En osaa sanoa heti mitä 6 3, tai 5 12 tai 3 9. Pitää päässä miettiä ja laskea niin että 6, ja siihen alan tuota kolmosta niin että ajattelen 7,8,9.
Ja esimerkiksi 12 15 tarvitsen laskimen tai sormet. Pää ei vain sano mitään kun eteen tulee numeroita. Onneksi on laskimet koska lasken päivittäin töissä.
Kuukausien paikkaa en osaa. Jos vaikka pitää tietää missä kohtaa elokuu, pitää alkaa laskemaan tammi, helmi, maalis jne.
Ei voi olla normaalia tällainen. Hävettää kun olen edennyt töissä korkeampaan asemaan enkä osaa edes yksinkertaisia laskutoimituksia.
Kuinka ihminen voi olla näin ityhmä
2
64
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se vain menee, toiset vain näkee yksinkertaisen päässälaskun vastauksen, toiset ei.
Minulle matikka ja päässälasku ei tuota suurempia ongelmia. Mutta vieraan kielen omaksuminen on hyvin vaikeaa opiskeluaikana. - Anonyymi
Ei tuo osoita tyhmyyttä. Jokin vain tuossa ei onnaa. muuten pääsi toimii tosi hyvin.
itsellä tökkäsi pahasti kun luettiin numerosarjoja 5798 piti mielessä lisätä joka numeroon yksi 5798=6809...… näitä tuli aika tiheään ja samaan aikaan piti oikealla kädellä ohjata joystikkiä että rasti pysyy keskellä. jaloilla ohjata alalaidassa liukuvaa palkkia koko ajan kohti alalaidan keskimerkkiä. valot vilkkui ylös ja alas ihan sivuilla ja satunnaisesti lähtivät tulemaan keskelle päin silloin piti painaa vasemmalla kädellä nappia. Nämä numerot. en millään tajunnut siinä niitä tuuria oli jos oli esim 5798 numerosarjan kuuluessa seinälläesimerkkivastauksessa 2941=3052. sain yhden numeron siitä. Jotenkin piti nähdä numerot että sai sanottua, muuten tahmasi tosi paljon. Eikä pysynyt numerosarja edes kunnolla päässä saati että lisäät niihin yhden.
Tämä oli Psykossa siis ilmailulääkärillaä Helsingissa. Muuten hyvä koe, erikoista ettei nuo tuolla tavalla onnistu päässä laskemalla oikein millään oltiimpa siinä ohjaavinaan tai ei.
Toinen keissi
Vein kaasupullon siis sellaisen vuokrapullon kauppaan ja otin uuden tilalle. siinä on viivakoodi ja numerosarja. Varastomies kirjoitti numeron ylös palauttamastani ja antoi uuden ja kirjoitti sen numerosarjan myös ylös. No lähden kassan kautta. Palautuspullon numerosarjan kirjoitettuaan koneelle, myyjä sanoi ettei löydy tälläistä pulloa. lopultaan kävin ottamassa kuvan koodista ja palasin kauppaan. sanelin numerot. oliko mikä väärin. Yksikään numero ei ollut oikein??? no sitten se täysi pullo joka oli kyydissä. ei löydy järjestelmästä. kävin kuvaamassa taas sen koodit ja palasin kassalle. sama juttu mikään ei passannut?? En tiedä mitä se kirjoitti ja mistä luki. En tavannut sitä sitä varastomiestä enää. Eikä se olisi syy irtisanomiseen, on luki tai laku häiriöitä
Siksi oma töpeksintä juuri tuolla tavalla laskiessa ja toisen töpeksintä vaikuttaa samantasoiselta kuin sinun vaikeutesi. Jossakin asiassa vaan ei toimi, tuhansia laskiessa saatat pyöritellä numeroita helpostikkin :D
Itse hahmotan kyllä vaikka 21 34 luvut noin vain =55. Jos olisi nähnyt luvut helposti olisin laskenut numerot jokaiseen yksi lisää.
airfoil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269