Minun järki ei ymmärrä, miksi hallitus pitää jääräpäisesti kiinni siitä, että koko maahan asetetaan aivan samanlaiset koronarajoitukset ravintoloihin.
Pahinta aluettahan on Helsinki, Vantaa ja Espoo ja suurimmassa osassa maata tartuntavaara on lähes tai kokonaan olematon, Liikenneasemille tosin voi tuoda tartuntavaaran Hesalaiset. Sielläkin tosin yleensä viivytään varsin lyhyt aika, joten riski on aika pieni.
Tuntuu tuo touhu sellaiselta tasa-arvoajattelulta, johon olen aina suhtautunut kriittisesti, Kun Helsinkliläiset joutuu kärsimään, koko Suomen on pakko kärsiä, jotta toteutuisi tasa-arvo maassa. Onko se muka tasa-arvoa. Kyllä se maakunnissa koetaan tarpeettomana sortona
Asia ei ole minulle henkilökohtainen, koska ravintolassa en käy koskaan, mutta huoltoaseman baarissa voin joskus käydä ostamassa tupakka-askin. Minulla on kuitenkin hoitoalan koulutus ja kokemus, joten olen syventynyt tarkastelemaan asiaa koko epidemian ajan. Koulujen avaaminen oli aivan turha riski.
Kokonaisuutena tarkastellen annan tänään hallitukselle vähintään ysin. Tiedottamiselle voi antaa täyden kympin. Toimittajat ei vaan tahdo ymmärtää, mitä Marin milläkin tarkoittaa.
Tosiasiahan on, että ei sen taudin leviämistä pysty täysin pysäyttämään, vaikka olisi kuinka kovat rajoitukset. Kyllä se on jokaisen henkilökohtaisesta käyttäytymisestä kiinni. Hyvin se on täällä toiminut. Todettuja tatuntoja on erittäin vähän, vaikka on kysymys keskikokoisesta kaupungista.
En tiedä miten on muualla maailmassa nuo kauppojen suojaukset, mutta täällä ne on hyvät ja tulivat nopeasti. Kassahihnojen päähän tosin tuli vasta kun minä huomautin riskistä, luottamushenkilölle.
Mitoittaakohan hallitus oikeudenmukaisesti koronarajoitusten purun ???
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
"Kassahihnojen päähän tosin tuli vasta kun minä huomautin riskistä, luottamushenkilölle."
Ai ne pleksit vai? Eihän nillää ole mitään virkaa! Harmiksi vain!- Anonyymi
Jos joutuu puhumaan kaupan kassalle, niin senhän joutuu joka tapauksessa tekemään pleksin ohi! Eihän myyjä muuten mitään kuule.
Siis pleksi on tiellä vaan!
- Anonyymi
No eihän ravintolat saa asiakkaita nyt muutenkaan. Niin on sama pitää kiinni sitten vaikka mukamas aukomassa ollaan.
Hallitusten ravintolavihemielinen politiikkka on jo VUOSIA ajanut koko ravintola-alaa tuhon partaalle.
Kaikenmaailman hygieniapassia ja muuta roskaa, tupakointikieltoa ryyppybaareissa, jne.
Kirjaimellista VIHAA kaikkea oikeaa elämää kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391