En uskalla enää olla kaksin hänen kanssaan yksityisessä tilassa.
Aikaisemmat tapaamiset ovat johtaneet siihen, että hän riisui minua melkein väkivaltaisesti, Hänen kosketuksensa on liian kovakourainen ja hän tuntuu nauttivan, kun lukee epävarmuuden tai melkein pelon silmistäni. Hän nauttii siitä, kun saa koskettaa ja katsella minua ja hallita tilannetta. Kun yritän itse koskettaa häntä, hän työntää käteni syrjään, eikä ole koskaan edes riisuutunut seurassani. KYLLÄ, koskettaminen ja seksi on ollut täysin yksipuolista.
Ekaa kerrat tuntuivat silti ihanilta, mutta nyt olen alkanut pelätä. En haluaisi tavata häntä enää.
Onko teillä mitään neuvoa tai näkökulmaa jaettavana?
Naisystäväni on seksuaalisesti aggressiivinen, mutta samaan aikaan kylmä ja kova
77
1245
Vastaukset
- Anonyymi
Jos todella pelkäät tai olet edes epävarma, että pelkäät, niin peli poikki ihan kokonaan. Tuo kuullostaa ihan hirvittävältä.
- Anonyymi
Niin, ja jos koet, että oma henkinen (ja fyysinenkin) terveys on vaarassa, niin et ole mitenkään velvollinen selittelemään, vaikka katkaisisit välit ihan täysin. Todella suosittelen ottamaan etäisyyttä tuohon ihmiseen.
- Anonyymi
Sairas ihminen se on.
Läheisyys on hellyyttä jota kummatkin haluaa, jos haluaa.- Anonyymi
Ei se seksi/läheisyys aina hellää ole. Toki tässä kohtaa jos ei nauti niin täytyy peli vetää poikki. Ja täytyy tehdä toiselle selväksi, että ei siitä nauti. Se ei välttämättä toiselle itsestään selvyys ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se seksi/läheisyys aina hellää ole. Toki tässä kohtaa jos ei nauti niin täytyy peli vetää poikki. Ja täytyy tehdä toiselle selväksi, että ei siitä nauti. Se ei välttämättä toiselle itsestään selvyys ole.
Mielestäni suhteessa jossa on rakkautta, luottamusta ja hellyyttä voi hyvin olla myös seksissä vähän rajumpia otteita. Intohimoa. Omien rajojen tunnistamista ja vetoa ei pidä sälyttää toisen vastuulle, vaan itse tunnustaa ja sanoa, mistä tykkää ja jos joku juttu menee rajan yli. Taidan itse olla leijonan kaltainen sängyssä, paljon hellyyttä, mutta myös kiihoittuneessa olotilanteessa voi ns. ”hampailla ottaa niskasta” kiinni. Olisi ihana löytää samankaltainen vähän rohkeampi, ettei sängyssä tarvitsisi pidätellä itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni suhteessa jossa on rakkautta, luottamusta ja hellyyttä voi hyvin olla myös seksissä vähän rajumpia otteita. Intohimoa. Omien rajojen tunnistamista ja vetoa ei pidä sälyttää toisen vastuulle, vaan itse tunnustaa ja sanoa, mistä tykkää ja jos joku juttu menee rajan yli. Taidan itse olla leijonan kaltainen sängyssä, paljon hellyyttä, mutta myös kiihoittuneessa olotilanteessa voi ns. ”hampailla ottaa niskasta” kiinni. Olisi ihana löytää samankaltainen vähän rohkeampi, ettei sängyssä tarvitsisi pidätellä itseään.
Näimpä! Itse pidän siitä, että toinen osaa antaa hellyyttä, mutta lisäksi myös sopivasti rajuutta. Sen toki tiedostan, ettei tästä kaikki pidä, mutta mistä sen voi tietää pitääkö oma kumppani siitä myös jos ei ole hyvää keskusteluyhteyttä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan intohimoisessa intiimissä tilanteessa välillä tulee noita rajumpiakin otteita mukaan luonnostaan. Aina kuitenkin varmistettava tavalla tai toisella, että se on petikumppanille ok, mun mielestä toi varmistaminen pitää tehdä etukäteen eikä suoraa päätä iskeä hampailla kiinni :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näimpä! Itse pidän siitä, että toinen osaa antaa hellyyttä, mutta lisäksi myös sopivasti rajuutta. Sen toki tiedostan, ettei tästä kaikki pidä, mutta mistä sen voi tietää pitääkö oma kumppani siitä myös jos ei ole hyvää keskusteluyhteyttä!
Puhuminen kyllä, mutta myös sängyssä toisen kehonkielen lukeminen. Luulis sen näkyvän ja vaistoavan kun toinen nauttii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan intohimoisessa intiimissä tilanteessa välillä tulee noita rajumpiakin otteita mukaan luonnostaan. Aina kuitenkin varmistettava tavalla tai toisella, että se on petikumppanille ok, mun mielestä toi varmistaminen pitää tehdä etukäteen eikä suoraa päätä iskeä hampailla kiinni :D
Lue tarkemmin: ...kiihottuneessa tilassa, ei aikaisemmin tietenkään.
- Anonyymi
Puhuisin asiasta, jos mahdollista. Ellei muutu tai pelottaa jo kaksin olo niin laittaisin suhteen vain poikki.
- Anonyymi
Oisko tossa vielä jotai puhuttavaa ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko tossa vielä jotai puhuttavaa ???
Kai hänelle voisi sanoa ettei pidä kovakouraisista otteista ja käytös pelottaa. Tosin tuskin hän siitä muuttuisi...
- Anonyymi
Sekaisinhan tuommoinen on..
- Anonyymi
Kuulostaa suoraan sanoen ihan pimeältä. Minä olen sitä mieltä, ettei ikinä pidä jäädä tilanteeseen, jossa pelkää.
- Anonyymi
Mistä löydätte noita hulluja, ota siihen etäisyyttä.
- Anonyymi
No hui, suosittelen kyllä pikaista eroa, saattaapi olla vaikeaa tollasen ihmisen kanssa, mut pidä oma mielesi. Toivottavasti sulla on tukiverkkoa.
- Anonyymi
Ei ole normaalia. Katkaise toi suhde ennen kuin muuttuu vaaralliseksi.
- Anonyymi
Kyllä yleensä tuon tyyppisistä sadistisista leikeistä sovitaan etukäteen, ja juttu on että se toinenkin nauttii asetelmasta. Ehkä hän kuvitettelee olevansa kovinkin viettelevä domina mut lähinnä sairaalta tuo kuulostaa, etenkin jos ei ole edes kysynyt satutko pitämään vähän kovemmista otteista.
- Anonyymi
Uskaltauduin tänään kertomaan tilanteestani ja peloistani parhaille ystävilleni ja kaikki ovat kannustaneet minua lopettamaan suhteen.
Suunnitelmissa on nyt, että sovin tapaamisen tuon naisen kanssa ja otan ystäviäni mukaan tapaamiseen. Kerron hänelle, että haluan kertakaikkiaan lopettaa suhteen, ja myös ystäväni toivovat hänen jättävän minut rauhaan.
Saa nähdä, millainen neuvottelu siitä tulee, sillä en kuitenkaan usko, että hän luopuu minusta vapaaehtoisesti.
Iso KIITOS kaikille rohkaisusta!- Anonyymi
Hienoa että kaverit välittävät mutta eikö ole hieman outoa mennä ja ehkä provosoivaa mennä kaveriporukan kanssa laittamaan suhdetta poikki. Vai kuinka pelottava henkilö on siis kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että kaverit välittävät mutta eikö ole hieman outoa mennä ja ehkä provosoivaa mennä kaveriporukan kanssa laittamaan suhdetta poikki. Vai kuinka pelottava henkilö on siis kyseessä?
Hänellä on henkinen yliote minusta, enkä enää edes uskaltaisi tavata häntä yksin. Suoraan sanottuna pelkään häntä nyt aivan hirveästi. Viimeisen tapaamisen jälkeen, omassa kodissani, tärisin hänen lähdettyään ja itkin. En ole ikinä tavannut hänen kaltaistaan ihmistä, enkä kykene nousemaan häntä vastaan, eikä minulla ole mitään henkisiä tai fyysisiä puolustuskeinoja hänen varalleen, mikäli joutuisin olemaan kaksin hänen kanssaan. Jos tapaisin hänet kadulla, lähtisin varmasti karkuun.
Minua vain pelottaa aivan hirveästi, enkä osaa sanoittaa sitä tunnetta yhtään enempää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on henkinen yliote minusta, enkä enää edes uskaltaisi tavata häntä yksin. Suoraan sanottuna pelkään häntä nyt aivan hirveästi. Viimeisen tapaamisen jälkeen, omassa kodissani, tärisin hänen lähdettyään ja itkin. En ole ikinä tavannut hänen kaltaistaan ihmistä, enkä kykene nousemaan häntä vastaan, eikä minulla ole mitään henkisiä tai fyysisiä puolustuskeinoja hänen varalleen, mikäli joutuisin olemaan kaksin hänen kanssaan. Jos tapaisin hänet kadulla, lähtisin varmasti karkuun.
Minua vain pelottaa aivan hirveästi, enkä osaa sanoittaa sitä tunnetta yhtään enempää.Jos pelkäät noin paljon, sovi tapaaminen julkiseen tilaan tai hoida asia puhelimessa. Ehkä sun kannattaisi viettää aikaa läheisten kanssa kunnes tilanne on rauhoittunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua vain pelottaa aivan hirveästi, enkä osaa sanoittaa sitä tunnetta yhtään enempää.Ok, sitten tuo on varmasti hyvä järjestely.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua vain pelottaa aivan hirveästi, enkä osaa sanoittaa sitä tunnetta yhtään enempää.Kuulostaa tosi pahalta tilanteelta, ei kukaan saa aiheuttaa kenellekään tuollaista kärsimystä ja pelkoa. Minusta voit luottaa tunteisiisi, jos joku ihminen tuntuu uhkaavalta, siihen on syy, ja tietysti sinulla on oikeus ottaa ystäviä tueksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pelkäät noin paljon, sovi tapaaminen julkiseen tilaan tai hoida asia puhelimessa. Ehkä sun kannattaisi viettää aikaa läheisten kanssa kunnes tilanne on rauhoittunut.
Kyllä, näin me teemme. Sovin tapaamisen kahvilaan ja ystäväni tulevat sen jälkeen luokseni keskustelemaan ja viettämään iltaa. Eräs erityinen ystäväni on luvannut jäädä minun luokseni yöksi.
Kiitos kaikki ihanat ihmiset välittämisestä ja tuesta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap saa tehdä niin kuin hänestä tuntuu parhaalta. Ei tarvitse miellyttää ketään muuta. Jos tulee ongelmia, niin totta kai sitten poliisille.
- Anonyymi
se kuullostaa alakoulun kiusaaja kiusattu suhteelta en voi uskoa etta joku oikeasti hakee jotain tallaista hirveaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua vain pelottaa aivan hirveästi, enkä osaa sanoittaa sitä tunnetta yhtään enempää.Voitko kuvailla hanta etta voit varoittaa muita ihmisia hanesta ha ha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se kuullostaa alakoulun kiusaaja kiusattu suhteelta en voi uskoa etta joku oikeasti hakee jotain tallaista hirveaa
Miksi kirjoittaa tämmöistä keksittyä tarinaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kuvailla hanta etta voit varoittaa muita ihmisia hanesta ha ha
Hanki peili, jos taloudessasi ei ole enää yhtään ehjää jäljellä.
- Anonyymi
Tarvitsisin vielä kovasti teidän apuanne.
Ystäväni ovat keskustelleet asiastani keskenään ja katsoneet nyt aiheelliseksi kertoa minulle, että heidän mielestään minun naisystäväni EI OLE NAINEN.
Perusteluina heillä oli, että hän ei anna minun koskea itseensä, eikä ole koskaan riisuutunut minun edessäni. Minusta hän kyllä näyttää kovasti naiselta, vaikka on urheilutaustainen. Kukaan näistä ystävistäni ei ole edes nähnyt häntä, eikä sellainen mahdollisuus ole edes käynyt mielessäni. Voisiko se kuitenkin olla syy, miksi hän tuntuu niin oudolta?
Alan olla jo täysin sekaisin tämän asian kanssa. Mistä tällaiseen voisi hakea keskusteluapua? Ystäväni kehottivat minua tekemään rikosilmoituksen. Minua pelottaa, että minut leimataan MT-ongelmaiseksi. Alan jo itsekin miettiä, kuvittelenko liikaa kaikenlaista???!!!- Anonyymi
Se on ihan sama, mitä sukupuolta hän on. Tilanne kuullostaa nyt sen verran vakavalta, että sinun täytyy pistää välit poikki heti.
- Anonyymi
Turhaa spekulointia. Pistä välit poikki ihmiseen jonka koet uhkaavaksi.
- Anonyymi
Jos olet kieltänyt koskemasta ja hän on väkisin koskenut sinuun niin kyllä se on rikos ja rikosilmoituksen paikka.
Se, että hän olisi valehdellut sukupuolestaan ei taida rikos olla. Laita ne välit poikki ja pyydä joku ystävä näköetäisyydelle olemaan paikalla. Hänhän voi hyvin houkutella sinua henkisellä otteellaan sivummalle tms. Ystävä voi pitää huolen puolestasi jos näin uhkaa käydä.
Aluksi olisin neuvonut keskustelemaan asioista jos hän ei vain ole ymmärtänyt tuntemuksiasi mutta lisäkommenteistasi päätellen olet jo yrittänyt mutta hän ei kuuntele. Sinulla on oikeus tuntea olosi turvalliseksi. - Anonyymi
Saattaa olla esim transtaustaa ja kärsiä sukupuoli dysforiasta eikä siksi halua riisuutua.
Mutta oli miten oli, niin jos sinua pelottaa niin ei kannata olla tekemisissä.
Jotkut luulee että tuollainen karski ja kovakourainen käsittely on seksikästä, ja kyllähän siitä jotkut tykkäävätkin mutta ei kenenkään kuulu pelätä. (jos ei nauti siitä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla esim transtaustaa ja kärsiä sukupuoli dysforiasta eikä siksi halua riisuutua.
Mutta oli miten oli, niin jos sinua pelottaa niin ei kannata olla tekemisissä.
Jotkut luulee että tuollainen karski ja kovakourainen käsittely on seksikästä, ja kyllähän siitä jotkut tykkäävätkin mutta ei kenenkään kuulu pelätä. (jos ei nauti siitä)Ei pelkäämisestä voi nauttia, kun se on voimakas negatiivinen tunne, joka ei voi olla olemassa yhtä aikaa minkään positiivisen tunteen kanssa. Pelko aiheuttaa joko taistele/pakene-reaktion tai jähmettää ihmisen toimintakyvyttömäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet kieltänyt koskemasta ja hän on väkisin koskenut sinuun niin kyllä se on rikos ja rikosilmoituksen paikka.
Se, että hän olisi valehdellut sukupuolestaan ei taida rikos olla. Laita ne välit poikki ja pyydä joku ystävä näköetäisyydelle olemaan paikalla. Hänhän voi hyvin houkutella sinua henkisellä otteellaan sivummalle tms. Ystävä voi pitää huolen puolestasi jos näin uhkaa käydä.
Aluksi olisin neuvonut keskustelemaan asioista jos hän ei vain ole ymmärtänyt tuntemuksiasi mutta lisäkommenteistasi päätellen olet jo yrittänyt mutta hän ei kuuntele. Sinulla on oikeus tuntea olosi turvalliseksi.Niin miten edes todistettaisiin, että joku on valehdellut sukupuolestaan, kun ainahan voi sanoa, että kokee itsensä naiseksi, mieheksi, tai muunsukupuoliseksi, eikä kukaan voi siihen väittää vastaan, mutta tuolla sukupuolijutulla ei nyt ole tässä mitään merkitystä, vaan sillä, että tuo henkilö on rikkonut ap:n rajoja, ja saanut hänet pelkäämään, ap:n kannattaa katkaista välit häneen kokonaan, ei tuossa tilanteessa ole mitään muuta vaihtoehtoa.
- Anonyymi
kuullostaa etta han vihaa naisia tai ei vain pida sinusta minaan muuna kuin sellaisena jota panna joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkäämisestä voi nauttia, kun se on voimakas negatiivinen tunne, joka ei voi olla olemassa yhtä aikaa minkään positiivisen tunteen kanssa. Pelko aiheuttaa joko taistele/pakene-reaktion tai jähmettää ihmisen toimintakyvyttömäksi.
Kyllä tuntuu oudolta kun ihmiset kertovat mistä voi ja mistä ei voi nauttia:D Eiköhän sitä ihmisillä ole omia fetissejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuntuu oudolta kun ihmiset kertovat mistä voi ja mistä ei voi nauttia:D Eiköhän sitä ihmisillä ole omia fetissejä.
Niin taitaa olla aika veteen piirretty viiva milloin ” hassusta tulee pelottava” . Joku voi sanoa että ei mene vuoristorataa koska pelkää. Minusta se tunne, kun on vuoristoradan korkeimmassa kohdassa juuri ennen syöksyä on aika kiva. Vaikka siinä jännitystä on jo niin paljon, ettei tiedä meneekö jo pelon puolelle. Nautin siitä tunteesta. Saman voisin kuvitella seksissä tapahtuvan. Valtojen/ jännitteiden ”taistelu” yhteinen leikki, kun olisikin joku yhtä rohkea ja voimakas haluinen, että pääsisi näihin tunteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä tarkoitin, että jos ihminen oikeasti pelkää, se
ei ole mikään nautinto, voi olla, että puhumme eri asiasta, en siis tarkoittanut jotain leikkipelkäämistä, mikä ei ole edes pelkäämistä, vaan jännitystä, mikä on aivan eri tunne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taitaa olla aika veteen piirretty viiva milloin ” hassusta tulee pelottava” . Joku voi sanoa että ei mene vuoristorataa koska pelkää. Minusta se tunne, kun on vuoristoradan korkeimmassa kohdassa juuri ennen syöksyä on aika kiva. Vaikka siinä jännitystä on jo niin paljon, ettei tiedä meneekö jo pelon puolelle. Nautin siitä tunteesta. Saman voisin kuvitella seksissä tapahtuvan. Valtojen/ jännitteiden ”taistelu” yhteinen leikki, kun olisikin joku yhtä rohkea ja voimakas haluinen, että pääsisi näihin tunteisiin.
Minusta vuoristoradassa ei voi edes pelätä, koska siinä ei ole mitään oikeaa vaaraa, eli se tunne, mikä vuoristoradassa ihmisille tulee, ei ole pelko vaan jännitys, ja vielä aika lievä sellainen. Pelko on tunne, joka tulee siitä, että ihminen arvioi olevansa todellisessa vaarassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta vuoristoradassa ei voi edes pelätä, koska siinä ei ole mitään oikeaa vaaraa, eli se tunne, mikä vuoristoradassa ihmisille tulee, ei ole pelko vaan jännitys, ja vielä aika lievä sellainen. Pelko on tunne, joka tulee siitä, että ihminen arvioi olevansa todellisessa vaarassa.
Kommentoija puhui veteen piirretystä viivasta, milloin jännitys muuttuu peloksi. Joku voi oikeasti tykätä olla seksissä rajoillaan.
Keskustelussa on ruvettu sivuavaan toista aihetta, mistä Ap alunperin puhui. AP:N tilanne vaikuttaa, joko suurelta väärinkäsityksestä ja liioittelulta, ehkä pari eri-ikäisiä.
Tai sitten Ap:n tilanne oikeasti kummallinen ja hän on ehkäpä hyvin nuori ja ajautunut vaaralliseen seuraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoija puhui veteen piirretystä viivasta, milloin jännitys muuttuu peloksi. Joku voi oikeasti tykätä olla seksissä rajoillaan.
Keskustelussa on ruvettu sivuavaan toista aihetta, mistä Ap alunperin puhui. AP:N tilanne vaikuttaa, joko suurelta väärinkäsityksestä ja liioittelulta, ehkä pari eri-ikäisiä.
Tai sitten Ap:n tilanne oikeasti kummallinen ja hän on ehkäpä hyvin nuori ja ajautunut vaaralliseen seuraan.Minusta ap: n tilanne vaikutti yksiselitteisesti vaaralliselta, koska siinä toinen ylitti ap:n rajat ilman hänen suostumustaan, niin ei voi toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ap: n tilanne vaikutti yksiselitteisesti vaaralliselta, koska siinä toinen ylitti ap:n rajat ilman hänen suostumustaan, niin ei voi toimia.
