Sään ennustaminen tuntuu vielä olevan Ilmatiteenlaitoksen kellarissa olevan sammakon tehtävä. Silti sään ennustaminen onnistuu keskimäärin 3-4 tuntia eteenpäin. Tuohon tietysty pystyisi kuka tahansa jos kiipeäisi puuhun katselemaan mitä on tulossa. On superhyper tietokoneet ja mallinnus ohjelmat mutta ei se silti tunnu onnistuvan.
sään ennustaminen
Anonyymi
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kalliit tietokoneet on pelikäytössä siellä, ennusteet tehdään lottokoneen numeroilla. Tämä siksi, että kallis lottokone saadaan koko viikoksi käyttöön. Oikean ns vanhanajan ennustamisen kanssa nykyisillä liirumlaarumeilla ei ole mitään tekemistä. Meteorologian laitos on suojatyöpaikka ja yhdeksäneurolaisten kuntoutuskeskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868