja EI SAA syödä ollenkaan esim uppopaistetut ranskalaiset peruna,viineri yms koska ne sisältää 10 kertaa enemmän kaloreita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se niin ole,kaloripommeja EI SAA syödä ollenkaan esim uppopaistetut ranskalaiset peruna,viineri yms koska ne sisältää 10 kertaa enemmän kaloreita.

Just just, eli lasi vettä ja pienet kivet on sallittua kun niissä on vähän energiaa.

Se ei kenenkään laihdutusta kaada jos syöt yhden hampurilaisen tai viinerin viikossa.

Voi jopa olla että elimistö tykkää kun saa kerta viikkoon jotain muuta kuin sitä näännytystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just just, eli lasi vettä ja pienet kivet on sallittua kun niissä on vähän energiaa.

Se ei kenenkään laihdutusta kaada jos syöt yhden hampurilaisen tai viinerin viikossa.

Voi jopa olla että elimistö tykkää kun saa kerta viikkoon jotain muuta kuin sitä näännytystä.

Tärkeintä siinä on pitää tarkasti kirjaa syödyistä kalorimääristä.SIITÄ SE RIIPPUU lihotko vai laihdutko se on aivan varma asia.
        Painon punnitseminen on aivan turhaa laihdutuksessa.Laihtumisen tietää SYÖDYISTÄ KASLORIMÄÄRISTÄ jos syöt 2000 kaloria päivässä laihdut,jos syöt 3000 lihot varmasti
        Minullakin on näitä ennen ja jäkkeen kuvia jossa paino on sama,mutta näyttää 5 kiloa laihemmalta koska läski on kiinteytynyt.
        Nestepaino saattaa olla välillä 4 kiloa suurempi,mutta rasvakerroksen paksuus sama kuin ennen.

Pitää kokonaiskalorimäärän siinä 2000-3000 paino,pihtimittaustulos ja vyötärönympärysmittani on laskenut silläkin.

Yritän nyt itse pitää kalorit 2300 päivässä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkeintä siinä on pitää tarkasti kirjaa syödyistä kalorimääristä.SIITÄ SE RIIPPUU lihotko vai laihdutko se on aivan varma asia.
        Painon punnitseminen on aivan turhaa laihdutuksessa.Laihtumisen tietää SYÖDYISTÄ KASLORIMÄÄRISTÄ jos syöt 2000 kaloria päivässä laihdut,jos syöt 3000 lihot varmasti
        Minullakin on näitä ennen ja jäkkeen kuvia jossa paino on sama,mutta näyttää 5 kiloa laihemmalta koska läski on kiinteytynyt.
        Nestepaino saattaa olla välillä 4 kiloa suurempi,mutta rasvakerroksen paksuus sama kuin ennen.

Pitää kokonaiskalorimäärän siinä 2000-3000 paino,pihtimittaustulos ja vyötärönympärysmittani on laskenut silläkin.

Yritän nyt itse pitää kalorit 2300 päivässä,

Täällä on joku PÖLJÄ UKKO joka höpöttää joka höpöttää että kaloriteoria ei toimi ihmisen kohdalla.
        Kyllä se vaan niin on että laihtumisen tietää vain syödyistä kalorimääristä

• Anonyymi

kaloriteorialla pelleilyä - seurauksena jojoilua.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3394
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2602
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2496
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1730
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1395
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      975
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      945
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      26
      751
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      704
    Aihe