Ehkä näin. Pitkälle AP antoi tilanteen edetä, luulis, että jos ei ihan teini ole niin tajuaa asiat aikaisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä näin. Pitkälle AP antoi tilanteen edetä, luulis, että jos ei ihan teini ole niin tajuaa asiat aikaisemmin.
Niin voisi luulla, mutta kaikki eivät osaa rajata asioita ja tilanteita ajoissa, tai eivät siihen psyykkisesti kykene syystä tai toisesta, eikä se ollut tuossa ap:n vastuulla, vaan toisen osapuolen vastuulla olisi ollut kysyä, onko tuollainen käytös ap:lle ok, etenkin kun kyse on epätavallisesta toiminnasta, josta on jo oletettavaa, että useimmat eivät siitä tykkää. Ja kun tapahtuu jotain yllättävää, itselle uutta ja vierasta, tai tilanteeseen sopimatonta, periaatteessa kenen tahansa konseptit voivat mennä hetkeksi sekaisin, eli ap:n kuvaamassa tilanteessa yllättävän monikin voisi mennä aluksi lukkoon, ja tilanne ehtisi mennä jo aika pitkälle, ennen kuin sen saisi keskeytettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voisi luulla, mutta kaikki eivät osaa rajata asioita ja tilanteita ajoissa, tai eivät siihen psyykkisesti kykene syystä tai toisesta, eikä se ollut tuossa ap:n vastuulla, vaan toisen osapuolen vastuulla olisi ollut kysyä, onko tuollainen käytös ap:lle ok, etenkin kun kyse on epätavallisesta toiminnasta, josta on jo oletettavaa, että useimmat eivät siitä tykkää. Ja kun tapahtuu jotain yllättävää, itselle uutta ja vierasta, tai tilanteeseen sopimatonta, periaatteessa kenen tahansa konseptit voivat mennä hetkeksi sekaisin, eli ap:n kuvaamassa tilanteessa yllättävän monikin voisi mennä aluksi lukkoon, ja tilanne ehtisi mennä jo aika pitkälle, ennen kuin sen saisi keskeytettyä.
Ei meistä kukaan ole ollut näkemässä tilannetta. Kukaan ei voi AP juttujen perusteella tietää mitä tapahtui ja mikä toisen osapuolen kokemus tilanteesta on. Liioitteleeko, Dramatisoiko, onko muutenkin kyvytön rajaamaan elämäänsä, sälyttääkö vastuun omasta hyvinvoinnista muille.
Pääasia, että AP ei ole enään tyypin kanssa, selvästikkään eivät sopineet toisilleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meistä kukaan ole ollut näkemässä tilannetta. Kukaan ei voi AP juttujen perusteella tietää mitä tapahtui ja mikä toisen osapuolen kokemus tilanteesta on. Liioitteleeko, Dramatisoiko, onko muutenkin kyvytön rajaamaan elämäänsä, sälyttääkö vastuun omasta hyvinvoinnista muille.
Pääasia, että AP ei ole enään tyypin kanssa, selvästikkään eivät sopineet toisilleen.Niin, ei kukaan voikaan tietää, mutta minä vastasin sen tiedon perusteella, minkä ap asiasta antoi, ja olen edelleen samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia, että AP ei ole enään tyypin kanssa, selvästikkään eivät sopineet toisilleen.Saatuani suhteen poikki ex-ystävääni, olin ensin helpottunut ja suunnattoman onnellinen. En ollut ymmärtänyt, miten täydellisesti tuo suhde oli hävittänyt ilon elämästäni ja tuonut tilalle pelon ja ahdistuksen. Olen yleensä ollut rohkea ja ulospäin suuntautunut, enkä ole osannut pelätä ja epäillä ihmisiä. Viattomuuteeni koitui ansaksi, joka mahdollisti alistamisen ja hyväksikäytön. En edes tiennyt, että ex-ystäväni kaltaisia ihmisiä on olemassa. Niin viaton ja tyhmä olin. Ja kyllä, olen myös nuori, hyvin nuori.
Nyt tunteeni ovat jo muuttuneet. Koen parhaillaan vihan, häpeän ja nöyryytyksen tunteita. Seuraava askel on- näin minulle on kerrottu - surun kokeminen tapahtuneesta ja lopulta lakkaan vihaamista. Työskenneltyäni tämän läpi alan parantua. Kyllä, olen käynyt keskustelemassa psykologin kanssa. Myös hän kehotti tekemään rikosilmoituksen, konkreettisena päätöksenä tapahtuneeseen.
En voi, enkä halua avata enempää, mitä suhteessani tapahtui. Jos kirjoittaisin auki suhteeseen liittyneen seksuaalisen alistamisen, ylläpito luultavasti poistaisi kirjoituksen. Niin hirveää se oli.
Nyt varmaan lopetan tähän. Kiitän vielä uudellee kaikkia kommentoijia ja toivotan jokaiselle hyvää kesää.
- ap - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatuani suhteen poikki ex-ystävääni, olin ensin helpottunut ja suunnattoman onnellinen. En ollut ymmärtänyt, miten täydellisesti tuo suhde oli hävittänyt ilon elämästäni ja tuonut tilalle pelon ja ahdistuksen. Olen yleensä ollut rohkea ja ulospäin suuntautunut, enkä ole osannut pelätä ja epäillä ihmisiä. Viattomuuteeni koitui ansaksi, joka mahdollisti alistamisen ja hyväksikäytön. En edes tiennyt, että ex-ystäväni kaltaisia ihmisiä on olemassa. Niin viaton ja tyhmä olin. Ja kyllä, olen myös nuori, hyvin nuori.
Nyt tunteeni ovat jo muuttuneet. Koen parhaillaan vihan, häpeän ja nöyryytyksen tunteita. Seuraava askel on- näin minulle on kerrottu - surun kokeminen tapahtuneesta ja lopulta lakkaan vihaamista. Työskenneltyäni tämän läpi alan parantua. Kyllä, olen käynyt keskustelemassa psykologin kanssa. Myös hän kehotti tekemään rikosilmoituksen, konkreettisena päätöksenä tapahtuneeseen.
En voi, enkä halua avata enempää, mitä suhteessani tapahtui. Jos kirjoittaisin auki suhteeseen liittyneen seksuaalisen alistamisen, ylläpito luultavasti poistaisi kirjoituksen. Niin hirveää se oli.
Nyt varmaan lopetan tähän. Kiitän vielä uudellee kaikkia kommentoijia ja toivotan jokaiselle hyvää kesää.
- ap -Hei anteeksi, kommenttini ovat olleet varmaan loukkaavia, kun tilanteesi on oikeasti ollut noin paha. Kuulostat fiksulta, hyvä että hait ammattiapua. Toivottavasti teit rikosilmoituksen ja toivut hyvin, kaikkea hyvää elämääsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei anteeksi, kommenttini ovat olleet varmaan loukkaavia, kun tilanteesi on oikeasti ollut noin paha. Kuulostat fiksulta, hyvä että hait ammattiapua. Toivottavasti teit rikosilmoituksen ja toivut hyvin, kaikkea hyvää elämääsi!
OK.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei anteeksi, kommenttini ovat olleet varmaan loukkaavia, kun tilanteesi on oikeasti ollut noin paha. Kuulostat fiksulta, hyvä että hait ammattiapua. Toivottavasti teit rikosilmoituksen ja toivut hyvin, kaikkea hyvää elämääsi!
Tämän verran vielä. Kävin viime viikolla henkilökohtaisesti tekemässä asiastani tutkintapyynnön. Poliisivirkailija piti ilmoitustani tarpeellisena ja hyvin aiheellisena, asiani etenee nyt varmuudella rikostutkintaan. Virkailija totesi vielä, että hyväntahtoisena ja kilttinä ihmisenä en ymmärrä ja tiedä, millaisia ihmisiä keskuudessamme liikkuu, ja joskus sen joutuu opettelemaan kovimman kautta. Kaikkea hyvää ja PITÄKÄÄ HUOLTA ITSESTÄNNE! -AP-
- Anonyymi
Lähetä minun luo niin laitetaan mimmi kuosiin eli samaa ”lääkettä” takaisin ja mä nauttisin. Tosin minä en satuttaisi liian lujaa 😉 Suosittelen sinulle taka askelia.
- Anonyymi
Mites tämä selvisi, onko ap saanut suhteen lopetettua?
- Anonyymi
Kiitos kaikille keskustelijoille!
Kyllä, minulla oli eilen tapaaminen hänen kanssaan, julkisella paikalla ja raahasin myös kolme ystävääni mukaan! Hän ei ilmeisesti ollut osannut odottaa mitään sellaista, ja vaikutti siinä tilanteessa epäuskoisella ja vähän pelästyneeltä. Luulisin, että hän ajatteli voivansa pitää minua valtansa alla ilman, että kukaan suhteen ulkopuolinen pääsisi puuttumaan asiaan !!?
Lopputulos oli kuitenkin se, että ei enää yritä pitää minuun yhteyttä, varsinkin kun ystäväni kertoivat hänelle hyvin selvästi, mitkä ovat vaihtoehdot.
Suosittelen oman kokemukseni perusteella kaikille vastaavaan tilanteeseen joutuneille suhteen käsittelyä julkisesti ja omasta turvallisuudesta huolehtimista hyvien ystävien myötävaikutuksella. Hänen kaltaisensa ihmiset todennäköisesti etsivät yksinäisiä ja pelokkaita ihmisiä ja ainoa pääsy pois tilanteesta on nostaa kissa pöydälle!
Mutta, nyt olen niin onnellinen ja kiitollinen kaikille!
Hyvää Juhannusta ihan jokaiselle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kaikille keskustelijoille!
Kyllä, minulla oli eilen tapaaminen hänen kanssaan, julkisella paikalla ja raahasin myös kolme ystävääni mukaan! Hän ei ilmeisesti ollut osannut odottaa mitään sellaista, ja vaikutti siinä tilanteessa epäuskoisella ja vähän pelästyneeltä. Luulisin, että hän ajatteli voivansa pitää minua valtansa alla ilman, että kukaan suhteen ulkopuolinen pääsisi puuttumaan asiaan !!?
Lopputulos oli kuitenkin se, että ei enää yritä pitää minuun yhteyttä, varsinkin kun ystäväni kertoivat hänelle hyvin selvästi, mitkä ovat vaihtoehdot.
Suosittelen oman kokemukseni perusteella kaikille vastaavaan tilanteeseen joutuneille suhteen käsittelyä julkisesti ja omasta turvallisuudesta huolehtimista hyvien ystävien myötävaikutuksella. Hänen kaltaisensa ihmiset todennäköisesti etsivät yksinäisiä ja pelokkaita ihmisiä ja ainoa pääsy pois tilanteesta on nostaa kissa pöydälle!
Mutta, nyt olen niin onnellinen ja kiitollinen kaikille!
Hyvää Juhannusta ihan jokaiselle!Hienoa että asia järjestyi ja olet turvassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että asia järjestyi ja olet turvassa!
KIITOS!
Keskustelussa selvisi myös se, että hän on ollut sukupuoleltaan nainen syntymästään asti, mitä ystäväni vähän epäilivät. Tämä nainen on nimittäin urheilutaustainen ja kilpaillut naisten sarjoissa pienestä pitäen, mikä ei kai muussa tapauksessa olisi ollut mahdollista. En voi kertoa yksityiskohtia, koska joku voisi ehkä tunnistaa hänet. Ystäväni arvelivat nyt, että hän on niin kovakuntoinen ja fyysisesti itsetietoinen, kovan kilpauran tehnyt, että hän on ehkä vain tottunut kohtelemaan ihmisiä kovalla kädellä????
Retkahdan aina fyysisesti kauniisiin ja sporttisiin naisiin, mutta hänen kanssaan minut ekaa kertaa alennettiin harjoitusmatoksi ???!!! Pitää vain näin jälkeen päin ajatella, että toivottavasti tämä kokemus teki minut viisaammaksi 😬😭
Kiitokset vielä keskusteluista ja välittämisestä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIITOS!
Keskustelussa selvisi myös se, että hän on ollut sukupuoleltaan nainen syntymästään asti, mitä ystäväni vähän epäilivät. Tämä nainen on nimittäin urheilutaustainen ja kilpaillut naisten sarjoissa pienestä pitäen, mikä ei kai muussa tapauksessa olisi ollut mahdollista. En voi kertoa yksityiskohtia, koska joku voisi ehkä tunnistaa hänet. Ystäväni arvelivat nyt, että hän on niin kovakuntoinen ja fyysisesti itsetietoinen, kovan kilpauran tehnyt, että hän on ehkä vain tottunut kohtelemaan ihmisiä kovalla kädellä????
Retkahdan aina fyysisesti kauniisiin ja sporttisiin naisiin, mutta hänen kanssaan minut ekaa kertaa alennettiin harjoitusmatoksi ???!!! Pitää vain näin jälkeen päin ajatella, että toivottavasti tämä kokemus teki minut viisaammaksi 😬😭
Kiitokset vielä keskusteluista ja välittämisestä!No mutta toivottavasti todella opit tuntemaan omia rajoja ja sen, että aina pitää sanoa ”ei”, jos siltä tuntuu. Se on tärkeä taito! Toki tuon tyypin meno oli aika arveluttavaa, kun ei ilmeisesti suostumuksen käsite ole oikein hallussa, eli en todellakaan tarkoita, että olisi sinun syysi. Tämä maailma on vaan aika kova, niin on hyötyä, jos osaa olla sitä vastaan. Pääasia, että olet nyt turvassa 😊💛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta toivottavasti todella opit tuntemaan omia rajoja ja sen, että aina pitää sanoa ”ei”, jos siltä tuntuu. Se on tärkeä taito! Toki tuon tyypin meno oli aika arveluttavaa, kun ei ilmeisesti suostumuksen käsite ole oikein hallussa, eli en todellakaan tarkoita, että olisi sinun syysi. Tämä maailma on vaan aika kova, niin on hyötyä, jos osaa olla sitä vastaan. Pääasia, että olet nyt turvassa 😊💛
Hyvä että ap:n asia on selvinnyt, tuollainen tilanne voi vaarallinen, ja vaikka aina sanotaan, että opetelkaa pitämään rajoistanne kiinni, ja sanomaan ei, niin sellainen ei välttämättä ole kovin helppoa, jos toinen osapuoli on hyvin dominoiva käytökseltään, tai tilanne on muuten epätasa-arvoinen. Kumminkin on tietysti tärkeää opetella sanomaan ei, se on välttämätöntä elämässä muutenkin. Minusta lisäksi kannattaa yrittää valikoida seuransa, sekä paikat, joissa liikkuu, vaarallisten ja epämiellyttävien tilanteiden ennaltaehkäisemiseksi.
- Anonyymi
Lihaksisto treenaantuu salilla yleisissä tiloissa. Ja silmälasit huurtuu sisältä vienon jerrylewismäisesti. Kivaa jussia.
- Anonyymi
harmi. kemia ei jotenkin kai toimi. olen itse tosi naisellinen ja alussa exani ei antanut minun tehda melkein mitaan ja jotenkin kemiat vain toimivat joidenkin ihmisten kanssa ja joidenkin ei. lähetä hänet minulle. itse en pelkää mutta en myoskään ole aggressiivinen itse. kuullostaa etta han ei pida sinusta koska muuten ei vetaisi katta pois agressiivisesti vaan laittaisi sen pois kohteliaasti.
- Anonyymi
Itseäni tällainen vain sytyttäisi.
Ketää vapaaehtoisia?- Anonyymi
Sinun pitäisi pyytää ap:n kuvaileman naisen yhteystiedot, mutta ihan oikeasti kannattaa olla varovainen vieraiden ihmisten kanssa, kun voi joutua vaikka minkälaiseen vaaratilanteeseen, pelko ei ole mikään kiva seksikäs tunnetila, vaan päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitäisi pyytää ap:n kuvaileman naisen yhteystiedot, mutta ihan oikeasti kannattaa olla varovainen vieraiden ihmisten kanssa, kun voi joutua vaikka minkälaiseen vaaratilanteeseen, pelko ei ole mikään kiva seksikäs tunnetila, vaan päinvastoin.
Sama sääntö on pätenyt kautta aikain ihan kaikkeen. Eli elämä on joskus potentiaalsiesti vaarallista, mutta ei sitä voi oikein sänkyynsäkään hautautua ja lopettaa elämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama sääntö on pätenyt kautta aikain ihan kaikkeen. Eli elämä on joskus potentiaalsiesti vaarallista, mutta ei sitä voi oikein sänkyynsäkään hautautua ja lopettaa elämistä.
Kuka on puhunut sänkyyn hautautumisesta, en minä ainakaan, mutta ei myös kannata varta vasten hankkiutua vaaraan jonkun aggressiivisen ihmisen kanssa, joka ei välitä muiden tunteista.
- Anonyymi
Voishan toi hyvinkin sytyttää oman naisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi ette kokeile?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten, kun tässä ketjussa oli aiheena, että joku oli vastentahtoisesti ollut kovakourainen ap:lle, joka oli pelännyt, eikä vastaavaa tilannetta voi tulla oman naisystävän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten, kun tässä ketjussa oli aiheena, että joku oli vastentahtoisesti ollut kovakourainen ap:lle, joka oli pelännyt, eikä vastaavaa tilannetta voi tulla oman naisystävän kanssa.
mutta eikö se ollut juuri ap:n naisystävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olikin, en muistanut sitä enää, kun tämä on niin kummallinen juttu kaiken kaikkiaan, mutta tuohan vaan korostaa sitä, että pitää olla varovainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, hän oli minun naisystäväni, jonkin aikaa. Ekana hän tuntui ihanan kiihkeältä, mutta sitten kaikki alkoi mennä pieleen. Seksi oli täysin yksipuolista, olin jatkuvasti hänen seksuaalisten tekojensa kohteena, saamatta mitään vastineeksi.
Lisäksi hän muuttui jatkuvasti aggressiivisemmaksi, hän koski minuun yhä kovakouraisemmin ja minusta vain tuntui siltä, että hän etsi jatkuvasti rajojaan, miten pitkälle hän uskaltaisi mennä? Aloin vähitellen todella pelätä häntä, enkä olisi halunnut lopulta enää tavata. Luulen, että hän olisi halunnut todella satuttaa minua, mikäli en olisi viheltänyt peliä poikki, yhdessä ystävieni kanssa.
Suosittelen kaikille, että lähdette välittömästi pois suhteesta, mikäli seksi alkaa tuntua epämukavalta tai jopa vaaralliselta.
Hyvät kesän jatkot kaikille!
- ap - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, hän oli minun naisystäväni, jonkin aikaa. Ekana hän tuntui ihanan kiihkeältä, mutta sitten kaikki alkoi mennä pieleen. Seksi oli täysin yksipuolista, olin jatkuvasti hänen seksuaalisten tekojensa kohteena, saamatta mitään vastineeksi.
Lisäksi hän muuttui jatkuvasti aggressiivisemmaksi, hän koski minuun yhä kovakouraisemmin ja minusta vain tuntui siltä, että hän etsi jatkuvasti rajojaan, miten pitkälle hän uskaltaisi mennä? Aloin vähitellen todella pelätä häntä, enkä olisi halunnut lopulta enää tavata. Luulen, että hän olisi halunnut todella satuttaa minua, mikäli en olisi viheltänyt peliä poikki, yhdessä ystävieni kanssa.
Suosittelen kaikille, että lähdette välittömästi pois suhteesta, mikäli seksi alkaa tuntua epämukavalta tai jopa vaaralliselta.
Hyvät kesän jatkot kaikille!
- ap -Asutko AP tai asuuko naisystäväsi Tampereella? Koska kuulostaa tutulta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko AP tai asuuko naisystäväsi Tampereella? Koska kuulostaa tutulta...
Hei, en voi kertoa, valitettavasti. Jos kerron, niin molempien henkilöllisyys voi paljastua, eikä se ole tavoitteena. Kiitos kuitenkin.
- ap - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti! Kunhan vain olis muuten turvallinen olo. Ihan kenen sattuu käsiin en suostuis😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti! Kunhan vain olis muuten turvallinen olo. Ihan kenen sattuu käsiin en suostuis😅
No mikä estää sua kokeilemasta sun naisen kanssa?
- Anonyymi
Toi ettei exäsi riisuutunut itse mutta riisui sinut ja teki sinulle seksuaalisia tekoja on alistamista. Ei exäsi välttämättä paha ihminen ole vaan huonokäytöksinen. Hänen pitäisi etsiä nainen joka pitää alistetuksi tulemisesta ja nauttii alistumisesta. Silloinkin exäsi pitäisi kuitenkin muistaa kunnioittaa kumppaniaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609067IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661370Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60877Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311703Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696