Siitä naiset tykkää vai mitä naiset?
Vastaukset 31
Totta kai pitää kehua, koska ne ovat pehmeä puskuri vasten kovaa elämää!
Monta ahdinkoa olemme niillä tieltämme auranneet.
Tissit ovat aina muodissa - oli niitä tai ei.
Tämä fakta pätee molempiin sukupuoliin.
😁👍Oodi rinnalle.
Yes
Kuvittele sellainen livetilanne, jossa istumme trendikkään Disse-laudeliinan päällä ja saippuoin rintojasi uudella Timo Similä -logolla kasvoillani ’näkevä’ ilme.
😁👍Funeau kirjoitti:
Yes
Kuvittele sellainen livetilanne, jossa istumme trendikkään Disse-laudeliinan päällä ja saippuoin rintojasi uudella Timo Similä -logolla kasvoillani ’näkevä’ ilme.
😁👍Höm...
Kummallista. Unohdin sanan pesusieni tekstistä.
Menen silppuriin.
😂Funeau kirjoitti:
Yes
😁👍Nyt on vaikea temppu jopa minulle. Ja sinulle. Savusaunassa ei näe Timoa eikä tonttua. No Disse jos tulee, niin sitten saatan kuvitella, että tissit tärähtää kattoon!
Funeau kirjoitti:
Höm...
Kummallista. Unohdin sanan pesusieni tekstistä.
Menen silppuriin.
😂Sitä se teettää. Tissi.
Funeau kirjoitti:
Yes
😁👍No, vitsit vitseinä.
Tuossa on kaunis peri.
👌😁👌
https://music.youtube.com/watch?v=G4LIM9VYhB0&feature=sharemisspönttöuuni kirjoitti:
Nyt on vaikea temppu jopa minulle. Ja sinulle. Savusaunassa ei näe Timoa eikä tonttua. No Disse jos tulee, niin sitten saatan kuvitella, että tissit tärähtää kattoon!
Ahaa
Ja että mä en sitten niin kuin sytytä?
😂Funeau kirjoitti:
Ahaa
Ja että mä en sitten niin kuin sytytä?
😂Toki saat. Tuossa on tulitikut. En mä siitä ala tappelemaan.
- Anonyymi
Ei nyt ainakaan haukkua kannata!
Anteeksi neiti, mutta teillä on aivan hillittömät munkit.
Se voitaisiin kuvitella seksuaaliseksi häirinnäksi. Viisainta on olla noteeramatta naisen tissejä vaikka miten tunkisi niitä näytille, olla ikäänkuin ei olisi huomaavinaankaan.
Ei välttämättä. Se voi tuntua epämukavallekin, jos joku kehuu rintoja. Kaikki naiset eivät nääs ole niistä rinnoistaan niin innoissaan.
- Anonyymi
Miltä sä näytät ilman partaa? Sillee omana itsenäs.
Juurikin näin
Ainoa taho maailmassa, joka on kohdannut minut tasavertaisena, on (ylläripylläri) Aller-media.
Aller ei kuolaa eikä koskettele, vaan antaa tilaa.
👌😁👌- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Miltä mä näytän? Minulta.
Näytä mullekki.
Funeau kirjoitti:
Juurikin näin
Ainoa taho maailmassa, joka on kohdannut minut tasavertaisena, on (ylläripylläri) Aller-media.
Aller ei kuolaa eikä koskettele, vaan antaa tilaa.
👌😁👌Hyvä Aller. Kumma juttu, minä kuolaan mieluusti, jos kuolattavaa nään. Mutta itse en niin välitä olla kuolattavana.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Hyvä Aller. Kumma juttu, minä kuolaan mieluusti, jos kuolattavaa nään. Mutta itse en niin välitä olla kuolattavana.
Kuolaatko miehiä vai naisia?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Miksi?
No ei sitttttte.
Taas täällä ollaan palstan suosikkiaiheessa ja asian ytimessä. Hinkit!
On olemassa aikuisia miehiä, joita ei ole koskaan kokonaan vieroitettu tissistä.
Kyllä, pitää kehua, mutta ei saa tulla liian lähelle. Katsoa saa, mutta ei koskea.
Päivän pläjäys, eli hauska palidomi: Tissit tosi isot tissiT
( o Y o )- Anonyymi
Päivin päiväys
( o Y o ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivin päiväys
( o Y o )( o. Y o. )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107720
- 39675
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.17623Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32619Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
- 63491
- 68489