Palstan naperot..

Eli alle 35 -vuotiaat ovat...?

70

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olin 7 vuotta sitten. 🤤

• Nyt sä olet sitten jo saparo

• Wwuwuw kirjoitti:

Nyt sä olet sitten jo saparo

Jee! 😃

• Disse kirjoitti:

Jee! 😃

Millos on sit pupero? 🤔

• Wwuwuw kirjoitti:

Nyt sä olet sitten jo saparo

Trollikkahan on mua kymmenen vuotta nuorempi... se on napero. 😬

• Disse kirjoitti:

Millos on sit pupero? 🤔

Oiskohan se ennen naperoa..

• Disse kirjoitti:

Trollikkahan on mua kymmenen vuotta nuorempi... se on napero. 😬

Naperoksi sitä jo sanoinkin... Partis on myös napero. Harmista epäilen..
        Sitten on se "römpsä"-poika, eli kilttimies 89 ja Allu..

• Wwuwuw kirjoitti:

Oiskohan se ennen naperoa..

Onks pöperö sit ylöspäin jo? 😃

• Disse kirjoitti:

Höperö sit ihan tappiinsa vedetty. 😬

• Wwuwuw kirjoitti:

Aika yllättävää, mä veikkaisin Harmista 5-60 ikäiseks. 😁

• Disse kirjoitti:

Wuwwis on pöperö, kun on tuosta ylöspäin ja moni muu? Sitten yli 80-vuotiiana muuttuu höperöksi? Hyvin keksitty tuo pöperö! :)

• Disse kirjoitti:

Aika yllättävää, mä veikkaisin Harmista 5-60 ikäiseks. 😁

Ei, kyllä se napero on.. Vasta politiikkaankin herännyt..Nyt sitten naisvihan sijaan on keskittynyt mamuvihaan.. Ikineitsyt..eiku ikisinkku..😄

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Wuwwis on pöperö, kun on tuosta ylöspäin ja moni muu? Sitten yli 80-vuotiiana muuttuu höperöksi? Hyvin keksitty tuo pöperö! :)

No olethan säkin pöperö..🤪

Pöperöt osaa ottaa jo vähän rennommin ottein..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei, kyllä se napero on.. Vasta politiikkaankin herännyt..Nyt sitten naisvihan sijaan on keskittynyt mamuvihaan.. Ikineitsyt..eiku ikisinkku..😄

Vai niin... 😬

• Disse
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Mitähän muuta -rö, -ro loppuisia keksis. 😬

Tjaa? Jos on ihan kuntaministerinä, on Paatero? 😬

• Wwuwuw kirjoitti:

No olethan säkin pöperö..🤪

Pöperöt osaa ottaa jo vähän rennommin ottein..

Wwuwuw: "Pöperöt osaa ottaa jo vähän rennommin ottein.."

Yksi kaveri taisi sanoa vuosia sitten tuon toisella tavalla. Nuoret elävät kuin viidakossa monien ärsykkeittensä kanssa. Vähän vanhemmat elävät kuin savannilla katsoen kauemmaksi eteenpäin. Oliko tuo kaveri oikeassa?

• Disse kirjoitti:

Ja kun järki seisoo kun tatti, on vahvero. 😀

• Disse kirjoitti:

Miten olisi harmaaröt, kun tarkoitetaan oikein vanhoja. Sinun pitää olla yli kaksi kertaa vanhempi kuin nyt, että olet harmaarö?

Miten olisi harmaaröt, kun tarkoitetaan oikein vanhoja. Sinun pitää olla yli kaksi kertaa vanhempi kuin nyt, että olet harmaarö?

Sitten kun on yli sata, on höhörö... sitten voi tehä mitä huvittaa, kaikelle voi nauraa. 😁

Wwuwuw: "Pöperöt osaa ottaa jo vähän rennommin ottein.."

Yksi kaveri taisi sanoa vuosia sitten tuon toisella tavalla. Nuoret elävät kuin viidakossa monien ärsykkeittensä kanssa. Vähän vanhemmat elävät kuin savannilla katsoen kauemmaksi eteenpäin. Oliko tuo kaveri oikeassa?

Eiköhän tuo hyvin pitkälle ollut..

• Disse kirjoitti:

Ja kun järki seisoo kun tatti, on vahvero. 😀

Jos on varakas on kukkaro..
        Köyhä on kakkara.
        Lihava on makkara
        Ja laiha on öö..

• Disse kirjoitti:

Sitten kun on yli sata, on höhörö... sitten voi tehä mitä huvittaa, kaikelle voi nauraa. 😁

Kiitos, minä nauroin tuolle hörörölle! Sai hyvälle tuulelle!:D

• Wwuwuw kirjoitti:

Jos on varakas on kukkaro..
        Köyhä on kakkara.
        Lihava on makkara
        Ja laiha on öö..

Luikero! ☝️

• Disse kirjoitti:

Luikero! ☝️

Noonih.

Hörh hörh.. Vähän pyrskähti täälläkin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Noonih.

Ollos hyvä kamu...

Pöllijähän on vaan tyly, voro. 😬

Wuppiksen kanssa yleensä lähtee mopo käsistä...😃

Sellainen on muuten alastaro! 😀

• Wwuwuw kirjoitti:

Hörh hörh.. Vähän pyrskähti täälläkin..

No jos räkä lens nenästä nauraessa, on sit nuuskero! 😁

• Disse kirjoitti:

No jos räkä lens nenästä nauraessa, on sit nuuskero! 😁

Mä lähen nyt iskee päätä tyynyyn.. taaperot..

• Wwuwuw kirjoitti:

Entäs Peris. Hänkin kuuluu naperoihin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä lähen nyt iskee päätä tyynyyn.. taaperot..

Ahaa! Pillowbeckerö! ☝️

Öit vaan..😴

• Täällä on yksi :)

• Anteeksi vaan, mutta minä olen ätmi, mikä on eri asia kuin incel. Toisekseen meitä ätmejä on myös nuorissakin.

• Vänrikkä Nappula oikein..

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta minä olen ätmi, mikä on eri asia kuin incel. Toisekseen meitä ätmejä on myös nuorissakin.

Mulle ihan sama, ätm ja incelit ovat samanarvoisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle ihan sama, ätm ja incelit ovat samanarvoisia.

No elä sitten kirjoittele tyhmiä.

• Onks täällä niin nuoria? Puoliso on noin nuori, poikanen perin.

• Anonyymi

Ei ole täällä keskiluokka on 45

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole täällä keskiluokka on 45

Ylenen keskiluokkaan ensi vuonna. Jee!!😄

• Täh. Ootko nää puuma?

• Partakaweri kirjoitti:

Täh. Ootko nää puuma?

Etkö aiemmin tiennyt ikäerosta? Oonhan mä monet kerrat kertonut, että 9 vuotta ikäeroa. Mä olen vanhempi.

Hän oli 24 v. kun tutustuttiin..

• Jan_ kirjoitti:

Etkö aiemmin tiennyt ikäerosta? Oonhan mä monet kerrat kertonut, että 9 vuotta ikäeroa. Mä olen vanhempi.

Jotakin olet maininnut, mutta en arvannut että olet kunnon puuma :D

• Oho..

Kehdonryöstäjä...eeh..😬 ( kade vain)

• Jan_ kirjoitti:

Onko teillä niin iso ikäero! Tuo oli minulle uutta.

Mitenkä on viikonloppu alkanut?

• Partakaweri kirjoitti:

Oon mä maininnut useamman kerran vuosissakin ikäeron. Sulta vaan menny ohi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Oho..

Kehdonryöstäjä...eeh..😬 ( kade vain)

Juu, oli joskus vähän kehdonryöstäjä olokin. Mutta, kun oli niin houkutteleva...😄

Onko teillä niin iso ikäero! Tuo oli minulle uutta.

Mitenkä on viikonloppu alkanut?

On. Kiitos, mukavasti. Oltiin tänään monta tuntia kalastamassa. Ensin ei tärpännyt ei millään ja lopulta tuli 3 isoa lohta. Kengätkin oli veressä ja sääri. Kala irtosi koukusta siinä maassa ja veri tirskahti jaloille.

Istuttiin samalla luonnonhelmassa ja muksut pääsi lampaitakin rapsuttamaan. Kivaa oli. Mahtavaa.

• Jan_ kirjoitti:

On. Kiitos, mukavasti. Oltiin tänään monta tuntia kalastamassa. Ensin ei tärpännyt ei millään ja lopulta tuli 3 isoa lohta. Kengätkin oli veressä ja sääri. Kala irtosi koukusta siinä maassa ja veri tirskahti jaloille.

Istuttiin samalla luonnonhelmassa ja muksut pääsi lampaitakin rapsuttamaan. Kivaa oli. Mahtavaa.

Jan_: "On. Kiitos, mukavasti. Oltiin tänään monta tuntia kalastamassa. Ensin ei tärpännyt ei millään ja lopulta tuli 3 isoa lohta. Kengätkin oli veressä ja sääri. Kala irtosi koukusta siinä maassa ja veri tirskahti jaloille. Istuttiin samalla luonnonhelmassa ja muksut pääsi lampaitakin rapsuttamaan. Kivaa oli. Mahtavaa."

Kuulostaa tosi kivalta. Mahtavaa, kun on mahtavaa. Itse kävin vain kirjastossa ja ostamassa junalipun Joensuuhun. Viikonlopun meinaan lauantain osalta roikkua täällä netissä - mikä se on kirjoitella, jos keskustelukumppaneilla on mahtavia päiviä elettävänä. :)

• Partakaweri kirjoitti:

Ei 9 vuotta puumaksi tee.

Pitää olla vähintään 15 vuotta ikäeroa.

Mun mutsi otti 30 vuotta nuoremman ukon vanhoilla päivillään.. Oliko hauskaa? No viddu ei tod ollut.. Onneksi sitä ei nyt kauaa kestäny..

Jan_: "On. Kiitos, mukavasti. Oltiin tänään monta tuntia kalastamassa. Ensin ei tärpännyt ei millään ja lopulta tuli 3 isoa lohta. Kengätkin oli veressä ja sääri. Kala irtosi koukusta siinä maassa ja veri tirskahti jaloille. Istuttiin samalla luonnonhelmassa ja muksut pääsi lampaitakin rapsuttamaan. Kivaa oli. Mahtavaa."

Kuulostaa tosi kivalta. Mahtavaa, kun on mahtavaa. Itse kävin vain kirjastossa ja ostamassa junalipun Joensuuhun. Viikonlopun meinaan lauantain osalta roikkua täällä netissä - mikä se on kirjoitella, jos keskustelukumppaneilla on mahtavia päiviä elettävänä. :)

Kyllä nautin pitkästä aikaa ihan todella kesästä ja elämästä. Olen kaivannut ihan älyttömästi aktiviteetteja, vaihtelua arkeen ja rutiininomaiseen elämään. Nyt tänään se mahtava hyvä fiilis tavoitti mut!

Ei se tarvitse olla mitään kallista ja "hulppeaa", kun se on jo luxusta ja tuo uutta potkua elämään. 😄

Huomenna sitten porukalla kävelylle ja kotikylän maisemia jalkasin ihastelemaan. Muksut pääsee puistoon leikkimään ja temmeltämään. Jee. 😝

• Wwuwuw kirjoitti:

Mun mutsi otti 30 vuotta nuoremman ukon vanhoilla päivillään.. Oliko hauskaa? No viddu ei tod ollut.. Onneksi sitä ei nyt kauaa kestäny..

Heh, ei minustakaan 9v ikäero tee puumaksi. Jos nyt jonkun parikymppisen haavilla nappais, olis jo tilanne toinen. Yli 20v ikäeroa.

• Jan_ kirjoitti:

Kyllä nautin pitkästä aikaa ihan todella kesästä ja elämästä. Olen kaivannut ihan älyttömästi aktiviteetteja, vaihtelua arkeen ja rutiininomaiseen elämään. Nyt tänään se mahtava hyvä fiilis tavoitti mut!

Ei se tarvitse olla mitään kallista ja "hulppeaa", kun se on jo luxusta ja tuo uutta potkua elämään. 😄

Huomenna sitten porukalla kävelylle ja kotikylän maisemia jalkasin ihastelemaan. Muksut pääsee puistoon leikkimään ja temmeltämään. Jee. 😝

Jan_: "Huomenna sitten porukalla kävelylle ja kotikylän maisemia jalkasin ihastelemaan. Muksut pääsee puistoon leikkimään ja temmeltämään. Jee. 😝"

Kiva kuulla, että menee hyvin ja perheellä olet liikenteessä. Itse olen viettänyt Faijan asuinkaupungissa aikaa kohta viikon. Sunnuntaina menen Joensuuhun takaisin. Muuten puhuin tuolla musiikkialoituksessani epäsuorasti sinun musiikkimaustasi ja suosikista mainitsematta sinua nimeltä. Menikö nappiin arveluni?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mielenkiintoista. Wuwwista uusia puolia.
        Kuinka se sinun nahkaan kävi, äitisi nuori rakastaja? Sinähän olet kuitenkin niin itse itse ja vahva.

Ettet vaan ollu siitä kade? Oliko hyvän näköinen? Ilmeisesti kuitenkin samoja ikiä sinun kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista. Wuwwista uusia puolia.
        Kuinka se sinun nahkaan kävi, äitisi nuori rakastaja? Sinähän olet kuitenkin niin itse itse ja vahva.

Ettet vaan ollu siitä kade? Oliko hyvän näköinen? Ilmeisesti kuitenkin samoja ikiä sinun kanssa.

No en mä nyt jaksa siitä sen enempää..

Jan_: "Huomenna sitten porukalla kävelylle ja kotikylän maisemia jalkasin ihastelemaan. Muksut pääsee puistoon leikkimään ja temmeltämään. Jee. 😝"

Kiva kuulla, että menee hyvin ja perheellä olet liikenteessä. Itse olen viettänyt Faijan asuinkaupungissa aikaa kohta viikon. Sunnuntaina menen Joensuuhun takaisin. Muuten puhuin tuolla musiikkialoituksessani epäsuorasti sinun musiikkimaustasi ja suosikista mainitsematta sinua nimeltä. Menikö nappiin arveluni?

Joo. Kivempi näin. ☺️

Sullakin on sitten perhe viikonloppu siinä määrin, kun isän kanssa olet. Mukavaa.😊

Aha, en ole lukenut koko ketjua. Ahan linkin katsoin. Pisti silmään teksti Aha. 👍

• Jan_ kirjoitti:

Joo. Kivempi näin. ☺️

Sullakin on sitten perhe viikonloppu siinä määrin, kun isän kanssa olet. Mukavaa.😊

Aha, en ole lukenut koko ketjua. Ahan linkin katsoin. Pisti silmään teksti Aha. 👍

Eli Aha oli ja se biisi oli suosikkisi nuorempana ja vähän vanhempanakin?

Hyvää yötä! :)

Eli Aha oli ja se biisi oli suosikkisi nuorempana ja vähän vanhempanakin?

Hyvää yötä! :)

Ahalla on useampi lempibiisi. Öitä.

• Anonyymi

Ja sinä olet 35,78/366 melkein iso heppu 🤏

• Mulla näkyi tuossa pellkä ruksi.

• Olin muistaakseni 38 kun aloin palstailla (Miehen Logiikassa) eli en silloinkaan ollut napero :)

Mutta naperoista tuli mieleen, että mulla on nyt mun esikoisen kanssa kerrankin yhteinen "idoli" ja vielä turkulainen, 18v. Louie Blue:

https://www.youtube.com/watch?v=QyR8zjWCn_U

Huolisin vävyksi:)

• Minä olen aina kuvitellut sinut nuoremmaksi.

• Partakaweri kirjoitti:

Minä olen aina kuvitellut sinut nuoremmaksi.

Niin ne monet luulee :P

• Kukaan turkulainen ei koskaan ole tehnyt kuin paskaa musiikkia. Matti ja Teppo ja Ressu Redford ja nyt tuo vinkuja jonka YLE oli nostanut uutisiin.

• scrg kirjoitti:

Kukaan turkulainen ei koskaan ole tehnyt kuin paskaa musiikkia. Matti ja Teppo ja Ressu Redford ja nyt tuo vinkuja jonka YLE oli nostanut uutisiin.

Kylläpäs on tehnyt, tuon linkittämäni lisäksi vaikka tämä ihanuus:

https://www.youtube.com/watch?v=ao6jcPRMn9k

sä et vaan tajuuuuuu..

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Kylläpäs on tehnyt, tuon linkittämäni lisäksi vaikka tämä ihanuus:

https://www.youtube.com/watch?v=ao6jcPRMn9k

sä et vaan tajuuuuuu..

Ok. Tuolla crashillä on joku siedettävä kipale.

• scrg kirjoitti:

Ok. Tuolla crashillä on joku siedettävä kipale.

Oisin luullut, että kauko kolahtaa paremmin:D Mutta tuo Louie Blue.. Se on ihan uskomaton ikäisekseen. Mitä voi ollakaan kymmenen vuoden päästä.

https://www.youtube.com/watch?v=ZM-ElXe2uPs

Älä anna amisviiksien hämätä.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Oisin luullut, että kauko kolahtaa paremmin:D Mutta tuo Louie Blue.. Se on ihan uskomaton ikäisekseen. Mitä voi ollakaan kymmenen vuoden päästä.

https://www.youtube.com/watch?v=ZM-ElXe2uPs

Älä anna amisviiksien hämätä.

Jos nyt jotain tuon Louie Bluen kunniaksi on sanottava, niin musiikki soljuu sujuvasti korvasta sisään ja toisesta ulos. Onko se nyt sitten nuorelle ihmiselle hieno juttu, että se kuulostaa jo melkein lapsena hissimusiikilta.

Kaukon musiikkia en oikein pysty sietämään.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1849
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      18
      1167
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1145
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      80
      997
    5. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      154
      879
    6. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      874
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      771
    8. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      56
      719
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      694
    Aihe