Mitä teet....

...jos näet naapurin miehen vahingossa väärässä asennossa? Etkä olisi halunnut nähdä.

82

51

Vastaukset 82

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohdit rekata ulos ennen kuin avauduit :D

• Missä kohtaa? Kyllä minä halusin avautua ihan näin mutten halunnut naapurin öh...avautuvan.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Missä kohtaa? Kyllä minä halusin avautua ihan näin mutten halunnut naapurin öh...avautuvan.

Se on vain optinen harha.
        Punaiset rintaliivit ainakin aiheuttaa sen harhan, että naapurin silmät on väärässä asennossa.
        Kysy vaikka "mihin sä oiken katselet?". Harha poistuu yleensä kun kuulet naapurin sanovan: "Ihailen sun kauniita silmiäsi".

• Anonyymi kirjoitti:

Se on vain optinen harha.
        Punaiset rintaliivit ainakin aiheuttaa sen harhan, että naapurin silmät on väärässä asennossa.
        Kysy vaikka "mihin sä oiken katselet?". Harha poistuu yleensä kun kuulet naapurin sanovan: "Ihailen sun kauniita silmiäsi".

Ai täällä oli mukana vielä optiikkaa :)

• Menen katsomaan et onko jotain ongelmia

• Ai
        Muuten totta 😂 ei tullut mieleenkään.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ai

Jos liki 9kymppinen on pitkällään pihalla, niin todennäköisesti ongelmia on

• pujotteIija kirjoitti:

Kamalaa :( se on täysin totta!

• pujotteIija kirjoitti:

Ihan pikku hetki....käväisen tuolla kuusiaidan luona.

Kamalaa :( se on täysin totta!

Ei kylläkään vielä ole ollut, mutta yli 9kymppistä siskoaan olen muutaman kerran ollut nostamassa ylös, kun on kaatunut haravointihommissa

Ai

Juuh tuo on hyvä muistaa.😁

• pujotteIija kirjoitti:

Ei kylläkään vielä ole ollut, mutta yli 9kymppistä siskoaan olen muutaman kerran ollut nostamassa ylös, kun on kaatunut haravointihommissa

Niinkö? Oletpa varsin huomaavainen...ajattelevaista ja hienoa. Naapuriin olisi kyllä hyvä olla hyvät välit...
        Mutta kun nykyään tuppaa noita kaupunkilaisia näille vanhoille tiloille ja heti ollaan paikat paljaana niinen nyt sit tiedä. Tiedä säilyykö enää alusvaatteetkaan kesäyönä narulla. Tiedä millanen isäntä tuo on.

• valtakunta kirjoitti:

Juuh tuo on hyvä muistaa.😁

Pujis onkin järkimies. Voisihan naapuri retkottaa sairaskohtauksen saaneenakin. Sinällään olin vähän tyly päivällä.

Niinkö? Oletpa varsin huomaavainen...ajattelevaista ja hienoa. Naapuriin olisi kyllä hyvä olla hyvät välit...
        Mutta kun nykyään tuppaa noita kaupunkilaisia näille vanhoille tiloille ja heti ollaan paikat paljaana niinen nyt sit tiedä. Tiedä säilyykö enää alusvaatteetkaan kesäyönä narulla. Tiedä millanen isäntä tuo on.

Ai sinulle on tullut uudet naapurit? Minullekin on, ei kylläkään lähimmäisiä, vaan suunnilleen kilometrin päähän

• pujotteIija kirjoitti:

Ai sinulle on tullut uudet naapurit? Minullekin on, ei kylläkään lähimmäisiä, vaan suunnilleen kilometrin päähän

Kyllä. Näkyy ja kuuluu :D
        Joka helvatan yö vasara laulaa. Luulen, että syksyllä ukko on puhki :D

• pujotteIija kirjoitti:

Se on katsos tämä pandemia. Nyt tullaan mummonmökkeihin hiekkatiet pölisten. Sanonpahan vaan, että kunhan elävät ensimmäisen talven...

Se on katsos tämä pandemia. Nyt tullaan mummonmökkeihin hiekkatiet pölisten. Sanonpahan vaan, että kunhan elävät ensimmäisen talven...

Mun uudella naapurilla näkyy olevan kaivuri, lumityöt ainakin luulis hoituvat, ja minäkin luonnollisesti pyydän tuleviin kaivurihommiin :D

Pujis onkin järkimies. Voisihan naapuri retkottaa sairaskohtauksen saaneenakin. Sinällään olin vähän tyly päivällä.

Pujottelija on mahtava, vähän puhuu mutta hauskojakin.🥰
        Aina kiltti,

Jokainen ymmärtää tilanteita väliin väärin ja äkkiä singahtaa menee.

• pujotteIija kirjoitti:

Mun uudella naapurilla näkyy olevan kaivuri, lumityöt ainakin luulis hoituvat, ja minäkin luonnollisesti pyydän tuleviin kaivurihommiin :D

Tuo on superjuttu! Jokainen (ainakin täällä päin) haluaa kaivurikuskin naapurikseen. Onnea siitä! No tässä kävi toisinpäin; edeltävällä oli oma, mut se nyt muutti. Tarvis työkoneille isommat hallit ja sit tilalle tuli tämä viuhahtaja, jolla näyttäis olevan vaan oksasakset.

Tuo on superjuttu! Jokainen (ainakin täällä päin) haluaa kaivurikuskin naapurikseen. Onnea siitä! No tässä kävi toisinpäin; edeltävällä oli oma, mut se nyt muutti. Tarvis työkoneille isommat hallit ja sit tilalle tuli tämä viuhahtaja, jolla näyttäis olevan vaan oksasakset.

Et se on varmasti nyt niin, että minä meen tonne lapion kanssa jos jotain kaivetaan :D

Ehkä siitä viuhahtajasta paljastuu vielä parempiakin puolia

• pujotteIija kirjoitti:

Ehkä siitä viuhahtajasta paljastuu vielä parempiakin puolia

Toivotaan kunhan tutuiksi pääsee :D

Et se on varmasti nyt niin, että minä meen tonne lapion kanssa jos jotain kaivetaan :D

Salaojaa kaivamaan talon ympäri :D

• pujotteIija kirjoitti:

Hemmetti niih... :D

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Hmm, pitäiskö kaivaa..?

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm, pitäiskö kaivaa..?

Ei varmaan pahaa tekis

• Anonyymi

Ihan pikku hetki....käväisen tuolla kuusiaidan luona.

Mitä se sulle kuuluu naapurien elämä, mene pois. Oletkohan ajatellut, jos tajuut, et se on rikos😡

• Kai se pitää se väärä asento korjata ensin, jos se olet sinä joka olet väärässä asennossa se varmaan on helppoa, jos se on naapurin mies sun pitää huutaa sille "korjaapa jätkä asentoa!" niin se ottaa heti ryhtiä kuntoon.

• Tässä on ehkä nyt väärinymmärrys. Pujiksen vastaus herätti vasta ajattelemaan. En jäänyt katsomaan saati kysymään. Mutta ihmisethän ovat monesti hassuista asennoissa ja ajattelin sen olevan provokaatiota. Löin vain tuvan oven kiinni.

Tässä on ehkä nyt väärinymmärrys. Pujiksen vastaus herätti vasta ajattelemaan. En jäänyt katsomaan saati kysymään. Mutta ihmisethän ovat monesti hassuista asennoissa ja ajattelin sen olevan provokaatiota. Löin vain tuvan oven kiinni.

Jätkä makaa siellä henkotoreissaan ja naapurin nainen läväyttää vain oven kiinni :( Mene nyt äkkiä katsomaan onko se siellä vielä? jos ei ole liikkunut on syytä varmaan käydä tökkäisemässä jollakin että vieläkö henki pihisee?

• Harmaaritari kirjoitti:

Jätkä makaa siellä henkotoreissaan ja naapurin nainen läväyttää vain oven kiinni :( Mene nyt äkkiä katsomaan onko se siellä vielä? jos ei ole liikkunut on syytä varmaan käydä tökkäisemässä jollakin että vieläkö henki pihisee?

Oli se irronnut. Ei näkynyt miestä. Tosiaan...siis näin hänen...sen:..tuota..no joka tapauksessa liikaa. Nyt on tosi vaikea mennä sanomaan käsipäivää ja tervetuloa vaan naapuriksi. Mitäpä ite tekisit kun homma on lähtenyt ihan väärin perin. Kaiken lisäksi se ei tiedä, että minä olin siinä. Ei hänen vaimonsakaan ja siis ei kai tästä sille tarvitse kertoa? Siis en tarkoituksella, mutta omalla pihallani. Rautayrttiä istutin.

Oli se irronnut. Ei näkynyt miestä. Tosiaan...siis näin hänen...sen:..tuota..no joka tapauksessa liikaa. Nyt on tosi vaikea mennä sanomaan käsipäivää ja tervetuloa vaan naapuriksi. Mitäpä ite tekisit kun homma on lähtenyt ihan väärin perin. Kaiken lisäksi se ei tiedä, että minä olin siinä. Ei hänen vaimonsakaan ja siis ei kai tästä sille tarvitse kertoa? Siis en tarkoituksella, mutta omalla pihallani. Rautayrttiä istutin.

Niin no sittenhän ei ole mitään hätää. Olet vaan jatkossa niin kuin et olisi mitään nähnytkään ja valitset kylmän viileän linjan, jos eivät itse työnny tervehtimään niin et sitten sinäkään ota sen kummemmin kontaktia kuin korkeintaan lyhyesti nyökkäät kun vastaan kävelevät.

• Anonyymi

Onko varma ettei ensin nähnyt sinun olevan istutushommissa, ja tullut vartavasten näytille? Ehkä pyllistelit sinnepäin tai jotain, että isäntä siitä innostui.

Niin no sittenhän ei ole mitään hätää. Olet vaan jatkossa niin kuin et olisi mitään nähnytkään ja valitset kylmän viileän linjan, jos eivät itse työnny tervehtimään niin et sitten sinäkään ota sen kummemmin kontaktia kuin korkeintaan lyhyesti nyökkäät kun vastaan kävelevät.

Huh huh. Rankkaa. Toivottavasti ei ole mikään hipsteri.

Huh huh. Rankkaa. Toivottavasti ei ole mikään hipsteri.

Joo, voihan se semmoiseksi muuttua jos nuo nyt kuvittelee että maalla voi elää kuin pellossa mistään mitään välittämättä. Varaa jatkoa ajatellen valmiiksi haulikkoon suolapanoksia ja seuraavasta julkipyllistelystä lasautat niin että oppii olemaan ihmisiksi siveiden neiti-ihmisten asuinmiljöössä.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko varma ettei ensin nähnyt sinun olevan istutushommissa, ja tullut vartavasten näytille? Ehkä pyllistelit sinnepäin tai jotain, että isäntä siitä innostui.

Päivää kuuluu kunnon ihmisen sanoa eikä kikkailla omiaan.

Joo, voihan se semmoiseksi muuttua jos nuo nyt kuvittelee että maalla voi elää kuin pellossa mistään mitään välittämättä. Varaa jatkoa ajatellen valmiiksi haulikkoon suolapanoksia ja seuraavasta julkipyllistelystä lasautat niin että oppii olemaan ihmisiksi siveiden neiti-ihmisten asuinmiljöössä.

Niin se on pojat vähän silleen, että kuka täällä oli ensin. Oikeasti toivoisin, että olis asiallinen naapuri eikä ainakaan rettelöimään alkais jos kurpitsan lehti kiemurtaa millin sillä puolella. Mut ei niistä aina tiedä. Kunhan nyt ei nuuski minua liian läheltä. No akka sillä näyttää tontilla kalkattavan, että jospa sillä olis siinä elämän ähvärettä.

Niin se on pojat vähän silleen, että kuka täällä oli ensin. Oikeasti toivoisin, että olis asiallinen naapuri eikä ainakaan rettelöimään alkais jos kurpitsan lehti kiemurtaa millin sillä puolella. Mut ei niistä aina tiedä. Kunhan nyt ei nuuski minua liian läheltä. No akka sillä näyttää tontilla kalkattavan, että jospa sillä olis siinä elämän ähvärettä.

Tavallaanhan se on hyväkin että on naapureita jos asiasakkia mutta jos alkavat riitelemään voivat käydä rasittaviksi, no aikahan sen näyttää mimmoisia sitten ovat.

• Anonyymi

No helvata, mitä asentoa?!!

• Näin kerran naapurin hameen alle. Se oli hiukka kiusallista. Näkymissä ei sen sijaan ollut valittamista.

• Voitko kuvailla tilannetta kuinka se ikään kuin tuolla tavalla lipsahti? Mansikankeruuta?

Voitko kuvailla tilannetta kuinka se ikään kuin tuolla tavalla lipsahti? Mansikankeruuta?

Nainen istui mekko päällä risti-istunnassa. Hänen alkaessa vaihtaa asentoa lyhyen hameen helma pomsahti ylös paljastaen aivan kaiken.

• Partakaweri kirjoitti:

Nainen istui mekko päällä risti-istunnassa. Hänen alkaessa vaihtaa asentoa lyhyen hameen helma pomsahti ylös paljastaen aivan kaiken.

Miksi olit sellaisella hollilla tarkkailemassa? Täällä tilanne johtui navetan ylisten ajosillasta, jossa naapuri asettui yläviistoon minun tonttiini nähden. Katsantokulma oli takaapäin. Naapurin etupää oli navetan sisällä. En ole nähnyt miestä ennen takaapäin. Kun en kunnolla edestä päinkään. Enkä nytkään olisi halunnut. Muutenkin ensin olisi kiva tutustua, että käteltäisiin.

Miten olet toipunut?

Miksi olit sellaisella hollilla tarkkailemassa? Täällä tilanne johtui navetan ylisten ajosillasta, jossa naapuri asettui yläviistoon minun tonttiini nähden. Katsantokulma oli takaapäin. Naapurin etupää oli navetan sisällä. En ole nähnyt miestä ennen takaapäin. Kun en kunnolla edestä päinkään. Enkä nytkään olisi halunnut. Muutenkin ensin olisi kiva tutustua, että käteltäisiin.

Miten olet toipunut?

Samassa pihassa oltiin ja satuin just katsomaan sinne päin. Onneksi on ex-naapuri, eikä tarvitse enää punastella. Hyvin olen toipunut ja hyvät mistot jäi näkymistä :D

Mutta siis sinulla on hyvä tilanne sen puoleen, ettei mies ilmeisesti tajunnut sinun näkevän???

• Partakaweri kirjoitti:

Samassa pihassa oltiin ja satuin just katsomaan sinne päin. Onneksi on ex-naapuri, eikä tarvitse enää punastella. Hyvin olen toipunut ja hyvät mistot jäi näkymistä :D

Mutta siis sinulla on hyvä tilanne sen puoleen, ettei mies ilmeisesti tajunnut sinun näkevän???

Niin, että kauempana? niin no silloin tuossakaan ei haittaa, koska todennäköisesti kaukonäkö on näyttänyt vain ruohotuppoa. Ei tajunnut ei. Pää oli navetassa. Hän veti sieltä jotain ja...sitten minä kyllä jo lähdin! Pidin sitä mielenosoituksena.

• Milleen väärässä asennossa? Muna pystyssä vai? Koska muita vääriä asentoja ei voi olla ihmisten näkysällä.

• No siis pyllisti ja... siis en minä voi sanoa.

No siis pyllisti ja... siis en minä voi sanoa.

Nonii olipas siinä aikamoista eikai ollut mielenosoitus.

• valtakunta kirjoitti:

Nonii olipas siinä aikamoista eikai ollut mielenosoitus.

Maaseutu vapautti paluumuuttaja kaupunkisedän. :)

No siis pyllisti ja... siis en minä voi sanoa.

Persvako näkyi? 😜

• Jan1 kirjoitti:

Persvako näkyi? 😜

Kaikki...

Kaikki...

Heh heh. On siellä reteetä porukkaa. Yks tuttava joskus puhui, että naapurin täti kävi kasvimaalla kitkemässä stringit jalassa, yläosana biksujen yläosa. Ja pyllisteli aina näille päin, jos tuttavan mies sattui olemaan ikkunan vieressä syömässä tms.

Keittiön ikkunan alla siis naapurin kasvimaa. 😃

Sieltä sitten stringeistä vilkkui välillä häpykin.

• Jan1 kirjoitti:

Heh heh. On siellä reteetä porukkaa. Yks tuttava joskus puhui, että naapurin täti kävi kasvimaalla kitkemässä stringit jalassa, yläosana biksujen yläosa. Ja pyllisteli aina näille päin, jos tuttavan mies sattui olemaan ikkunan vieressä syömässä tms.

Keittiön ikkunan alla siis naapurin kasvimaa. 😃

Sieltä sitten stringeistä vilkkui välillä häpykin.

Niin se on tämä maanviljely tunteita herättävää puuhaa 😃 käsitän tuon. Fengshuit asettuu ryytimailla kohdilleen. Täällähän yksi isäntä sai yhden vuokralaisporukan vaivoikseen kun eukko syytti, että pellon muokkaaja traktorillaan ajaa siksi liian läheltä taloa, että katselee sitä vuokralaismuijaa. Sit sen muijan kaupunkilaisukko meni sen maanviljelijän silmille. Hoh hoi... Siis traktorilla ajetaan just sieltä, mistä EU-kaavake vaatii!

Niin se on tämä maanviljely tunteita herättävää puuhaa 😃 käsitän tuon. Fengshuit asettuu ryytimailla kohdilleen. Täällähän yksi isäntä sai yhden vuokralaisporukan vaivoikseen kun eukko syytti, että pellon muokkaaja traktorillaan ajaa siksi liian läheltä taloa, että katselee sitä vuokralaismuijaa. Sit sen muijan kaupunkilaisukko meni sen maanviljelijän silmille. Hoh hoi... Siis traktorilla ajetaan just sieltä, mistä EU-kaavake vaatii!

Herran pieksut. No kaikkea ne keksiikin. Kyllä meitä ihmisiä on monenmoisia. Ihan huomionhakuahan nuo taitaa tuollaset valitukset olla, tekee turhasta asian. 😃

Minunkin naapurissa maalla oli aurinkoa palvova emäntä. Ilman yläosia loikoili tienvieressä ja mitä enemmän liikennettä, sen lähemmäs ja näkyvämmälle siirtyi. Nätti nainen, ei siinä mitään. Mutta ilmiselvää esiintymistä.

• Jan1 kirjoitti:

Herran pieksut. No kaikkea ne keksiikin. Kyllä meitä ihmisiä on monenmoisia. Ihan huomionhakuahan nuo taitaa tuollaset valitukset olla, tekee turhasta asian. 😃

Minunkin naapurissa maalla oli aurinkoa palvova emäntä. Ilman yläosia loikoili tienvieressä ja mitä enemmän liikennettä, sen lähemmäs ja näkyvämmälle siirtyi. Nätti nainen, ei siinä mitään. Mutta ilmiselvää esiintymistä.

Yhteentörmäyksiä :)) exhibitionistit vai mitä ne nyt semmoset on :))

Joo lähinnä se episodi huvitti koko kylää kun traktorimies koko kylän sävyisin ja kunnollisin isäntämies...oma naisensa juuttaan paljon näyttävämpikin kuin se valittanut korppi (naur)

Yhteentörmäyksiä :)) exhibitionistit vai mitä ne nyt semmoset on :))

Joo lähinnä se episodi huvitti koko kylää kun traktorimies koko kylän sävyisin ja kunnollisin isäntämies...oma naisensa juuttaan paljon näyttävämpikin kuin se valittanut korppi (naur)

Jos se valittaja olikin vaan kade. 😃

• En katso, mutta käyn vinkkaamassa naapurin Pirkolle, että käy kääntämässä ja peittelemässä laiskottelevan Penan, sillä karkaa hevoset tallista.

• Tämäpä oli väärin päin.

Tämäpä oli väärin päin.

Kui?

• tosi..typy kirjoitti:

Kui?

Älä kysele! En piirrä kuvaa. Säkit pitäisi olla navetassa. Ei minun silmilläni. Siis jos saa valita, mieluummin näen miehen edestä kuin takaa. Rautayrttiä on korjattava huomenna.

