Näin tänään top 1% miehen

190 cm pitkä, tyylikäs, tumma, komea, sopivasti bodattu. Varmana ei ole pulaa naisista. Vittu että olin kateellinen. Melkein muutuin homoksi itsekin.

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai törmäsit minun ex ihastukseen kunnes selvisi miten mulkku hän olikin luonteeltaan.

    • Anonyymi

      Olisit kysynyt puhnumeroa palstan naisia varten.

    • Anonyymi

      Missä missä???? T. Puutteessa oleva kurppa

      • Anonyymi

        Rauhoitu wuppis.


    • Viimeinen lause 😂

    • Ja missä hän oli? 😏

    • Anonyymi

      Seuraavan kerran kun näet tyypin, niin muista kysyä tosiaan se numero. Ja mielellään meiliosoitekin. Kuvankin voisit ottaa, saadaan ihastella täällä sit porukalla ja arpoa kuka ottaa yhteyttä ensimmäisenä.

    • H_m_. 😸

    • Anonyymi

      Näit siis miehen, jonka naiset oikeasti haluavat mutta eivät saa, vanha kurttu ei saa edes seksiin tuollaista miestä. Vielä jos tuolla miehellä on iso kalu ja jumalaiset seksitaidot niin nainenkin voi sanoa saneensa seksiä.

      • Anonyymi

        Mulla on ollut 187cm, aloitusta vastaava kreikkalaisen jumalan näköinen, jumalaiset seksitaidot omaava tapaus, lasteni isä. Aikansa kutakin :)


      • Mullakin on varsin pitkä, tumma, hyvä kroppainen ja komea mies. Varmasti saa tuolla ulkonäöllä helposti naisen naps vaan, mutta luonne onkin sitten haasteelinen kelle vaan. :)

        Eikä ole petipuuhissakaan mitään valittamista, eikä heppikään ole mini. Täytyy muistaa, että vaikka miten on jumalainen olento, ei niin hyvää ettei jotain huonoakin.


      • Jan_ kirjoitti:

        Mullakin on varsin pitkä, tumma, hyvä kroppainen ja komea mies. Varmasti saa tuolla ulkonäöllä helposti naisen naps vaan, mutta luonne onkin sitten haasteelinen kelle vaan. :)

        Eikä ole petipuuhissakaan mitään valittamista, eikä heppikään ole mini. Täytyy muistaa, että vaikka miten on jumalainen olento, ei niin hyvää ettei jotain huonoakin.

        Ja en aikoinaan itse tajunnut edes pitää häntä mitenkään erityisen komeana, kunnes huomasin miten naiset ja jotkut miehetkin lieruaa hänen lähellään. Hiihhii ui ui juu.. Kastematona koukussa.

        Aloin tajuta, että helvetti sehän taitaa olla komea, kun noin höperehtivät. 😃

        Vahingossa aivan.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Mullakin on varsin pitkä, tumma, hyvä kroppainen ja komea mies. Varmasti saa tuolla ulkonäöllä helposti naisen naps vaan, mutta luonne onkin sitten haasteelinen kelle vaan. :)

        Eikä ole petipuuhissakaan mitään valittamista, eikä heppikään ole mini. Täytyy muistaa, että vaikka miten on jumalainen olento, ei niin hyvää ettei jotain huonoakin.

        Ihminen on kuitenkin kokonaisuus, vaikka oli sitten mikä heppitapaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on kuitenkin kokonaisuus, vaikka oli sitten mikä heppitapaus.

        Niin on. Mutta jotkut ei sitä ymmärrä, ettei se ole välttämättä mikään autuus jos on komea/kaunis kumppani, kun silläkin on myös se luonne ja persoona. Eikä aina helppokkaan.

