Onko miten yleistä tällainen... Kerroin et ei oo ollut pitkäaikaista suhdetta, jotain lyhyempiä säätöjä ja kortsua aina käyttänyt eikä mitään oireita... Naiselle se ei riitä vaan haluaa et käyn testeissä ja sittenkin kuulemma vielä käytettäisiin kondomia kunnes tulee tunne siitä että voi luottaa. Onko tämä nainen hieman liioitellun varovainen... Mulla ei oo koskaan ollut sukupuolitauteja
Vastaukset 35
- Anonyymi
tinderiläisiltä voi saada sukupuolitaudin ja korona viiruksen
- Anonyymi
Kaikki taudit eivät näy perus testeissä niin kuin vaikka herpes tai trikomonas. Ei olekaan mikään ihan pikku juttu, naiselle.
Olet varmaan lirputellut niitä sun säätöjäsi, ilman suojaa?- Anonyymi
Ei kait herpestä pysty testaamaan ollenkaan, jos se ei oireile?
Trikomonas on todella harvinainen Suomessa eikä edes sisälly perus sukupuolitautitestipakettiin (siihen kuuluu klamydia, tippuri ja HIV), ja yleensä naisella se oireilee kyllä. Valkovuotonäytteestä sen näkee, voi näkyä papa-kokeestakin. Miehen osalta en sitten tiedä miten se testataan, mutta kaiken järjen mukaan paikallinen näyte pumpulitikulla peniksen kärjestä. Noin sen täytyy mennä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait herpestä pysty testaamaan ollenkaan, jos se ei oireile?
Trikomonas on todella harvinainen Suomessa eikä edes sisälly perus sukupuolitautitestipakettiin (siihen kuuluu klamydia, tippuri ja HIV), ja yleensä naisella se oireilee kyllä. Valkovuotonäytteestä sen näkee, voi näkyä papa-kokeestakin. Miehen osalta en sitten tiedä miten se testataan, mutta kaiken järjen mukaan paikallinen näyte pumpulitikulla peniksen kärjestä. Noin sen täytyy mennä.Veritesteillä näkyy onko HSV-1stä tai 2sta(vasta-aine). Jos on kakkonen niin se on varma sukupuolitauti vaikka miten yrittäisi selitellä. Herpes testit kyllä saa mutta niitä pitää pyytää erikseen. Trikomonas on todella yleinen ja testataan kun vain pyydät, naisilta.(Itse testautin sen monta kertaa 2010 alussa kun oli epämääräinen tulehdus joka ei lähtenyt pois ja gyne sanoi samaa jo silloin, se on erittäin yleinen mutta siitä ei paljoa puhuta) Miehillähän sitäkin on melkein mahdotonta testata auts.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veritesteillä näkyy onko HSV-1stä tai 2sta(vasta-aine). Jos on kakkonen niin se on varma sukupuolitauti vaikka miten yrittäisi selitellä. Herpes testit kyllä saa mutta niitä pitää pyytää erikseen. Trikomonas on todella yleinen ja testataan kun vain pyydät, naisilta.(Itse testautin sen monta kertaa 2010 alussa kun oli epämääräinen tulehdus joka ei lähtenyt pois ja gyne sanoi samaa jo silloin, se on erittäin yleinen mutta siitä ei paljoa puhuta) Miehillähän sitäkin on melkein mahdotonta testata auts.
Ne viruksethan voivat tarttua ristiin myös. Ja käsittääkseni positiivinen vasta-ainetestin tulos ei vielä kerro siitä että se oireilisi sukupuolitautina.
- Anonyymi
Ei haluu tartuttaa sua.
- Anonyymi
Ok ymmärrän!! ei meidän tarvitse sänkyyn mennä mutta voidaanko sopia riidat! ja olla vaikka ystävä???
- Anonyymi
Tuollaisen naisen kanssa ei kannata ryhtyä suhteeseen.
On varmasti määräilevä ja pikkutarkka kaikissa muissakin asioissa, en niin rasittavaa tyyppiä kannata vaivoikseen ottaa. - Anonyymi
Heivaa muija heti. Kyllä naisen pitää tietää että kunnollinen kiltti ätmi on tauditon.
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään tauteja ollut ikinä sen takia kun en harrasta irtosuhteita ja en halua tuntematon ihmisen kanssa nussia!en todellakaan tunne häntä!! johtuu siitä että palstalla on kirjoittanut minulle mitä tahansa joten onko se ihme että haluan tietää onko hänellä mitään tauteja??? jos esimerkiksi ei olisi ollut täällä palstalla kirjoittaa ja oltaisiin IRL oltu niin en olisi ikinä epäillyt onko hänellä mitään tauteja! mutta sen jälkeen kun hän kertoi että myy itseään ja nussii vieraita Tinder hakuja niin ei kiitos minulle!! nainen joka ei edes itseään kunniota niin en voi olla!
Meinaatko että sun, tai kenenkään muun miehen sanaan vois luottaa?
Mitä tähän sanoo Harmis?Saa kai muutkin kuin Harmis kommentoida?
Yhtä lailla naisiin ei voi luottaa. Kaikki ovat muka "neitsyitä" kysyttäessä.Partakaweri kirjoitti:
Saa kai muutkin kuin Harmis kommentoida?
Yhtä lailla naisiin ei voi luottaa. Kaikki ovat muka "neitsyitä" kysyttäessä.Hehhe...
Tuskin.Harmis sanoo että on toki viisautta olla varovainen, se on sitten ap;n oma asiansa meneekö testeihin.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Harmis sanoo että on toki viisautta olla varovainen, se on sitten ap;n oma asiansa meneekö testeihin.
Onko tää harmis harrastanut irtosuhteita?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Taitaa olla neitsytsetä..
Jos tuo on pilailua, niin en mä ainakaan naisena edellytä että mies on neitsyt, vaikka en irtosuhdemenneisyyttä mieheltä hyväksykään. Hassua muuten, että melkein aina kun mainitsen etten halua yhden yön suhteita harrastanutta miestä, niin tulee jotain kommenttia että "neitsytmiestä on vaikea löytää" :D
Kerrankin järkevä nainen. Vaimomateriaalia.
- Anonyymi
Kyllä jokaisen kannattaa puolin ja toisin käydä taudit testauttamassa, kun aikoo uuden kumppanin kanssa ruveta peuhaamaan. Sehän on vain pelkästään fiksua.
- Anonyymi
Ätmeillä ei ole tuateja joten naiset voi antaa pillua turvallisin mielin
Ihan normaaliahan tuo on. Mä taas en ymmärrä mikä tuossa olisi niin ihmeellistä? Jos vaikka ajattelet asiaa niin, että ethän sä saa vertakaan luovuttaa 4 kuukauteen (m&n tai n&n. Jos m&m, 12 kk), kun olet uudessa suhteessa.
- Anonyymi
Fiksua aikuista käyttäytymistä. En anna jos ei ole sukupuolitautien testausraporttia ja varmistusta siitä ettei ole käytetty testien antamisen jälkeen. Kyttään ja laitan valvovan kameran naisen olkapäille joka kuvaa naisen jokaista minuuttia ettei vain pääse se sukupuolitauti yllättämään, heh heh.
Missä luottamus?
AsianVierestä- Anonyymi
Mä haluun että meet sinne testeissä käymää vai haluatko että olen erittäin puutteessa koko kesän??
- Anonyymi
Minusta on hyvä että nainen huolehtii itsestään.
Minulta pyydettiin sitä, koska se oli kompromissi ratkaisu suojaamattomaan rakasteluun.
Ei se meillä ainakaan ollut mikään ongelma. Pikemminkin osoitus arvostuksesta. - Anonyymi
Nainen vaatii sinua testeihin. Vois mennä myös itse.
- Anonyymi
Mielestäni sukupuolitaudeista tulee olla päivitetty tieto jo henkilön oman terveyden vuoksi. Samalla tulee varmuus siitä ettei tartuta jos on ollut yliaktiivinen. Olenko käynyt testeissä? Kyllä, enemmän kuin viisi kertaa. Miksi? Villiä menoa eikä kehenkään pidä luottaa. Kun käy testeissä voi luottaa itseensä ja antautua tarvittaessa myös ilman ehkäisyä ilman pelkoa omasta hyvinvoinnista tai vastapuolen hyvinvoinnista. Suosittelen testejä jos tulee tehtyä jotain harkitsematonta. Tuo onkin mielenkiintoinen kysymys, voiko kehenkään luottaa?
AsianVierestä - Anonyymi
Kortsu ei suojaa 100%. Joku aika sitten joku heppu täällä kertoi saaneensa herpeksen Senegalilaiselta prostituoidulta vaikka käytti kumia.
- Anonyymi
Herpes ja kondyloomahan ovat juuri niitä tauteja, joilta kortsu ei välttämättä suojaa. Se pitäisi olla kaikilla tiedossa jotka irtoseksiä harrastavat, vaikka kumi olisi käytössä
Hän on kodinperustajamateriaalia. Älä koske jos et ole tosissasi. Kuppaset ukot voivat olla keskenään kaiken nähneine meisseleineen. Jos et toteuta toiveita, hän on liian hyvä sulle!
On yleistä ja täysin normaalia. Mitä siinä vielä äimistelet, testeihin ja rivakasti.
Järkinainen. Vaadi sinäkin.
Jaa, eipähän tuon nykyään pitäisi olla kovin hankalaa. Olen syyllistynyt tuohon itsekin, kyselemään testien perään.
- Anonyymi
Fiksun oloinen nainen. Mee testeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1441459
- 591218
- 61939
- 76919
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e46914Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5834Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M85809Kuntorappuset
Kuinkahan suuren suosion ja käyttömäärän on saanut nämä raput joita paljon mainostettiin , ennen ja jälkeen valmistumise59734Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia25714- 18691