On mukava kun joku toinen lähestyy ja aloittaa juttelun ja kysyy vaikka jotain johon saan vain vastata. Asia etenee mukavasti niin ja tunnen itseni kiinnostavaksi. Ongelma on vaan siinä että miehille tätä tilannetta ei juuri suoda. Miksi on näin? Onko se ihan puhdasta itsekkyyttä naisilta että he eivät viitsi ajatella asiaa miehen näkökulmasta? Vai eivätkö he ymmärrä siinä olevan jotain epätasa-arvoista?
Miksi naiset eivät aloita juttelua?
45
205
Vastaukset
Minä puhun liikaa 😔kukaan ei tiedä, mitä tehdä! Kysyn kaverilta kaiken, selostan kaiken ja se vaipuu uneen...
- Anonyymi
Sekin on ihan hyvä varmaan mutta jos kyseessä olisi vieras mies niin odottaisitko vain että hän avaa keskustelun?
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on ihan hyvä varmaan mutta jos kyseessä olisi vieras mies niin odottaisitko vain että hän avaa keskustelun?
No minua kiinnostaa ihmiset ylipäätään niin paljon etten pysty olla hiljaa. En odota. Jotainhan siitä ihmisestä pitää irti saada. Jos mies hymyilee, puhun heti, mulle on ihan sama mitä puhuu, mutta jos on hiljaa alkaa naurattaa joten sitä ei passaa päästää tapahtumaan :) aina voi kysyä mitä siinä teet, mistä oot tullu, minne menossa, lomalla vai ei, sää jne. Joo, en odota :D
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
No minua kiinnostaa ihmiset ylipäätään niin paljon etten pysty olla hiljaa. En odota. Jotainhan siitä ihmisestä pitää irti saada. Jos mies hymyilee, puhun heti, mulle on ihan sama mitä puhuu, mutta jos on hiljaa alkaa naurattaa joten sitä ei passaa päästää tapahtumaan :) aina voi kysyä mitä siinä teet, mistä oot tullu, minne menossa, lomalla vai ei, sää jne. Joo, en odota :D
Tämä ongelma ei sitten ole ainakaan sinun syytäsi. Veikkaan kyllä että kuulut hyvin pieneen vähemmistöön.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ongelma ei sitten ole ainakaan sinun syytäsi. Veikkaan kyllä että kuulut hyvin pieneen vähemmistöön.
Jaa en tiijä, mutta täällä päin kyllä kaikki, niin miehet kuin naisetkin, puhuvat ja paljon. Huh, välillä saisivat olla jopa hiljaa! :((( Onkohan kysymys maakuntaeroavaisuuksista? Itäsuomalainen tallaaja on utelias ja vilkas, nuoret ja vanhat. Ärsyttävyyteen asti ja koska olen täältä, saan niin sanoa!
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi viikkoa sitten mulla kävi täällä sähköasentaja; nyt tiedän hänen koko suvun tarinan. Onneksi sähkömies oli itsekin puhelias ettei tarvinnut lypsää!
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Jaa en tiijä, mutta täällä päin kyllä kaikki, niin miehet kuin naisetkin, puhuvat ja paljon. Huh, välillä saisivat olla jopa hiljaa! :((( Onkohan kysymys maakuntaeroavaisuuksista? Itäsuomalainen tallaaja on utelias ja vilkas, nuoret ja vanhat. Ärsyttävyyteen asti ja koska olen täältä, saan niin sanoa!
Joskus kyllä sanoit että olet enemmän hiljainen ihmisten kanssa, kun palstalla ehkä annat muuta vaikutelmaa. Muistan tämän koska se hämmensi monet.
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kyllä sanoit että olet enemmän hiljainen ihmisten kanssa, kun palstalla ehkä annat muuta vaikutelmaa. Muistan tämän koska se hämmensi monet.
Kyllä. Olen isossa joukossa hiljainen, koska tarkkailen ryhmää. Jos on paljon väkeä, sanon asian ainoastaan jos mulla oikeaa asiaa on. Kahdestaan puhelias sillä ihmisestä on selvitettävä niitä asioita. Olen oikeasti tosi hyvä kuuntelemaan niiden kysymysten ohessa. Kuuntelen -en ole kuuntelevinani, ero.
