...pötkylän vieressä. Iltapäivään mennessä laitan siitä kuvan. 😁 Suosittelen sinkuille.
Viime yön nukuin...
55
63
Vastaukset
- Anonyymi
Patonki?
- Anonyymi
Huge megadildo? :)
- Anonyymi
Mies. 😄
🧞♂️Tästä sai jaloilla paremman krokotiilisaksipainiotteen 😁 Kokeilin kaikki kulmia. Paras oli puolittain masulteen!
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Tästä sai jaloilla paremman krokotiilisaksipainiotteen 😁 Kokeilin kaikki kulmia. Paras oli puolittain masulteen!
Jaaa, kyllähän miehestäkin saa aika hyvän haaraotteen. Heittää jalat ympärille ja käsillä vielä pitelee korvista kiinni. Ei se siitä karkaa.
🧞♂️ Anonyymi kirjoitti:
Jaaa, kyllähän miehestäkin saa aika hyvän haaraotteen. Heittää jalat ympärille ja käsillä vielä pitelee korvista kiinni. Ei se siitä karkaa.
🧞♂️Ei paina niin paljoa...
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei paina niin paljoa...
Mikä?
🧞♂️ - Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Tyyny 😄
Kai niitä huttu-ukkojakin löytyy, jolla kaikki paino tulee luista?
🧞♂️ - Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
(Mikä hitto tuo sininen itikka tuossa on?)
Se on henki.
🧞♂️ - Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Mikä henki?!? Ärsyttävä. Ota se pois.
Merkitys ja Kuvaus
Hymiömerkin 🧞♂️ merkitys on mieshenki, se liittyy numeroon genius, henki, jinni, lamppu, se löytyy emoji-luokasta: "👌 Ihmiset ja vartalo" - "🎅 henkilö-fantasia".
https://www.emojiall.com/fi/emoji/🧞♂️
En voi poistaa sitä.
🧞♂️ Anonyymi kirjoitti:
Merkitys ja Kuvaus
Hymiömerkin 🧞♂️ merkitys on mieshenki, se liittyy numeroon genius, henki, jinni, lamppu, se löytyy emoji-luokasta: "👌 Ihmiset ja vartalo" - "🎅 henkilö-fantasia".
https://www.emojiall.com/fi/emoji/🧞♂️
En voi poistaa sitä.
🧞♂️Mutta miksi? Mikä on itikan funktio?
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta miksi? Mikä on itikan funktio?
Mikä on emojin funktio?
🧞♂️ - Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta miksi? Mikä on itikan funktio?
Jinni emojin funktio, mieshenki. Henkinen mies. Nimimerkittömän "puumerkki".
🧞♂️
Vartalotyyny?
Rankakasaanko olet nukahtanut? Herranen aika.... mitä touhusit illalla? :oD
- Anonyymi
Mitähän Pujis tykkää jos laitat kuvan sen pötkylästä?
Meillä on varmaan 800 km välimatkaa. Ei ole kauko-objektiivia mulla. Enkä tosiaan aio sotkea wuppiksen ja pujiksen suhdetta 😁
misspönttöuuni kirjoitti:
Meillä on varmaan 800 km välimatkaa. Ei ole kauko-objektiivia mulla. Enkä tosiaan aio sotkea wuppiksen ja pujiksen suhdetta 😁
Huomaan että minut on pakko paritettu Wuppikselle, toivon sotkeutumistasi :D
Oikein vastannut saa minusta sitkeän palstaystävän koooko vuodeksi 😂
- Anonyymi
Siinä tapauksessa jätän eläinystävän mainitsematta.
🧞♂️ Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa jätän eläinystävän mainitsematta.
🧞♂️Rupesi ihan jännittämään!
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Rupesi ihan jännittämään!
Niin muakin.
🧞♂️ Ensimmäinen oikea vastaus tullut 11:49. Onnellinen, koko vuoden palstaseurapalkinnon voittaja on Wupelo-täti. 🥳
Jos olisi lähempänä, antaisin hänelle ihan omaksi vastaavan pötkylän.
- Anonyymi
Mäyräkoira.
xLiner- Anonyymi
ja aamulla pää kipee....
<<Viime yön nukuin pötkylän vieressä.<<
Mun pötkylä on putkityyny ja nukun sen kanssa aina. Nukkuma-asento on sellainen, että kainalo ei hikoa niin paljon. Kun yöllä kääntää kylkeä, molemmat kainalot voivat paremmin.- Anonyymi
Pötkylä on ruma kutsumanimi miesystävälle.
- Anonyymi
Valitettavan usein kuitenkin ihan osuva kutsumanimi.
🧞♂️
No pötkylähän on pötkylä. Semmoinen vartalotyyny.
misspönttöuuni kirjoitti:
Sullakin oli oikea, mutta aikajärjestys 😁
Ihme ettei tullut enemänkin oikeita vastauksia. Pötkyläksi itsekin kutsun moista.
Partakaweri kirjoitti:
Ihme ettei tullut enemänkin oikeita vastauksia. Pötkyläksi itsekin kutsun moista.
Niin mikä muu se edes voisi olla 😄
Kuva saapuu https://sopivasti.fi/products/vartalo-raskaustyyny-suora-malli?variant=31802045169731&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_campaign=Google Shopping&gclid=EAIaIQobChMI-cTF_OXq6gIVSRV7Ch3fQgYbEAQYAyABEgKonPD_BwE tässä. Vallan mainio vempele 🌸
Onnittelut wuulle vielä minusta 🤣Eikös tuo ole ennemminkin perheellisille? ja sinkkuäideille suositeltu, pitääkö tässä kohtaa onnitella :)
Harmaaritari kirjoitti:
Eikös tuo ole ennemminkin perheellisille? ja sinkkuäideille suositeltu, pitääkö tässä kohtaa onnitella :)
Höpsistä :) Kai sitä muutkin saavat käyttää kuin nuo...
Sinä se näet pullan uunissa joka paikassa :D
Kehonhuolto, hyvinvointi, hyvä uni. Oon muuten joskus ostanut mammaosastolta paidankin sillon kun oli leikkaus ja piti olla sellanen vaate ettei se juurikaan kosketa avattua kohtaa. Ei ne sillonkaan kaupassa sanonu, että hus, et oo paksuna :D- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Höpsistä :) Kai sitä muutkin saavat käyttää kuin nuo...
Sinä se näet pullan uunissa joka paikassa :D
Kehonhuolto, hyvinvointi, hyvä uni. Oon muuten joskus ostanut mammaosastolta paidankin sillon kun oli leikkaus ja piti olla sellanen vaate ettei se juurikaan kosketa avattua kohtaa. Ei ne sillonkaan kaupassa sanonu, että hus, et oo paksuna :DJos massu näytti sille, että olisit tiineenä? Turvonnut.
🧞♂️ Anonyymi kirjoitti:
Jos massu näytti sille, että olisit tiineenä? Turvonnut.
🧞♂️Kyllä se ehken sillon olikin vähän koholla kun siinä oli kääreet, paketit ja siteet?
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä se ehken sillon olikin vähän koholla kun siinä oli kääreet, paketit ja siteet?
Sappivaivatkin voi turvottaa. Onko vaivat ohi?
🧞♂️ Anonyymi kirjoitti:
Sappivaivatkin voi turvottaa. Onko vaivat ohi?
🧞♂️Forever. Lopullisesti.
- Anonyymi
Macaronit on hyvät. https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/opiskeluaikoina-terhi-anneli-pohti-ostaako-tamponeja-vai-makaronia-–-20-vuotta-myöhemmin-vaiettu-tuplaongelma-kurittaa-naisia-edelleen-”siitä-ei-puhuta-tarpeeksi”/ar-BB17cj8M?li=BBr5KbI
Tyynyn kanssa tuntuu niinku siinä olis joku...
Ihana tyyny.- Anonyymi
https://sopivasti.fi/collections/kehonhuolto/products/vartalo-raskaustyyny tässä vois olla kahden kanssa...
Anonyymi kirjoitti:
https://sopivasti.fi/collections/kehonhuolto/products/vartalo-raskaustyyny tässä vois olla kahden kanssa...
Pyrh :D vainniin. Ehkei kuitenkaan sitä ole ajateltu? Tuo tukee mammaa selästä.
- Anonyymi
onneksi olkoon kuka on isä ja onko tyttö vai poika vauva tulossa mutta onneksi olkoon
- Anonyymi
Eilen illalla taisin katsoa viimeisen jakson The Twilight Zone, uudesta 2. tuotannon jakso 10.
Kertoi sellaisesta: kun ihmiset haluavat omistaa kaikenlaista, jotkut haluavat omistaa autoja, vauvoja, mitä tahansa mitä itsellä ei ennestään, ole se oli avaruusolioiden mielestä sairasta ja kummallista.
Avaruuden vierailijoiden lempiohjelmat olivat TV-mainokset, joiden kautta he opiskelivat ihmisten käyttäytymistä. Enpä ole hommannut kun koen niin kalliiksi .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
