Olinko minä nyt kenenkään...

...palstahelluntaiheila vai en? Mitänkä se nyt kävi? Onnistuko? Oon hövelillä tuulella, luppaan omalta osaltani olla jokaisen 😃

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö se tuo Pujis ole ollut sinuun aina kiihkeissään? 🤪

• Ei pie mennä häntäkään suinpäin hättyyttelemmään 😁

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ei pie mennä häntäkään suinpäin hättyyttelemmään 😁

Luulen, että ei pahastus vaikka hätyyttelisit. Punapäisten lettipäitten kuvia linkittelee tänne palstallekin. Onhan se ihan lääpällään. 😌

• Jan1 kirjoitti:

Luulen, että ei pahastus vaikka hätyyttelisit. Punapäisten lettipäitten kuvia linkittelee tänne palstallekin. Onhan se ihan lääpällään. 😌

Sittenpä minä sovin automaattisen tiktatuurisesti, että olen ollut palstahelluntaiheila pujikselle. Vain ja ainoastaan. The one and only. Eipä kysellä. Aloitus on sulkeutunut. Tiedonanto näkyy tässä ao:lle huomennakin 🥰

Sittenpä minä sovin automaattisen tiktatuurisesti, että olen ollut palstahelluntaiheila pujikselle. Vain ja ainoastaan. The one and only. Eipä kysellä. Aloitus on sulkeutunut. Tiedonanto näkyy tässä ao:lle huomennakin 🥰

Oikein. 😊👍

• Heh, ei tässä nyt oikein voi olla kenenkään heila, nimetä ketään. ☺️

• Juu minulle kyllä kelpaisi. Minullahan oli aiheesta aloituskin, en nyt muista mitä siellä sävelsin :D

• Sovittu! 🍓☘️

Sovittu! 🍓☘️

Halit sinulle ihana heilani :D

• pujotteIija kirjoitti:

Halit sinulle ihana heilani :D

Sinne kanssa! :D

• Miten se Harmaaritarin valloitus hän kyllä on sinua puolustellut kuin kuuluukin.

• Miksi on puolustellut?

Miksi on puolustellut?

en ole kysynyt, ehkä hän voi paremmin kertoa.
        Mutta minäkin sinua olen puolustanut koska tykkään sinusta kun et satuta.

• valtakunta kirjoitti:

en ole kysynyt, ehkä hän voi paremmin kertoa.
        Mutta minäkin sinua olen puolustanut koska tykkään sinusta kun et satuta.

Joo, me ymmärretään toisiamme. Olen katsonut, että kolmestaan ollaan monesti omattu samat mielipiteet, asenteet ja arvot. Monessa keskustelussa se näkyy kuinka järkevä sinäkin olet. Älä anna pahojen sanojen satuttaa. Oon aina pitänyt sinusta. Se meissä on samaa, että molemmat ollaan heikompien puolella. Sinusta se välittyy hyvin valtis 🌸

Joo, me ymmärretään toisiamme. Olen katsonut, että kolmestaan ollaan monesti omattu samat mielipiteet, asenteet ja arvot. Monessa keskustelussa se näkyy kuinka järkevä sinäkin olet. Älä anna pahojen sanojen satuttaa. Oon aina pitänyt sinusta. Se meissä on samaa, että molemmat ollaan heikompien puolella. Sinusta se välittyy hyvin valtis 🌸

Sanat satuttaa vaan kun tiedän muita sattuvan myös kuka tahansa olisi voinut olla tilallani, se tekee asiasta vain vielä enemmän vakavamman kannan, muuten voisinkin vain kääntää poskeani ja olla hiljaa mutta koen velvollisuudeksi suojella muita saada toinen ymmärtää toimivansa väärin.

Jos minä en tee mitään, kuka tekee kaikilla ei vain mahdollista lähteä ei ole kykyä tai ei osaa ja sen vuoksi koen tarpeellisuuden saada ihmiset kohtelemaan toisiaan hyvin . Moni hakee täältä apua somesta myös lapset vaikka minun lapset ei mutta entä aikuisena jokainen meistä on jonkun äiti, isä, lapsi tai sisar, veli koen sen velvollisuudeksi kun paha olo saa satuttamaan itseään tai muita

Kyllä minulla on tarve puolustaa heitä, jotka ei pysty vielä puolustamaan sen vuoksi yritän saada heidät toimimaan oikein. Mikä muu ei siihen riitä kuin puhuminen joskus tuntuu väärin käyttäytyneet ihmiset ei herää silti koska ovat tuntemattomia. En ymmärrä miksi he eivät halua olla onnellisia toisen puolesta.

• valtakunta kirjoitti:

Sanat satuttaa vaan kun tiedän muita sattuvan myös kuka tahansa olisi voinut olla tilallani, se tekee asiasta vain vielä enemmän vakavamman kannan, muuten voisinkin vain kääntää poskeani ja olla hiljaa mutta koen velvollisuudeksi suojella muita saada toinen ymmärtää toimivansa väärin.

Jos minä en tee mitään, kuka tekee kaikilla ei vain mahdollista lähteä ei ole kykyä tai ei osaa ja sen vuoksi koen tarpeellisuuden saada ihmiset kohtelemaan toisiaan hyvin . Moni hakee täältä apua somesta myös lapset vaikka minun lapset ei mutta entä aikuisena jokainen meistä on jonkun äiti, isä, lapsi tai sisar, veli koen sen velvollisuudeksi kun paha olo saa satuttamaan itseään tai muita

Kyllä minulla on tarve puolustaa heitä, jotka ei pysty vielä puolustamaan sen vuoksi yritän saada heidät toimimaan oikein. Mikä muu ei siihen riitä kuin puhuminen joskus tuntuu väärin käyttäytyneet ihmiset ei herää silti koska ovat tuntemattomia. En ymmärrä miksi he eivät halua olla onnellisia toisen puolesta.

Äärimmäisen viisaasti ja kauniisti todettu. Siinä kiteytyy hyvyys ja oikeamielisyys. En pysty lisäämään mitään. Olen samalla kannalla.

• Hyvä kuva sulla ainakin oli. Siis päivällä. Miksi poistit?

• Vau.
        Nyt se on takaisin. Tämähän on oikein toivomuskaivo.
        Pujiksen iloksi tottakai.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Vau.

Kun lamppua hieroo...😏

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Vau.

Sastamala, mitä teet siellä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sastamala, mitä teet siellä?

Ai missä?

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Ai missä?

Siellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siellä.

Kuivattelen juuri viimeisteltyä siilitukkaa ja meinasin vielä syöpästä vähän iltapalaa.
        Alkas kattoon sitten tuota sarjaa areenalta, jota suositeltiin.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Kuivattelen juuri viimeisteltyä siilitukkaa ja meinasin vielä syöpästä vähän iltapalaa.
        Alkas kattoon sitten tuota sarjaa areenalta, jota suositeltiin.

Hyvä! Kuulostaa hyvältä. Kivaa iltaa ja unta 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä! Kuulostaa hyvältä. Kivaa iltaa ja unta 😄

No samoin. Onpas täällä tänään ystävällistä.

• Anonyymi

Onko liian vanha , kun näkee unta silmät auki. Ainakin hirveitä kesämyrskyjä, korvaa kutittaa , on aina enne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      356
      4135
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2381
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      9
      2213
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      147
      1845
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1038
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe