Olen ihastunut palstalaiseen

Anonyymi

Arvaatteko kuka olen ja keneen olen ihastunut?

AV

147

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet Jan ja olet ihastunut Wuwwiin.

• Anonyymi

Kurpparakkautta <3

• Ei pidä paikkaansa. Meikäläinen nukkui sikana vielä tohon aikaan. Wuu on nasta mimmi. 🤗

• Jan_ kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Meikäläinen nukkui sikana vielä tohon aikaan. Wuu on nasta mimmi. 🤗

Eiku mies korjaan. 🙄

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Eiku mies korjaan. 🙄

Wuffis on 51-vuotias täti-ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mut äijäkäs. Munatkin on voi vitjat. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

51 v ei ole vielä vanha vaikka täti olisikin mutta wuwwuw ei ole vielä edes täti-ihminen.

• Anonyymi

Olet Arvuuttaja.

• Anonyymi

Olin jo näkevinäni sinut koiran kanssa veden äärellä. Tuijotti. Olikko se sinä. Tullessa yritin tiirailla sua. Olisin mennyt lähempää kattomaan, mutta ei ollunna ennää.

• Anonyymi

Olet palstalainen ja olet ihastunut nikkivarkauksiin.

• Anonyymi

Osuma!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuma!

No olikko se sinä ?

• Anonyymi

On aika laittaa siis ja kunnolla.

• Anonyymi

Lillissiin kuten kaikki muutkin ;)

• Anonyymi

Lillis on ihqu ❤️

• Niinpä. 💙

Makee mimmi.

• Anonyymi

Miten niin KAIKKI muutkin? Taidat olla janin kanssa ainoa.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Niinpä. 💙

Makee mimmi.

Ihan tavallinen naisihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan tavallinen naisihminen.

No ei se tavallisuus poista sitä, ettei voi olla jonkun mielestä makee tyyppi/mimmi. Miksei jostain naisesta sais ajatella niin, jos kerran miehistäkin saa? En kysy lupaa pitää jostain ihmisestä.

Et säkään kaikista ihmistä tykkää. Ja joista tykkäät, ne on makeita.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten niin KAIKKI muutkin? Taidat olla janin kanssa ainoa.

Ei taideta olla likikään ainoat, seuraa noita ukkoja jotka pyörii ympärillä. Miksiköhän ne pyörii ympärillä, jos ei mielenkiinnosta? 😄

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Ei taideta olla likikään ainoat, seuraa noita ukkoja jotka pyörii ympärillä. Miksiköhän ne pyörii ympärillä, jos ei mielenkiinnosta? 😄

Mistäs tiedät moni pyörii? Voi olla vaikka yks ja sama.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Joo, itte oon kasvanut jo ohi noista netti-ihastumisista... ne on kutenkin vaan oman pään haavekuvia ne. Pitää nähdä ihan elävässä elämässä ihminen. Tietty saahan sitä olla ihastunut vaikka satuhahmoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, itte oon kasvanut jo ohi noista netti-ihastumisista... ne on kutenkin vaan oman pään haavekuvia ne. Pitää nähdä ihan elävässä elämässä ihminen. Tietty saahan sitä olla ihastunut vaikka satuhahmoon.

Mut täällä nyt ihastutaan joka naiseen, osalle palstan naisnikit taitaa olla ainoa naiskontakti... Yksinäisiä on paljon.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäs tiedät moni pyörii? Voi olla vaikka yks ja sama.

No en oikeesti tiedäkkään. Kun itseni varmaksi. Muuthan voi olla mitä vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. En ole unohtanut realismia, mutta en olis ikinä päätynyt puolisoni kanssakaan yhteen, jos en olis ensin ihastunut hänen palstapersoonaan. Joka sattui olemaan aika paljon samanlainen mitä irl. 😃

Tietysti, jos ihminen feikkaa niin sittenhän sitä ihastuu feikkiin ja tokihan mielikuvat aina joko vahvistuu tai muuttuu sitten irl tavatessa. Mutta jokuhan siinä ihmisessä on mikä aina vetoaa. Mulle ne on ne ihmisen ajatukset, arvot mihin kiinnitän huomiota ja kuinka käyttäytyy toisten kanssa vuorovaikutuksessa mm. täällä.

Oon aika taitava lukemaan ihmisiä, nimittäin ne palstalaiset jotka oon tavannut irl olen kyennyt jo palstalla hahmottamaan jokseenkin oikein.

• Anonyymi kirjoitti:

Mut täällä nyt ihastutaan joka naiseen, osalle palstan naisnikit taitaa olla ainoa naiskontakti... Yksinäisiä on paljon.

Toikin on totta, itsekin olen tuota ihmetellyt joskus. Uusi nainen ilmestyy, yksi huomaa hänet ja kohta kaikki muutkin pyörii ympärillä. Se sama ilmiö, kun rengastetuissa miehissä. Sen täytyy olla hyvä, kun se on tollekin kelvannut.

Joku sellanen? En ite tykännyt koskaan intensiivisestä ihailusta, mutta tajuan että joku voi olla oikeesti niin miellyttävä tyyppi, että siihen tykästyy. Se tietysti voi ärsyttää ja ahdistaa, jos liikaa hypetetään. I know. 😅

• Jan_ kirjoitti:

Toikin on totta, itsekin olen tuota ihmetellyt joskus. Uusi nainen ilmestyy, yksi huomaa hänet ja kohta kaikki muutkin pyörii ympärillä. Se sama ilmiö, kun rengastetuissa miehissä. Sen täytyy olla hyvä, kun se on tollekin kelvannut.

Joku sellanen? En ite tykännyt koskaan intensiivisestä ihailusta, mutta tajuan että joku voi olla oikeesti niin miellyttävä tyyppi, että siihen tykästyy. Se tietysti voi ärsyttää ja ahdistaa, jos liikaa hypetetään. I know. 😅

Ja mun ihastumisista ei kannata paniikkia itselleen kehittää. En tunge postilaatikosta sisään, en ala vainoamaan ja pommittamaan, en etsimään työpaikkaa ja kotiosoitetta, kosimaan, lähettelemään kukkapuskia työpaikalle tms.

Tykkään vaan, koska tykkään. Ei/en edellytä toimenpiteitä. Niin yksinkertaista. 😋

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Tuon takia en itse halua rekkautua tänne. Anonyyminä säilyy tietty etäisyys palstajorinoihin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tuon takia en itse halua rekkautua tänne. Anonyyminä säilyy tietty etäisyys palstajorinoihin :)

Toki, jos niitä kammoksuu. 😃

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

En kyllä oo varsinaisesti huomannut kenenkään pyörivän lilliksen ympärillä... Mitä tarkoitat sillä?

• Anonyymi kirjoitti:

En kyllä oo varsinaisesti huomannut kenenkään pyörivän lilliksen ympärillä... Mitä tarkoitat sillä?

Sä et varmaan ole seurannut tilannetta. 😃

Minä olen pyörinyt ympärillä, AV, Jiimen, anonyymit, Hopelove... Genio musaketjuissa. Mutta eihän se haittaa, jos Lilliä ei se haittaa. 😄

• Jan_ kirjoitti:

Minä olen pyörinyt ympärillä, AV, Jiimen, anonyymit, Hopelove... Genio musaketjuissa. Mutta eihän se haittaa, jos Lilliä ei se haittaa. 😄

Jos silleen kirjautuneena nimimerkillä tupsahdat palstalle, niin tietyt tyypit pärähtää ympärille juttusille. 😃

Silleen sen näkee, ketä kukakin kiinnostaa tyyppinä.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Siis olen nähnyt noiden henkilöiden kyllä keskustelevan mutta en "pyörivän ympärillä". Tämähän on keskustelupalsta. Voihan kirjoittaja olla jees, mutta että jokainen ihastunut? Epäilen.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis olen nähnyt noiden henkilöiden kyllä keskustelevan mutta en "pyörivän ympärillä". Tämähän on keskustelupalsta. Voihan kirjoittaja olla jees, mutta että jokainen ihastunut? Epäilen.

Aa, siis ajattelet ihastumisen aina romanttiseksi ihastumiseksi? No mä en. Vaan, että ihminen on ihastuttanut. Kai säkin törmäät ihmisiin jotka on sinusta jees, ihastuttavia?

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Aa, siis ajattelet ihastumisen aina romanttiseksi ihastumiseksi? No mä en. Vaan, että ihminen on ihastuttanut. Kai säkin törmäät ihmisiin jotka on sinusta jees, ihastuttavia?

En oikeastaan.. Kun ihastun, se on romanttista kiinnostusta. En osaa muulla tavalla kokea ihastuttavana..

• Anonyymi kirjoitti:

En oikeastaan.. Kun ihastun, se on romanttista kiinnostusta. En osaa muulla tavalla kokea ihastuttavana..

Okei. 🙂👍

Mulla menee raja milloin joku on ihastuttava ihmisenä, milloin jopa kumppanina. Ihastuttavista tulee ystäviä, mutta se joku puuttuu. Se fyysinen vetovoima nimittäin.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Toki, jos niitä kammoksuu. 😃

No ei nyt sentään kammoksuta, varjossa on vaan viileämpää :)

• Anonyymi kirjoitti:

No ei nyt sentään kammoksuta, varjossa on vaan viileämpää :)

Nojoo, ei joudu polttopisteeseen. 😃

• Höpsistä taas :)

• Anonyymi kirjoitti:

Lillis on ihqu ❤️

ihan tavallinen olen, mutta kiitos :)

• Jan_ kirjoitti:

Niinpä. 💙

Makee mimmi.

Nohnoh... ihan tavallinen, mutta kiitos :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Nohnoh... ihan tavallinen, mutta kiitos :)

Hmm.. Mmm.. 😃

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Joo. En ole unohtanut realismia, mutta en olis ikinä päätynyt puolisoni kanssakaan yhteen, jos en olis ensin ihastunut hänen palstapersoonaan. Joka sattui olemaan aika paljon samanlainen mitä irl. 😃

Tietysti, jos ihminen feikkaa niin sittenhän sitä ihastuu feikkiin ja tokihan mielikuvat aina joko vahvistuu tai muuttuu sitten irl tavatessa. Mutta jokuhan siinä ihmisessä on mikä aina vetoaa. Mulle ne on ne ihmisen ajatukset, arvot mihin kiinnitän huomiota ja kuinka käyttäytyy toisten kanssa vuorovaikutuksessa mm. täällä.

Oon aika taitava lukemaan ihmisiä, nimittäin ne palstalaiset jotka oon tavannut irl olen kyennyt jo palstalla hahmottamaan jokseenkin oikein.

"en olis ikinä päätynyt puolisoni kanssakaan yhteen, jos en olis ensin ihastunut hänen palstapersoonaan. Joka sattui olemaan aika paljon samanlainen mitä irl. 😃"

Pelaili jo netissä?

• Anonyymi kirjoitti:

"en olis ikinä päätynyt puolisoni kanssakaan yhteen, jos en olis ensin ihastunut hänen palstapersoonaan. Joka sattui olemaan aika paljon samanlainen mitä irl. 😃"

Pelaili jo netissä?

Kotonaan pelaili pleikkaa joo. Minkä ehtisi. 😃

Ei se minusta mun kanssa pelaillut, ihan yhtä hoopona se oli ihastunut minuun, kun minäkin häneen. Kyllähän sä tiedät miten ihastuminen ja rakastuminen sekoittaa pään, pää pilvissä jalat ilmassa. 😆

Ei nää kun se tunteittensa kohteen ja höperehtii outoja... Kuuppa jumissa. 😃

• Jan_ kirjoitti:

Kotonaan pelaili pleikkaa joo. Minkä ehtisi. 😃

Ei se minusta mun kanssa pelaillut, ihan yhtä hoopona se oli ihastunut minuun, kun minäkin häneen. Kyllähän sä tiedät miten ihastuminen ja rakastuminen sekoittaa pään, pää pilvissä jalat ilmassa. 😆

Ei nää kun se tunteittensa kohteen ja höperehtii outoja... Kuuppa jumissa. 😃

Tunteita on vaikee esittää irl. Ihokin on ihan pörhöllään ja hipaisuherkkä, silmät killillään ja typerä virne tai poskien vapina päällä, hikoiluttaa, änkytyttää ja kattelee toista ihan lääpällään. 😍

Tötöilee helposti sanoissaan ja muutenkin. 😃

• Anonyymi

yksinkertaiseen blondiin. Paljastit se n toisessa ketjussa!

• Anonyymi

Whaat? Miksi ihmeessä häneen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Whaat? Miksi ihmeessä häneen?

On täällä meitä useampi häneen ihastunut. Matala profiili.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On täällä meitä useampi häneen ihastunut. Matala profiili.

No ei tuo vastannut kysymykseen että miksi ihmeessä?

• Anonyymi

Sanokaa nyt joku jo pönttis. Se kihisee tuolla puskassa.

• Anonyymi

:D joo

Sanokaa nyt joku jo pönttis. Se kihisee tuolla puskassa.

• Yleensä vaikea arvailla kun en seuraa, niin tiiviisti.

• Naisia vaan tarjottu, luulen että on ihastunut palstamieheen

• Anonyymi

Olisko ap. B-rapun miehiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Olisko ap. B-rapun miehiä?

Ei, vaan nainen

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Ei, vaan nainen

Eikös ap. ole mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ap. ole mies?

Ei voi tietää.

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Ei, vaan nainen

Mä oletin automaattisesti, että AV = Asian Vierestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä on nykyään AV.

• Anonyymi

Jan on ihastunut Kumpulaiseen.

T. Kumpulainen

• Taidat itse olla ihastunut minuun? 🤪 💫

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Taidat itse olla ihastunut minuun? 🤪 💫

No niinhän se on. Koko ajan sinua härkkii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuopa ei oo merkki ihastuksesta.

• Anonyymi kirjoitti:

No tuopa ei oo merkki ihastuksesta.

Vihastuksesta? Sekin on käynyt mielessä, että yrittää ärsyttää. Mutta ei mua tuolleen ärsytetä, totuin tohon jo miehen logiikassa. 😃

Mä pidän tuota pakottavana tarpeena kirjoittaa vaan jotain...tokihan sillä mun huomiota haetaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veli Kumpu on kuumaverinen epatto =))

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Vihastuksesta? Sekin on käynyt mielessä, että yrittää ärsyttää. Mutta ei mua tuolleen ärsytetä, totuin tohon jo miehen logiikassa. 😃

Mä pidän tuota pakottavana tarpeena kirjoittaa vaan jotain...tokihan sillä mun huomiota haetaan?

No siis täällähän kirjoitellaan tuollaisia juttuja jatkuvasti eri palstalaisista. Ehkä jollain on vaan tylsää.

• Anonyymi kirjoitti:

No siis täällähän kirjoitellaan tuollaisia juttuja jatkuvasti eri palstalaisista. Ehkä jollain on vaan tylsää.

Mä pidän tuota pakottavana tarpeena kirjoittaa vaan jotain..

Tylsyys varmasn joo. Ja ehkäpä vähän jotakin vastakaikua vailla, kunhan jotenkin saa aikaa actionia tylsyyden tappamiseksi.

• Anonyymi

Harmis on ihastunut Hankamäkeen ❤️

• Aika jännä kun heti se hankamäki kohu nousi, kirjoitin tänne että eipä juuri kiinnosta jonkun homon kirjoitukset vaikka niissä jotain osuvaakin voi olla, siltä osin mitä se on täältä sinkut-palstalta kopioinut mutta joo, aika tomppelin tuntuisia juttujahan sillä oli niiden lehtijuttujen mukaan.

• Anonyymi

Juonikäänne: Harmis = Hankamäki !!(?)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Aika jännä kun heti se hankamäki kohu nousi, kirjoitin tänne että eipä juuri kiinnosta jonkun homon kirjoitukset vaikka niissä jotain osuvaakin voi olla, siltä osin mitä se on täältä sinkut-palstalta kopioinut mutta joo, aika tomppelin tuntuisia juttujahan sillä oli niiden lehtijuttujen mukaan.

Toi oli hyvä kuulla että pidät tomppelina, en muista sylta tuollaista lukeneeni. Mutta miksi se homous vaikuttaa asiaan? Jos Hankahölmö olis hetero, olisiko hyväksyttävämpää?

Muistaakseni sanouduit irti myös persuudesta ja Partis heti perässä tai ennen. Mutta raskaan sarjan putinisti olet kuitenkin... Kaikki keinot sallittuja millä voi horjuttaa yhteiskuntarauhaa.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi oli hyvä kuulla että pidät tomppelina, en muista sylta tuollaista lukeneeni. Mutta miksi se homous vaikuttaa asiaan? Jos Hankahölmö olis hetero, olisiko hyväksyttävämpää?

Muistaakseni sanouduit irti myös persuudesta ja Partis heti perässä tai ennen. Mutta raskaan sarjan putinisti olet kuitenkin... Kaikki keinot sallittuja millä voi horjuttaa yhteiskuntarauhaa.

xLiner

Harmis ei kerkee vastata kun lukee haltioissaan tätä

https://yle.fi/uutiset/3-11386660

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Lähinnä provoiltahan ne vaikutti ainakin ne lehdissä julkaistut otteet eikä ole muuten paljon kiinnostanut tutkia tuotoksia. Minusta täällä sinkut-palstalla on ollut paljon parempia ja osuvampia analyyseja naisista.

Joo, siis joiltain osin olen tosiaan persujen ajamien asioiden kannalla ja harmittaa että aina leimataan puoluetta joidenkin anojen perseilyiden vuoksi. Vaikka samoilla linjoilla olen paljolti halla-ahon kanssa en silti ajattele itseäni persuksi vaan ian itsenäiseksi toimijaksi. Tuosta putinismista taas, minä väitän että enemmän nämä nykysuuntauksen mukaiset homotukset & mamutukset yhteiskuntarauhaa horjuttaa, Putinin venäjässä arvostan juurikin perinteisten arvojen ylläpitoa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Lähinnä provoiltahan ne vaikutti ainakin ne lehdissä julkaistut otteet eikä ole muuten paljon kiinnostanut tutkia tuotoksia. Minusta täällä sinkut-palstalla on ollut paljon parempia ja osuvampia analyyseja naisista.

Joo, siis joiltain osin olen tosiaan persujen ajamien asioiden kannalla ja harmittaa että aina leimataan puoluetta joidenkin anojen perseilyiden vuoksi. Vaikka samoilla linjoilla olen paljolti halla-ahon kanssa en silti ajattele itseäni persuksi vaan ian itsenäiseksi toimijaksi. Tuosta putinismista taas, minä väitän että enemmän nämä nykysuuntauksen mukaiset homotukset & mamutukset yhteiskuntarauhaa horjuttaa, Putinin venäjässä arvostan juurikin perinteisten arvojen ylläpitoa.

"Putinin venäjässä arvostan juurikin perinteisten arvojen ylläpitoa."

Ja olet varmasti perillä mitä se ylläpito käytännössä tarkoittaa. Rasismia, korruptiota ja ihmisoikeusrikkomuksia monissa muodoissa.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ja olet varmasti perillä mitä se ylläpito käytännössä tarkoittaa. Rasismia, korruptiota ja ihmisoikeusrikkomuksia monissa muodoissa.

xLiner

se nyt vaan on niin että noita mainitsemiasi on joka paikassa. Venäjällä kuitenkin vanhus ja lapsi voivat liikkua suhteellisen turvassa ilman että tarvitsee pelätä joutuvansa pommi-iskun tai ampumisen uhriksi niin kuin sun ihannevaltioissa:

https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4282884-poliisi-teki-lopun-seattlen-vapaakaupungista

https://www.verkkouutiset.fi/jo-sata-rajahdysta-vuodessa-mita-ruotsissa-tapahtuu/#13d221cc

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Ihmettelen aina, miten Venäjää kritisoivat voivat olla näkemättä esimerkiksi suomalaisen yhteiskunnan räikeää ja jatkuvaa ihmisoikeusloukkaamista. Täällähän sensuroidaan medioista jopa tutkimustulokset eli alkuperäisten suomalaisten (eurooppalaisia arjalaisheimoja) rotu, dna ja identiteetti. Houritaan vaan jotain siperialaisuudesta, vaikka nämä (siperianmongoloidiset N1c) poljettiin väkisin populaatioon vasta tsaarinajan invaasioissa.

Eikö tämä ole jo törkeintä rasismia?

• Anonyymi

Tää on ihanin rakkausketju palstalla pitkään aikaan <3

• Ainoo vaan, ettei tässä taida oikeasta rakkaudesta kukaan jutella. Palstaihastumisista vaan.

• Anonyymi

FHL on ihastunut Teuvo Lomaniin

• Anonyymi

En arvaa enkä tiedä.
      Itse olen huomannut Pujottelijan, voi olla ihastun syksymmällä.
      🤸‍♀️.
      mimmi

• Anonyymi

Sepä hauskaa😚

• Vielähän tässä kesälläkin ehtii

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Vielähän tässä kesälläkin ehtii

Käyn kuitenkin saunassa ensin,
        ulkona sataa ja lämmintä vaivaiset 12..plussaa kuitenkin😊
        mimmi

• Anonyymi kirjoitti:

Käyn kuitenkin saunassa ensin,
        ulkona sataa ja lämmintä vaivaiset 12..plussaa kuitenkin😊
        mimmi

Toivottavasti saunassa oli vähän lämpimämpää, mun saunassa suunnilleen 60

• Anonyymi

Olet Genio ja ihastunut Harmikseen. ❤️

• Anonyymi

Perttisetä on ihastunut pymppyynsä.

• Anonyymi

Totta, mutta Pertillä on silti rakkaussuhde pymppyynsä.

• Mä olen huono arvaamaan. Kertoisit nyt. Kuka on ihastuksesi kohde?

• Anonyymi

AV eli Asian vierestä kertoi jo yhdessä Harmiksen ketjussa olevansa ihastunut yksinkertaiseen.blondiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV eli Asian vierestä kertoi jo yhdessä Harmiksen ketjussa olevansa ihastunut yksinkertaiseen.blondiin.

Näin on, karvoitus on ratkaistu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän on ihastunut millon kehenkin. Hormoonihiiri koko mies. 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä taitaa olla jo pitkän ajan ihastus. Muistan kuulleeni tuosta joskus aikaisemminkin. :)

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Tämä taitaa olla jo pitkän ajan ihastus. Muistan kuulleeni tuosta joskus aikaisemminkin. :)

Kukas meikälääseen on ihastunut? Ja nyt pari voikkuleipää.

-Metsäporowaara

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on, karvoitus on ratkaistu.

Mutta miksi laittaisi nimimerkkinsä alle, kun ensin arvuuttelee et kuka on? Tiedossahan on ollut että AsianVierestä on AV.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miksi laittaisi nimimerkkinsä alle, kun ensin arvuuttelee et kuka on? Tiedossahan on ollut että AsianVierestä on AV.

Oli dokaamassa eilen, lipsahti varmaan.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Hän on ihastunut millon kehenkin. Hormoonihiiri koko mies. 😆

Aina kun joku osoittaa ihastumisen merkkejä yksinkertaiseen blondiin, pyrit vähättelemään asiaa ja kääntämään keskustelun toiseen suuntaan. Viimeksi taisi olla näin Thyllerön kanssa. Taidat itse olla ihastunut häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä aloittaja ei olekaan aito av vaan trolli?

• Anonyymi kirjoitti:

Kukas meikälääseen on ihastunut? Ja nyt pari voikkuleipää.

-Metsäporowaara

Moi! No, me kaikki ollaan tietysti (ihan kaikki). Win-win tilanne. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä aloittaja ei olekaan aito av vaan trolli?

Joku, joka huomasin AV:n rakkaudentunnustuksen YB:lle ja halusi keskustella aiheesta?

• Anonyymi kirjoitti:

Aina kun joku osoittaa ihastumisen merkkejä yksinkertaiseen blondiin, pyrit vähättelemään asiaa ja kääntämään keskustelun toiseen suuntaan. Viimeksi taisi olla näin Thyllerön kanssa. Taidat itse olla ihastunut häneen.

En vaan ei ole kauaa, kun kehui Lilliksen täydelliseksi yms. Minua kehui aikanaan. Seuraas nyt vähän tarkemmin mitä poika näppäilee äläkä aina ota kilpailuna kaikkea. Mua ei miesten ihastumiset muhun kiinnosta muutenkaan. Ja Ybis on kiva, mutta ei mun tyyppiä. 😃

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

En vaan ei ole kauaa, kun kehui Lilliksen täydelliseksi yms. Minua kehui aikanaan. Seuraas nyt vähän tarkemmin mitä poika näppäilee äläkä aina ota kilpailuna kaikkea. Mua ei miesten ihastumiset muhun kiinnosta muutenkaan. Ja Ybis on kiva, mutta ei mun tyyppiä. 😃

Ei tässä ole puhuttu siitä, kuka sinuun on ihastunut, vaan siitä, että jos joku on ihastunut ybikseen, se harmittaa sinua. Koska olet naisista kiinnostunut, se tarkoittaa vain yhtä asiaa. Olet itse kiinnostunut ybiksestä. Mutta asia selvä, ei sinun tyyppiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä ole puhuttu siitä, kuka sinuun on ihastunut, vaan siitä, että jos joku on ihastunut ybikseen, se harmittaa sinua. Koska olet naisista kiinnostunut, se tarkoittaa vain yhtä asiaa. Olet itse kiinnostunut ybiksestä. Mutta asia selvä, ei sinun tyyppiä.

Tavaa uudestaan edellinen viesti viimeiseen pisteeseen..

Ja Ybis on kiva, mutta ei mun tyyppiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei harmita tippaakaan. Mistä joku aina repii harmituksen, jos kommentoi jotain mitä itse on huomannut eikä se tue sitä toisen näkemystä? 🤪

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Tavaa uudestaan edellinen viesti viimeiseen pisteeseen..

Ja Ybis on kiva, mutta ei mun tyyppiä.

Mitä tarkoittaa tässä yhteydessä lause "mua ei miesten ihastumiset muhun kiinnosta muutenkaan?" Kun kukaan ei siitä aiheesta oli mitään sanonut edes. Ei keskusteltu suhun ihastumisesta millään lailla.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa tässä yhteydessä lause "mua ei miesten ihastumiset muhun kiinnosta muutenkaan?" Kun kukaan ei siitä aiheesta oli mitään sanonut edes. Ei keskusteltu suhun ihastumisesta millään lailla.

No totesin etukäteen ennen, kun joku alkaa edes ehdottamaan perinteistä väittämää, että kateutta kun miehet huomaa jonkun toisen. 😀

Älä esitä tyhmää. Ymmärrät kyllä, kun luet tekstiä.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

No totesin etukäteen ennen, kun joku alkaa edes ehdottamaan perinteistä väittämää, että kateutta kun miehet huomaa jonkun toisen. 😀

Älä esitä tyhmää. Ymmärrät kyllä, kun luet tekstiä.

Viestisi olisi siis osittain suunnattu jollekin muulle. Tämä selvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Viestisi olisi siis osittain suunnattu jollekin muulle. Tämä selvä.

Anomuumeista ei tiedä kuka on kuka, mutta ovat ahkeria spekuloimaan ja tarttumaan epäoleellisuuksiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Öö, mitä hittoa? Eipä ole ikinä tullut sellaista vaikutelmaa että Jan_ olisi minuun ihastunut. Tää ketju kyl näyttää aika hassunkuriselta muutenkin😄

• Jan_ kirjoitti:

Entäs kiinnostaako naisten ihastumiset?

• Partakaweri kirjoitti:

Entäs kiinnostaako naisten ihastumiset?

Heh, mielummin naisten kun miesten. 😃

Mut koska olen edelleen varattu, ei voi alkaa rakentelemaan mitään pilvilinnoja. Mut kieltämättä taidan olla enemmän kallellaan naisiin, kun miehiin.

Innostun ihan erilailla naisen huomiosta, kun miehen. Perhoset lepattaa, huh. 🥵 🔥

Joskus sanoin, etten ikinä enää ryhtyis suhteeseen, jos erottais jostain syystä. Joo en, en miehen kanssa. Naisille jättäsin yhden mojovan mimmin mentävän verran oveni rakosilleen.. Tarkasteltavaksi tietty ensin. 😃

• Jan_ kirjoitti:

Mut koska olen edelleen varattu, ei voi alkaa rakentelemaan mitään pilvilinnoja. Mut kieltämättä taidan olla enemmän kallellaan naisiin, kun miehiin.

Innostun ihan erilailla naisen huomiosta, kun miehen. Perhoset lepattaa, huh. 🥵 🔥

Joskus sanoin, etten ikinä enää ryhtyis suhteeseen, jos erottais jostain syystä. Joo en, en miehen kanssa. Naisille jättäsin yhden mojovan mimmin mentävän verran oveni rakosilleen.. Tarkasteltavaksi tietty ensin. 😃

Toki senkin pitäis sitten hyväksyä se, että lähtisin reippaammin ajamaan asiaa ⚧. Että saattas saada tyttökaverin, joka on kohta "poikakaveri". 😃

• Jan_ kirjoitti:

On se seksuaalisuus jännä juttu miten se elää iän mukana. Vai oletko aina tiennyt olevasi enemmän naisiin päin?

En tarkoita kysymyksilläni tunkeilla, eikä niihin tarvitse vastata. Kunhan kiinnostaa :)

• Partakaweri kirjoitti:

On se seksuaalisuus jännä juttu miten se elää iän mukana. Vai oletko aina tiennyt olevasi enemmän naisiin päin?

En tarkoita kysymyksilläni tunkeilla, eikä niihin tarvitse vastata. Kunhan kiinnostaa :)

En ole tiennyt. Vasta päälle kolmekymppisenä aloin epäillä, kun tykästyin yhteen naiseen. En nyt pahasti mutta sen verran, että tuli mun mieleen usein erilailla, kun naiset yleensä. Ja pari kertaa olen tuntenut niin älytöntä fyysistä vetovoimaa naiseen, että meinannut paidan helmat syttyä tuleen. Ihan sumussa siitä seksuaalisesta halusta toimia. Mutten ole toiminut, enkä ikinä tuntenut miespuolista kohtaan mitään niin tajunnan salpaavaa ja huumaavaa.

Ja ihan nuoresta, en ikää edes osaa sanoa olen samaistunut päiväunissani miehiin, jossa naiset on seksuaalisen halun kohteita. Olen siis mies aina ja poikkeuksetta niissä päiväunissani missä jotain säpinää on.

Ja sitten voi olla niinkin, että haaveilen vaan naisen vartalosta eikä ole mitään mielikuvaa muusta, vain objekti jota himoitsen. 😃

Pysytkö kärryillä?

• Jan_ kirjoitti:

En ole tiennyt. Vasta päälle kolmekymppisenä aloin epäillä, kun tykästyin yhteen naiseen. En nyt pahasti mutta sen verran, että tuli mun mieleen usein erilailla, kun naiset yleensä. Ja pari kertaa olen tuntenut niin älytöntä fyysistä vetovoimaa naiseen, että meinannut paidan helmat syttyä tuleen. Ihan sumussa siitä seksuaalisesta halusta toimia. Mutten ole toiminut, enkä ikinä tuntenut miespuolista kohtaan mitään niin tajunnan salpaavaa ja huumaavaa.

Ja ihan nuoresta, en ikää edes osaa sanoa olen samaistunut päiväunissani miehiin, jossa naiset on seksuaalisen halun kohteita. Olen siis mies aina ja poikkeuksetta niissä päiväunissani missä jotain säpinää on.

Ja sitten voi olla niinkin, että haaveilen vaan naisen vartalosta eikä ole mitään mielikuvaa muusta, vain objekti jota himoitsen. 😃

Pysytkö kärryillä?

Pysyin kärryillä :). Kuulostaa ihan luonnolliselta, kun olethan sanonut että sinulla on miesten aivot.

Minusta on upeaa että ihminen voi olla nykyään oma itsensä. Me olemme niin paljon enemmän kuin perinteiset sukupuoliroolit.

• Jan_ kirjoitti:

Pysytkö kärryillä?

Siis kyllähän miesvartalokin viehättää, jotkut ihan todellakin. Mutta se vetovoima ei tunnu niin voimakkaalta, mitä jotakin naista kohtaan voi tuntua. Miehiin ehkä ihastun herkemmin/useammin ikään kuin automaatiolla, ehkäpä romanttisesti vieläpä pääosin. Se fyysinen puoli ei ole mitenkään suuri roihu tai pään sekoittavaa.

Kun taas nainen voi olla kohde romanttisesti, että hyvin vahvasti fyysisesti vetoava. Sekoittaa pään ihan totaalisesti eli puhuttelee mun seksuaaliviettejäni polttavammin.

Herää kuin henkiin. 😃

• Jan_ kirjoitti:

Siis kyllähän miesvartalokin viehättää, jotkut ihan todellakin. Mutta se vetovoima ei tunnu niin voimakkaalta, mitä jotakin naista kohtaan voi tuntua. Miehiin ehkä ihastun herkemmin/useammin ikään kuin automaatiolla, ehkäpä romanttisesti vieläpä pääosin. Se fyysinen puoli ei ole mitenkään suuri roihu tai pään sekoittavaa.

Kun taas nainen voi olla kohde romanttisesti, että hyvin vahvasti fyysisesti vetoava. Sekoittaa pään ihan totaalisesti eli puhuttelee mun seksuaaliviettejäni polttavammin.

Herää kuin henkiin. 😃

Oon sitäkin miettinyt, kun miesten kanssa se seksuaalinen puoli jossain kohtaa aina vaan hiipuu siihen, että no okei hyvä on. Ja jää seksit helposti siihen, ettei ole tarvetta.

Että tuota, kun en ole naisen kanssa ollut intiimisti mutta päässäni koen sen huumaavaksi jo ajatuksena, että oisko se seksuaalisuus sitten erilaista naisen kanssa kun miehen kanssa? Ehkä se kipinä ei hiipuiskaan niin nopeesti?

• Partakaweri kirjoitti:

Pysyin kärryillä :). Kuulostaa ihan luonnolliselta, kun olethan sanonut että sinulla on miesten aivot.

Minusta on upeaa että ihminen voi olla nykyään oma itsensä. Me olemme niin paljon enemmän kuin perinteiset sukupuoliroolit.

Hyvä. 🤗

Niin, joskus on ihan fyysinen tunne kuin olis penis, vaikkei sitä ole. Ikään kuin amputoitu raaja, jonka voi aistia vaikkei sitä ole missään. Hyvä etren tartu käsin siihen kuten mies omaansa, se kehollinen tunne on niin voimakas. Samoin kun omat rinnat on aina tuntuneet en tarvi noita, ne on ylimääräiset.

Enkä tykkää, että niitä lääpitäänkään. En ole koskaan tykännyt, en ikinä. Joku kehodysforiahan se on. Sama kun olen aina tykännyt kropastani kun se on ollut lihaksikkaampi tai siitä, että olen fyysisesti vahva. 💪 😃

• Jan_ kirjoitti:

Hyvä. 🤗

Niin, joskus on ihan fyysinen tunne kuin olis penis, vaikkei sitä ole. Ikään kuin amputoitu raaja, jonka voi aistia vaikkei sitä ole missään. Hyvä etren tartu käsin siihen kuten mies omaansa, se kehollinen tunne on niin voimakas. Samoin kun omat rinnat on aina tuntuneet en tarvi noita, ne on ylimääräiset.

Enkä tykkää, että niitä lääpitäänkään. En ole koskaan tykännyt, en ikinä. Joku kehodysforiahan se on. Sama kun olen aina tykännyt kropastani kun se on ollut lihaksikkaampi tai siitä, että olen fyysisesti vahva. 💪 😃

Tai jos olen kilpaillut, olen aina kilpaillut miehiä/poikia vastaan, luonnostaan. En jeesustellakseni. Tyttöjen kanssa kilpailu tuntuu aina jotenkin, kun en kuuluis samaan seuraan, tiimiin luonnottomalta.

• Jan_ kirjoitti:

Hyvä. 🤗

Voisiko joku strap-on toimia sänkyleikeissä? Ihan ajatuksella että korvaamaan "amputoitua" elintä. Niin ja oletko koskaan kokeillut sitoa rintojasi (vai miksi sitä kutsutaan).

Olet varmasti paljon fiksumpi näiden asioiden suhteen, mutta kunhan mietin.

• Partakaweri kirjoitti:

Voisiko joku strap-on toimia sänkyleikeissä? Ihan ajatuksella että korvaamaan "amputoitua" elintä. Niin ja oletko koskaan kokeillut sitoa rintojasi (vai miksi sitä kutsutaan).

Olet varmasti paljon fiksumpi näiden asioiden suhteen, mutta kunhan mietin.

Eos. Äkkisältään tuntuu oudolta, etenkin miehen kanssa suhteessa ollessa. Naisen kanssa kuvittelen, että saattaisin olla estottomampi melkein mihin vaan.

On nää kummallisia juttuja. 🙄😁

En ole sitonut, olen kyllä käyttänyt urheiluliivejä mitkä mahdollisimman paljon puristaa länään. Ettei erottuisi niin näkyvästi. Mutta fibromyalgian takia kärsin myös kovista rintojen pehmytkudoskivuista, syön lääkkeitä siihin kipuun.

Ne kivut on kamalia. Olen välillä ihan hermot riekaleina siksi, kun se kipu vie niin paljon huomiota ja vaivaa. Eikä pysty siis rintsikoutakaan pitämään kipujen vuoksi. Saati sitomaan.

Olisin ikionnellinen, kun ne leikattas huit helvettiin tosta mokomat maanvaivat. En tee nillä yhtään mitään, missään. 😈

No tiiä fiksuudesta, aika noviisi. Mutta tokihan mä olen asioista jutellut muitten samaa kokeneiden kanssa.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Miehesi voisi tykätä toisestakin naisesta, voisi näyttää vihreää valoa jutulle, pleikkari lentäisi nurkkaan.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Herää kuin henkiin. 😃

https://yle.fi/uutiset/3-10494431

Tälläinen sulle? Tässä muovautuu mies ja naisvartalo sulavasti yhteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Miehesi voisi tykätä toisestakin naisesta, voisi näyttää vihreää valoa jutulle, pleikkari lentäisi nurkkaan.

Ää, ei. En sotke tähän suhteeseen mitään tuollaista. Haluan pitää tämän suhteen meidän kahden välisenä. Ei muita. 🤗

Nuo on sellasia asioita, mitä kelaan, tiedostan ja tunnistan. Mutta en pilaa tätä suhdetta millään noista jutuista. Tää on tärkeä ja rakkaudella rakennettua. Se kaatuu sitten kohku muuhun, jos kaatuu muttei vieraisiin naisiin tai miehiin mun osaltani ainakaan.

• Anonyymi

Kaikki ihastumiset johtavat lopulta Timoon pohjanmaalta.

>simiti<

• Anonyymi

• Anonyymi

Olet pohjimmaisena, siksi?

• Taasko sää oot ihastunut johonkin? Ei se kauaa kestänyt, se muhun ihastuminen😭

• Anonyymi

AsianVierestän rakkauselämä on pikashakkia.

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestän rakkauselämä on pikashakkia.

Ainakin palsta-rakkauselämä 😊

• Anonyymi

Äääh, älä huolestu turhista. Ajattelin teettää lippiksen kirjailtuna yksikertainen.blondi fun club tekstillä:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äääh, älä huolestu turhista. Ajattelin teettää lippiksen kirjailtuna yksikertainen.blondi fun club tekstillä:)

AsianVierestä

Taas joku uusi ihastus? yksikertainen blondi.

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

No niin. Nyt on asiallista 👸

• Anonyymi

Ihan sama jos sinä täällä noin tyhmiä kysyt.

• Anonyymi

Olet ihastunut koska haluat muhkeat pallini suuhusi.

• Anonyymi

Naiselle

• Joko paljastuu, tykkään niin paljon oikeista rakkaustarinoista. tämä on nähtävä💕

• Anonyymi

Paljastui jo. AV on ihastunut yksinkertaiseen.blondiin. Viime yönä yhdessä harmiksen ketjussa paljasti asian.

• Anonyymi kirjoitti:

Paljastui jo. AV on ihastunut yksinkertaiseen.blondiin. Viime yönä yhdessä harmiksen ketjussa paljasti asian.

Noh mutta miksi aloitus ?

• Kerro? Minäkin tulin katselemaan mitä nyt? Jotain jännää? 😛

• Anonyymi

Vanha juttu jo. Asian Vierestä (jota sitäkin joskus luulit Pertiksi, vaikka ihan eri käppänä hän) tunnusti yöllä YB:lle olevansa ihastunut häneen. Laittoi vahingossa nikkinsä aloitukseen. Varmaan kännissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Vanha juttu jo. Asian Vierestä (jota sitäkin joskus luulit Pertiksi, vaikka ihan eri käppänä hän) tunnusti yöllä YB:lle olevansa ihastunut häneen. Laittoi vahingossa nikkinsä aloitukseen. Varmaan kännissä.

Hee 😆 Sehän on vain kaunista. Suloista 🌸

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Hee 😆 Sehän on vain kaunista. Suloista 🌸

Ensimmäinen kerta kun nikin varastamisesta on jotain hyötyä. Aloituksen tehnyt ei ole alkuperäinen kirjoittaja mutta kyllä hän asiaa kirjoittaa.
        yksinkertainen.blondi kirjoittaa lämpimästi ja siihen tapaan kirjoittaa voi ihastua.
        Nimimerkki ei kerro totuutta hänen luonteestaan, Piristävä kirjoittaja joka harvoin syyllistyy toisten haukkumiseen tai mielenpahoittamiseen.
        Ketjussa joku kirjoitti rakastumisesta, en ole rakastunut koska rakkautta ei palstalla jaeta:)

Joo, kymmenen kylmän juoman jälkeen ei ilmeisesti kannata palstalle kirjoitella. En kadu tunnustusta koska olen selvänä samaa mieltä. Kyllä yksinäinen.blondi ansaitsee miesten ihastumisen kohteena paistattelun, arkielämässä kuin myös tällaisilla keskustelupalstoilla.
        Onhan täällä muitakin naisia jotka saman arvostuksen ansaitsevat, lukijasta kiinni ketkä ihastuttavat ajatuksillaan.

Kysymys ei ole seksuaalisesta ihastumisesta, enhän edes tiedä minkävärisiä pitsireunuksisia pikkareita hän käyttää:)

Hyvää sateista päivänjatkoa, eipäs olla niin vakavia.
        https://www.youtube.com/watch?v=9O26pvFQ6vw&list=PLxrFBTWtSR9GN6b2TGfSvTndoJ-sVKEp4&index=10

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen kerta kun nikin varastamisesta on jotain hyötyä. Aloituksen tehnyt ei ole alkuperäinen kirjoittaja mutta kyllä hän asiaa kirjoittaa.
        yksinkertainen.blondi kirjoittaa lämpimästi ja siihen tapaan kirjoittaa voi ihastua.
        Nimimerkki ei kerro totuutta hänen luonteestaan, Piristävä kirjoittaja joka harvoin syyllistyy toisten haukkumiseen tai mielenpahoittamiseen.
        Ketjussa joku kirjoitti rakastumisesta, en ole rakastunut koska rakkautta ei palstalla jaeta:)

Joo, kymmenen kylmän juoman jälkeen ei ilmeisesti kannata palstalle kirjoitella. En kadu tunnustusta koska olen selvänä samaa mieltä. Kyllä yksinäinen.blondi ansaitsee miesten ihastumisen kohteena paistattelun, arkielämässä kuin myös tällaisilla keskustelupalstoilla.
        Onhan täällä muitakin naisia jotka saman arvostuksen ansaitsevat, lukijasta kiinni ketkä ihastuttavat ajatuksillaan.

Kysymys ei ole seksuaalisesta ihastumisesta, enhän edes tiedä minkävärisiä pitsireunuksisia pikkareita hän käyttää:)

Hyvää sateista päivänjatkoa, eipäs olla niin vakavia.
        https://www.youtube.com/watch?v=9O26pvFQ6vw&list=PLxrFBTWtSR9GN6b2TGfSvTndoJ-sVKEp4&index=10

AsianVierestä

Nikkiä ei saa varastaa, mutta muuten sanon, että elääää nyt....pienet tunteen osoitukset esiintyvät vain suloisina eikä niitä tarvitse selittää 😊🌸 sinä olet tempaantunut hyvään kesäfiilikseen 😁😋

Mieluummin näin kuin jahistusta nahistusta ja ähistystä

• Olet Partakaweri ja ihastunut Trollikkaan.

• Anonyymi

No en tiä. Mutta sen tiän että säälin saa pyytämättäki. Kateus pitää ansaita. Kuka nyt sitte mitäki kadehtii😁🧜‍♀️

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      969
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      820
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      774
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      101
      542
    7. 78
      541
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      538
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    10. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    Aihe