Katsoin nyt tuon legendaarisen kokouksen. Sain mielestäni kunnan toiminnasta selkeän kuvan. Karstulan kunta on kuin Titanic, täysi vauhti päällä, ei enempää, ajetaan täysiä jäävuoreen ja orkesteri sen kun soittaa vaan. Tosin sillä erolla että nyt ajetaan tahallaan siihen jäävuoreen. Yritetään tehdä kaikki nopeasti alta pois ennen kuin kunta joutuu holhoukseen. Kysymys kuuluukin, onko se sittenkään loppujen lopuksi huono idea? Rohkea ainakin.
Rohkeaa vai röyhkeää
13
792
Vastaukset
- Anonyymi
Strategia on selkeä ja juuri noin se menee. Kuntaa yritetään ajaa kriisikunnasta valtavine vastuineen toimivaksi sivukyläksi ilman että tarvitsee huolehtia liikaa mistään.
- Anonyymi
Aivan oikein, eikö se ole jo tajuttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein, eikö se ole jo tajuttu?
Pitkät piuhat nääs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkät piuhat nääs.
Rakentavatten 100 uutta liittymää tälle kesää, hintaan mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakentavatten 100 uutta liittymää tälle kesää, hintaan mitä?
Se on 49/99/999/9999, 39999 tai 49999 – ,riippuu hieman paikasta
- Anonyymi
Menneeköhän, kuin K.järvellä ! Kiireisimmät maksoivat 1500 eur. moni samalla alueella sen 99 eur. niin minäkin. Eikä ollut piuhan pituudesta kiinni. Elämä on ihmeellistä. Mut hyvin pelaa,ei töki yhteys.
- Anonyymi
Joo, 3km matka á 15e metriltä tekee 45000. On maksamista.
- Anonyymi
Jotkut aina maksavat "oikean" hinnan. Yleensä kuntien harvenevat veronmaksajat. Niin käy valokuituhankkeessakin, takaukset lankeavat. "Vapaamatkustajat" pitävät suurinta älämölöä vaatimuksistaan.
- Anonyymi
Rakstula kuvaisi meininkiä osuvammin, tuleeko peräti turskala.
- Anonyymi
Sanoisin että röyheää toimintaa!
- Anonyymi
Onhan tämä röyhkeää!
https://yle.fi/uutiset/3-11361980 - Anonyymi
Nyt kyl alkaan hieman pelottaan.. minne tämä johtaan..
- Anonyymi
Juu. Kannattaa pitää silmällä.. Meinaa valta luisua kunnanjohtajan käsiin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559