        Olen tätä joskus sanonut irl:kin, kun mulle on sanottu, että miten olet onnistunut noin komean miehen löytämään. En mitenkään erityisesti edes yrittänyt, itsehän se perässä ui. Mutta silloin olin nimenomaan luonteeseen tykästynyt, en vielä silloin tiennyt miten junttura tapaus. 😃

        Se alku on aina juhlaa, yhdessä eläessä ne ärsyttävätkin piirteet oppii sitten tuntemaan, kun vieraskoreus katoaa ja tulee oikea minä esiin.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Niin on. Mutta jotkut ei sitä ymmärrä, ettei se ole välttämättä mikään autuus jos on komea/kaunis kumppani, kun silläkin on myös se luonne ja persoona. Eikä aina helppokkaan.

        Olen tätä joskus sanonut irl:kin, kun mulle on sanottu, että miten olet onnistunut noin komean miehen löytämään. En mitenkään erityisesti edes yrittänyt, itsehän se perässä ui. Mutta silloin olin nimenomaan luonteeseen tykästynyt, en vielä silloin tiennyt miten junttura tapaus. 😃

        Se alku on aina juhlaa, yhdessä eläessä ne ärsyttävätkin piirteet oppii sitten tuntemaan, kun vieraskoreus katoaa ja tulee oikea minä esiin.

        Niin on. Meillä meni vuosia niin, että oltiin kuin umpirakastuneet kyyhkyläiset. Alamäki alkoi toisen lapsen syntymän jälkeen ja lama, talouskriisi etc. päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Meillä meni vuosia niin, että oltiin kuin umpirakastuneet kyyhkyläiset. Alamäki alkoi toisen lapsen syntymän jälkeen ja lama, talouskriisi etc. päälle.

        Niihän siinä voi käydä. Koskaan ei tiedä mihin suuntaan ihmiset muuttuu ja kykeneekö niitä muutoksia hyväksymään vai tuleeko niistä ylitsepääsemättömiä vaikeuksia kyetä yhdessä jatkaakseen.

        Itellä välillä keittää kovastikin yli jotkut asiat, ei meinaa sietää. Mutta johtuu varmaan siitä, että olen itsekin muuttunut yhdessäolon aikana. Olen oppinut pitämään puoleni ja pääni.

        Mutta myös tuntemaan itseni. Enkä hyväksykkään kaikkea mitä ennen..

        Mutta toistaiseksi niistä huolimatta tunnen rakastavani tuota ihmistä. Niitä puolia joista todella pidän. Niitäkin onneksi on. Vielä en halua heittää kirvestä kaivoon, vaikka on niitäkin hetkiä ollut kun olen jo ollut lähellä sanoa, vitut erotaan en jaksa.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Niihän siinä voi käydä. Koskaan ei tiedä mihin suuntaan ihmiset muuttuu ja kykeneekö niitä muutoksia hyväksymään vai tuleeko niistä ylitsepääsemättömiä vaikeuksia kyetä yhdessä jatkaakseen.

        Itellä välillä keittää kovastikin yli jotkut asiat, ei meinaa sietää. Mutta johtuu varmaan siitä, että olen itsekin muuttunut yhdessäolon aikana. Olen oppinut pitämään puoleni ja pääni.

        Mutta myös tuntemaan itseni. Enkä hyväksykkään kaikkea mitä ennen..

        Mutta toistaiseksi niistä huolimatta tunnen rakastavani tuota ihmistä. Niitä puolia joista todella pidän. Niitäkin onneksi on. Vielä en halua heittää kirvestä kaivoon, vaikka on niitäkin hetkiä ollut kun olen jo ollut lähellä sanoa, vitut erotaan en jaksa.

        Kuka on komein: Kimmo, Kumpulainen vai nosserakas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on komein: Kimmo, Kumpulainen vai nosserakas?

        Nosse.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Nosse.

        Toljakepas on komein, katso: 🤓

        Murriperkele


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toljakepas on komein, katso: 🤓

        Murriperkele

        Voi olla, en muista olenko nähnyt. Ei mitäön mielinuvaa ainakaan ole jäänyt tyypistä.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Niihän siinä voi käydä. Koskaan ei tiedä mihin suuntaan ihmiset muuttuu ja kykeneekö niitä muutoksia hyväksymään vai tuleeko niistä ylitsepääsemättömiä vaikeuksia kyetä yhdessä jatkaakseen.

        Itellä välillä keittää kovastikin yli jotkut asiat, ei meinaa sietää. Mutta johtuu varmaan siitä, että olen itsekin muuttunut yhdessäolon aikana. Olen oppinut pitämään puoleni ja pääni.

        Mutta myös tuntemaan itseni. Enkä hyväksykkään kaikkea mitä ennen..

        Mutta toistaiseksi niistä huolimatta tunnen rakastavani tuota ihmistä. Niitä puolia joista todella pidän. Niitäkin onneksi on. Vielä en halua heittää kirvestä kaivoon, vaikka on niitäkin hetkiä ollut kun olen jo ollut lähellä sanoa, vitut erotaan en jaksa.

        Tsemppiä sulle.


    • Anonyymi

      "Muutuin melkein homoksi itsekin".

      Eli se mies oli siis homo? No eihän siitä sitten naisille mitään iloa ole ☹️

    • Miksi minä en näe mitään top-miehiä?

      • Anonyymi

        Ne harvat on säilötty parempaan talteen.


      • Anonyymi

        Ne on sitten topless.


    • Anonyymi

      Miten niin muutuit?

    • Anonyymi

      Onko se aina tasoa nostattava asia että on juuri tumma?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Ei sinun tarvitse olla kateellinen, noilla nappisilmillä.

      • Anonyymi

        Nappisilmillä? Eihän tossa kuvassa edes ole silmiä vaan tyhjät aukot silmien kohdalla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nappisilmillä? Eihän tossa kuvassa edes ole silmiä vaan tyhjät aukot silmien kohdalla!

        Noh mutta hän on🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nappisilmillä? Eihän tossa kuvassa edes ole silmiä vaan tyhjät aukot silmien kohdalla!

        Sitä paitsi.
        Minun sielujen silmiin on piirtynyt hänen kuvansa, muistan aina.


      • Anonyymi

        On täällä kyllä sairasta väkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nappisilmillä? Eihän tossa kuvassa edes ole silmiä vaan tyhjät aukot silmien kohdalla!

        Tähän oli pakko sanoa reps XD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tähän oli pakko sanoa reps XD

        Valtakunta puhuikin omasta kuvastani, jonka hän on nähnyt :p


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Valtakunta puhuikin omasta kuvastani, jonka hän on nähnyt :p

        Kuvaa sua, kun olet jättänyt lääkkeet ottamatta?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Valtakunta puhuikin omasta kuvastani, jonka hän on nähnyt :p

        Ai te olette niin läheisiä. No mistä minä sen voin tietää...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai te olette niin läheisiä. No mistä minä sen voin tietää...

        Juuh. Sille sopii lyhyet hiukset komia mies.
        Jos tahtoisi podata kuin näkemänsä mies, varmasti sopisi siihen 1% joukkoon.


    • Sellaisia juttuja, että possutkin nauraa...

    • Anonyymi

      Tiedän kaverin, on tosin impotentti.

      Sillä on paha ientulehdus, parondontiitti Siitä se johtuu.

      Ja hengityskin haisee kuin sikalassa.

      Tiesittekö muuten, että eräässä intiaanikulttuurissa aikoinaan jonkun kuninkaan vaimon hengitys haisi niin pahalle ja kuningas suuttui siitä niin paljon, että 30 000 menetti henkensä.

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus, mutta veikkaisin että tuo mies kuuluu ennemmin top 0.1% tai 0.05%

      Ei huippukomeita ole kovin paljoa!

      • Anonyymi

        Älä nyt, selkeästi prosenttijengiä.


    • Anonyymi
      • Vain 10 kk, vaikka entistäkin taustaa löytyy. Se missi, joka löi puukolla miestään olkäpäähän sai 2 vuotta ja 8 kuukautta. Eli tasan saman verran kuin se mies, joka tappoi sen varusmiesnaisen, Millan.

        Mihin perustuu väitteet, että naisille annetaan lievempiä tuomioita?


    • Nimenomaan.. 99% homottelusta johtuu kateudesta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe