Voimat loppu vai päässä vikaa?

Anonyymi

Minä en voi käsittää teidän asiakkaiden laiskuutta ja voimattomuutta. Lautaset ja astiat jätetään pöytään vaikka meillä on palautuspiste. Miksi pitää jättää ne siihen pöydälle? Kiva toisten asiakkaiden on istua kun lautaset lojuu edessä. Mukava tuoda myös uusi annos likaisten päälle. Olette mahtavia asiakkaita.

16

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, jos vaikka kunnioittasit sitä uutta asiakasta siivomalla sen pöydän ennen hänen annoksensa tarjoilua.

      Sen pöydän siivoaminen vie korkeintaan minuutin, eli ei ole paha rasti.

      Vai pitäisikö asiakkaiden itse myös tiskata, vai peräti valmistaa ruokakin? Entä itse teurastaa lehmä ja kasvattaa perunat?

      ME OLEMME ASIAKASPALVELUAMMATISSA, KOETA YMMÄRTÄÄ SE!!

      Asiakas maksaa siitä, että hän saa valmista ruokaa tarjoiltuna hymyn kera, halvemmalla hän pääsisi tekemällä saman ruuan itse, mutta silloin me ravintola alan todelliset ammattilaiset olisimme kortistossa.

      Eli nyt asenne kohdalleen, olet häpeäpilkku koko ammattikunnallemme!

      • Anonyymi

        Pidä sinä pääsi kiinni. Ravintolan säännöt ovat, että asiakas vie palautuspisteelle tavarat. Jos asiakas ei halua viedä niin asiakas ei pääse puhtaalle paikalle. Meillä on parempaakin tekemistä kuin roudata asiakkaiden tiskejä.

        Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä pääsi kiinni. Ravintolan säännöt ovat, että asiakas vie palautuspisteelle tavarat. Jos asiakas ei halua viedä niin asiakas ei pääse puhtaalle paikalle. Meillä on parempaakin tekemistä kuin roudata asiakkaiden tiskejä.

        Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....?????

        Kerrotaanko nämä "ravintolan säännöt" asiakkaalle, kun hän astuu ravintolaan? Kai kerrotaan viimeistään siinä vaiheessa, kun asiakas tekee tilauksen? Jos ei, niin sitten asiakkaalla on vapaus valita. Myös ravintolalla on vapaus valita. Näinä aikoina uskoisin kyllä ravintolan joustavan. Ainakin uusi työntekijä löytynee helposti asennevammaisen asiakaspalvelijan tilalle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä pääsi kiinni. Ravintolan säännöt ovat, että asiakas vie palautuspisteelle tavarat. Jos asiakas ei halua viedä niin asiakas ei pääse puhtaalle paikalle. Meillä on parempaakin tekemistä kuin roudata asiakkaiden tiskejä.

        Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....?????

        Missä kohtaa se "OLEMME ASIAKASPALVELUAMMTISSA" meni yli hilseen?

        No, menet työttämäksi. Ravintola-alalle riittää kyllä sinua paremmin asennoituvia!

        "By by baby goodbuy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa se "OLEMME ASIAKASPALVELUAMMTISSA" meni yli hilseen?

        No, menet työttämäksi. Ravintola-alalle riittää kyllä sinua paremmin asennoituvia!

        "By by baby goodbuy"

        Mikä hemmetin lukihäiriö sinulla on vai puuttuuko ymmärrys? Idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotaanko nämä "ravintolan säännöt" asiakkaalle, kun hän astuu ravintolaan? Kai kerrotaan viimeistään siinä vaiheessa, kun asiakas tekee tilauksen? Jos ei, niin sitten asiakkaalla on vapaus valita. Myös ravintolalla on vapaus valita. Näinä aikoina uskoisin kyllä ravintolan joustavan. Ainakin uusi työntekijä löytynee helposti asennevammaisen asiakaspalvelijan tilalle...

        Jos ravintolassa on astioiden palautuspiste niin se on NORMIÄLYISELLE asiakkalle merkki siitä, että asiakkaan kuuluu viedä astiat palautuspisteeseen.SE ON HUOMIOITU HINNASSA. Vain umpinuija ei sitä tajua.
        Yhden pöydän siivoaminen ei tosiaan vie kuin n. 3 minuuttia, mutta kun se tehdään sata kertaa päivässä tuo aika onkin viisi tuntia.
        Jos sinä et sitä tajua niin syö snagarilla ja tunge ne käärepaperit vaikka per... rectumiisi.


    • Anonyymi

      Olisiko kuitenkin parempi palkata riittävästi tarjoilijoita? Korona on osoittanut siisteyden tärkeyden. Pöydät pitää pyyhkiä usein. Pelkkä astioiden palautus ei riitä.
      Vai pitäisikö asiakkaan kantaa koko pöytä tiskiin?

      • Anonyymi

        Typerys. Olet niin umpi, etten viitsi kertoa mitä se tarkoittaisi.


    • Anonyymi

      "Asiakas" joka ei osaa niin alkeellista perusetikettiä kuin astioiden palautus tulisi kahlita johonkin ravintolan kellarissa olevaan sopivan kosteaan nurkkaan kahleilla seinään kiinni alasti ja soveltaa muutamia ruoanlaitossa käytettäviä instrumentteja "asiakkaan" arvokalleuksiin.

      • Anonyymi

        Ahah


      • Anonyymi

        Bai bai beibi guudbai. Työkkäriin vain, ei sinusta ainakaan ravintola-alalle ole!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bai bai beibi guudbai. Työkkäriin vain, ei sinusta ainakaan ravintola-alalle ole!!!!

        Sinä se osaat hokea samaa guudbai hoilausta. Sinä et kestä sitä kun ravintolassa on järkevät säännöt.


    • Anonyymi

      Naisten ammateissa pahoja ongelmia. Potilaatkin laiskoja kun eivät itse vaihda vaippojaan, joutuvat sitten olemaan päiviä samoissa kun hoitajilla menee aika fb-päivityksiin, tupakkataukoihin ja muuhun tärkeämpään.

      Kaikki ei välttämättä huomaa että pitäisi itse palauttaa, vakioasiakkaille voi kertoa.

    • Anonyymi

      Itsesiivoaminen kuuluu ruokabaareihin, lounasruokaloihin, huoltoasemille , yms.

      Ravintoloissa henkilökunta siivoaa pöydät.

      • Anonyymi

        Niinpä, ja niissä on sellaiset hinnat joihin tään kylän juntit ei mee, eikä niitä sinne kaivata.


    • Anonyymi

      En ole vielä yhdessäkään ravintolassa nähny,et hinnassa huomioitu astioiden palautus.Ja tarjoilijoilla kyllä näkyy olevan aikaa jutella keskenään,sen ajan voi käyttää astioiden korjaamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      13
      4780
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2491
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1871
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1743
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1577
    6. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1148
    8. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      998
    10. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      997
    Aihe