Tapaat mielenkiintoisen henkilön mutta tämä tarjoaakin sinulle pelkkää ystävyyttä. Mitä teet?
A) Otat ystävyyden vastaan ilman ajatuksia enemmästä
B) Otat ystävyyden vastaan, mutta elättelet salaa toiveita että hän muuttaisi mielensä
C) Kiität ja jatkat matkaasi
D) Jokin muu, mikä?
Friendzone
55
<50
Vastaukset
Riippuu tapauksesta. Joko a tai b. 😊
Hyviä ystäviä ei ole ikinä liikaa, mutta kaikista ei ole ystäväksi. 😊Mitä ja vdu! Miten mä tälleen oon laittanut. A tai c.
Ei tosiaan tule mieleen herätellä mitään... 😳
- Anonyymi
Ystävän kans voi lähtee vaikka terassille, ja mistä sen tietää miten ilta sitten päättyy..
Niin joo tietty, jos harrastaa FWB:tä :)
Itse pidän ystävät puhtaasti ystävinä, enkä muutenkaan harrasta irtoseksiä :)
- Anonyymi
C kohta eli alan raivoamaan ja haukun henkilön myöhemmin raivoissani/alan tuhoamaan irtaimistoa siitä syystä kun hän torjui minut!
- Anonyymi
Auts, kuinkas nyt noin toimisit.
- Anonyymi
Sama hullu joka stalkkaat vakkareita?
No huh. tuo oli kyllä D.
C:ssä kiität ja jatkat matkaasi. Siihen ei kuulu mitkään itkupotkuraivarit.
- Anonyymi
Yleensä aina sanon, että ei kiitos.
Muutaman kerran on käynyt niin, että nainen sanoo, että ei halua nähdä treffimielessä uudestaan, mutta jos kaipaan liikuntaseuraa niin mielellään näkevät uudestaan.
Tuntuisi typerältä suostua koska se ei olisi aitoa kaveruutta.
Ainoastaan kerran elämässä olen vastahakoisesti suostunut ja sitten nainen ei koskaan ottanut yhteyttä vaikka pyysin eli ehdotus kaveruudesta oli todellisuudessa pyyntö olla näkemättä koskaan.. - Anonyymi
ei kelpaa, haluan pillua enkä ystävyyttä
- Anonyymi
sitte vaan kokoomuksen nuorisojärjestöön vapaaehtoiseksi ;-)
- Anonyymi
Rumilukset joutuu friendzonelle.
- Anonyymi
Mä otan sen mitä saan.
Mieluummin rakas ystävä, kuin ei mitään.- Anonyymi
Lillis2020 has left the bilding
- Anonyymi
D) Täytyy selvittää, miksi on friendzonella.
Sen jälkeen asian voi ratkaista haluamaansa suuntaan.
🦄 - Anonyymi
Ap tietää olen hatezonella
- Anonyymi
Miten sieltä pääsee pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sieltä pääsee pois?
Ei pääse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pääse
Sit se ei ole mikään zone, se on kadotus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit se ei ole mikään zone, se on kadotus
Ehkä parempi niin
- Anonyymi
Eikös tuo friendzone tapaa olla sellaisten ihmisten ongelma, jotka ovat joko
a) sivistymättömiä
b) epäviehättäviä?
Molemmat ongelmat lienevät ratkaistavissa.
🦄- Anonyymi
Tarkoitatko epäviehättävyydellä ulkoista epäviehättävyyttä? Miten sen ratkaiset kun geenejään ei kukaan valitse. Kaunis on kaunis vaikka jätesäkki päällä eikä sen tarvitse laittautua yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko epäviehättävyydellä ulkoista epäviehättävyyttä? Miten sen ratkaiset kun geenejään ei kukaan valitse. Kaunis on kaunis vaikka jätesäkki päällä eikä sen tarvitse laittautua yhtään.
Ja jos on epäviehättävät piirteet, ei niitä mikään laittautuminen ratkaise.
- Anonyymi
Hyvää juhannusta..
https://youtu.be/DLrtOgVZ0BE - Anonyymi
Lillis2020 oma vastaus?:)
- Anonyymi
Otat ahteria.
- Anonyymi
D. Sen mielenkiintoisen ihmisen mielestä minä olen täysin vastakkainen tapaus mielenkiintoiselle.
Täällä Oulussa muuten juhannusaaton sää alkaa ilmetä. Vielä neljältä oli aurinkoista ja kaunista, mutta sadetta ennustava rauhaton tuuleskelu. Nyt aamuseitsemältä on taivan jo umpiharmaa ja rauhaton tuuleskelu jatkuu. Kyllä tässä se perinteinen juhannusaaton sade tulee taas. Jos ei illalla sada, käyn mahdollisesti katsomassa, saavatko tänä vuonna märät kokkopuut palamaan. Aina eivät ole onnistuneet useista syttöpullollisista huolimatta... - Anonyymi
C
Mutta jooh huvittavaa viileätä pyööräilyä joskus: joku pukupaita kuten ovat ne, ei laittanut housuun paitaa kuten aina pitäisi, liehuu kuin joku pyjama sitten tuulessa.. - Anonyymi
Mulle on käynyt juuri noin, olin ylen ihastunut erääseen henkilöön, ja elättelin toivoa ett hänkin olisi tutustuttuaan minuun. No, niin ei käynyt silloin, vaan mies ilmoitti ett; "Ollaan niin erilaisia luonteeltamme ja tavoiltamme, ett ymmärrät varmaan ettei meistä tulisi onnellista paria millään. Olen pahoillani!"
Ystävinä ollaan jatkettu, aluksi hiukan kiusautuneina, mutt ajan myötä aina vaan paremmin ystävyys alkoi sujumaan. Onhan tuo vuosien myötä yrittänyt kahdestikin muuttaa ystävyyttämme tiettyyn suuntaan. Toisella kertaa jopa umpikännissä vakuutteli tunteitaan minuun. Mä kehotin häntä nukkumaan päänsä selväksi, ennenkuin yrittää edes selittää lisää joutavia!
Nukkui jonkin aikaa sohvalla, kunnes herätin hänet ja sanoin ett nyt lähdetään viettämään juhannusta. Sain lopulta puhuttua hänet autooni ja ajoin hänet sisarensa luokse, ja jätin sinne. Asiasta ei ole puhuttu sen jälkeen... eikä puhuta jos minusta asia riippuu, ystävinä jatketaan vielä tänä päivänäkin.
trollikka - Anonyymi
Parta-Zone ja iiksi-Zone hewh.
Viiksi-Pippel uusi tutustumispalsta.
t. ViinaViiksi. Jaahas.. minä en voi antaa yhtä ainoaa vastausta. Se olisi niin tapauskohtaista. Riippuisi paljolti siitä, kuinka mielenkiintoisena pitäisin tuota ihmistä.
Jos kokisin että hän rikastuttaisi elämääni suuresti, pitäisin kiinni ystävyydestä. Taas jos kokisin että ei niin väliksi, silloin se olisi kiitos ja hei.
Egoni ei suuremmin loukkaannu torjunnoista. Mutta jos joku ei pidä minusta, se on yleensä että heipparallaa.. en kummemmin ota itseeni siitä. Osaan irroittautua tunteistani ja jatkaa matkaa elämässäni.
Arvostan yksilöllisyyttä ja erilaisuutta, siksi en osaa vastata yksiselitteisesti kysymykseen.Riippuu ihmisestä.
- Anonyymi
Aika hyväkin jujannuksen viettä;: ostin uuden hammasharjan ja tuupin sensodynea.
t. Iso-Velho,k Grand Dragon tai siis niin tuper-cveleheoo - Anonyymi
Näin miehen näkökulmasta friendzone tarkoittaa synonyymiä hyväksikäytölle.
Yhteyttä otetaan kun tarvitaan kantoapua, kuljetusta, korjaamista tai muuta vastaavaa.
Tai jos se ihqu jännämies pettää niin pitäisi olla tukena ja turvana ja kuunnella itkua siitä miten miehet on ihan paskoja.
Ei enää koskaan- Anonyymi
Entä jos kaksi pariskuntaa ovat ystäviä keskenään? Onko sekin hyväksikäyttöä?
🦄 - Anonyymi
Sä olet tosiaan tutustunut ainoastaan hyväksikäyttäjiin. Ei se homma noin mene, se on oltava molemminpuoleista avunantoa. Jos sinä vaihdat mulle autoon renkaat, mä siivoan sun kotisi: pesten ikkunat, imuroiden ja pesen lattiat.
Kantoapua, no ehkä joskus tulevaisuudessa tarvitsen... nyt ei tule mieleen mitään.
Mutt palkkioksi voisin antaa; sieniä, kuhaa, ahventa tai siikaa, tuoreena tai pakastettuna. Samoin puutarhamarjoja, metsämarjoja, jänistä, rusakkoa.
Ehkäpä palasen hirveä tai peuraa, jota itse saan metsästäjiltä, vaihtokauppana.
Villasukkia, lapasia, myssyjä ja villapaitoja olen tehnyt erittäin hyville ystävilleni.
Mä kyllä odotan erisukupuolta olevien frendzonen tarkoittavan; ett jelpitään siinä missä toinen apua kipeästi tarvitsee. Avun saaneen pitää muistaa aina vastavuoroisuus.
Jos joku miespuolinen sillä kuvittelee seksiä ostavansa, tulee erehtymään... Sille suoritukselle on ihan oma sanansa, eikä se ole friendzone!
Tämä riippuu täysin omista tunteistani ja niiden syvyydestä sekä millainen se toinen ihminen on ja miten hän on asian ilmoittanut.
Jos toinen on samalla aaltopituudella ja selkeästi oman tyylinen ihminen (ne kenestä tietää melkein ekalla tai tokalla tapaamisella, että yhteistä löytyy vaikka lopuksi elämäksi) ja jos pystyn omat tunteeni käsittelemään: A) Otat ystävyyden vastaan ilman ajatuksia enemmästä
Jos tilanne on kuten kohdassa A, mutta henkilön käytös on hyvin ristiriitaista saatan ajautua myös
B) Otat ystävyyden vastaan, mutta elättelet salaa toiveita että hän muuttaisi mielensä
Jos en koe suurta yhteyttä, tai toinen on loukannut suuresti tai en pysty tunteita käsittelemään niin, että ystävyys onnistuu: C) Kiität ja jatkat matkaasi
Jossain erikoistapauksessa on mahdollista myös D) Jokin muu, mikä? Kiroan ihmisen alimpaan helvettiin ja käsittelen tunteeni vihan kautta.Disseisback kirjoitti:
Lähetät koirankakkaa postissa? :oD
Hah hah… 😁 Koskaan viha ei ole näkynyt fyysisinä tekoina, ei lennä astiat eikä auton renkaat ”mene” rikki. En ala edes huutamaan , ainakaan yleensä… Lähinnä kiroan sisäänpäin.
Tämä nyt ei liity suhteisiin vaan työhön, mutta kuvaa ehkä tapaani olla raivoissani. Joskus kun olen ollut töissä sisäisesti ihan raivona ja vastapuoli vauhkoaa (tempperamenttinen ulkomainen kollega kohtuullisen korkealla jakkaralla) kunnolla, niin että joutuu jälkikäteen ylimmän HR-johdon puhutteluun…. Pari kollegaa jälkikäteen totesi, että pysyit vaan niin rauhallisena, perustelut kantasi järkevästi, etkä antanut yhtään kuitenkaan asiassa periksi (aiheesta). Ja itse tietysti pidin tietoisesti itseni rauhallisena, mutta silti olin sisäisesti tuohtunut. 😁Emberizi kirjoitti:
Hah hah… 😁 Koskaan viha ei ole näkynyt fyysisinä tekoina, ei lennä astiat eikä auton renkaat ”mene” rikki. En ala edes huutamaan , ainakaan yleensä… Lähinnä kiroan sisäänpäin.
Tämä nyt ei liity suhteisiin vaan työhön, mutta kuvaa ehkä tapaani olla raivoissani. Joskus kun olen ollut töissä sisäisesti ihan raivona ja vastapuoli vauhkoaa (tempperamenttinen ulkomainen kollega kohtuullisen korkealla jakkaralla) kunnolla, niin että joutuu jälkikäteen ylimmän HR-johdon puhutteluun…. Pari kollegaa jälkikäteen totesi, että pysyit vaan niin rauhallisena, perustelut kantasi järkevästi, etkä antanut yhtään kuitenkaan asiassa periksi (aiheesta). Ja itse tietysti pidin tietoisesti itseni rauhallisena, mutta silti olin sisäisesti tuohtunut. 😁No ei siihen pariin nakaleen pussittamiseen paljoa fysiikkaa tartte. Tosin posti on epäluotettava ja voi hävittää paketin, joten se ei ehkä olisikaan sopiva kosto. :oD
Oikeestihan joskus se oman pokan pitäminen on antoisaa, ettei vajoa vastapuolen tasolle, vaikka sieltä lentäisikin kaikenlaista tuulettimeen. :o)
Mä oon kasvattanut aikamoisen pokan varsinkin näissä tutustumis/seukkailuhommissa. On oikeastaan helpompi elää se tyyliin joko/tai. Jos ei kolise, niin en kyllä ehkä ihan satasella jää mihinkään ystävyyshommaankaan... Varsinkin jos minusta ei homma jäänyt kiinni. :o)Disseisback kirjoitti:
No ei siihen pariin nakaleen pussittamiseen paljoa fysiikkaa tartte. Tosin posti on epäluotettava ja voi hävittää paketin, joten se ei ehkä olisikaan sopiva kosto. :oD
Oikeestihan joskus se oman pokan pitäminen on antoisaa, ettei vajoa vastapuolen tasolle, vaikka sieltä lentäisikin kaikenlaista tuulettimeen. :o)
Mä oon kasvattanut aikamoisen pokan varsinkin näissä tutustumis/seukkailuhommissa. On oikeastaan helpompi elää se tyyliin joko/tai. Jos ei kolise, niin en kyllä ehkä ihan satasella jää mihinkään ystävyyshommaankaan... Varsinkin jos minusta ei homma jäänyt kiinni. :o)Nuorena olin ehdoton ei-linjalla. Kaikki suhteet katki ja sillä hyvä.
Nyt vanhempana, en edelleenkään vietä vapaa-aikaa yhdenkään ex kansaa. Lasten asiat hoidetaan asiallisesti ja samalla puhutaan pari lausetta (lyhyesti) jotain helppoa. Ex on päässyt joskus liian lähelle, jotta ystävyys onnistuu. Silti, jos kyseessä on ihastus tai alkava rakastuminen, uskoisin nykyään pystyväni ystävyyteen (jos toinen on niin samaa aaltopituutta, että hänet halua lähentää ystäväksi).Emberizi kirjoitti:
Nuorena olin ehdoton ei-linjalla. Kaikki suhteet katki ja sillä hyvä.
Nyt vanhempana, en edelleenkään vietä vapaa-aikaa yhdenkään ex kansaa. Lasten asiat hoidetaan asiallisesti ja samalla puhutaan pari lausetta (lyhyesti) jotain helppoa. Ex on päässyt joskus liian lähelle, jotta ystävyys onnistuu. Silti, jos kyseessä on ihastus tai alkava rakastuminen, uskoisin nykyään pystyväni ystävyyteen (jos toinen on niin samaa aaltopituutta, että hänet halua lähentää ystäväksi).No mä mietin, että ehkä ystävyys jossainmäärin kävisikin, mutta ehkä rehellisyyden nimissä se olis aika yksipuolista.
Mulla on jo aika monta erilaista ystävää ja jo heille aika on kortilla. Mua ainakin hiukan vaivaa itseänikin, kun en aina muista kysellä kuinka menee... :o/Disseisback kirjoitti:
No mä mietin, että ehkä ystävyys jossainmäärin kävisikin, mutta ehkä rehellisyyden nimissä se olis aika yksipuolista.
Mulla on jo aika monta erilaista ystävää ja jo heille aika on kortilla. Mua ainakin hiukan vaivaa itseänikin, kun en aina muista kysellä kuinka menee... :o/Se on kyllä totta omassakin elämässä, että aika on kortilla. Tosin kun lapset kasvaa, aikaa jää koko ajan enemmän.
Omat parhaimmat ystävät on 45v, 36v, 32v ja useampi 20-15v takaa. Sellaisen ajan jälkeen ihmiset harvemmin enää häviää, vaikka tapahtuisi mitä ja yhteyden pito voi olla välillä tiuhempaa ja välillä löysempää. Olen itse samaa mieltä, että mielummin pidän olemassa olevista ihmisistä kiinni kuin otan uusia hetkeksi. Ystävyydessä pitäisi olla jotain hyvin intiimiä (henkisellä tasolla) tai tarjota jotain muuta. Minulla ei ole tällä hetkellä (joskus on ollut) yhtään miespuolista ystävää ja miespuolinen ystävä voi antaa ihan uusia näkökulmia elämään, jos muuten aaltopituus kolahtaa.Emberizi kirjoitti:
Se on kyllä totta omassakin elämässä, että aika on kortilla. Tosin kun lapset kasvaa, aikaa jää koko ajan enemmän.
Omat parhaimmat ystävät on 45v, 36v, 32v ja useampi 20-15v takaa. Sellaisen ajan jälkeen ihmiset harvemmin enää häviää, vaikka tapahtuisi mitä ja yhteyden pito voi olla välillä tiuhempaa ja välillä löysempää. Olen itse samaa mieltä, että mielummin pidän olemassa olevista ihmisistä kiinni kuin otan uusia hetkeksi. Ystävyydessä pitäisi olla jotain hyvin intiimiä (henkisellä tasolla) tai tarjota jotain muuta. Minulla ei ole tällä hetkellä (joskus on ollut) yhtään miespuolista ystävää ja miespuolinen ystävä voi antaa ihan uusia näkökulmia elämään, jos muuten aaltopituus kolahtaa.No mulla mun ikäisiä pari 44v, sitten on joku 30 v heppu, lisäksi pari hyvää naispuoleista ystävää, olisko 46 v ja 36 v. Sitten löytyy sellaisia hyviä kavereita 6-8 kummistakin sukupuolista.
Molemmat naisystävät on kyllä sanoneet, että olen heille tärkeä muutenkin, mutta myös siksi, että olen mies. Kumpikin on sanonut omalle miehelleen, että tämä tyyppi pysyy ystävänä, tykkäspä mies siitä tai ei. :oD Ja samoin mä olen sanonut omille puolisoille. Lisäksi olen tutustuttanut heidät keskenään, ettei jää mitään empätiedä-fiilistä.Disseisback kirjoitti:
No mulla mun ikäisiä pari 44v, sitten on joku 30 v heppu, lisäksi pari hyvää naispuoleista ystävää, olisko 46 v ja 36 v. Sitten löytyy sellaisia hyviä kavereita 6-8 kummistakin sukupuolista.
Molemmat naisystävät on kyllä sanoneet, että olen heille tärkeä muutenkin, mutta myös siksi, että olen mies. Kumpikin on sanonut omalle miehelleen, että tämä tyyppi pysyy ystävänä, tykkäspä mies siitä tai ei. :oD Ja samoin mä olen sanonut omille puolisoille. Lisäksi olen tutustuttanut heidät keskenään, ettei jää mitään empätiedä-fiilistä.Niin noi mun vuodet oli ystävyyden kestoja, ei ystävän ikiä. 😂 Itse asiassa kaikki nykyiset ystävät on -5v sisällä omasta iästä. Nyt työkavereista on tullut monta kohtuullisen läheistä (työkaveriksi) 8-18v ikäerolla, mutta joita en tietenkään laske ystäviksi (ainakaan vielä).
Läheisimmät ystävät on varhaislapsuudesta, lapsuudesta ja nuoruudesta.Emberizi kirjoitti:
Niin noi mun vuodet oli ystävyyden kestoja, ei ystävän ikiä. 😂 Itse asiassa kaikki nykyiset ystävät on -5v sisällä omasta iästä. Nyt työkavereista on tullut monta kohtuullisen läheistä (työkaveriksi) 8-18v ikäerolla, mutta joita en tietenkään laske ystäviksi (ainakaan vielä).
Läheisimmät ystävät on varhaislapsuudesta, lapsuudesta ja nuoruudesta.Ah... :oD No varmaan tässä työhommien keskellä meni vähän ohi, mutta mulla pisimmät kai jonkun vajaa 40 vuotta ja vähimmillään kai joku 6-7 vuotta. :o)
Mutta sinäällään hyvä, että on ystäviäkin vähän nuorempia, ettei kaikki ole samanikäisiä tai vanhempia... :o)Disseisback kirjoitti:
Ah... :oD No varmaan tässä työhommien keskellä meni vähän ohi, mutta mulla pisimmät kai jonkun vajaa 40 vuotta ja vähimmillään kai joku 6-7 vuotta. :o)
Mutta sinäällään hyvä, että on ystäviäkin vähän nuorempia, ettei kaikki ole samanikäisiä tai vanhempia... :o)Ystävät voi hyvin olla nuorempia ja tosiaan sitten kun ollaan aikuisia ja keski-ikäisiä, iän merkitys vähenee ja ihmisen merkitys kasvaa. Omat ystävät on lapsuuden ja nuoruuden kavereita ja opiskelukavereita, siksi ikähaitari on niin kapea.
Oletko töissä sairaalassa tai ympärivuotisessa hoitokodissa tai poliisi/palolaitos kun teet yövuoroja?Emberizi kirjoitti:
Ystävät voi hyvin olla nuorempia ja tosiaan sitten kun ollaan aikuisia ja keski-ikäisiä, iän merkitys vähenee ja ihmisen merkitys kasvaa. Omat ystävät on lapsuuden ja nuoruuden kavereita ja opiskelukavereita, siksi ikähaitari on niin kapea.
Oletko töissä sairaalassa tai ympärivuotisessa hoitokodissa tai poliisi/palolaitos kun teet yövuoroja?No mulla ei kovin pienenä edes oikein ollut kavereita... Äiti oli kotona siihen asti kun menin kouluun, joten en ollut missään päivähoidossa ja asuin alueella, jossa oli lähinnä vanhempia ihmisiä vaan, ei niinkään lapsiperheitä... Jotenkin hassua, kun siskolla joka on mua 6 vuotta vanhempi, oli ikäisiä kyllä siinä talossa ja lähitaloissa.
Vasta ala-asteella sain yhden ystävän...josta oikeastaan näin vanhempana on tullut jotain muuta kuin ystävä...oon huomannut, etten oikein enää jaa samaa arvopohjaa...
Ei ole mitään noista, eikä sinne päinkään, mutta mä en täällä palstalla paljasta erikoisempaa työstä, niin ei joku kyylä utsi mitään. :oDDisseisback kirjoitti:
No mulla ei kovin pienenä edes oikein ollut kavereita... Äiti oli kotona siihen asti kun menin kouluun, joten en ollut missään päivähoidossa ja asuin alueella, jossa oli lähinnä vanhempia ihmisiä vaan, ei niinkään lapsiperheitä... Jotenkin hassua, kun siskolla joka on mua 6 vuotta vanhempi, oli ikäisiä kyllä siinä talossa ja lähitaloissa.
Vasta ala-asteella sain yhden ystävän...josta oikeastaan näin vanhempana on tullut jotain muuta kuin ystävä...oon huomannut, etten oikein enää jaa samaa arvopohjaa...
Ei ole mitään noista, eikä sinne päinkään, mutta mä en täällä palstalla paljasta erikoisempaa työstä, niin ei joku kyylä utsi mitään. :oDYmmärrän tuon hyvin, ettei halua paljastaa itseään. Tuli vain mieleen, kun yövuoroja ei ihan joka ammatissa ole. Tehtaatkaan ei taida olla kovin usein 3-vuorossa (ellei se ole teknisesti välttämätöntä).
Emberizi kirjoitti:
Ymmärrän tuon hyvin, ettei halua paljastaa itseään. Tuli vain mieleen, kun yövuoroja ei ihan joka ammatissa ole. Tehtaatkaan ei taida olla kovin usein 3-vuorossa (ellei se ole teknisesti välttämätöntä).
On niitä kaikenlaisia laitoksia, mitkä pyörii 24/7. Taitaa vaan olla tätä päivää, että on 12 h vuoroja nykysellään. :o)
- Anonyymi
Kun niitä ystäviä saa sellaisistakin, joista ei ole romanttisesti kiinnostunut, niin en oikein näe ideaa tuossa.
- Anonyymi
Jätän oman onnensa nojaan normaalisti
- Anonyymi
Arvuuttaja tekköö kysymyksiä aina hauskoja, kut patman-elokuvasta.
- Anonyymi
D) Jokin muu, mikä? Siirryn saunazonelle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709847Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513219Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja482991- 622728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1142073
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641546Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316- 281271