Kuinka ihminen voi olla näin ityhmä

Anonyymi

En osaa sanoa heti mitä 6 3, tai 5 12 tai 3 9. Pitää päässä miettiä ja laskea niin että 6, ja siihen alan tuota kolmosta niin että ajattelen 7,8,9.
Ja esimerkiksi 12 15 tarvitsen laskimen tai sormet. Pää ei vain sano mitään kun eteen tulee numeroita. Onneksi on laskimet koska lasken päivittäin töissä.

Kuukausien paikkaa en osaa. Jos vaikka pitää tietää missä kohtaa elokuu, pitää alkaa laskemaan tammi, helmi, maalis jne.

Ei voi olla normaalia tällainen. Hävettää kun olen edennyt töissä korkeampaan asemaan enkä osaa edes yksinkertaisia laskutoimituksia.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se vain menee, toiset vain näkee yksinkertaisen päässälaskun vastauksen, toiset ei.
      Minulle matikka ja päässälasku ei tuota suurempia ongelmia. Mutta vieraan kielen omaksuminen on hyvin vaikeaa opiskeluaikana.

    • Anonyymi

      Ei tuo osoita tyhmyyttä. Jokin vain tuossa ei onnaa. muuten pääsi toimii tosi hyvin.
      itsellä tökkäsi pahasti kun luettiin numerosarjoja 5798 piti mielessä lisätä joka numeroon yksi 5798=6809...… näitä tuli aika tiheään ja samaan aikaan piti oikealla kädellä ohjata joystikkiä että rasti pysyy keskellä. jaloilla ohjata alalaidassa liukuvaa palkkia koko ajan kohti alalaidan keskimerkkiä. valot vilkkui ylös ja alas ihan sivuilla ja satunnaisesti lähtivät tulemaan keskelle päin silloin piti painaa vasemmalla kädellä nappia. Nämä numerot. en millään tajunnut siinä niitä tuuria oli jos oli esim 5798 numerosarjan kuuluessa seinälläesimerkkivastauksessa 2941=3052. sain yhden numeron siitä. Jotenkin piti nähdä numerot että sai sanottua, muuten tahmasi tosi paljon. Eikä pysynyt numerosarja edes kunnolla päässä saati että lisäät niihin yhden.
      Tämä oli Psykossa siis ilmailulääkärillaä Helsingissa. Muuten hyvä koe, erikoista ettei nuo tuolla tavalla onnistu päässä laskemalla oikein millään oltiimpa siinä ohjaavinaan tai ei.
      Toinen keissi
      Vein kaasupullon siis sellaisen vuokrapullon kauppaan ja otin uuden tilalle. siinä on viivakoodi ja numerosarja. Varastomies kirjoitti numeron ylös palauttamastani ja antoi uuden ja kirjoitti sen numerosarjan myös ylös. No lähden kassan kautta. Palautuspullon numerosarjan kirjoitettuaan koneelle, myyjä sanoi ettei löydy tälläistä pulloa. lopultaan kävin ottamassa kuvan koodista ja palasin kauppaan. sanelin numerot. oliko mikä väärin. Yksikään numero ei ollut oikein??? no sitten se täysi pullo joka oli kyydissä. ei löydy järjestelmästä. kävin kuvaamassa taas sen koodit ja palasin kassalle. sama juttu mikään ei passannut?? En tiedä mitä se kirjoitti ja mistä luki. En tavannut sitä sitä varastomiestä enää. Eikä se olisi syy irtisanomiseen, on luki tai laku häiriöitä
      Siksi oma töpeksintä juuri tuolla tavalla laskiessa ja toisen töpeksintä vaikuttaa samantasoiselta kuin sinun vaikeutesi. Jossakin asiassa vaan ei toimi, tuhansia laskiessa saatat pyöritellä numeroita helpostikkin :D
      Itse hahmotan kyllä vaikka 21 34 luvut noin vain =55. Jos olisi nähnyt luvut helposti olisin laskenut numerot jokaiseen yksi lisää.
      airfoil

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe