Fundeeraus
Tähdet kun ovat käskevissä asemissa, niin elämä muokkautuu uudeksi.
Muutos on tosi. Olematon olio alkaa liikkua.
Elämä kuin syntyisi tyhjästä.
NANO hiukkaset liikkuvat.
ATOMIT
MOLEKYYLIT organisoituvat, aineita syntyy.
SOLUt syntyvät
ELIÖITÄ syntyy
Itsenäinen olio syö suuremman.
Suurempi syö pienemmän.
Molekyylit aiheuttavat mutaatioita.
Abstraktisti ajateltuna kun Linnunrata juoksee avaruudessa eteenpäin,
niin näkyvä inkarnoituminen onkin avaruuden näkymättömän energian
materialisaatiota.
Kaikki oleva abstraktisti jossakin paikassa, jonne planeetat saapuvat ja josta lähtevät eteenpäin.
Minkälaista elämä on edessäpäin.
En tahdo kuolla vielä miljoonankaan vuoden päästä, mutta katsoa ketä syntyy lisää.
Nää alienit, joilla on täysi vapaus kuolemasta, avaruuden säteilyistä...kun saavat seurata pitkiä evoluutioita, mitä heidän mielissään liikkuu?
Ihmiset!!
Mä tahdon avaruuteen!
Tähtien vaikutus mikroeliöihin
Anonyymi
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Alienit ehkä kauhistuvat uutta elämää.
Ihkä ihmiset jäivät pitkäksi ajaksi jo nyt elää
ja heille syntyy kummastus että mitä parasiitteja maa kantaakin!
Pitkäikäisen hämmästystä on elämän iso kirjo.
Onko se sama kuin elämän pelko.
Sitten pitkäikäiselle alienille on avaruudessa olemassa pysyvämpi planeetta,
jossa ei ole liian paljon tapahtumia ja hän saa olla rauhassa.
Se elämän muoto sopisi hänen kaltaiselle.- Anonyymi
Sepä se. Juurikin noin.Sano.
- Anonyymi
Sain pienenä supernovan lähettämää säteilyä ja siksi olen tällainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399