• Anonyymi

Älä kysele! En piirrä kuvaa. Säkit pitäisi olla navetassa. Ei minun silmilläni. Siis jos saa valita, mieluummin näen miehen edestä kuin takaa. Rautayrttiä on korjattava huomenna.

Ei näistä sinun jutuista tajua. Siis oliko kyseessä perinteinen pyllyvakomies.

Edellinen työkaveri oli pyllyvakomies. Ei mitenkään ylipainoinen, mutta ilmeisesti lannefarkut on muotia miehilläkin, että kun pikkuisen kumartaa niin pyllyvako paistaa.

Ok. Laitan aurinkolasit silmille ja viheltelen vaan. 😎

• Anonyymi kirjoitti:

Ei näistä sinun jutuista tajua. Siis oliko kyseessä perinteinen pyllyvakomies.

Edellinen työkaveri oli pyllyvakomies. Ei mitenkään ylipainoinen, mutta ilmeisesti lannefarkut on muotia miehilläkin, että kun pikkuisen kumartaa niin pyllyvako paistaa.

Koko helahoito perämies. Pointti koko aloituksessa oli se, että tietty anatomia saisi jäädä salaisuuksien verhottavaksi. Edes lökäreiden. Joudun varmasti purkamaan mieltäni kunnaneläinlääkärille keskiviikkona.

• Kiva kun sinuakin näkyy.🥰

• Anonyymi

vai vahtaa aloittaja naapuri miehen kikkeliä ja jos varattu jätä rauhaan vai onko komea näky

• Varmaan laitan vaan uudet mullat päälle; on ollut jo pari kesää kuopattuna kirkkomaalle.

• No jo oli vastaus. Ensimmäinen kerta kun en tiedä minkä ilmeen ottaa.

No jo oli vastaus. Ensimmäinen kerta kun en tiedä minkä ilmeen ottaa.

Niin eihän mulla tuohon oikeaa vastausta ole, tuo nyt vain oli oletus. Jäin vain pohtimaan että voiko siellä olla väärässä asennossa.

Hymiöilme on sopiva tähänkin vastaukseen.

• M184 kirjoitti:

Niin eihän mulla tuohon oikeaa vastausta ole, tuo nyt vain oli oletus. Jäin vain pohtimaan että voiko siellä olla väärässä asennossa.

Hymiöilme on sopiva tähänkin vastaukseen.

Höm...🤔

• Ignooraus. Siis et oo nähnyt mitään, ei oo tapahtunut mitään ja tavatessa vaan normi moikka. 😀✋

• Joo, on pakko salata. 🦉

Joo, on pakko salata. 🦉

Jotkut ei tajua, että muut voi nähdä tahtomattaankin. 😬

Pimeällä vois muistaa, että valoisasta ei näe pimeään, mutta pimeästä näkyy valoisaan. 😃

• Disse kirjoitti:

Jotkut ei tajua, että muut voi nähdä tahtomattaankin. 😬

Pimeällä vois muistaa, että valoisasta ei näe pimeään, mutta pimeästä näkyy valoisaan. 😃

Ja että vaatteet kuluu ja auringossa niiden läpi näkee 😃

Joo, on pakko salata. 🦉

Siitä saisit kyllä ilmaista kesätetatteria kun kävisit muka tuohtuneena naapurin emännälle vähän motkottamassa, että pitäisi exhibionistiukkonsa kurissa eikä esittelemässä paikkojaan kunnolliselle naapurille. Sitten vaan kuulostelisit, varmaan alkaisi tapahtumaan kun emäntä ottaisi asian puheeksi.

Ja että vaatteet kuluu ja auringossa niiden läpi näkee 😃

Niin, että shortsien kuminauha ei ole koko shotsit? 😂

• Anonyymi

Koettu on! Hän oli vaimoni kanssa sellaisessa asennossa, jota en viitsinyt katsella. Enkä kyllä keksi mikä olisi oikea asento ollutkaan.

• Anonyymi

Lautapeliä pelatessa ei ole kuin päät vastakkain. Se.

• Anonyymi

Ikivanha aloitus!

• Ei nyt sentään ikivanha..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      122
      822
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      24
      777
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      695
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      668
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      45
      600
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      548
    7. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      537
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      52
      536
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63