Voimat loppu vai päässä vikaa?

Anonyymi

Minä en voi käsittää teidän asiakkaiden laiskuutta ja voimattomuutta. Lautaset ja astiat jätetään pöytään vaikka meillä on palautuspiste. Miksi pitää jättää ne siihen pöydälle? Kiva toisten asiakkaiden on istua kun lautaset lojuu edessä. Mukava tuoda myös uusi annos likaisten päälle. Olette mahtavia asiakkaita.

16

100

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, jos vaikka kunnioittasit sitä uutta asiakasta siivomalla sen pöydän ennen hänen annoksensa tarjoilua.

      Sen pöydän siivoaminen vie korkeintaan minuutin, eli ei ole paha rasti.

      Vai pitäisikö asiakkaiden itse myös tiskata, vai peräti valmistaa ruokakin? Entä itse teurastaa lehmä ja kasvattaa perunat?

      ME OLEMME ASIAKASPALVELUAMMATISSA, KOETA YMMÄRTÄÄ SE!!

      Asiakas maksaa siitä, että hän saa valmista ruokaa tarjoiltuna hymyn kera, halvemmalla hän pääsisi tekemällä saman ruuan itse, mutta silloin me ravintola alan todelliset ammattilaiset olisimme kortistossa.

      Eli nyt asenne kohdalleen, olet häpeäpilkku koko ammattikunnallemme!

      • Anonyymi

        Pidä sinä pääsi kiinni. Ravintolan säännöt ovat, että asiakas vie palautuspisteelle tavarat. Jos asiakas ei halua viedä niin asiakas ei pääse puhtaalle paikalle. Meillä on parempaakin tekemistä kuin roudata asiakkaiden tiskejä.

        Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä pääsi kiinni. Ravintolan säännöt ovat, että asiakas vie palautuspisteelle tavarat. Jos asiakas ei halua viedä niin asiakas ei pääse puhtaalle paikalle. Meillä on parempaakin tekemistä kuin roudata asiakkaiden tiskejä.

        Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....?????

        Kerrotaanko nämä "ravintolan säännöt" asiakkaalle, kun hän astuu ravintolaan? Kai kerrotaan viimeistään siinä vaiheessa, kun asiakas tekee tilauksen? Jos ei, niin sitten asiakkaalla on vapaus valita. Myös ravintolalla on vapaus valita. Näinä aikoina uskoisin kyllä ravintolan joustavan. Ainakin uusi työntekijä löytynee helposti asennevammaisen asiakaspalvelijan tilalle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä pääsi kiinni. Ravintolan säännöt ovat, että asiakas vie palautuspisteelle tavarat. Jos asiakas ei halua viedä niin asiakas ei pääse puhtaalle paikalle. Meillä on parempaakin tekemistä kuin roudata asiakkaiden tiskejä.

        Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....?????

        Missä kohtaa se "OLEMME ASIAKASPALVELUAMMTISSA" meni yli hilseen?

        No, menet työttämäksi. Ravintola-alalle riittää kyllä sinua paremmin asennoituvia!

        "By by baby goodbuy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa se "OLEMME ASIAKASPALVELUAMMTISSA" meni yli hilseen?

        No, menet työttämäksi. Ravintola-alalle riittää kyllä sinua paremmin asennoituvia!

        "By by baby goodbuy"

        Mikä hemmetin lukihäiriö sinulla on vai puuttuuko ymmärrys? Idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotaanko nämä "ravintolan säännöt" asiakkaalle, kun hän astuu ravintolaan? Kai kerrotaan viimeistään siinä vaiheessa, kun asiakas tekee tilauksen? Jos ei, niin sitten asiakkaalla on vapaus valita. Myös ravintolalla on vapaus valita. Näinä aikoina uskoisin kyllä ravintolan joustavan. Ainakin uusi työntekijä löytynee helposti asennevammaisen asiakaspalvelijan tilalle...

        Jos ravintolassa on astioiden palautuspiste niin se on NORMIÄLYISELLE asiakkalle merkki siitä, että asiakkaan kuuluu viedä astiat palautuspisteeseen.SE ON HUOMIOITU HINNASSA. Vain umpinuija ei sitä tajua.
        Yhden pöydän siivoaminen ei tosiaan vie kuin n. 3 minuuttia, mutta kun se tehdään sata kertaa päivässä tuo aika onkin viisi tuntia.
        Jos sinä et sitä tajua niin syö snagarilla ja tunge ne käärepaperit vaikka per... rectumiisi.


    • Anonyymi

      Olisiko kuitenkin parempi palkata riittävästi tarjoilijoita? Korona on osoittanut siisteyden tärkeyden. Pöydät pitää pyyhkiä usein. Pelkkä astioiden palautus ei riitä.
      Vai pitäisikö asiakkaan kantaa koko pöytä tiskiin?

      • Anonyymi

        Typerys. Olet niin umpi, etten viitsi kertoa mitä se tarkoittaisi.


    • Anonyymi

      "Asiakas" joka ei osaa niin alkeellista perusetikettiä kuin astioiden palautus tulisi kahlita johonkin ravintolan kellarissa olevaan sopivan kosteaan nurkkaan kahleilla seinään kiinni alasti ja soveltaa muutamia ruoanlaitossa käytettäviä instrumentteja "asiakkaan" arvokalleuksiin.

      • Anonyymi

        Ahah


      • Anonyymi

        Bai bai beibi guudbai. Työkkäriin vain, ei sinusta ainakaan ravintola-alalle ole!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bai bai beibi guudbai. Työkkäriin vain, ei sinusta ainakaan ravintola-alalle ole!!!!

        Sinä se osaat hokea samaa guudbai hoilausta. Sinä et kestä sitä kun ravintolassa on järkevät säännöt.


    • Anonyymi

      Naisten ammateissa pahoja ongelmia. Potilaatkin laiskoja kun eivät itse vaihda vaippojaan, joutuvat sitten olemaan päiviä samoissa kun hoitajilla menee aika fb-päivityksiin, tupakkataukoihin ja muuhun tärkeämpään.

      Kaikki ei välttämättä huomaa että pitäisi itse palauttaa, vakioasiakkaille voi kertoa.

    • Anonyymi

      Itsesiivoaminen kuuluu ruokabaareihin, lounasruokaloihin, huoltoasemille , yms.

      Ravintoloissa henkilökunta siivoaa pöydät.

      • Anonyymi

        Niinpä, ja niissä on sellaiset hinnat joihin tään kylän juntit ei mee, eikä niitä sinne kaivata.


    • Anonyymi

      En ole vielä yhdessäkään ravintolassa nähny,et hinnassa huomioitu astioiden palautus.Ja tarjoilijoilla kyllä näkyy olevan aikaa jutella keskenään,sen ajan voi käyttää astioiden korjaamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.

      Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke
      Helsinki
      65
      3306
    2. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

      Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      143
      2340
    3. Olen valmis

      Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      92
      1878
    4. Miksi mies kääntyy poispäin

      Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      171
      1579
    5. Kysy jotain kaivatultasi

      Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      88
      1468
    6. Kerro kaivatustasi.

      1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      65
      1436
    7. Mitä harrastuksia kaivatullasi on?

      Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?
      Ikävä
      74
      1409
    8. Tiedän että käyt täällä

      Eräälle naiselle älä huoli en kerro kellekkään
      Ikävä
      71
      1205
    9. Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi

      Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂
      Ikävä
      77
      1140
    10. Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?

      Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t
      Thaimaa
      35
      1098
    Aihe