Oletteko huomanneet, kuinka naiset käyttäytyy sosiaalisissa tilanteissa täysin sen mukaan mikä mikäkin status kelläkin on?
Kun nainen puhuu tyypille, jonka sosiaalinen status on korkea, naisen katse ja olemus kirkastuu, hän alkaa hymyilemään ja nauramaan. Jos tyyppi kertoo vitsin, se on naisesta hauska vaikka kukaan muu ei naura.
Jos nainen puhuu tyypille, jonka sosiaalinen status on alhainen, hänestä tulee vähäsanainen ja nuiva.
Mutta kun miehet laitetaan tähän tilanteeseen ja kyseessä on perus normomies, ei joku pyrkyri niin se on aika sama kelle mies puhuu niin setit on samat.
Miksi miehet on niin based ja naiset kieroja?
Oletteko huomanneet, kuinka naiset käyttäytyy
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, ei heitä kiinnosta tiede eikä tekniikka eikä ylipäätään mikään looginen ja rationaalinen. Siksi he sopivat vain pussien tyhjennykseen.
- Anonyymi
Naiset katsovat kaikkea miehen tekemistä siitä lähtökulmasta miltä mies näyttää. Komean miehen kaikki teot ja puheet koetaan ja ymmäretään aina parhaassa mahdollisessa valossa.
Rumilus voi sanoa ja tehdä mitä tahansa, mutta nainen suhtautuu niihin aina lähtökohtaisesti kyynisesti, kylmästi ja epäluuloisesti.- Anonyymi
Täällä on mietitty samaa ja selitetty syykin käytökseen tarkasti ja loogisesti. Selitys ei tunnu naisista hyvältä, mutta mitäpä he järjellä tekisivätkään (Nyt tuli yleistettyä tiedän sen).
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16419489/janna--fakta-miehen-valisemisesta
heh, onneksi mulla on miehen aivot. Turhan monimutkaista tuollainen ajattelu, josta kerrot. :)
- Anonyymi
Vot.
iVot ja iPhone. Molemmat tulee kalliiksi omistajalleen. Mitään ei osata itse ja siksi hankittu tälläiset :) Anonyymi kirjoitti:
Vot.
iVot ja iPhone. Molemmat tulee kalliiksi omistajalleen. Mitään ei osata itse ja siksi hankittu tälläiset :)Android ja perinteinen läppäri pelittää, ei tartte muuta. :)
Suukin pelittää, jos puhua pitää.
- Anonyymi
Miehet voivat nauraa vaikka vitsille jonka kertoo kähisevällä äänellä joku pyörätuolissa oleva pappa jos se juttu on hyvä.
Nainen vaan pitää creepynä eikä reagoi mitenkään.
Kuitenkin jos saman vitsin kertoo komea mies niin se on naisesta hauskaa. Nainen valitsee ja päättää kaiken.
- Anonyymi
Näin on. Kuten sinäkin olet tehnyt ja hyvin on mennyt.
- Anonyymi
Jos naiset laitettaisiin johonkin valheenpaljastustestiin tai jonkin hypnoosin avulla saataisiin totuus niin mitähän he oikeasti ajattelevat meistä mitättömän näköisistä miehistä? Luulen että moni nainen haluaisi että mitättömät miehet kuolisivat tai muuten häviäisivät välittömästi näköpiiristä. Jos ei tulisi seurauksia niin varmaan olisivat valmiita antamaan myös tappokäskyjä.
misspönttöuuni kirjoitti:
Minä ajattelen osaako tuo laittaa ruokaa!
Jos ei osaa jatkan samaa ajattelua eri miehen kohdalla!!!
- Anonyymi
kokkien kierto...
Jatka vaan, josko tulisi hyvä soppa vastaan :) Anonyymi kirjoitti:
kokkien kierto...
Jatka vaan, josko tulisi hyvä soppa vastaan :)Minusta kun siinä ajattelussa on vähiten pahaa. :)
- Anonyymi
siksi kai et ole hyvävartaloinen.
- Anonyymi
Miehet taas esittävät kahden kesken mukavaa mutta porukassa kilpaillaan kuka keksii pahimmat haukutjonkun toisen ulkonäöstä.
- Anonyymi
Ei ne ole miehiä. Ne on poikasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897