Voimat loppu vai päässä vikaa?

Anonyymi

Minä en voi käsittää teidän asiakkaiden laiskuutta ja voimattomuutta. Lautaset ja astiat jätetään pöytään vaikka meillä on palautuspiste. Miksi pitää jättää ne siihen pöydälle? Kiva toisten asiakkaiden on istua kun lautaset lojuu edessä. Mukava tuoda myös uusi annos likaisten päälle. Olette mahtavia asiakkaita.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, jos vaikka kunnioittasit sitä uutta asiakasta siivomalla sen pöydän ennen hänen annoksensa tarjoilua.

      Sen pöydän siivoaminen vie korkeintaan minuutin, eli ei ole paha rasti.

      Vai pitäisikö asiakkaiden itse myös tiskata, vai peräti valmistaa ruokakin? Entä itse teurastaa lehmä ja kasvattaa perunat?

      ME OLEMME ASIAKASPALVELUAMMATISSA, KOETA YMMÄRTÄÄ SE!!

      Asiakas maksaa siitä, että hän saa valmista ruokaa tarjoiltuna hymyn kera, halvemmalla hän pääsisi tekemällä saman ruuan itse, mutta silloin me ravintola alan todelliset ammattilaiset olisimme kortistossa.

      Eli nyt asenne kohdalleen, olet häpeäpilkku koko ammattikunnallemme!

      • Anonyymi

        Pidä sinä pääsi kiinni. Ravintolan säännöt ovat, että asiakas vie palautuspisteelle tavarat. Jos asiakas ei halua viedä niin asiakas ei pääse puhtaalle paikalle. Meillä on parempaakin tekemistä kuin roudata asiakkaiden tiskejä.

        Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä pääsi kiinni. Ravintolan säännöt ovat, että asiakas vie palautuspisteelle tavarat. Jos asiakas ei halua viedä niin asiakas ei pääse puhtaalle paikalle. Meillä on parempaakin tekemistä kuin roudata asiakkaiden tiskejä.

        Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....?????

        Kerrotaanko nämä "ravintolan säännöt" asiakkaalle, kun hän astuu ravintolaan? Kai kerrotaan viimeistään siinä vaiheessa, kun asiakas tekee tilauksen? Jos ei, niin sitten asiakkaalla on vapaus valita. Myös ravintolalla on vapaus valita. Näinä aikoina uskoisin kyllä ravintolan joustavan. Ainakin uusi työntekijä löytynee helposti asennevammaisen asiakaspalvelijan tilalle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä pääsi kiinni. Ravintolan säännöt ovat, että asiakas vie palautuspisteelle tavarat. Jos asiakas ei halua viedä niin asiakas ei pääse puhtaalle paikalle. Meillä on parempaakin tekemistä kuin roudata asiakkaiden tiskejä.

        Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....?????

        Missä kohtaa se "OLEMME ASIAKASPALVELUAMMTISSA" meni yli hilseen?

        No, menet työttämäksi. Ravintola-alalle riittää kyllä sinua paremmin asennoituvia!

        "By by baby goodbuy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa se "OLEMME ASIAKASPALVELUAMMTISSA" meni yli hilseen?

        No, menet työttämäksi. Ravintola-alalle riittää kyllä sinua paremmin asennoituvia!

        "By by baby goodbuy"

        Mikä hemmetin lukihäiriö sinulla on vai puuttuuko ymmärrys? Idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotaanko nämä "ravintolan säännöt" asiakkaalle, kun hän astuu ravintolaan? Kai kerrotaan viimeistään siinä vaiheessa, kun asiakas tekee tilauksen? Jos ei, niin sitten asiakkaalla on vapaus valita. Myös ravintolalla on vapaus valita. Näinä aikoina uskoisin kyllä ravintolan joustavan. Ainakin uusi työntekijä löytynee helposti asennevammaisen asiakaspalvelijan tilalle...

        Jos ravintolassa on astioiden palautuspiste niin se on NORMIÄLYISELLE asiakkalle merkki siitä, että asiakkaan kuuluu viedä astiat palautuspisteeseen.SE ON HUOMIOITU HINNASSA. Vain umpinuija ei sitä tajua.
        Yhden pöydän siivoaminen ei tosiaan vie kuin n. 3 minuuttia, mutta kun se tehdään sata kertaa päivässä tuo aika onkin viisi tuntia.
        Jos sinä et sitä tajua niin syö snagarilla ja tunge ne käärepaperit vaikka per... rectumiisi.


    • Anonyymi

      Olisiko kuitenkin parempi palkata riittävästi tarjoilijoita? Korona on osoittanut siisteyden tärkeyden. Pöydät pitää pyyhkiä usein. Pelkkä astioiden palautus ei riitä.
      Vai pitäisikö asiakkaan kantaa koko pöytä tiskiin?

      • Anonyymi

        Typerys. Olet niin umpi, etten viitsi kertoa mitä se tarkoittaisi.


    • Anonyymi

      "Asiakas" joka ei osaa niin alkeellista perusetikettiä kuin astioiden palautus tulisi kahlita johonkin ravintolan kellarissa olevaan sopivan kosteaan nurkkaan kahleilla seinään kiinni alasti ja soveltaa muutamia ruoanlaitossa käytettäviä instrumentteja "asiakkaan" arvokalleuksiin.

      • Anonyymi

        Ahah


      • Anonyymi

        Bai bai beibi guudbai. Työkkäriin vain, ei sinusta ainakaan ravintola-alalle ole!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bai bai beibi guudbai. Työkkäriin vain, ei sinusta ainakaan ravintola-alalle ole!!!!

        Sinä se osaat hokea samaa guudbai hoilausta. Sinä et kestä sitä kun ravintolassa on järkevät säännöt.


    • Anonyymi

      Naisten ammateissa pahoja ongelmia. Potilaatkin laiskoja kun eivät itse vaihda vaippojaan, joutuvat sitten olemaan päiviä samoissa kun hoitajilla menee aika fb-päivityksiin, tupakkataukoihin ja muuhun tärkeämpään.

      Kaikki ei välttämättä huomaa että pitäisi itse palauttaa, vakioasiakkaille voi kertoa.

    • Anonyymi

      Itsesiivoaminen kuuluu ruokabaareihin, lounasruokaloihin, huoltoasemille , yms.

      Ravintoloissa henkilökunta siivoaa pöydät.

      • Anonyymi

        Niinpä, ja niissä on sellaiset hinnat joihin tään kylän juntit ei mee, eikä niitä sinne kaivata.


    • Anonyymi

      En ole vielä yhdessäkään ravintolassa nähny,et hinnassa huomioitu astioiden palautus.Ja tarjoilijoilla kyllä näkyy olevan aikaa jutella keskenään,sen ajan voi käyttää astioiden korjaamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe