Mikä keskustelijoissa ärsyttää?

Keskusteluja selatessani toistuvasti törmään tiettyyn keskustelijoiden keskinäiseen hammasteluun. Onko kyseessä ihan harmiton ja viaton vittuilu vai ovatko keskusteljat tosissaan toistensa kurkussa kiinni?

Mielenkiintoinen ilmiö tämä.

Mitä sanovat itse palstailijat asiasta?

Mikä keskustelijoissa ärsyttää vai onko kiva hammastella vain muina naisina ja miehinä?

Ja kysymys vielä perään? Onko funeaa näkynyt?

393

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minä en ainakaan ole tosissani. Eikä mun juttuja pidä lukea veren maku suussa..

      Mutta mulle on tässä usempi palstalainen sanonut, että mulla on vaihtarit menossa, joten kai mä sitten oon jotenkin vastuusta vapaa..

      Hah.

      • Funis mäni mökille.. Sen jälkeen siitä ei ole kuulunut. Timppa on ehkä syönyt sen.


      • Olen havainnut ilmiön. Mua vain ihmetyttääkin se, eikö muut keskustelijat tosiaan ymmärrä sun olevan vain tavallista napakampi suupaltti.

        Vaihtarit? Höpönlöpön. Mulla ei ole ainakaan koskaan ollut ongelmia keskustella kanssasi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olen havainnut ilmiön. Mua vain ihmetyttääkin se, eikö muut keskustelijat tosiaan ymmärrä sun olevan vain tavallista napakampi suupaltti.

        Vaihtarit? Höpönlöpön. Mulla ei ole ainakaan koskaan ollut ongelmia keskustella kanssasi.

        Suurin osa palstalaisista on vaihtari-iässä..


      • Anonyymi

        Eikös 53 ole jo rättisulkeisista päässyt?

        Tai taitaahan ne jatkua vielä senkin jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös 53 ole jo rättisulkeisista päässyt?

        Tai taitaahan ne jatkua vielä senkin jälkeen.

        En mä ole 53v.

        Ja on ne vaihtarit miehilläkin.

        Tästä taitaa tulla poppari-aloitus..🤔


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Suurin osa palstalaisista on vaihtari-iässä..

        En mä tunnusta ainakaan ;)


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        En mä ole 53v.

        Ja on ne vaihtarit miehilläkin.

        Tästä taitaa tulla poppari-aloitus..🤔

        Ei kaukaa hae 53 vuodesta sulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaukaa hae 53 vuodesta sulla.

        Kaksi vuotta vain.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Suurin osa palstalaisista on vaihtari-iässä..

        No eipä helvetti lähellekään. Tänne sais alkaa tulla tätä 30-40 ikäluokkaa enemmänkin.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No eipä helvetti lähellekään. Tänne sais alkaa tulla tätä 30-40 ikäluokkaa enemmänkin.

        Kirjautuneita sinkkunaisia tänne tarvittais lisää ja profiiliin selkeästi mistä päin kirjoittelee, niin vois itekin kirjautua, jos olis jotain mielenkiintoisia tyyppejä edes samasta maakunnasta.

        Jaksa minnekään Lieksaan lähteä naisten perään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjautuneita sinkkunaisia tänne tarvittais lisää ja profiiliin selkeästi mistä päin kirjoittelee, niin vois itekin kirjautua, jos olis jotain mielenkiintoisia tyyppejä edes samasta maakunnasta.

        Jaksa minnekään Lieksaan lähteä naisten perään.

        Ensin täällä pitää olla reilusti sinkkuna. Siinä on lähtökohta. Mua ei esim.kiinnosta kenenkään puoliso. Enkä sellaiselle edes ”iltaviihteenä” halua olla.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        En mä ole 53v.

        Ja on ne vaihtarit miehilläkin.

        Tästä taitaa tulla poppari-aloitus..🤔

        Aa-a. Sinähän olet sitten vielä nuori. Vasta 51 ja parhaassa vaihtari-iässä.

        Miesten vaihtarit on pötyä.

        Joko popparit on paistettu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aa-a. Sinähän olet sitten vielä nuori. Vasta 51 ja parhaassa vaihtari-iässä.

        Miesten vaihtarit on pötyä.

        Joko popparit on paistettu?

        Miehän olen Miäs, näet kai kuvastakin jo..

        "Miesten vaihdevuodet ovat totta. Epämääräinen väsymys ja alavireisyys sekä sukupuolielämän ongelmat voivat ikääntyvällä miehellä olla merkkejä testosteronin laskusta.

        Millaisia oireita testosteronin lasku aiheuttaa miehelle?

        "Oireita ovat vetämättömyys, alaveireisyys, ärtyisyys ja jopa masennus sekä seksuaalitoimintojen häiriöt, kuten haluttomuus ja erektiovaikeudet. Miestä voivat kiusata myös univaikeudet, luustokivut sekä luuston haurastuminen. Lihasmassan väheneminen aiheuttaa painonlaskua ja keskivartalolle alkaa herkästä kertyä vararenkaita."


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ensin täällä pitää olla reilusti sinkkuna. Siinä on lähtökohta. Mua ei esim.kiinnosta kenenkään puoliso. Enkä sellaiselle edes ”iltaviihteenä” halua olla.

        Kuka / ketkä ei sitten ole? Mitä pariskuntia täällä muka on? Ihan hyvä olisi tietää.
        Kai parisuhteelliset asemansa tuo esille? Voi täällä silti keskustella. Ainakin Jan ja Wuw ja Elisakettu ja ketä näitä nyt olikaan, ovat ihan selkeästi kertoneet olomuotonsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka / ketkä ei sitten ole? Mitä pariskuntia täällä muka on? Ihan hyvä olisi tietää.
        Kai parisuhteelliset asemansa tuo esille? Voi täällä silti keskustella. Ainakin Jan ja Wuw ja Elisakettu ja ketä näitä nyt olikaan, ovat ihan selkeästi kertoneet olomuotonsa.

        Ellu kertoi, että kun täällä puolisoiden kanssa keskustellaan. Minä olen kysynyt nyt sitä samaa? Kuka on kenenkin puoliso? Aivan, kai he nyt tuovat esille? Tai edes sen, että puoliso on jos ei halua kertoa merkkeineen. Jos puolisot keskustelevat meidän muiden keskuudessa, siitä tarvitaan tieto koska meillä on oikeus tehdä omat valinnat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka / ketkä ei sitten ole? Mitä pariskuntia täällä muka on? Ihan hyvä olisi tietää.
        Kai parisuhteelliset asemansa tuo esille? Voi täällä silti keskustella. Ainakin Jan ja Wuw ja Elisakettu ja ketä näitä nyt olikaan, ovat ihan selkeästi kertoneet olomuotonsa.

        Mun hlökohtaisesti pitää mm.tietää sen mukaan oma keskustelun sävyni jos keskustelen jonkun palstalaisen puolison kanssa. Sama kohta koskee muita täällä olevia sinkkuja.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miehän olen Miäs, näet kai kuvastakin jo..

        "Miesten vaihdevuodet ovat totta. Epämääräinen väsymys ja alavireisyys sekä sukupuolielämän ongelmat voivat ikääntyvällä miehellä olla merkkejä testosteronin laskusta.

        Millaisia oireita testosteronin lasku aiheuttaa miehelle?

        "Oireita ovat vetämättömyys, alaveireisyys, ärtyisyys ja jopa masennus sekä seksuaalitoimintojen häiriöt, kuten haluttomuus ja erektiovaikeudet. Miestä voivat kiusata myös univaikeudet, luustokivut sekä luuston haurastuminen. Lihasmassan väheneminen aiheuttaa painonlaskua ja keskivartalolle alkaa herkästä kertyä vararenkaita."

        Sinä olet 51v nainen ja ihan järkevä sellainen. Äläkä nyt höpötä siinä.

        Kaikki parhaathan täällä ovat varattuja. (Paitsi ettei täällä oikein ole ketään) Jos olisit 10 vuotta nuorempi ja sinkku, niin voisin haluta tutustuakin.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        En mä ole 53v.

        Ja on ne vaihtarit miehilläkin.

        Tästä taitaa tulla poppari-aloitus..🤔

        Joko popparit loppu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko popparit loppu?

        Eiköhän ne vielä pauku..


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No eipä helvetti lähellekään. Tänne sais alkaa tulla tätä 30-40 ikäluokkaa enemmänkin.

        Mistä te oikeasti tiedätte kenenkään ikää,sukupuolta ??


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Eiköhän ne vielä pauku..

        Priima popparit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko popparit loppu?

        Just tätä samaa päämäärätöntä lässytystä. Painukaa kaikki vittu yhdessä terassille jos yhteyttä kaipaatte mutta varatut akat ja ukot pois kuvioita sotkemasta. Ei kiinnosta! Joku puolisokeskustelu on palstan syöpä. Se ei tee oikeutta meille muille, jotka etsivät ehkä omaa kumppania. Ja mitä vittua tämä tämmönen edes on, istutaan kotona eri huoneissa ja muka keskustellaan ei s...na pitää ihmisten/parien olla päästään vialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä te oikeasti tiedätte kenenkään ikää,sukupuolta ??

        Tavatessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Priima popparit

        Ei mulla oikeasti poppareita ole, mutta jo toista melonimehujäätelöä tässä lukiessa imeskelen..🙄

        Tää on taas nii tätä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Funis mäni mökille.. Sen jälkeen siitä ei ole kuulunut. Timppa on ehkä syönyt sen.

        Timppa on käyttänyt sitä kemian kokeiden koekaniinina.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mun hlökohtaisesti pitää mm.tietää sen mukaan oma keskustelun sävyni jos keskustelen jonkun palstalaisen puolison kanssa. Sama kohta koskee muita täällä olevia sinkkuja.

        Hahhahhah. Kyllä puoliso sen ilmoittaa jos sävy on väärä, älä huolehdi.

        Harmaaritarin vaimo out


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei mulla oikeasti poppareita ole, mutta jo toista melonimehujäätelöä tässä lukiessa imeskelen..🙄

        Tää on taas nii tätä.

        No näinpä näyttää olleen. Itse kävin välillä pitkän saunareissun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjautuneita sinkkunaisia tänne tarvittais lisää ja profiiliin selkeästi mistä päin kirjoittelee, niin vois itekin kirjautua, jos olis jotain mielenkiintoisia tyyppejä edes samasta maakunnasta.

        Jaksa minnekään Lieksaan lähteä naisten perään.

        Tämä ei ole deittisivusto. Miksi miehet luulee, että naisia kiinnostaa täällä yhtään mikään muu, kuin kirjoittelu?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mun hlökohtaisesti pitää mm.tietää sen mukaan oma keskustelun sävyni jos keskustelen jonkun palstalaisen puolison kanssa. Sama kohta koskee muita täällä olevia sinkkuja.

        Onko tämä nyt sitten muka joku treffipalsta?
        Ei ole tullut mieleenkään, että täältä parisuhdetta haettais.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä nyt sitten muka joku treffipalsta?
        Ei ole tullut mieleenkään, että täältä parisuhdetta haettais.

        Täysin mahdollista.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Täysin mahdollista.

        Ei tämä oikein toimi sellaisena, kun ihmiset ovat pitkin poikin Suomea eikä täällä ole kuin muutamia tunnistettavia tyyppejä. Kyllä oikeat treffipalstat on parempia. Sinne siis pönttiskin.


    • Anonyymi

      Kulisseissa tapahtuu mustamaalausta?

    • Minä vastaan ensin, koska ärsyttää kaksinaamaisuus, keinottelu ja selkärangattomuus sekä p.skan jauhanta. Täällä ei koskaan ole ollut rehti meno, hämmennetään soppaa mikä ehditään. Tavallaan se on myös vätysmäistä oleilua ja viime aikoina aikuisille ihmisille on lisäksi tullut mukaan nimittely ja törkeyksien suoltamisen sekä sen ultimaattinen hyväksyminen. Siinäpä alkuun. Ai niin. Kusetus ja valehtelu myös jos olet ystävystynyt. Enpä anna mitään arvoa semmoisille henkilöille.

      • Anonyymi

        Kukas sinua on noin loukannut, kun olet selvästi oikeasti ärsyyntynyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sinua on noin loukannut, kun olet selvästi oikeasti ärsyyntynyt?

        Loukkaaja kyllä tietää. Lukekoon siitä listaa. Minua on alkanut kuvottaa.


      • Anonyymi

        "Kusetus ja valehtelu myös jos olet ystävystynyt."

        Joo, ei ole mennyt hyvin kun täällä on ystävystynyt... Ehkä tänne kasautuu tietynlainen porukka..? Vaikea saada mitään kestävää ja aitoa. Pahinta on kun toisesta tulee tärkeä, mutta itse olikin ilmeisesti arvoton pölypallo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kusetus ja valehtelu myös jos olet ystävystynyt."

        Joo, ei ole mennyt hyvin kun täällä on ystävystynyt... Ehkä tänne kasautuu tietynlainen porukka..? Vaikea saada mitään kestävää ja aitoa. Pahinta on kun toisesta tulee tärkeä, mutta itse olikin ilmeisesti arvoton pölypallo.

        No minä ainakin olen se pölypallo.


    • Eikä se mitään harmitonta ole vaan pahantekoa. Tahallista ja systemaattista häiriköintiä ja sotkemista, josta minä sanoudun irti. Erittäin hyvä aloitus Kettu. Kerrankin jossain aloituksessa on järkeä.

    • Mulla ei ole enää muutamalle tyypille mitään asiaa. Sen verran on asiattomia oltu. Piste.

    • No funeksen saat etsiä itse :)

    • Pidätkö sinä tästä tilanteesta? Mitä ajattelet?

      • Pidä? En pidä.

        Ilmiö on vaan kiinnostava. Mistä kaikki saa alkunsa ja mikä oo teatteria vai onko kyseessä vain väärinymmärrystä. Kyseessähän on ihmiset, jotka eivät kovin hyvin tunne toisiaan, tarkoitusperiään, jne.

        Sulla oli aika kovaa tekstiä tuossa. Mainitsit valehtelun ja kieroilun. Mun on hirveen vaikea uskoa että kukaan palstalainen syyllistyisi tähän. Toivottavasti ei sentään.


      • elisakettu kirjoitti:

        Pidä? En pidä.

        Ilmiö on vaan kiinnostava. Mistä kaikki saa alkunsa ja mikä oo teatteria vai onko kyseessä vain väärinymmärrystä. Kyseessähän on ihmiset, jotka eivät kovin hyvin tunne toisiaan, tarkoitusperiään, jne.

        Sulla oli aika kovaa tekstiä tuossa. Mainitsit valehtelun ja kieroilun. Mun on hirveen vaikea uskoa että kukaan palstalainen syyllistyisi tähän. Toivottavasti ei sentään.

        Kyllä vaan. No vastasin perhana kun kysyttiin. Muakin on syytelty ties mistä! Minä ajattelen, että se on tahallista. Ei se muuten näyttäydy. Osa kyllä tuntee.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä vaan. No vastasin perhana kun kysyttiin. Muakin on syytelty ties mistä! Minä ajattelen, että se on tahallista. Ei se muuten näyttäydy. Osa kyllä tuntee.

        Viimeisin tyyppi sanoi mielestään fiksusti, että minä saatan ”kiristää” ties mistä. P.skat. Jos on pelkuri, sitten on pelkuri, mutta minua kohtaan on turha tuollaista ujuttaa. Olisit (sinä siellä lukija) keksinyt parempaakin. Terveisiä vaan pelleilijöille. Aikuiset ihmiset? No ei tod.!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä vaan. No vastasin perhana kun kysyttiin. Muakin on syytelty ties mistä! Minä ajattelen, että se on tahallista. Ei se muuten näyttäydy. Osa kyllä tuntee.

        Aika monesta keskustelijasta väännetään ties mitä asiatonta.

        Tämä ei ole yksin naispalstalaisten kiusaamista. Mieskeskustelijoitakin simputetaan.
        Hyvänä esimerkkinä on muunmuassa Harmis, Aki ja DF.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Viimeisin tyyppi sanoi mielestään fiksusti, että minä saatan ”kiristää” ties mistä. P.skat. Jos on pelkuri, sitten on pelkuri, mutta minua kohtaan on turha tuollaista ujuttaa. Olisit (sinä siellä lukija) keksinyt parempaakin. Terveisiä vaan pelleilijöille. Aikuiset ihmiset? No ei tod.!

        Kiristää? Aikamoista mustamaalaamista.

        Ajattele nyt, väitehän on naurettava. Kuka tahansa ymmärtää sen.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä vaan. No vastasin perhana kun kysyttiin. Muakin on syytelty ties mistä! Minä ajattelen, että se on tahallista. Ei se muuten näyttäydy. Osa kyllä tuntee.

        Taitaa vaan olla sulla jalkovälin karvaturri ollut liian vähällä huomiolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa vaan olla sulla jalkovälin karvaturri ollut liian vähällä huomiolla.

        Just tämmöstä. Oliko sitten muuta?


      • elisakettu kirjoitti:

        Kiristää? Aikamoista mustamaalaamista.

        Ajattele nyt, väitehän on naurettava. Kuka tahansa ymmärtää sen.

        No niinhän se on! Mutta tosissaan sanoi. Toivottavasti henkilö lukee, että sinäkin olet tuota mieltä. Minusta nuo keksinnöt ovat täyttä idiotismia ja haistakoon se ihminen p...skan. Joo, olen loukkaantunut siitä väitteestä mm!


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Aika monesta keskustelijasta väännetään ties mitä asiatonta.

        Tämä ei ole yksin naispalstalaisten kiusaamista. Mieskeskustelijoitakin simputetaan.
        Hyvänä esimerkkinä on muunmuassa Harmis, Aki ja DF.

        Aki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa vaan olla sulla jalkovälin karvaturri ollut liian vähällä huomiolla.

        Tämän tekstin on kirjoittanut mielestään fiksu kaveri. Sulla on omat pelisäännöt, mutta niilläpä ei aina mennä. Joskus vois koettaa....olla vaikka mies eikä mikä sattuu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aki?

        =Pertti.


      • Eihän tuommoisiin kukaan usko. Kaikki pitävät sitä avoimena vittuilena, mustamaalauksena tai henkilöhyökkäyksenä.

        Faith, sun ei tarvitse välittää sellaisista höpinöistä. Tiedät itsesi, tiedät mikä on tatta ja ei. Et tarvitse muuta. Kyllä sua tuetaan vaikka se näkyvää olekaan. Kaikkea epämääräistä vastaan tuomitaan. Oikeat palstalaiset pitävät aina toistensa puolta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Eihän tuommoisiin kukaan usko. Kaikki pitävät sitä avoimena vittuilena, mustamaalauksena tai henkilöhyökkäyksenä.

        Faith, sun ei tarvitse välittää sellaisista höpinöistä. Tiedät itsesi, tiedät mikä on tatta ja ei. Et tarvitse muuta. Kyllä sua tuetaan vaikka se näkyvää olekaan. Kaikkea epämääräistä vastaan tuomitaan. Oikeat palstalaiset pitävät aina toistensa puolta.

        elisakettu: "Oikeat palstalaiset pitävät aina toistensa puolta."

        Tuo oli hienosti sanottu! Toivottavasti oikeat palstalaiset pitävät tosissaan toistensa puolta.

        Hyvää heinäkuun alkua ja keskikesää!


    • Anonyymi

      ehkä se johtuu ihastumisesta ja livessä kun näkisivät toisensa niin tietää että tulisivat toimeen keskenään ja ehkä siksi ilkeilevät toisilleen tai ovat ihastuneet toisiinsa ja katsovat kumpi määrää tahdin yms mutta itse en ole pahemmin harrastanut tota toimintaa

      • Johtuu siitä, että osa ihmisistä on kaksinaamaisia pellejä. Systeemi kyllä näkyy ja se on todella oksettavaa. Mun lähelle ei sellaisten tarvitse tulla. Ettikööt myös paremmin soveltuvat keskustelukaverit.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Johtuu siitä, että osa ihmisistä on kaksinaamaisia pellejä. Systeemi kyllä näkyy ja se on todella oksettavaa. Mun lähelle ei sellaisten tarvitse tulla. Ettikööt myös paremmin soveltuvat keskustelukaverit.

        Anteeksi, mutta olisiko sinulla hetki aikaa puhua myrskystä? Montako puuta meni nurin? Sähköt? Muita vaurioita?

        Olin huolissani.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Johtuu siitä, että osa ihmisistä on kaksinaamaisia pellejä. Systeemi kyllä näkyy ja se on todella oksettavaa. Mun lähelle ei sellaisten tarvitse tulla. Ettikööt myös paremmin soveltuvat keskustelukaverit.

        en tiedä mistä puhut eli en osaa ottaa kantaa mutta ehkä kannattaisi jutella hänelle ja kysyä ja selvittää asia niin en osaa muuta neuvoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mutta olisiko sinulla hetki aikaa puhua myrskystä? Montako puuta meni nurin? Sähköt? Muita vaurioita?

        Olin huolissani.

        Joo joo. On ja ei aikaa! Myrsky oli kova ja vei sähköt neljäksi tunniksi. Kaksi koivua kaatui, muttei kiinteistön päälle, vaan tielle ja pihaan. Lisäksi sähköt katkaistiin tänään aamupäiväksi korjaustöiden takia. Terijoen salavan latvus lensi ...ttuun ja se tuulikello särkyi. Ne nyt näin aamulla kun lähdin töihin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        en tiedä mistä puhut eli en osaa ottaa kantaa mutta ehkä kannattaisi jutella hänelle ja kysyä ja selvittää asia niin en osaa muuta neuvoa

        Ite on sanonut niin ja asiansa sotkenut kunnolla solmuun. Minä olen loukkaantunut. Selvittäköön itse sanomisiaan. Törkeää, että jollekin tulee edes mieleen mulle kertoa tuommosta p.skaa. Sitten ollaan ku ei olis mitään!


    • Anonyymi

      Se ärsyttää kun yritetään laittaa sanoja suuhun tai kommenttia tulkitaan myönnytykseksi tyyliin "eli myönnät että blaa blaa.."

      Sekin ärsyttää kun kommentoidaan jotain ja lähdetään sen jälkeen karkuun eikä jäädä vastaamaan tarkentaviin kysymyksiin.

      Oikeastaan ärsyttää kaikki.

      • Joo. Se on vallantavoittelua. Siihen ei tarvitse lähteä mukaan.


      • Taustamanipulointi myös.


      • Totta.

        "Olet siis sitä mieltä".. "Sun mielestäs".. ja sitten aletaan raippaamaan itseään noita kuviteltuja mielipiteitä vastaan.


    • "Mikä keskustelijoissa ärsyttää vai onko kiva hammastella vain muina naisina ja miehinä?"

      Hammastelussa sinällään ei ole mitään kun se tapahtuu omalla nikillä, puskista huutelut taas on tympeitä kun ei tiekä kuka siellä kulloinkin yrittää olla hauska. Sitten taas tietysti jo nuo ylempänäkin mainitut p..kapuheet, irrotetaan jotain yksittäisiä sanomisia asiayhteydestään ja toitotetaan niitä ikäänkuin totena, ei niitä jaksa aina ruveta sitten oikaisemaan ja juurta jaksain selittämään. Ja sitten tosiaan se jos hyökätään kimpuun muiden kautta, aletaan niille syöttämään kaikenlaisia valheita. Minua saa arvostella eikä ole pakko tykätä mutta ei ole reilua muille murheita aiheuttaa minun tekemisten/sanomisten takia.

      • Minä kyllä uskallan kritisoida henkilöitä ihan omalla nimimerkillä. Sinuakin. Mutta myös aiheettomuuksia olen havainnut mm sinuun kohdistuvan. Se ei tunnu reilulle. Olet kuitenkin pitkäikäinen ja vahva keskustelija.

        Ihmetyttää monesti se, miten keskustelijat näkevät toisessa vain sen pahan, mutta ei hyvää. Ja moni harrastaa selkeästi ennakkoasenteellisesti ajattelua, olet "hyvä" ja sinä olet "paha".


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Minä kyllä uskallan kritisoida henkilöitä ihan omalla nimimerkillä. Sinuakin. Mutta myös aiheettomuuksia olen havainnut mm sinuun kohdistuvan. Se ei tunnu reilulle. Olet kuitenkin pitkäikäinen ja vahva keskustelija.

        Ihmetyttää monesti se, miten keskustelijat näkevät toisessa vain sen pahan, mutta ei hyvää. Ja moni harrastaa selkeästi ennakkoasenteellisesti ajattelua, olet "hyvä" ja sinä olet "paha".

        Harmis on kyllä ääliömäinen, siitä ei ole mitään epäilystä. Mua ärsyttää se, kun se suoltaa palstalle persupropagandaa eli täysin valheellisia asioita muka totuutena.


      • elisakettu kirjoitti:

        Minä kyllä uskallan kritisoida henkilöitä ihan omalla nimimerkillä. Sinuakin. Mutta myös aiheettomuuksia olen havainnut mm sinuun kohdistuvan. Se ei tunnu reilulle. Olet kuitenkin pitkäikäinen ja vahva keskustelija.

        Ihmetyttää monesti se, miten keskustelijat näkevät toisessa vain sen pahan, mutta ei hyvää. Ja moni harrastaa selkeästi ennakkoasenteellisesti ajattelua, olet "hyvä" ja sinä olet "paha".

        Se enimmäkseen kai johtuu vain siitä että jos joku vaikkapa jonkun sairaan ideologian kannattaja, ja sitten joku tulee osoittamaan sen asian järjerjettömyyden, eikä sitä oikein voi kiistää, sitten ainoaksi vaihtoehdoksi helposti sitten jää henkilöhyökkäykset ja mustamaalaaminen. Nuo aiheettomuudet ei siis johdu siitä että olisin muuten inhottava, olen vain inhottavan usein oikeassa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmis on kyllä ääliömäinen, siitä ei ole mitään epäilystä. Mua ärsyttää se, kun se suoltaa palstalle persupropagandaa eli täysin valheellisia asioita muka totuutena.

        Olen ollut huomaavani, että moni antaa keskustelijoiden ärsyttää itseään.

        Sitä vaan, että helpommallakin voisi päästä...

        Luulen, että palstalla ei ole kuin yksi nimimerkki, joka on kohtelias kaikille eikä tahallaan ärsytä. Tietenkin Pujottelijasta nyt keskustellaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olen ollut huomaavani, että moni antaa keskustelijoiden ärsyttää itseään.

        Sitä vaan, että helpommallakin voisi päästä...

        Luulen, että palstalla ei ole kuin yksi nimimerkki, joka on kohtelias kaikille eikä tahallaan ärsytä. Tietenkin Pujottelijasta nyt keskustellaan.

        Niin no pujiskin joskus taisi myöntää puskista laittavansa jyrkemmät mielipiteensä, ainakin kai joskus niin tehnyt ja varmaan on kirjoittajissa paljonkin semmoisia jotka ei halua "tahrata" nikkiä . Minusta vaan olis reilumpaa kun aina tulis samalla, myös ne asiat jotka voi joskus jotakuta ärsytttää ja ise toimin niin, ei sillä varmaan ystäviä hirveästi hankitamutta on minusta rehellisempää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Se enimmäkseen kai johtuu vain siitä että jos joku vaikkapa jonkun sairaan ideologian kannattaja, ja sitten joku tulee osoittamaan sen asian järjerjettömyyden, eikä sitä oikein voi kiistää, sitten ainoaksi vaihtoehdoksi helposti sitten jää henkilöhyökkäykset ja mustamaalaaminen. Nuo aiheettomuudet ei siis johdu siitä että olisin muuten inhottava, olen vain inhottavan usein oikeassa :)

        Keskustelijoiden olisi joskus hyvä pysähtyä miettimään, miksi reagoi asiaan niin kuin reagoi.

        Lisää itsetuntemusta.


      • Minä ainakin sulle ystävällisesti tänään pitsaa tarjosin.. Muut persut tuli haukkumaan.. Siinä oli kiitos, kun kerrankin kiltti olin.. 😤


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Minä ainakin sulle ystävällisesti tänään pitsaa tarjosin.. Muut persut tuli haukkumaan.. Siinä oli kiitos, kun kerrankin kiltti olin.. 😤

        Joo ei siinä mitään ja minä laiton kakkukahvit jälkkäriksi. En itse siitä kyllä yhtään ärsyyntynyt, olipahan vaan just semmoinen hammastelu minkä kyllä sietää ihan hyvin täällä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no pujiskin joskus taisi myöntää puskista laittavansa jyrkemmät mielipiteensä, ainakin kai joskus niin tehnyt ja varmaan on kirjoittajissa paljonkin semmoisia jotka ei halua "tahrata" nikkiä . Minusta vaan olis reilumpaa kun aina tulis samalla, myös ne asiat jotka voi joskus jotakuta ärsytttää ja ise toimin niin, ei sillä varmaan ystäviä hirveästi hankitamutta on minusta rehellisempää.

        Pitää muistaa olla myös rehellinen eikä keksiä satuja tai kullata itseään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no pujiskin joskus taisi myöntää puskista laittavansa jyrkemmät mielipiteensä, ainakin kai joskus niin tehnyt ja varmaan on kirjoittajissa paljonkin semmoisia jotka ei halua "tahrata" nikkiä . Minusta vaan olis reilumpaa kun aina tulis samalla, myös ne asiat jotka voi joskus jotakuta ärsytttää ja ise toimin niin, ei sillä varmaan ystäviä hirveästi hankitamutta on minusta rehellisempää.

        Samaa mieltä. Joko nikillä tai naama umpeen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pitää muistaa olla myös rehellinen eikä keksiä satuja tai kullata itseään.

        Pitää myös kertoa puoliso-statuksensa. Puolisot ovat kotonaan keskenään eivät hämmentämässä sinkkujen pariutumista, miksi niin pitäisi ikinä ollakaan.? Jokainen rehti ihminen sen tajuaa. Minä sinkkuna en halua tärvätä aikaani ihmiseen, joka naputtaa viereiseltä koneelta muijalleen vastauksia. Tästä pitäis selvää kerralla. Se on meitä kohtaan oikein. Jos puolison kanssa haluaa pakosti netissä toisilleen keskustella sen voi tehdä esim maailman menoa tai politiikkasaitilla. Ottakaa nyt järki käteen.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Pitää muistaa olla myös rehellinen eikä keksiä satuja tai kullata itseään.

        Asiaa 👍


      • elisakettu kirjoitti:

        Keskustelijoiden olisi joskus hyvä pysähtyä miettimään, miksi reagoi asiaan niin kuin reagoi.

        Lisää itsetuntemusta.

        Minä reagoin ainakin aina kun mulle on tullut jostain paha olo. Reagoin tässäkin ketjussa. Toivonkin siksi ja sen takia, että irvailevat kommentit jäisivät pois.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Minä ainakin sulle ystävällisesti tänään pitsaa tarjosin.. Muut persut tuli haukkumaan.. Siinä oli kiitos, kun kerrankin kiltti olin.. 😤

        Sinä ja sun ystävällisyytesi! Mä kyllä olen potkinut sua polveen ja ihan silkasta koston halusta, koska sä olet aina mukamas oikeassa... ja ainakin jokaista vieraslajiketta kohtaan.
        Kolmekymppinen nais eläjä nyt vaan kokee asian toisin, useamman uros puolisen uussuomalaisen lähettyvillä. Enkä mä väitä ett joka ainoan, vaan aivan liian monen. Ja seuraava Wuwwelin väite, ett kyllä kantasuomalaistenkin!

        Totta hiivatissa niistäkin idiootteja löytyy, mutt itse turvapaikkaa hakeva; aiheuttaa turvattomuutta täällä kantaväestön joukossa!
        Onks siinä jotain pielessä? Pitääkö nämäkin kulttuuri erot sietää ja ihan pokkana tehdä vaan töitä ja maksaa veroja; joilla ahdistelijat elätetään?
        Siinä kohtaa alkoi Wuwwelin kanssa ajatukset mennä ristiin...
        Ja se nimittely... nykyisen poliittisen mielipiteeni vuoksi... sotkien vielä muitakin siihen mukaan.

        Mulla keitti totaallisesti kiinni ja lataan takaisin mitä olen saanut hänen taholtaan.
        Naisena myös tiedän mihin potkaista ikääntyvää itseäni vanhempaa naista ilkeästi.
        Mä kyllä myönnän ett se on sikamaista, mutt joka ainoan sattuman hän on henkilökohtaisesti ansainnut! Niin metsä vastaa kuin sinne huudat!
        Mä lopetan puolustautumiseni tähän. Heippa, Wuweli saa jatkaa rauhassa; rakkina!
        trollikka


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo ei siinä mitään ja minä laiton kakkukahvit jälkkäriksi. En itse siitä kyllä yhtään ärsyyntynyt, olipahan vaan just semmoinen hammastelu minkä kyllä sietää ihan hyvin täällä.

        Mielestäni Wuhwin ja Harmiksen keskinäiset väännöt on yksi palstan parasta antia.

        namuset:)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no pujiskin joskus taisi myöntää puskista laittavansa jyrkemmät mielipiteensä, ainakin kai joskus niin tehnyt ja varmaan on kirjoittajissa paljonkin semmoisia jotka ei halua "tahrata" nikkiä . Minusta vaan olis reilumpaa kun aina tulis samalla, myös ne asiat jotka voi joskus jotakuta ärsytttää ja ise toimin niin, ei sillä varmaan ystäviä hirveästi hankitamutta on minusta rehellisempää.

        Jotain olen puskista laittanut, en kylläkään mitään jyrkkiä viestejä ole myöntänyt laittavani


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mielestäni Wuhwin ja Harmiksen keskinäiset väännöt on yksi palstan parasta antia.

        namuset:)

        Eli toteatko nyt tässä, että yksi pariskunta ovat nämä? Harmis on väittänyt olevansa sinkku. Kahteen pussiin ei voi pelata. Joko on puoliso toiselle tai sitten ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja sun ystävällisyytesi! Mä kyllä olen potkinut sua polveen ja ihan silkasta koston halusta, koska sä olet aina mukamas oikeassa... ja ainakin jokaista vieraslajiketta kohtaan.
        Kolmekymppinen nais eläjä nyt vaan kokee asian toisin, useamman uros puolisen uussuomalaisen lähettyvillä. Enkä mä väitä ett joka ainoan, vaan aivan liian monen. Ja seuraava Wuwwelin väite, ett kyllä kantasuomalaistenkin!

        Totta hiivatissa niistäkin idiootteja löytyy, mutt itse turvapaikkaa hakeva; aiheuttaa turvattomuutta täällä kantaväestön joukossa!
        Onks siinä jotain pielessä? Pitääkö nämäkin kulttuuri erot sietää ja ihan pokkana tehdä vaan töitä ja maksaa veroja; joilla ahdistelijat elätetään?
        Siinä kohtaa alkoi Wuwwelin kanssa ajatukset mennä ristiin...
        Ja se nimittely... nykyisen poliittisen mielipiteeni vuoksi... sotkien vielä muitakin siihen mukaan.

        Mulla keitti totaallisesti kiinni ja lataan takaisin mitä olen saanut hänen taholtaan.
        Naisena myös tiedän mihin potkaista ikääntyvää itseäni vanhempaa naista ilkeästi.
        Mä kyllä myönnän ett se on sikamaista, mutt joka ainoan sattuman hän on henkilökohtaisesti ansainnut! Niin metsä vastaa kuin sinne huudat!
        Mä lopetan puolustautumiseni tähän. Heippa, Wuweli saa jatkaa rauhassa; rakkina!
        trollikka

        Ha.. Niin että olihan sulla siellä hampaankolossa... Persut nyt vaan on Suomen persreikiä.. Kyllä säkin sen tuut huomaamaan, kun valtaan pääsevät ( taas). Sama toistuu mitä Soinin kanssa ja sitä ennen SMP:n kanssa, eli käytännössä ei mitään.. Sä oot vaan niin napero vielä ettet tajua historian toistavan itseään. Tai katso jotain Unkaria ja Orbania, sama tänne?
        Ja mitä maahanmuuttopolitiikkaan tulee, niin siitä mä en ole edelleenkään mitään sanonut, mun suuhun on kyllä tungettu ties mitä.. Rasismia mä en tietenkään hyväksy. Mitä se auttaa? Integroitumaan ihmisiä, kenties?

        Ja mä sanon sua vauvakuumeiseksi vanhaksipiiaksi..Joten tasoissa ollaan. Nuoruus ja kiivaus. Mä oon oikeesti aika tasasen rauhallinen.. Ette ehkä usko siellä..ja saatanpa hihitelläkin..Sanon toki takaisin ja tarvittaessa kovasti sanonkin, että sikäli.

        Ps. Enkä mä koe että mun nilkkaa oisit näykkinyt...tai muutakaan. Oikeesti musta on hyvä, että persukeissa on naisiakin sanomassa "äijilleen" vähän takaisin..Tai toisaalta..🤔

        Joka tapauksessa, et sä Trollikka ole mua ärsyttänyt, vaikka silmät kyllä vähän suureni niitten menopaussivihjailujen kanssa.. Vähän humoria tosin sun juttuihis kaipaisin.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Jotain olen puskista laittanut, en kylläkään mitään jyrkkiä viestejä ole myöntänyt laittavani

        Valkoiset on mustia älykkäämpiä.. Ainakin tuommoista on lipsahtanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli toteatko nyt tässä, että yksi pariskunta ovat nämä? Harmis on väittänyt olevansa sinkku. Kahteen pussiin ei voi pelata. Joko on puoliso toiselle tai sitten ei.

        Älä
        n y t
        naurata..


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Samaa mieltä. Joko nikillä tai naama umpeen.

        Noudattaisitko sitten ystävällisesti omaa ohjettasi.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Älä
        n y t
        naurata..

        Ei nämä tajua täällä ihmisistä mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noudattaisitko sitten ystävällisesti omaa ohjettasi.

        -flowersreally-

        Tietysti. Onko aihetta epäillä muuta?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pitää muistaa olla myös rehellinen eikä keksiä satuja tai kullata itseään.

        No niinpä. Jos epäilet että joku on satuillut se en ole ainakaan minä joka on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli toteatko nyt tässä, että yksi pariskunta ovat nämä? Harmis on väittänyt olevansa sinkku. Kahteen pussiin ei voi pelata. Joko on puoliso toiselle tai sitten ei.

        Harmis edeelleenkin väittää olevansa sinkku, kyllä varmaan ilmoitan jos statukseen tulee muutos.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Valkoiset on mustia älykkäämpiä.. Ainakin tuommoista on lipsahtanut.

        Niinhän ne keskimäärin onkin, en kylläkään aiemmin tuota ole sanonut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli toteatko nyt tässä, että yksi pariskunta ovat nämä? Harmis on väittänyt olevansa sinkku. Kahteen pussiin ei voi pelata. Joko on puoliso toiselle tai sitten ei.

        En ole tietenkään väittänyt mitään moista.

        Wuhwi ja Harmis EI ole puolisoita, arvelen.

        Mutta, en minä tiedä sitäkään, kuka on kenenkin puoliso, onko sinkku vai "varattu" (älytön sana koko varattu), kuka on mies tai nainen, hetero, homoseksuaali tai mitä lie.

        Palstalaisista EI voi tietää, jokainen voi väittää olevansa mitä tai keitä hyvänsä.

        Sinä, minä, kuka tahansa..... Mitä loppujen lopuksi tiedät varmasti?

        Itse menen takuuseen vain heistä, joita olen tavannut. Esim YB, puolisoni ja joku muu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Harmis edeelleenkin väittää olevansa sinkku, kyllä varmaan ilmoitan jos statukseen tulee muutos.

        No puolisoista täällä on koko ajan puhe. Puolisot keskustelevat keskenään. Kumma, että siinä kohtaa tulee aina hiljaista? Väittää olevansa, mutta onko? Ei tässä nyt asiat täsmää.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Älä
        n y t
        naurata..

        Millä merkillä sun miehesi sitten keskustelee kanssasi? Olet sanonut, että palstailette yhdessä? Myös Ellu on sanonut näistä. Tässähän se selviää niin ei tarvii sitten enää naurattaa vai mitä?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Niinhän ne keskimäärin onkin, en kylläkään aiemmin tuota ole sanonut

        Ja mä sanoin sulle että kaupunkilaiset on maalaisia älykkäämpiä.
        Vai et muista sanoneesi noin? No Lineri voi todistaa.. Epäiltiin että sä olit unohtanu klikata ittes anonyymiksi..
        Dementiaa? Sä oot muakin vanhempi, vai onko sullakin vaan vaihtarit? 😄


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Millä merkillä sun miehesi sitten keskustelee kanssasi? Olet sanonut, että palstailette yhdessä? Myös Ellu on sanonut näistä. Tässähän se selviää niin ei tarvii sitten enää naurattaa vai mitä?

        Mun mieheni nimimerkkiä en minä paljasta. Ja kuten sanoin, hän ei todellakaan palstaile täällä. Ihmiset vain ovat olettaneet niin.

        Jos ihmiset olisivat aidon kiinnostuneita asiasta, he saisivat asian kyllä selville. Mutta kysehän ei olekaan siitä, eikö niin?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja mä sanoin sulle että kaupunkilaiset on maalaisia älykkäämpiä.
        Vai et muista sanoneesi noin? No Lineri voi todistaa.. Epäiltiin että sä olit unohtanu klikata ittes anonyymiksi..
        Dementiaa? Sä oot muakin vanhempi, vai onko sullakin vaan vaihtarit? 😄

        Sanoin että valkoisilla on kehittyneemmät aivot


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Millä merkillä sun miehesi sitten keskustelee kanssasi? Olet sanonut, että palstailette yhdessä? Myös Ellu on sanonut näistä. Tässähän se selviää niin ei tarvii sitten enää naurattaa vai mitä?

        Mua ei kiinnosta sun draamaleikkis, eikö se tullut viimeksi selväksi? Oikein hakemalla pitää hakea ja suuntaa muuttamalla sinne tänne kunhan jotain draama tulis.. En tajua tommosta, vaikka sun huumoris sitten nappaakin..
        Mä en tiedä mitä sustakin aattelis.. olkoon.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sanoin että valkoisilla on kehittyneemmät aivot

        Ja naisilla on kehittyneemmät aivot kuin miehillä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No puolisoista täällä on koko ajan puhe. Puolisot keskustelevat keskenään. Kumma, että siinä kohtaa tulee aina hiljaista? Väittää olevansa, mutta onko? Ei tässä nyt asiat täsmää.

        Montakohan kertaa olen sanonut olevani sinkku? aika rasittavaa sekin kun pitäisi kerrasta uskoa ja aina vaan epäillään.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Tietysti. Onko aihetta epäillä muuta?

        Itse olet kertonut puskailuistasi.

        Mutta ainiin, sun sanahan on piip väärti.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En ole tietenkään väittänyt mitään moista.

        Wuhwi ja Harmis EI ole puolisoita, arvelen.

        Mutta, en minä tiedä sitäkään, kuka on kenenkin puoliso, onko sinkku vai "varattu" (älytön sana koko varattu), kuka on mies tai nainen, hetero, homoseksuaali tai mitä lie.

        Palstalaisista EI voi tietää, jokainen voi väittää olevansa mitä tai keitä hyvänsä.

        Sinä, minä, kuka tahansa..... Mitä loppujen lopuksi tiedät varmasti?

        Itse menen takuuseen vain heistä, joita olen tavannut. Esim YB, puolisoni ja joku muu.

        Sinä puhut puolisokeskusteluista palstalla.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mun mieheni nimimerkkiä en minä paljasta. Ja kuten sanoin, hän ei todellakaan palstaile täällä. Ihmiset vain ovat olettaneet niin.

        Jos ihmiset olisivat aidon kiinnostuneita asiasta, he saisivat asian kyllä selville. Mutta kysehän ei olekaan siitä, eikö niin?

        Eihän se miehesi nimimerkki silloin tänne mitään kuulukaan jos ei ole sinkkujen parissa. Aika simppeliä. Eri asia jos taas on.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Montakohan kertaa olen sanonut olevani sinkku? aika rasittavaa sekin kun pitäisi kerrasta uskoa ja aina vaan epäillään.

        No jos tänne luodaan pariskuntakeskustelukulttuuri kertomalla siitä, että näin on niin eikö aika luonnollista ole siitä sillon kysyä onko henkilöt tähän osallisina? Rasittavaa se on sekin kun suoraan vihjataan. Mikä sillä sitten on tarkoitus?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tänne luodaan pariskuntakeskustelukulttuuri kertomalla siitä, että näin on niin eikö aika luonnollista ole siitä sillon kysyä onko henkilöt tähän osallisina? Rasittavaa se on sekin kun suoraan vihjataan. Mikä sillä sitten on tarkoitus?!?

        Ja se olen minä tässä Pönttis, ei pysy nimimerkillä. Joka tapauksessa puolisokeskustelut ilman siitä olevaa tietoa on väärin. Nyt ja aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet kertonut puskailuistasi.

        Mutta ainiin, sun sanahan on piip väärti.

        -flowersreally-

        Niin, teen joskus aloituksia puskista. Mutta en Harmaaritarista. Perse kireellä vai? 😆


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Niin, teen joskus aloituksia puskista. Mutta en Harmaaritarista. Perse kireellä vai? 😆

        Sulla näyttäs irvistyksen perusteella olevan. Kaipa se toi valehtelijan viitta kiristää kun yrittää selitellä joka suuntaan.

        Mutta unohda että kommentoin sulle, päässyt palstatauon aikana sun viehkeytesi unohtumaan.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla näyttäs irvistyksen perusteella olevan. Kaipa se toi valehtelijan viitta kiristää kun yrittää selitellä joka suuntaan.

        Mutta unohda että kommentoin sulle, päässyt palstatauon aikana sun viehkeytesi unohtumaan.

        -flowersreally-

        Mun ei tartte valehdella yhtään mitään, että kaada itelles vaan substralia, oot näemmä kuihtunut taukosi aikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos tänne luodaan pariskuntakeskustelukulttuuri kertomalla siitä, että näin on niin eikö aika luonnollista ole siitä sillon kysyä onko henkilöt tähän osallisina? Rasittavaa se on sekin kun suoraan vihjataan. Mikä sillä sitten on tarkoitus?!?

        Joo on toki, mutta jos syyttömän osapuolen jatkuvasti pitää yrittää vakuuttaa ja aina vain annetaan ymmärtää ettei sitä uskota niin sekin alkaa tympimään. Ei voi olla niinkään että aina kun kun joku ilkeyttään keksii möläyttää "harmis on parisuhteessa", "harmis on raiskaaja", "harmis on väkivaltainen" tms. että ne p..kapuheet aina tuntuu olevan lutettavampia kuin omat sanomiset, tai jos on niin sitten niihin uskojat saa uskoa niitä, ei mulla ole keinoja kenenkään uskomuksia muuttaa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta sun draamaleikkis, eikö se tullut viimeksi selväksi? Oikein hakemalla pitää hakea ja suuntaa muuttamalla sinne tänne kunhan jotain draama tulis.. En tajua tommosta, vaikka sun huumoris sitten nappaakin..
        Mä en tiedä mitä sustakin aattelis.. olkoon.

        Ei tietenkään tosi paikan edessä voi asiaan vastata. Yhtä kieroa sulta niinku aina. Mutta joka tapauksessa se toiminta täällä sinkkupalstalla on väärin. Kanna sitä leimaa loppuaikas.

        -Pönttis


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta sun draamaleikkis, eikö se tullut viimeksi selväksi? Oikein hakemalla pitää hakea ja suuntaa muuttamalla sinne tänne kunhan jotain draama tulis.. En tajua tommosta, vaikka sun huumoris sitten nappaakin..
        Mä en tiedä mitä sustakin aattelis.. olkoon.

        Pakoilet. Kaikki näkee. Älä sitten vitise ku joku nai vahingossa salaraksuna äijääs. Mistäpä voit taustoja tietää kun netissä pyöritään. Yhteyksiä saa. Sinkku voi tulla ja tehdä mitä lystää kun puolisolta moraalia lerpsahtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakoilet. Kaikki näkee. Älä sitten vitise ku joku nai vahingossa salaraksuna äijääs. Mistäpä voit taustoja tietää kun netissä pyöritään. Yhteyksiä saa. Sinkku voi tulla ja tehdä mitä lystää kun puolisolta moraalia lerpsahtaa.

        Salaraksu.. 😂


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mun mieheni nimimerkkiä en minä paljasta. Ja kuten sanoin, hän ei todellakaan palstaile täällä. Ihmiset vain ovat olettaneet niin.

        Jos ihmiset olisivat aidon kiinnostuneita asiasta, he saisivat asian kyllä selville. Mutta kysehän ei olekaan siitä, eikö niin?

        Näetkö, että oli toiselle keskustelijalle?


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo on toki, mutta jos syyttömän osapuolen jatkuvasti pitää yrittää vakuuttaa ja aina vain annetaan ymmärtää ettei sitä uskota niin sekin alkaa tympimään. Ei voi olla niinkään että aina kun kun joku ilkeyttään keksii möläyttää "harmis on parisuhteessa", "harmis on raiskaaja", "harmis on väkivaltainen" tms. että ne p..kapuheet aina tuntuu olevan lutettavampia kuin omat sanomiset, tai jos on niin sitten niihin uskojat saa uskoa niitä, ei mulla ole keinoja kenenkään uskomuksia muuttaa.

        Omalla käytöksellä tosin voi tilannetta petrata eikä heitellä mitä sattuu. Ihmissuhteet ei ole korttupeliä ja seuraavan nokkelan siirron keksimistä. Ei helvetissä sekään ole kivaa jos epäillään aina, että toinen kiristää jotenkin! Mieti vähän


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Salaraksu.. 😂

        No joku muija käy duunaamassa ukkoos. Vetäsee niin sanotusti sitä viikseen tai vuokseen.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Salaraksu.. 😂

        Haluatko kantaa sitä leimaa, että pilaat tämän palstan keskustelemalla täällä puolisoina? No sulle kaikki on vitsiä eikö muita ajatella.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja naisilla on kehittyneemmät aivot kuin miehillä.

        Tirsk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joku muija käy duunaamassa ukkoos. Vetäsee niin sanotusti sitä viikseen tai vuokseen.

        Pyytää numeron, Sopii treffit ja ottaa hotlan. Sä oot melomassa jossain Atlantille päin. Jeah beibi.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta sun draamaleikkis, eikö se tullut viimeksi selväksi? Oikein hakemalla pitää hakea ja suuntaa muuttamalla sinne tänne kunhan jotain draama tulis.. En tajua tommosta, vaikka sun huumoris sitten nappaakin..
        Mä en tiedä mitä sustakin aattelis.. olkoon.

        Sä teet itse draamaa sotkemalla palstaa ja nautit siitä. Koetko tekeväsi oikein pelleilemällä täällä puolisosi kanssa??


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joku muija käy duunaamassa ukkoos. Vetäsee niin sanotusti sitä viikseen tai vuokseen.

        Mä syön semmosia raksuja aamupalaks..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko kantaa sitä leimaa, että pilaat tämän palstan keskustelemalla täällä puolisoina? No sulle kaikki on vitsiä eikö muita ajatella.

        No jepjepjep...


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä syön semmosia raksuja aamupalaks..

        Itse asiassa se touhu tois vaihtelua.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Keskustelijoiden olisi joskus hyvä pysähtyä miettimään, miksi reagoi asiaan niin kuin reagoi.

        Lisää itsetuntemusta.

        Entä jos tietää jo miksi reagoi kuten reagoi, tiennyt jo 20 vuotta. Maailma on pyörinyt jo ennen palsta-aikaa.
        Pönttis reagoi siksi koska biologinen kello tikittää. Pakko saada tietää onko palstalla pariskuntia ettei käytä tuerhaan aikaa johki mieheen.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Samaa mieltä. Joko nikillä tai naama umpeen.

        Kehuit tehneesi paljon aloituksia anonyyminä. Varmasti kirjoitat muutenkin anona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tietää jo miksi reagoi kuten reagoi, tiennyt jo 20 vuotta. Maailma on pyörinyt jo ennen palsta-aikaa.
        Pönttis reagoi siksi koska biologinen kello tikittää. Pakko saada tietää onko palstalla pariskuntia ettei käytä tuerhaan aikaa johki mieheen.

        Mutta mielenkiintoinen kysymyshän tässä on se kenestä pönttis on kiinnostunut ja kenen se olettaa olevan wuffelin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko kantaa sitä leimaa, että pilaat tämän palstan keskustelemalla täällä puolisoina? No sulle kaikki on vitsiä eikö muita ajatella.

        PÖNTTIS!!!

        Taidat oikeasti olla pönttö.
        Etkö ole vieläkään tajunnut että wuw ja frouva ovat yhden ainoan kirjoittajan kaksi eri nikkiä. Niiden takana on 51 vuotias nainen Helsingistä. Tämän naisen oikea puoliso ei ole koskaan palstalla. Doh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko kantaa sitä leimaa, että pilaat tämän palstan keskustelemalla täällä puolisoina? No sulle kaikki on vitsiä eikö muita ajatella.

        Pilaat? Älkää nyt viitsikö lapset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omalla käytöksellä tosin voi tilannetta petrata eikä heitellä mitä sattuu. Ihmissuhteet ei ole korttupeliä ja seuraavan nokkelan siirron keksimistä. Ei helvetissä sekään ole kivaa jos epäillään aina, että toinen kiristää jotenkin! Mieti vähän

        Eipä paljon voi vaikuttaa jos jo ennakkoasenne lähtökophtaisesti on epäily, esim. tässä ketjussa "No esim. minä en halua olla Harmiksen kanssa tekemisissä jos hän on esimerkiksi puoliso wuppikselle", ja sitten mustamaalaajasta "(Laitankin tähän heti etten puhu sinusta. Oot rehellisin tyyppi mihin oon törmänny, meillä on välit kunnossa).", "Disse on rehellinen. Kukaan ei halua lähelleen rinnalleen epärehellisyyttä.", niin joopa joo, ihan sama mitä minä sanon. Minähän en edes tiedä mitä on syötetty kulisseissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PÖNTTIS!!!

        Taidat oikeasti olla pönttö.
        Etkö ole vieläkään tajunnut että wuw ja frouva ovat yhden ainoan kirjoittajan kaksi eri nikkiä. Niiden takana on 51 vuotias nainen Helsingistä. Tämän naisen oikea puoliso ei ole koskaan palstalla. Doh.

        Tuskin pönttistä kiinnostaa mikään akka Helsingistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehuit tehneesi paljon aloituksia anonyyminä. Varmasti kirjoitat muutenkin anona.

        Että siihen kohtaan ajattelit vetästä yhtäläisyysviivat? :)

        Minä teen siksi aloituksia anona, että nähtäis asia ei tekijää. En muusta syystä kirjoittele anona, kun kehtaan kyllä kirjoittaa ihan näin tunnistettavana. Mitä noloa on kirjoittaa nimimerkillä näin?

        Kehtaanhan mä sanoa omalla naamallanikin asioita irl, miksen siis nimimerkillä jossain ano palstalla? :)

        Mun ei tarvi esittää parempaa kun oikesti olen, se on muiden ongelma jos ei tykkää mun persoonasta tällaisena kun se on.


      • Jan_ kirjoitti:

        Että siihen kohtaan ajattelit vetästä yhtäläisyysviivat? :)

        Minä teen siksi aloituksia anona, että nähtäis asia ei tekijää. En muusta syystä kirjoittele anona, kun kehtaan kyllä kirjoittaa ihan näin tunnistettavana. Mitä noloa on kirjoittaa nimimerkillä näin?

        Kehtaanhan mä sanoa omalla naamallanikin asioita irl, miksen siis nimimerkillä jossain ano palstalla? :)

        Mun ei tarvi esittää parempaa kun oikesti olen, se on muiden ongelma jos ei tykkää mun persoonasta tällaisena kun se on.

        Ja onhan mun naama nähty täälläkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        PÖNTTIS!!!

        Taidat oikeasti olla pönttö.
        Etkö ole vieläkään tajunnut että wuw ja frouva ovat yhden ainoan kirjoittajan kaksi eri nikkiä. Niiden takana on 51 vuotias nainen Helsingistä. Tämän naisen oikea puoliso ei ole koskaan palstalla. Doh.

        Mikäs totuudentorvi siihen tulla tupsahti?

        Ei pönttökään oikeasti usko että mulla olis jotain tekemistä jonkun harmiksen kanssa.. Kunhan draamailee draamailun takia. 🙄


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Eipä paljon voi vaikuttaa jos jo ennakkoasenne lähtökophtaisesti on epäily, esim. tässä ketjussa "No esim. minä en halua olla Harmiksen kanssa tekemisissä jos hän on esimerkiksi puoliso wuppikselle", ja sitten mustamaalaajasta "(Laitankin tähän heti etten puhu sinusta. Oot rehellisin tyyppi mihin oon törmänny, meillä on välit kunnossa).", "Disse on rehellinen. Kukaan ei halua lähelleen rinnalleen epärehellisyyttä.", niin joopa joo, ihan sama mitä minä sanon. Minähän en edes tiedä mitä on syötetty kulisseissa.

        Sä käännät syyn aina toisiin vaikka käytät itse kyseenalaisia keinoja se on nähty. Sulle on sallittua kaikki koukut, mutta olet harjaantunut pyörittämään syyt muiden niskoille ja martyroimaan.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mikäs totuudentorvi siihen tulla tupsahti?

        Ei pönttökään oikeasti usko että mulla olis jotain tekemistä jonkun harmiksen kanssa.. Kunhan draamailee draamailun takia. 🙄

        Se on kyllä ihme tyyppi.

        Se vaikuttaa välillä kohtuullisen järkevältä ja hauskalta, sitte tulee näitä "repsahduksia".

        Olen epäillyt tasapainon hakemista lääkityksessä jo jonkin aikaa.

        T. Totuuden torvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä käännät syyn aina toisiin vaikka käytät itse kyseenalaisia keinoja se on nähty. Sulle on sallittua kaikki koukut, mutta olet harjaantunut pyörittämään syyt muiden niskoille ja martyroimaan.

        On mulla oikeus puolustautua ja reagoida p..kapuheisiin siinä missä kenellä tahansa ja siinä tosiaan harjaantuu kun klikki tuntuu vaan kasvavan, ensin se oli turinakerhoakseli ja nyt siellä on missP:kin milloin nikillä ja milloin puskista huutelemassa valehtelijaksi, niin kuin nyt tässäkin en voi tietää oletko missP vai et kun ilman allekirjoitusta esiinnyt. Tämän ketjun oivalluksia:

        "No esim. minä en halua olla Harmiksen kanssa tekemisissä jos hän on esimerkiksi puoliso wuppikselle"

        "Suora vastaus kiitos. Mulla on oikeus valkata varatut omasta elämästäni pois. Esim. Harmis ei voi syödä ja säästää. Ja jos se on W, se on väärin myös naista kohtaan. Maailma on vapaita miehiä mulle täynnä, ei ole tapana ketään jakaa eikä kiinnosta toisten omista."

        No ei tarvii olla tekemisissä mutta ei tarvii myöskään alkaa noita kuvitelmiaan levittelemään yleisenä totuutena. Kuten myös että valkkaiskin sitten pois, voidaan pitää viileän kohteliaat välit minun puolesta mutta se on hankalaa jos syytellään vaikka mistä. Käy kyllä aina jatkossakin niin että reagoin ja mukaan vedetään aina myös turinakerholaisten koukut, nehän tämän kai on saaneet aikaan niin kärsikööt joka kerta nekin sitten samalla syötöksistään.

        Niin ja leikkikööt vaan keskenään, ei siihen minua kai tarvita, etsikööt jonkun muun jonka ympärille luovat sitten draamaa, varmaan sitä riittää jatkossakin kun luottokamu ihan itse on kirjoittanut "Provoilla kaikkea, sitten koittaa saada muutamat mukaan ja naureskella sitten miten kiva on saada vaikka täällä palstalla jotkut itsetunnon menettäneet kipuilemaan ja kirjoittamaan vaikka mitä itsestään... Vähän jotain pikkukivaa pönkitystä puskista ja saa aikaiseksi jotain mielenkiintoista... " Mutta minä ihan mielelläni pysyisin noissa sivustaktsojana.

        -harmiseikirj.-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla oikeus puolustautua ja reagoida p..kapuheisiin siinä missä kenellä tahansa ja siinä tosiaan harjaantuu kun klikki tuntuu vaan kasvavan, ensin se oli turinakerhoakseli ja nyt siellä on missP:kin milloin nikillä ja milloin puskista huutelemassa valehtelijaksi, niin kuin nyt tässäkin en voi tietää oletko missP vai et kun ilman allekirjoitusta esiinnyt. Tämän ketjun oivalluksia:

        "No esim. minä en halua olla Harmiksen kanssa tekemisissä jos hän on esimerkiksi puoliso wuppikselle"

        "Suora vastaus kiitos. Mulla on oikeus valkata varatut omasta elämästäni pois. Esim. Harmis ei voi syödä ja säästää. Ja jos se on W, se on väärin myös naista kohtaan. Maailma on vapaita miehiä mulle täynnä, ei ole tapana ketään jakaa eikä kiinnosta toisten omista."

        No ei tarvii olla tekemisissä mutta ei tarvii myöskään alkaa noita kuvitelmiaan levittelemään yleisenä totuutena. Kuten myös että valkkaiskin sitten pois, voidaan pitää viileän kohteliaat välit minun puolesta mutta se on hankalaa jos syytellään vaikka mistä. Käy kyllä aina jatkossakin niin että reagoin ja mukaan vedetään aina myös turinakerholaisten koukut, nehän tämän kai on saaneet aikaan niin kärsikööt joka kerta nekin sitten samalla syötöksistään.

        Niin ja leikkikööt vaan keskenään, ei siihen minua kai tarvita, etsikööt jonkun muun jonka ympärille luovat sitten draamaa, varmaan sitä riittää jatkossakin kun luottokamu ihan itse on kirjoittanut "Provoilla kaikkea, sitten koittaa saada muutamat mukaan ja naureskella sitten miten kiva on saada vaikka täällä palstalla jotkut itsetunnon menettäneet kipuilemaan ja kirjoittamaan vaikka mitä itsestään... Vähän jotain pikkukivaa pönkitystä puskista ja saa aikaiseksi jotain mielenkiintoista... " Mutta minä ihan mielelläni pysyisin noissa sivustaktsojana.

        -harmiseikirj.-

        Käyttäydyt todella törkeästi muita kohtaan ja sitten silottelet ettei asiassa ollutkaan mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On mulla oikeus puolustautua ja reagoida p..kapuheisiin siinä missä kenellä tahansa ja siinä tosiaan harjaantuu kun klikki tuntuu vaan kasvavan, ensin se oli turinakerhoakseli ja nyt siellä on missP:kin milloin nikillä ja milloin puskista huutelemassa valehtelijaksi, niin kuin nyt tässäkin en voi tietää oletko missP vai et kun ilman allekirjoitusta esiinnyt. Tämän ketjun oivalluksia:

        "No esim. minä en halua olla Harmiksen kanssa tekemisissä jos hän on esimerkiksi puoliso wuppikselle"

        "Suora vastaus kiitos. Mulla on oikeus valkata varatut omasta elämästäni pois. Esim. Harmis ei voi syödä ja säästää. Ja jos se on W, se on väärin myös naista kohtaan. Maailma on vapaita miehiä mulle täynnä, ei ole tapana ketään jakaa eikä kiinnosta toisten omista."

        No ei tarvii olla tekemisissä mutta ei tarvii myöskään alkaa noita kuvitelmiaan levittelemään yleisenä totuutena. Kuten myös että valkkaiskin sitten pois, voidaan pitää viileän kohteliaat välit minun puolesta mutta se on hankalaa jos syytellään vaikka mistä. Käy kyllä aina jatkossakin niin että reagoin ja mukaan vedetään aina myös turinakerholaisten koukut, nehän tämän kai on saaneet aikaan niin kärsikööt joka kerta nekin sitten samalla syötöksistään.

        Niin ja leikkikööt vaan keskenään, ei siihen minua kai tarvita, etsikööt jonkun muun jonka ympärille luovat sitten draamaa, varmaan sitä riittää jatkossakin kun luottokamu ihan itse on kirjoittanut "Provoilla kaikkea, sitten koittaa saada muutamat mukaan ja naureskella sitten miten kiva on saada vaikka täällä palstalla jotkut itsetunnon menettäneet kipuilemaan ja kirjoittamaan vaikka mitä itsestään... Vähän jotain pikkukivaa pönkitystä puskista ja saa aikaiseksi jotain mielenkiintoista... " Mutta minä ihan mielelläni pysyisin noissa sivustaktsojana.

        -harmiseikirj.-

        Minä kirjoitan merkillä. Minulla on oikeus tietää kuka on varattu henkisesti tai fyysisesti tai lakiteknisesti toiselle. Minä en varattujen kanssa sekoile jos sitä tahallisesti vieläpä yritetään. Tekemisissä ei silloin olla jos sulla on oikean elämän ystävätär mukana palstalla sekoilemassa. SE on maailman selvin asia. Minä olen tekemisissä VAIN sinkkujen kanssa. Tänne mukaan on eilen virallisesti syötetty puolisopalstailu ja todettu sitä heidän tahoillaan olevan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no pujiskin joskus taisi myöntää puskista laittavansa jyrkemmät mielipiteensä, ainakin kai joskus niin tehnyt ja varmaan on kirjoittajissa paljonkin semmoisia jotka ei halua "tahrata" nikkiä . Minusta vaan olis reilumpaa kun aina tulis samalla, myös ne asiat jotka voi joskus jotakuta ärsytttää ja ise toimin niin, ei sillä varmaan ystäviä hirveästi hankitamutta on minusta rehellisempää.

        Pujista on turha syytellä. Ei harrasta lähellekään sitä mitä muut. Pujiksella on moraali.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä kirjoitan merkillä. Minulla on oikeus tietää kuka on varattu henkisesti tai fyysisesti tai lakiteknisesti toiselle. Minä en varattujen kanssa sekoile jos sitä tahallisesti vieläpä yritetään. Tekemisissä ei silloin olla jos sulla on oikean elämän ystävätär mukana palstalla sekoilemassa. SE on maailman selvin asia. Minä olen tekemisissä VAIN sinkkujen kanssa. Tänne mukaan on eilen virallisesti syötetty puolisopalstailu ja todettu sitä heidän tahoillaan olevan.

        Joo mutta oletpas toisinaan ilman nikkiäkin esiintynyt enkä minä(kään9 tiedä silloin kuka siellä huutelee.Joo en minäkään, se on ainoa oikea toimintamalli mutta se tympii että minua jatkuvasti syytetään varatuksi ja vaikka miksi enkä edes tiedä ketkä mitäkin huutelee kun ei voi käyttää sitä nikkiä aina. No ei ole oikean elämän, ei mielikuvituselämän eikä minkään v..un elämän ystävärtä sekoilemassa, jos ja kun jotkut puoli/puolisopalstailee se ei ole minun vika.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pujista on turha syytellä. Ei harrasta lähellekään sitä mitä muut. Pujiksella on moraali.

        En syyttelekään, totesin vain että jopa pujis jota ellu mainitsi kilteimpänä & kunnollisimpana on joskus jotain puskista heittänyt, niin miten sitten muut? Minä luulen että olen rehellisin siinä(kin) asiassa kun en puskaile mutta minua aina eniten epäillään niin se on jokseenkin kummallista. Voisin minäkin vaikka miten mukavan miehen roolia täällä vedätellä kun jyrkemmät laittaisin anonyyminä tai jollain toisella nikillä, sitten sitä varmaan ei tarviis mitään p..kapuheita niin paljon saada niskaansa mitä nyt saa. Mutta leikkikää tosiaan keskenänne ilman nikkejä ja nikeillä, miten vaan mutta jos mulle asiaa mieluummin se nikkin mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäydyt todella törkeästi muita kohtaan ja sitten silottelet ettei asiassa ollutkaan mitään.

        No haista sitten p,,ka. Oliko riittävän törkeää?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Montakohan kertaa olen sanonut olevani sinkku? aika rasittavaa sekin kun pitäisi kerrasta uskoa ja aina vaan epäillään.

        Se on kyllä tieto että olet mutta on juurikin epäilyttävää, miksi olisit sinkku markkinoilla kun todella arvossa jo luonteesi takia ,olisit ja nopeasti kaapattu.😁
        Ehkä juurikin tuo.
        Minulla ei puoliso puhu täällä tuo nimimerkki
        ”Ukkokulta” On kiva ollut vuosia sit jo miehenlogiikassa, ettei erehdytä.


    • Anonyymi

      Niiden pikkuhiljaa putoillessa ei juuri kiristettävää jää. Melko noloa.

    • Mä en jaksais tätä edes vatvoa, mutta olen todella ärtynyt. Ja muutamaa nimimerkkiä en haluais enää missään kentässä nähdä. Vaihtakoot paikkaa niin ei tarvii samassa pyöriä eikä satu silmään.

      • Anonyymi

        Ketkä uskallatko sanoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä uskallatko sanoa?

        Täytyy myös todeta, että se joka muka on fiksu ja filmaattinen, osaa näytellä parhaiten, mutta saattaakin olla kieroin ja pmäisin tyyppi koko paikassa. Aina liirumlaarum vastaus valmiina, että saadaan sotkettua lisää. Oksettavaa!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Täytyy myös todeta, että se joka muka on fiksu ja filmaattinen, osaa näytellä parhaiten, mutta saattaakin olla kieroin ja pmäisin tyyppi koko paikassa. Aina liirumlaarum vastaus valmiina, että saadaan sotkettua lisää. Oksettavaa!

        Tuota kannattaa tosiaan miettiä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Täytyy myös todeta, että se joka muka on fiksu ja filmaattinen, osaa näytellä parhaiten, mutta saattaakin olla kieroin ja pmäisin tyyppi koko paikassa. Aina liirumlaarum vastaus valmiina, että saadaan sotkettua lisää. Oksettavaa!

        Kuka tämä henkilö on?


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuota kannattaa tosiaan miettiä.

        Älä muuta sano. Kiertelyn kultaiset taidot. Tämä ellun avaus on nyt siinä määrin hyvä, että tässä puhutaan suoraan. Ainakin minä.

        -Pönttis


    • Mua ei enää ärsytä kukaan. Oon päässyt sopivaan flow-tilaan palstatouhuissa. Oon tiennyt, että täällä osaa olla paljon omituisuuksia ja tutummatkin osaa tulkita väärin toisiaan ja otattelevat. Enkä mä enää mene väliin erikoisemmin, siinä voi joutua itse välikäteen.

      Oikeastaan kiva hihitellä taustalla, kun sanansäilä lentää. Eikös se ole ihan hyväkin, että vähän saa tuuletettua? 😃

      Aina ajallaan kaverisuhteet korjautuu ja taas voi turistella yhdessä. 😊

      Funiksella on joku palstan ulkopuolinen prokkis. Lähtenyt metsään samoilemaan ja eksynyt... nyt raapii päätänsä pikkutiellä missä paarustaa venäjää posmottavia mummoja. Potkii pikkukiviä ja tuumaa: v.tun maamuskat, oon Venäjällä! 😂

      • (Laitankin tähän heti etten puhu sinusta. Oot rehellisin tyyppi mihin oon törmänny, meillä on välit kunnossa).


      • Sä oletkin muuttunut. Sulla meinasi joskus hihoja poltella esmes Nuuska. Mua vain nauratti kun kinasitte... :-D

        Ystävyyssuhteet voi olla hieman vaikeita palstalla. Esmes kun puolison kanssa palstailee, pitää olla tosi varovainen sanoissaan. Tahtomattaan saattaa loukata ketä hyvänsä.

        Ei kun ihmettelen Funista. Mökiltäkin on aina palstaillut. Toivottavasti heppu on kunnossa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sä oletkin muuttunut. Sulla meinasi joskus hihoja poltella esmes Nuuska. Mua vain nauratti kun kinasitte... :-D

        Ystävyyssuhteet voi olla hieman vaikeita palstalla. Esmes kun puolison kanssa palstailee, pitää olla tosi varovainen sanoissaan. Tahtomattaan saattaa loukata ketä hyvänsä.

        Ei kun ihmettelen Funista. Mökiltäkin on aina palstaillut. Toivottavasti heppu on kunnossa.

        Ja tämäkin; ”puolison”. Sanopas Ellu rehdisti onko se sinkku- nimisellä palstalla oikein oikeita sinkkuja kohtaan lässyttää täällä puolisoiden kanssa kun muut keskustelijat eivät tiedä kuka on kenenkin puoliso?!? Tämä on yksi paskamainen asia olen ihan taivaan tosissani. Minä haluaisin aina siihen ketjuun sinkkuna tiedon etten sinne tule! En halua keskustella pariskuntien kanssa vaan ihmisten jotka sinkkuina ovat. Suuri korjaustarve tähänkin kohtaan!


      • elisakettu kirjoitti:

        Sä oletkin muuttunut. Sulla meinasi joskus hihoja poltella esmes Nuuska. Mua vain nauratti kun kinasitte... :-D

        Ystävyyssuhteet voi olla hieman vaikeita palstalla. Esmes kun puolison kanssa palstailee, pitää olla tosi varovainen sanoissaan. Tahtomattaan saattaa loukata ketä hyvänsä.

        Ei kun ihmettelen Funista. Mökiltäkin on aina palstaillut. Toivottavasti heppu on kunnossa.

        Joko sanotte, ne puolisot tai annatte sinkkujen sitten olla. Mulla on oikeus niin kuin muillakin sinkuilla vaihtaa ajatuksia ihmisen kanssa joka ei tänne puolisonsa kanssa tule. Tekisi huomattavan korjauksen palstaan ainakin minun mielestäni. Nimittäin ei kiitos ukkomiehille ja mulla on tasan tarkkaan siitä oikeus sanoa, vitun pelleily riittää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joko sanotte, ne puolisot tai annatte sinkkujen sitten olla. Mulla on oikeus niin kuin muillakin sinkuilla vaihtaa ajatuksia ihmisen kanssa joka ei tänne puolisonsa kanssa tule. Tekisi huomattavan korjauksen palstaan ainakin minun mielestäni. Nimittäin ei kiitos ukkomiehille ja mulla on tasan tarkkaan siitä oikeus sanoa, vitun pelleily riittää.

        Tämän kun selvittelette puolisoidenne kanssa niin ainakin mun elämä palstailua koskien
        helpottuu 100 %. Se parannus koskee myös muita sinkkunaisia & -miehiä. Kohtalaisen pitkään syönyt se sotkeminen täällä ja nyt sanon suoraan. Kiitos, vapaita ihmisiä minun lähelle.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (Laitankin tähän heti etten puhu sinusta. Oot rehellisin tyyppi mihin oon törmänny, meillä on välit kunnossa).

        Joo. Minulle se ainakin ollut selvää. 😊


      • elisakettu kirjoitti:

        Sä oletkin muuttunut. Sulla meinasi joskus hihoja poltella esmes Nuuska. Mua vain nauratti kun kinasitte... :-D

        Ystävyyssuhteet voi olla hieman vaikeita palstalla. Esmes kun puolison kanssa palstailee, pitää olla tosi varovainen sanoissaan. Tahtomattaan saattaa loukata ketä hyvänsä.

        Ei kun ihmettelen Funista. Mökiltäkin on aina palstaillut. Toivottavasti heppu on kunnossa.

        Joo. Nuuskassa meni joku todella paljon ihon alle. Mutta se oli sitä aikaa se. 😊

        Kyllähän mä vieläkin vähän avaudun jollekin Pertsalle ja Geniolle paikan tullen ja Harmikselle vähän kuittailen, mutta huumoria koitan kylvää sarkastiseen sävyyn.

        No Funis nyt välillä on tosi aktiivinen ja kohta häviää kuin pieru saharaan. Normihomnaa. 😁


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tämän kun selvittelette puolisoidenne kanssa niin ainakin mun elämä palstailua koskien
        helpottuu 100 %. Se parannus koskee myös muita sinkkunaisia & -miehiä. Kohtalaisen pitkään syönyt se sotkeminen täällä ja nyt sanon suoraan. Kiitos, vapaita ihmisiä minun lähelle.

        Pönde vaikuttaa olevan aika kiihottuneessa tilassa.


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Nuuskassa meni joku todella paljon ihon alle. Mutta se oli sitä aikaa se. 😊

        Kyllähän mä vieläkin vähän avaudun jollekin Pertsalle ja Geniolle paikan tullen ja Harmikselle vähän kuittailen, mutta huumoria koitan kylvää sarkastiseen sävyyn.

        No Funis nyt välillä on tosi aktiivinen ja kohta häviää kuin pieru saharaan. Normihomnaa. 😁

        Pertti ja Genio ovat harkitusti ärsyttäviä. Juuri siksi.

        Harmis ehkä yrittää saada vain keskustelua aikaiseksi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Pönde vaikuttaa olevan aika kiihottuneessa tilassa.

        Luitko sinä mun asian. Ilmaisin selvän epäkohdan joka sotkee meidän muiden sinkkujen palstailua. Olepa itsellesi rehellinen. Tästä sen asian näkevät kaikki lukea. Mulla ja monella muulla on oikeis olla tutustumatta varattuun henkilöön ja keskustella sen mukaisesti ettei kyseessä ole ukkomies. Tätä et voi kieltää millään JS minusta te niin toimiessanne teette sinkkupaikassa hallaa. Sen sanoo jokaisen järki. Sillä teillähän parinne jo on? Niin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Pönde vaikuttaa olevan aika kiihottuneessa tilassa.

        Vastaisitko mietteitäsi, tiedän sinut ihan älykkäänä ihmisenä ettei tämän pitäisi vaikeaa olla?


      • elisakettu kirjoitti:

        Pönde vaikuttaa olevan aika kiihottuneessa tilassa.

        Teit aloituksen ja minä tulin puhumaan selvää asiaa, joten koetko sinäkään kommenttisiasi täysin asiallisena minua kohtaan? En vaikuta mitään vaan kerron palstalle erittäin pahan epäkohdan; minä en halua olla tekemisissä ukkomiesten kanssa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vastaisitko mietteitäsi, tiedän sinut ihan älykkäänä ihmisenä ettei tämän pitäisi vaikeaa olla?

        Mun ei tarvitse, mutta vastaan silti. En sinun vaan muiden mielensäpahoittajien mieliksi. (tuota tekstiäsi voisi hyvinkin mieltää kiristämiseksi)

        Puolisoni ei palstaile sinkut-palstalla.


      • elisakettu kirjoitti:

        Pertti ja Genio ovat harkitusti ärsyttäviä. Juuri siksi.

        Harmis ehkä yrittää saada vain keskustelua aikaiseksi.

        Joo. Näinpä taitaa olla. Vois siihen listaan lisätä yhden lisää, mutta olkoot. Minun puolesta tänne sopii kaikenlaista viheltäjää, ei mua haittaa. 😃

        Joo, Harmiskin ehkä hsluaa ärsyttämällä provosoiden saada kiihkeitä kirjoitteluja, mutta lisänä kiva huumori kuitenkin. Vähän kieli poskessa peltipöntössään hihittelee ja kirjoittaa. 😁

        Joskus joillain menee homma liian vakavaksi... ja voi siihen olla syytkin.. mutta mä koitan pysytellä tässä kivassa Flow-tilanteessa. En toivo riitoja, vaan ennemmin hiukan rauhoittumista, jos voi...😊


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Näinpä taitaa olla. Vois siihen listaan lisätä yhden lisää, mutta olkoot. Minun puolesta tänne sopii kaikenlaista viheltäjää, ei mua haittaa. 😃

        Joo, Harmiskin ehkä hsluaa ärsyttämällä provosoiden saada kiihkeitä kirjoitteluja, mutta lisänä kiva huumori kuitenkin. Vähän kieli poskessa peltipöntössään hihittelee ja kirjoittaa. 😁

        Joskus joillain menee homma liian vakavaksi... ja voi siihen olla syytkin.. mutta mä koitan pysytellä tässä kivassa Flow-tilanteessa. En toivo riitoja, vaan ennemmin hiukan rauhoittumista, jos voi...😊

        Sulla on aina ollut positiivinen ote palstalla. Siksi olet niin pidetty. Kukapa haluaisi murjottajan kanssa keskustellakaan. Kaikki negatiivisuus vain syö..


      • elisakettu kirjoitti:

        Sulla on aina ollut positiivinen ote palstalla. Siksi olet niin pidetty. Kukapa haluaisi murjottajan kanssa keskustellakaan. Kaikki negatiivisuus vain syö..

        No on sitä itsekin tullut sodittua ja puolustettua nimimerkkiä jne... mutta se on toisaalta yksi tie kasvaa, niin palstailijana kuin ihmisenä.

        Pitää kokea, että voi jotain oppia. 😊


      • elisakettu kirjoitti:

        Mun ei tarvitse, mutta vastaan silti. En sinun vaan muiden mielensäpahoittajien mieliksi. (tuota tekstiäsi voisi hyvinkin mieltää kiristämiseksi)

        Puolisoni ei palstaile sinkut-palstalla.

        No mä ainakin arvostan tässä suoraa puhetta. Kiitos siitä ihan kaikkien nähden. Ja varmasti moni rekkautumaton sinkkukin jota asia mietityttää, arvostin Ellu oikeasti. Mulla ei ole mitään tarvetta kiristää ja tuo siltä osin loukkasi. Mulla ja muilla sinkuilla on oikeus saada puolisomiiteistä tieto, että osaamme käyttäytyä tietyllä tavalla ja tehdä meille tärkeitä rehellisiä valintoja.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sulla on aina ollut positiivinen ote palstalla. Siksi olet niin pidetty. Kukapa haluaisi murjottajan kanssa keskustellakaan. Kaikki negatiivisuus vain syö..

        Disse on rehellinen. Kukaan ei halua lähelleen rinnalleen epärehellisyyttä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joko sanotte, ne puolisot tai annatte sinkkujen sitten olla. Mulla on oikeus niin kuin muillakin sinkuilla vaihtaa ajatuksia ihmisen kanssa joka ei tänne puolisonsa kanssa tule. Tekisi huomattavan korjauksen palstaan ainakin minun mielestäni. Nimittäin ei kiitos ukkomiehille ja mulla on tasan tarkkaan siitä oikeus sanoa, vitun pelleily riittää.

        No mun avopuoliso ei kirjoittele palstalla. Ellei sitten joku tuleva puoliso, vitsi. Mutta tietää kyllä, että luen ja kirjoittelen suomi24 keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No mä ainakin arvostan tässä suoraa puhetta. Kiitos siitä ihan kaikkien nähden. Ja varmasti moni rekkautumaton sinkkukin jota asia mietityttää, arvostin Ellu oikeasti. Mulla ei ole mitään tarvetta kiristää ja tuo siltä osin loukkasi. Mulla ja muilla sinkuilla on oikeus saada puolisomiiteistä tieto, että osaamme käyttäytyä tietyllä tavalla ja tehdä meille tärkeitä rehellisiä valintoja.

        totta puhut en ymmärrä minäkään mitä varattu tai puolisot keskenään tänne kirjoittelee tämä on sinkuille sinkkupalsta niin varatut voisi mennä aviopari tai avopari osastolle tai jutella kotona keskenään sama juttu livessä sinkkumestoissa 90% on varattuja ja osa tulee keskenään ja kumpikin omissa menoissaan mutta kotiin lähdetään yhdessä niin miksi ei ole parina keskenään siellä tai toinen on toisessa raflassa ja toinen toisessa niin jotain outoa heidän suhteessaan ja olleet siellä jo vuosia niin minusta sinkku jutuissa ei kuulu olla varatut tai pariskunnat


      • Anonyymi kirjoitti:

        totta puhut en ymmärrä minäkään mitä varattu tai puolisot keskenään tänne kirjoittelee tämä on sinkuille sinkkupalsta niin varatut voisi mennä aviopari tai avopari osastolle tai jutella kotona keskenään sama juttu livessä sinkkumestoissa 90% on varattuja ja osa tulee keskenään ja kumpikin omissa menoissaan mutta kotiin lähdetään yhdessä niin miksi ei ole parina keskenään siellä tai toinen on toisessa raflassa ja toinen toisessa niin jotain outoa heidän suhteessaan ja olleet siellä jo vuosia niin minusta sinkku jutuissa ei kuulu olla varatut tai pariskunnat

        Miksei saisi kirjoitella varattuna tänne?


      • elisakettu kirjoitti:

        Pönde vaikuttaa olevan aika kiihottuneessa tilassa.

        Koetko, että sulla on oikeus heittää noin jos yritän puhua palstaa vaivanneesta asiasta? Se asia sahaa taustalla oksaa alta. Jos mulle sanotaan niin kuin sinä nyt, etkö näe, että kaikkihan siitä näkevät (vastareaktiosta), että osuin paiseeseen ja kissa nostettiin pöydälle?


      • Jan_ kirjoitti:

        Miksei saisi kirjoitella varattuna tänne?

        Eihän siitä ole kysymys jos kertoo olevan puoliso ja että tässä nyt puolison kanssa vaihtaa mielipiteitä. Silloin kaikki osallistuvat oikein. Sinkut tietävät ok siinä on pari, ja lähestymismielessä saavat oman tarvittavan tilaisuuden lähestyä toista vapaata sinkkua. Muuten te viette meiltä sen mahdollisuuden. Se on todella surullista ja iso harmitus, sanon nyt ihan tosissani. Se on itsekästä riistää meiltä meidän mahdollinen tuttavuus :(


      • Jan_ kirjoitti:

        No mun avopuoliso ei kirjoittele palstalla. Ellei sitten joku tuleva puoliso, vitsi. Mutta tietää kyllä, että luen ja kirjoittelen suomi24 keskustelupalstoilla.

        No se oli reilua jos sulla rekattuna merkkiesi kanssa näin on, mutta ketkä ne sitten ovat ne puolisot jotka mainittiin ja tiedetään yhdessä täällä keskustelevan?? Sitä on nyt kysynyt jo useampi ja se on meille tärkeää.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Eihän siitä ole kysymys jos kertoo olevan puoliso ja että tässä nyt puolison kanssa vaihtaa mielipiteitä. Silloin kaikki osallistuvat oikein. Sinkut tietävät ok siinä on pari, ja lähestymismielessä saavat oman tarvittavan tilaisuuden lähestyä toista vapaata sinkkua. Muuten te viette meiltä sen mahdollisuuden. Se on todella surullista ja iso harmitus, sanon nyt ihan tosissani. Se on itsekästä riistää meiltä meidän mahdollinen tuttavuus :(

        Vaadit suoraa puhetta.

        Sano nyt sitten suoraan ketä / keitä sinä epäilet täällä pariskunnaksi ja keitä ukkomiehiksi / akkanaisiksi, mutta esittävät sinkkua.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Miksei saisi kirjoitella varattuna tänne?

        vastaan tämän kerran eiköö sinun pitänyt jättää minut rauhaan ja minun sinut mutta eikö teillä muuta tekemistä ole kuin kirjoitella tänne niin tehkää ja menkää parina johonkin kuten muutkin parit niin jos sinkku löytää kumppanin täältä livestä ym niin tuskin he enään tänne tulevat vaan tekevät yhdessä kaikkea muuta kuin on täällä totta kai saatte täällä kirjoitella mutta luulis muutakin tekemistä olla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaadit suoraa puhetta.

        Sano nyt sitten suoraan ketä / keitä sinä epäilet täällä pariskunnaksi ja keitä ukkomiehiksi / akkanaisiksi, mutta esittävät sinkkua.

        No esim. minä en halua olla Harmiksen kanssa tekemisissä jos hän on esimerkiksi puoliso wuppikselle

        Voiko sitä enää selvemmin sanoa??


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eihän siitä ole kysymys jos kertoo olevan puoliso ja että tässä nyt puolison kanssa vaihtaa mielipiteitä. Silloin kaikki osallistuvat oikein. Sinkut tietävät ok siinä on pari, ja lähestymismielessä saavat oman tarvittavan tilaisuuden lähestyä toista vapaata sinkkua. Muuten te viette meiltä sen mahdollisuuden. Se on todella surullista ja iso harmitus, sanon nyt ihan tosissani. Se on itsekästä riistää meiltä meidän mahdollinen tuttavuus :(

        No mä en ainakaan koskaan ole salannut olevani varattu. Olen siitä monet kerrat kirjoituksissani maininnut. Lukee nyt tuolla profiilin kuvauksessakin.

        Ymmärrän, että sinkusta se voi tuntua väärältä pyöriä täällä, ikään kuin häiritsemässä ja olemassa riistetty tuttavuus.

        Onhan se reilua kertoa olevansa varattu.

        Toinen mistä ihmiset täällä suuttuu on epäselvä sukupuoli. Mä puolustan itseäni sillä, että olen tullut kaapista julkisesti ulos. Vieläpä tällä palstalla.

        Mä voin flirttailla niin miesten kun naistenkin kanssa, jos kemiat kolahtaa. Silti edelleen olen varattu. Toivon ettei kukaan ihastu minuun enkä minä kehenkään. Siitä tulisi vain pahaa mieltä molemmille. Ja jos niin käy, pitää lopettaa ajoissa. Ei ole mukavaa että toiseen sattuu tai itseen.

        Vaikka muuten leppoisasti jubaileekin. :)

        Mulle voi aina sanoa lopeta, jos menen liian pitkälle. Mä en siitä suutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vastaan tämän kerran eiköö sinun pitänyt jättää minut rauhaan ja minun sinut mutta eikö teillä muuta tekemistä ole kuin kirjoitella tänne niin tehkää ja menkää parina johonkin kuten muutkin parit niin jos sinkku löytää kumppanin täältä livestä ym niin tuskin he enään tänne tulevat vaan tekevät yhdessä kaikkea muuta kuin on täällä totta kai saatte täällä kirjoitella mutta luulis muutakin tekemistä olla

        Vastaan ulkopuolisena poikamiessinkkuna.

        Jos vaikka löytäisinkin naisen, en tulisi suomi24 palstoja jättämään, en edes sinkkupalstaa. Tämä on kuitenkin yksi aktiivisimmista palstoista. Tottakai tunnustaisin etten ole hakemassa seuraa, vaan keskustelemassa. Tunnustukselle tuskin olisi tarvetta, kun olen ano eikä kukaan voi kiinnittää sillä tavalla huomiota. Mutta jos kysyttäisiin.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No esim. minä en halua olla Harmiksen kanssa tekemisissä jos hän on esimerkiksi puoliso wuppikselle

        Voiko sitä enää selvemmin sanoa??

        Ei voi. Kiitos vastauksesta. Oliko se tyhjentävä, eli epäiletkö muita? Laitoit tuohon sanan esim.

        Sen verran väitän ihmisiä tuntevani jopa pelkän palstakirjoittelun perusteella, että wuw ei ikimaailmassa huolisi harmista kumppanikseen.


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Nuuskassa meni joku todella paljon ihon alle. Mutta se oli sitä aikaa se. 😊

        Kyllähän mä vieläkin vähän avaudun jollekin Pertsalle ja Geniolle paikan tullen ja Harmikselle vähän kuittailen, mutta huumoria koitan kylvää sarkastiseen sävyyn.

        No Funis nyt välillä on tosi aktiivinen ja kohta häviää kuin pieru saharaan. Normihomnaa. 😁

        Kumma.. Mua taas Nuuska lähinnä huvitti..


      • Anonyymi kirjoitti:

        vastaan tämän kerran eiköö sinun pitänyt jättää minut rauhaan ja minun sinut mutta eikö teillä muuta tekemistä ole kuin kirjoitella tänne niin tehkää ja menkää parina johonkin kuten muutkin parit niin jos sinkku löytää kumppanin täältä livestä ym niin tuskin he enään tänne tulevat vaan tekevät yhdessä kaikkea muuta kuin on täällä totta kai saatte täällä kirjoitella mutta luulis muutakin tekemistä olla

        Kuule parisuhteita on erilaisia. Mun parisuhde on suht koht vakaa, mutta ei mitenkään romanttista yhdessä tekemistä eikä olemista.

        Menkää tehkää... Vaikea pakottaa toista mihinkään mihin se ei suostu, joten kiva neuvo. Se pitäs vaan esittää toiselle osapuolelle, ei minulle. Minä en ole se joka hankaa vastaan menemistä tai tekemistä nääs.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No se oli reilua jos sulla rekattuna merkkiesi kanssa näin on, mutta ketkä ne sitten ovat ne puolisot jotka mainittiin ja tiedetään yhdessä täällä keskustelevan?? Sitä on nyt kysynyt jo useampi ja se on meille tärkeää.

        Itseasiassa, jos mä vaikka joskus muuttaisin irl suhdestatusta, en usko, että slkain sitä täällä mainostamaan, enkä tiedä edes profiilissakaan.

        Aina täällä alkaa sellainen vääntely ja kääntely.

        Itse kyllä pyhitän tämän ihan keskustelusivustoksi. Ei muhun saa pidettyä yhteyksiäkään kun tämän kautta, mitä nyt muutamalla on yhteystiedot...

        Seursnhakuun löytyy parempia väyliä minusta, täällä kaikki kiva revitään auki jotenkin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaadit suoraa puhetta.

        Sano nyt sitten suoraan ketä / keitä sinä epäilet täällä pariskunnaksi ja keitä ukkomiehiksi / akkanaisiksi, mutta esittävät sinkkua.

        Suora vastaus kiitos. Mulla on oikeus valkata varatut omasta elämästäni pois. Esim. Harmis ei voi syödä ja säästää. Ja jos se on W, se on väärin myös naista kohtaan. Maailma on vapaita miehiä mulle täynnä, ei ole tapana ketään jakaa eikä kiinnosta toisten omista.

        Missä asianomaiset ovat.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kumma.. Mua taas Nuuska lähinnä huvitti..

        No jokin siinä muistutti mua mun silloin ärsyttävästä historiasta tai jotain.... 🤷‍♂️

        Nyt muakin lähinnä huvittaa kaikki ihmesinkoilijat. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi. Kiitos vastauksesta. Oliko se tyhjentävä, eli epäiletkö muita? Laitoit tuohon sanan esim.

        Sen verran väitän ihmisiä tuntevani jopa pelkän palstakirjoittelun perusteella, että wuw ei ikimaailmassa huolisi harmista kumppanikseen.

        Minä en ala mihinkään arvauskeikkeihin. Seuraavaksi puolisot kirjoittelevat itse ajatuksiaan. Mun kohdalla tuo asia ei muutu. Jos on kysyttävää, yritän vastata illan päälle.


      • Disse kirjoitti:

        Itseasiassa, jos mä vaikka joskus muuttaisin irl suhdestatusta, en usko, että slkain sitä täällä mainostamaan, enkä tiedä edes profiilissakaan.

        Aina täällä alkaa sellainen vääntely ja kääntely.

        Itse kyllä pyhitän tämän ihan keskustelusivustoksi. Ei muhun saa pidettyä yhteyksiäkään kun tämän kautta, mitä nyt muutamalla on yhteystiedot...

        Seursnhakuun löytyy parempia väyliä minusta, täällä kaikki kiva revitään auki jotenkin...

        Mutta kun asia muuttuu silloin jos on menty pidemmälle. Silloin puolisoista on sanottava.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Suora vastaus kiitos. Mulla on oikeus valkata varatut omasta elämästäni pois. Esim. Harmis ei voi syödä ja säästää. Ja jos se on W, se on väärin myös naista kohtaan. Maailma on vapaita miehiä mulle täynnä, ei ole tapana ketään jakaa eikä kiinnosta toisten omista.

        Missä asianomaiset ovat.

        Suora vastaukseni ja lisäkysymykseni on tuolla yllä. Anonyymi 18:25.


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Nuuskassa meni joku todella paljon ihon alle. Mutta se oli sitä aikaa se. 😊

        Kyllähän mä vieläkin vähän avaudun jollekin Pertsalle ja Geniolle paikan tullen ja Harmikselle vähän kuittailen, mutta huumoria koitan kylvää sarkastiseen sävyyn.

        No Funis nyt välillä on tosi aktiivinen ja kohta häviää kuin pieru saharaan. Normihomnaa. 😁

        No kyllä aika tosissanne janin kanssa niitä raiskausketjuja avasitte, ei enää ollut mitään kuittailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi. Kiitos vastauksesta. Oliko se tyhjentävä, eli epäiletkö muita? Laitoit tuohon sanan esim.

        Sen verran väitän ihmisiä tuntevani jopa pelkän palstakirjoittelun perusteella, että wuw ei ikimaailmassa huolisi harmista kumppanikseen.

        no se voi olla parin keksimää showta eli sovittua esitelmää muka tappelu pukarit ja sopivat ota yksityisviestejä vastaan ja nähdään mitä toinen kirjoittaa ja toinen kirjoittaa että olen ihastunut sinuun tavattaisko niin heitä naurattaa


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Suora vastaus kiitos. Mulla on oikeus valkata varatut omasta elämästäni pois. Esim. Harmis ei voi syödä ja säästää. Ja jos se on W, se on väärin myös naista kohtaan. Maailma on vapaita miehiä mulle täynnä, ei ole tapana ketään jakaa eikä kiinnosta toisten omista.

        Missä asianomaiset ovat.

        Ootko nää suuttunut Harmikselle jostain, vai mikä se pinnaa kiristää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        no se voi olla parin keksimää showta eli sovittua esitelmää muka tappelu pukarit ja sopivat ota yksityisviestejä vastaan ja nähdään mitä toinen kirjoittaa ja toinen kirjoittaa että olen ihastunut sinuun tavattaisko niin heitä naurattaa

        No kun näinhän se just on.


      • Disse kirjoitti:

        Itseasiassa, jos mä vaikka joskus muuttaisin irl suhdestatusta, en usko, että slkain sitä täällä mainostamaan, enkä tiedä edes profiilissakaan.

        Aina täällä alkaa sellainen vääntely ja kääntely.

        Itse kyllä pyhitän tämän ihan keskustelusivustoksi. Ei muhun saa pidettyä yhteyksiäkään kun tämän kautta, mitä nyt muutamalla on yhteystiedot...

        Seursnhakuun löytyy parempia väyliä minusta, täällä kaikki kiva revitään auki jotenkin...

        Mä taas, jos joskus sinkkuunnun saatan asiasta mainita, kun en jaksa miettiä jatkuvasti kieli solmussa miten kirjottas ettei jotakin paljastu omasta elämästä.

        Mutta tuskin itsekään sitä tuonne kirjoittaisin, tuo varattu teksti vaan poistuu jos niin käy.

        En aikoinaan kertonut eroprosesseistanikaan mitään. Vasta kun oli erottu se tuli julki.

        Minusta pitää riittää, että itse sanoo miten homma on. Vaikka tekstinä profiilissa ei haittaakaan ole, tännekin kun uusia tulee ei ne ole perillä kuka on mitäkin. 😃


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta kun asia muuttuu silloin jos on menty pidemmälle. Silloin puolisoista on sanottava.

        No ehkä se on sen ajan murhe. Sullehan mä voin sanoa muuta kautta asian, mutta täällä palstalla kaikki revitään auki. Se on kuule ihan sairasta touhua.... jo se, että täällä jotkut tapaa, alkaa jumalaton kalabaliikki.

        Mutta enpä mä täällä nytkään tietääkseni ketään vikittele tai flurttaile. Jotkut jos puskista kirjoittaa ihanaa ja sydänpusumusujuttuja, niin naureskelen, koska nehän voi olla mitä vaan.... vaikka palstasetien höpötyksiä...

        Olinpa varattu tai sinkku, niin minä vaan kirjoitan täällä ja sillä siisti. En anna yhteystietojani kelle vaan. Ihan selkeää minusta niinkin...

        Mutta lupaan harkita statuksen päivitystä vaikka profiiliin, jos siihen tulee muutoksia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no se voi olla parin keksimää showta eli sovittua esitelmää muka tappelu pukarit ja sopivat ota yksityisviestejä vastaan ja nähdään mitä toinen kirjoittaa ja toinen kirjoittaa että olen ihastunut sinuun tavattaisko niin heitä naurattaa

        Höpö höpö.

        Jos täällä ollaan näin seurankipeitä, että alkaa todellisuus karata käsistä, niin suosittelen muita alustoja.

        Wuwwi viihdyttää itseään, niin tekee Harmiskin, mutta ovat aivan eri maailmoista. Näkeehän tuon sokeakin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kyllä aika tosissanne janin kanssa niitä raiskausketjuja avasitte, ei enää ollut mitään kuittailua.

        No minä ainakin totesin ääneen minkä olin nähnyt. Ja koetin olla sivussa, mutta mut vedettiin sinun toimesta aina mukaan.

        Sä oot tuolla ympäri palstaa kirjoitellut musta vaikka mitä, oon huomannut, mutta antanut olla. Itsepähän rakennat kuvaa itsestäsi... jos siihen saat lisämaustetta vetämällä mut alatyyliin mukaan, on oma asiasi....

        Mutta siinä keississä sä laitoit sanoja mun puolesta, se oli liikaa...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kyllä aika tosissanne janin kanssa niitä raiskausketjuja avasitte, ei enää ollut mitään kuittailua.

        En tehnyt ainuttakaan avausta aiheesta, vastailin vain kun kysyttiin. Fakta.


      • Jan_ kirjoitti:

        Mä taas, jos joskus sinkkuunnun saatan asiasta mainita, kun en jaksa miettiä jatkuvasti kieli solmussa miten kirjottas ettei jotakin paljastu omasta elämästä.

        Mutta tuskin itsekään sitä tuonne kirjoittaisin, tuo varattu teksti vaan poistuu jos niin käy.

        En aikoinaan kertonut eroprosesseistanikaan mitään. Vasta kun oli erottu se tuli julki.

        Minusta pitää riittää, että itse sanoo miten homma on. Vaikka tekstinä profiilissa ei haittaakaan ole, tännekin kun uusia tulee ei ne ole perillä kuka on mitäkin. 😃

        Niin. Totta tuo, että vois lipsahtaa ja soppa olis yhä valmis...

        Mutta kunhan osais pitää yksityiskohdista suun supussa ja ei lähtis provojen mukaan... liika suoruus on joskus joillekin liikaa. Kateus, mustasukkaisuus tai mikä lie saa täällä helkatinmoiset mittasuhteet...

        Välillä on ihan epäuskoinen, että voiko tää meiniki olla totta. 😀


      • Jan_ kirjoitti:

        En tehnyt ainuttakaan avausta aiheesta, vastailin vain kun kysyttiin. Fakta.

        Teit ja disse innolla komppasi, koetitte luoda yleistä epäluuloa minua kohtaan luomalla kuvaa että olisin joku raiskaaja. No teitä itseäkin taisi se sitten niin nolottaa että poistatitte ketjun ennen kuin ehdin itse siihen edes reagoimaan, taisi olla floweri joka teidät siinä lyttäsi aikalailla.


      • Disse kirjoitti:

        Niin. Totta tuo, että vois lipsahtaa ja soppa olis yhä valmis...

        Mutta kunhan osais pitää yksityiskohdista suun supussa ja ei lähtis provojen mukaan... liika suoruus on joskus joillekin liikaa. Kateus, mustasukkaisuus tai mikä lie saa täällä helkatinmoiset mittasuhteet...

        Välillä on ihan epäuskoinen, että voiko tää meiniki olla totta. 😀

        Totta, yks hyvä asia on ettei tutustu palstalaisiin. Ei tuu mitään vahinkoja silleenkään, kun ei tiiä mitään kestään. Nämä Jani Disse jankutuksetkin... 😜

        Mä en nyt kyllä muutenkaan juoruile ristiin rastiin toisten asioita irl, yksityisyydensuojan vuoksikaan ja se on niin noloa muutenkin. Mutta äkkiä voi käydä kämmikin. :)

        Ihmisiä kuitenkin kaikki vaan...

        Ja sitten ne tunnepuoletkin. Parempi kun on vaan cool.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Teit ja disse innolla komppasi, koetitte luoda yleistä epäluuloa minua kohtaan luomalla kuvaa että olisin joku raiskaaja. No teitä itseäkin taisi se sitten niin nolottaa että poistatitte ketjun ennen kuin ehdin itse siihen edes reagoimaan, taisi olla floweri joka teidät siinä lyttäsi aikalailla.

        En tehnyt vieläkään. Ei ole tarvetta moiseen. Mua pidetään jonain kostonhimoisena piruna vai? Kyllä mä puoleni pidän ja sanon kyllä suoraan, jos joku toiminta vituttaa ja siihen saatte vaan jokainen tottua. En tule tekemään kenenkään kohdalla poikkeusta, jos on sanottavaa.


      • Jan_ kirjoitti:

        En tehnyt vieläkään. Ei ole tarvetta moiseen. Mua pidetään jonain kostonhimoisena piruna vai? Kyllä mä puoleni pidän ja sanon kyllä suoraan, jos joku toiminta vituttaa ja siihen saatte vaan jokainen tottua. En tule tekemään kenenkään kohdalla poikkeusta, jos on sanottavaa.

        Jos et itse muista eikä disse muista minä kyllä muistan, sen verran raskaista syytöksistä ilman todellisuuspohjaa oli kyse. Jos tekee koukkuja pitää ymmärtää ettei niitä ihan helposti unohdeta kuitenkaan varsinkin kun siinä sivullisetkin saa siipeensä. Edelleenkään kukaan ei ole tullut pyytämään anteeksi sen aikaisia temppujaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Teit ja disse innolla komppasi, koetitte luoda yleistä epäluuloa minua kohtaan luomalla kuvaa että olisin joku raiskaaja. No teitä itseäkin taisi se sitten niin nolottaa että poistatitte ketjun ennen kuin ehdin itse siihen edes reagoimaan, taisi olla floweri joka teidät siinä lyttäsi aikalailla.

        En minäkään tehnyt yhtään aloitusta.

        Eikä tarvinnut mitään poistattaa, eikä kukaan mitään lytännyt. Oli aika helppoa faktan esiintuomista, kaikki mitä minä sanoin sinusta, löytyi palstalta ja löytyyköhän vieläkin.

        Itse olet antanut tietynlaisen kuvan itsestäsi jo joltain aikaa... ja ihan vaan kirjoittamalla tälle palstalle.


      • Jan_ kirjoitti:

        Totta, yks hyvä asia on ettei tutustu palstalaisiin. Ei tuu mitään vahinkoja silleenkään, kun ei tiiä mitään kestään. Nämä Jani Disse jankutuksetkin... 😜

        Mä en nyt kyllä muutenkaan juoruile ristiin rastiin toisten asioita irl, yksityisyydensuojan vuoksikaan ja se on niin noloa muutenkin. Mutta äkkiä voi käydä kämmikin. :)

        Ihmisiä kuitenkin kaikki vaan...

        Ja sitten ne tunnepuoletkin. Parempi kun on vaan cool.

        No joo. Muistuu hyvin mieleen mikä hiton kalabaliikki syntyi, kun keksivät, että kirjoitellaan muuta kautta... 😂

        No joittenkin ksnssa se onnistuu...

        Mutta en mäkään ristiin toisille puhele, jokainen hoitakuut omat välinsä, siis irl. Täällä joskus on tälleen kuin sutomaattisesti mukana. 😃

        Mä vastasin vaan Ellulle ja nyt kaikki on tässä. 😁


      • Joo, sopii mullekin. Täällä ei toinna levitellä mitään..


      • Disse kirjoitti:

        En minäkään tehnyt yhtään aloitusta.

        Eikä tarvinnut mitään poistattaa, eikä kukaan mitään lytännyt. Oli aika helppoa faktan esiintuomista, kaikki mitä minä sanoin sinusta, löytyi palstalta ja löytyyköhän vieläkin.

        Itse olet antanut tietynlaisen kuvan itsestäsi jo joltain aikaa... ja ihan vaan kirjoittamalla tälle palstalle.

        Itsepähän tilasit, tuo sentään löytyy vielä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16330844/geniolle-ja-harmikselle-pisteet

        Kirjoitit ihan itse siellä:

        "Mitä anna olla? Tämä on hauskaa, kun aikuiset ihmiset leikkii netissä... Jotkut on tehnyt tätä vuosia jo, mutta olen pääsemässä vasta jyvälle...
        Provoilla kaikkea, sitten koittaa saada muutamat mukaan ja naureskella sitten miten kiva on saada vaikka täällä palstalla jotkut itsetunnon menettäneet kipuilemaan ja kirjoittamaan vaikka mitä itsestään... Vähän jotain pikkukivaa pönkitystä puskista ja saa aikaiseksi jotain mielenkiintoista... Onhan täällä kuitenkin anonyymi suojaus, joten voi aika pitkälle mennä tässäkin... "

        Noinkos niitä "faktoja" esiin tuodaan?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jos et itse muista eikä disse muista minä kyllä muistan, sen verran raskaista syytöksistä ilman todellisuuspohjaa oli kyse. Jos tekee koukkuja pitää ymmärtää ettei niitä ihan helposti unohdeta kuitenkaan varsinkin kun siinä sivullisetkin saa siipeensä. Edelleenkään kukaan ei ole tullut pyytämään anteeksi sen aikaisia temppujaan.

        Sori vaan, mutta sun jutut on suureltaosin ihan muunneltua oletusta.

        Vääntelet mun ja muitten sanomisia omaan muottiisi ja ilmeisesti itsekin uskot niitä?

        Minulle taas Pönttis on oikea ihminen ja kyllä mä vähän katson velvollisuudeksikin sanoa, että punnitsee tarkkaan, sinskin jos yksityisyyttään alkaa kertomaan... ja en mä sua tunne, muuten kuin tästä palstakirjoittelusta. Ja sen sä oot itse hoitanut, en ole sun nikkiisi voinut vaikuttaa..


      • Disse kirjoitti:

        Sori vaan, mutta sun jutut on suureltaosin ihan muunneltua oletusta.

        Vääntelet mun ja muitten sanomisia omaan muottiisi ja ilmeisesti itsekin uskot niitä?

        Minulle taas Pönttis on oikea ihminen ja kyllä mä vähän katson velvollisuudeksikin sanoa, että punnitsee tarkkaan, sinskin jos yksityisyyttään alkaa kertomaan... ja en mä sua tunne, muuten kuin tästä palstakirjoittelusta. Ja sen sä oot itse hoitanut, en ole sun nikkiisi voinut vaikuttaa..

        Joo, "velvollisuudentunnossanne" saittekin sitten provoiltua kaikenlaista paikkansapitämätöntä ikään kuin totuuksiksi. Vähän samanlaista kuin suvaisevaiston mediatuomiot, kaikki ovat natseja jotka eivät samassa laumassa suvaitse.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Itsepähän tilasit, tuo sentään löytyy vielä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16330844/geniolle-ja-harmikselle-pisteet

        Kirjoitit ihan itse siellä:

        "Mitä anna olla? Tämä on hauskaa, kun aikuiset ihmiset leikkii netissä... Jotkut on tehnyt tätä vuosia jo, mutta olen pääsemässä vasta jyvälle...
        Provoilla kaikkea, sitten koittaa saada muutamat mukaan ja naureskella sitten miten kiva on saada vaikka täällä palstalla jotkut itsetunnon menettäneet kipuilemaan ja kirjoittamaan vaikka mitä itsestään... Vähän jotain pikkukivaa pönkitystä puskista ja saa aikaiseksi jotain mielenkiintoista... Onhan täällä kuitenkin anonyymi suojaus, joten voi aika pitkälle mennä tässäkin... "

        Noinkos niitä "faktoja" esiin tuodaan?

        Sopii hyvin. Minäpä avaan tuon...

        Provoilet vaikka millä ja sait vaikkapa Valtakunnan sormesi ympärille kiedottua. Se taas kirjoitti tänne, miten oli koittanut jotain koronajuttuja selittää jonnekin ministeriöön...
        Ja muutenkin tuntui olevan heikoilla, oliko joku raskaus alkamassa tms. Sä vaan mätit vettä myllyyn lisää...

        Silloin kyllä vitutti tuo touhu... en kiellä. Mutta lopulta ajattelin, että mitäpäs mä tuollaisille voin? En mitään... voit tehdä tuollasta ja muuta ihan lain sallimissa määrin.

        Ja jossainvaiheessa jäit kiinni, kun puollustit Harmisnikkiä olevinaan puskista, mutta unohdit ruksata anonyymiyden päälle.... (et koskaan puhu kokoaikaa itsestäsi kolmannessa persoonassa)


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Jos et itse muista eikä disse muista minä kyllä muistan, sen verran raskaista syytöksistä ilman todellisuuspohjaa oli kyse. Jos tekee koukkuja pitää ymmärtää ettei niitä ihan helposti unohdeta kuitenkaan varsinkin kun siinä sivullisetkin saa siipeensä. Edelleenkään kukaan ei ole tullut pyytämään anteeksi sen aikaisia temppujaan.

        Mä muistan kyllä myös. Se on paljon sanottu kun en ole koskaan susta pitänyt.

        Disse & Jani paljastivat todellisen luontonsa jota tässäkin nyt yrittävät muuksi selitellä.

        -flowersreally-


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, "velvollisuudentunnossanne" saittekin sitten provoiltua kaikenlaista paikkansapitämätöntä ikään kuin totuuksiksi. Vähän samanlaista kuin suvaisevaiston mediatuomiot, kaikki ovat natseja jotka eivät samassa laumassa suvaitse.

        No kerroppa mitä provoiltiin? Että olet kirjoittanut, että wuppijsen vois mamut raiskata? Tai että lutkittelit naisia? Tai tuo, että käytit Valtakunnan sinun ihailua hyväkseen?

        Mitkä noista on jotenkin keksittyä provoilua? Sen on nähnyt sokea kanakin täällä...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jos et itse muista eikä disse muista minä kyllä muistan, sen verran raskaista syytöksistä ilman todellisuuspohjaa oli kyse. Jos tekee koukkuja pitää ymmärtää ettei niitä ihan helposti unohdeta kuitenkaan varsinkin kun siinä sivullisetkin saa siipeensä. Edelleenkään kukaan ei ole tullut pyytämään anteeksi sen aikaisia temppujaan.

        Kuule Harmaa on eri asia tehdä aloitus tai kommentoida aloitukseen. Minä en tehnyt susta aloituksia, mutta kommentoin kyllä niihin sua koskeviin. Ymmärrätkö eron?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, "velvollisuudentunnossanne" saittekin sitten provoiltua kaikenlaista paikkansapitämätöntä ikään kuin totuuksiksi. Vähän samanlaista kuin suvaisevaiston mediatuomiot, kaikki ovat natseja jotka eivät samassa laumassa suvaitse.

        Mutta taannoin kirjoitit itse pokkana tänne, että kujerran kivoja palstanaisille, tapaan, käytän ja jätän... moni varmaan laskee yks plus kaks, että olisin noin tehnyt Pönttikselle, kun tehän kirjoittelitte... aika mulkkua touhua Pönttistäkin kohtaan. Ei paljoa kaverilla lanttu leikkaa, tai sitten sulla on niin sumeena kuuppa mua kohtaan...


      • En kusauta, mutta ole karsinut facebookin pois käytöstä. Ehkä joskus kysäsen. Nyt tällä hetkellä en halua tietää kenestäkään enempää, kun tiedän. Ei pahalla.

        Mulle vaan riittää kaikki se sitä ja se tota sano. Kun en tiedä mistään mitään, ei kukaan tule sanomaan että tiedätpäs. Voin sanoa rehellisesti, en tiedä. :)

        Mua kuormittaa kaikki sellainen suusta suuhun puhuminen ja vänkääminen sitten mitä kukakin jne.

        Ei pahalla. :)


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Itsepähän tilasit, tuo sentään löytyy vielä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16330844/geniolle-ja-harmikselle-pisteet

        Kirjoitit ihan itse siellä:

        "Mitä anna olla? Tämä on hauskaa, kun aikuiset ihmiset leikkii netissä... Jotkut on tehnyt tätä vuosia jo, mutta olen pääsemässä vasta jyvälle...
        Provoilla kaikkea, sitten koittaa saada muutamat mukaan ja naureskella sitten miten kiva on saada vaikka täällä palstalla jotkut itsetunnon menettäneet kipuilemaan ja kirjoittamaan vaikka mitä itsestään... Vähän jotain pikkukivaa pönkitystä puskista ja saa aikaiseksi jotain mielenkiintoista... Onhan täällä kuitenkin anonyymi suojaus, joten voi aika pitkälle mennä tässäkin... "

        Noinkos niitä "faktoja" esiin tuodaan?

        Lähtiköhön tämä taas tahalleen pikkusen väärille jäljille???? Kyse oli puolisokirjoittelusta johon annettiin ympäripyöreää hyminää vastaukseksi, sitten jaellaan ellun toimesta sposteja, että saadaan lisää säätää taustalla!!! No onpa helvetin hienoa!


      • Disse kirjoitti:

        No joo. Muistuu hyvin mieleen mikä hiton kalabaliikki syntyi, kun keksivät, että kirjoitellaan muuta kautta... 😂

        No joittenkin ksnssa se onnistuu...

        Mutta en mäkään ristiin toisille puhele, jokainen hoitakuut omat välinsä, siis irl. Täällä joskus on tälleen kuin sutomaattisesti mukana. 😃

        Mä vastasin vaan Ellulle ja nyt kaikki on tässä. 😁

        Juu. Spekulaatiot vaan lähtee heti liikkeelle, kun tuollasta tietää.

        Meidänkään ei olis kannattanut koskaan kertoa irl kirjottelusta mitään täällä. Mutta sen sanon että helposti näkee jos tarttuu joku toisen käyttämä sanonta, tapa, ajatus, hymiö tms. että vuorovaikutusta on.


        Vaikkei tahallaan mut vahingossa voi hoksata.

        Juu. Ok. :)


      • Disse kirjoitti:

        Sopii hyvin. Minäpä avaan tuon...

        Provoilet vaikka millä ja sait vaikkapa Valtakunnan sormesi ympärille kiedottua. Se taas kirjoitti tänne, miten oli koittanut jotain koronajuttuja selittää jonnekin ministeriöön...
        Ja muutenkin tuntui olevan heikoilla, oliko joku raskaus alkamassa tms. Sä vaan mätit vettä myllyyn lisää...

        Silloin kyllä vitutti tuo touhu... en kiellä. Mutta lopulta ajattelin, että mitäpäs mä tuollaisille voin? En mitään... voit tehdä tuollasta ja muuta ihan lain sallimissa määrin.

        Ja jossainvaiheessa jäit kiinni, kun puollustit Harmisnikkiä olevinaan puskista, mutta unohdit ruksata anonyymiyden päälle.... (et koskaan puhu kokoaikaa itsestäsi kolmannessa persoonassa)

        Eipä ole minun tarvinnut puskailla, joskus olen kolmatta persoonaa käyttänyt ihan tarkoituksella "Harmis varmaan ajatteli...." tyyliin ja ihan nikki näkyvissä. Tietysti joku pölvästi voi kuvitella sitten että on muka ollut tarkoitus puskasta laittaa mutta luulen että sellaista tulee mieleen lähinnä sellaisilla jotka itse semmoista harrastaa.

        Väitätkö tässä nyt että valtakunta ei muka osaisi omilla aivoillaan ajatella? valtis oikeasti oli ja on asioista huolissaan mikä minusta vain hienoa, jotkut välittää vaikka sinä et välittäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä muistan kyllä myös. Se on paljon sanottu kun en ole koskaan susta pitänyt.

        Disse & Jani paljastivat todellisen luontonsa jota tässäkin nyt yrittävät muuksi selitellä.

        -flowersreally-

        No mikäs nöpönenä sä sitten luulet olevas? Huorittelusta ja raiskausjutuista ei olis saanut sanoa vai?

        Haista kukka home. Mun todellinen luontoni on kaikkea tuollasta huorittelua ja raiskalua vastaan, tykkää mitä vittua tykkäät siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä muistan kyllä myös. Se on paljon sanottu kun en ole koskaan susta pitänyt.

        Disse & Jani paljastivat todellisen luontonsa jota tässäkin nyt yrittävät muuksi selitellä.

        -flowersreally-

        Kiitokset siitä, arvostan. Vaikkei tosiaan mitään sydänystäviä täällä ole oltu niin se kyllä minusta kertoo aika paljon ihmisen oikeamielisyydestä kun oikaisee vääryyttä tuollaisessa kohtaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eipä ole minun tarvinnut puskailla, joskus olen kolmatta persoonaa käyttänyt ihan tarkoituksella "Harmis varmaan ajatteli...." tyyliin ja ihan nikki näkyvissä. Tietysti joku pölvästi voi kuvitella sitten että on muka ollut tarkoitus puskasta laittaa mutta luulen että sellaista tulee mieleen lähinnä sellaisilla jotka itse semmoista harrastaa.

        Väitätkö tässä nyt että valtakunta ei muka osaisi omilla aivoillaan ajatella? valtis oikeasti oli ja on asioista huolissaan mikä minusta vain hienoa, jotkut välittää vaikka sinä et välittäisi.

        No kummasti tapa kirjoittaa sitten muuttui yhteen viestiin... mutta siitä sain sen puskailuun idean, mitä tuolla aiemmin jo avasin... ei muuta.

        No jälkeenpäin olenkin sitä mieltä ollut, että saa kaikki käyttää omaa päätään. Ei mun tartte puuttua.

        Se tilanne silloin eskaloitui ja niin kävi.

        Mutta en mä sen enempää itse halua sitä vängätä enää, tuskimpa se miksikään muuttuu? Jokainen kirjoittaa täällä mitä parhaaksi näkee ja vastaa siitä...


      • Disse kirjoitti:

        No kerroppa mitä provoiltiin? Että olet kirjoittanut, että wuppijsen vois mamut raiskata? Tai että lutkittelit naisia? Tai tuo, että käytit Valtakunnan sinun ihailua hyväkseen?

        Mitkä noista on jotenkin keksittyä provoilua? Sen on nähnyt sokea kanakin täällä...

        En ihan tarkkaan itsekään sitä muista kun puhelimella vaan lukaisin, Flower kuitenkin siinä sinut ja janin aikalailla servasi kun silmät pyörenä kauhistelitte miten se harmis saattaa raiskailla ja pahoinpidellä. Laitoittekohan sitten vielä varmemmaksi vakuudeksi missP:lle niitä raiskausvideolinkkejä sähköpostiin? en tiedä mutta joku laittoi.


      • Jan_ kirjoitti:

        Juu. Spekulaatiot vaan lähtee heti liikkeelle, kun tuollasta tietää.

        Meidänkään ei olis kannattanut koskaan kertoa irl kirjottelusta mitään täällä. Mutta sen sanon että helposti näkee jos tarttuu joku toisen käyttämä sanonta, tapa, ajatus, hymiö tms. että vuorovaikutusta on.


        Vaikkei tahallaan mut vahingossa voi hoksata.

        Juu. Ok. :)

        No itse pidinkin sitä ihan harmittomana, mutta muille se ei ollut sitä...

        Elämä on...😀

        No pitäiskö nyt nauttia olosta keskiössä? 😃


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En ihan tarkkaan itsekään sitä muista kun puhelimella vaan lukaisin, Flower kuitenkin siinä sinut ja janin aikalailla servasi kun silmät pyörenä kauhistelitte miten se harmis saattaa raiskailla ja pahoinpidellä. Laitoittekohan sitten vielä varmemmaksi vakuudeksi missP:lle niitä raiskausvideolinkkejä sähköpostiin? en tiedä mutta joku laittoi.

        Eipä ole Floweri mua ainakaan servaillut... kuka lie koko tyyppi, tai ketkä sitä nikkiä nyt käyttääkään? Sanoo nykyään mulle vaan naurun aihetta niilä kyssärialoituksillaan. 😂
        Ne on sen nikin parasta antia nykyään. 😀👌


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En ihan tarkkaan itsekään sitä muista kun puhelimella vaan lukaisin, Flower kuitenkin siinä sinut ja janin aikalailla servasi kun silmät pyörenä kauhistelitte miten se harmis saattaa raiskailla ja pahoinpidellä. Laitoittekohan sitten vielä varmemmaksi vakuudeksi missP:lle niitä raiskausvideolinkkejä sähköpostiin? en tiedä mutta joku laittoi.

        Miten pimeenä sä oikein meitä pidät?!?

        Kaikki se meteli tuli ihan aiheesta sulle, olit pitkään huoritellut, lutkitellut ja vetänyt raiskausoikeutuksia kirjoituksissasi. Lopulta minkän kyllästyin siihen ja viimeinen niitti oli se Wwwuwn raiskauksen toivominen.

        Sillon kiehahti, että jo on vittu törkeä tyyppi.

        Huolenaihe on oikeutettua, jos mies hölisee noin naisista. Ei silloin kunnioita kyllä oikeesti naisia. Mä en tästä peräänny ikinä, mutta en myöskään jaksa käydä tätä samaa shaibaa uudelleen läpi.

        Mulla on muutakin murehdittavaa, kun sun mielipaha. Sori vaan.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Ootko nää suuttunut Harmikselle jostain, vai mikä se pinnaa kiristää?

        Miltäs nuo Pönttiksen vastauksesta näyttää?


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        En kusauta, mutta ole karsinut facebookin pois käytöstä. Ehkä joskus kysäsen. Nyt tällä hetkellä en halua tietää kenestäkään enempää, kun tiedän. Ei pahalla.

        Mulle vaan riittää kaikki se sitä ja se tota sano. Kun en tiedä mistään mitään, ei kukaan tule sanomaan että tiedätpäs. Voin sanoa rehellisesti, en tiedä. :)

        Mua kuormittaa kaikki sellainen suusta suuhun puhuminen ja vänkääminen sitten mitä kukakin jne.

        Ei pahalla. :)

        No nyt on edes yksi fiksu ratkaisu tässä tänään nähty. Hatun nosto. Viisasta on jättäytyä noista ehdotuksista pois.


      • Disse kirjoitti:

        No itse pidinkin sitä ihan harmittomana, mutta muille se ei ollut sitä...

        Elämä on...😀

        No pitäiskö nyt nauttia olosta keskiössä? 😃

        Joo. Tämä jankutus Harmaaritarista alkaa taas ottaa aivoon.

        Sulla nyt hermo pitää, mulla ei nyt tänään meinaa pitää. On muuta työstettävää vielä...

        Pidähän pintas. Mä siirryn nyt irl ennen kun sanon taas jotakin mitä saan vielä harmitella jollekin noista..

        Palataan. :)


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Eipä ole minun tarvinnut puskailla, joskus olen kolmatta persoonaa käyttänyt ihan tarkoituksella "Harmis varmaan ajatteli...." tyyliin ja ihan nikki näkyvissä. Tietysti joku pölvästi voi kuvitella sitten että on muka ollut tarkoitus puskasta laittaa mutta luulen että sellaista tulee mieleen lähinnä sellaisilla jotka itse semmoista harrastaa.

        Väitätkö tässä nyt että valtakunta ei muka osaisi omilla aivoillaan ajatella? valtis oikeasti oli ja on asioista huolissaan mikä minusta vain hienoa, jotkut välittää vaikka sinä et välittäisi.

        Sä hämmennät nyt tapasi mukaan sakeampaa soppaa sivuluisuun, ja ettäs kehtaat vetää vielä valtakuntaa tähän. Häpeä.


      • Jan_ kirjoitti:

        Joo. Tämä jankutus Harmaaritarista alkaa taas ottaa aivoon.

        Sulla nyt hermo pitää, mulla ei nyt tänään meinaa pitää. On muuta työstettävää vielä...

        Pidähän pintas. Mä siirryn nyt irl ennen kun sanon taas jotakin mitä saan vielä harmitella jollekin noista..

        Palataan. :)

        No mä mietin just, että taidan nappasta kengät jalkaan ja rotsin päälle, sekä potan ja käydä ostaa jäätelö kaupasta ja keittää iltakaffet. 😊

        En mäkään jaksa vääntää, kun ei se tästä mihkään muutu.
        Sekava juttu kaikkineensa.

        Joo... toi jädejuttu oli hyvä idea, toteutan sen just...

        Palaillaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä hämmennät nyt tapasi mukaan sakeampaa soppaa sivuluisuun, ja ettäs kehtaat vetää vielä valtakuntaa tähän. Häpeä.

        Hämmennän kun on hämmennettävää, näytti ketju alkavan taas lähtevän harmiksen syyttelyyn niin piti laittaa vähän omaakin näkökantaa esille ettei mene ihan yksipuoliseksi. Disse veti valtakunnan tähän kun väitti että olisin jotenkin manipuloinut, en usko että valtis edes olisi manipuloitavissa mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Jos täällä ollaan näin seurankipeitä, että alkaa todellisuus karata käsistä, niin suosittelen muita alustoja.

        Wuwwi viihdyttää itseään, niin tekee Harmiskin, mutta ovat aivan eri maailmoista. Näkeehän tuon sokeakin.

        No kas kun ei wuwwi tyydytä...


      • Anonyymi

        Älä jakele täällä tietojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no se voi olla parin keksimää showta eli sovittua esitelmää muka tappelu pukarit ja sopivat ota yksityisviestejä vastaan ja nähdään mitä toinen kirjoittaa ja toinen kirjoittaa että olen ihastunut sinuun tavattaisko niin heitä naurattaa

        Pöntöllehän tuolla joku sanoi, että sulle on naurettu yhdessä. Mitä se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Jos täällä ollaan näin seurankipeitä, että alkaa todellisuus karata käsistä, niin suosittelen muita alustoja.

        Wuwwi viihdyttää itseään, niin tekee Harmiskin, mutta ovat aivan eri maailmoista. Näkeehän tuon sokeakin.

        Välis kirjoitti valitettavasti faktaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jos et itse muista eikä disse muista minä kyllä muistan, sen verran raskaista syytöksistä ilman todellisuuspohjaa oli kyse. Jos tekee koukkuja pitää ymmärtää ettei niitä ihan helposti unohdeta kuitenkaan varsinkin kun siinä sivullisetkin saa siipeensä. Edelleenkään kukaan ei ole tullut pyytämään anteeksi sen aikaisia temppujaan.

        Temppu mainittu ;)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Eihän siitä ole kysymys jos kertoo olevan puoliso ja että tässä nyt puolison kanssa vaihtaa mielipiteitä. Silloin kaikki osallistuvat oikein. Sinkut tietävät ok siinä on pari, ja lähestymismielessä saavat oman tarvittavan tilaisuuden lähestyä toista vapaata sinkkua. Muuten te viette meiltä sen mahdollisuuden. Se on todella surullista ja iso harmitus, sanon nyt ihan tosissani. Se on itsekästä riistää meiltä meidän mahdollinen tuttavuus :(

        Onkos täällä syntynyt paljonkin pareja? Ellei niin olisiko joku muu kanava parempi vaihtoehto kuin tämä kumppanin etsimiseen?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No esim. minä en halua olla Harmiksen kanssa tekemisissä jos hän on esimerkiksi puoliso wuppikselle

        Voiko sitä enää selvemmin sanoa??

        "No esim. minä en halua olla Harmiksen kanssa tekemisissä jos hän on esimerkiksi puoliso wuppikselle"


        Päivän paras vitsi. En usko silmiäni. Voiko joku edes epäillä tuollaista? Ei hele.....i


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos täällä syntynyt paljonkin pareja? Ellei niin olisiko joku muu kanava parempi vaihtoehto kuin tämä kumppanin etsimiseen?

        Juuri näin.
        Ne jotka etsii oikeasti kumppania, niin treffipalveluihin vaan tyrkylle.

        Eihän tästä mitään tule, että jollain julkisella palstalla kaksi alkaa söpöttää söpöstyksiään. Se on valtava kateuden ryöppy tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Ne jotka etsii oikeasti kumppania, niin treffipalveluihin vaan tyrkylle.

        Eihän tästä mitään tule, että jollain julkisella palstalla kaksi alkaa söpöttää söpöstyksiään. Se on valtava kateuden ryöppy tms.

        Tai sitten jotain tuollaista mustasukkaisuusharhaa, että joku on jonkun puoliso tms. mitä tänäänkin on nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten jotain tuollaista mustasukkaisuusharhaa, että joku on jonkun puoliso tms. mitä tänäänkin on nähty.

        Ellu tietää puolisoharhat. Täytyy olla hyvin varovainen kun puolison kanssa palstalla viestittelee...


      • temppuilija kirjoitti:

        Temppu mainittu ;)

        Tervetuloa vaan temppuilemaan, profiilitekstistä päätellen korkeatasoista kyökkistelyä odotettavissa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos täällä syntynyt paljonkin pareja? Ellei niin olisiko joku muu kanava parempi vaihtoehto kuin tämä kumppanin etsimiseen?

        IhastumisDraamaa on syntynyt ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan ulkopuolisena poikamiessinkkuna.

        Jos vaikka löytäisinkin naisen, en tulisi suomi24 palstoja jättämään, en edes sinkkupalstaa. Tämä on kuitenkin yksi aktiivisimmista palstoista. Tottakai tunnustaisin etten ole hakemassa seuraa, vaan keskustelemassa. Tunnustukselle tuskin olisi tarvetta, kun olen ano eikä kukaan voi kiinnittää sillä tavalla huomiota. Mutta jos kysyttäisiin.

        Tilanne muuttuu silloin toiseksi kun olet rekatulla
        merkillä.


      • Perusteluja? Olenko mä sua nyt kiusannut jotenkin? :)

        Tai ketä olen sinun mielestä manipuloinut ja kiusannut? alahan selittää, kerran syytteletkin siinä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No se oli reilua jos sulla rekattuna merkkiesi kanssa näin on, mutta ketkä ne sitten ovat ne puolisot jotka mainittiin ja tiedetään yhdessä täällä keskustelevan?? Sitä on nyt kysynyt jo useampi ja se on meille tärkeää.

        Minä en tiedä kuka ja kenen puolisot täällä kirjoittelee. Olen joskus epäillyt omankin puolisoni kirjoittavan anonyymina, kun niin tuttavallista tekstiä tulee. Että tuntuu kuin tuntisi mut.

        Voihan olla, että niin tekeekin, mutta ei ainakaan mun tietäen. Sen huomaa kyllä, että osalla on anonyymi fanilauma perässä komppaamassa, onko ne sitten omaa käsialaa vai niitä puolisoja vai muuten vaan säestämässä. Kuka tietää. :)


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Perusteluja? Olenko mä sua nyt kiusannut jotenkin? :)

        Tai ketä olen sinun mielestä manipuloinut ja kiusannut? alahan selittää, kerran syytteletkin siinä.

        Itsehän sä olet niillä kehuskellut, toistan vaan mitä olet itse kertonut. (Ihan niin kuin yllä peräänkuulutat nimimerkin käyttöä, mutta sitten se onkin eri asia kun sä puskailet)

        Mutta nyt, adjö.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän sä olet niillä kehuskellut, toistan vaan mitä olet itse kertonut. (Ihan niin kuin yllä peräänkuulutat nimimerkin käyttöä, mutta sitten se onkin eri asia kun sä puskailet)

        Mutta nyt, adjö.

        -flowersreally-

        Niin flower on eri asia puskasta sanoa vittumaisuuksia, kun että rakastan sua. Mä voin sanoa kyllä rakastan sua puskasta, etten nolaa toista mutta vittuilla kehtaan näinkin. Ja edelleen aloitukset ei ole mitään vittuilu aloituksia puskista, se on teidän anomuumien käsialaa aika usein.

        Olen siitä aika varma.

        Adjö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän sä olet niillä kehuskellut, toistan vaan mitä olet itse kertonut. (Ihan niin kuin yllä peräänkuulutat nimimerkin käyttöä, mutta sitten se onkin eri asia kun sä puskailet)

        Mutta nyt, adjö.

        -flowersreally-

        Ja lisättäköön, että sinä et toista mitä minä sanon vaan sinä värittelet mielesi mukaan sitä mitä sanon. Oman uskomuksesi mukaan.

        Liitäät asioita ominpäin siihen asiayhteyteen mitä olen sanonut. Jos sanon teen aloituksia puskasta, työnnät siihen oman näkemyksesi manipuloinnista yms. Vaikka mitään sellaista en ole edes sanonut.

        Eli tyrkytät omia luulojasi, et suinkaan toistele.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ootko nää suuttunut Harmikselle jostain, vai mikä se pinnaa kiristää?

        Olen. Minun epämääräisestä syyttelystä ja väitteistä, että voisin vaikka kiristää. Olen loukkaantunut. Mulle heitellään asioita joita ei sitten vaivauduta edes korjaamaan vaikka on sanottu mitä sattuu. Myös siitä, että minua on kuumeisesti yritetty koko ajan piilottaa. Miksi helvetissä!?


      • Disse kirjoitti:

        Mutta taannoin kirjoitit itse pokkana tänne, että kujerran kivoja palstanaisille, tapaan, käytän ja jätän... moni varmaan laskee yks plus kaks, että olisin noin tehnyt Pönttikselle, kun tehän kirjoittelitte... aika mulkkua touhua Pönttistäkin kohtaan. Ei paljoa kaverilla lanttu leikkaa, tai sitten sulla on niin sumeena kuuppa mua kohtaan...

        Kyllä sekin minua vähän loukkasi. Minut saatiin siinä näyttämään siltä niin kuin olisin Harmikselle sellaista sanonut :( ja sitten sillä tekstillä loukattiin sinua. :(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä sekin minua vähän loukkasi. Minut saatiin siinä näyttämään siltä niin kuin olisin Harmikselle sellaista sanonut :( ja sitten sillä tekstillä loukattiin sinua. :(

        Joo, mä oisin jotenkin tuon voinut silloin siihen keväthässäkkäaikaan katsoa läpi pikaistuksissaan kirjoitetuks, mutta kyllä tuossa oli jotain tarkoituksellista. Ja sittenhän tais tulla syyksi se keväinen...

        Mutta joskus silloinkin taisin sanoa, että jos on puhtaat jauhot sällillä pussissa, ei tarviis kimpoilla mitään, mutta ei kaiketi ole ihan kaikki kunnossa. En minä ketään täällä voi alkaa käskyttämään, että kirjoitteleeko kenen kanssa vai ei.

        Ja siinä jupakassakin mä tiesin sut ja tiesin Janit... harmista en, joten siksi mä asetuin Janin ja sun puoleen.. Mun oli toisaalta helppo, kun kumpikin olette hyviä tyyppejä. Ei silloin voi muuta. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Joo, mä oisin jotenkin tuon voinut silloin siihen keväthässäkkäaikaan katsoa läpi pikaistuksissaan kirjoitetuks, mutta kyllä tuossa oli jotain tarkoituksellista. Ja sittenhän tais tulla syyksi se keväinen...

        Mutta joskus silloinkin taisin sanoa, että jos on puhtaat jauhot sällillä pussissa, ei tarviis kimpoilla mitään, mutta ei kaiketi ole ihan kaikki kunnossa. En minä ketään täällä voi alkaa käskyttämään, että kirjoitteleeko kenen kanssa vai ei.

        Ja siinä jupakassakin mä tiesin sut ja tiesin Janit... harmista en, joten siksi mä asetuin Janin ja sun puoleen.. Mun oli toisaalta helppo, kun kumpikin olette hyviä tyyppejä. Ei silloin voi muuta. :o)

        Näinpä. Tällä hetkellä tunnen itseni pelinappulaksi. Enkä pidä siitä, että sinusta tai pujiksesta keksitään uhmakkaita juttuja ja tai höynäytetään jopa valtakuntaa. Jos kanssakäymiset olisivat ihmisten välillä normaaleja, niissä ei olisi mitään sanomista, mutta asiat ovat menneet oudompaan suuntaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näinpä. Tällä hetkellä tunnen itseni pelinappulaksi. Enkä pidä siitä, että sinusta tai pujiksesta keksitään uhmakkaita juttuja ja tai höynäytetään jopa valtakuntaa. Jos kanssakäymiset olisivat ihmisten välillä normaaleja, niissä ei olisi mitään sanomista, mutta asiat ovat menneet oudompaan suuntaan.

        No välillä, jos viskaa vähän foliohattua päähän, saa kuvan, että täällä on jotain outoa meininkiä kulissien takana... Sitä ei osaa sanoa, että kuka ja mikä, mutta omituista huutelua puskista tulee ajoittain...

        Siks mä sanoinkin, että mulla on oikeesti käynyt tuuri, kun oon palstan ulkopuolella törmännyt vaan mukaviin ihmisiin... :o)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näinpä. Tällä hetkellä tunnen itseni pelinappulaksi. Enkä pidä siitä, että sinusta tai pujiksesta keksitään uhmakkaita juttuja ja tai höynäytetään jopa valtakuntaa. Jos kanssakäymiset olisivat ihmisten välillä normaaleja, niissä ei olisi mitään sanomista, mutta asiat ovat menneet oudompaan suuntaan.

        Saako kysyä? Luulitko silloin rähäkän aikaan oikeasti, että olen sinuun niin ihastunut, että siksi olisin Harmista ripittänyt tms?


      • Jan_ kirjoitti:

        Saako kysyä? Luulitko silloin rähäkän aikaan oikeasti, että olen sinuun niin ihastunut, että siksi olisin Harmista ripittänyt tms?

        Jotkut puskat näkyy vieläkin olevan siinä käsityksessä, niin jotakin ihmeellistä oletusta täällä liikkuu ja liikkui siitä. 😬


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä sekin minua vähän loukkasi. Minut saatiin siinä näyttämään siltä niin kuin olisin Harmikselle sellaista sanonut :( ja sitten sillä tekstillä loukattiin sinua. :(

        Miten se muka sinuun liittyy? Dissehän itse on kehuskellut naiskontakteillaan ja siinä asiayhteydessä oli ihan kohdallaan höystää. PRM:hän aikoinaan laittoi melkoisen katkerat kirjoitukset kun meni mylmyrin kanssa sukset ristiin ja disse flirttaili samaan aikaan whatsapissa mylmyrin kanssa, siis PRM:n mukaan niin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näinpä. Tällä hetkellä tunnen itseni pelinappulaksi. Enkä pidä siitä, että sinusta tai pujiksesta keksitään uhmakkaita juttuja ja tai höynäytetään jopa valtakuntaa. Jos kanssakäymiset olisivat ihmisten välillä normaaleja, niissä ei olisi mitään sanomista, mutta asiat ovat menneet oudompaan suuntaan.

        Kannattaa sun tosiaan miettiä kenen/keiden pelinappulana siinä olet.


      • Disse kirjoitti:

        Joo, mä oisin jotenkin tuon voinut silloin siihen keväthässäkkäaikaan katsoa läpi pikaistuksissaan kirjoitetuks, mutta kyllä tuossa oli jotain tarkoituksellista. Ja sittenhän tais tulla syyksi se keväinen...

        Mutta joskus silloinkin taisin sanoa, että jos on puhtaat jauhot sällillä pussissa, ei tarviis kimpoilla mitään, mutta ei kaiketi ole ihan kaikki kunnossa. En minä ketään täällä voi alkaa käskyttämään, että kirjoitteleeko kenen kanssa vai ei.

        Ja siinä jupakassakin mä tiesin sut ja tiesin Janit... harmista en, joten siksi mä asetuin Janin ja sun puoleen.. Mun oli toisaalta helppo, kun kumpikin olette hyviä tyyppejä. Ei silloin voi muuta. :o)

        "Mutta joskus silloinkin taisin sanoa, että jos on puhtaat jauhot sällillä pussissa, ei tarviis kimpoilla mitään, mutta ei kaiketi ole ihan kaikki kunnossa. "

        Joo, teidän raiskauskampanjointi päälle ja missP:n kiusaaminen, ei saa kimpoilla tai jos kimpoilee on syyllinen niinkö?


      • Disse kirjoitti:

        No välillä, jos viskaa vähän foliohattua päähän, saa kuvan, että täällä on jotain outoa meininkiä kulissien takana... Sitä ei osaa sanoa, että kuka ja mikä, mutta omituista huutelua puskista tulee ajoittain...

        Siks mä sanoinkin, että mulla on oikeesti käynyt tuuri, kun oon palstan ulkopuolella törmännyt vaan mukaviin ihmisiin... :o)

        "No välillä, jos viskaa vähän foliohattua päähän, saa kuvan, että täällä on jotain outoa meininkiä kulissien takana"

        No kyllä teillä aika outoa meininkiä taitaa olla vaikka mitäpä minä niistä tewidän kulissien takaisista tiedän.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Miten se muka sinuun liittyy? Dissehän itse on kehuskellut naiskontakteillaan ja siinä asiayhteydessä oli ihan kohdallaan höystää. PRM:hän aikoinaan laittoi melkoisen katkerat kirjoitukset kun meni mylmyrin kanssa sukset ristiin ja disse flirttaili samaan aikaan whatsapissa mylmyrin kanssa, siis PRM:n mukaan niin.

        ???????


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Miten se muka sinuun liittyy? Dissehän itse on kehuskellut naiskontakteillaan ja siinä asiayhteydessä oli ihan kohdallaan höystää. PRM:hän aikoinaan laittoi melkoisen katkerat kirjoitukset kun meni mylmyrin kanssa sukset ristiin ja disse flirttaili samaan aikaan whatsapissa mylmyrin kanssa, siis PRM:n mukaan niin.

        Onko Tosi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Tosi?

        Mistä sen tietää, se vain tuntui silloin olevan PRM:n käsitys asiasta. Minä en tiedä muuta kuin mitä palstalla on kirjoitettu. Voihan se olla että PRM vain kuvitteli kun disse ihan kamuna vain viestitteli mylmyrille mutta ei se varmaan mukavaa ole jos joku lyö kiilaa väliin, kuviteltua tai todellista, silloin kun menee vähän huonommin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Mutta joskus silloinkin taisin sanoa, että jos on puhtaat jauhot sällillä pussissa, ei tarviis kimpoilla mitään, mutta ei kaiketi ole ihan kaikki kunnossa. "

        Joo, teidän raiskauskampanjointi päälle ja missP:n kiusaaminen, ei saa kimpoilla tai jos kimpoilee on syyllinen niinkö?

        Teidän kamppanjointi? Jos Jani oli kärkkäämpi, niin se oli. Mä vaan sanoin Janin olevan hyvä tyyppi. Mä loppujen lopuksi olin siinä vaan puun ja kuoren välissä ja sä ammuit ja ammut yhä muakin.

        Ja mä en oo ikinä kiusannut Pönttistä pätkääkään, taas sinä vetelet ihan omias.

        Mutta whatever...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "No välillä, jos viskaa vähän foliohattua päähän, saa kuvan, että täällä on jotain outoa meininkiä kulissien takana"

        No kyllä teillä aika outoa meininkiä taitaa olla vaikka mitäpä minä niistä tewidän kulissien takaisista tiedän.

        Se ei ollut kyllä maalitettu suhun, mutta älähitpäs...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mistä sen tietää, se vain tuntui silloin olevan PRM:n käsitys asiasta. Minä en tiedä muuta kuin mitä palstalla on kirjoitettu. Voihan se olla että PRM vain kuvitteli kun disse ihan kamuna vain viestitteli mylmyrille mutta ei se varmaan mukavaa ole jos joku lyö kiilaa väliin, kuviteltua tai todellista, silloin kun menee vähän huonommin.

        Minä en oo kiilaa Mylmyrin suhteisiin pistänyt, päinvastoin, jopa rauhoittelin joku kerta malttamaan ja katsomaan uusiks hommaa.

        Ja siitä ei sen enempää, koska kumpikaan ei tiedettävästi ole edes enää pslstalla, saati sanomassa tähän mitään.

        On kumma miksi sun pitää jatkuvasti vetää muita tähän, jos sinua vaan minä ärsytän. Aika munatonta itkemistä. 😤


      • Disse kirjoitti:

        Minä en oo kiilaa Mylmyrin suhteisiin pistänyt, päinvastoin, jopa rauhoittelin joku kerta malttamaan ja katsomaan uusiks hommaa.

        Ja siitä ei sen enempää, koska kumpikaan ei tiedettävästi ole edes enää pslstalla, saati sanomassa tähän mitään.

        On kumma miksi sun pitää jatkuvasti vetää muita tähän, jos sinua vaan minä ärsytän. Aika munatonta itkemistä. 😤

        PRM:llä taisi olla vähän eri käsitys asiasta mutta joo, kuten jo totesin en tiedä tarkemmin. Innokkaasti kuitenkin taisit whatsappailla samaan aikaan kun PRM yritti seurustella.

        Et sinä erityisemmin ärsytä, en oikeastaan olisi edes halunnut vetää taas tähän ja kirjoittaa koko aiheesta mutta alkoi tympimään kun taas tässä ketjussa pönttiksellä tuntuu olevan käsitys että minä olen ollut epärehellinen vaikken ole ollut. Siihen pönttiksen käsitykseen taas sinä ja jan olette etupäässä syypäitä niin ihan varmasti aina kun tulee mulle kuraa sitä tulee sitten myös teillekin siihen asti kunnes korjaatte mitä olette rikkoneet. Pyydätte vain vilpittömästi anteeksi kaikkea aiheuttamaanne pahaa ja oikaisette asiat, ei se sen kummempaa ole.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        PRM:llä taisi olla vähän eri käsitys asiasta mutta joo, kuten jo totesin en tiedä tarkemmin. Innokkaasti kuitenkin taisit whatsappailla samaan aikaan kun PRM yritti seurustella.

        Et sinä erityisemmin ärsytä, en oikeastaan olisi edes halunnut vetää taas tähän ja kirjoittaa koko aiheesta mutta alkoi tympimään kun taas tässä ketjussa pönttiksellä tuntuu olevan käsitys että minä olen ollut epärehellinen vaikken ole ollut. Siihen pönttiksen käsitykseen taas sinä ja jan olette etupäässä syypäitä niin ihan varmasti aina kun tulee mulle kuraa sitä tulee sitten myös teillekin siihen asti kunnes korjaatte mitä olette rikkoneet. Pyydätte vain vilpittömästi anteeksi kaikkea aiheuttamaanne pahaa ja oikaisette asiat, ei se sen kummempaa ole.

        Pellejä olette kaikki.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        PRM:llä taisi olla vähän eri käsitys asiasta mutta joo, kuten jo totesin en tiedä tarkemmin. Innokkaasti kuitenkin taisit whatsappailla samaan aikaan kun PRM yritti seurustella.

        Et sinä erityisemmin ärsytä, en oikeastaan olisi edes halunnut vetää taas tähän ja kirjoittaa koko aiheesta mutta alkoi tympimään kun taas tässä ketjussa pönttiksellä tuntuu olevan käsitys että minä olen ollut epärehellinen vaikken ole ollut. Siihen pönttiksen käsitykseen taas sinä ja jan olette etupäässä syypäitä niin ihan varmasti aina kun tulee mulle kuraa sitä tulee sitten myös teillekin siihen asti kunnes korjaatte mitä olette rikkoneet. Pyydätte vain vilpittömästi anteeksi kaikkea aiheuttamaanne pahaa ja oikaisette asiat, ei se sen kummempaa ole.

        Niin, siitä en höpise joutavia enää, siitä oli täällä enemmän kuin tarpeeksi.

        No sano mitä oikaisen ja mitä pyydän anteeksi?

        Koko jupakka lähti muuten siitä, että Pönttis pyysi sinulta lupaa, saako kirjoittaa Janille. Ja yhä tässäkin ketjussa on tietoa, että koitat pimentää jotain. Pitääkö minun pyytää anteeksi, että sinä kirjoitat, että Wuppiksen voi matu raiskata, tai että olet lutkitellut naisia palstalla? Ja että olen Janin kanssa huolissaan, jos Pönttis kysyy sinulta lupaa kirjoittaa sähköpostia?

        Myö täällä ollaan ihan sinun palstakirjoitusten varassa...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        PRM:llä taisi olla vähän eri käsitys asiasta mutta joo, kuten jo totesin en tiedä tarkemmin. Innokkaasti kuitenkin taisit whatsappailla samaan aikaan kun PRM yritti seurustella.

        Et sinä erityisemmin ärsytä, en oikeastaan olisi edes halunnut vetää taas tähän ja kirjoittaa koko aiheesta mutta alkoi tympimään kun taas tässä ketjussa pönttiksellä tuntuu olevan käsitys että minä olen ollut epärehellinen vaikken ole ollut. Siihen pönttiksen käsitykseen taas sinä ja jan olette etupäässä syypäitä niin ihan varmasti aina kun tulee mulle kuraa sitä tulee sitten myös teillekin siihen asti kunnes korjaatte mitä olette rikkoneet. Pyydätte vain vilpittömästi anteeksi kaikkea aiheuttamaanne pahaa ja oikaisette asiat, ei se sen kummempaa ole.

        Mitä pitäisi pyytää anteeksi? Missi veti itse omat johtopäätökset sun luotettavuudesta.

        Siihen en häntä tyrkännyt. Kehoitin kyllä miettimään onko sellaista kieltä käyttävä pyhäkoulu poika vai onko toinenkin puoli. Ja perustelinkin miksi, sillä huorittelevat ja raiskauksia oikeuttavat miehet on piilovihaajia naisia kohtaan.

        Tai harkitsemattomia sitten mitä suustaan/näppikseltään suoltavat. Mutta sä olet karsinut sitä kielenkäyttöä. Mikä on hyvä asia.

        Oletan kuutenkin, että sinut irl tunteva ihminen on sinusta paremmin perillä, kun minä palstatuntemisella? Siksi minusta ystävyyssuhteista ja niiden jatkumisesta on aina ystävyksillä, ei ulkopuolisilla ja siksi en koe että olisin anteeksi pyyntöä velkaa.

        Minusta sun ja Missin välit on sun ja hänen. Jos mikään palsta juttu voi tulla väliin, oletteko silloin oikeasti koskaan ystäviä olleetkaan?


      • Jan_ kirjoitti:

        Mitä pitäisi pyytää anteeksi? Missi veti itse omat johtopäätökset sun luotettavuudesta.

        Siihen en häntä tyrkännyt. Kehoitin kyllä miettimään onko sellaista kieltä käyttävä pyhäkoulu poika vai onko toinenkin puoli. Ja perustelinkin miksi, sillä huorittelevat ja raiskauksia oikeuttavat miehet on piilovihaajia naisia kohtaan.

        Tai harkitsemattomia sitten mitä suustaan/näppikseltään suoltavat. Mutta sä olet karsinut sitä kielenkäyttöä. Mikä on hyvä asia.

        Oletan kuutenkin, että sinut irl tunteva ihminen on sinusta paremmin perillä, kun minä palstatuntemisella? Siksi minusta ystävyyssuhteista ja niiden jatkumisesta on aina ystävyksillä, ei ulkopuolisilla ja siksi en koe että olisin anteeksi pyyntöä velkaa.

        Minusta sun ja Missin välit on sun ja hänen. Jos mikään palsta juttu voi tulla väliin, oletteko silloin oikeasti koskaan ystäviä olleetkaan?

        Siksi minusta ystävyyssuhteista ja niiden jatkumisesta vastuu on aina ystävyksillä,


      • Disse kirjoitti:

        Niin, siitä en höpise joutavia enää, siitä oli täällä enemmän kuin tarpeeksi.

        No sano mitä oikaisen ja mitä pyydän anteeksi?

        Koko jupakka lähti muuten siitä, että Pönttis pyysi sinulta lupaa, saako kirjoittaa Janille. Ja yhä tässäkin ketjussa on tietoa, että koitat pimentää jotain. Pitääkö minun pyytää anteeksi, että sinä kirjoitat, että Wuppiksen voi matu raiskata, tai että olet lutkitellut naisia palstalla? Ja että olen Janin kanssa huolissaan, jos Pönttis kysyy sinulta lupaa kirjoittaa sähköpostia?

        Myö täällä ollaan ihan sinun palstakirjoitusten varassa...

        Mitä ihmeen lupaa? nyt kyllä höpiset ihan ihmeellisiä, en kai minä nyt voi aikuisten kirjoittamisiin ottaa mitään kantaa. Jaa, mitähän koetan pimentää? silloin viimeksihän tuollaisilla epämääräisillä vihjailuilla syötitte missP:lle käsityksen että on jotain peliä muiden palstanaisten kanssa, niitähän onkin sitten riittänyt. Kyllä se olen minä joka olen ihan teidän vehkeilyiden varassa.


      • Jan_ kirjoitti:

        Mitä pitäisi pyytää anteeksi? Missi veti itse omat johtopäätökset sun luotettavuudesta.

        Siihen en häntä tyrkännyt. Kehoitin kyllä miettimään onko sellaista kieltä käyttävä pyhäkoulu poika vai onko toinenkin puoli. Ja perustelinkin miksi, sillä huorittelevat ja raiskauksia oikeuttavat miehet on piilovihaajia naisia kohtaan.

        Tai harkitsemattomia sitten mitä suustaan/näppikseltään suoltavat. Mutta sä olet karsinut sitä kielenkäyttöä. Mikä on hyvä asia.

        Oletan kuutenkin, että sinut irl tunteva ihminen on sinusta paremmin perillä, kun minä palstatuntemisella? Siksi minusta ystävyyssuhteista ja niiden jatkumisesta on aina ystävyksillä, ei ulkopuolisilla ja siksi en koe että olisin anteeksi pyyntöä velkaa.

        Minusta sun ja Missin välit on sun ja hänen. Jos mikään palsta juttu voi tulla väliin, oletteko silloin oikeasti koskaan ystäviä olleetkaan?

        Kirjoitit minulle suoraa postia, että älä tärvää aikaa häneen kun on oikeitakin kunnollisia miehiä äläkä anna Harmiksen kusettaa ja roikottaa. Kehoitit katselemaan ihan muita. Miksi niin pitää väliin sanoa jos välit ovat nyt mielestäsi minun ja hänen? Miksi ruokkia epäluulon siemeniä? Kirjallista vihjailua Harmiksen kunnollisuudesta kirjoittelit palstalla mulle KOKONAISTA kaksi viikkoa. Mitä sait siitä? Muuta kun tiputettua multa pohjan pois. Minusta olet siinä suhteessa anteeksipyynnön velkaa sillä mustamaalasit Harmista minulle jatkuvalla syötöllä. Disse ei sitä aloittanut.


      • Jan_ kirjoitti:

        Mitä pitäisi pyytää anteeksi? Missi veti itse omat johtopäätökset sun luotettavuudesta.

        Siihen en häntä tyrkännyt. Kehoitin kyllä miettimään onko sellaista kieltä käyttävä pyhäkoulu poika vai onko toinenkin puoli. Ja perustelinkin miksi, sillä huorittelevat ja raiskauksia oikeuttavat miehet on piilovihaajia naisia kohtaan.

        Tai harkitsemattomia sitten mitä suustaan/näppikseltään suoltavat. Mutta sä olet karsinut sitä kielenkäyttöä. Mikä on hyvä asia.

        Oletan kuutenkin, että sinut irl tunteva ihminen on sinusta paremmin perillä, kun minä palstatuntemisella? Siksi minusta ystävyyssuhteista ja niiden jatkumisesta on aina ystävyksillä, ei ulkopuolisilla ja siksi en koe että olisin anteeksi pyyntöä velkaa.

        Minusta sun ja Missin välit on sun ja hänen. Jos mikään palsta juttu voi tulla väliin, oletteko silloin oikeasti koskaan ystäviä olleetkaan?

        "Siihen en häntä tyrkännyt. Kehoitin kyllä miettimään onko sellaista kieltä käyttävä pyhäkoulu poika vai onko toinenkin puoli. Ja perustelinkin miksi, sillä huorittelevat ja raiskauksia oikeuttavat miehet on piilovihaajia naisia kohtaan."'

        Joopa joo, ihan vasiten piti lähestyä ja syöttää vaikka mitä epäluuloja jotta saadaan huonoon valoon.


      • Jan_ kirjoitti:

        Mitä pitäisi pyytää anteeksi? Missi veti itse omat johtopäätökset sun luotettavuudesta.

        Siihen en häntä tyrkännyt. Kehoitin kyllä miettimään onko sellaista kieltä käyttävä pyhäkoulu poika vai onko toinenkin puoli. Ja perustelinkin miksi, sillä huorittelevat ja raiskauksia oikeuttavat miehet on piilovihaajia naisia kohtaan.

        Tai harkitsemattomia sitten mitä suustaan/näppikseltään suoltavat. Mutta sä olet karsinut sitä kielenkäyttöä. Mikä on hyvä asia.

        Oletan kuutenkin, että sinut irl tunteva ihminen on sinusta paremmin perillä, kun minä palstatuntemisella? Siksi minusta ystävyyssuhteista ja niiden jatkumisesta on aina ystävyksillä, ei ulkopuolisilla ja siksi en koe että olisin anteeksi pyyntöä velkaa.

        Minusta sun ja Missin välit on sun ja hänen. Jos mikään palsta juttu voi tulla väliin, oletteko silloin oikeasti koskaan ystäviä olleetkaan?

        Kirjoitit myös mulle, että ”vielä sulle toinen totuus siitä selviää”. Ja sanoit ettet aio sitä mulle suoraan kertoa. Mikä oli mustamaalaamisen tarkoitus? Aika pahasti tuppauduit sulle vieraiden ihmisten asioihin?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mitä ihmeen lupaa? nyt kyllä höpiset ihan ihmeellisiä, en kai minä nyt voi aikuisten kirjoittamisiin ottaa mitään kantaa. Jaa, mitähän koetan pimentää? silloin viimeksihän tuollaisilla epämääräisillä vihjailuilla syötitte missP:lle käsityksen että on jotain peliä muiden palstanaisten kanssa, niitähän onkin sitten riittänyt. Kyllä se olen minä joka olen ihan teidän vehkeilyiden varassa.

        Minä en ole ainakaan väittänyt mitään oletuksia sinusta, vaan mitä olet täällä kirjoittanut.

        Ja kyllä Pönttis kysyi sinulta lupaa ja vastasit, että ei kuulu sulle.

        Ja tässä lainaus tuolta ylempää sinusta kirjoitettua:

        ”Myös siitä, että minua on kuumeisesti yritetty koko ajan piilottaa. Miksi helvetissä!?”

        Itse olet tilanteesi aiheuttanut. Ja luultavasti jo ennen tuota jupakkaa. Nyt on Pönttikseltä pslanut hihat lopullisesti...näkeehän sen...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kirjoitit myös mulle, että ”vielä sulle toinen totuus siitä selviää”. Ja sanoit ettet aio sitä mulle suoraan kertoa. Mikä oli mustamaalaamisen tarkoitus? Aika pahasti tuppauduit sulle vieraiden ihmisten asioihin?

        Palstalla niin, se toinen totuus kuten kerroin. Tuollaset tyypit jotka puhuu noin, ne on tikittävä aikapommi. Jos sinusta olin väärässä, miksi sekosit? Mikset vaan luota itseesi?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kirjoitit myös mulle, että ”vielä sulle toinen totuus siitä selviää”. Ja sanoit ettet aio sitä mulle suoraan kertoa. Mikä oli mustamaalaamisen tarkoitus? Aika pahasti tuppauduit sulle vieraiden ihmisten asioihin?

        Sähköpostit on tossa mun silmieni edessä, niitä on 2. Kirjoitanko mitä niissä lukee vai laitanko kuvankaappauskuvan jossa näkyy päivämäärät yms?

        Vai käsitelläänkö me nyt palsta ketjuja?


      • Jan_ kirjoitti:

        Saako kysyä? Luulitko silloin rähäkän aikaan oikeasti, että olen sinuun niin ihastunut, että siksi olisin Harmista ripittänyt tms?

        En todella ole ikinä edes ajatellut, että nainen minuun ihastuu, SINÄ ihastuisit minuun?!? Jo nyt hulluksi on tämä mennyt! Olenkin ihmetellyt anonyymien jatkuvaa vihjailua?!? Edelleenkin pidän sinua perheenäitinä, jolla on tiivis miessuhde.

        Huh huh...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Siihen en häntä tyrkännyt. Kehoitin kyllä miettimään onko sellaista kieltä käyttävä pyhäkoulu poika vai onko toinenkin puoli. Ja perustelinkin miksi, sillä huorittelevat ja raiskauksia oikeuttavat miehet on piilovihaajia naisia kohtaan."'

        Joopa joo, ihan vasiten piti lähestyä ja syöttää vaikka mitä epäluuloja jotta saadaan huonoon valoon.

        No oletko sä sitten ihan kunnollin heppu, kun puhut naisista huorina, lutkina ja suvakin saa raiskata ja wuun?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En todella ole ikinä edes ajatellut, että nainen minuun ihastuu, SINÄ ihastuisit minuun?!? Jo nyt hulluksi on tämä mennyt! Olenkin ihmetellyt anonyymien jatkuvaa vihjailua?!? Edelleenkin pidän sinua perheenäitinä, jolla on tiivis miessuhde.

        Huh huh...

        Minä menen saunaan ja sitten lepäämään. En jaksa just nyt näitä...:(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En todella ole ikinä edes ajatellut, että nainen minuun ihastuu, SINÄ ihastuisit minuun?!? Jo nyt hulluksi on tämä mennyt! Olenkin ihmetellyt anonyymien jatkuvaa vihjailua?!? Edelleenkin pidän sinua perheenäitinä, jolla on tiivis miessuhde.

        Huh huh...

        Niin et ajatellut, mutta joku ajatteli ja kysyikin vielä pilluako sä haluat, puskana muistaakseen. Kysyin, että jos se olisit ollut sinä. Jos et, ok.

        Sellainen mielikuva jäi, että sinä hermostuit.

        No oli kuka hyvänsä, niin en ole sinun pillua halunnut. Sun rempseydestä olen aina tykännyt. Ja hassuttelusta. Se on sen sorttista tykkäämistä.

        On niitäkin naisia joihin voin ihastua ihan oikeesti romanttisestikin. Mutta sun tapauksessa platonista sorttia. 😃


      • Jan_ kirjoitti:

        No oletko sä sitten ihan kunnollin heppu, kun puhut naisista huorina, lutkina ja suvakin saa raiskata ja wuun?

        Joo olen. Jotkut ihmiset omalla käytöksellään sitten voi saada jonkin kunnianimen, jos ei maailma olisi niin sekaisin se olisi ihan normaalia tänäkin päivänä. Oletko kuulut koskaan sanontaa piip on piip vaikka voissa paistais. niin se vaan on, ei ole mitään syytä kierrellä asioissa mitkä on ilmeisiä. Ja nytkin irrotat asiayhteydestä, kyse oli keskustelusta jossa käsiteltiin raiskauksia ja tilastojen mukaanhan matut tekee niitä monikymmenkertaisesti kantaväestöön nähden. Keskustelun lomassa ilmoitin että joo, jos kerran on pakko matuja tuoda ja kun ne raiskaa niin raiskaisivat sitten suvakkeja jotka niitä on tänne tahtoneetkin, vaikka wuun, jottei kohdistu viattomiin sivullisiin ja edelleenkin olen samaa mieltä. parempihan se on että ne maksaa hintaa jotka on ongelmat tilanneetkin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo olen. Jotkut ihmiset omalla käytöksellään sitten voi saada jonkin kunnianimen, jos ei maailma olisi niin sekaisin se olisi ihan normaalia tänäkin päivänä. Oletko kuulut koskaan sanontaa piip on piip vaikka voissa paistais. niin se vaan on, ei ole mitään syytä kierrellä asioissa mitkä on ilmeisiä. Ja nytkin irrotat asiayhteydestä, kyse oli keskustelusta jossa käsiteltiin raiskauksia ja tilastojen mukaanhan matut tekee niitä monikymmenkertaisesti kantaväestöön nähden. Keskustelun lomassa ilmoitin että joo, jos kerran on pakko matuja tuoda ja kun ne raiskaa niin raiskaisivat sitten suvakkeja jotka niitä on tänne tahtoneetkin, vaikka wuun, jottei kohdistu viattomiin sivullisiin ja edelleenkin olen samaa mieltä. parempihan se on että ne maksaa hintaa jotka on ongelmat tilanneetkin.

        Niin ja myönnän että ehkä se wuun erikseen mainitseminen siinä oli vähän mautonta mutta tiedtä kyllä wuun tyylin noissa keskusteluissa, ihan tahallaan härkkii ja ränkättää niin joskus saa provosoitua. Sitä sinunkin etupäässä pitäisi ihmetellä miten harvoin se kuitenkin onnistuu, eikä sitä kun kerran onnistuu tehdä siitä ikäänkuin maailman suurinta syntiä provosoidulle ja asiayhteydestä irrotettuna suurennella asiaa. Olet vähän kuin ne BLM patsaankaatajat, teet paljon melua tyhjästä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kirjoitit minulle suoraa postia, että älä tärvää aikaa häneen kun on oikeitakin kunnollisia miehiä äläkä anna Harmiksen kusettaa ja roikottaa. Kehoitit katselemaan ihan muita. Miksi niin pitää väliin sanoa jos välit ovat nyt mielestäsi minun ja hänen? Miksi ruokkia epäluulon siemeniä? Kirjallista vihjailua Harmiksen kunnollisuudesta kirjoittelit palstalla mulle KOKONAISTA kaksi viikkoa. Mitä sait siitä? Muuta kun tiputettua multa pohjan pois. Minusta olet siinä suhteessa anteeksipyynnön velkaa sillä mustamaalasit Harmista minulle jatkuvalla syötöllä. Disse ei sitä aloittanut.

        Kirjoitin näin.

        Anteeksi, jos loukkasin. Älä anna kenenkään pellen roikuttaa sinua. Elä ja tule onnelliseksi. Ansaitset parasta, et toiseksi parasta. Pidän jatkossa turpani kiinni. Hyvää yötä.


        J

        Harmista ei mainittu, mutta Harmis lienee pelle kuitenkin.


      • Jan_ kirjoitti:

        Kirjoitin näin.

        Anteeksi, jos loukkasin. Älä anna kenenkään pellen roikuttaa sinua. Elä ja tule onnelliseksi. Ansaitset parasta, et toiseksi parasta. Pidän jatkossa turpani kiinni. Hyvää yötä.


        J

        Harmista ei mainittu, mutta Harmis lienee pelle kuitenkin.

        Ja tuo sanasta sanaan täsmälleen, kuten sen sinulle lähetin J allekirjoitukseen saakka. Ei enempää, ei vähempää.


      • Jan_ kirjoitti:

        Kirjoitin näin.

        Anteeksi, jos loukkasin. Älä anna kenenkään pellen roikuttaa sinua. Elä ja tule onnelliseksi. Ansaitset parasta, et toiseksi parasta. Pidän jatkossa turpani kiinni. Hyvää yötä.


        J

        Harmista ei mainittu, mutta Harmis lienee pelle kuitenkin.

        Juuri näin minua lähestyttiin kaiken palstakirjoittelun ja uhoamisen jälkeen.

        Harmikseenhan se suoraan viittaa, kun siitä palstalla jahdattiin.


      • Jan_ kirjoitti:

        Kirjoitin näin.

        Anteeksi, jos loukkasin. Älä anna kenenkään pellen roikuttaa sinua. Elä ja tule onnelliseksi. Ansaitset parasta, et toiseksi parasta. Pidän jatkossa turpani kiinni. Hyvää yötä.


        J

        Harmista ei mainittu, mutta Harmis lienee pelle kuitenkin.

        Kuka se mulle sitten paras on jos täällä on vain ”toiseksi parhaita”?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo olen. Jotkut ihmiset omalla käytöksellään sitten voi saada jonkin kunnianimen, jos ei maailma olisi niin sekaisin se olisi ihan normaalia tänäkin päivänä. Oletko kuulut koskaan sanontaa piip on piip vaikka voissa paistais. niin se vaan on, ei ole mitään syytä kierrellä asioissa mitkä on ilmeisiä. Ja nytkin irrotat asiayhteydestä, kyse oli keskustelusta jossa käsiteltiin raiskauksia ja tilastojen mukaanhan matut tekee niitä monikymmenkertaisesti kantaväestöön nähden. Keskustelun lomassa ilmoitin että joo, jos kerran on pakko matuja tuoda ja kun ne raiskaa niin raiskaisivat sitten suvakkeja jotka niitä on tänne tahtoneetkin, vaikka wuun, jottei kohdistu viattomiin sivullisiin ja edelleenkin olen samaa mieltä. parempihan se on että ne maksaa hintaa jotka on ongelmat tilanneetkin.

        Kyllä mä asiayhteyden ymmärsin ja tiesin, mutta miksi edes Wuu? Sitä en ymmärrä. Miksei nollatoleranssi ja raiskaavat apinat pois täältä?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja myönnän että ehkä se wuun erikseen mainitseminen siinä oli vähän mautonta mutta tiedtä kyllä wuun tyylin noissa keskusteluissa, ihan tahallaan härkkii ja ränkättää niin joskus saa provosoitua. Sitä sinunkin etupäässä pitäisi ihmetellä miten harvoin se kuitenkin onnistuu, eikä sitä kun kerran onnistuu tehdä siitä ikäänkuin maailman suurinta syntiä provosoidulle ja asiayhteydestä irrotettuna suurennella asiaa. Olet vähän kuin ne BLM patsaankaatajat, teet paljon melua tyhjästä.

        Se ei ole koskaan tyhjästä, jos joku hyväksyy raiskaamista MILLÄÄN varjolla. Ei edes ärsytettynä.

        Tiedän mitä on tulla raiskatuksi, sitä kokemusta ei kelleen soisi kohdalle osuvan. Olen absoluutikko raiskaamisen suhteen. Enkä tee poikkeusta kenenkään kohdalla, ikinä. Huono vitsi, sillä jollekin se on totta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Juuri näin minua lähestyttiin kaiken palstakirjoittelun ja uhoamisen jälkeen.

        Harmikseenhan se suoraan viittaa, kun siitä palstalla jahdattiin.

        Selvä. Tuo on 22. Maaliskuuta lähetetty. Jos näet Harmaan pellenä, ehkä olin oikeassa.


      • Jan_ kirjoitti:

        Kyllä mä asiayhteyden ymmärsin ja tiesin, mutta miksi edes Wuu? Sitä en ymmärrä. Miksei nollatoleranssi ja raiskaavat apinat pois täältä?

        Sitä nollatoleranssiahan minä yritän täällä ajaa mutta wuu ja kaltaisensa keskittyvät henkilöhyökkäyksiin, siksi wuu edes joskus, ihan vain jotta saisi edes vähän takaisin omista puheistaan. Saisit olla kiitollinen miten vähän loppujen lopuksi annan takaisin niistä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuka se mulle sitten paras on jos täällä on vain ”toiseksi parhaita”?

        Joku joka kunnioitta sua, jos multa kysytään eikä satuta. Älä nyt ainakaan mihkään uhoajiin haksahda.
        Mutta lopulta, sinähän se itse miehen valitset. Tuon oli tarkoitus pysäyttää sut miettimään, kun niitä Roo Paneseja ja Jorma Piisiä haaveilit. Tulkitsin, ettet ole omaasi vielä edes löytänyt. Joten kun etsit omaasi, mieti nytmihin lankeat.

        Ettet tee samaa viirhettä kun minä joskus. Mies oli kiva, herrasmies juttusi mukavia, hurmasi kaikki ja kun nousinkin vastarintaan hänen kielenkäyttöään yms. Oli kuristaa mut. Huorat ja lutkat ei määrää.

        Sitä aiemmin oli kiva ensimmäinen mukiloinut mut, raiskannut mut ja nimitteli huoraksi ja hänestä oli oikeutettua raiskata mut, koska olen noussut vastaan häntä. Valitin vieraasta naisesta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sitä nollatoleranssiahan minä yritän täällä ajaa mutta wuu ja kaltaisensa keskittyvät henkilöhyökkäyksiin, siksi wuu edes joskus, ihan vain jotta saisi edes vähän takaisin omista puheistaan. Saisit olla kiitollinen miten vähän loppujen lopuksi annan takaisin niistä.

        Ymmärrän, että vituttaa Wuu osaa käyttää kieltä pahasti. Mutta ethän sinä voi oikeasti hyväksyä raiskaamista keltään, jos oikeasti olet raiskaamista vastaan absoluuttisesti. Entäs jos sun akka on yvtä paha suustaan kun Wuu ja vaikka väärän puoluuen kannattaja, persuista loikannut? Saako sillekin antaa takaisin, kun se ärsyttää?

        Sanositko huoraksi jonka saa raiskata?


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Joku joka kunnioitta sua, jos multa kysytään eikä satuta. Älä nyt ainakaan mihkään uhoajiin haksahda.
        Mutta lopulta, sinähän se itse miehen valitset. Tuon oli tarkoitus pysäyttää sut miettimään, kun niitä Roo Paneseja ja Jorma Piisiä haaveilit. Tulkitsin, ettet ole omaasi vielä edes löytänyt. Joten kun etsit omaasi, mieti nytmihin lankeat.

        Ettet tee samaa viirhettä kun minä joskus. Mies oli kiva, herrasmies juttusi mukavia, hurmasi kaikki ja kun nousinkin vastarintaan hänen kielenkäyttöään yms. Oli kuristaa mut. Huorat ja lutkat ei määrää.

        Sitä aiemmin oli kiva ensimmäinen mukiloinut mut, raiskannut mut ja nimitteli huoraksi ja hänestä oli oikeutettua raiskata mut, koska olen noussut vastaan häntä. Valitin vieraasta naisesta.

        Oletko sinä nyt taas yhtä aikaa sekä Jan että Harmis?


      • Jan_ kirjoitti:

        Joku joka kunnioitta sua, jos multa kysytään eikä satuta. Älä nyt ainakaan mihkään uhoajiin haksahda.
        Mutta lopulta, sinähän se itse miehen valitset. Tuon oli tarkoitus pysäyttää sut miettimään, kun niitä Roo Paneseja ja Jorma Piisiä haaveilit. Tulkitsin, ettet ole omaasi vielä edes löytänyt. Joten kun etsit omaasi, mieti nytmihin lankeat.

        Ettet tee samaa viirhettä kun minä joskus. Mies oli kiva, herrasmies juttusi mukavia, hurmasi kaikki ja kun nousinkin vastarintaan hänen kielenkäyttöään yms. Oli kuristaa mut. Huorat ja lutkat ei määrää.

        Sitä aiemmin oli kiva ensimmäinen mukiloinut mut, raiskannut mut ja nimitteli huoraksi ja hänestä oli oikeutettua raiskata mut, koska olen noussut vastaan häntä. Valitin vieraasta naisesta.

        Niin eli sun fiksaatio mukiloiviin jännämiehiin on minün vika ja soveliasta kostaa sitten sivullisillekin sun omista väärista valinnoista?


      • Jan_ kirjoitti:

        Ymmärrän, että vituttaa Wuu osaa käyttää kieltä pahasti. Mutta ethän sinä voi oikeasti hyväksyä raiskaamista keltään, jos oikeasti olet raiskaamista vastaan absoluuttisesti. Entäs jos sun akka on yvtä paha suustaan kun Wuu ja vaikka väärän puoluuen kannattaja, persuista loikannut? Saako sillekin antaa takaisin, kun se ärsyttää?

        Sanositko huoraksi jonka saa raiskata?

        tässäkin siirrät vaan ihan omasta fiksaatiosta johtuvaa virhettä minun synniksi, aika reilua. "Entäs jos sun akka on yvtä paha suustaan kun Wuu ja vaikka väärän puoluuen kannattaja, persuista loikannut? Saako sillekin antaa takaisin, kun se ärsyttää?" Kuka hullu semmoista akkaa ottaisi joka ärsyttää?

        "Sanositko huoraksi jonka saa raiskata?" Jos se mokuttaisi päivät pitkät eikä näkisi mitään virhevastuuta omissa teoissaan, oikeasti jakaisi itseään ympäri kyliä ja sen seurauksena joutuisi raiskatuksi niin en tosiaan tiedä mitä lipsahtaisi, saattaisihan sitä vahingossa jotain sanoakin, ei ehkä noin jyrkillä sanoilla mutta kuitenkin, Mutta tuota ei oikeastaan tarvitse miettiä kun sama vastaus kuin edelliseen, kuka hullu tuommoista akkaa ottaisi?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin eli sun fiksaatio mukiloiviin jännämiehiin on minün vika ja soveliasta kostaa sitten sivullisillekin sun omista väärista valinnoista?

        Ai se on fiksaatio, jos 7 miehestä ensimmäinen ja kolmas on paha?

        Jutellaan sitten, kun ymmärrät mistä puhutaan etkä käperry itsesääliin. Hyvää yötä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        tässäkin siirrät vaan ihan omasta fiksaatiosta johtuvaa virhettä minun synniksi, aika reilua. "Entäs jos sun akka on yvtä paha suustaan kun Wuu ja vaikka väärän puoluuen kannattaja, persuista loikannut? Saako sillekin antaa takaisin, kun se ärsyttää?" Kuka hullu semmoista akkaa ottaisi joka ärsyttää?

        "Sanositko huoraksi jonka saa raiskata?" Jos se mokuttaisi päivät pitkät eikä näkisi mitään virhevastuuta omissa teoissaan, oikeasti jakaisi itseään ympäri kyliä ja sen seurauksena joutuisi raiskatuksi niin en tosiaan tiedä mitä lipsahtaisi, saattaisihan sitä vahingossa jotain sanoakin, ei ehkä noin jyrkillä sanoilla mutta kuitenkin, Mutta tuota ei oikeastaan tarvitse miettiä kun sama vastaus kuin edelliseen, kuka hullu tuommoista akkaa ottaisi?

        Kukapa ottaa tietäen, moniko eroaa oppien tietämään. Mietippä sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä nyt taas yhtä aikaa sekä Jan että Harmis?

        Älykääpiö.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Älykääpiö.

        Ai se sitten eli kolmas vaihtoehto. Ok.


      • Jan_ kirjoitti:

        Ai se on fiksaatio, jos 7 miehestä ensimmäinen ja kolmas on paha?

        Jutellaan sitten, kun ymmärrät mistä puhutaan etkä käperry itsesääliin. Hyvää yötä.

        Joku fiksaatio se kai on kun siirrät niiden tekemiä syntejä minun taakaksi.


      • Jan_ kirjoitti:

        Kukapa ottaa tietäen, moniko eroaa oppien tietämään. Mietippä sitä.

        Aika moni semmoinen joka omaa harkintakykyä. Se taas jos sinulla sitä ei ole ei välttämättä tarkoita sitä että muilla ei olisi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joku fiksaatio se kai on kun siirrät niiden tekemiä syntejä minun taakaksi.

        Käsitteet haltuun. Fiksaatio on kiinnittymistä ja projektio on oman mielensisällön siirtämistä/heijastamista toiseen ihmiseen tms. kohteeseen.

        Jatketaan, kun ymmärrät syyn älähdykseen. Ja et käperry itseesi.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Palstalla niin, se toinen totuus kuten kerroin. Tuollaset tyypit jotka puhuu noin, ne on tikittävä aikapommi. Jos sinusta olin väärässä, miksi sekosit? Mikset vaan luota itseesi?

        Tikittävä aikapommi?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Aika moni semmoinen joka omaa harkintakykyä. Se taas jos sinulla sitä ei ole ei välttämättä tarkoita sitä että muilla ei olisi.

        No monellao 16-vuotiaalla ja 19-vuotiaalla on vielä niin paljon elämänkokemusta ja harkintakykyä, että tunnista säyseän kuoren ja esityksen takaa paljastuvan ihmispirun?


      • Jan_ kirjoitti:

        Käsitteet haltuun. Fiksaatio on kiinnittymistä ja projektio on oman mielensisällön siirtämistä/heijastamista toiseen ihmiseen tms. kohteeseen.

        Jatketaan, kun ymmärrät syyn älähdykseen. Ja et käperry itseesi.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Fiksaatio

        "Fiksaatio (lat. fixare 'kiinnittää') tarkoittaa yleensä kiinnitystä ja kiinnittymistä. Sitä käytetään tavallisesti psykologiassa ja psykiatriassa lyhennyksenä affektiivisesta fiksaatiosta. Tällä tarkoitetaan kiintymystä tai takertumista sellaiseen kohteeseen, johon aikaisemmassa kehitysvaiheessa oli normaalia tuntea kiintymystä — esimerkiksi äitiin. Fiksaation oletetaan aiheuttavan monia neuroottisia käyttäytymiskuvioita, kuten kiihkeitä ihmis- tai kohdesuhteita ja kyvyttömyyden kypsiin ihmissuhteisiin. "

        Sulla selävstikin ollut fiksaatio jännämiehiin. Niistä kun olet luonnollisesti traumatoisunut olet palstalla kanavoinut ne kaikki patoutuneet vihan tunteet nyt sitten minuun ja minun kirjoittamiin asioihin vaikka monet täällä on kirjoittaneet paljon pahempiakin juttuja.


      • Jan_ kirjoitti:

        No monellao 16-vuotiaalla ja 19-vuotiaalla on vielä niin paljon elämänkokemusta ja harkintakykyä, että tunnista säyseän kuoren ja esityksen takaa paljastuvan ihmispirun?

        Mites kun edes omat perheensä ja kaverinsa ei tienneet heidän piruuttaan? Minun olisi pitänyt sitten tietää kakarana jo kaikki ja ymmärtää, että kiltteys on rooli ei aitoa?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Aika moni semmoinen joka omaa harkintakykyä. Se taas jos sinulla sitä ei ole ei välttämättä tarkoita sitä että muilla ei olisi.

        Missä sun harkintakyky on, kun huorittelet, lutkittelet ja hyväksyt suvakki raiskaukset? Ikää sulla on mitä? 16?19? Enemmän?


      • Jan_ kirjoitti:

        No monellao 16-vuotiaalla ja 19-vuotiaalla on vielä niin paljon elämänkokemusta ja harkintakykyä, että tunnista säyseän kuoren ja esityksen takaa paljastuvan ihmispirun?

        Miksi sitten kuvittelet missP:n olevan samalla tasolla kuin sinä 16-19 -vuotiaana?


      • Jan_ kirjoitti:

        Mites kun edes omat perheensä ja kaverinsa ei tienneet heidän piruuttaan? Minun olisi pitänyt sitten tietää kakarana jo kaikki ja ymmärtää, että kiltteys on rooli ei aitoa?

        "Mites kun edes omat perheensä ja kaverinsa ei tienneet heidän piruuttaan? Minun olisi pitänyt sitten tietää kakarana jo kaikki ja ymmärtää, että kiltteys on rooli ei aitoa?"

        Missä vaiheessa susta sitten kehittyi asiantuntija joka tunnistaa pelkkien palstakirjoitusten perusteella että minun kiltteys-rooli ei ole aitoa?


      • Jan_ kirjoitti:

        Missä sun harkintakyky on, kun huorittelet, lutkittelet ja hyväksyt suvakki raiskaukset? Ikää sulla on mitä? 16?19? Enemmän?

        Missä sun harkintakyky on kun et erota jotain tarkoituksella hieman kärjistetysti sanottua ihan tosimielellä lauotuista jutuista? minä ainakin melko hyvin erotan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Fiksaatio

        "Fiksaatio (lat. fixare 'kiinnittää') tarkoittaa yleensä kiinnitystä ja kiinnittymistä. Sitä käytetään tavallisesti psykologiassa ja psykiatriassa lyhennyksenä affektiivisesta fiksaatiosta. Tällä tarkoitetaan kiintymystä tai takertumista sellaiseen kohteeseen, johon aikaisemmassa kehitysvaiheessa oli normaalia tuntea kiintymystä — esimerkiksi äitiin. Fiksaation oletetaan aiheuttavan monia neuroottisia käyttäytymiskuvioita, kuten kiihkeitä ihmis- tai kohdesuhteita ja kyvyttömyyden kypsiin ihmissuhteisiin. "

        Sulla selävstikin ollut fiksaatio jännämiehiin. Niistä kun olet luonnollisesti traumatoisunut olet palstalla kanavoinut ne kaikki patoutuneet vihan tunteet nyt sitten minuun ja minun kirjoittamiin asioihin vaikka monet täällä on kirjoittaneet paljon pahempiakin juttuja.

        Fiksaatio (lat. fixare 'kiinnittää') tarkoittaa yleensä kiinnitystä ja kiinnittymistä.

        Olen lukenut 2 vuotta psykologiaa muiden opintojen ohessa, tiiän mitä se tarkoittaa.

        Tuo ei sovi siihen mistä syytät. Projektio sopisi, mutta valitettavasti siitäkään ei ole kyse. Vaan huonojen asenteiden karsastamisesta. Sulla on huono asenne ja huono kielenkäyttö naisia kohtaan, olkoon suvakki tai mikä tahansa inhoamasi ihmisryhmä.

        Ketään ei raiskata, kenenkään raiskaus ei ole hyvä vitsi. Huora ja lutka on haukkumasanoja ja ala-arvoisia sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka ovat eri mieltä kanssasi. Haukutko miehiä samalla tavalla?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Miksi sitten kuvittelet missP:n olevan samalla tasolla kuin sinä 16-19 -vuotiaana?

        Vanhemmatkin naiset haksahtaa ja minä vaan varotin. Miksi kuvittelet, että tiesin teidän olevan väleissä irl? Vitustako minä tiesin, että te olette jo muutakin kun kuhertelijoita palstalla. En mistään.

        Se paljastui tuon rähinän yhteydessä.. Hupsis.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Mites kun edes omat perheensä ja kaverinsa ei tienneet heidän piruuttaan? Minun olisi pitänyt sitten tietää kakarana jo kaikki ja ymmärtää, että kiltteys on rooli ei aitoa?"

        Missä vaiheessa susta sitten kehittyi asiantuntija joka tunnistaa pelkkien palstakirjoitusten perusteella että minun kiltteys-rooli ei ole aitoa?

        En ole asiantuntija, mutta on varoitettu. On Missin asia kumpaa uskoo, varoitusta vai sinua. Nähtävästi sinua ei sitten, kerran olet katkera.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Fiksaatio (lat. fixare 'kiinnittää') tarkoittaa yleensä kiinnitystä ja kiinnittymistä.

        Olen lukenut 2 vuotta psykologiaa muiden opintojen ohessa, tiiän mitä se tarkoittaa.

        Tuo ei sovi siihen mistä syytät. Projektio sopisi, mutta valitettavasti siitäkään ei ole kyse. Vaan huonojen asenteiden karsastamisesta. Sulla on huono asenne ja huono kielenkäyttö naisia kohtaan, olkoon suvakki tai mikä tahansa inhoamasi ihmisryhmä.

        Ketään ei raiskata, kenenkään raiskaus ei ole hyvä vitsi. Huora ja lutka on haukkumasanoja ja ala-arvoisia sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka ovat eri mieltä kanssasi. Haukutko miehiä samalla tavalla?

        Lutka ei ole haukkumasana, se kertoo naisen elämäntyylistä. Sivistyssanakaan se ei taida olla. Kansan kieltä.
        Vaihtaa lennossa kuin 100 metrin pikajuoksujoukkue kapulaa, se käy nopeasti ja rytmissä.
        Harjoittelun tulosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tikittävä aikapommi?

        Siinähän se nyt räyhää koittaen saada oikeutusta käytökselleen palstalla ja vielä anteeksikin pitäisi huorittelijalta pyytää. Mitäpä luulet pyydänkö?


      • Jan_ kirjoitti:

        Fiksaatio (lat. fixare 'kiinnittää') tarkoittaa yleensä kiinnitystä ja kiinnittymistä.

        Olen lukenut 2 vuotta psykologiaa muiden opintojen ohessa, tiiän mitä se tarkoittaa.

        Tuo ei sovi siihen mistä syytät. Projektio sopisi, mutta valitettavasti siitäkään ei ole kyse. Vaan huonojen asenteiden karsastamisesta. Sulla on huono asenne ja huono kielenkäyttö naisia kohtaan, olkoon suvakki tai mikä tahansa inhoamasi ihmisryhmä.

        Ketään ei raiskata, kenenkään raiskaus ei ole hyvä vitsi. Huora ja lutka on haukkumasanoja ja ala-arvoisia sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka ovat eri mieltä kanssasi. Haukutko miehiä samalla tavalla?

        No minä luotan tuohon mitä wikipedia sanoo.

        Sitäpaitsi, noiden sun kokemusten valossa sen perusteella miten palstalla on otettu kierroksia, väittäisinpä että minähän siinä suuremmassa vaarassa olisin joutua fyysisen hyökkäyksen kohteeksi :D minuahan sun olisi kuulunut varoittaa :D

        Älä jaksa. tympii kun tuntuu että juurikin nuo raiskaukset ei tunnu joitakin palstan naiseläjiä yhtään huolettavan. Me joita ne huolettaa joudutaan sitten herjausten ja henkilöhyökkäysten kohteeksi ja kun vastataan samalla mitalla siitä aletaan tekemään hirveä asia että juuri me jotka niitä halutaan estää ollaan muka niitä että haistapa vaan v..u jos tosissasi kuvittelet mitä annat ymmärtää.

        Joo tarvittaesssa sanon ja vielä pahemminkin varmaan miehille, ja wuu valitsi ihan itse miesroolin profiilinsa, miehelle kestää sanoa, jos se se alkaa itkemään sun kuuluu sanoa että pyyhi nokkas ja nouse ylös siitä. Sensijaan sinä ja disse olitte kuin valkoiset blm-tukijat, wuu uhriutuu, järjenkäytön sijaan sinä ja disse liitytte joukkoon ja nostatte hirveän metakan ja lähdette kaatamaan patsaita, siinä vaiheessa itse "uhri", wuu on jo unohtanut koko asian kun te pölhöt keräätte lynkkausjoukkoja ja kiihkon vallassa etsitte tuhottavaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Missä sun harkintakyky on kun et erota jotain tarkoituksella hieman kärjistetysti sanottua ihan tosimielellä lauotuista jutuista? minä ainakin melko hyvin erotan.

        Älä yritä pehmentää puheitasi. Lopeta se huorittelu, lutkittelu ja raiskaamisten oikeutus höpinät, niin vasta sitten saatan uskoa että teit virheen. Mitä kiivaammin yrität puolustella rumia puheitasi muista, naisista sitä varmemmin uskon olleeni ihan oikeassa suhteesi.

        Nyt en oikeasti jatka sanaakaan sun kanssa. Piste.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lutka ei ole haukkumasana, se kertoo naisen elämäntyylistä. Sivistyssanakaan se ei taida olla. Kansan kieltä.
        Vaihtaa lennossa kuin 100 metrin pikajuoksujoukkue kapulaa, se käy nopeasti ja rytmissä.
        Harjoittelun tulosta.

        Onhan se haukkumista.

        https://fi.wiktionary.org/wiki/lutka

        Sano vaikka seksuaalisesti aktiivinen nainen. 😊


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No minä luotan tuohon mitä wikipedia sanoo.

        Sitäpaitsi, noiden sun kokemusten valossa sen perusteella miten palstalla on otettu kierroksia, väittäisinpä että minähän siinä suuremmassa vaarassa olisin joutua fyysisen hyökkäyksen kohteeksi :D minuahan sun olisi kuulunut varoittaa :D

        Älä jaksa. tympii kun tuntuu että juurikin nuo raiskaukset ei tunnu joitakin palstan naiseläjiä yhtään huolettavan. Me joita ne huolettaa joudutaan sitten herjausten ja henkilöhyökkäysten kohteeksi ja kun vastataan samalla mitalla siitä aletaan tekemään hirveä asia että juuri me jotka niitä halutaan estää ollaan muka niitä että haistapa vaan v..u jos tosissasi kuvittelet mitä annat ymmärtää.

        Joo tarvittaesssa sanon ja vielä pahemminkin varmaan miehille, ja wuu valitsi ihan itse miesroolin profiilinsa, miehelle kestää sanoa, jos se se alkaa itkemään sun kuuluu sanoa että pyyhi nokkas ja nouse ylös siitä. Sensijaan sinä ja disse olitte kuin valkoiset blm-tukijat, wuu uhriutuu, järjenkäytön sijaan sinä ja disse liitytte joukkoon ja nostatte hirveän metakan ja lähdette kaatamaan patsaita, siinä vaiheessa itse "uhri", wuu on jo unohtanut koko asian kun te pölhöt keräätte lynkkausjoukkoja ja kiihkon vallassa etsitte tuhottavaa.

        Jätän tämän tähän. Nyt en halua jatkaa enempää. Vähättelet.


        https://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia)


      • Jan_ kirjoitti:

        Siinähän se nyt räyhää koittaen saada oikeutusta käytökselleen palstalla ja vielä anteeksikin pitäisi huorittelijalta pyytää. Mitäpä luulet pyydänkö?

        En räyhää, asiallisesti keskustelen mutta sullahan onkin tapan liioitella. Varmaan sitten palaamme asiaan aina tarvittaessa.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Onhan se haukkumista.

        https://fi.wiktionary.org/wiki/lutka

        Sano vaikka seksuaalisesti aktiivinen nainen. 😊

        Lopettakaa nyt tuo kinastelu, ei ole aikuista aikuisen oikeasti.
        Tikulla silmään joka vanhoja muistelee, elämä jatkuu.
        Huomenna voi olla jopa aurinkoinen päivä tai sitten ei.


      • Jan_ kirjoitti:

        Älä yritä pehmentää puheitasi. Lopeta se huorittelu, lutkittelu ja raiskaamisten oikeutus höpinät, niin vasta sitten saatan uskoa että teit virheen. Mitä kiivaammin yrität puolustella rumia puheitasi muista, naisista sitä varmemmin uskon olleeni ihan oikeassa suhteesi.

        Nyt en oikeasti jatka sanaakaan sun kanssa. Piste.

        En minä ole tehnyt virhettä vaan sinä. Harkintakyky petti niisanotusti.

        Voit lopettaa milloin tahansa.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Vanhemmatkin naiset haksahtaa ja minä vaan varotin. Miksi kuvittelet, että tiesin teidän olevan väleissä irl? Vitustako minä tiesin, että te olette jo muutakin kun kuhertelijoita palstalla. En mistään.

        Se paljastui tuon rähinän yhteydessä.. Hupsis.

        Ei kai se sulle kuulu vaikka miten olisivat yhdessä? Vai kuuluuko?


      • Jan_ kirjoitti:

        Onhan se haukkumista.

        https://fi.wiktionary.org/wiki/lutka

        Sano vaikka seksuaalisesti aktiivinen nainen. 😊

        Perinteisesti kansankielessä lutka ei ole kovin paha ilmaus, lähinnä himokas nainen:

        https://www.ts.fi/kulttuuri/kirjat/arviot/1074108637/Onko himokas nainen lutka

        https://www.verkkouutiset.fi/historioitsija-esittaa-kaatakaa-aleksis-kiven-ja-mika-waltarin-patsaat/#13d221cc

        "Kirjoissaan hän yleisti naissukupuoleen nimitykset portto, tyttö-kanalja, lutka, liehakoitseva lunttu ja himphamppu. No, nämä olivat pienehköjä rikkomuksia aikaansa asetettuina,"


        Nykysuomessa taas edes huora ei ole kovin paha ilmaus:

        https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/97307/GRADU-1433829084.pdf?sequence=1

        "Se on ollu vaan läppää, ei mitää vakavaa ollenkaan Nuorten näkemyksiä huora-sanan merkityksistä"

        Niin että onkohan sitä taas tehty kärpäsestä härkästä ja meuhkattu suunapäänä vaikkei oikeasti olisi mitään aihetta?


      • Jan_ kirjoitti:

        Jätän tämän tähän. Nyt en halua jatkaa enempää. Vähättelet.


        https://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia)

        No niinpä näköjään:

        " Asianosainen ei välttämättä ole tietoinen projektiostaan eikä oivalla, että hän havainnoi omaa psyykkistä todellisuuttaan ikään kuin se olisi objektiivista todellisuutta"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se sulle kuulu vaikka miten olisivat yhdessä? Vai kuuluuko?

        Ei tietenkään, mutta miten sitten voi väittää että rikoin heidän välit kun en edes tiennyt niitä läheisiksi? 🤪

        Uffaffaa. Voi vittu mä sanon taas teitä. Isä meitä. 🙏


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Ei tietenkään, mutta miten sitten voi väittää että rikoin heidän välit kun en edes tiennyt niitä läheisiksi? 🤪

        Uffaffaa. Voi vittu mä sanon taas teitä. Isä meitä. 🙏

        Rauha sinun sielullesi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Perinteisesti kansankielessä lutka ei ole kovin paha ilmaus, lähinnä himokas nainen:

        https://www.ts.fi/kulttuuri/kirjat/arviot/1074108637/Onko himokas nainen lutka

        https://www.verkkouutiset.fi/historioitsija-esittaa-kaatakaa-aleksis-kiven-ja-mika-waltarin-patsaat/#13d221cc

        "Kirjoissaan hän yleisti naissukupuoleen nimitykset portto, tyttö-kanalja, lutka, liehakoitseva lunttu ja himphamppu. No, nämä olivat pienehköjä rikkomuksia aikaansa asetettuina,"


        Nykysuomessa taas edes huora ei ole kovin paha ilmaus:

        https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/97307/GRADU-1433829084.pdf?sequence=1

        "Se on ollu vaan läppää, ei mitää vakavaa ollenkaan Nuorten näkemyksiä huora-sanan merkityksistä"

        Niin että onkohan sitä taas tehty kärpäsestä härkästä ja meuhkattu suunapäänä vaikkei oikeasti olisi mitään aihetta?

        Siinä vasta neropatti. Raiskauskin on varmaan vaan ystävällinen, vähän epämukava toimenpide, mutta ei kovin paha perinteen mukaan? 🙄


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Ei tietenkään, mutta miten sitten voi väittää että rikoin heidän välit kun en edes tiennyt niitä läheisiksi? 🤪

        Uffaffaa. Voi vittu mä sanon taas teitä. Isä meitä. 🙏

        Kummasta olet mustasukkainen Harmaasta vai pönttöuunista?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No niinpä näköjään:

        " Asianosainen ei välttämättä ole tietoinen projektiostaan eikä oivalla, että hän havainnoi omaa psyykkistä todellisuuttaan ikään kuin se olisi objektiivista todellisuutta"

        Niin luota sä wikiin, mä luotan itseeni ja oppimiini asioihin.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Niin luota sä wikiin, mä luotan itseeni ja oppimiini asioihin.

        Mene nukkumaan..,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummasta olet mustasukkainen Harmaasta vai pönttöuunista?

        Heh, ei helkkari. Nyt pitäisi olla vielä mustat sukatkin. 😄

        En kummastakaan. Ei kyllä värähdä sydän kumpaankaan suuntaan. Tarkkaan kuuntelin, mutta ei.


      • Jan_ kirjoitti:

        Siinä vasta neropatti. Raiskauskin on varmaan vaan ystävällinen, vähän epämukava toimenpide, mutta ei kovin paha perinteen mukaan? 🙄

        Ehkä sinun mielestä, Kuten sanoin palstan suvaitsevaisen linjan naisväestöä ne ei ainakaan huoleta. Sehän se wuussakin saa joskus ärsyyntymään kun vaan aukoo päätään kun toiset oikeasti ei tahtoisi niitä tänne. Tuossa mihin vastasit oli kyse siitä miten nuo sanat ymmärretään, ei ne tunnu olevan niin pahoja noidenkaan linkkien mukaan mitä annat ymmärtää ja pidät noitavainoa niiiden perusteella. Jahtaisit sinäkin oikeita rikollisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene nukkumaan..,

        Minä ainakin menen, ei tämä muuten lopu näköjään. Jatketaan huomenna.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ehkä sinun mielestä, Kuten sanoin palstan suvaitsevaisen linjan naisväestöä ne ei ainakaan huoleta. Sehän se wuussakin saa joskus ärsyyntymään kun vaan aukoo päätään kun toiset oikeasti ei tahtoisi niitä tänne. Tuossa mihin vastasit oli kyse siitä miten nuo sanat ymmärretään, ei ne tunnu olevan niin pahoja noidenkaan linkkien mukaan mitä annat ymmärtää ja pidät noitavainoa niiiden perusteella. Jahtaisit sinäkin oikeita rikollisia.

        ”Jahtaisit sinäkin oikeita rikollisia” 😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rauha sinun sielullesi.

        Sieluhan voi ihan hyvin, päähän vaan alkaa koskemaan, kun joka kerta kun avaan jonkun kommentin tästä ketjusta mulle valtaa epäusko"Eiii voi olla todellista"..🤕🥴 Ja tuntuu, että hakkaan päätäni seinään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene nukkumaan..,

        En vielä pariin tuntiin millään malta. 😁


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ehkä sinun mielestä, Kuten sanoin palstan suvaitsevaisen linjan naisväestöä ne ei ainakaan huoleta. Sehän se wuussakin saa joskus ärsyyntymään kun vaan aukoo päätään kun toiset oikeasti ei tahtoisi niitä tänne. Tuossa mihin vastasit oli kyse siitä miten nuo sanat ymmärretään, ei ne tunnu olevan niin pahoja noidenkaan linkkien mukaan mitä annat ymmärtää ja pidät noitavainoa niiiden perusteella. Jahtaisit sinäkin oikeita rikollisia.

        Tämä https://m.youtube.com/watch?v=Lr_eWREC4lI on toisinto tästä illasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne muuttuu silloin toiseksi kun olet rekatulla
        merkillä.

        No sitten vaan profiiliin reilusti, että varattu ja pelkästään keskustelemassa. Mihinkä se siitä muuttuu?


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ehkä sinun mielestä, Kuten sanoin palstan suvaitsevaisen linjan naisväestöä ne ei ainakaan huoleta. Sehän se wuussakin saa joskus ärsyyntymään kun vaan aukoo päätään kun toiset oikeasti ei tahtoisi niitä tänne. Tuossa mihin vastasit oli kyse siitä miten nuo sanat ymmärretään, ei ne tunnu olevan niin pahoja noidenkaan linkkien mukaan mitä annat ymmärtää ja pidät noitavainoa niiiden perusteella. Jahtaisit sinäkin oikeita rikollisia.

        ”...ei ne tunnu olevan niin pahoja noidenkaan linkkien mukaan mitä annat ymmärtää ja pidät noitavainoa niiiden perusteella. ”

        Ei tunnu? Haetko linkeistä jotain puolustusta?


    • Anonyymi

      Ei mikään.

      -flowersreally-

      • Wau.

        Mistä arvelet vahvuutesi johtuvan?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Wau.

        Mistä arvelet vahvuutesi johtuvan?

        Sano sinä.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano sinä.

        -flowersreally-

        Tunnet itsesi.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Tunnet itsesi.

        Aikamoista lässytystä.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista lässytystä.

        -flowersreally-

        Sun pitäisi sitten kommentoida parempi vastine.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista lässytystä.

        -flowersreally-

        Se menee monesti lässytykseksi monilla kun halutaan esim. vaikeat asiat kiertää vaikka ne ymmärrettäisiinkin.


      • Anonyymi

        Ei niin, kun sua ei ihmeemmin kiinnostakaan. Piirtelet itsestäsi sellaisen kuvan kuin haluat, kaunistellun, muka läpinäkyvän, pitsireunaisen. Tulee mieleen oksennus muovituopissa.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Sun pitäisi sitten kommentoida parempi vastine.

        No ensinnäkään en pidä itseäni vahvana.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Se menee monesti lässytykseksi monilla kun halutaan esim. vaikeat asiat kiertää vaikka ne ymmärrettäisiinkin.

        Joo.

        -flowers-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, kun sua ei ihmeemmin kiinnostakaan. Piirtelet itsestäsi sellaisen kuvan kuin haluat, kaunistellun, muka läpinäkyvän, pitsireunaisen. Tulee mieleen oksennus muovituopissa.

        Sun pitää tsempata jos mielit ärsyttää.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ensinnäkään en pidä itseäni vahvana.

        -flowersreally-

        Susta saa kyllä vahvan kuvan. Olen jotenkin aina ihaillut sinua.

        Millaisesta ihmistä ei liikauta mikään kommentointi?

        Särkyneestä. Mutta et sinä ainakaan enää ole rikkoutunut. Ei ainakaan siltä tunnu.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Susta saa kyllä vahvan kuvan. Olen jotenkin aina ihaillut sinua.

        Millaisesta ihmistä ei liikauta mikään kommentointi?

        Särkyneestä. Mutta et sinä ainakaan enää ole rikkoutunut. Ei ainakaan siltä tunnu.

        En mä sanonut ettei mua liikauta mikään.

        Sanoin ettei ärsytä mikään.
        (tällä palstalla)

        Ja olen mä aika rikki. Mutta valo loistaa niistä raoista. Haha.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Tunnet itsesi.

        Lässynlässyn


    • Hmm. Ei juuri mikään. Olen aika flegu sanomisten suhteen.

      • Osaat olla sinut itsesi kanssa. Ihailtavaa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Osaat olla sinut itsesi kanssa. Ihailtavaa.

        Kaikkia ei voi miellyttää, niin on vaan mitä on. Ainahan joku on eri mieltä. Saa ollakin.


    • Anonyymi

      Pitää vapautua alistuksen ikeestä, johon aiemmin pelon vuoksi itseni alensin (intissä). Vapautuminen ei tapahdu itsestään vaan vaatii sanailua ja ehkä pakkokeinojakin (mooseksen).

    • Anonyymi
    • Ihmettelen mikä saa ihmiset kirjoittelemaan tällaiselle palstalle vuosikymmenen tai ylikin, ja koko aja diipadaapaa.

      • Kerropa se.


      • Anonyymi

        No sanopa kuule elä muuta.


    • Pidän leikkimielisestä hammastelusta. Mukava kuitenkin huomata, että en ole onnistunut ärsyttämään ketään ainakaan tämän ketjun perusteella.

      • En ole ennen kuullut termiä " hammastelu" ..

        No, sulle on tullut hammasteltua..😬 👈 hampaat.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En ole ennen kuullut termiä " hammastelu" ..

        No, sulle on tullut hammasteltua..😬 👈 hampaat.

        En minäkään, mutta aloituksessa oli. Aika hyvä ja kuvaava termi.


      • Partakaweri kirjoitti:

        En minäkään, mutta aloituksessa oli. Aika hyvä ja kuvaava termi.

        Pitkin hampain.. 🤔


    • Anonyymi

      Mikä ärsyttää?
      Se että kirjoitellaan toisten käyttämällä nimerkillä.
      Eipä juuri muu ärsytä.

      AsianVierestä

    • Nyt täytyy rehellisesti sanoa....ärsytätte minua sen verran paljon, että on pakko lähteä ostamaan herkkuja :D

      • Osaat se kyllä sinäkin aika urpo olla.. putkiaivo.


      • Anonyymi

        Aika ennalta-arvattavaa.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Osaat se kyllä sinäkin aika urpo olla.. putkiaivo.

        Sä voisit joskus tehdä vaikka ulkomaanmatkan ilman nettiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä voisit joskus tehdä vaikka ulkomaanmatkan ilman nettiä.

        Minä olen suomalainen super-su enkä ulkomaille mene!

        Tiedä sä vittu se!

        ( Olen kova)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Minä olen suomalainen super-su enkä ulkomaille mene!

        Tiedä sä vittu se!

        ( Olen kova)

        Hc- badass☝️

        Mie, miu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ennalta-arvattavaa.

        -flowersreally-

        Säkin voisit joskus yllättää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkin voisit joskus yllättää :)

        Jaa. Millä lailla?

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Millä lailla?

        -flowersreally-

        Ole joskus ystävällinen ja raota jotain elämästäsi.

        Ylimieliset töksövastaukset ei kiinnosta enää ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole joskus ystävällinen ja raota jotain elämästäsi.

        Ylimieliset töksövastaukset ei kiinnosta enää ketään.

        Eihän siinä olisi sitten enää mitään yllättävää.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä olisi sitten enää mitään yllättävää.

        -flowersreally-

        Kyllä se aina yllättää, jos sinä erehdyt jostakin jotain kivaa sanomaan. Yleensä vaan valitat muista ja pidät itseäsi jonain oraakkelina, joka näkee ja tietää kaiken. Joskus olet erehtynyt sanomaan jotain nättiäkin, liekö sekin vaan manipulointia.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Kyllä se aina yllättää, jos sinä erehdyt jostakin jotain kivaa sanomaan. Yleensä vaan valitat muista ja pidät itseäsi jonain oraakkelina, joka näkee ja tietää kaiken. Joskus olet erehtynyt sanomaan jotain nättiäkin, liekö sekin vaan manipulointia.

        Se on ollut luultavasti wannabe-flowers.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut luultavasti wannabe-flowers.

        -flowersreally-

        Se on kaiketi anonyymien etu, voi sanoa se on ollut luultavasti wannabe mä, kun erehtyy kynäilemään vähemmän itseään imartelevaa.

        Rekattu taas ei voi tohon vedota. Ja jos rekattu piiloutuu puskaan, voi hänkin sanoa se oli wannabe me, en minä.


    • Anonyymi

      Millä tavalla voi ärsyttää ihminen,jota et tunne,et tiedä?

      • Anonyymi

        Toi ettei tunne piti paikkansa kakskytvuotta sitten kun nää ei ollu vielä näitä puolisoita keskenään! Haloo.


    • Anonyymi

      Kaiken maailman hiilamot.

    • Anonyymi

      Palstan ulkoasu on muuttunut. Moni ei varmaan edes huomaa kirjoittavansa sinkkupalstalla. Sinkku otsikko näkyy vasta tällä sivulla, ennen se näkyi selvemmin

      • Anonyymi

        Sitten siitä kerrotaan. Vakkarit tietävät tasan tarkkaan missä lässyttävät.


    • Anonyymi

      Yritin selata ketjun läpi, mutta nämä miehenlogiikkalaiset ovat maailman ärsyttävimpiä olentoja.

    • Anonyymi

      Saman paskan jauhaminen ärsyttää kai kaikkia, ei tule loppua kuka loukkasi ja ketä paskasta.

      • Anonyymi

        Ei tule...siinä myllyssä on aina vettä.


    • Anonyymi

      Ketuttaahan se, jos hännänpäätä pitää kainalossaan. Kettuhan on vain eläin.

    • Anonyymi

      Ilman ärsykkeitä elämä vain olisi.

    • Anonyymi

      Voi taivas, mikä myrsky wc-pytyn aallokossa, roikeet lyö kohta yli laitojen. Onneksi vessassa on kaakelilattiat!

      Missin puolesta olen pahoillani, mutt tämmöistä tämä täällä palstalla on.

      Älä ikinä anna rekisteröityä sähköpostiosoitettasi tuntemattomalle, äläkä kerro ositettasi. Jos tapaat jonkun tuntemattoman niin valikoi paikaksi julkinen paikka, missä on muitakin ihmisiä.
      Täällä netissä; kuka tahansa, voi olla todellisuudessa mitä tahansa!

      Siksi mä ainakin olen kätkeytynyt; toisen ihmisen läppärin ja sähköpostiosoitteen omistajan selän taakse, ihan hänen omalla suostumuksellaan. Jos mun koneen omistajan ja liittymän joku selvittäisikin, niin mä itse olisin vielä tuntematon.
      Kyllä läppäriään saa lainata toiselle, pidemmäksikin aikaa ja mä käytännössä olen juuri se lainaaja... loppupeleissä tietenkin vastaan koneen käytöstä, viranomaisille.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe