Jos joku virlä epäilee???

Niin kyllä mä palstajeesus olen...

https://aijaa.com/FZzEvP

Vähän vielä hiomista tuossa vetten päällä kävelyssä, mutta yövuoro takana, niin ei jaksa uskoa ihan satasella...🤣

62

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No johan!! 😲

• No sanoin siskotytölle, että nappooppas reeneistä kuva, kun eihän ne muuten usko. Koitin rennosti morjestaa, mutta aurinko paistoi silmiin. 😀

• Disse kirjoitti:

No sanoin siskotytölle, että nappooppas reeneistä kuva, kun eihän ne muuten usko. Koitin rennosti morjestaa, mutta aurinko paistoi silmiin. 😀

Rantaleijona...🤩

• misspönttöuuni kirjoitti:

Rantaleijona...🤩

Hyvä tilannekuva ja paljon lumpeenlehteä!

Rantaleijona...🤩

No leijona sinakin ja horoskoopiltaan. 😀

Hyvä tilannekuva ja paljon lumpeenlehteä!

No lumpeita oli. 😀

Mökillä nykyään käy niin vähän vesiliikennettä ja uijia, että luonto meinaa omia lahdukan. 😀

• Disse kirjoitti:

No lumpeita oli. 😀

Mökillä nykyään käy niin vähän vesiliikennettä ja uijia, että luonto meinaa omia lahdukan. 😀

Ihana ranta siellä on...🙂
        Rauhallista.

Millainen pohja?

Ihana ranta siellä on...🙂
        Rauhallista.

Millainen pohja?

No tuosta kuvasta ei varsinainen ranta edes näy, mutta hiekkapohja on uimarannassa. Muuten kaiketi mutaa..

https://aijaa.com/YcFh3g

Mutta tuossa on kuvaa rannasta. Puoli metriä vettä. Että pirun kirkas vesi. Kyllä kelpaa. 😁👌

• Disse kirjoitti:

No tuosta kuvasta ei varsinainen ranta edes näy, mutta hiekkapohja on uimarannassa. Muuten kaiketi mutaa..

Mutta tuossa on kuvaa rannasta. Puoli metriä vettä. Että pirun kirkas vesi. Kyllä kelpaa. 😁👌

On muuten kirkas! Puhdas! Ohhoh! 😮 Kiva polskia. 😃
        Mahtavaa kun on olemassa tuollanen paikka, on ollu muusta puhetta, muttei rannasta.

On muuten kirkas! Puhdas! Ohhoh! 😮 Kiva polskia. 😃
        Mahtavaa kun on olemassa tuollanen paikka, on ollu muusta puhetta, muttei rannasta.

No toi mökki on perikunnan, että siellä voi olla muitakin, niin siksi ei tule aina rampattua siellä.

Mutta hyvin siellä hommat toimii. Ei ole kinaa ja kaikille löytyy tilaa tarvittaessa.

Onhan toi mahtava mesta. Se pidetäänkin piilossa. Ei sinne kaikkia tuoda ja kaikille siitä kerrota. Sellainen piilopaikka. 😁

• Disse kirjoitti:

No toi mökki on perikunnan, että siellä voi olla muitakin, niin siksi ei tule aina rampattua siellä.

Mutta hyvin siellä hommat toimii. Ei ole kinaa ja kaikille löytyy tilaa tarvittaessa.

Onhan toi mahtava mesta. Se pidetäänkin piilossa. Ei sinne kaikkia tuoda ja kaikille siitä kerrota. Sellainen piilopaikka. 😁

Palstamiitti sinne :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Palstamiitti sinne :D

No sepä! Milloin otetaan? 😁

• Anonyymi

Ei saa oikein selvää...onko kuvassaTäplähylje?

• Savolainen rantaleijona, tosin irtautunut normaalista olotilastaan vaakatasosta.

Tällä luontokuvalla voitetaan vielä palkinto. 😀

• Niin että seisoo puolisääreen vedessä ja kuvittelee itsensä jeesukseksi ja kävelevänsä vetten päällä? suosittelen hoitoon ohjautumista jos pahenee, ja hattua päähän nyt ainakin näillä helteillä :D

• No ne on nää helteet. 😎

• Nonii kyllä se nyt on täysin epäonnistunut, jos ei sinua ole polvien korkeudella jalkapohjat, olitko sittenkin lyhytkasvuinen?

• Mun jalat yltää aina pohjaan, mutta pää ei aina oo pinnalla. 😀

• Disse kirjoitti:

Mun jalat yltää aina pohjaan, mutta pää ei aina oo pinnalla. 😀

Tuollaiset uhkea rohkeat teot sinun on sitten lopettava ja tunnustaa tosiasia. ”Minä en kävele vetten päällä”

• valtakunta kirjoitti:

Tuollaiset uhkea rohkeat teot sinun on sitten lopettava ja tunnustaa tosiasia. ”Minä en kävele vetten päällä”

No se onkin niin ”läästsiisonii”. 😀

• Anonyymi

Disse on 151cm hankkija-lippis päässä.

• Disse kirjoitti:

No se onkin niin ”läästsiisonii”. 😀

Viimeisiä tilaisuuksia ei tarvitse tulla.🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari senttiä enemmän kuin sinä ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Jrp, kun on ”vahvasti takaraivollla”. 😂

• valtakunta kirjoitti:

Viimeisiä tilaisuuksia ei tarvitse tulla.🙄

Sun kommentit on aina sopivan salaperäisiä. 😬

• Näyttää siltä et tuossa lammikossa vois treenata käsipohjaa

• Puolitoista metriä oli vettä tuossa ja kivi. 😂

• Jukolauta, nyt on Jesse niin, että vesi sun altas on pettänyt. :'D

• Usko oli koetuksella.... mutta vaan vähän upotti.

Yks toinenhan yritti kanssa. Sano, että jos oikeen uskoo, voi kävellä vetten päällä oikeesti. Käveli laiturilta ja uppos heti. Nousi pinnalle huutaen: -Jo minä, perkele tämän arvasin! 😀

• Disse kirjoitti:

Usko oli koetuksella.... mutta vaan vähän upotti.

Yks toinenhan yritti kanssa. Sano, että jos oikeen uskoo, voi kävellä vetten päällä oikeesti. Käveli laiturilta ja uppos heti. Nousi pinnalle huutaen: -Jo minä, perkele tämän arvasin! 😀

Se ei sitten uskonut tarpeeksi kovasti. :D

• Jan_ kirjoitti:

Se ei sitten uskonut tarpeeksi kovasti. :D

Ehkä vaatis vähän ainakin hiomista. 😀

• Disse kirjoitti:

Ehkä vaatis vähän ainakin hiomista. 😀

Uskoon tulo voisi auttaa, sano munkki selibaattilupausta antaessaan. :)

• Jan_ kirjoitti:

Uskoon tulo voisi auttaa, sano munkki selibaattilupausta antaessaan. :)

Heh...

Joo, käytiin mukeloitten kanssa mökillä uimassa. Tytön kaa revittiin lumpeita pohjasta ja poistu ajoi eestaas autolla. Systeri tuli myös uimaan. Kyllä kesä on hienoa aikaa.

On ollut töissä kaikenlaista säätöä, sekä muuta miettimistä, haastetta siellä ja täällä, mutta tässä sitä ollaan. Perkules. Selkä suorana ja hoidettu oma leiviskä.

Hyvää kysyvät, mutta priimaa tuli. Ei voi mittään. 😃

• Disse kirjoitti:

Heh...

Joo, käytiin mukeloitten kanssa mökillä uimassa. Tytön kaa revittiin lumpeita pohjasta ja poistu ajoi eestaas autolla. Systeri tuli myös uimaan. Kyllä kesä on hienoa aikaa.

On ollut töissä kaikenlaista säätöä, sekä muuta miettimistä, haastetta siellä ja täällä, mutta tässä sitä ollaan. Perkules. Selkä suorana ja hoidettu oma leiviskä.

Poistu= poitsu. 😬

Tänään ei osu. 😂

• Disse kirjoitti:

Heh...

Mukavaa aikaa tämä kesä, kunnon kesäkelitkin. Meidänkin piti tänään lähteä järviä kytistämään, missä olisi hyvä matala ja vielä levävapaa ranta.

Ei sitten lähdetty, kun iski ihan muut inspikset joka sorkkaan. Onneksi tolla toisella aikuiseksi kutsuttavalla on lomaa nyt heinäkuu, niin ehtiihän tässä vielä vaikka mitä ja vaikka minne.

Mites poika jo saanut varmuutta ajoon? :)

• Disse kirjoitti:

Poistu= poitsu. 😬

Tänään ei osu. 😂

Ää, ei se mitään. Ymmärretään kuitennii. :)

• Jan_ kirjoitti:

Mukavaa aikaa tämä kesä, kunnon kesäkelitkin. Meidänkin piti tänään lähteä järviä kytistämään, missä olisi hyvä matala ja vielä levävapaa ranta.

Ei sitten lähdetty, kun iski ihan muut inspikset joka sorkkaan. Onneksi tolla toisella aikuiseksi kutsuttavalla on lomaa nyt heinäkuu, niin ehtiihän tässä vielä vaikka mitä ja vaikka minne.

Mites poika jo saanut varmuutta ajoon? :)

No ihan kivasti. Vielä katsoo liian lähelle ja suppea näkeminen, mutta onneks voi suorittaa vielä monta toistoa. 😊
        Varovainenhan hän on, mutta eiköhän se tutustu tuossa ajallaan.

Ei oo tarvinnut vielä jarruttaa itse. 😃

• Disse kirjoitti:

No ihan kivasti. Vielä katsoo liian lähelle ja suppea näkeminen, mutta onneks voi suorittaa vielä monta toistoa. 😊
        Varovainenhan hän on, mutta eiköhän se tutustu tuossa ajallaan.

Ei oo tarvinnut vielä jarruttaa itse. 😃

No mutta se on hyvä, että kuitenkin treenaa. Ehkä parempikin, ettei ole vauhtikallo. Saattaa pysyä paremmin itse ja muut ehjänä ja tiellä kokemattomana, kun malttaa kaasun kanssa.

Et ole seissyt kaksin jaloin siis jarrun päällä. :D

• Jan_ kirjoitti:

Ää, ei se mitään. Ymmärretään kuitennii. :)

No toi oli jo räikee typo. 😬

• Disse kirjoitti:

No toi oli jo räikee typo. 😬

Niitä sattuu itse kullekin. Itelläkin väliin ihan yhtenään. Tarttee kömpiä nukkumaan niin tähän kohtaan hyvät yöt. 💤

• Jan_ kirjoitti:

No mutta se on hyvä, että kuitenkin treenaa. Ehkä parempikin, ettei ole vauhtikallo. Saattaa pysyä paremmin itse ja muut ehjänä ja tiellä kokemattomana, kun malttaa kaasun kanssa.

Et ole seissyt kaksin jaloin siis jarrun päällä. :D

No poitsu ei ole luonnonlahjakkuus. Koordinaatio jäsenten välillä ei ole saumatonta, mutta sitäkin säntillisempi.

Kaikki menee omilla vahvuuksillaan. 😃

Ei ole tarvinnut ääriolosuhteita kokea.... vielä! 😂

• Jan_ kirjoitti:

Niitä sattuu itse kullekin. Itelläkin väliin ihan yhtenään. Tarttee kömpiä nukkumaan niin tähän kohtaan hyvät yöt. 💤

Öitä ja sano Masalle, että kiireellä tänne seuraavaks. 😬

• Parempi keskittyä sitten muuttamaan vettä viiniksi.

• Niin tai appelsiinikiljuksi, se ainakin similältä onnistuu.

• No elä muuta viserrä. 😀

Mutta oon sina iloinen kun elän pääsiäisen jälkeen. 😀

• Harmaaritari kirjoitti:

Niin tai appelsiinikiljuksi, se ainakin similältä onnistuu.

No sodasteamilla voin taikoa ”kuplavettä”! ☝️😋

• Anonyymi

Aika tuhdissa kunnossa..

• Oisit laittanut vielä pikkukiven siihen isomman päälle ennen jeesustelua, niin olis näyttänyt uskottavammalta :)

• No hitto kun ei tullut mieleen. 😃

Johonkin Pönttiksen tekstiin vastasin aijaa-kuvalla. Siinä näkyy miten kirkas tää järvi on. Tästä mestasta sulle yks yö kerroin. 😀

Sait muuten mut miettimään vakavasti sukellushommia uudelleen. Tekis pisusti mieli. 😬

Hei, tässähän tää kuva onkin kopiokentässä. Tuossa on rannasta kuva, vettä puolisen metriä. Mieti miten hyvin näkyy pohja vielä 5-6 metrissä. 😁

• Disse kirjoitti:

No hitto kun ei tullut mieleen. 😃

Johonkin Pönttiksen tekstiin vastasin aijaa-kuvalla. Siinä näkyy miten kirkas tää järvi on. Tästä mestasta sulle yks yö kerroin. 😀

Sait muuten mut miettimään vakavasti sukellushommia uudelleen. Tekis pisusti mieli. 😬

Hei, tässähän tää kuva onkin kopiokentässä. Tuossa on rannasta kuva, vettä puolisen metriä. Mieti miten hyvin näkyy pohja vielä 5-6 metrissä. 😁

Mahtavan kirkasta järvivedeksi. Täältä Lapista löytyy karuja tunturijärviä, joissa samanlaista, mutta vakiompi majailuosoite on Pirkanmaalla, niin ainoastaan kaksi järveä olen kohdannut, joissa voi sanoa veden olevan kirkasta. Tietysti mittarin asteikkokin on aika tiukka, kun on lapsuutensa Lapin vesiin tottunut.
        Kävin eilenkin snorklaamassa sillä lammella. Alle 20 kilsaa kuitenkin ja ehdottomasti paras uimapaikka tässä lähistöllä minkä tiedän.

Selailin jo märkäpukuja ja muutakin tavaraa :) Josko ensi kesäksi sitten.

• Thymallus kirjoitti:

Mahtavan kirkasta järvivedeksi. Täältä Lapista löytyy karuja tunturijärviä, joissa samanlaista, mutta vakiompi majailuosoite on Pirkanmaalla, niin ainoastaan kaksi järveä olen kohdannut, joissa voi sanoa veden olevan kirkasta. Tietysti mittarin asteikkokin on aika tiukka, kun on lapsuutensa Lapin vesiin tottunut.
        Kävin eilenkin snorklaamassa sillä lammella. Alle 20 kilsaa kuitenkin ja ehdottomasti paras uimapaikka tässä lähistöllä minkä tiedän.

Selailin jo märkäpukuja ja muutakin tavaraa :) Josko ensi kesäksi sitten.

Mistä selailit vehkeitä? 😁

• Disse kirjoitti:

Mistä selailit vehkeitä? 😁

Ihan Tori.fi

• Disse kirjoitti:

No hitto kun ei tullut mieleen. 😃

Pisusti ...

Hihi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Pisusti ...

Hihi.

Olis lorottanut järveen tuossa kuvassa. Olis Dissekenpiss. :)

• Thymallus kirjoitti:

Ihan Tori.fi

Tjaa. Mä aattelin uusia ihan....
        Xxl vois olla sopiva liike, tai Budgetsport...🤔

Toisaalta mulla ois yks tuttu, millä ois yhteyksiä sukelluspiireihin, vois sieltä saada hyvät käytetyt vehkeet... lähinnä toi märkäpuku... veikkaan, että halpikset on halpiksia...🤔

• Thymallus kirjoitti:

Olis lorottanut järveen tuossa kuvassa. Olis Dissekenpiss. :)

Mistäs tiedät, etten reittä pitkin varovasti valuttanutkin? 😂

• Anonyymi

Tosi kiva kuva!!!

Hyvää kesää☀🤗

• No vitsinä menee. 😊

• Palstamooses vois tulla jakamaan ton veden kahtia, niin näkyis koivetkin..

• Vuan eepä ollunna Mooses messissä. 😂

• Anonyymi

Hieman sekaisin, kukahan Disse on, onko muita nikkejä

• Säkö sekaisin? 😃

Ei oo muita. Joskus pelleilin Mieliviini-nikillä, kun keksin hassutella, mutta kaikki tsis huomata kuka senkin takana oli.

On tätä omaa nikkiäkin tullut vaihdettua aikojen saatossa, mutta yksi kerrallaan. Muistaakseni ensin oli Tähänsekaappi, Dissident, Dissi ja nyt tämä. 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      136
      7177
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      4971
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4332
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3483
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2291
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      301
      1773
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      23
      1515
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1485
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1448
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe