Minä en voi käsittää teidän asiakkaiden laiskuutta ja voimattomuutta. Lautaset ja astiat jätetään pöytään vaikka meillä on palautuspiste. Miksi pitää jättää ne siihen pöydälle? Kiva toisten asiakkaiden on istua kun lautaset lojuu edessä. Mukava tuoda myös uusi annos likaisten päälle. Olette mahtavia asiakkaita.
Voimat loppu vai päässä vikaa?
16
68
Vastaukset
- Anonyymi
No, jos vaikka kunnioittasit sitä uutta asiakasta siivomalla sen pöydän ennen hänen annoksensa tarjoilua.
Sen pöydän siivoaminen vie korkeintaan minuutin, eli ei ole paha rasti.
Vai pitäisikö asiakkaiden itse myös tiskata, vai peräti valmistaa ruokakin? Entä itse teurastaa lehmä ja kasvattaa perunat?
ME OLEMME ASIAKASPALVELUAMMATISSA, KOETA YMMÄRTÄÄ SE!!
Asiakas maksaa siitä, että hän saa valmista ruokaa tarjoiltuna hymyn kera, halvemmalla hän pääsisi tekemällä saman ruuan itse, mutta silloin me ravintola alan todelliset ammattilaiset olisimme kortistossa.
Eli nyt asenne kohdalleen, olet häpeäpilkku koko ammattikunnallemme!- Anonyymi
Pidä sinä pääsi kiinni. Ravintolan säännöt ovat, että asiakas vie palautuspisteelle tavarat. Jos asiakas ei halua viedä niin asiakas ei pääse puhtaalle paikalle. Meillä on parempaakin tekemistä kuin roudata asiakkaiden tiskejä.
Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sinä pääsi kiinni. Ravintolan säännöt ovat, että asiakas vie palautuspisteelle tavarat. Jos asiakas ei halua viedä niin asiakas ei pääse puhtaalle paikalle. Meillä on parempaakin tekemistä kuin roudata asiakkaiden tiskejä.
Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....?????Kerrotaanko nämä "ravintolan säännöt" asiakkaalle, kun hän astuu ravintolaan? Kai kerrotaan viimeistään siinä vaiheessa, kun asiakas tekee tilauksen? Jos ei, niin sitten asiakkaalla on vapaus valita. Myös ravintolalla on vapaus valita. Näinä aikoina uskoisin kyllä ravintolan joustavan. Ainakin uusi työntekijä löytynee helposti asennevammaisen asiakaspalvelijan tilalle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa sanoin, että asiakas itse tiskaa tavarat? Oletko vajaa vai esitätkö sellaista....?????Missä kohtaa se "OLEMME ASIAKASPALVELUAMMTISSA" meni yli hilseen?
No, menet työttämäksi. Ravintola-alalle riittää kyllä sinua paremmin asennoituvia!
"By by baby goodbuy" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa se "OLEMME ASIAKASPALVELUAMMTISSA" meni yli hilseen?
No, menet työttämäksi. Ravintola-alalle riittää kyllä sinua paremmin asennoituvia!
"By by baby goodbuy"Mikä hemmetin lukihäiriö sinulla on vai puuttuuko ymmärrys? Idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotaanko nämä "ravintolan säännöt" asiakkaalle, kun hän astuu ravintolaan? Kai kerrotaan viimeistään siinä vaiheessa, kun asiakas tekee tilauksen? Jos ei, niin sitten asiakkaalla on vapaus valita. Myös ravintolalla on vapaus valita. Näinä aikoina uskoisin kyllä ravintolan joustavan. Ainakin uusi työntekijä löytynee helposti asennevammaisen asiakaspalvelijan tilalle...
Jos ravintolassa on astioiden palautuspiste niin se on NORMIÄLYISELLE asiakkalle merkki siitä, että asiakkaan kuuluu viedä astiat palautuspisteeseen.SE ON HUOMIOITU HINNASSA. Vain umpinuija ei sitä tajua.
Yhden pöydän siivoaminen ei tosiaan vie kuin n. 3 minuuttia, mutta kun se tehdään sata kertaa päivässä tuo aika onkin viisi tuntia.
Jos sinä et sitä tajua niin syö snagarilla ja tunge ne käärepaperit vaikka per... rectumiisi.
- Anonyymi
Olisiko kuitenkin parempi palkata riittävästi tarjoilijoita? Korona on osoittanut siisteyden tärkeyden. Pöydät pitää pyyhkiä usein. Pelkkä astioiden palautus ei riitä.
Vai pitäisikö asiakkaan kantaa koko pöytä tiskiin?- Anonyymi
Typerys. Olet niin umpi, etten viitsi kertoa mitä se tarkoittaisi.
- Anonyymi
"Asiakas" joka ei osaa niin alkeellista perusetikettiä kuin astioiden palautus tulisi kahlita johonkin ravintolan kellarissa olevaan sopivan kosteaan nurkkaan kahleilla seinään kiinni alasti ja soveltaa muutamia ruoanlaitossa käytettäviä instrumentteja "asiakkaan" arvokalleuksiin.
- Anonyymi
Ahah
- Anonyymi
Bai bai beibi guudbai. Työkkäriin vain, ei sinusta ainakaan ravintola-alalle ole!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bai bai beibi guudbai. Työkkäriin vain, ei sinusta ainakaan ravintola-alalle ole!!!!
Sinä se osaat hokea samaa guudbai hoilausta. Sinä et kestä sitä kun ravintolassa on järkevät säännöt.
- Anonyymi
Naisten ammateissa pahoja ongelmia. Potilaatkin laiskoja kun eivät itse vaihda vaippojaan, joutuvat sitten olemaan päiviä samoissa kun hoitajilla menee aika fb-päivityksiin, tupakkataukoihin ja muuhun tärkeämpään.
Kaikki ei välttämättä huomaa että pitäisi itse palauttaa, vakioasiakkaille voi kertoa. - Anonyymi
Itsesiivoaminen kuuluu ruokabaareihin, lounasruokaloihin, huoltoasemille , yms.
Ravintoloissa henkilökunta siivoaa pöydät.- Anonyymi
Niinpä, ja niissä on sellaiset hinnat joihin tään kylän juntit ei mee, eikä niitä sinne kaivata.
- Anonyymi
En ole vielä yhdessäkään ravintolassa nähny,et hinnassa huomioitu astioiden palautus.Ja tarjoilijoilla kyllä näkyy olevan aikaa jutella keskenään,sen ajan voi käyttää astioiden korjaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997