Miehet on uhka naisille
https://www.hameensanomat.fi/kolumnit/nyt-saa-syyttely-riittaa-kaikki-miehet-eivat-todellakaan-ole-uhka-1392628/?fbclid=IwAR1vkl71ExRJW9F5f8cyM0WssieCrenbt1YOpVeo_QCPndHjCgGxv1wNvJQ
Miehet on paholaisia
24
50
Vastaukset
Käsittääkseni miehet on suurimpana uhkana toisille miehille..
- Anonyymi
Mies ottaa ennemmin turpiinsa toiselta mieheltä kuin suukon naiselta.
Miksi valkoista heteroa syytetään matujen kepposista?
Höpsistä.
- Anonyymi
senkö takiako kun nainen rakastuu mieheen niin on uhka
No ei ole kuin täälläkin nähdään vain henkilöt on uhkia jotka polkevat.
Se empatia kyvyttömyys on ja välinpitämättömyys on suurin uhka.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Siis polkevat muita.
En mä pelkää sinua!! kyse on siitä mitä kirjoitin sinulle!!!sano suoraan minulle jos loukkaannuit siitä!!!mun mielestä Se on reilua kummallakin!!!!! emme ole nähneet vuoteen niin on sanomattakin selvää että kyseessä on pelko siitä luottamuksesta!!!!!!! jos oikeasti haluat vain jutella mun kanssa niin mitä pahaa siinä on että tuut yksin tyhjin käsin!!????????
Anonyymi kirjoitti:
En mä pelkää sinua!! kyse on siitä mitä kirjoitin sinulle!!!sano suoraan minulle jos loukkaannuit siitä!!!mun mielestä Se on reilua kummallakin!!!!! emme ole nähneet vuoteen niin on sanomattakin selvää että kyseessä on pelko siitä luottamuksesta!!!!!!! jos oikeasti haluat vain jutella mun kanssa niin mitä pahaa siinä on että tuut yksin tyhjin käsin!!????????
uskoisitko, jos sanon etten tiedä kuka olet?
Ehkä tarvitset oikeasti ystävää?
Voit kertoa mikä sinulla on nyt hätänä.
Tuossa oli hyvin kirjoitettu, että itse teosta vastuu on tekijällä. Mutta ikävä kyllä, myös uhrin vastuulle jää se miten hän sen ottaa. Se on se mun mainostama tunnevastuu. Sitä ei voi muut kantaa, ei edes kohteliaan nöyränä lähestyvä mies.
Ahdistelun ja mahdollisen väkivallan uhrin on itse päästävä irti menneistä ja kohdattava itsensä se traumansa... se joskus unohtuu, kun näistä puhutaan.
Maailma on mitä on. Ja kyllä mä ainakin osaan miehenä elää, vaikka muut miettis mitä. Ei tule syyllinen olo, kun ei ole syyllisyyttä mistään. 😊- Anonyymi
Onko sua ikinä raiskattu tai hakattu henkihieveriin?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eipä ole.
Ei kannattaisi liikaa asiantuntija esittää, kun et tiedä edes mistä puhut.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannattaisi liikaa asiantuntija esittää, kun et tiedä edes mistä puhut.
Eipä tarvitse olla mikään asiantuntija sanoessaan olevansa täysin syytön toisen traumaan, jos siihen ei mitenkään liity.
Eikä tarvitse olla asiantuntija sanomaan, että tehtyä ei saa tekemättömäksi.
- Anonyymi
Kateellisista soijapoijista ei ole sankareiksi,siksi he haluavat, että kaikkien miehien tulisi olla heidän kaltaisia vätyksiä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ca382267-b915-42a3-b2e2-ab5e5bce0f59 - Anonyymi
Voisin kyllä nimetä naisen joka on vähintään yhtä suuri uhka naisille, jopa itselleen. Täysi sekopää on. Vainoaja.
- Anonyymi
????
Suosin käymään terapiassa ja tämä naisesta pistää poliisille, jos sinulla on sellaisesta todisteet.
Uhriutuminen on nykyajan poliittinen ilmiö, ja uhreilla pitää olla riivaajansa; kokolihaa syövä kristitty heteromies.
Tätä narratiivia kun hoetaan aikansa, niin jopa hölmöimmät miehet uskovat tarinan.Minulle tuli mieleen tuosta uhriutumisesta..
Minusta tuntuu ettei ihmiset ymmärrä uhriutuminen ja puolustuksen eroa.
Mutta en tiedä mihin viittasit uhriutumisella?valtakunta kirjoitti:
Minulle tuli mieleen tuosta uhriutumisesta..
Minusta tuntuu ettei ihmiset ymmärrä uhriutuminen ja puolustuksen eroa.
Mutta en tiedä mihin viittasit uhriutumisella?Naisasialiike on luonut valkoisista heteromiehistä uhkan koko muulle populaatiolle.
Ronttosaurus kirjoitti:
Naisasialiike on luonut valkoisista heteromiehistä uhkan koko muulle populaatiolle.
Minusta heteromiehet ei ole uhka, etten sitten tiedä mistä ajatus kumpuaa naisasialiikkeelle? Sen tiedän että tasa-arvostuminen tietoisuuden lisääntymisestä tulee koulutuksen myötä tuntuu ettei vieläkään eroteta oikean väärän eroa.
Ainakin palstalla näistä saa vääntää.peruskoulu ei ole jokaisella hanskassa mutta epäilen johtuvan että pitäisi lisäkouluttaa kuin netin käytöstä. peruskoulussa tämä tulee automaattisesti jo poikanikin kohdalla kun olen lukenut ”tehnyt läksyni” netin käytöstä.
Soon kyl ilkijuttuu, et me miehet niiku oltais uhka naisille. Me tykätään pimusist, mut ei uhkailla. Lurjusmiehii me kyl uhkaillaan, et jos nei oikene, me si kelmeenä yönä kamaloitetaan niitä huutamalla narisevalla äänellä, et buuuu-uuu.
- Anonyymi
Tämä Touko Pouko on vihreä vasemmistolainen miesfeministi jonka poliittiseen peliin nämä ulostulot kuuluuvat. Ihmetyttää vain miten näin sekaisin oleva kaveri on pystynyt soluttautumaan päätöksentekijäksi niin moneen järjestöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4491289- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18737Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 62664
- 27663