- Anonyymi
Et ole naisten mielestä ulkonäöllisesti top 10 mies.
Et ole tehnyt naisen näköpiirissä sankaritekoja.
Et ole esiintyvä taiteilija etkä olympiavoittaja.
Et pelää änärissä.
Siksi nainen ei tule juttelemaan sinulle ikinä!- Anonyymi
Kyyninen mutta hyvin osuva kommentti. Kun mies ylittää tietyn tason niin hän nousee näiden naisten roolileikkien yläpuolelle ja silloin valta-asetelmilla ei enää olekaan merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyyninen mutta hyvin osuva kommentti. Kun mies ylittää tietyn tason niin hän nousee näiden naisten roolileikkien yläpuolelle ja silloin valta-asetelmilla ei enää olekaan merkitystä.
Eli olet naisten näkökentässä tavis eli näkymätön mies.
Naisen huomio on siis kiinnitettävä muulla tavalla ja sittenkin on mentävä itse puhumaan naiselle. Sinulla on hetki aikaa mennä puhumaan naiselle kun saat tämän huomion.
Eli joudut pelaamaan peliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet naisten näkökentässä tavis eli näkymätön mies.
Naisen huomio on siis kiinnitettävä muulla tavalla ja sittenkin on mentävä itse puhumaan naiselle. Sinulla on hetki aikaa mennä puhumaan naiselle kun saat tämän huomion.
Eli joudut pelaamaan peliä.Kyllä. Ja ilmeisesti monen naisen mielestä mies on onnekas jos pääsee juttelemaan naiselle. Ehkä näin onkin mutta tasa-arvoisemmassa maailmassa asetelmat eivät olisi ihan näin vinoutuneita.
- Anonyymi
Ja ennen muuta tuo ensimmäinen
Et ole naisten mielestä hyvän ja ennen muuta myös seksikkään näköinen.
Tämä asia kun on näin, niin naiset itse asiassa tekevät kaikkensa, että ei vaan tulisi tuon näköinen äijä mitään puhumaan saati iskemistä yrittämään. Tämän asian kyllä näkee naisen naamastakin, tarvitsematta sitä muuta kuin vähän vilkaista.
Statusta ei varsinkaan naiselle oudolla miehellä tarvitse olla. Ja voihan sitä aina sanoa olevansa vaikka se klassinen lentokapteeni, ja toisaalta myös jotkut alakulttuurien kriminaalistatuksetkin viehettävät tiettyjä naisia.
- Anonyymi
Ai ettei suoda? Mä pokasin ex-mieheni ja lasteni isän aloittamalla juttelun ja oltiin aivan tuntemattomia toisillemme vielä siinä vaiheessa.
- Anonyymi
Hänelle se suotiin ja hyvä niin!
- Anonyymi
Oli kylläkin top 10-osastoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kylläkin top 10-osastoa.
Voi olla look-a-like tyyppi myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla look-a-like tyyppi myös
No joo, näytti Bruce Sprigsteeniltä nuorempana. Tuntemattoman kanssa on toisaalta helppo aloitta jutustelu, koska ei ole tunteita mukana, korkeintaan seksi mielessä. Jos on valmiiksi ihastunut tai rakastunut, panokset on tottakai paljon isommat ja pelko torjutuksi tulemisesta.
Jos nainen alkaa puhua, älkää olko niin töksöjä. Jos mies ei sitten saa sanaakaan suustaan, niin hymyilkää vaikka koko ajan leveästi. Nainen jatkaa puhetta. Näyttäkää, että kas ihanaa, siihen pölähti joku! Naisten pitää saada huomata se. Mut jos mies on kädet puuskassa ja nojaa taaksepäin ja tuhisee ja puhisee nii siitä ei tule yhtään mitään!
- Anonyymi
Jep. Toimii, jos tykkää lähinnä kuunnella. Lämmin hymy ja rintamasuunta päin kääntyneenä, huomion osoittavana. Sillä voi olla rentouttavakin vaikutus, vain kuunnella toisen höpötystä (kunhan muistaa välillä nyökäyttää silmät loistaen) - kuparilukko
- Anonyymi
Ellet ole riittävän komea, naiset ei juttelemaan tule. Vanha viidakon sanonta.
- Anonyymi
Viidakossa on ollut aikaa miettiä asioita. Missähän se raja menee kuinka komea pitää olla? Pakko on olla jokin raja-arvo komeudessa jonka jälkeen näin tapahtuu.
- Anonyymi
Kun on 91% komea, niin raja-arvo on ylitetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se 91% on eli top10 oltava. Muille ei naiset tee aloitetta vaikka se sisäinen kauneus on tärkeintä sanovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se 91% on eli top10 oltava. Muille ei naiset tee aloitetta vaikka se sisäinen kauneus on tärkeintä sanovat.
Naisilla on näitä paskoja lauseita, joilla koetetaan peittää tiedon puutteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihan baarissa katselee menoa niin kyllä ne on ihan ne komeimmat miehet joille naiset juttelevat. Ei todellakaan riitä mikään peruskomeus. Ehkä parista prosentista puhutaan mielestäni. Toki miehellä täytyy myös olla vaatetus kohdallaan ja iloinen kaveripiiri ympärillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla on röntgen näkö. Kun mies on top 10 komea, naiset näkevät miehen sisäisen kauneuden. Ja kaikki kemialliset yhdisteet. Mikä lie röntgenspektometri naisten silmässä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihan baarissa katselee menoa niin kyllä ne on ihan ne komeimmat miehet joille naiset juttelevat. Ei todellakaan riitä mikään peruskomeus. Ehkä parista prosentista puhutaan mielestäni. Toki miehellä täytyy myös olla vaatetus kohdallaan ja iloinen kaveripiiri ympärillä.
Juuri näin. Gaussin käyrältä 14% rumia 72 taviksia ja 14% komeita.
yli91% komea on siis 1,4% miehistä. Eli havaintosi pari prosenttia on todellakin oikea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla on röntgen näkö. Kun mies on top 10 komea, naiset näkevät miehen sisäisen kauneuden. Ja kaikki kemialliset yhdisteet. Mikä lie röntgenspektometri naisten silmässä :)
Juurikin näin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillain harvoilla top-10-tyypeillä voi tosiaan olla vielä bonuksena sfääreihin ulottuva sisäinen kauneus. Sellainen paketti on kyllä äärimmäinen harvinaisuus, niin naisissa kuin miehissäkin.
- Anonyymi
Naisilla on kuudes aisti jolla he aistivat, että mies henkisesti valmis suhteeseen. Mies voi pettää tai väkivaltainen, ja nainen huolii hänet. Mutta jos olet naiseton, se johtuu siitä, ettet ole henkisesti riittävän kehittynyt parisuhteeseen. Jatka henkistä kasvuasi niin ehkä viisikymppisenä vielä löydät jonkun!
- Anonyymi
Taas näitä paskoja selityksiä.
- Anonyymi
Eräs ex-naisystävä sanoikin että baariin mennessään katsoi ensin läpi kaikki miehet ja meni sitten komeimman miehen juttusille ihan itse, ei jäänyt odottelemaan miesten yrityksiä. Näki kai heti sisäisen kauneuden ja luonteen joka tärkein kaikista.
- Anonyymi
Miehen pitää juoda viinaa ja lähteä yökerhoon. Siellä voi alkaa jutella naisten kanssa.
Raitis mies on yksin kotona ja haaveilee että joku nainen tulisi juttelemaan hänelle. Mutta haaveeksi jää.
t. viinamies - Anonyymi
Päteekö toi naisten aloitteettomuus yleisestikin miehille vai ainoastaan meille rumille hylkiöille? En siis tiedä oman tuttavapiirin kautta, koska mulla on viimeksi ollut kavereita tai muutakaan sosiaalista elämää varmaan ala-asteella. Miten sitten suurin osa miehistä edes pystyy pariutumaan, jollei naiset tee aloitteita miehille?
Luulis olevan aika vaikeaa, jos naisilla ei ole minkäänlaista spontaania seksuaalista kiinnostusta miestä kohtaan, vaan miehen pitäisi jotenkin sen oman aloitteellisuuden kautta herättää naisessa joku sellainen tunne, jota naisella lähtökohtaisesti ei alkujaan ole lainkaan.- Anonyymi
Itse olen komeahko mies. Olen näitä maan hiljaisia, joten minulla on ollut ns. eturivin paikka tarkkailla naisten käyttäytymistä.
Komeuteni ei ole riittänyt ihan top 10. Kasvot ehkä vielä menisi, mutta pituus 170 ei riitä naisille.
Ei ole koskaan tapahtunut, että nainen olisi tullut juttelemaan. Paitsi kerran 28 vuotiaana baarissa tuli 60 vuotias känninen nainen kysymään mua seuraksi heille, mutta sitä ei nyt lasketa.
Enivei normaalit tai selvinpäin olevat naiset ei tule juttelemaan, jos et ole top10 sakissa naisten silmissä. Saat olla vaikka kuinka hieno tai hyvä mies henkisesti tahansa, niin vain ulkoiset ominaisuudet tai julkisuuden näkyvyys merkkaavat. Olen katsellut vierestä kuinka pitkät komeat miehet saavat ympärilleen hänelle juttelevia naisia tuon miehen tekemättä yhtään mitään.
Tavis miehet saa sitten top 10 miehen jämät. Kun naiset pettyy siihen että ne top10:it panee muitakin, niin vasta sitten tavismiehen juttelut auttaa. Pahimmillaan tavis saa naisen joka on jo juoksunsa juossut. Yh-naisilla on kiire saada elättäjä, niin myös heidän kanssaan pääsee juttusille. Mutta miehen on se puhe aloite tehtävä. Nää on näitä naisten paskatestejä: miehen on oltava aloitteellinen.
- Anonyymi
Eheytys on kilpailtu, kun mikään ei ole rikki.
- Anonyymi
Miehistä 90 % on rumia joten ei naist aloita juttelua rumalle miehelle. Itse en ole koskaan kokenut tilannetta että nainen olisi aloittanut juttua minun kanssani. Ja olen sentään jo yli 40 vuotias.
- Anonyymi
Sun täytyy vaan hyväksyä tilanteesi ja etsiä naisia, jotka vastaavat omaa olemustasi. Saatuaan pakit alfoilta jotkut näistä naisista voivat jopa suostua suhteeseen kanssasi. Tai ainakin seksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun täytyy vaan hyväksyä tilanteesi ja etsiä naisia, jotka vastaavat omaa olemustasi. Saatuaan pakit alfoilta jotkut näistä naisista voivat jopa suostua suhteeseen kanssasi. Tai ainakin seksiin.
Ulkomailla miesten taso on huomattavasti parempi.
- Anonyymi
Eihän sillä ole väliä kuka juttelee ensin. Juttukaverin sukupuoli ja ikäkin on yhdentekevää.
xLiner- Anonyymi
Juu, nainen vain priorisoi juttukaverinsa siten, että komeat miehet ja toiset naiset tulevat ensin. Listan viimeisenä on tavismies jolle nainen ei ikinä juttele ensin. Eli sikäli sillä kuka juttelee ensin ei ole väliä, koska kierrät koko kysymyksen tai et edes ymmärtänyt sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, nainen vain priorisoi juttukaverinsa siten, että komeat miehet ja toiset naiset tulevat ensin. Listan viimeisenä on tavismies jolle nainen ei ikinä juttele ensin. Eli sikäli sillä kuka juttelee ensin ei ole väliä, koska kierrät koko kysymyksen tai et edes ymmärtänyt sitä.
Seuransa kannattaa valita. Ei tässä koko päivää ole aikaa yrittää kohottaa epämääräisillä keinoilla jonkun tuntemattoman ätmin itsetuntoa. Ja ihmisillä on omakin elämä, miksi se pitäis valjastaa vaikkapa sun palvelemiseen ja miellyttämiseen?
Eikö sulla ole ennestään tuttuja? Jutteletko itse kaikille, vai valitsetko seurasi? Menet juttelemaan koko porukan epämiellyttävimmälle tyypille?
Opettele ensin itse jutustelemaan ihmisten kanssa. Ehkä niistä joku tulee sitten myöhemmin sunkin jutulle.
xLiner
Yrittäkää jo nähdä, että jutteluhaluttomia miehiä on enemmän kuin jutteluhaluttomia naisia.
- Anonyymi
Palstailun lisäksi loput alustat lopetukseen on myös hyviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212306
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4252170Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971186Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13975- 44804
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109776Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15774Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32699