Miesten ja naisten persoonallisuuden häiriöt

Anonyymi

Katsoin ruudusta jakson joka käsitteli tositeevee julkkiksen narsistisyytöksiä. En muista nyt nimeä kun en noita jaksa seurata. Mies oli laukonut kameralle rehvakkaita alentavia ylimielisiä kommentteja. Ohjelmaan kuuluu kukkoileva käytös ja katsojat lähtevät tunteella mukaan. Kukkoilijalta on vaikea saada hyväksyntää ja se ärsyttää, mutta miksi on tärkeää saada kaikkien kunnioitus? Mikä katsojia vaivaa että ei voi todeta mäntti mikä mäntti? Mäntin sijaan uusi haukkumassa on narsisti. Diaknoosi menee sikäli syvemmälle, että pitää sisälleen oletuksen, että henkilö on tilanteesta toiseen perustavalaatuisesti ja pysyvästi paha.

Itse ajattelen, että mies oli kypsymätön. Miehellä on kaksi tapaa olla kovajätkä. Sitä voi olla narsistisen rehvakas. Siihen kuuluu ylimielinen käytös hienot autot tyylikkäät vaatteet. Toinen tapa on etsiä vaihtoehtokulttuuri sanoutua irti vallitsevista ihanteista ja tähän kuuluu moottoripyörät tatuoinnit sosiopaattinen väkivalta älä rupee mulle. Tämä on myös lapsellisen miehen uhoa ja miehillä on taipumusta tämänlaiseen käytökseen. Uho ja rehvakkuus.

Mikä on naisten vastaavaa käytöstä? Laitetaan trikoot jalkaan jotta muodot näkyy. Halutaan huomiota miehiltä. Pitäisikö alkaa epäilemään jokaista naista joka pyrkii tuomaan seksikkyyttä esiin pukeutumisella huomionhakuiseksi persoonallisuudeksi. Miehet voisivat lukea miesten lehteä, jossa olisi kirjoituksia ylimielisistä naisista jotka pettävät ja jättävät ja nämä ovat sitten persoonallisuushäiriöisiä. Vai onko kysymys vain kypsymättömästä käytöksestä.

Joskus rockmusiikki oli kapinaa ja vanhemmat ikäluokat kauhisteli. Hevimetalli oli saatananpalvontaa ja taas pelätään. Fitness on tullut marginaalista populaariksi nykypäivän nuorille. Huomionhakuisuus ja narsismi on osa nykypäivän nuorisokulttuuria. Kun ihminen ei itse tajua, että aika ajaa ohitse, niin rupeaa kauhistelemaan nuorten touhuja. Kaunis tai Komea nuori voi aiheuttaa vieroksuntaa ilman että henkilö tekee yhtään mitään. Opettajat ja työnantajat katsovat pitkin nenää henkilöä joka elää oman ikäluokkansa ihanteiden mukaisesti. Opettajat vanhemmat ja työnantajat odottavat, että lapsi nuori tai nuori aikuinen olisi tunnollinen pikku aikuinen joka mielistelee vanhemman ikäpolven asenteita. Kuitenkaan tunnollisuus yksin ei tee henkilöstä suosittua tai arvostettua oman ikäluokan silmissä.

2

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nainen on persoonallisuuden häiriö jo syntyessään.

• Anonyymi

Tarkoitan häiriön uusi nimi on kusipäinen persoonallisuus. Siihen sisältyy että tekee diaknooseja toisille ihmisille tvesiintymisten, elämäntavan, elämänarvojen perusteella silloin kun ne eivät itseä miellytä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      16
      4562
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1692
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      274
      1542
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1505
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      242
      1381
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1110
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1044
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1023
    Aihe