Muutenkin ihmettelen, miksi monet nuoret ovat lihavia lyllertäjiä jo parikymppisinä. Siinä iässä pitäisi olla elämänsä kunnossa,
https://yle.fi/uutiset/3-11357323
Plösöt nuoret sairastuvat kakkostyypin diabetekseen
33
<50
Vastaukset 33
- Anonyymi
Ihmekös tuo. Syödään vai pitsaa ja hamppareita eikä liikuta ollenkaan. Auto hankitaan perseen alle heti 18-vuotiaana.
- Anonyymi
Syön aina pizzaa ja olen silti hoikka...😂😂
- Anonyymi
Niin juuri. Älypuhelimet ja pleikkarit tekee nuorista läskejä. Eivät jaksa treenata ja syövät lihottaviaa ruokaa. Meillä oli töissä yks nuori, piti kaivaa ojaa 40 metriä mutta ei se jaksanut kaivaa kun tunnin päivän aikana kun itse kaivoin 7 tuntia vaikka olen vahna mies jo ja lihavakin olen mutta kaivoin koko ajan ja oja piti sitten täyttää soralla kun putket oli saatu ojan pohjalle niin ei se nuori jaksanut kottikarryja työntää jolla soraa vietiin ojan pohjalle.
Ei tuollaiset nuoret saa töitä vanhempana kun ei ole työkuntoa tehdä mitään.- Anonyymi
"Ei tuollaiset nuoret saa töitä vanhempana kun ei ole työkuntoa tehdä mitään."
Eihän ne edes elä vanhaksi tuolla menolla.
- Anonyymi
Pitäis ottaa pojilta pelikoneet pois ja pistää ne partioon
- Anonyymi
Partio on homoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Partio on homoille
Sähän sen tiedät
- Anonyymi
Tuppaa olemaan kaksi ääripään koulukuntaa nuoremmassa väestössä. On näitä lylleröitä jotka on jo peruskoulusta asti olleet pullukoita, eikä vaikuta edes kiinnostavan tehdä asian muuttamiseksi mitään. Sitten on näitä täysillä urheiluun hurahtaneita, joiden kaikki aika kuluu vartalon muokkaukseen ja ruoan millilleen mittaamiseen. Nuorissa on paljon todella kovakuntoisia ja hienon lihaksikkaan vartalon omaavia, kun tuo fitness-buumi on niin muodissa.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
On niitä terveellisempiakin lajeja. Fitness tuhoaa terveyden.
Äärimmilleen vietynä lähes mikä vaan obsessio tuhoaa terveyden. Sohvaan roskaruoan kanssa fuusioituminen esimerkiksi.
- Anonyymi
pullukat on mukavia ja luonnollisesti seksikkäitä ja helppo olla kun syövät normaalisti kaikkea mutta ei se kivaa olisi jos toinen syö vain proteiini jauhoja ja nutriet jauhoja yms ja normaali tavallisuus ja ihmisyys on seksikästä ei väkin tehty ei kaikki fitness ole seksikkäitä itse pidän tavis naisista
Geenisyys altistaa
Liikkumisen puute johtuu myös siitä, kun isä tai äiti kuskaa henkilöautolla joka paikkaan. Eräässä pikkukunnassa vanhemmat kuljettivat pullean lapsensa kilometrin päässä olevalle linja-autopysäkille, jotta pullukka ei vaan joudu ottamaan ylimääräistä kävelyaskelta.
- Anonyymi
Miksi tällä palstalla tuntuu jatkuvasti olevan ykköspuheenaihe lihavien pilkkaaminen? Johtuuko se siitä, että irl tuollaista pidetään moukkamaisena niin on sitten pakko tulla purkaan paineet anonyymisti tänne. Voin oikeen kuvitellä kuinka työpäivän päätteeksi rynnätään koneelle ja näppis sauhuaa kun peruspalstalainen purkautuu: "VOI VITTU MITÄ LÄSKEJÄ TAAS NÄIN TÄNÄÄN! SIIS HYII SAATANA MITKÄ VATSAMAKKARAT!"
- Anonyymi
Kysessä on vain kansanterveyden edistäminen. Lihaville täytyy luoda paineita ja motivaatiota laihduttamiseen.
- Anonyymi
Nykyään valloillaan oleva reilun ylipainoisuuden ihannointi ei ole tervettä. Vaikka olisi miten sporttinen ja terveysruokaa pupeltava ihminen muuten, niin ylikilot nyt vaan altistavat erinäisille sairauksille ja vaivoille herkemmin.
Tuntuu ettei nykyään ole soveliasta puhua ylipainon epäterveellisyydestä, kun heti on "kehopositiivisuus"aktivistit kiljumassa. Paino on niitä harvoja asioita mitä ihminen voi itse kontrolloida. On muutama tilanne jossa sairaus lihottaa hallitsemattomasti, mutta pääosin ylipainossa pysyminen on vain ihmisen omaa laiskuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysessä on vain kansanterveyden edistäminen. Lihaville täytyy luoda paineita ja motivaatiota laihduttamiseen.
Kuinkas hyvin ätmejä auttaa se että heitä jatkuvasti haukutaan, onko yksikään ottanut itseään niskasta kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään valloillaan oleva reilun ylipainoisuuden ihannointi ei ole tervettä. Vaikka olisi miten sporttinen ja terveysruokaa pupeltava ihminen muuten, niin ylikilot nyt vaan altistavat erinäisille sairauksille ja vaivoille herkemmin.
Tuntuu ettei nykyään ole soveliasta puhua ylipainon epäterveellisyydestä, kun heti on "kehopositiivisuus"aktivistit kiljumassa. Paino on niitä harvoja asioita mitä ihminen voi itse kontrolloida. On muutama tilanne jossa sairaus lihottaa hallitsemattomasti, mutta pääosin ylipainossa pysyminen on vain ihmisen omaa laiskuutta.On kuitenkin parempi olla liikunnallinen vähän ylipainoinen kuin laiha ja laiska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lihavia ei saisi haukkua millään tavalla, mutta lihavuus altistaa 2 tyypin diabetekselle, vaarallisen vatsarasvan pikku hiljaa lisääntyessä,
ruskea rasva auttaa hyvin siihen, joten kylmälle altistus, on hyvä kylmä merivesi, auttaa siihen hyvin. =) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu ettei nykyään ole soveliasta puhua ylipainon epäterveellisyydestä, kun heti on "kehopositiivisuus"aktivistit kiljumassa. Paino on niitä harvoja asioita mitä ihminen voi itse kontrolloida. On muutama tilanne jossa sairaus lihottaa hallitsemattomasti, mutta pääosin ylipainossa pysyminen on vain ihmisen omaa laiskuutta.Olen laiska, mutta en tyhmä. Tiedän tasan tarkkaan miksi olen lihava ilman, että joku saarnaa mulle syitä. Tiedän myös mitä lihavuus aiheuttaa.
Mulla on painoa 65 kiloa, mutta tää on mun keho ja mä teen itse valintani mitä teen sen suhteen. Kyllä mä uskon, että laihempana elämä olis monin tavoin mukavampaa, mutta kun herkut maistuu ja liikunta ei. Tai tiedän mä kaksi urheilulajia, jotka hieman kiinnostaa, mutta nykyisessä elämäntilanteessa ei riitä rahat niiden harrastamiseen. Köyhänä masentuneena herkut taas ovat elämän ainoita iloja.
Kehopositiivisuus tarkoittaa sitä, että myös lihavalla on oikeus olla onnellinen omassa kehossaan. Kumpi on parempi: itseään vihaava lihava vai onnellinen lihava? Vai onko pilkkaamisella tarkoitus ajaa lihavat itsemurhaan? Harvaa ihmistä motivoi jatkuva pilkka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laiska, mutta en tyhmä. Tiedän tasan tarkkaan miksi olen lihava ilman, että joku saarnaa mulle syitä. Tiedän myös mitä lihavuus aiheuttaa.
Mulla on painoa 65 kiloa, mutta tää on mun keho ja mä teen itse valintani mitä teen sen suhteen. Kyllä mä uskon, että laihempana elämä olis monin tavoin mukavampaa, mutta kun herkut maistuu ja liikunta ei. Tai tiedän mä kaksi urheilulajia, jotka hieman kiinnostaa, mutta nykyisessä elämäntilanteessa ei riitä rahat niiden harrastamiseen. Köyhänä masentuneena herkut taas ovat elämän ainoita iloja.
Kehopositiivisuus tarkoittaa sitä, että myös lihavalla on oikeus olla onnellinen omassa kehossaan. Kumpi on parempi: itseään vihaava lihava vai onnellinen lihava? Vai onko pilkkaamisella tarkoitus ajaa lihavat itsemurhaan? Harvaa ihmistä motivoi jatkuva pilkka.Ylipainoa 65 kiloa piti siis lukea.
femisnismin tuotoksia. se on muodikasta olla "bodyposi" eli bmi mahd korkea.
- Anonyymi
Oot yllätysyllätys käsittänyt tuonkin väärin. Mutta toisaalta, täähän osuu just suhun
Anonyymi kirjoitti:
Oot yllätysyllätys käsittänyt tuonkin väärin. Mutta toisaalta, täähän osuu just suhun
tarkoitat siis, että sinä olet käsittänyt asian väärin. mä tiedän tuon.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
tarkoitat siis, että sinä olet käsittänyt asian väärin. mä tiedän tuon.
Sä mitään tiedä. Tyypillinen amis, joka on "vähän opiskellut" asioita netistä.
Anonyymi kirjoitti:
Sä mitään tiedä. Tyypillinen amis, joka on "vähän opiskellut" asioita netistä.
joo, ette paljon näytä tietävän. kannattaisi käydä muutakin kuin se "amis".
Ei kukaan pilkkaa ketään lihavuudesta. Mutta sekä lihavien että laihojen kannattaa kävellä joka päivä, eikä missään tapauksessa pidä aina ajaa autolla ovelta ovelle, paitsi silloin, jos on runsaasti tavarakantamuksia tai kipeät jalat. Ikävä kyllä, tiedän joitakin ihan hyväjalkaisia, joilla on jonkinlainen pakkomielle kävelyaskelten välttelyyn.
- Anonyymi
10 000 askelta päivässä on minimi
- Anonyymi
Ai ei kukaan pilkkaa? Kyllähän läskiys, vaikka kuinka yleistä nykyään onkin, on todennäköisesti työttömyyden jälkeen yleisin seikka minkä perusteella ihmisiä arvostellaan.
- Anonyymi
15 000 askelta, on tavoiteltava sanottiin minulle urheilukaupassa,
mutta iän myötä voimistelu nousee tärkeämpään rooliin, joten on valittava 2 välillä,
voimistelu ja kohtuullinen määrä kävelyä, on ihan hyvä yhdistelmä vanhemmiten,- Anonyymi
Kyl
- Anonyymi
Tosiasiahan on että ihmisten läskistyminen on nykypäivän yhteiskunnan vika. Ei ennen teollistumista ja yltäkylläisyyden lisääntymistä ihmiset joutuneet harrastamaan liikuntaa tai kontrolloimaan syömistään.
Aina voi selittää että mitäs ihmiset menevät markkinamiesten lankaan, että ei kukaan pakota ostamaan jotain ylienergiapitoista sapuskaa. Mutta kyllä muissakin asioissa olemme markkinavoimien hyväksikäyttämiä. Ei se ole sattumaa että yritykset käyttävät miljoonia tutkiakseen keinoja kusettaa ja koukuttaa ihmisiä. - Anonyymi
Tästä johtuu myös se, ettei lapsia synny. Ihmiset ovat lihavia ja täten epäviehättäviä/epäseksikkäitä eikä suhteita synny. Eikä myöskään lapsia. Kaikki pelkistyy ylipainon lisääntymiseen yhteiskunnassa. Veikkaanpa, että löytyy korrelaatio lapsettomuuden lisääntymisen ja ylipainon lisääntymisen välillä.
IkisinkkuerakkoM43v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301337- 70909
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42843P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓187747Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss295688- 46661
- 92630
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38608- 52546
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47530