Miesten ja naisten persoonallisuuden häiriöt

Anonyymi

Katsoin ruudusta jakson joka käsitteli tositeevee julkkiksen narsistisyytöksiä. En muista nyt nimeä kun en noita jaksa seurata. Mies oli laukonut kameralle rehvakkaita alentavia ylimielisiä kommentteja. Ohjelmaan kuuluu kukkoileva käytös ja katsojat lähtevät tunteella mukaan. Kukkoilijalta on vaikea saada hyväksyntää ja se ärsyttää, mutta miksi on tärkeää saada kaikkien kunnioitus? Mikä katsojia vaivaa että ei voi todeta mäntti mikä mäntti? Mäntin sijaan uusi haukkumassa on narsisti. Diaknoosi menee sikäli syvemmälle, että pitää sisälleen oletuksen, että henkilö on tilanteesta toiseen perustavalaatuisesti ja pysyvästi paha.

Itse ajattelen, että mies oli kypsymätön. Miehellä on kaksi tapaa olla kovajätkä. Sitä voi olla narsistisen rehvakas. Siihen kuuluu ylimielinen käytös hienot autot tyylikkäät vaatteet. Toinen tapa on etsiä vaihtoehtokulttuuri sanoutua irti vallitsevista ihanteista ja tähän kuuluu moottoripyörät tatuoinnit sosiopaattinen väkivalta älä rupee mulle. Tämä on myös lapsellisen miehen uhoa ja miehillä on taipumusta tämänlaiseen käytökseen. Uho ja rehvakkuus.

Mikä on naisten vastaavaa käytöstä? Laitetaan trikoot jalkaan jotta muodot näkyy. Halutaan huomiota miehiltä. Pitäisikö alkaa epäilemään jokaista naista joka pyrkii tuomaan seksikkyyttä esiin pukeutumisella huomionhakuiseksi persoonallisuudeksi. Miehet voisivat lukea miesten lehteä, jossa olisi kirjoituksia ylimielisistä naisista jotka pettävät ja jättävät ja nämä ovat sitten persoonallisuushäiriöisiä. Vai onko kysymys vain kypsymättömästä käytöksestä.

Joskus rockmusiikki oli kapinaa ja vanhemmat ikäluokat kauhisteli. Hevimetalli oli saatananpalvontaa ja taas pelätään. Fitness on tullut marginaalista populaariksi nykypäivän nuorille. Huomionhakuisuus ja narsismi on osa nykypäivän nuorisokulttuuria. Kun ihminen ei itse tajua, että aika ajaa ohitse, niin rupeaa kauhistelemaan nuorten touhuja. Kaunis tai Komea nuori voi aiheuttaa vieroksuntaa ilman että henkilö tekee yhtään mitään. Opettajat ja työnantajat katsovat pitkin nenää henkilöä joka elää oman ikäluokkansa ihanteiden mukaisesti. Opettajat vanhemmat ja työnantajat odottavat, että lapsi nuori tai nuori aikuinen olisi tunnollinen pikku aikuinen joka mielistelee vanhemman ikäpolven asenteita. Kuitenkaan tunnollisuus yksin ei tee henkilöstä suosittua tai arvostettua oman ikäluokan silmissä.

2

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen on persoonallisuuden häiriö jo syntyessään.

      • Anonyymi

        Tarkoitan häiriön uusi nimi on kusipäinen persoonallisuus. Siihen sisältyy että tekee diaknooseja toisille ihmisille tvesiintymisten, elämäntavan, elämänarvojen perusteella silloin kun ne eivät itseä miellytä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe