Viime yön nukuin...

...pötkylän vieressä. Iltapäivään mennessä laitan siitä kuvan. 😁 Suosittelen sinkuille.

55

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Patonki?

    • Anonyymi

      Huge megadildo? :)

    • Anonyymi

      Mies. 😄


      🧞‍♂️

      • Tästä sai jaloilla paremman krokotiilisaksipainiotteen 😁 Kokeilin kaikki kulmia. Paras oli puolittain masulteen!


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tästä sai jaloilla paremman krokotiilisaksipainiotteen 😁 Kokeilin kaikki kulmia. Paras oli puolittain masulteen!

        Jaaa, kyllähän miehestäkin saa aika hyvän haaraotteen. Heittää jalat ympärille ja käsillä vielä pitelee korvista kiinni. Ei se siitä karkaa.


        🧞‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaaa, kyllähän miehestäkin saa aika hyvän haaraotteen. Heittää jalat ympärille ja käsillä vielä pitelee korvista kiinni. Ei se siitä karkaa.


        🧞‍♂️

        Ei paina niin paljoa...


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei paina niin paljoa...

        Mikä?


        🧞‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä?


        🧞‍♂️

        Tyyny 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä?


        🧞‍♂️

        (Mikä hitto tuo sininen itikka tuossa on?)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tyyny 😄

        Kai niitä huttu-ukkojakin löytyy, jolla kaikki paino tulee luista?


        🧞‍♂️


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        (Mikä hitto tuo sininen itikka tuossa on?)

        Se on henki.


        🧞‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on henki.


        🧞‍♂️

        Mikä henki?!? Ärsyttävä. Ota se pois.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä henki?!? Ärsyttävä. Ota se pois.

        Merkitys ja Kuvaus

        Hymiömerkin 🧞‍♂️ merkitys on mieshenki, se liittyy numeroon genius, henki, jinni, lamppu, se löytyy emoji-luokasta: "👌 Ihmiset ja vartalo" - "🎅 henkilö-fantasia".

        https://www.emojiall.com/fi/emoji/🧞‍♂️

        En voi poistaa sitä.

        🧞‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Merkitys ja Kuvaus

        Hymiömerkin 🧞‍♂️ merkitys on mieshenki, se liittyy numeroon genius, henki, jinni, lamppu, se löytyy emoji-luokasta: "👌 Ihmiset ja vartalo" - "🎅 henkilö-fantasia".

        https://www.emojiall.com/fi/emoji/🧞‍♂️

        En voi poistaa sitä.

        🧞‍♂️

        Mutta miksi? Mikä on itikan funktio?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta miksi? Mikä on itikan funktio?

        Mikä on emojin funktio?


        🧞‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on emojin funktio?


        🧞‍♂️

        Mutta kyseisen?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta miksi? Mikä on itikan funktio?

        Jinni emojin funktio, mieshenki. Henkinen mies. Nimimerkittömän "puumerkki".


        🧞‍♂️


    • Vartalotyyny?

    • Rankakasaanko olet nukahtanut? Herranen aika.... mitä touhusit illalla? :oD

      • Vastaus alla 😄


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vastaus alla 😄

        No aika lähellä olin. :oD


    • Anonyymi

      Mitähän Pujis tykkää jos laitat kuvan sen pötkylästä?

      • Meillä on varmaan 800 km välimatkaa. Ei ole kauko-objektiivia mulla. Enkä tosiaan aio sotkea wuppiksen ja pujiksen suhdetta 😁


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Meillä on varmaan 800 km välimatkaa. Ei ole kauko-objektiivia mulla. Enkä tosiaan aio sotkea wuppiksen ja pujiksen suhdetta 😁

        Huomaan että minut on pakko paritettu Wuppikselle, toivon sotkeutumistasi :D


    • Oikein vastannut saa minusta sitkeän palstaystävän koooko vuodeksi 😂

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa jätän eläinystävän mainitsematta.

        🧞‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa jätän eläinystävän mainitsematta.

        🧞‍♂️

        Rupesi ihan jännittämään!


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Rupesi ihan jännittämään!

        Niin muakin.


        🧞‍♂️


      • Ensimmäinen oikea vastaus tullut 11:49. Onnellinen, koko vuoden palstaseurapalkinnon voittaja on Wupelo-täti. 🥳

        Jos olisi lähempänä, antaisin hänelle ihan omaksi vastaavan pötkylän.


    • Anonyymi

      Mäyräkoira.

      xLiner

      • Anonyymi

        ja aamulla pää kipee....


    • <<Viime yön nukuin pötkylän vieressä.<<

      Mun pötkylä on putkityyny ja nukun sen kanssa aina. Nukkuma-asento on sellainen, että kainalo ei hikoa niin paljon. Kun yöllä kääntää kylkeä, molemmat kainalot voivat paremmin.

      • Myös tässä arvattu kohdilleen, mutta hiukan myöhässä.


    • Anonyymi

      Pötkylä on ruma kutsumanimi miesystävälle.

      • Anonyymi

        Valitettavan usein kuitenkin ihan osuva kutsumanimi.


        🧞‍♂️


    • No pötkylähän on pötkylä. Semmoinen vartalotyyny.

      • Sullakin oli oikea, mutta aikajärjestys 😁


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sullakin oli oikea, mutta aikajärjestys 😁

        Ihme ettei tullut enemänkin oikeita vastauksia. Pötkyläksi itsekin kutsun moista.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ihme ettei tullut enemänkin oikeita vastauksia. Pötkyläksi itsekin kutsun moista.

        Niin mikä muu se edes voisi olla 😄


      • Eikös tuo ole ennemminkin perheellisille? ja sinkkuäideille suositeltu, pitääkö tässä kohtaa onnitella :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eikös tuo ole ennemminkin perheellisille? ja sinkkuäideille suositeltu, pitääkö tässä kohtaa onnitella :)

        Höpsistä :) Kai sitä muutkin saavat käyttää kuin nuo...
        Sinä se näet pullan uunissa joka paikassa :D

        Kehonhuolto, hyvinvointi, hyvä uni. Oon muuten joskus ostanut mammaosastolta paidankin sillon kun oli leikkaus ja piti olla sellanen vaate ettei se juurikaan kosketa avattua kohtaa. Ei ne sillonkaan kaupassa sanonu, että hus, et oo paksuna :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Höpsistä :) Kai sitä muutkin saavat käyttää kuin nuo...
        Sinä se näet pullan uunissa joka paikassa :D

        Kehonhuolto, hyvinvointi, hyvä uni. Oon muuten joskus ostanut mammaosastolta paidankin sillon kun oli leikkaus ja piti olla sellanen vaate ettei se juurikaan kosketa avattua kohtaa. Ei ne sillonkaan kaupassa sanonu, että hus, et oo paksuna :D

        Jos massu näytti sille, että olisit tiineenä? Turvonnut.


        🧞‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos massu näytti sille, että olisit tiineenä? Turvonnut.


        🧞‍♂️

        Kyllä se ehken sillon olikin vähän koholla kun siinä oli kääreet, paketit ja siteet?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä se ehken sillon olikin vähän koholla kun siinä oli kääreet, paketit ja siteet?

        Sappivaivatkin voi turvottaa. Onko vaivat ohi?


        🧞‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sappivaivatkin voi turvottaa. Onko vaivat ohi?


        🧞‍♂️

        Forever. Lopullisesti.


    • Anonyymi
    • Tyynyn kanssa tuntuu niinku siinä olis joku...
      Ihana tyyny.

    • Anonyymi

      onneksi olkoon kuka on isä ja onko tyttö vai poika vauva tulossa mutta onneksi olkoon

      • Mistä sinä olet nyt vauvan tähän vetänyt?


    • Anonyymi

      Eilen illalla taisin katsoa viimeisen jakson The Twilight Zone, uudesta 2. tuotannon jakso 10.

      Kertoi sellaisesta: kun ihmiset haluavat omistaa kaikenlaista, jotkut haluavat omistaa autoja, vauvoja, mitä tahansa mitä itsellä ei ennestään, ole se oli avaruusolioiden mielestä sairasta ja kummallista.

      Avaruuden vierailijoiden lempiohjelmat olivat TV-mainokset, joiden kautta he opiskelivat ihmisten käyttäytymistä.

    • Enpä ole hommannut kun koen niin kalliiksi .

      • Näytti olevan netissä ihan kahdeksasta eurosta lähtien. Tuo miun oli 19,90..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe