Oli taloyhtiön saunailta, ja Rose-Marie ”Roosa ” Peake levitti savinaamiota naapurinsa kasvoille. Hän oli tavannut naisen pari kuukautta aiemmin taloyhtiön hiekkalaatikolla. Molemmat olivat pienten lasten yksinhuoltajia, ja heitä yhdistivät samanlaiset kokemukset ja elämänkatsomus.
Naiset alkoivat tavata toisiaan päivittäin, ja keskustelut jatkuivat usein tunteja. Roosa tunsi löytäneensä sielunsiskonsa. Ihmisen, joka ymmärsi häntä paremmin kuin kukaan muu. Ystävän, hyvän ystävän.
Ja nyt hän tunsi vastustamatonta halua painaa huulensa uuden ystävänsä pehmeille huulille.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/roosa-36-eli-vuosia-heteroautopilotilla-kunnes-eraana-iltana-han
Mikä nykynaisia vaivaa???
Autopilotilla elävä Roosa...
34
103
Vastaukset
Nykynaiset on vissiin huomanneet, että toiset naiset on parempia puolisoja kuin menneessä elävät nykymiehet.
Naisissa on vissiin bi-seksuaaleja enämpi? 😊
Jan_ kirjoitti:
Vissiin.🌈
Niin, no miehissä voipi kyllä asenteet vetää prosentteja alemmiks... vain hetero on muka joku mies...😬
Niitä miehen kanssa sekstailleita ”heterojahan” on. 😬Disse kirjoitti:
Niin, no miehissä voipi kyllä asenteet vetää prosentteja alemmiks... vain hetero on muka joku mies...😬
Niitä miehen kanssa sekstailleita ”heterojahan” on. 😬Joo. On varmasti, jos on meitäkin jotka ei ole sekstailleet oman sukupuolen kanssa, mutta tietää että vetoa on. 😄
Jan_ kirjoitti:
Joo. On varmasti, jos on meitäkin jotka ei ole sekstailleet oman sukupuolen kanssa, mutta tietää että vetoa on. 😄
Joo, no seksuaalisuus on laaja käsite ja noi vaan selittää siitä osan. Termejä, termejä. 😊
Disse kirjoitti:
Joo, no seksuaalisuus on laaja käsite ja noi vaan selittää siitä osan. Termejä, termejä. 😊
Totta. Joustava seksuaalisuus on ehkä aika hyvä termi. Ei tarvita liutaa termejä, kun tuon jo käsittää joustavaksi. ☺️
Ite ajattelen tykästyväni ihmiseen. Se nyt voi olla mies tai nainen.Jan_ kirjoitti:
Totta. Joustava seksuaalisuus on ehkä aika hyvä termi. Ei tarvita liutaa termejä, kun tuon jo käsittää joustavaksi. ☺️
Ite ajattelen tykästyväni ihmiseen. Se nyt voi olla mies tai nainen.Tarpeeks kun joustaa, voi rakastella kaikkee jaksjalkaista tikkaista potkuriin. 😂
Joo. Meitä on moneksi, onneksi. 😊Disse kirjoitti:
Tarpeeks kun joustaa, voi rakastella kaikkee jaksjalkaista tikkaista potkuriin. 😂
Joo. Meitä on moneksi, onneksi. 😊Hmph. No ehkä joku voi. 😬😀
Mut nyt taas iltapuhteet, tutimaan lapset jne. 👍Jan_ kirjoitti:
Hmph. No ehkä joku voi. 😬😀
Mut nyt taas iltapuhteet, tutimaan lapset jne. 👍No mäkin ihan just hyppään mukkuna petiin. Aamulla het ostoksille maalikyliin, sit takas ja hoitamaan yks puhelinjupakka tytön törmäilyiden takia ja yöks töihin. 😄
Öitä, sano mummo, kun viimenen silimä puhkes. 😃😴Disse kirjoitti:
No mäkin ihan just hyppään mukkuna petiin. Aamulla het ostoksille maalikyliin, sit takas ja hoitamaan yks puhelinjupakka tytön törmäilyiden takia ja yöks töihin. 😄
Öitä, sano mummo, kun viimenen silimä puhkes. 😃😴Hmm. Luin että mu*kkuna petiin. 😆
Mitäs siellä on törmäilty!? 🙄
💤Jan_ kirjoitti:
Hmm. Luin että mu*kkuna petiin. 😆
Mitäs siellä on törmäilty!? 🙄
💤Muikkuna piti kyllä kirjoittaa.,
No tyttö teki kaverinsa kanssa paskan tempauksen. Vaihtoivat kännyköitä ja tyttö väitti, että se ois muka hävinnyt ja valehteli mulle ja äitilleen vaikka mitä. Koetti saada uuden...
Kiukuttaa niin saakelisti kun tuollaisen koukauksen on tehnyt. Voi olla, että se kaveri manipuloi, kun sillä on taipumus siihen, mutta silti...nyt vielä tyttö kiemurtelee, eikä meinaa lähteä mukaan selvittämään sitä paikanpäälle.
Saatan kyllä muuttaa linjausta tytön suhteen. Enää ei mennä luottamus edellä, vaan tiukennetaan sopimuksia. Jos ei itse osaa hoitaa, sitten pitää rajoittaa hommia.Disse kirjoitti:
Muikkuna piti kyllä kirjoittaa.,
No tyttö teki kaverinsa kanssa paskan tempauksen. Vaihtoivat kännyköitä ja tyttö väitti, että se ois muka hävinnyt ja valehteli mulle ja äitilleen vaikka mitä. Koetti saada uuden...
Kiukuttaa niin saakelisti kun tuollaisen koukauksen on tehnyt. Voi olla, että se kaveri manipuloi, kun sillä on taipumus siihen, mutta silti...nyt vielä tyttö kiemurtelee, eikä meinaa lähteä mukaan selvittämään sitä paikanpäälle.
Saatan kyllä muuttaa linjausta tytön suhteen. Enää ei mennä luottamus edellä, vaan tiukennetaan sopimuksia. Jos ei itse osaa hoitaa, sitten pitää rajoittaa hommia.Oho. Toi ei ole kiva juttu, valehtelu. Nyt vaan neiti mukaan ja liekaa lyhyemmälle. Siinä tulee pieni hetkellinen luottamuspula, jos valehtelemaan rupiaa. 😐
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niitä miehen kanssa sekstailleita ”heterojahan” on. 😬Miehet voi ihan hyvin heittää "ala-ykköset"!
Jan_ kirjoitti:
Oho. Toi ei ole kiva juttu, valehtelu. Nyt vaan neiti mukaan ja liekaa lyhyemmälle. Siinä tulee pieni hetkellinen luottamuspula, jos valehtelemaan rupiaa. 😐
Juu. Katsotaan nyt...🙄
Koitan murista muualle kiukun...🙄Anonyymi kirjoitti:
Miehet voi ihan hyvin heittää "ala-ykköset"!
Miehet voi vaikka mitä... mutta kenen kanssa, liittyy mikä on seksuaalisuus...
Jan_ kirjoitti:
Ymmärrän. 🤗
Noh. Tämä turistellaan vielä läpi tytön kanssa... nyt pystyy luimimaan, kun äitillään, mutta ei ole aina. 🤨
Tulee toisenlaiset säännöt... peruutetaan vähän tiukempaan linjaan sitten... kun ei ole pitämään itse itsestään huolta. 🤨Disse kirjoitti:
Noh. Tämä turistellaan vielä läpi tytön kanssa... nyt pystyy luimimaan, kun äitillään, mutta ei ole aina. 🤨
Tulee toisenlaiset säännöt... peruutetaan vähän tiukempaan linjaan sitten... kun ei ole pitämään itse itsestään huolta. 🤨Siinä se nyt nähdään se sun vapaa kasvatus. Jos olisit enemmän ollut isä etkä kamu ei tytölle olisi tullut mieleen tehdä tuommoista tempausta. Jos se kaveri nyt on sitten maksanut jotain väirahaa sehän pitää sitten hänelle hyvittää jos joutuu ottamaan vanhan puhelimensa takaisin. Mutta eikös tuossa toimivin rangaistus olisikin että et hanki tytölle uutta puhelinta? pärjätköön sen vaihdossa tulleen romupuhelimensa kanssa niin kauan kuin itse tienaa paremman tilalle. Käyt pudottamassa vaikka lähimmän mansikkatilan pihalle että sieltä voi mennä kyselemään puhelinrahaa.
Disse kirjoitti:
Tulee toisenlaiset säännöt... peruutetaan vähän tiukempaan linjaan sitten... kun ei ole pitämään itse itsestään huolta. 🤨Jees. 👍
Harmaaritari kirjoitti:
Siinä se nyt nähdään se sun vapaa kasvatus. Jos olisit enemmän ollut isä etkä kamu ei tytölle olisi tullut mieleen tehdä tuommoista tempausta. Jos se kaveri nyt on sitten maksanut jotain väirahaa sehän pitää sitten hänelle hyvittää jos joutuu ottamaan vanhan puhelimensa takaisin. Mutta eikös tuossa toimivin rangaistus olisikin että et hanki tytölle uutta puhelinta? pärjätköön sen vaihdossa tulleen romupuhelimensa kanssa niin kauan kuin itse tienaa paremman tilalle. Käyt pudottamassa vaikka lähimmän mansikkatilan pihalle että sieltä voi mennä kyselemään puhelinrahaa.
Kävin vaihtamassa puhelimen takaisin. Tyttö luimi itse hommasta.
Isompia hommia tässä ei käynyt...
Ja pitää sitten pitää tiukemmin rajoja tytölle. Luultavasti tulee sanomista, mutta eipä auta nyt kiukkuilut, itse on aiheuttanut toimillaan sen.
Ehkä se luotto siitä palautuu... kunhan nöyränä toimii oikein... aika näyttää. Mutta en mä koko sen elämänaikaa ala höösäämään.... Sitten jos ei tule muutosta, pitää käpästä porukalla ammattilaisen luona. Vastuunsa se on tytönkin opittava ottamaan. Äitinsä vaan minusta tekee toisaalla karhunpalvelusta tytölleen... No eipä se omena kauas puusta putoa....Disse kirjoitti:
Kävin vaihtamassa puhelimen takaisin. Tyttö luimi itse hommasta.
Isompia hommia tässä ei käynyt...
Ja pitää sitten pitää tiukemmin rajoja tytölle. Luultavasti tulee sanomista, mutta eipä auta nyt kiukkuilut, itse on aiheuttanut toimillaan sen.
Ehkä se luotto siitä palautuu... kunhan nöyränä toimii oikein... aika näyttää. Mutta en mä koko sen elämänaikaa ala höösäämään.... Sitten jos ei tule muutosta, pitää käpästä porukalla ammattilaisen luona. Vastuunsa se on tytönkin opittava ottamaan. Äitinsä vaan minusta tekee toisaalla karhunpalvelusta tytölleen... No eipä se omena kauas puusta putoa....Nyt on varmaan ne elinvuodet menossa jotka määrittää paljon tulevaa. Jos nyt olet tiukkana ja saat oppimaan sen vastuunoton tyttö vielä kiittää aikanaan siinä vaiheessa kun itsekin tajuaa mihin olisi voinut ajautua. Kun taas jos oppii että selittämällä selviää suunnilleen kaikesta voi olla hankala tie sitten edessä. Yhdellä kaverillani ollut vähän vastaavaa ongelmaa, äiti liian "löysä" ja se sitten johtaa kaikenlaisiin ongelmiin kun ei vaadita mitään, eroisän taas hankala puuttua mihinkään jo ihan välimatkankin vuoksi.
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt on varmaan ne elinvuodet menossa jotka määrittää paljon tulevaa. Jos nyt olet tiukkana ja saat oppimaan sen vastuunoton tyttö vielä kiittää aikanaan siinä vaiheessa kun itsekin tajuaa mihin olisi voinut ajautua. Kun taas jos oppii että selittämällä selviää suunnilleen kaikesta voi olla hankala tie sitten edessä. Yhdellä kaverillani ollut vähän vastaavaa ongelmaa, äiti liian "löysä" ja se sitten johtaa kaikenlaisiin ongelmiin kun ei vaadita mitään, eroisän taas hankala puuttua mihinkään jo ihan välimatkankin vuoksi.
No vaadinhan mä, mutten kyttää, tai kytännyt. Nyt kyttään kunnolla, niin saa tuta, mitä se on. Se on sitten se äitin malli.
Mutta jotain pitää keksiä. Ei tota hommaa maton alle lakasta.
No, näitäpä osaa olla ja nyt itse asia kunnossa. Jokaisella oma luuri.
- Anonyymi
Tä?!
- Anonyymi
Siis luulenpa että nainen ymmärtää paremmin kai en
- Anonyymi
Mitä ymmärtää paremmin?
- Anonyymi
Ei homo, ei hetero. Eli mikä? Biseksuaalisuudesta elää sinnikkäitä uskomuksia, jotka on aika kumota.
Biseksuaalisuus tuntuu hämmentävän suurin piirtein kaikkia paitsi biseksuaaleja. Mieti esimerkiksi näitä käsityksiä.
1. Biseksuaalit eivät osaa päättää.
Biseksuaalit eivät ehkä yritäkään "päättää" miesten ja naisten välillä. He tuntevat vetoa yksilöihin, ja sukupuoli on heille kuin yksi luonteenpiirre muiden joukossa.
2. Biseksuaalisuus on pelkkä vaihe.
Vuosia itseänsä biseksuaalina pitänyt voi toki tajuta eräänä päivänä olevansa pesunkestävä hetero. Tai homo. Moni bi kuitenkin säilyttää saman seksuaali-identiteetin läpi elämänsä.
3. Biseksuaalit ovat kaikkien kanssa.
Kyllä, he voisivat teoriassa hypätä sänkyyn kenen kanssa tahansa. Ei, he eivät välttämättä halua sitä kenen tahansa kanssa. Eihän heteronainenkaan kaadu selälleen jokaisen tapaamansa miehen edessä. Vai?
4. Biseksuaaleilla on enemmän sukupuolitauteja.
Sukupuolitaudin saa helpoiten, jos ei käytä kondomia. Sekä miesten että naisten kanssa oleminen ei vaikuta asiaan sen kummemmin.
5. Biseksuaalisuus on tietoinen valinta.
Ei ole. Oman seksuaalisuutensa hyväksyminen sen sijaan on.
6. Biseksuaalit pettävät.
Mahdollinen uskottomuus suhteessa ei katso seksuaalista suuntausta. Biseksuaalit eivät ole sen taipuvaisempia moniavioisuuteen kuin muutkaan. Miten niin vaivaa?Ai niin, kun eli autopilotilla? Jotkut menee vaan tietyn kaavan mukaan nuorena, miten "kuuluu" tehdä eikä kuulostele, miltä tää nyt tuntuu.
Mut tää menee nyt suihkuun, moro
👋- Anonyymi
Olosuhteiden vaikutus juolahti mieleen. Olisiko päätynyt tai ajautunut tuohon, jos mies olisi ollut edelleen matkassa, toisella tai molemmilla. Lasten kanssa laatikolla ja sen jälkeen jatkamaan perhe-elämäänsä. Yhärinä tapaa kohtalotoverin, jaetaan peilikuvaelämä, ystävyys syvenee itsestään, ajan kanssa siinä taustalla. Aluksi puhutaan miehistään, sen jälkeen miehistä ja yhärithän näkevät miehet lähinnä pettymyksinä, näin yleistettynä(?) ja sitten, edellä tapahtuneiden jälkeen kokeillaan naisen kanssa, jos tuntuu... Tyhjää paremmalta? Miehen korvike, kun tuo nyt on ilmeisesti miehen kanssa sen tenavan tehnyt? Ja nyt yrittää selittää itselleen olleensa kaappilesbo ties kuinka kauan. Haiskahtaa itsepetokselta, ei oikein vaikuta menevän läpi. - cu-
- Anonyymi
Kukas sinä olet? Jotenkin tuo -cu- vaikuttaa tutulta mutten osaa yhdistää . Mistä lyhenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas sinä olet? Jotenkin tuo -cu- vaikuttaa tutulta mutten osaa yhdistää . Mistä lyhenne?
Cu=kupari=kuparilukko, minkä pilkoin ceeuuksi. - cu-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694