Baarista iskettyä?
Oletteko koskaan saaneet naista
75
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En, enkä ole edes yrittänyt koska olen nainen (ja hetsku). Mutta mut on kyllä isketty.
En.
Minut kyllä iskettiin viimeksi discossa siihen malliin lattiaan että neljän äijän piti tulla nostelemaan ylös. Saamarin saksalaiset huumehörhöt. Hyppivät ympäriinsä ja loikkivat toisten selkään kiinni.Tsiusus en. Mutta naikkonen yritti iskeä minua ja tuli kolmen vuoden trauma. Lempipaikkani meni boikottiin. Pitäs ehkä naisten vähän miettiä!!! Lähin siltä istumalta kotia ku leppäkeihäs.
- Anonyymi
???😠😠😠
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Kädet tärisi vielä tiistaina. Heterolle se on shokki.
Miksi? Oletko suvaitsematon?
Minua on kerran - kaksi yrittänyt iskeä mies, baaritiskillä. Kai tällainen hoikka perusjamppa herättää mielenkiintoa😁.
Selvisin siitä ihan kohteliaasti puhumalla, mutta toki valmistauduin tinttaamaan naamariin, jos sedät ei olisi muuten uskonut heteroksi. En saanut traumoja saati pahoittanut mieltäni. Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Oletko suvaitsematon?
Minua on kerran - kaksi yrittänyt iskeä mies, baaritiskillä. Kai tällainen hoikka perusjamppa herättää mielenkiintoa😁.
Selvisin siitä ihan kohteliaasti puhumalla, mutta toki valmistauduin tinttaamaan naamariin, jos sedät ei olisi muuten uskonut heteroksi. En saanut traumoja saati pahoittanut mieltäni.Olen nainen itse! Olennaista. Asiassa.
En ole ikinä kuuna kullan valkeana ajatellut, että nainen tulee livertämään ja kiehnäämään. Blondit ovat kovasti perään.
Toisekseen siitä on jo aikaa ja kun se saa minut yhä säpsähtämään, niin kyllä siitä jäi joku paniikki.
Ei tuommoisessa tilanteessa pysty sanomaan mitään kun juoksemaan vaan niin lujaa kun pääsee!!misspönttöuuni kirjoitti:
Olen nainen itse! Olennaista. Asiassa.
En ole ikinä kuuna kullan valkeana ajatellut, että nainen tulee livertämään ja kiehnäämään. Blondit ovat kovasti perään.
Toisekseen siitä on jo aikaa ja kun se saa minut yhä säpsähtämään, niin kyllä siitä jäi joku paniikki.
Ei tuommoisessa tilanteessa pysty sanomaan mitään kun juoksemaan vaan niin lujaa kun pääsee!!Höh. Mikset?
Mitäh?
Ole kuunaan kuvitellut, että nainen tulee livertämään ja kiehnäämään?
Jos sinä näytit namoiselta tuon naisen mielestä. :)misspönttöuuni kirjoitti:
Mitäh?
Onhan sulla messevät tissit, jos ne kuvissa koreilevat sun tissit oli. Ehkä ne kolahti blondiin?
Jan_ kirjoitti:
Ole kuunaan kuvitellut, että nainen tulee livertämään ja kiehnäämään?
Jos sinä näytit namoiselta tuon naisen mielestä. :)Jo nyt on jelevetti. Jos minä etsin vaikka iltaviihteellä miestä tositarkoituksessa puolisoksi niin kai mun pitäis niitä signaaleja välittää miehille?! Pikkuiset keijukaisblondit tekevät heteronaisen imagolle isoa hallaa. Se ei vaan kertakaikkisesti käy enkä ala edes kuvittelemaan moisia. Olen kyllä pannut nyt myöhemmin merkille, että oman sukupuoleni laji on kiinnostunut hauislihaksistani, sehän se tietysti sekoittaa.
Joo, mutta ei! Nyt loppuu tämäkin keskustelu siitä!Jan_ kirjoitti:
Onhan sulla messevät tissit, jos ne kuvissa koreilevat sun tissit oli. Ehkä ne kolahti blondiin?
Pitävätkö naiset toisen naisen tisseistä?!?!?
Ne kuvissa olevat ovat omat äläkä sinä niitä katsele! :Omisspönttöuuni kirjoitti:
Jo nyt on jelevetti. Jos minä etsin vaikka iltaviihteellä miestä tositarkoituksessa puolisoksi niin kai mun pitäis niitä signaaleja välittää miehille?! Pikkuiset keijukaisblondit tekevät heteronaisen imagolle isoa hallaa. Se ei vaan kertakaikkisesti käy enkä ala edes kuvittelemaan moisia. Olen kyllä pannut nyt myöhemmin merkille, että oman sukupuoleni laji on kiinnostunut hauislihaksistani, sehän se tietysti sekoittaa.
Joo, mutta ei! Nyt loppuu tämäkin keskustelu siitä!Ne on ne miehen aivot Missi, ne miehen aivot. Ne hakee yhtäläillä naarasta, kun uroksellakin. Tuskin on mitään suurempaa eroa edes siinä mihin asioihin kiinnittää naaraassa huomiota. :)
Jan_ kirjoitti:
Ne on ne miehen aivot Missi, ne miehen aivot. Ne hakee yhtäläillä naarasta, kun uroksellakin. Tuskin on mitään suurempaa eroa edes siinä mihin asioihin kiinnittää naaraassa huomiota. :)
Äläs nyt siellä suutu, mutta kun minä
olen koko ajan ajatellut, että sun merkin takana on mies...?misspönttöuuni kirjoitti:
Pitävätkö naiset toisen naisen tisseistä?!?!?
Ne kuvissa olevat ovat omat äläkä sinä niitä katsele! :OJoo oo. Minä ainakin pidän nimenomaan toisten, en omistani. 😁
Katselin jo.misspönttöuuni kirjoitti:
Äläs nyt siellä suutu, mutta kun minä
olen koko ajan ajatellut, että sun merkin takana on mies...?Haha, en usko. :)
Mä olen vähän friikki, I know. Mussa on molempia sukupuolia. Se hämmentää ihmisiä ja hämmensi joskus itseänikin.Jan_ kirjoitti:
Haha, en usko. :)
Mä olen vähän friikki, I know. Mussa on molempia sukupuolia. Se hämmentää ihmisiä ja hämmensi joskus itseänikin.Tiedän parista asiasta, että olet mies. Minussa on niin paljon naisgeronimoa ei kun naisferomonia, että ne piippaavat järjestelmässä.
Jan_ kirjoitti:
Joo oo. Minä ainakin pidän nimenomaan toisten, en omistani. 😁
Katselin jo.Miehet katselevat...
Miehet katselevat...
Ja naiset katselevat, lapsetkin katselevat. Rinnat on helposti silmäparin kohteena ja varsinkin, jos ne miellyttää silmää ja aivoja. :)
Tiedän parista asiasta, että olet mies. Minussa on niin paljon naisgeronimoa ei kun naisferomonia, että ne piippaavat järjestelmässä.
Aha, no mistä? Jos jaksat lukaiseppas tuo. Nykyään osataan jo asiaan ja ihmiseen kuten minä suhtautua ja tunnustaa olemassa olomme. :)
https://seta.fi/sateenkaaritieto/sukupuolen-moninaisuus/Jan_ kirjoitti:
Aha, no mistä? Jos jaksat lukaiseppas tuo. Nykyään osataan jo asiaan ja ihmiseen kuten minä suhtautua ja tunnustaa olemassa olomme. :)
https://seta.fi/sateenkaaritieto/sukupuolen-moninaisuus/Siitä, miten juttelet minulle.
Jan_ kirjoitti:
Miten siitä voi päätellä mitään? :)
Et kyllä ole ainoa, joka on olettanut cis mieheksi. Kuvallakin varmaan osuutta asiaan. Kuvat muokkaa ihmisten suhtautumista enemmän, kun myönnetäänkään.
Olen sen huomannut palstalla. Kuvalla on joskus isompi vaikutus, kun sillä mitä sanot.Jan_ kirjoitti:
Et kyllä ole ainoa, joka on olettanut cis mieheksi. Kuvallakin varmaan osuutta asiaan. Kuvat muokkaa ihmisten suhtautumista enemmän, kun myönnetäänkään.
Olen sen huomannut palstalla. Kuvalla on joskus isompi vaikutus, kun sillä mitä sanot.Et sinäkään lopulta tiedä millainen tillivartinen tupsuttaja olen.
Myös tekstit muokkaavat.misspönttöuuni kirjoitti:
Minä haistan.
No sä haistat vaan sen minun maskuliinisen osapuoleni, mikä näkyy/välittyy teksteissä joskus voimakkaammin.
Muistele aikaa taaksepäin, ja vasta pari päivää sitten kerroit minun olevan lapsiperheen äiti. Eikö?misspönttöuuni kirjoitti:
Et sinäkään lopulta tiedä millainen tillivartinen tupsuttaja olen.
Myös tekstit muokkaavat.Juu. En tiedä. :D
Jan_ kirjoitti:
No sä haistat vaan sen minun maskuliinisen osapuoleni, mikä näkyy/välittyy teksteissä joskus voimakkaammin.
Muistele aikaa taaksepäin, ja vasta pari päivää sitten kerroit minun olevan lapsiperheen äiti. Eikö?Sanoin, se oli hämäystä.
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Miten siitä voi päätellä mitään? :)
Olet oikeasti mies. Lillistäkin kuolasit kuin mies.
Anonyymi kirjoitti:
Muun muassa tämä pointti ellei sitten oma sivunikki, mutta tulos on: Mies.
Anonyymi kirjoitti:
Heh, kuolasin kai. Minkäs minä sille mahdan, jos hänessä jotkin jutut herätti kuolan eritykseni. :D
Edelleen herättää, pysyttelen kauempana ettei palsta pilaannu kuolastani. :)- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Heh, kuolasin kai. Minkäs minä sille mahdan, jos hänessä jotkin jutut herätti kuolan eritykseni. :D
Edelleen herättää, pysyttelen kauempana ettei palsta pilaannu kuolastani. :)Saisit pyytää Lillikseltä anteeksi kuolaamistasi.
Anonyymi kirjoitti:
Saisit pyytää Lillikseltä anteeksi kuolaamistasi.
Heh, en pyydä. Huonoa käytöstä voin pyytää anteeksi, jos sellaiseen syyllistyn. Sitä et ihastun ja tykkään hänestä en pyytele anteeksi. Niin se vaan on, koittakaa kestää. :)
- Anonyymi
Mitä tykkäät minusta?
Katos vaan, Pönttöhän on naisiin päin kallellaan, onhan Abris toki mukava nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos vaan, Pönttöhän on naisiin päin kallellaan, onhan Abris toki mukava nainen.
Pönttö tarkistaa tilannetta.
Anonyymi kirjoitti:
Miehenä vielä mukavempi. Sitten kun kyllästytte cis sydäntensärkijöihin, löysätkää vannetta pään ympärillä ja tutustutaan. ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönttö tarkistaa tilannetta.
??????
- Anonyymi
Muun muassa tämä pointti ellei sitten oma sivunikki, mutta tulos on: Mies.
Janabrisonlillis
Anonyymi kirjoitti:
Janabrisonlillis
Ei muutes ole. Lillis on Lillis ja mää olen mää. Ei mee jakeluun ei?
- Anonyymi
Joskus olen mutta ei sitä usein tapahtunut. Kai siinäkin asiassa ratkaisee naisen ensisilmäys. Kerrankin muistan että nainen vain iski heti silmänsä minuun ja kyllähän se asia siitä etenikin. Tuskin siellä puhelahjoilla tai hurmaavalla persoonallisuudella voi mitään saada aikaan. Peli on kovaa ja se ratkaisee mitä nainen silmillään päättää.
En, mut uskoisin onnistuvani, jos tulis tarve. Sen verran usein tuli ysärillä käytyä homobaareissa ja nähtyä, mikä meininki:)
- Anonyymi
Miksi heteronainen käy homobaareissa?
- Anonyymi
Nyyt alkaa olla laitonta menoa!
Anonyymi kirjoitti:
Miksi heteronainen käy homobaareissa?
No eniten kai siksi, kun olin silloin töissä taidegalleriassa. Aina avajaisten jälkeen siirryttiin sinne jatkoille. Aika monen kaverin(suuntautumisesta riippumatta) suosikkipaikka oli myös se, mikä olikaan silloin nimeltään...
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
No eniten kai siksi, kun olin silloin töissä taidegalleriassa. Aina avajaisten jälkeen siirryttiin sinne jatkoille. Aika monen kaverin(suuntautumisesta riippumatta) suosikkipaikka oli myös se, mikä olikaan silloin nimeltään...
Kävikö ysärillä taidekauppa? Ei varmaan alkupuolella? - cu-
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Taideväärennöksiä!
Anonyymi kirjoitti:
Kävikö ysärillä taidekauppa? Ei varmaan alkupuolella? - cu-
Olin näyttelyvalvoja ja taidelehdessä töissä, eli en myynnin kanssa varsinaisesti tekemisissä. Lisäksi siinä galleriassa oli usein ei-myytävää taidetta esillä, esim. video-. Enkä ollut ysärin alussa, silloin vielä opiskelin. Joten en oikein muista ja osaa sanoa.
Enpä ikinä oikein baarissa käydessä mieti naisia... Siellä käyn usein jätkien kanssa vaan jatkamassa iltaa, joten eipä siinä liiemmin tule naisia katseltua. Viime kesänä kyllä tuli oltua Porvoossa mukavassa seurueessa ja kyllä siinä naisiakin oli. Pelattiin vaan lautapelejä. :o)
Hauskanpito ja joku silläsilmällä katselu on eri hommia... Ei pijä sotkee...menee kumpikin pilalle. :oD- Anonyymi
Aina olen saanut naisen "selvinpäin" miksi kysyt?
- Anonyymi
En koskaan, enkä ole edes yrittänyt saada mukaan niinä harvoina kertoina kun olen moisissa paikoissa käynyt. Useinkin kyllä olen jutellut erinäköisten naisten kanssa baareissa, mutta eipä ole ollut juuri kiinnostusta muuhun kuin puheluun. Johtuen syystä että mielenkiintoa jatkoon ei ole ollut... naisen pitää olla tietyllä tapaa erilainen kuin muut ennen kuin kiinnostukseni heräisi, sitä odotellessa.
- Anonyymi
Onko kukaan nainen koskaan herättänyt mielenkiintoasi sillä tavalla? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
En ole koskaan edes koittanut iskeä ketään naista mistään. Mua on kyllä pari kertaa koitettua iskeä baarista mukaan. Ja jopa kaupankassalla, jonka ajattelin tuohon saakka olevan vaan urbaania legendaa. Ihmisten juttuja. :)
Sain puhelinnumeron, mutta heitin sen roskikseen, enkä soitellut kyseiselle naiselle.- Anonyymi
Tuohon kysymykseen on parasta olla vastaamatta.
AsianbVierestä- Anonyymi
Asiab ovamas sillä tekemäs.
- Anonyymi
Pattayalla viinapäissä viinabaarista saa viinamies naisen kuin naisen mukaansa.
- Anonyymi
En. En käy baareissa. Olen maalainen.
- Anonyymi
Nuorena sain naisia iskettyä paljonkin kun käytiin kaverin kanssa baareissa melkein joka viikonloppu. Sain siitä sitten naisilta huonon maineen kun panin jokaista mutta naise oli väärässä, eivät ne halunneet parisuhdetta vaikka itse etsin sitä.
- Anonyymi
Rokkipaikoissa käynyt parhaiten flaksi. Harmi etten ole rokkimiehiä.
- Anonyymi
Baareista just saa helpoiten. Pukeutukaa hyvin niin saa varmasti, älkääkö olko juoppoja.
- Anonyymi
Ruma mies ei saa naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruma mies ei saa naista
Saa varmasti. Katsokaa kadullakin miten rumilla on naisia.
- Anonyymi
Ei todellakaan. Nainen on löytynyt aivan muualta.
Terv: TODELLISUUDESSA ELÄVÄ - Anonyymi
Keskustelu oli aivan älytön, älyvapaa.
Tietysti baareista saa naisen iskettyä jos niin haluaa ja olisi tarve koska se "iskeminen" ei ole koskaan yksipuolista. Tarvitaan kaksi ihmistä joilla on tarve tehdä jotain uutta omassa elämässään. Baareissa on yleensä monta naista jotka sopivat tuohon kategoriaan. Miehenä osaa arvioida ne baarissa olevat ja istuvat naiset joiden kanssa kannattaa jutella ja kenen kanssa ei. Kyllä, olen tavannut baareissa kymmeniä halukkaita naisia. Osa sellaisia jotka ovat suoraan ehdottaneet voisivatko lähteä kanssani jatkoille asuntooni. Osa pyytänyt omaan asuntoonsa. Alle puolessa tapauksissa olen lähtenyt baarista joku mukana. Tuosta ajasta on jo jonkin verran aikaa mutta mielestäni on helppoa saada naisseuraa baareista jos sitä haluaa.
Nykyisin en lähde kenenkään mukaan tai ota ketään vaikka maksettaisiin 500 euroa, en lähtisi tai ottaisi edes 1000 eurosta. Tarve tuollaiseen on mitätön. Enemmän harmia mitä hyötyä. Aikaa ja halua ei tuollaisen tapahtuman jälkimaininkeihin olisi.
Baareissa on joskus mukava keskustella ja viettäää aikaa, ei muuta.
Baarissa tulisi olla jokin sädekehällä varustettu neitsyt Maria joka havahduttaisi jotta mielipiteeni muuttuisi. Niitä ei ole joten helppoa baarielämää tiedossa.
Ajanvietettä ja turvallista seurustelua.
AsianVierestä - Anonyymi
Olen ainoastaan saanut baareista naisia. Ei muualta saa se on varma juttu koska 4 vuotta oli etten käynyt baareissa ja yritin töissä ja harrastuksissa niin ei naiset kiinnostuneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694